Қазақ зиялылары кімдер

Қазақстанда 1917 жылы саяси белсенділіктің артуы қандай оқиғалардан көрініс тапты
Барлық оқушылар: XX ғ. басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси үдерістерді біледі
Көптеген оқушылар: Төңкеріс, партия, кеңестер ұғымдарының мағынасын түсініп талдайды;
Кейбір оқушылар: Тарихи оқиғаларды өткен кезеңмен салыстыра отырып, өзгерістер мәнін қорытындылап баға береді;
-XX ғ. басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси үдерістерді атайды;
- Тарихи оқиғаларды талдай алады және өткен кезеңмен салыстыра отырып өзгерістер мәнін анықтай алады;
ХХ ғасыр басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси процестерді талдай отырып, баға береді
Пәнге қатысты сөздік қор мен термин сөздер:
Төңкеріс, Саяси партия, Пролетариат, Буржуазия
Құндылықтарға
баулу
«Мәңгілік Ел»жалпы ұлттық идеясының құндылығында көрсетілген Қоғамыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім
Азаматтық құқықтық жауапкершілікке баулу. Өмір бойы білім алу
Сабақтың басы
3минут
Сыныпқа психалогиялық ахуал қалыптастыру
«Жылы лебіз» (Шеңбер құрып, оқушылар бір-біріне жақсы көңіл күй сыйлайтын жылы лебіздерін білдіреді)
Топқа бөлу: Термин сөздер арқылы:
1 топ Төңкеріс
2 топ Саяси партия
3 топ Пролетариат
Бейне жазба көрсету. «Миға шабуыл» әдісін пайдаланып, жетелеуші сұрақтар қою арқылы жаңа тақырыпты ашады.
1 . Бейнебаянда негізгі оқиға қандай?
2. Қай кезеңді қамтиды?
Сабақтың тақырыбын ашып, мақсатын оқушылармен бірлесіп құру
Қағаз қиындылары
Видео fhgnfgdgdfdcvdfsfss
Сабақтың ортасы
20 минут
Саралау тапсырмасы
1-тапсырма Топтық жұмыс «Елші» әдісі. Мәтінмен жұмыс(әр топтан елші келесі топқа барып түсіндіреді )
Тапсырма: Қоғамдық саяи процестерді уақыт тізбегі бойынша жазып шығындар
Дескриптор
- қоғамдық-саяси үдерістерді жазады
- Тарихи оқиғаларды талдайды
ҚБ: дескриптор бойынша кері байланыс беру
2. Тапсырма. Жеке жұмыс. «Сәйкестендіру кестесі»
Оқушыларға ресурс беріледі 3 мин танысады.
Темин сөздерді теріп оның анықтамасын тауып кестеге толтырып жазады.
Дескриптор
Тақырыпқа сай термин сөздерді табады
Термин сөздерге анықтама береді
ҚБ: Оқушылар дескриптор арқылы бағалайды
3. Тапсырма. Жұптық жұмыс. «Венн диаграмасы»
Ақпан революциясы мен Қазан төңкерісінің тарихи оқиғаларының айырмашылығы мен ұқсастықтарын диаграммаға қойып жазады
Айырмашылығы ұқсастығы Айырмашылығы
ҚБ. Жұптар жасаған жұмыстарын өзара алмасып бірін - бірі бағалайды.
Жеке жұмыс «Бір сөйлем» әдісі
Тапсырма: Мәтіннің мазмұннын негізгі идеясы туралы 1 сөйлеммен жеткізініз.
Дескриптор:
-берілген сұраққа бір сөйлем мен жауап беру;
(ҚБ) «Бірін-бірі бағалайды», «Мұғалімнің кері байланысы»
Сабақтың соңы
5мин
Кері байланыс
«Білім кемесі»
1. Егер саған сабақ ұнаса жасыл түске боя
2 Егер саған сабақта белгілі бір қиындық болсаң желкенді сары түске боя
3 Егер саған тапсырмаларды орындау
қиын болып, мұғалімнің көмегі қажет
болса желкенді жызыл түске боя
Саралауда мен саралау жұмысының жалпы ортақ қабылданған жеті тәсілінің ішінен: Тапсырма, жіктеу, бағалау, диолог және қолдау көрсетуді қолдандым. жіктеу тәсілінің ішінде
-талаптары әр түлі оқушылар
-ұйымшыл топ.
Тапсырма Жеке жұмыс «Бір сөйлем» әдісі
Тапсырма: Саралау тапсырмасы
Мәтіннің мазмұннын негізгі идеясы туралы 1 сөйлеммен жеткізініз
Дескриптор:
-Оқушы тақырыпқа сай бір сөйлем құрайды ;
-Бір сөйлем арқылы нақты ойды жеткізеді;
(ҚБ) «Жарайсың!» Мұғалімнің кері байланысы
Білім деңгейі әртүрлі оқушыларға арналған тапсырмалар берілді
Оқушылардың қажеттілігіне қарай тапсырманы деңгейге байланысты бердім
Топтық жұмыс
«Елші» әдісі. (әр топтан елші келесі топқа барып түсіндіреді) Мәтінмен жұмыс
Тапсырма: Мәтінді оқи отырып, талдау
Бағалау критерийлері
-XX ғ. басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси үдерістерді атайды
- Тарихи оқиғаларды талдай алады және өткен кезеңмен салыстыра отырып өзгерістер мәнін анықтай алады
Дескриптор
- Мәтінге сәйкес ақпараттарды қолданады
- Қазақстандағы Уақытша үкімет органдарының қызметі туралы өз пікірін айтады
Бағалау әдісі: «Бірін-бағалау, мұғалімнің кері байланысы»
Диолог және қолдау көрсету
Топтық, жұптық, жеке тапсырмаларды орындау кезінде лездеме сұрақтар қойып диологке түсіп тапсырмалар орындауда қолдау көрсетіп отырдым
Бағалау
Оқушылар үнемі бағаланып отырды, осылайша педагогикалық қызметпен саралаудың басқада түрлері оқушылардың қажеттілігіне қарай унемі ескерілді.
Жіктеу
Оқытудың болжамды міндетіне топ құруда пайдалы көптеген тәсілдер бар:
Осы жіктеудің ішінде
-талаптары әр түрлі оқушылар
-ұйымшыл топ
-аралас гендерлік топ
Жалпыға баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз?)
1:Саралау тапсырмаларды анық жеткізе білді.
2:Топтық жұмыста қатысты.
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алды?
1:Оқушылардың қызығушылығын арттыратын тапсырмалар.
2:Тиімді саралау тәсілдері
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
Жетілдіруге көмектесетінін білдім?
Сабақ барысында топтық жұмыс жеке жұмыстар бойынша жақсы орындады, белсене қатысты. Оқушыларды үнемі ынталандыруға арналған тапсырмалар құрастыру және ізденуге көңіл бөлу қажет.
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: «Бөлек батыр атындағы орта мектебі»
ХХ ғасыр басындағы Қазақстан КММ
Сабақ тақырыбы: Не себепті А. Байтұрсынов: «Қазақ ұлтының өмір сүруінің өзі
проблемаға айналды» - деп айтты?
8. 3. 1. 1. қазақ зиялыларының Ресей империясының Мемлекеттік
Думасындағы қызметіне баға беру
8. 3. 1. 2. ХХ ғасыр басындағы Қазақстандағы қоғамдық - саяси
процестерге баға беру
Барлық білім алушылар : : ХХ ғасырдың басындағы өлкедегі
қоғамдық саяси жағдайдың қалай болғандығын сиапттайды
Басым бөлігі: қазақ зиялыларының революция кезінде және одан
кейінгі уақыттағы қызметтерін анықтайды.
Кейбірі : Ахмет Байтұрсынұлының тұлғалық қасиеттеріне баға береді.
Оқушылар:
- Қазақ депутаттары Ресейдің ең жоғары заң шығарушы органы
Мемлекеттік Думада қандай мәселені көтергендігін анықтайды
- ХХ ғасырдың басындағы өлкедегі
қоғамдық саяси жағдай қалай болғандығын сиапттайды
Тілдік дағдылар:
Айтылым : - оқушылардың топтық және жұптық жұмыс барысында
Тыңдалым: оқушылардың топтық және жұптық жұмыс
Оқылым: Оқулықтан, қосымша материалдардан мәтін оқиды
Жазылым : тапсырмалар орындау барысында жазбаша
жұмыстар жасауда және картамен жұмыс жасауда
Пәнге қатысты лексика мен терминология: Петиция,
Самодержавие, революция, Мемлекетт Дума, кадеттер
Мәңгілік елд идеясының бірінші құндылығы Қазақстандық
патриотизм және азаматтық жауапкершілікке баулу.
Сабақтың басы
7 мин
Психологиялық ахуал қалыптастыру .
«Шаттық шеңбері»
«Оқушы қасындағы оқушының есіміне байланысты теңеу
айту арқылы амандасады.
Мақсаты: Оқушылардың жағымды жақтарын анықтау. Мысалы: Салем «Ақылды- Асем»
Жаңа тақырыпқа шығу
https://www. youtube. com/watch?v=lGPNnEk8_ww
Ахмет Байтұрсынұлының түрмеде отырып Файзулла ишанға жазған ең соңғы хаты үзінді тыңдатамын.
- Ахмет Байтұрсынұлы хатында неліктен ослай деді?
- ХХ ғасыр басында көшпелі қазақ халқының жағдайы қалай болды деп ойлайсыздар?
жетелеуші сұрақтар қойып сабақтың тақырыбын, мақсатын
анықтаймыз.
ҚБ « Инстаграмға лайк басу»
Сабақтыңортасы
20 мин
5 мин
Тақырып мағынасын ашу. Мәтінмен жұмыс
І тапсырма
І топ «Концептуалдық кесте»
Қазақ зиялыларының Ресей Мемлекеттік Думасында
талқыланған ой пікірлеріне баға береді
ІІ . Питециялық қозғалыстың басталуы
«Кластер құру» әдісі
ІІІ топ А. Байтұрсыновтың тұлғалық қасиеттеріне баға беру «Кубизм» әдісі
- Суретте
- Салыстыр
- Байланыстар
- Таңда
- Қолдан
- Дәлелде
Дескриптор
- Ресей Мемлекеттік Думаға сайланған депутаттардың қызметін бағалайды
- Питецияның тарихи маңызын айтады
- А. Байтұрсынов: «Қазақ ұлтының өмір сүруінің өзі
проблемаға айналды» - деп айтты? Кем дегенде 3дәлел
айта алады.
ІІ тапсырма Жұптық жұмыс «Синквейн»
- Тақырыптың атауы зат есім
- Тақырыпты сипаттайтын екі сөз
- Тақырып туралы қимылды білдіретін үш сөз
- Тақырыпқа қатысты төрт сөзден тұратын сөз орамы
- Тақырыптың мәнін ашатын синоним сөз.
Кем дегенде 5 дәлел келтіреді.
xpert. atamura. kz/
kz/books/542#pa
ge/9 Атамұра
оқулық
А 4 прақша
Ватман
Сабақтың соңы
3 мин
Рефлекция
«Истаграмға пікір қалдыр» осы
Үйге тапсырма : Тақырып бойынша 20 тест
сұрақ дайындау.
Саралау - Сіз оқушыларға
қандай қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз?
Бағалау -
Оқушылардың
үйренгенін,
материалды
меңгергенін тексеруді
қалай жоспарлайыз?
Пәнаралық байланыстар.
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын
сақтау. Ақпараттық
коммуникациялық
технологияларды
қолдану
Топтық жұмыс
Мәтінмен жұмыс
Білім алушылардың басым бөлігі қабілетті оқушылардын көмек алуға мүмкіндігі бар, қабіліетті оқушы өз ойы мен идеясын жүзеге асыру арқылы топ жұмысына үлесін қосады. Мәтін мазмұны терең ресурстармен жұмыс жүргізуге бейім балаларға арналады.
«Концептуалдық кесте»
Білім алушылар алған ақпараттарын,
түйінді сөздерді
кестеге жазады.
«Кластер құру» арқылы қабілеті жоғары оқушылар үлгерімі төмен
оқушылардың тақырыптың
негізгі ойын түсінуге
мүмкіндік береді.
«Кубизм» әдісі
Білім аллушылар берілген тапсырманы зерттейді, салыстырады.
Қ. Б. «Инстаграмға лайк » басу»
І тапсырма бойынша топтар лайк басу арқылы бірін - бірі бағалайды
ІІ тапсырма бойынша
жұптық жұптар лайк басу арқылы бірін - бірі бағалайды
Мұғалімнің бағалауы дұрыс жауапқа, белсенді
білім алушыларға лайк басып отырамын.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz