Қай түзу перпендикуляр түзу

Сабақ жоспары
№1
Пән: математика
Сынып: 6 «в»
Күні:
Сабақтың тақырыбы: Жай бөлшектер және оларға амалдар қолдану.
Сабақтың мақсаттары:
- Білімділік:Жай бөлшектер және оларға амалдар қолдану .
- Дамытушылық:Есте сақтау, ойлау қабілеттерін дамыту.
- Тәрбиелік:Оқушыларды дәлдікке тәрбиелеу
Сабақтың түрі: қайталау сабағы.
Сабақтың әдістері:
Сабақтың көрнекілігі:
Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі:
а) Сәлемдесу
ә) Оқушылар тізімін тексеру
б) Сабақтың мақсатын нұсқау
ІІ Өткен тақырыпты қайталау:
- Дұрыс және бұрыс бөлшектер. Аралас сандар.
- Жай бөлшектерді салыстыру
- Жай бөлшектерге амалдар қолдану
ІІІ Есептер шығару:
І нұсқа ІІ нұсқа
1. Берілген санның бөлігін табыңдар:
72-нің ⅜ бөлігін 49-дің 11 ∕7 бөлігін
2. Бұрыс және дұрыс бөлшектерге, аралас сандарға үш мысалдан келтір.
3. Есептеңдер:
№1 (1)
№1(2) №1(3)
- Амалдарды орындаңдар:
№2(3) №2(2)
№14(3) №14(3)
Сабақты қорытындылау: Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.
Үй жұмысы: 2006ж. № 1(2, 4), №2(3, 4)
2002ж. №1(2, 4), №5(3, 4)
Сабақ жоспары
№2
Пән: математика
Сынып: 6 «в»
Күні:
Сабақтың тақырыбы: Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану.
Сабақтың мақсаттары:
- Білімділік:Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану .
- Дамытушылық:Есеп шығару қабілеттерін дамыту.
- Тәрбиелік:Оқушыларды дәлдікке тәрбиелеу
Сабақтың түрі: қайталау сабағы.
Сабақтың әдістері:
Сабақтың көрнекілігі:
Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі:
а) Сәлемдесу
ә) Оқушылар тізімін тексеру
б) Сабақтың мақсатын нұсқау
ІІ Өткен тақырыпты қайталау: - Ондық бөлшектерді оқу және жазу
- Ондық бөлшектерге амалдар қолдану
- Ондық бөлшектерді салыстыру
ІІІ Есептер шығару:
І нұсқа ІІ нұсқа
1. Амалдарды орында:
№3(2, 4) №3(3, 4)
№14(2, 5) №14(1, 4)
2. Теңдеуді шеш:
№15(1) №15(2)
3. Ондық бөлшектерді салыстыр:
45, 63 және 43, 8 89, 222 және 89, 22
67, 837 және 67, 250 0, 121 және 0, 120
Сабақты қорытындылау: Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.
Үй жұмысы: 2006ж. № 14(6), №15(3, 4), №8
2002ж. № 5(5, 6), №11(3, 4), №18
Сабақ жоспары
№3
Пән: математика
Сынып: 6 «в»
Күні:
Сабақтың тақырыбы: Процент
Сабақтың мақсаттары:
- Білімділік:Тақырып бойынша алған білімдерін бекіту. .
- Дамытушылық:Есеп шығару қабілеттерін дамыту.
- Тәрбиелік:Оқушыларды дәлдікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу
Сабақтың түрі: қайталау сабағы.
Сабақтың әдістері:
Сабақтың көрнекілігі:
Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі:
а) Сәлемдесу
ә) Оқушылар тізімін тексеру
б) Сабақтың мақсатын нұсқау
ІІ Өткен тақырыпты қайталау: -Процент.
- 100%-ке сәйкес санды, берілген санның процентке сәйкес мәнін, процентін анықтау.
ІІІ Есептер шығару:
І нұсқа ІІ нұсқа
1. Процентті жай бөлшекпен жазыңдар:
№4(1, 2) №4(3, 4)
2. Процентін табыңдар:
№5(2, 3) №5(1, 4)
№6 ауызша
3. Есеп:
Сәуле кітаптың 25 бетін оқыды. Саяхатшы бірінші күні 60км
Бүл кітаптың барлық бетінің жол жүрді. Бұл оның барлық
20%-і. Сәуле оқыған кітапта жүруге тиісті жолының 15%-і
барлығы неше бет? Саяхатшының барлық жүруге
тиісті жолы неше километр?
- Бөлігі бойынша санды табыңдар:
Бірінші себетте 48 алма бар, бұл екінші себеттегі алманың 6/7-сына тең. Екі себетте қанша алма бар?
Сабақты қорытындылау: Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.
Үй жұмысы: 2006ж. № 5(3), №13, №22
2002ж. № 6(3), №15, №16(3)
Сабақ жоспары
№4
Пән: математика
Сынып: 6 «в»
Күні:
Сабақтың тақырыбы: Қатынас. Берілген қатынаста бөлу. (1-ші сабқ)
Сабақтың мақсаттары:
- Білімділік:Оқушыларды қатынас ұғымымен, мүшелерімен және қасиеттерімен таныстыру.
- Дамытушылық:Есеп шығару қабілеттерін дамыту. Өз бетінше еңбектену белсенділіктерін арттыру.
- Тәрбиелік:Оқушыларды дәлдікке, ұқыптылыққа, жылдамдылыққа, ептілікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ.
Сабақтың әдістері:
Сабақтың көрнекілігі:
Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі:
а) Сәлемдесу
ә) Оқушылар тізімін тексеру
б) Сабақтың мақсатымен таныстыру.
ІІ Жаңа тақырып:
Екі санның бөліндісі сол сандардың қатынасы д. а. а/в - а-ның в-ға қатынасы.
а- алдыңғы, в-соңғы мүшелері.
- Қатынастың екі мүшесін де бірдей санға көбейтсек н/е бөлсек берілген қатынасқа тең қатынас шығады.
- Екі санның қатынасын 100-ге көбейтіп, % белгісін тіркеп, проценттік қатынасын аламыз.
ІІІ Дамыту кезеңі. Есептер шығару:
Ауызша орындалатын тапсырмалар: №38
Тақтада орындалатын тапсырмалар: №41, №42, №44, №49
Сабақты бекіту кезеңі:
- Екі санның қатынасы
- Берілген қатынасқа кері қатынас
- Екі санның қатынасын процентпен өрнектеу.
Сабақты қорытындылау: Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.
Үй жұмысы: 2006ж. № 43(1-4), №44(2), №
Сабақ жоспары
№5
Пән: математика
Сынып: 6 «в»
Күні:
Сабақтың тақырыбы: Қатынас. Берілген қатынаста бөлу. (2-ші сабақ)
Сабақтың мақсаттары:
- Білімділік:Қатынасқа кері қатынас. Қатынастың белгісіз мүшесін анықтау.
- Дамытушылық:Есеп шығару қабілеттерін дамыту. Өз бетінше еңбектену белсенділіктерін арттыру.
- Тәрбиелік:Оқушыларды дәлдікке, ұқыптылыққа, жылдамдылыққа, ептілікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: бекіту сабағы.
Сабақтың әдістері:
Сабақтың көрнекілігі:
Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі:
а) Сәлемдесу
ә) Оқушылар тізімін тексеру
б) Сабақтың мақсатымен таныстыру.
ІІ Өткен тақырыпты қайталау:
- Қатынас. Берілген қатынаста бөлу.
- Үй тапсырмасының орындалуының барын тексеру, сұрақтарына жауап беру.
ІІІ Дамыту кезеңі. Есептер шығару:
Орындарында орындалатын тапсырмалар: №54
Тақтада орындалатын тапсырмалар: №55(1, 2), №56, №57, №60
Сабақты бекіту кезеңі:
- Екі санның қатынасы
- Берілген қатынасқа кері қатынас
- Екі санның қатынасын процентпен өрнектеу.
Сабақты қорытындылау: Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.
Үй жұмысы: 2006ж. № 58, №59
Сабақ жоспары
№6
Пән: математика
Сынып: 6 «в»
Күні:
Сабақтың тақырыбы: Қатынас. Берілген қатынаста бөлу. (3-ші сабақ)
Сабақтың мақсаттары:
- Білімділік:Қатынасқа кері қатынас. Қатынастың белгісіз мүшесін анықтау.
- Дамытушылық:Есеп шығару қабілеттерін дамыту. Өз бетінше еңбектену белсенділіктерін арттыру.
- Тәрбиелік:Оқушыларды дәлдікке, ұқыптылыққа, жылдамдылыққа, ептілікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: бекіту сабағы.
Сабақтың әдістері:
Сабақтың көрнекілігі:
Сабақ барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі:
а) Сәлемдесу
ә) Оқушылар тізімін тексеру
б) Сабақтың мақсатымен таныстыру.
ІІ Өткен тақырыпты қайталау:
- Үй тапсырмасының орындалуының барын тексеру, сұрақтарына жауап беру.
ІІІ Дамыту кезеңі. Есептер шығару:
Орындарында орындалатын тапсырмалар: №64, №65
Тақтада орындалатын тапсырмалар: №65, №66, №67, №68
Сабақты бекіту кезеңі:
- Екі санның қатынасы
- Берілген қатынасқа кері қатынас
- Екі санның қатынасын процентпен өрнектеу.
Сабақты қорытындылау: Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.
Үй жұмысы: 2006ж. № 70, №72
Сабақ жоспары
№7
Пән: математика
Сынып: 6 «в»
Күні:
Сабақтың тақырыбы: Пропорция. Пропорцияның негізгі қасиеті. (1-ші сабақ)
Сабақтың мақсаттары:
- Білімділік:Оқушыларды пропорция ұғымымен және негізгі қасиетімен таныстыру.
- Дамытушылық:Есеп шығару қабілеттерін дамыту. Өз бетінше еңбектену белсенділіктерін арттыру.
- Тәрбиелік:Оқушыларды дәлдікке, ұқыптылыққа, жылдамдылыққа, ептілікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ.
Сабақтың әдістері:
Сабақтың көрнекілігі:
Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі:
а) Сәлемдесу
ә) Оқушылар тізімін тексеру
б) Сабақтың мақсатымен таныстыру.
ІІ Жаңа тақырып:
Пропорция - екі қатынастың теңдігі.
a:b=c:d немесе a/b=c/d
a, d - пропорцияның шеткі мүшелері
b, c - пропорцияның ортаңғы мүшелері
1. a×d=b×c
2. a:b=x:d, x= a×d/b
3. x:b=c:d, x= b×c/d
ІІІ Дамыту кезеңі. Есептер шығару:
Ауызша орындалатын тапсырмалар: №77
Тақтада орындалатын тапсырмалар: №78, №85, №88, №89
Сабақты бекіту кезеңі:
- Пропорция
- Пропорцияның негізгі қасиеті
Сабақты қорытындылау: Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.
Үй жұмысы: 2006ж. № 90, №91, №92
Сабақ жоспары
№8
Пән: математика
Сынып: 6 «в»
Күні:
Сабақтың тақырыбы: Пропорция. Пропорцияның негізгі қасиеті. (2-ші сабақ)
Сабақтың мақсаттары:
- Білімділік:Пропорцияның негізгі қасиетін есеп шығаруда қолдану.
- Дамытушылық:Есеп шығару қабілеттерін дамыту. Өз бетінше еңбектену белсенділіктерін арттыру.
- Тәрбиелік:Оқушыларды дәлдікке, ұқыптылыққа, жылдамдылыққа, ептілікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: бекіту сабағы.
