Қазақ зиялылары кімдер

: Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы
: Мектеп: Матай орта мектебі
: Күні: 11. 06. 2019жыл
: Мұғалімніңаты-жөні: Арпабаева А. С.
: Сынып: 9
: Қатысқандар:
Қтыспағандар:

: Сабақтың тақырыбы
:

Қазақстанда 1917 жылы саяси белсенділіктің артуы қандай оқиғалардан көрініс тапты

: Осысабақта қолжеткізілетін оқумақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
: 8. 3. 1. 2- ХХ ғасыр басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси процестерге баға беру.
: Сабақтыңмақсаты
:

Барлық оқушылар: XX ғ. басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси үдерістерді біледі

Көптеген оқушылар: Төңкеріс, партия, кеңестер ұғымдарының мағынасын түсініп талдайды;

Кейбір оқушылар: Тарихи оқиғаларды өткен кезеңмен салыстыра отырып, өзгерістер мәнін қорытындылап баға береді;

: Бағалаукритерийі
:

-XX ғ. басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси үдерістерді атайды;

- Тарихи оқиғаларды талдай алады және өткен кезеңмен салыстыра отырып өзгерістер мәнін анықтай алады;

ХХ ғасыр басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси процестерді талдай отырып, баға береді

: Тілдікмақсаттар
:

Пәнге қатысты сөздік қор мен термин сөздер:

Төңкеріс, Саяси партия, Пролетариат, Буржуазия

:

Құндылықтарға

баулу

:

«Мәңгілік Ел»жалпы ұлттық идеясының құндылығында көрсетілген Қоғамыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім

Азаматтық құқықтық жауапкершілікке баулу. Өмір бойы білім алу

: Пәнаралық байланыс
: Дүниежүзі тарихы
: Алдыңғы білім: 1917 ж Ақпан, Қазан революциялары, Алаш партиясын біледі
:
:
Ресурстар
:

Сабақтың басы

3минут

:

Сыныпқа психалогиялық ахуал қалыптастыру

«Жылы лебіз» (Шеңбер құрып, оқушылар бір-біріне жақсы көңіл күй сыйлайтын жылы лебіздерін білдіреді)

Топқа бөлу: Термин сөздер арқылы:

1 топ Төңкеріс

2 топ Саяси партия

3 топ Пролетариат

Бейне жазба көрсету. «Миға шабуыл» әдісін пайдаланып, жетелеуші сұрақтар қою арқылы жаңа тақырыпты ашады.

1 . Бейнебаянда негізгі оқиға қандай?

2. Қай кезеңді қамтиды?

Сабақтың тақырыбын ашып, мақсатын оқушылармен бірлесіп құру

Қағаз қиындылары

Видео fhgnfgdgdfdcvdfsfss

:

Сабақтың ортасы

20 минут

Саралау тапсырмасы

:

1-тапсырма Топтық жұмыс «Елші» әдісі. Мәтінмен жұмыс(әр топтан елші келесі топқа барып түсіндіреді )

Тапсырма: Қоғамдық саяи процестерді уақыт тізбегі бойынша жазып шығындар

Дескриптор

- қоғамдық-саяси үдерістерді жазады

- Тарихи оқиғаларды талдайды

ҚБ: дескриптор бойынша кері байланыс беру

2. Тапсырма. Жеке жұмыс. «Сәйкестендіру кестесі»

Оқушыларға ресурс беріледі 3 мин танысады.

Темин сөздерді теріп оның анықтамасын тауып кестеге толтырып жазады.

:
:
:
:
:
:

Дескриптор

Тақырыпқа сай термин сөздерді табады

Термин сөздерге анықтама береді

ҚБ: Оқушылар дескриптор арқылы бағалайды

3. Тапсырма. Жұптық жұмыс. «Венн диаграмасы»

Ақпан революциясы мен Қазан төңкерісінің тарихи оқиғаларының айырмашылығы мен ұқсастықтарын диаграммаға қойып жазады

Айырмашылығы ұқсастығы Айырмашылығы

ҚБ. Жұптар жасаған жұмыстарын өзара алмасып бірін - бірі бағалайды.

Жеке жұмыс «Бір сөйлем» әдісі

Тапсырма: Мәтіннің мазмұннын негізгі идеясы туралы 1 сөйлеммен жеткізініз.

Дескриптор:

-берілген сұраққа бір сөйлем мен жауап беру;

(ҚБ) «Бірін-бірі бағалайды», «Мұғалімнің кері байланысы»

Төңкеріс
Елдегі капиталдың едәуір бөлігін иемдеген топ
кеңестер
Бетбұрыс, төңкеріс табиғат, қоғам өміріндегі, білім мен танымдағы түбегейлі өзгерістер
партия
Қала тұрғындары, елдегі капиталдың едәуір бөлімін иемденген әлеуметтік топ
буржуазия
Үкіметі
Оқулық 32-57 бет
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Сабақтың соңы

5мин

Кері байланыс

:

«Білім кемесі»

1. Егер саған сабақ ұнаса жасыл түске боя

2 Егер саған сабақта белгілі бір қиындық болсаң желкенді сары түске боя

3 Егер саған тапсырмаларды орындау

қиын болып, мұғалімнің көмегі қажет

болса желкенді жызыл түске боя

: Үйге тапсырма
: Тақырып бойынша 10 тест құрастыру
: Саралау - Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?
: Бағалау - Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

:

Саралауда мен саралау жұмысының жалпы ортақ қабылданған жеті тәсілінің ішінен: Тапсырма, жіктеу, бағалау, диолог және қолдау көрсетуді қолдандым. жіктеу тәсілінің ішінде

-талаптары әр түлі оқушылар

-ұйымшыл топ.

Тапсырма Жеке жұмыс «Бір сөйлем» әдісі

Тапсырма: Саралау тапсырмасы

Мәтіннің мазмұннын негізгі идеясы туралы 1 сөйлеммен жеткізініз

Дескриптор:

-Оқушы тақырыпқа сай бір сөйлем құрайды ;

-Бір сөйлем арқылы нақты ойды жеткізеді;

(ҚБ) «Жарайсың!» Мұғалімнің кері байланысы

Білім деңгейі әртүрлі оқушыларға арналған тапсырмалар берілді

Оқушылардың қажеттілігіне қарай тапсырманы деңгейге байланысты бердім

Топтық жұмыс

«Елші» әдісі. (әр топтан елші келесі топқа барып түсіндіреді) Мәтінмен жұмыс

Тапсырма: Мәтінді оқи отырып, талдау

Бағалау критерийлері

-XX ғ. басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси үдерістерді атайды

- Тарихи оқиғаларды талдай алады және өткен кезеңмен салыстыра отырып өзгерістер мәнін анықтай алады

Дескриптор

- Мәтінге сәйкес ақпараттарды қолданады

- Қазақстандағы Уақытша үкімет органдарының қызметі туралы өз пікірін айтады

Бағалау әдісі: «Бірін-бағалау, мұғалімнің кері байланысы»

Диолог және қолдау көрсету

Топтық, жұптық, жеке тапсырмаларды орындау кезінде лездеме сұрақтар қойып диологке түсіп тапсырмалар орындауда қолдау көрсетіп отырдым

Бағалау

Оқушылар үнемі бағаланып отырды, осылайша педагогикалық қызметпен саралаудың басқада түрлері оқушылардың қажеттілігіне қарай унемі ескерілді.

Жіктеу

Оқытудың болжамды міндетіне топ құруда пайдалы көптеген тәсілдер бар:

Осы жіктеудің ішінде

-талаптары әр түрлі оқушылар

-ұйымшыл топ

-аралас гендерлік топ

:
АКТ-ны қолдану кезінде қауіпсіздік ережелерін сақтау.
:

Жалпыға баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз?)

1:Саралау тапсырмаларды анық жеткізе білді.

2:Топтық жұмыста қатысты.

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алды?

1:Оқушылардың қызығушылығын арттыратын тапсырмалар.

2:Тиімді саралау тәсілдері

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

Жетілдіруге көмектесетінін білдім?

Сабақ барысында топтық жұмыс жеке жұмыстар бойынша жақсы орындады, белсене қатысты. Оқушыларды үнемі ынталандыруға арналған тапсырмалар құрастыру және ізденуге көңіл бөлу қажет.

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: «Бөлек батыр атындағы орта мектебі»

ХХ ғасыр басындағы Қазақстан КММ

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:«Бөлек батыр атындағы орта мектебі»ХХ ғасыр басындағы Қазақстан КММ:

Сабақ тақырыбы: Не себепті А. Байтұрсынов: «Қазақ ұлтының өмір сүруінің өзі

проблемаға айналды» - деп айтты?

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:«Бөлек батыр атындағы орта мектебі»ХХ ғасыр басындағы Қазақстан КММ: Күні:14. 07. 2018ж
Мұғалімнің есімі: Аскарова Асем Жорабаевна
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:«Бөлек батыр атындағы орта мектебі»ХХ ғасыр басындағы Қазақстан КММ: Сынып: 8
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:«Бөлек батыр атындағы орта мектебі»ХХ ғасыр басындағы Қазақстан КММ: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)

8. 3. 1. 1. қазақ зиялыларының Ресей империясының Мемлекеттік

Думасындағы қызметіне баға беру

8. 3. 1. 2. ХХ ғасыр басындағы Қазақстандағы қоғамдық - саяси

процестерге баға беру

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:«Бөлек батыр атындағы орта мектебі»ХХ ғасыр басындағы Қазақстан КММ: Сабақтың мақсаты:

Барлық білім алушылар : : ХХ ғасырдың басындағы өлкедегі

қоғамдық саяси жағдайдың қалай болғандығын сиапттайды

Басым бөлігі: қазақ зиялыларының революция кезінде және одан

кейінгі уақыттағы қызметтерін анықтайды.

