Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қорытынды балл
Сабақтың тақырыбы: Рационал сандарды көбейту
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Рационал сандарды көбейтіп, көбейтіндіні табуды үйрету.
Дамытушылық: Оқушылардың логикалық ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту,
өздігінен ойлау және есеп шығару икемділіктерін қалыптастыру.
Тәрбиелік: Ұқыптылыққа, жауапкершілікке, нақтылыққа, көпшілікпен жұмыс
жасауға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа білімді меңгеру сабағы
Сабақтың әдісі: топпен және жеке жұмыс
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, слайдтар, деңгейлік тапсырмалар,
бағалау парағы
Білімге жетелейтін үш жол бар:
Еліктеу жолы- ең жеңіл жол,
Ойлау жолы- ең игілікті жол,
Тәжірибе жолы-ең қиын ащы жол.
Конфуций
Барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі
Сәлемдесу, түгендеу, оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру, сабақтың
мақсатын айту, «Өзін-өзі бағалау парағын» тарату, оқушылар 3 топқа
бөлінеді.
ІІ Үй тапсырмасын тексеру
Шығармашылық жұмыс.
ІІІ Жаңа сабақ
1) Таңбалары әр түрлі екі санды көбейту
(-)∙(+)=(-), (+)∙(-)=(-)
Мысал: (-4)∙3=-12 -0,35∙6=-2,1 )=-
2) Таңбалары бірдей екі санды көбейту
(-)∙(-)=(+), (+)∙(+)=(+)
Мысал: (-0,2)∙(-1,5)=0,3 (-)∙(-)==0,1
3) Көбейткіштер саны екіден көп болған жағдайда теріс көбейткіштер саны
жұп болса, көбейтінді оң сан болады:
(-8)∙(-3)∙(-2)∙(-0,5)=24
4) Көбейткіштер саны екіден көп болған жағдайда теріс көбейткіштер саны
тақ болса, көбейтінді теріс сан болады:
-2∙(-3)∙(-7)=-42
а∙0=0, а-рационал сан
ІVБекіту. Оқулықпен жұмыс
№ ауызша есептер
№586
І топ (1,2,3) ІІ топ (4,5,6) ІІІ топ(7,8,9)
1,6∙8 = 1,5∙0,4 = 60*0.2
-1,6∙(-8) = -1,5∙(-0,4) = -60*(-0,2)
0,9 *(-9)= -0,4*(-0,6)= 5* 0,02
-0,9* (-9)= -0,4 * (-0,6) = -5*(-0,02)
Тақтаға әр топтан бір оқушы шығады, есепті тақтадан өздері тексереді. Бәрі
дұрыс болса 4 балл, үшеуі дұрыс болса 3 балл, екеуі дұрыс болса 2 балл,
біреуі дұрыс болса 1 балл қояды.
V а)Семантикалық карта(топтық жұмыс)
|р/с |а |в |
|№613-625 (2 есеп) |№600-612; (2 есеп) |№592-599(2 есеп) |
2.Ережелерді қайталаймыз п. 3.4
Сабақты елбасымыз Н.Ә.Назарбаевтың сөзімен қорытындылау
«Еліңнің ұлы болсаң, еліңе жаның ашыса, азаматтық намысың болса,
қазақтың ұлттық жалғыз мемлекетінің нығайып-көркеюі жолында жан теріңді
сығып жүріп білім алып, еңбек ет. Жердің де, елдің де иесі өзің екендігін
ұмытпа»
ХІ Оқушылардың білімін бағалау (өздері бағалайды)
Өзін-өзі бағалау парағы
|Р/с |Сабақтың кезеңдері |балл |
|1 |Үй тапсырмасы 0-2б. | |
|2 |№ қосымша ауызша 1б. | |
|3 |№ 586 0-3 б. | |
|4 |А) Семантикалық карта 0-2 б. | |
| |Ә) Деңгейлік тапсырмалар 0-1 б. | |
|5 |Ойланайық 1 б. | |
|6 |Логикалық есеп 1 б. | |
|7 |№589-290 0-2 б. | |
|8 |Графикалық диктант 0-10 б. | |
| |Қорытынды балл | |
«5»- 17-20 балл
«4»- 12-16 балл
«3»- 6-11 балл
«2»- 0-5 балл
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Рационал сандарды көбейтіп, көбейтіндіні табуды үйрету.