Сабақтың әдістері:
Сабақтың көрнекілігі:
Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі:
а) Сәлемдесу
ә) Оқушылар тізімін тексеру
б) Сабақтың мақсатымен таныстыру.
ІІ Өткен тақырыпты қайталау:
- Пропорция. Пропорцияның негізгі қасиеті
- Үй тапсырмасының орындалуының барын тексеру, сұрақтарына жауап беру.
ІІІ Дамыту кезеңі. Есептер шығару:
Тақтада орындалатын тапсырмалар: №94, №95, №97
Орындарында орындалатын тапсырмалар: №98
Сабақты бекіту кезеңі:
- Пропорция
- Пропорцияның негізгі қасиеті
Сабақты қорытындылау: Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.
Үй жұмысы: 2006ж. № 99, №100
Сабақ жоспары
№9
Пән: математика
Сынып: 6 «в»
Күні:
Сабақтың тақырыбы: Пропорция. Пропорцияның негізгі қасиеті. (3-ші сабақ)
Сабақтың мақсаттары:
- Білімділік:Пропорцияның негізгі қасиетін есеп шығаруда қолдану.
- Дамытушылық:Есеп шығару қабілеттерін дамыту. Өз бетінше еңбектену белсенділіктерін арттыру.
- Тәрбиелік:Оқушыларды дәлдікке, ұқыптылыққа, жылдамдылыққа, ептілікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: бекіту сабағы
Сабақтың әдістері:
Сабақтың көрнекілігі:
Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі:
а) Сәлемдесу
ә) Оқушылар тізімін тексеру
б) Сабақтың мақсатымен таныстыру.
ІІ Өткен тақырыпты қайталау:
- Пропорция. Пропорцияның негізгі қасиеті
- Үй тапсырмасының орындалуының барын тексеру, сұрақтарына жауап беру.
ІІІ Дамыту кезеңі. Есептер шығару:
Тақтада орындалатын тапсырмалар: №101, №103, №104
Орындарында орындалатын тапсырмалар: №105, 107
Сабақты бекіту кезеңі:
- Пропорция
- Пропорцияның негізгі қасиеті
Сабақты қорытындылау: Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.
Үй жұмысы: 2006ж. №110, №111
Сабақ жоспары
№10
Пән: математика
Сынып: 6 «в»
Күні:
Сабақтың тақырыбы: Тура пропорционал шамалар. (1-ші сабақ)
Сабақтың мақсаттары:
- Білімділік:Өзара байланысты шамалардың мәнінің өзгеру жағдайлары.
- Дамытушылық:Есеп шығару қабілеттерін дамыту. Өз бетінше еңбектену белсенділіктерін арттыру.
- Тәрбиелік:Оқушыларды дәлдікке, ұқыптылыққа, жылдамдылыққа, ептілікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа сабағы
Сабақтың әдістері:
Сабақтың көрнекілігі:
Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі:
а) Сәлемдесу
ә) Оқушылар тізімін тексеру
б) Сабақтың мақсатымен таныстыру.
ІІ Жаңа сабақты түсіндіру:
- Егер бір шама бірнеше есе артқанда (кемігенде), екінші шама сонша есе (кемитін) болса, онда мұндай шамалар тура пропорционал шамалар деп аталады.
![]()
Тура пропорционалдықтың қасиеті:
- Егер екі шама тура пропорционал шамалар болса, бірінші шаманың кез келген екі мәнінің қатынасы екінші шаманың сәйкес екі мәнінің қатынасына тең болады.
ІІІ Дамыту кезеңі. Есептер шығару:
Тақтада орындалатын тапсырмалар: №121, №122, №123
Орындарында орындалатын тапсырмалар: №124, №125
Сабақты бекіту кезеңі:
- Тура пропорционал шамалар
Сабақты қорытындылау: Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.