Кейбірі : Ахмет Байтұрсынұлының тұлғалық қасиеттеріне баға береді.

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:«Бөлек батыр атындағы орта мектебі»ХХ ғасыр басындағы Қазақстан КММ: Бағалау критерийі

Оқушылар:

  1. Қазақ депутаттары Ресейдің ең жоғары заң шығарушы органы

Мемлекеттік Думада қандай мәселені көтергендігін анықтайды

  1. ХХ ғасырдың басындағы өлкедегі

қоғамдық саяси жағдай қалай болғандығын сиапттайды

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:«Бөлек батыр атындағы орта мектебі»ХХ ғасыр басындағы Қазақстан КММ: Тілдік мақсаттар

Тілдік дағдылар:

Айтылым : - оқушылардың топтық және жұптық жұмыс барысында

Тыңдалым: оқушылардың топтық және жұптық жұмыс

Оқылым: Оқулықтан, қосымша материалдардан мәтін оқиды

Жазылым : тапсырмалар орындау барысында жазбаша

жұмыстар жасауда және картамен жұмыс жасауда

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:«Бөлек батыр атындағы орта мектебі»ХХ ғасыр басындағы Қазақстан КММ:

Пәнге қатысты лексика мен терминология: Петиция,

Самодержавие, революция, Мемлекетт Дума, кадеттер

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:«Бөлек батыр атындағы орта мектебі»ХХ ғасыр басындағы Қазақстан КММ:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:«Бөлек батыр атындағы орта мектебі»ХХ ғасыр басындағы Қазақстан КММ: Құндылықтарға баулу

Мәңгілік елд идеясының бірінші құндылығы Қазақстандық

патриотизм және азаматтық жауапкершілікке баулу.

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:«Бөлек батыр атындағы орта мектебі»ХХ ғасыр басындағы Қазақстан КММ: Пәнаралық байланыс
Әдебиет
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:«Бөлек батыр атындағы орта мектебі»ХХ ғасыр басындағы Қазақстан КММ: Алдыңғы білім
1905-1907 жылдардағы бірінші орыс революциясы
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:«Бөлек батыр атындағы орта мектебі»ХХ ғасыр басындағы Қазақстан КММ: Жоспар
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:«Бөлек батыр атындағы орта мектебі»ХХ ғасыр басындағы Қазақстан КММ: Жоспарланған уақыт
Жоспарланған жаттығулар
Ресурстар
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:«Бөлек батыр атындағы орта мектебі»ХХ ғасыр басындағы Қазақстан КММ:

Сабақтың басы

7 мин

Психологиялық ахуал қалыптастыру .

«Шаттық шеңбері»

«Оқушы қасындағы оқушының есіміне байланысты теңеу

айту арқылы амандасады.

Мақсаты: Оқушылардың жағымды жақтарын анықтау. Мысалы: Салем «Ақылды- Асем»

Жаңа тақырыпқа шығу

https://www. youtube. com/watch?v=lGPNnEk8_ww

Ахмет Байтұрсынұлының түрмеде отырып Файзулла ишанға жазған ең соңғы хаты үзінді тыңдатамын.

  1. Ахмет Байтұрсынұлы хатында неліктен ослай деді?
  2. ХХ ғасыр басында көшпелі қазақ халқының жағдайы қалай болды деп ойлайсыздар?

жетелеуші сұрақтар қойып сабақтың тақырыбын, мақсатын

анықтаймыз.

ҚБ « Инстаграмға лайк басу»

Интербелсенді тақта
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:«Бөлек батыр атындағы орта мектебі»ХХ ғасыр басындағы Қазақстан КММ:

Сабақтыңортасы

20 мин

5 мин

Тақырып мағынасын ашу. Мәтінмен жұмыс

І тапсырма

І топ «Концептуалдық кесте»

Қазақ зиялыларының Ресей Мемлекеттік Думасында

талқыланған ой пікірлеріне баға береді

:
:
:

ІІ . Питециялық қозғалыстың басталуы

«Кластер құру» әдісі

ІІІ топ А. Байтұрсыновтың тұлғалық қасиеттеріне баға беру «Кубизм» әдісі

  1. Суретте
  2. Салыстыр
  3. Байланыстар
  4. Таңда
  5. Қолдан
  6. Дәлелде

Дескриптор

  1. Ресей Мемлекеттік Думаға сайланған депутаттардың қызметін бағалайды
  2. Питецияның тарихи маңызын айтады
  3. А. Байтұрсынов: «Қазақ ұлтының өмір сүруінің өзі

проблемаға айналды» - деп айтты? Кем дегенде 3дәлел

айта алады.

ІІ тапсырма Жұптық жұмыс «Синквейн»

  1. Тақырыптың атауы зат есім
  2. Тақырыпты сипаттайтын екі сөз
  3. Тақырып туралы қимылды білдіретін үш сөз
  4. Тақырыпқа қатысты төрт сөзден тұратын сөз орамы
  5. Тақырыптың мәнін ашатын синоним сөз.

Кем дегенде 5 дәлел келтіреді.

Зиялылар
қаралған мәселе
Зиялылар қызметіне берілетін баға

xpert. atamura. kz/

kz/books/542#pa

ge/9 Атамұра

оқулық

А 4 прақша

Ватман

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:«Бөлек батыр атындағы орта мектебі»ХХ ғасыр басындағы Қазақстан КММ:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:«Бөлек батыр атындағы орта мектебі»ХХ ғасыр басындағы Қазақстан КММ:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:«Бөлек батыр атындағы орта мектебі»ХХ ғасыр басындағы Қазақстан КММ:

Сабақтың соңы

3 мин

Рефлекция

«Истаграмға пікір қалдыр» осы

:
:
:
:
:
:

Үйге тапсырма : Тақырып бойынша 20 тест

сұрақ дайындау.

Қандай жаңа білім алдың
Алған білімді қолдана аласыңба ?
Саған қиындық тудырған түсініктер
Стикер
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:«Бөлек батыр атындағы орта мектебі»ХХ ғасыр басындағы Қазақстан КММ:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:«Бөлек батыр атындағы орта мектебі»ХХ ғасыр басындағы Қазақстан КММ:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:«Бөлек батыр атындағы орта мектебі»ХХ ғасыр басындағы Қазақстан КММ:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:«Бөлек батыр атындағы орта мектебі»ХХ ғасыр басындағы Қазақстан КММ: Қосымша ақпарат
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:«Бөлек батыр атындағы орта мектебі»ХХ ғасыр басындағы Қазақстан КММ:

Саралау - Сіз оқушыларға

қандай қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз?

Бағалау -

Оқушылардың

үйренгенін,

материалды

меңгергенін тексеруді

қалай жоспарлайыз?

Пәнаралық байланыстар.

Денсаулық және

қауіпсіздік техникасын

сақтау. Ақпараттық

коммуникациялық

технологияларды

қолдану

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:«Бөлек батыр атындағы орта мектебі»ХХ ғасыр басындағы Қазақстан КММ:

Топтық жұмыс

Мәтінмен жұмыс

Білім алушылардың басым бөлігі қабілетті оқушылардын көмек алуға мүмкіндігі бар, қабіліетті оқушы өз ойы мен идеясын жүзеге асыру арқылы топ жұмысына үлесін қосады. Мәтін мазмұны терең ресурстармен жұмыс жүргізуге бейім балаларға арналады.

«Концептуалдық кесте»

Білім алушылар алған ақпараттарын,

түйінді сөздерді

кестеге жазады.

«Кластер құру» арқылы қабілеті жоғары оқушылар үлгерімі төмен

оқушылардың тақырыптың

негізгі ойын түсінуге

мүмкіндік береді.

«Кубизм» әдісі

Білім аллушылар берілген тапсырманы зерттейді, салыстырады.

Қ. Б. «Инстаграмға лайк » басу»

І тапсырма бойынша топтар лайк басу арқылы бірін - бірі бағалайды

ІІ тапсырма бойынша

жұптық жұптар лайк басу арқылы бірін - бірі бағалайды

Мұғалімнің бағалауы дұрыс жауапқа, белсенді

білім алушыларға лайк басып отырамын.

Кабинет қауіпсіздіктің барлық қағидалаына сай жабдықталған, Оқушылардың партада дұрыс отыруын қадалағалау.

Ұқсас жұмыстар
Сабақтың мақсаты. Сабақтың түрі
Алғашқы қазақ басылымдары
Алашорда автономиясы
Қазақстанның 1920-1940 жылдардағы қоғамдық-саяси жағдайы
Сталиндік казармалық социализм туралы білу
1930 жылдардағы қоғамдық саяси өмір жайлы ақпарат
Индустрияландыруға бағыт алу және оның барысы
Кезек бірінші бөлімде
Қазақ халқының материалдық мәдениеті
1930 жылдардағы аштық, шаруалар көтерілістері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz