Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сыныпта оқушылар

Сабақтың тақырыбы: <<Дамыған ерте ортағасырлық Шығыс Қазақстанның саяси тарихы>>
Мақсаты: ғұндар мен үйсіндер туралы студенттердің білімін тереңдету және орта ғасырлар дамыған мемлекеттерге анықтама беру; ерте орта ғасырларда Шығыс Қазақстан саяси тарихымен танысу.
Сабақтың негізгі міндеттері түркі және монғол кезеңдер саяси картасында өзгергені туралы студенттердің білімін тереңдету; аймақтағы тарихи құбылыстар мен процестерді жалпы тарихи процестерді салыстыра Шығыс Қазақстан, тарихи карталармен жұмыс дағдыларын одан әрі қалыптастыру аумағында түркі тайпаларының қоныс аудару; Облыс ортағасырлық тарихы бойынша қызығушылығын көтеру.
Сабақта студенттер: ерте ортағасырлық Қазақстан тарихының негізгі оқиғаларды естеріне түсіреді; карточкадан ақпаратты алуды үйренеді;
Зерттеу кезінде облыстың негізгі аумақтық өзгерістер туралы білу;
Процестер аймақтағы жатқан бар, жалпы Қазақстан өтуде тарихи процестерді салыстыру болады.
Дәлелдеу
Бірінші мыңжылдықтың аяғынан бастап және Қазақстандағы, соның ішінде Еуразиялық кеңістікті, жылы мыңжылдықтың басында, <<Ұлы көші-қон.>> бастады Мұғалім бұл қандай оқиға екенін еске түсіруді ұсынады?
Ұлы Көші-қон - маңызды тарихи кеңістік нақты уақыт рамалары айқындалған тарихи дамудың ерекше кезеңі, және нақты аумақ (Еуропа, Африка және Азия), кең ауқымды көші-қон процестерінің нәтижесінде жаңа халықтарды , мемлекеттер, (II-VII ғғ.) тілі, психологиялық-әлеуметтік және рухани атмосфера, мораль мен этика пайда болды.
Шығыс Қазақстан тарихына халықтардың көші-қоны қалай әсер етті?
Ойлау
Бірінші абзацта зерттеу түсіну, сіз студент жауап орындау, әңгіме өткізуге болады. Картада ғұндар Аумағында көрсету. Бірінші мыңжылдықтың ортасында. е. Алтайда, оңтүстік Сібір және Шығыс Қазақстан кейінірек ғұндар деп аталатын, тайпаларының одағы қалыптаса бастады. Бастапқыда, ғұндар IV басым, шағын ұлт болды. Моңғолияда. Олар бірте-бірте Тынық мұхиты және Солтүстік Қытай жағалауынан Алтай мен Жетісу ауданында Ықпал ету аясын кеңейтті, кейінірек одан әрі батысқа. Біз ежелгі Usuns өмір сүрген Қайда? Жетісу аумағында бірінші мыңжылдықтың соңында, Tianshan және Тарбағатай ретінде қытай көздерден белгілі мемлекет бүктелген. Бастапқыда Данхе өзенінің жанында Үйсіндер өмір сүрген, бірақ ІІІ. тайпаларының қысымымен Моңғолияға көшіру мәжбүр, ал Жетісу мен Жоңғариядағы ғұндар келтірілген жеңіліс сериясы кейін болды. Онда үйсін, ғұндар тәуелділігін мойындап, 177 б.э.д. жылы құрылған дербес мемлекет, сақ тайпаларының Жетісу, Шығыс Қазақстан және Жоңғария ұрпақтары біріктіретін. Батыста Қытай көздерден аумағы Usuns өзендер Шу және Талас жағалауында дейін ұзартылады және Қаратау шығыс өкше темірін жетеді; шығысында Ыстықкөлде оңтүстік жағалауында ғана солтүстікке Балқаш көлінің, Тянь-Шань таулары аяқталды. Профессордың айтуынша Төлеубаевтің Үйсін мәдениет Шығыс Қазақстандағы Тарбағатай тауларының етегіне тарады. Қытай Ғұндардың көшбасшыларын қалай аталады? Тарихында елеулі із қалдырған ғұндар билеушілерінің, аттары қандай. Ғұндар және үйсін ауыл шаруашылығы қандай болды? Ғұндар және Шығыс Қазақстан Usuns көшіру жалпы қорытынды. Екінші абзац бөліміне қосу, сіз өзгерістер V ғасырдың Қазақстан аумағында орын алған қандай таба аласыз. Содан кейін жұмыс кітабындағы бірінші және екінші тапсырмаларды орындауға. Кітабында картамен <> мұғалім студент табады, ерте ортағасырлық кейбір Шығыс Қазақстан аумағында бөлігі болды. Сіз картасымен жұмыс, мұғалім нақтылауды әкеледі. Жылы 552 Орталық Азиядағы дүниеге келген үлкен көшпелі империя - бірінші түркі империясы. Жиырма жыл түркі мемлекеттері Солтүстік Кавказда және батысында Керчь Төгілген шығысында Хуанхэ жағалаудан шекаралары protyanuv- shimisya бар ықпалды Еуразиялық энергетикалық болу үшін жеткілікті болды. Оның билеушісі, Hagan Истеми, уақытта <<әлемнің шеберлері>> тең саяси және сауда қарым-қатынас орнатты - Византияға, Сасанидтер әулетін Иран және солтүстік қытай патшалықтарға. Солтүстік Ци және Солтүстік Чжоу жүзінде салалары хандығының айналды. Терең Алтай тауларының қалыптастырылған адам - жаңа әлемдегі негізгі заң шығарушының тағдыры <<Түрік>> болды. Батыс-Шығыс және Түркі қағанаты - 603 жылы, түрік империясы екі бөлікке бөлінді. Батыс Түрік империясы (603-704 жж.) Тянь-Шань тауларының және солтүстік-шығыс Үндістанның шығыс сілемдеріне үшін Азов және Дон теңізінің аумақты алып жатты. Оның аумағында Батыс Түрік қағанатының ыдырауы дәйекті Түргеш, қарлұқтар, Қимақ хандығын және қыршақ хандықтары пайда кейін, олардың кейбіреулері бір бөлігі Шығыс Қазақстан аумағында бөлігі болды. Түргеш (704-756 жж.) - Таш (Ташкент) қаласынан бастап қалаларында Шығыс Түркістанда және Тұрпан Орталық Азия оңтүстік-шығысқа қарай. XI ғасырда аумағы Қимақ хандығы толық оңтүстігінде солтүстігінде Құлынды даласынан Балқаш көлі мен Жоңғар Алатауының үшін, батысында Еділ мен Оңтүстік Оралға Алтай және Шығыста Ертістен, Кең байтақ жерім алады қыпшақ хандығын, қосылды. Х ғасырдың Қазақстан аумағында Найман, Керей және Жалайыр дамытуға кірістік. X - XII ғасырдың Найман басы Шығыс Қазақстан және Батыс Моңғолияның жерлерде өмір сүрген. XIII ғасырда, Монғолиядан Шығыс Қазақстанға бөлігі көшті. Осыдан кейін, студенттер жұмыс кітабындағы үшінші тапсырманы орындайды. Үшінші абзацта зерттеу, сіз жұмыс кітабындағы бесінші тапсырмасының іске асыру бастауға болады. Талқылау барысында, оқытушы оқулық материалды пайдалана отырып, студенттердің жауаптарын толықтырады.
Рефлексия
Осы кезде әңгіме өткізуге болады. Қандай өзгерістер XV ғасырдың бірінші мыңжылдықтың соңында Қазақстан аумағында орын алған? (Мұғалім аумақтық және этникалық өзгеруіне назар аудартады: түрік тілінде, аралас физикалық түрі мен көшпелі мәдениет дәстүрлі негіздерінің Сонымен бір үстемдік қалыптастыру). Бұл өзгерістердің қайсысы біздің аймақ үшін тән? Бұл Қазақстанның саяси тарихы өңірдің саяси тарихында болған жалпы қорытынды жасау. Кез келген айырмашылықтар бар ма? жұмыс кітабы оқушылар төртінші тапсырманы міндетті түрде үйде жүзеге асырады.

Сабақтың тақырыбы: <<Орта ғасырдың соңына қарай Шығыс Қазақстан саяси тарихы>>
Мақсаты: орта ғасырдың соңына қарай Шығыс Қазақстан облысында орын алған маңызды оқиғалардың студенттерді таныстыру.
Сабақтың негізгі міндеттері XVI-XVII ғасырларда өңірде аумақтық өзгерістер студенттердің білімін тереңдету жатыр, Жоңғар қарсы агрессия қазақ халқының қаһармандық күресін.; адамның сипаттамаларын фактілерін талдау және бағалау, тарихи карталар, дағдыларын жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру; Қазақ халқының батырлық өткен құрметпен қалыптастыру.
Сабақта студенттер
картасын, ғасырлар XVI- XVII Шығыс Қазақстан аумағында бөлігі қандай болды бөлігін анықтау; Қарастырылып отырған кезеңде фактілер мен өңірдің саяси тарихы, тарихи дамуының негізгі ерекшеліктерін бөлектеу; қазақ батырларының ұжымдық портретін жасауға; XVII ғасырдың XVI- аймақтағы саяси ахуал туралы қорытынды жасауға.
Дәлелдеу
мұғалім бірінші әңгіме жүргізе алады. Қазақ хандығы құрылғанда? Қандай ханның кезінде ол өзінің гүлдену жетті? Талқылау мұғалімі Шығыс Қазақстан аумағында оңтүстік-батыс бөлігі, Сібір хандығының солтүстік бөлігі Қазақ хандығының мүшесі болды, деп оқушылардың назарын аударады кезде, аумағында бөлігі Oirats басқарды. Содан кейін жұмыс кітабындағы бірінші тапсырманы орындау ұсынады.
Түсінік
Мұғалім бірінші абзац бойынша тақырыпты өзі түсіндіреді,Оқушылар қазақ-жоңғар қарым-қатынасы тарихымен таныс, сондықтан сіз осы бөлімде екінші абзацты оқып және жұмыс кітабындағы екінші тапсырманы орындау үшін өзіңіз ұсына алады. Үшінші мәселе бойынша алдын ала тапсырма берілуі мүмкін: қазақ батыр туралы баяндамалар дайындау және осы сабақта оларды есту. Студенттер, содан кейін төртінші кітапшасында тапсырманы орындайды. Жеке студенттер түсініктеме, мұғалім <<Қазақ Батыр>> тақырыбында бес шұмақ өлең жазуды ұсынады.
Рефлексия
Мұғалім XVI-XVIII ғасырларда аймақтағы саяси жағдайды қысқаша сипаттамасын сұрады. Оқушылар бастапқыда жеке тапсырманы орындауға жазбаша, содан кейін кейбір студенттердің жауаптарын тыңдады. жұмыс кітабында үшінші міндет, студенттер үйінде жүзеге асырады.
Сабақ тақырыбы: <<Ертіс жер желісінің түп-тамыры>>
Мақсаты: халықтың тағдыры арқылы Ертіс жер сызығының тарихымен таныстыру.
Сабақтың негізгі міндеттері,) 1 қандай, сатып алынған ресейлік холдингтер сақтап қажеттігін Шығыста себептері жандандыру қозғалысын ашып көрсету 2) Орталық Азия арасындағы тауар айналымы байланыстарды елдермен құруға, табиғи ресурстар үшін 3) Ресейдің қажеттілік, стратегиялық маңызды аймағында орналасқан жер 4) дамыту болып табылады ; Солтүстік-Шығыс Қазақстанның барлау және Ертіс бекініс салу саласында Ресей әскери бөлімшелердің барысы туралы білімдерін жетілдіру; Жоғарғы Ертіс XVIII ғасырдың басында орыс-жоңғар қарым-қатынас қарқынын арттыру; бекіністің Комендант қызметімен танысу; Салыстыру, негізгі бөлу әртүрлі көздерімен жұмыс істеу дағдыларын дамыту.
Сыныпта оқушылар
шығысқа Ресей қозғалысын жандандыру себептерін ашып көрсетуі; оқулық материалдар мен құжаттарды біріктіру, сондай-ақ өңірдегі ең маңызды оқиғалар туралы әңгіме; Ертіс нығайтылған желісі қажеттігі туралы өз пікірін білдіреді.
Дәлелдеу
Сабақтың бұл кезеңінде, сіз әңгіме бастауыңызға болады. XVIII ғасырда Қазақстан мен Ресей империясының арасындағы қарым-қатынастар қандай болды? Ресей империясының стратегиялық жоспарларына Шығыс Қазақстан қандай орын иеленді?
Себебі не болды?
Шығыс Қазақстандағы саяси ахуал XVIII ғасырдың басында қандай болды? Назар аударыңыз билеушілері осы жерлерді бақылауға әскери артықшылығы байланысты көрші Жоңғар агрессивті жоспарларымен байланысты жылдары, әсіресе өткір болып табылатын, студенттерге аймақтағы халықаралық қатынастардың күрделілігін жасалады.
Түсінік
Сабақтың Бұл кезең топтық жұмыс түрін қолдана отырып жасалуы мүмкін. Студенттер келесі тапсырмаларды орындау командада жұмыс.
1 топ - құжаттар санын 34 Миллер Г.Ф. Известия о песошном золоте в Бухарии...), № 35 (О походе в Калмыцкую землю), № 36 (Касымбаев Ж.К. История создания г. Семипалатинска) № 36 және плакат дайындау Ертіс бекініс құру себептері.
2-топ -, 2-тармағының тармақты оқып, құжат саны 15 (Черных С.Е. Экспедиция И.Д. Бухгольца) және экспедиция туралы плакат дайындау.
3 топ - бабы 3-тармақ, құжат нөмірін 37 (XVIII ғасырда Семей Kasymbaev JK даму бекінісі) оқуға және Ертіс бойымен бекініс құру туралы плакат дайындау.
4 топ - № 40 экспедиция IM туралы плакат дайындау, № 39 оқу құжаттар.
5 топ - бабының 4-тармақ, құжат нөмірін 41 (Өскемен бекінісінің коменданттары) оқуға және бекініс комендантының қызметі туралы плакат дайындау. Орнына плакаттар іс-шараларға қатысушылардың атынан шоттарын дайындау студенттерге ұсынылуы мүмкін.

Сабақ тақырыбы<<Шығыс Қазақстан Ресей империясының әкімшілік-аумақтық жүйесінде>>
Мақсаты: ХІХ ғасырдың реформа барысында өңірдегі әкімшілік-аумақтық өзгерістер көрсету.
Сабақтың негізгі мақсаттары Қазақстан, өңірдің әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуына, қалалары әкімдерінің рөлін ашу ХІХ ғасырдың реформалар мазмұны, мәні мен сипатына Шығыс Қазақстан тарихы бойынша материал негізінде студенттердің білімін жүйелеу болып табылады; тарихи тұлғалардың зерттеу арқылы жергілікті тарихында қызығушылығын арттыру; Өткен оқиғалар мен құбылыстар мен адам қызметінің баға беруге түрлі дағдыларды қалыптастыру.
Сыныпта оқушылар
XIX ғасырда Қазақстанда жүргізіліп жатқан реформалардың мазмұнын еске түсіру; XIX ғасырда Шығыс Қазақстан әкімшілік-аумақтық бірліктің өзгерту қадағалауға; бақылау жүйесіндегі өзгерістер туралы өз қорытындылар жасайды; Облыс әкімдері реформалар мен іс-шаралар бағалауға болады.
Мұғалім әңгіме өткізуге болады сабақтың осы кезеңде Motivation. Қашан Қазақстан Ресей азаматтығын алды?
XIX ғасырдың басында Қазақстандағы реформа себептері қандай?
Сібір Қырғызстан <<АҚ>> Жарғы қашан келді?
Қазақстанның кейбір бөліктерінде Жарғысының трансформациялау негізінде өткізіледі және олардың мағынасы неде болды?
Қандай мақсатта реформаланды болды?
Түсінік
48-49 бетте оматериалды қолдана отырып және құжаттар санын 42 және нөмірі 43 пайдалана оқушылар жұмыс кітабында бірінші және екінші тапсырмалар орындалады. Оқытушының нәтижесін талқылау кейін жұмыс кітабындағы орындауға, құжаттарды үшінші тапсырманы 42-49 қолдануға кеңес береді. Студенттерді талқылау жылы картамен жұмыс істеу, Семей облысының шекараларын анықтау. Әрі қарай, 1822 Жарғысы бойынша студенттер басқару жүйесін еске салады, оқытушы хрестоматиялар аға сұлтандардың сайлау туралы құжаттар саны 50, нөмірі 51, нөмірді 52 оқу және келесі тапсырма туралы ойлауға ұсынады. Газетінің басылымдардың бірінде атап өтті: <<табиғат бала, дала өзі тегін, тегін - нашар тыс әлемнің тәжірибе түрлі иеленуі қырғыз, тығыз дала элементтер мен өз өмірінің жағдайларына байланысты сол сурет рынды жерлерде алдында көріп, және сондықтан барлық ұлттық әдеттер жоғары бағалайды <<. Сайлау аға сұлтандарын өтті кезде, қазақтарды ұстап тырысады қандай ұлттық әдет? Қандай өзгерістер сайлау тәртібін жасалды? Сіз бортында немесе ноутбук сұрақтар жазуға болады. Мұғалім нәтижелерін талқылау барысында сайлау, сайлау кезінде салтанатты, бірақ сұлтандар бастап Бийск-Bahia үкіметке билік біртіндеп көшу үшін ғана емес, көңіл бөледі. Ресми сайланған сұлтандары сұлтан сайлайды санын азайтуға, билік болды. Аға сұлтандары Ресей әкімшілігінің лауазымына шыңғыс әулетінен тағайындалады. Содан кейін мұғалім губернатор мен мэрі айта аласыз, сондай-ақ әңгіме барысында, оқушыжұмыс кітабындағы төртінші жұмысты орындайды.
Рефлексия
Мұғалім тапсырмалардың бірін орындау үшін жазбаша түрде ұсынады. Семей облысы әкімдерінің қызметін бағалау. Аймақ үшін ХІХ ғасырдың әкімшілік-реформаның маңыздылығы туралы өз пікірлерін білдіруге. Жұмыс кітабындағы бесінші және алтыншы жұмыс орны, оқушы үйде орындауға болады.
Сабақтың тақырыбы: <<Шығыс Қазақстан этникалық топтардың бөлінуі, өмірі мен дәстүрі>> (2 сағат)
<<Неге біз бір-бірімізді жек көруіміз керек? Біз осы планетаның, осы кеменің бір командасымыз. түрлі өркениеттер арасындағы дау жаңа одан да көп күрделі нәрсе дүниеге келгені жақсы, бірақ олар бір-бірін жалмайғаны өте қорқынышты.>>
А. Санкт-Экзюпери <<Адамдар Ғаламшары>>
Мақсаты: Шығыс Қазақстан аумағында тұратын этникалық топтардың, өмірі мен салт-дәстүрлерін оқушыларға таныстыру.
Сабақтың негізгі мақсаттары Шығыс Қазақстандағы тұлғалардың өмір жайлы сипаттамалары, иммигранттар мен қазақтар арасындағы экономикалық және мәдени байланыстарды этникалық топтардың қалыптастыру ашып көрсету болып табылады; Мұндай ыдыс, киім, тұрғын үй және салт ретінде күнделікті өмірде егжей назар аудара материалдық мәдениетінің жарқын қабылдау, өмір сүру жағдайларын, Шығыс Қазақстан халқының өмірі мен шығармашылығын, жәрдемдесу.
Бұл түрлі халықтың тән болуы, әр түрлі ақпарат көздерімен жұмыс істеу дағдыларын дамытуға бірдей маңызды. Сыныпта бастысы - оқушылардың әлеуметтік тәжірибесі тіркеу және Шығыс Қазақстан, білім беру, төзімділік пен басқа мәдениеттерге құрмет тұратын халықтардың моральдық құндылықтар мен мәдениет, түрлі халықтардың салт-дәстүрлері қызығушылық.
Сыныпта оқушылар
Ресей империясының қоныс аудару саясаты туралы білімдерінестеріне түсіру; түрлі көздерден ақпаратты талдау және Шығыс Қазақстан этникалық топтардың, әсіресе өмірі мен иммигранттардың дәстүрлерін себептерін бөлектеу; ақпарат семантикалық (ауызша, жазбаша, т.б.) басқа нысанда түрлендіру; басқа халықтардың мәдениетіне өз көзқарасын білдіру болады.
Дәлелдеу
мұғалім жұмыс кітабы алғашқы берілген тапсырманы орындау үшін ұсынады. Содан кейін сұхбат. Терминдер ұлты, этнонимі, этнология, орны атауларының мағынасын түсіндіріңіз; Қазақ даласында реттеуге бірінші кім болды?
Этникалық қандай топтар Қазақстандағы құрылды?
Қазіргі Шығыс Қазақстан аумағында қандай адамдар өмір сүріп? Қандай орын атаулары бұл байқатады?
Түсінік
Сабақтың Бұл кезең топтық жұмыс түрін қолдана отырып жасалуы мүмкін. Оқулық хрестоматиясын басқа қосымша пайдалану, әр топ Шығыс Қазақстан аумағын мекендейтін этникалық топтардың бірі туралы баяндама дайындайды. Бастамас бұрын, сіз жоспар лауазымдарды жасауға болады. жоспар келесі элементтерді қамтуы мүмкін:
көші-қон себептері;
жұмыспен қамту;
тұрғын үй;
киім;
азық-түлік.
Студенттер ақпараттарды беруге кез келген нысанын таңдауға болады: күнделіктер, хаттар, туристік ноталар, хабар тарату, газетінде эссе, плакаттар сурет, т.б.
Топтар үшін тапсырмалары.
1-топ - құжаттар мен тармақ санын 55 (Маковецкий П.Е. О составе населения, оседлом и кочевом землевладении, переселенческом движении в Семипалатинской области), №56 (1887-1888 гг. Обзор внутреннего состояния Семипалатинской области) оқып, мен казактардың туралы ақпаратты дайындау .
2-топ - тармақты және құжатты Read №54 (Завалишин I. Сібір-қырғыз даласы) және орыс переселендері туралы ақпарат дайындайды.
3 топ - тармақты және құжат санын 53 (Врангель А.Е. Из воспоминаний Ф.М. Достоевского в Сибири),, №54 (Завалишин И. Сибирскокиргизская степь) оқып, татарлар туралы ақпаратты дайындау.
4 топ - кітабын оқып және олардың өмірі туралы ақпаратпен қамтамасыз ету, құжат саны 57 (Бломквист Е.Э., Гринкова Н.П. Бухтарминские старообрядцы)Жұмыс аяқталғаннан кейін, әр топ басқа топтарға өз жобасының қатысушылары нақтылау сұрақтарын ұсынады. Студенттер, содан кейін жұмыс кітабындағы екінші, алтыншы және жетінші жұмысты орындайды.
Рефлексия
<<Неге біз бір-бірімізді жек көруіміз керек? Біз осы планетаның, осы кеменің бір командасымыз. түрлі өркениеттер арасындағы дау жаңа одан да көп күрделі нәрсе дүниеге келгені жақсы, бірақ олар бір-бірін жалмайғаны өте қорқынышты.>>А. Санкт-Экзюпери <<Адамдар Ғаламшары>>
Сіз <<Достық белгісі>> тақырыбында эссе жазу, содан кейін жеке оқушларды тыңдауға шақыруға болады.
Жұмыс кітабындағы тапсырманы үйде орындауға болады.
Сабақтың тақырыбы: << ХІХ ғасырдың екінші жартысында Шығыс Қазақстан қолөнер>>
Мақсаты: ХІХ ғасырдың екінші жартысындағы Шығыс Қазақстанның қолданбалы өнерімен оқушыларды таныстыру.
Сабақтың негізгі мақсаттары Шығыс Қазақстан, жаңа өнер және қолөнер, табиғатын ашып, мәдени байланыстар мен өңірдегі барлық этностық топтардың экономикалық өміріндегі иммигранттар Қазақ халқының әсер қоныс аудару саясатының нәтижесінде қазақтардың экономикалық құрылымы, шығу тегі мен дамуы өзгерістер туралы оқушылардың білімін жүйелеу болып табылады; Ақпаратты талдау қабілеттерін қалыптастыру, оқыған материалды қорытындылау; өңірдің экономикалық дамуына қызығушылық қалыптастыру.
Сыныпта оқушылар
мәтін оқылған өз түсінігін айтуға; тақырып туралы жалпы қорытындылар.
Дәлелдеу
Бастапқыда,оқушылар жұмыс кітабындағы бірінші тапсырманы орындайды. Содан кейін мұғалім Қазақстанда қандай қолөнер әзірленді деген тақырыпта туралы әңгіме өткізуге болады.
Түсінік
Бұл кезеңде инсерт әдісін қолдануға болады.
Оқытушыға
<<Инсерт>> - қабылдау таңбалау мәтін. Студенттер өз мәтін абзацты оқып және қарындашпен шеттеріне жазбалар қояды.
Бұл әдіс оқушылардың оқу түсіну қадағалау құралы болып табылады, және студенттік әдеттегі пассивті және белсенді және мұқият оқып емес, талап етеді. Ол мәтінді, немесе кез келген өзге де ақпаратты қабылдау оқу процесін өзінің түсінігін бақылау үшін, жай ғана, мәтіннің мағынасын оқу және түсіну үшін емес талап етеді. Оқушылар белгілерін бірқатар енгізу қажет, және сіз оларды оқулық шеттерін немесе арнайы таңдалған және баспа мәтін қарындаш салып оқып, оларды ұсынамыз. Tag мәтінінде параграфтарды немесе сөйлемдер бөліп тиіс.
<> - тексеру белгілі не белгіленген;
<<->> - <<Минус>> оқу ұғымы күмәнді болып қайшы деп таңбаланған;
<<+>> - <<Плюс>> белгісі қызықты және күтпеген үшін оқырманға арналған қандай белгіленген;
<> - Оқырман егжей-тегжейлі сипатталған қандай туралы білуге ​​ниет еді, егер Сұрақ белгісі, қойылады.
<>
<<->>
<<+>>
<>

Сіз орнына шеттері кестеде жазбаларды жасай аласыз

Мұғалім 12-абзацты оқып, мен мәтінді белгілеу үшін ұсынады. Мұғалімі студенттер қызықты және күтпеген, олардың үміттерін қайшы, күмән екенін тапса жұмысын орындағаннан кейін қандай, олар көп білуге келер еді. Әңгіме барысында, оқытушы, кітапта суретпен жұмыс істейді жауаптар көрсетеді. Сіз сондай-ақ оқулық фотосуреттер өздерін мәтінді отырғызу немесе лирикасы ойлап студенттерді шақыруға болады.
Рефлексия
Студенттер жұмыс кітабында екінші, үшінші және төртінші тапсырмасын аяқтау қажет.

Сабақ тақырыбы <>
Мақсаты: әзірлеу, нығайту және Ресей, Қазақстан және басқа да мемлекеттер арасындағы экономикалық қарым-қатынастарды кеңейтуге Шығыс Қазақстан рөлін көрсету.
Сабақтың негізгі міндеттері аймақтағы сыртқы сауда кеңейту себептерін ашып көрсетуі тиіс және Семей облысының нысандары мен сауда мазмұны білімдерін тереңдету болып табылады; ақпарат (талдау, синтез, түрлі нысандарда ақпаратты қамтамасыз ету) жұмыс істеу үшін дағдыларын дамыту; тарихи өткен ықпал құрмет. Сыныпта Студенттер аймақтағы сауда қарым-қатынастарын дамыту жөніндегі түрлі ақпарат көздерін талдау және бөлектеу болады; материалды синтездеу және аймақтағы сауда қарым-қатынастарды дамыту туралы толық көріністі жасауға; Семей облысы сауданы дамыту туралы жалпы қорытынды жасау.
Дәлелдеу
сабақты шешім қабылдау сеансы бастауға болады. Мұғалім тақтаға сабақ тақырыбын жазады және сыныпта қарастырылатын негізгі мәселелер атауды сұрайды. Студенттер, содан кейін жұмыс кітабындағы бірінші тапсырманы орындайды.
Түсінік
Осы кезеңін өткізу кезінде сіз сондай-ақ жұмыс тобы нысанын пайдалануға болады. Студенттер тармақта және құжаттың № 66-68 мәтінімен жұмыс істейді. Тобында студенттердің бірі т.б. мәтін бөлімін, басқа құжаттар санын 66, оқиды және жалпы міндеті тобын орындауға ақпаратты табу.
1 топ - сауда жолдары мен орталықтар туралы плакат дайындау. Шығыс Қазақстан Ресей, Қазақстан және басқа да мемлекеттер арасындағы экономикалық қарым-қатынастарды дамыту көшбасшылардың бірі болды Түсіндір.
2-топ - тауарлар экспорты мен импортының туралы плакат дайындау және сұрақтарға жауап беру үшін. Тауарларды ассортиментте болған қандай өзгерістер түсіндіріңіз.
3 топ - жәрмеңкелер туралы плакат дайындау.
4 топ - сауда стационары туралы плакат дайындау. Сауда стационарлық нысан ығысуын қандай түсіндіріңіз.
5 топ - Шығыс Қазақстан арқылы басқа елдермен сауда қатынастарын кеңейтуге Ресей қабылдаған іс-шаралар туралы плакат дайындау.
Рефлексия
Бұл кезеңде басында, студенттер жұмыс кітабындағы бесінші жұмысты орындайды. жұмыс кітабында міндеттерді қалған, студенттер үйінде жүзеге асырады.

Сабақтың тақырыбы: <<Шығыс Қазақстан білім беруі және медицинаны дамытуы>>
Мақсаты: ХІХ ғасырдың (бастауыш және кәсіптік білім беруді дамыту) екінші жартысында оқушыларға Семей облысы білім беруді дамытудың ерекшеліктерін көрсету;
Сабақтың негізгі міндеттері, ХІХ ғасырдың екінші жартысында оқу орындарының, білім беру класс сипаттағы түрлерінің түрлі танысты Семей облысының білім беру және денсаулық сақтау дамуының себептері мен сипаттамаларын әшкерелеу болып табылады. Оқушылар себептiк-салдарлық байланысы түсіндіруге, оны түрлендіру, бөлектеңіз әтінді оқуға жалғастыруда. Өткен тарихқа Төзімділік пен құрмет.
Мәтін тармақта арқылы өз сыныпта студенттер осы сұрақтарға жауап таба аласыз; провинциясында білім беруді дамыту себептері мен сипаттамаларын анықтау; XIX ғасырда білім беруді дамыту бойынша өз пікірін білдіруге.
Мотивация
Бұл қадам сабақ, екінші жұмыс парағындағы міндеттерді іске асыру бастауға болады. Қайда білу үшін студенттердің жауап естіген соң мен білім қандай Шығыс Қазақстан тұрғындарын қабылдады.
Түсінік
Қандай: бірінші абзацта, сіз <<5 әдісін қолдануға болады? Кім? Қашан? Қайда? Неге? <<. Студенттер бір абзацты оқып және<<Шығыс Қазақстандағы білім>> өз зерттеу үстелін құрайды.
Оқу орындары
Кім оқыған?
Кім оқытқан?
Қашан жіне қайда пайда болған?
Оқушыларды немен оқытқан?
Неге оқу орындары салынған?

Әңгімені жүргізетін оқытушы аяқталғаннан кейін.
XIX ғасырдың ортасында қазақ балаларын білімі Қайдай болды?
Кім оқытылған және кім медреседе балаларды үйретті?
Қандай білім студенттер медресе алуға?
мұғалім құжат санын (Джапаков К. Как обучают киргизы своих детей). оқып ұсынады.
Сіз медресеге оқуға балаларды оқыту туралы не білдік?
Қандай жаңа оқу орындарының түрлері, қайда және XIX ғасырдың екінші жартысында ашылған?
Қайда және не бастауыш мектеп ХХ ғасырдың басында ашылды?
мұғалім құжат нөмірі 73 (Местная хроника: об устройстве школ в переселенческих поселках)оқып ұсынады. Мектептер ашу туралы жергілікті халықтың хабарды қалай?
Қанша мектеп 1872 жылы Семей облысы жұмыс жасады?
Студенттер кестенің екінші бағанда істеуге болады жалпы қорытынды қандай? (Білім беру класс сипаттағы назар аударыңыз). 1898 жылы Семей облысында қанша мектеп жасындағы балалардың болды және қанша олардың оқытылды?
Сіз сондай-ақ жұмыс кітабындағы екінші тапсырманы орындауға болады. Қандай қорытынды мұғалімдердің біліктілігі туралы жасалуы мүмкін?
Мектептердің түрлері алынған білімді қандай айырмашылығы бар?
Оқу орындарының жаңа түрлерін ашылуы қаншалықты маңызды болды?
Бұл жұмыс кітабындағы бірінші тапсырманы орындау ұсынады. екінші абзац мұғалім үшін жоспарын белгілейді, немесе үйде оқып ұсынады.
Рефлексия
мұғалім құжат санын 72 (B-шы Б. Мектеп және Өмір) оқу және орыс мектептерінің оқыту балаларға қатысты көзқарастарымыздың әртүрлі бөлектеу, сондай-ақ осы мәселе бойынша өз пікірін білдіруді ұсынады
Үшінші және төртінші міндет, оқушылар үйінлерінде жүзеге асырады.

Сабақ Фокус <<Тарихи мемориалдық және Шығыс Қазақстан сәулет ескерткіштері>>

Мақсаты: облыс сәулет ескерткіштерімен таныстыру үшін.

Сабақтың негізгі міндеттері XVIII-XIX ғасырларда сәулет көркемдік ерекшеліктерін әшкерелеп болып табылады. Шығыс Қазақстанда; талдау дағдыларын, салыстыру бағдарлар қалыптастыру.
Ерекше көңіл тарихи ескерткіштер үшін, жеке эмоционалдық және құны қалыптастыру мен құрмет аударылуға тиіс.
Тарихи дерек көзі ретінде сәулет ескерткіштерін мәндерді анықтау үшін сыныпта студенттер; сәулет ескерткіштерін сипаттау үйренеді.
Дәлелдеу
Сұхбат мұғалімдердің білімін жаңарту мақсатында. Сәулет дегеніміз не?
Мен алдыңғы жылдары тұрғызылған ғимараттар мен құрылыстарды ұстау керек пе?
Сәулет ескерткіштері тарихи дерек көзі ретінде бола алады?
Сіз білесіз, осы қалада орналасқан, өткен сәулет ескерткіштері қандай?
Түсінік
мұғалім бір әкімшілік және мектеп ғимараттар еңсерілмейтін, содан кейін оқулықтың бірінші және екінші тармақтарды оқып және деректер сәулет ескерткіштерін айтып сұраққа жауап сұрады? Үшінші абзацы қарастырмас бұрын, студент жұмыс кітабындағы бірінші тапсырманы аяқтауға болады. Осыдан кейін, студенттер жұмыс кітабындағы екінші тапсырманы орындайды.
оқулықтың төртінші тармағын, студенттер өз бетінше оқуға болады.
Сіз Шығыс Қазақстан аумағында орналасқан тарихи ескерткіштер туралы 4-5 студенттердің сөз сөйлеу мен презентацияларын естуге болады.
Рефлексия
Бастапқыда, мұғалім XVIII-XIX ғасырлардағы сәулет ескерткіштерінің қазіргі заманғы ғимараттар айырмашылығы неде екенін табады. Студенттер, содан кейін жұмыс кітабындағы төртінші жұмысты орындайды.

Қорытындылау сабағы
Мақсаты: ХІХ ғасырдың соңына дейін Шығыс Қазақстан тарихы бойынша студенттердің білімін қайталау және нығайту. Сіз жұмыс парағындағы сұхбат сабақ жұмсауға болады. Тағы бір нұсқа - дөңгелек үстел конференция, тұсаукесер - студенттердің бос жұмыс іздеу жүйесі туралы қысқаша баяндама. Бұл жағдайда, жұмыс кітабындағы міндет, студенттер алдын ала үйде жүзеге асырады.
Сабақ тақырыбы <<Облыстың әлеуметтік-мәдени өмір>>
Мақсаты: аймақтың әлеуметтік және мәдени өміріне саяси оралғандардың қызметі арқылы таныстыру.
Сабақтың негізгі міндеттері, провинциясында, ғылыми және мәдени мекемелер дамуындағы саяси оралғандардың рөлін әшкерелеп қазақ халқы тәрбиелеу, XIX ғасырдың екінші жартысында қазақ демократиялық интеллигенция Семей облысы қалыптастырудағы оның тарихи өткен түсіну оларды тарту болып табылады; ауызша қарым-қатынас айналысуға дағдыларын қалыптастыру, саяси тұтқындар жауап әрекеттер мен беруге, диалогқа, тарихи өткені үшін құрмет ықпал.
Оқушылармен саяси оралғандардың өмірі жайлы сабақ болады, Шығыс Қазақстан, және біздің өңірде ғылыми-зерттеу және ұйымдар мен институттардың қаралатын кезеңде қызметіне сілтеме; жалпы сипаттамасы саяси тұтқындарға береді; (фактілер салыстырады және салыстыру, маңызды бөлектеу) мәтінмен жұмыс істеу қабілетін шоғырландыру.
Дәлелдеу
Бұл кезеңде, мұғалім сабақтың тақырыбын хабарлауына болады. Я болмаса, мұғалім саяси жер аударылғандар немесе кейінгі портреттер атауларын жазады. Сабақтың тақырыбына байланысты қалай, содан кейін осы адамдарды біріктіреді түсіндіре, және сұрайды.
Түсінік
Бұл кезеңде бірінші нұсқа
мұғалім өзін білдіруге болады осы бөлімнің бірінші абзац. Сюжет бойынша мұғалім құжат санын 84 (Джордж Кеннан. Саяси жер аударылғандар Менің бірінші отырысы) пайдалануға болады.
Екіншісінде оқушыларға <<Шығыс Қазақстанның әлеуметтік-мәдени өмір>>. Туралы кесте құруға болады. Бірінші бағанда осы оқиғалар туралы өз пікірін білдіруге, екінші бағанда, оқушылар жарияланымдар, ғылыми-зерттеу институттарының ашу туралы негізгі ақпаратты жазу, және тағы басқалар.. Үшінші бағанда, оларды қызықтырған сұрақтар қояды.
Қашан, кайда, не, кім, не үшін?
Бұл оқиға туралы менің ойым
Сұрағым келеді

Жұмыс аяқталғаннан кейін мұғалім оқушылармн сауалнама жүргізеді.
Бұл нұсқаның екінші көрінісі
Мұғалім стратегиясын пайдаланады <<Ромашка мәселелері>>. Әр тобының студенті бір тармақ оқиды және осыған сәйкес мәселелер дайындайды алады. Содан кейін, студенттер топта жұмыс атқарады: бір-біріне сұрақтар қойып және оларға жауап, және басқа да топтар қатысушыларға сұрауға ең қызықты сұрақтарды таңдайды. Осылайша, топтық жұмыс басында, содан кейін негізгі жұмыс жүзеге асырылады.

Ұқсас жұмыстар
Физика практика-сараман
Топтық жұмысты ұйымдастыру және сыныпта ынтымақтастық атмосферасын құру коучингінің жоспары
Информатика пәнінен оқу бағдарламасы
5 сынып - Математика - жылдық жоспар
Адам ағзасындағы ұлпалар жүйке мен бұлшық ет ұлпасы
Топ Көптік жалғау
Әріпті өрнектермен жұмыс жасау
Ойын кезеңдері
Мәтін туралы түсінік
Сабақта сыныптастарыңызбен сырласасызба
Пәндер