Дамытушылық: Оқушылардың логикалық ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту,
өздігінен ойлау және есеп шығару икемділіктерін қалыптастыру.
Тәрбиелік: Ұқыптылыққа, жауапкершілікке, нақтылыққа, көпшілікпен жұмыс
жасауға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа білімді меңгеру сабағы
Сабақтың әдісі: топпен және жеке жұмыс
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, слайдтар, деңгейлік тапсырмалар,
бағалау парағы
Білімге жетелейтін үш жол бар:
Еліктеу жолы- ең жеңіл жол,
Ойлау жолы- ең игілікті жол,
Тәжірибе жолы-ең қиын ащы жол.
Конфуций
Барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі
Сәлемдесу, түгендеу, оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру, сабақтың
мақсатын айту, «Өзін-өзі бағалау парағын» тарату, оқушылар 3 топқа
бөлінеді.
ІІ Үй тапсырмасын тексеру
Шығармашылық жұмыс.
ІІІ Жаңа сабақ
1) Таңбалары әр түрлі екі санды көбейту
(-)∙(+)=(-), (+)∙(-)=(-)
Мысал: (-4)∙3=-12 -0,35∙6=-2,1 )=-
2) Таңбалары бірдей екі санды көбейту
(-)∙(-)=(+), (+)∙(+)=(+)
Мысал: (-0,2)∙(-1,5)=0,3 (-)∙(-)==0,1
3) Көбейткіштер саны екіден көп болған жағдайда теріс көбейткіштер саны
жұп болса, көбейтінді оң сан болады:
(-8)∙(-3)∙(-2)∙(-0,5)=24
4) Көбейткіштер саны екіден көп болған жағдайда теріс көбейткіштер саны
тақ болса, көбейтінді теріс сан болады:
-2∙(-3)∙(-7)=-42
а∙0=0, а-рационал сан
ІVБекіту. Оқулықпен жұмыс
№ ауызша есептер
№586
І топ (1,2,3) ІІ топ (4,5,6) ІІІ топ(7,8,9)
1,6∙8 = 1,5∙0,4 = 60*0.2
-1,6∙(-8) = -1,5∙(-0,4) = -60*(-0,2)
0,9 *(-9)= -0,4*(-0,6)= 5* 0,02
-0,9* (-9)= -0,4 * (-0,6) = -5*(-0,02)
Тақтаға әр топтан бір оқушы шығады, есепті тақтадан өздері тексереді. Бәрі
дұрыс болса 4 балл, үшеуі дұрыс болса 3 балл, екеуі дұрыс болса 2 балл,
біреуі дұрыс болса 1 балл қояды.
V а)Семантикалық карта(топтық жұмыс)
|р/с |а |в |
|№613-625 (2 есеп) |№600-612; (2 есеп) |№592-599(2 есеп) |
2.Ережелерді қайталаймыз п. 3.4
Сабақты елбасымыз Н.Ә.Назарбаевтың сөзімен қорытындылау
«Еліңнің ұлы болсаң, еліңе жаның ашыса, азаматтық намысың болса,
қазақтың ұлттық жалғыз мемлекетінің нығайып-көркеюі жолында жан теріңді
сығып жүріп білім алып, еңбек ет. Жердің де, елдің де иесі өзің екендігін
ұмытпа»
ХІ Оқушылардың білімін бағалау (өздері бағалайды)
Өзін-өзі бағалау парағы
|Р/с |Сабақтың кезеңдері |балл |
|1 |Үй тапсырмасы 0-2б. | |
|2 |№ қосымша ауызша 1б. | |
|3 |№ 586 0-3 б. | |
|4 |А) Семантикалық карта 0-2 б. | |
| |Ә) Деңгейлік тапсырмалар 0-1 б. | |
|5 |Ойланайық 1 б. | |
|6 |Логикалық есеп 1 б. | |
|7 |№589-290 0-2 б. | |
|8 |Графикалық диктант 0-10 б. | |
| |Қорытынды балл | |
«5»- 17-20 балл
«4»- 12-16 балл
«3»- 6-11 балл
«2»- 0-5 балл
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz