Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Қорытынды балл

Сабақтың тақырыбы: Рационал сандарды көбейту
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Рационал сандарды көбейтіп, көбейтіндіні табуды үйрету.
Дамытушылық: Оқушылардың логикалық ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту,
өздігінен ойлау және есеп шығару икемділіктерін қалыптастыру.
Тәрбиелік: Ұқыптылыққа, жауапкершілікке, нақтылыққа, көпшілікпен жұмыс
жасауға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа білімді меңгеру сабағы
Сабақтың әдісі: топпен және жеке жұмыс
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, слайдтар, деңгейлік тапсырмалар,
бағалау парағы
Білімге жетелейтін үш жол бар:
Еліктеу жолы- ең жеңіл жол,
Ойлау жолы- ең игілікті жол,
Тәжірибе жолы-ең қиын ащы жол.
Конфуций
Барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі
Сәлемдесу, түгендеу, оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру, сабақтың
мақсатын айту, «Өзін-өзі бағалау парағын» тарату, оқушылар 3 топқа
бөлінеді.
ІІ Үй тапсырмасын тексеру
Шығармашылық жұмыс.
ІІІ Жаңа сабақ
1) Таңбалары әр түрлі екі санды көбейту
(-)∙(+)=(-), (+)∙(-)=(-)
Мысал: (-4)∙3=-12 -0,35∙6=-2,1 )=-
2) Таңбалары бірдей екі санды көбейту

(-)∙(-)=(+), (+)∙(+)=(+)
Мысал: (-0,2)∙(-1,5)=0,3 (-)∙(-)==0,1
3) Көбейткіштер саны екіден көп болған жағдайда теріс көбейткіштер саны
жұп болса, көбейтінді оң сан болады:
(-8)∙(-3)∙(-2)∙(-0,5)=24
4) Көбейткіштер саны екіден көп болған жағдайда теріс көбейткіштер саны
тақ болса, көбейтінді теріс сан болады:
-2∙(-3)∙(-7)=-42
а∙0=0, а-рационал сан
ІVБекіту. Оқулықпен жұмыс
№ ауызша есептер
№586
І топ (1,2,3) ІІ топ (4,5,6) ІІІ топ(7,8,9)

1,6∙8 = 1,5∙0,4 = 60*0.2
-1,6∙(-8) = -1,5∙(-0,4) = -60*(-0,2)
0,9 *(-9)= -0,4*(-0,6)= 5* 0,02
-0,9* (-9)= -0,4 * (-0,6) = -5*(-0,02)
Тақтаға әр топтан бір оқушы шығады, есепті тақтадан өздері тексереді. Бәрі
дұрыс болса 4 балл, үшеуі дұрыс болса 3 балл, екеуі дұрыс болса 2 балл,
біреуі дұрыс болса 1 балл қояды.

V а)Семантикалық карта(топтық жұмыс)

|р/с |а |в |
|№613-625 (2 есеп) |№600-612; (2 есеп) |№592-599(2 есеп) |

2.Ережелерді қайталаймыз п. 3.4
Сабақты елбасымыз Н.Ә.Назарбаевтың сөзімен қорытындылау
«Еліңнің ұлы болсаң, еліңе жаның ашыса, азаматтық намысың болса,
қазақтың ұлттық жалғыз мемлекетінің нығайып-көркеюі жолында жан теріңді
сығып жүріп білім алып, еңбек ет. Жердің де, елдің де иесі өзің екендігін
ұмытпа»
ХІ Оқушылардың білімін бағалау (өздері бағалайды)
Өзін-өзі бағалау парағы
|Р/с |Сабақтың кезеңдері |балл |
|1 |Үй тапсырмасы 0-2б. | |
|2 |№ қосымша ауызша 1б. | |
|3 |№ 586 0-3 б. | |
|4 |А) Семантикалық карта 0-2 б. | |
| |Ә) Деңгейлік тапсырмалар 0-1 б. | |
|5 |Ойланайық 1 б. | |
|6 |Логикалық есеп 1 б. | |
|7 |№589-290 0-2 б. | |
|8 |Графикалық диктант 0-10 б. | |
| |Қорытынды балл | |

«5»- 17-20 балл

«4»- 12-16 балл

«3»- 6-11 балл

«2»- 0-5 балл

Ұқсас жұмыстар
Топ басшысының бағалауы. Сабақтың мақсаты
Жанұя суреті әдістемесі
Рационал сандарды көбейту тақырыбына есептер шығару
Түр. Түрдің критерийлері. Популяция
Шыншыл ертегілер
Анықталған интеграл және оларға есептер шығару
Сабақ тақырыбы. Сабақтың әдісі
Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар
Көрік қозғалтудың тәсілдері
Графиктік диктант
Пәндер