Үй жұмысы: 2006ж. №126, №127, №128
Сабақ жоспары
№11
Пән: математика
Сынып: 6 «в»
Күні:
Сабақтың тақырыбы: Тура пропорционал шамалар. (2-ші сабақ)
Сабақтың мақсаттары:
- Білімділік:Өзара байланысты шамалардың мәнінің өзгеру жағдайлары.
- Дамытушылық:Есеп шығару қабілеттерін дамыту. Өз бетінше еңбектену белсенділіктерін арттыру.
- Тәрбиелік:Оқушыларды дәлдікке, ұқыптылыққа, жылдамдылыққа, ептілікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: бекіту сабағы
Сабақтың әдістері:
Сабақтың көрнекілігі:
Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі:
а) Сәлемдесу
ә) Оқушылар тізімін тексеру
б) Сабақтың мақсатымен таныстыру.
ІІ Өткен тақырыпты қайталау:
- Тура пропорционал шамалар
- Үй тапсырмасының орындалуының барын тексеру, сұрақтарына жауап беру.
ІІІ Дамыту кезеңі. Есептер шығару:
Тақтада орындалатын тапсырмалар: №132, №133, №142
Орындарында орындалатын тапсырмалар: №144
Сабақты бекіту кезеңі:
- Тура пропорционал шамалар
Сабақты қорытындылау: Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.
Үй жұмысы: 2006ж. №138, №140(2, 4), №143
Сабақ жоспары
№12
Пән: математика
Сынып: 6 «в»
Күні:
Сабақтың тақырыбы:
Сабақтың мақсаттары:
- Білімділік:Оқушылардың 5 сыныпқа арналған математика курсының мазмұны бойынша білім, біліктілік, дағдысын тексеру.
- Дамытушылық:Алған білімдерін жинақтау және тексеру.
- Тәрбиелік:Оқушыларды дәлдікке тәрбиелеу. Оқушылардың теориялық білімін тәжірибеде қолдануда өз-өзіне сенімділігін арттыру
Сабақтың түрі: бақылау жұмысы
Сабақтың әдістері:
Сабақтың көрнекілігі:
Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі:
а) Сәлемдесу
ә) Оқушылар тізімін тексеру
б) Сабақтың мақсатын нұсқау
- ІІ Өткен тақырыпты қайталау: - Жай бөлшектерге амалдар қолдану
- Бөлігі бойынша санды табу
ІІІ Нөлдік бақылау жұмысы:
- нұсқа
1. ЕҮОБ және ЕКОЕ табыңдар:
а) 30 және 105
ә) 30, 42, 70
2. Бөлшектерді қысқартыңдар:
3. Амалдарды орындаңдар:
4. Бөлігі бойынша санды табыңдар:
Бірінші күні туристер 72км жол жүрді, бұл екінші күнгінің
-іне тең. Екі күнде туристер неше километр жол жүрді?
5. Теңдеу құрып шығарыңдар:
Әкесі 30 жаста болғанда, ұлы 3 жаста болды. Ұлының жасы әкесінің жасынан 4 есе кем болғанда, әкесі неше жаста болады?
6. Теңдеуді шешіңдер:
1. ЕҮОБ және ЕКОЕ табыңдар:
а) 72 және 120
ә) 24, 36, 60
2. Бөлшектерді қысқартыңдар:
3. Амалдарды орындаңдар:
4. Бөлігі бойынша санды табыңдар:
Бірінші себетте 48 алма бар, бұл екінші себеттегі алманың
-сына тең. Екі себетте қанша алма бар?
5. Теңдеу құрып шығарыңдар:
Ағасы 11 жаста, інісі 4 жаста. Қанша жылдан кейін ағасы інісінен 2 есе үлкен болады?
6. Теңдеуді шешіңдер:
Сабақты қорытындылау: Оқушылардың дәптерлерін жинап алу.
Сабақ жоспары
№13
Пән: математика
Сынып: 6 «в»
Күні:
Сабақтың тақырыбы: Масштаб.
Сабақтың мақсаттары:
- Білімділік:Масштаб ұғымы және оның пайдасы.
- Дамытушылық:Есеп шығару қабілеттерін дамыту. Өз бетінше еңбектену белсенділіктерін арттыру.
- Тәрбиелік:Оқушыларды дәлдікке, ұқыптылыққа, жылдамдылыққа, ептілікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Сабақтың әдістері:
Сабақтың көрнекілігі:
Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі:
а) Сәлемдесу
ә) Оқушылар тізімін тексеру
б) Сабақтың мақсатымен таныстыру.
ІІ Үй тапсырмасын тексеру:
- Үй тапсырмасының орындалуының барын тексеру, сұрақтарына жауап беру.
ІІІ Жаңа сабақ:
Картадағы кесінді ұзындығының оған сәйкес жер бетіндегі қашықтыққ қатынасын масштаб деп атайды.
Мысалы: Географиялық картаның масштабы 1:100 000 болса, онда картадағы ұзындығы 1 см кесіндіге Жер бетіндегі 1 км қашықтық сәйкес келеді.
ІV. Дамыту кезеңі. Есептер шығару:
Тақтада орындалатын тапсырмалар: №149, №150, №151
Орындарында орындалатын тапсырмалар: №152, №153
Сабақты бекіту кезеңі:
- Масштаб
Сабақты қорытындылау: Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.
Үй жұмысы: 2006ж. №154, №155
Сабақ жоспары
№14
Пән: математика
Сынып: 6 «в»
Күні:
Сабақтың тақырыбы: Масштаб.
Сабақтың мақсаттары:
Білімділік: Масштаб және оның пайдасы.
Дамытушылық: Есеп шығару қабілеттерін дамыту. Өз бетінше еңбектену белсенділіктерін арттыру.
Тәрбиелік: Оқушыларды дәлдікке, ұқыптылыққа, жылдамдылыққа, ептілікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: бекіту сабағы
Сабақтың әдістері:
Сабақтың көрнекілігі:
Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі:
а) Сәлемдесу
ә) Оқушылар тізімін тексеру
б) Сабақтың мақсатымен таныстыру.
ІІ Өткен тақырыпты қайталау:
- Масштаб
- Үй тапсырмасының орындалуының барын тексеру, сұрақтарына жауап беру.
ІІІ Дамыту кезеңі. Есептер шығару:
Тақтада орындалатын тапсырмалар: №159, №161, №164
Орындарында орындалатын тапсырмалар: №167, №169
Сабақты бекіту кезеңі:
- Масштаб
Сабақты қорытындылау: Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.
Үй жұмысы: 2006ж. №165, №168
Сабақ жоспары
№15
Пән: математика
Сынып: 6 «в»
Күні:
Сабақтың тақырыбы: Кері пропорционал шамалар. (1-ші сабақ)
Сабақтың мақсаттары:
- Білімділік:Кері пропорционал шамалар. Кері пропорционалдықтың қасиеті.
- Дамытушылық:Есеп шығару қабілеттерін дамыту. Өз бетінше еңбектену белсенділіктерін арттыру.
- Тәрбиелік:Оқушыларды дәлдікке, ұқыптылыққа, жылдамдылыққа, ептілікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Сабақтың әдістері:
Сабақтың көрнекілігі:
Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі:
а) Сәлемдесу
ә) Оқушылар тізімін тексеру
б) Сабақтың мақсатымен таныстыру.
ІІ Өткен тақырыпты қайталау:
- Масштаб
- Үй тапсырмасының орындалуының барын тексеру, сұрақтарына жауап беру.
ІІІ Жаңа тақырып:
Егер бір шама бірнеше есе артқанда (кемігенде), екінші шама сонша есе кемитін (артатын) болса, онда мұндай шамалар кері пропорционал.
Мысалдар.
ІV Дамыту кезеңі. Есептер шығару:
Тақтада орындалатын тапсырмалар: №172, №174, №179
Орындарында орындалатын тапсырмалар: №180
Сабақты бекіту кезеңі:
- Кері пропорционал шамалар
- Мысалдар
Сабақты қорытындылау: Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.
Үй жұмысы: 2006ж. №181, №182
Сабақ жоспары
№16
Пән: математика
Сынып: 6 «в»
Күні:
Сабақтың тақырыбы: Кері пропорционал шамалар. (2-ші сабақ)
Сабақтың мақсаттары:
- Білімділік:Кері пропорционал шамалар. Кері пропорционалдықтың қасиеті.
- Дамытушылық:Есеп шығару қабілеттерін дамыту. Өз бетінше еңбектену белсенділіктерін арттыру.
- Тәрбиелік:Оқушыларды дәлдікке, ұқыптылыққа, жылдамдылыққа, ептілікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: бекіту сабағы
Сабақтың әдістері:
Сабақтың көрнекілігі:
Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі:
а) Сәлемдесу
ә) Оқушылар тізімін тексеру
б) Сабақтың мақсатымен таныстыру.
ІІ Өткен тақырыпты қайталау:
- Кері пропорционал шамалар
- Үй тапсырмасының орындалуының барын тексеру, сұрақтарына жауап беру.
ІІІ Дамыту кезеңі. Есептер шығару:
Тақтада орындалатын тапсырмалар: №183, №186, №187
Орындарында орындалатын тапсырмалар: №191
Сабақты бекіту кезеңі:
- Кері пропорционал шамалар
- Мысалдар
Сабақты қорытындылау: Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.
Үй жұмысы: 2006ж. №185
Сабақ жоспары
№17
Пән: математика
Сынып: 6 «в»
Күні:
Сабақтың тақырыбы: Кері пропорционал шамалар. (3-ші сабақ)
Сабақтың мақсаттары:
- Білімділік:І тарауды қайталауға арналған жаттығуларды орындау. .
- Дамытушылық:Есеп шығару қабілеттерін дамыту. Өз бетінше еңбектену белсенділіктерін арттыру.
- Тәрбиелік:Оқушыларды дәлдікке, ұқыптылыққа, жылдамдылыққа, ептілікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: бекіту сабағы
Сабақтың әдістері:
Сабақтың көрнекілігі:
Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі:
а) Сәлемдесу
ә) Оқушылар тізімін тексеру
б) Сабақтың мақсатымен таныстыру.
ІІ Өткен тақырыпты қайталау:
- Қатынас
- Пропорция
- Кері пропорционал шамалар
- Үй тапсырмасының орындалуының барын тексеру, сұрақтарына жауап беру.
ІІІ Дамыту кезеңі. Есептер шығару:
Тақтада орындалатын тапсырмалар: №195, №198(1-3), №200, №201
Орындарында орындалатын тапсырмалар: №202, №203
Сабақты бекіту кезеңі:
- Қатынас
- Пропорцияның негізгі тқасиеті
Сабақты қорытындылау: Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.
Үй жұмысы: 2006ж. №208
Сабақ жоспары
№18
Пән: математика
Сынып: 6 «в»
Күні:
Сабақтың тақырыбы: Бақылау жұмысы №1
Сабақтың мақсаттары:
- Білімділік:Оқушылардың «Пропорция» тарауы бойынша білім, біліктілік, дағдысын тексеру.
2. Дамытушылық: Алған білімдерін жинақтау және тексеру.
- Тәрбиелік:Оқушыларды дәлдікке тәрбиелеу. Оқушылардың теориялық білімін тәжірибеде қолдануда өз-өзіне сенімділігін арттыру
Сабақтың түрі: бақылау жұмысы
Сабақтың әдістері:
Сабақтың көрнекілігі:
Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі:
а) Сәлемдесу
ә) Оқушылар тізімін тексеру
б) Сабақтың мақсатын нұсқау
ІІ Бақылау жұмысы:
1. Өрнектің мәнін табыңдар
а) 110+а; мұндағы а=6
ә) 6a-36; мұндағы а=6
в) (а+8) : 2; мұндағы а=6
2. Өрнекті ықшамдаңдар:
а) 32+в+18
б) (8+х) 5
в) 6х-х+2х
3. Теңдеуді шешіңдер:
51: a +13 =30
4. Теңдеу құру арқылы шығарыңдар:
Оқушы бір сан ойлады, одан 27-ні азайтып, нәтижесін 2-ге көбейткенде 144 саны шықты. Оқушы қандай сан ойлады .
5 . Тік төртбұрыштың ұзындығы а см, ені в см. Тік төртбұрыштың периметрін табыңдар. Мұндағы а=17; в=9
6. Есептеңдер:
(17*8+248) :24
1. Өрнектің мәнін табыңдар
а) 117+а; мұндағы а=9
ә) 4+3а; мұндағы а=9
в) 5(а-7) ; мұндағы а=9
2. Өрнекті ықшамдаңдар:
а) 47+а+13
б) (7+у) 3
в) 5х-2х+х
3. Теңдеуді шешіңдер:
57: m +21 =40
4. Теңдеу құру арқылы шығарыңдар:
Асхат ақшасының жартысына фломастер сатып алған соң, оған атасы 130 теңге ақша берді. Сонда Асхаттың ақшасы 205 теңге болды. Асхатта алғашқыда неше теңге болды?
5. Қабырғасы а см квадраттың периметрін табыңдар. Мұндағы а=8; 12
6. Есепті шығар:
(19*6+198) :26
Үй жұмысы: қайталау
Сабақ жоспары
№19
Пән: математика
Сынып: 6 «в»
Күні:
Сабақтың тақырыбы: «Пропорция» тарауын пысықтау
Сабақтың мақсаттары:
- Білімділік:Оқушылардың «Пропорция» тарауы бойынша білім, біліктілік, дағдысын тексеру.
2. Дамытушылық: Бақылау жұмысында жіберілген қателер бойынша жұмыс.
3. Тәрбиелік: Оқушыларды дәлдікке тәрбиелеу. Оқушылардың теориялық білімін тәжірибеде қолдануда өз-өзіне сенімділігін арттыру
Сабақтың түрі: қатемен жұмыс
Сабақтың әдістері:
Сабақтың көрнекілігі:
Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі:
а) Сәлемдесу
ә) Оқушылар тізімін тексеру
б) Сабақтың мақсатын нұсқау
ІІ Өткен тақырыпты қайталау:
- Пропорция
- Пропорцияның негізгі қасиеті
ІІІ Бақылау жұмысында жіберілген қателер бойынша жұмыс.
- Мәтінді есептің шартын дұрыс құрып, шешімін табу
- №208(1, 2), №210, №212, №213
Сабақты қорытындылау: Оқушылардың дәптерлерін жинап алу.
Үй жұмысы: №218(1-4), №219
Сабақ жоспары
№20
Пән: математика
Сынып: 6 «в»
Күні:
Сабақтың тақырыбы: Жиын және оның элементтері. Ішкі жиын.
Сабақтың мақсаттары:
- Білімділік:Жиындар ға мысалдар келтіру. І шкі жиын ұғымы.
- Дамытушылық:Жиын элементтері. Шектеулі және шектецусіз жиындар.
- Тәрбиелік:Оқушыларды дәлдікке, ұқыптылыққа, жылдамдылыққа, ептілікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Сабақтың әдістері:
Сабақтың көрнекілігі:
Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі:
а) Сәлемдесу
ә) Оқушылар тізімін тексеру
б) Сабақтың мақсатымен таныстыру.
ІІ Өткен тақырыпты қайталау:
- Пропорция
- Үй тапсырмасының орындалуының барын тексеру, сұрақтарына жауап беру.
ІІІ Жаңа тақырып:
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz