6-в сыныпқа арналған математика сабақ жоспарлары: жай және ондық бөлшектер, проценттер, қатынас, пропорция, тура және кері пропорционалдық, масштаб пен бақылау жұмыстары

Сабақ жоспары

№1

Пән: математика

Сынып: 6 «в»

Күні:

Сабақтың тақырыбы: Жай бөлшектер және оларға амалдар қолдану.

Сабақтың мақсаттары:

  1. Білімділік:Жай бөлшектер және оларға амалдар қолдану .
  2. Дамытушылық:Есте сақтау, ойлау қабілеттерін дамыту.
  3. Тәрбиелік:Оқушыларды дәлдікке тәрбиелеу

Сабақтың түрі: қайталау сабағы.

Сабақтың әдістері:

Сабақтың көрнекілігі:

Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі:

а) Сәлемдесу

ә) Оқушылар тізімін тексеру

б) Сабақтың мақсатын нұсқау

ІІ Өткен тақырыпты қайталау:

- Дұрыс және бұрыс бөлшектер. Аралас сандар.

- Жай бөлшектерді салыстыру

- Жай бөлшектерге амалдар қолдану

ІІІ Есептер шығару:

І нұсқа ІІ нұсқа

1. Берілген санның бөлігін табыңдар:

72-нің ⅜ бөлігін 49-дің 11 ∕7 бөлігін

2. Бұрыс және дұрыс бөлшектерге, аралас сандарға үш мысалдан келтір.

3. Есептеңдер:

№1 (1)

№1(2) №1(3)

  1. Амалдарды орындаңдар:

№2(3) №2(2)

№14(3) №14(3)

Сабақты қорытындылау: Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.

Үй жұмысы: 2006ж. № 1(2, 4), №2(3, 4)

2002ж. №1(2, 4), №5(3, 4)

Сабақ жоспары

№2

Пән: математика

Сынып: 6 «в»

Күні:

Сабақтың тақырыбы: Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану.

Сабақтың мақсаттары:

  1. Білімділік:Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану .
  2. Дамытушылық:Есеп шығару қабілеттерін дамыту.
  3. Тәрбиелік:Оқушыларды дәлдікке тәрбиелеу

Сабақтың түрі: қайталау сабағы.

Сабақтың әдістері:

Сабақтың көрнекілігі:

Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі:

а) Сәлемдесу

ә) Оқушылар тізімін тексеру

б) Сабақтың мақсатын нұсқау

ІІ Өткен тақырыпты қайталау: - Ондық бөлшектерді оқу және жазу

  • Ондық бөлшектерге амалдар қолдану
  • Ондық бөлшектерді салыстыру

ІІІ Есептер шығару:

І нұсқа ІІ нұсқа

1. Амалдарды орында:

№3(2, 4) №3(3, 4)

№14(2, 5) №14(1, 4)

2. Теңдеуді шеш:

№15(1) №15(2)

3. Ондық бөлшектерді салыстыр:

45, 63 және 43, 8 89, 222 және 89, 22

67, 837 және 67, 250 0, 121 және 0, 120

Сабақты қорытындылау: Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.

Үй жұмысы: 2006ж. № 14(6), №15(3, 4), №8

2002ж. № 5(5, 6), №11(3, 4), №18

Сабақ жоспары

№3

Пән: математика

Сынып: 6 «в»

Күні:

Сабақтың тақырыбы: Процент

Сабақтың мақсаттары:

  1. Білімділік:Тақырып бойынша алған білімдерін бекіту. .
  2. Дамытушылық:Есеп шығару қабілеттерін дамыту.
  3. Тәрбиелік:Оқушыларды дәлдікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу

Сабақтың түрі: қайталау сабағы.

Сабақтың әдістері:

Сабақтың көрнекілігі:

Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі:

а) Сәлемдесу

ә) Оқушылар тізімін тексеру

б) Сабақтың мақсатын нұсқау

ІІ Өткен тақырыпты қайталау: -Процент.

- 100%-ке сәйкес санды, берілген санның процентке сәйкес мәнін, процентін анықтау.

ІІІ Есептер шығару:

І нұсқа ІІ нұсқа

1. Процентті жай бөлшекпен жазыңдар:

№4(1, 2) №4(3, 4)

2. Процентін табыңдар:

№5(2, 3) №5(1, 4)

№6 ауызша

3. Есеп:

Сәуле кітаптың 25 бетін оқыды. Саяхатшы бірінші күні 60км

Бүл кітаптың барлық бетінің жол жүрді. Бұл оның барлық

20%-і. Сәуле оқыған кітапта жүруге тиісті жолының 15%-і

барлығы неше бет? Саяхатшының барлық жүруге

тиісті жолы неше километр?

  1. Бөлігі бойынша санды табыңдар:

Бірінші себетте 48 алма бар, бұл екінші себеттегі алманың 6/7-сына тең. Екі себетте қанша алма бар?

Сабақты қорытындылау: Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.

Үй жұмысы: 2006ж. № 5(3), №13, №22

2002ж. № 6(3), №15, №16(3)

Сабақ жоспары

№4

Пән: математика

Сынып: 6 «в»

Күні:

Сабақтың тақырыбы: Қатынас. Берілген қатынаста бөлу. (1-ші сабқ)

Сабақтың мақсаттары:

  • Білімділік:Оқушыларды қатынас ұғымымен, мүшелерімен және қасиеттерімен таныстыру.
  • Дамытушылық:Есеп шығару қабілеттерін дамыту. Өз бетінше еңбектену белсенділіктерін арттыру.
  • Тәрбиелік:Оқушыларды дәлдікке, ұқыптылыққа, жылдамдылыққа, ептілікке тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: жаңа сабақ.

Сабақтың әдістері:

Сабақтың көрнекілігі:

Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі:

а) Сәлемдесу

ә) Оқушылар тізімін тексеру

б) Сабақтың мақсатымен таныстыру.

ІІ Жаңа тақырып:

Екі санның бөліндісі сол сандардың қатынасы д. а. а/в - а-ның в-ға қатынасы.

а- алдыңғы, в-соңғы мүшелері.

- Қатынастың екі мүшесін де бірдей санға көбейтсек н/е бөлсек берілген қатынасқа тең қатынас шығады.

- Екі санның қатынасын 100-ге көбейтіп, % белгісін тіркеп, проценттік қатынасын аламыз.

ІІІ Дамыту кезеңі. Есептер шығару:

Ауызша орындалатын тапсырмалар: №38

Тақтада орындалатын тапсырмалар: №41, №42, №44, №49

Сабақты бекіту кезеңі:

  • Екі санның қатынасы
  • Берілген қатынасқа кері қатынас
  • Екі санның қатынасын процентпен өрнектеу.

Сабақты қорытындылау: Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.

Үй жұмысы: 2006ж. № 43(1-4), №44(2), №

Сабақ жоспары

№5

Пән: математика

Сынып: 6 «в»

Күні:

Сабақтың тақырыбы: Қатынас. Берілген қатынаста бөлу. (2-ші сабақ)

Сабақтың мақсаттары:

  1. Білімділік:Қатынасқа кері қатынас. Қатынастың белгісіз мүшесін анықтау.
  2. Дамытушылық:Есеп шығару қабілеттерін дамыту. Өз бетінше еңбектену белсенділіктерін арттыру.
  3. Тәрбиелік:Оқушыларды дәлдікке, ұқыптылыққа, жылдамдылыққа, ептілікке тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: бекіту сабағы.

Сабақтың әдістері:

Сабақтың көрнекілігі:

Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі:

а) Сәлемдесу

ә) Оқушылар тізімін тексеру

б) Сабақтың мақсатымен таныстыру.

ІІ Өткен тақырыпты қайталау:

  • Қатынас. Берілген қатынаста бөлу.
  • Үй тапсырмасының орындалуының барын тексеру, сұрақтарына жауап беру.

ІІІ Дамыту кезеңі. Есептер шығару:

Орындарында орындалатын тапсырмалар: №54

Тақтада орындалатын тапсырмалар: №55(1, 2), №56, №57, №60

Сабақты бекіту кезеңі:

  • Екі санның қатынасы
  • Берілген қатынасқа кері қатынас
  • Екі санның қатынасын процентпен өрнектеу.

Сабақты қорытындылау: Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.

Үй жұмысы: 2006ж. № 58, №59

Сабақ жоспары

№6

Пән: математика

Сынып: 6 «в»

Күні:

Сабақтың тақырыбы: Қатынас. Берілген қатынаста бөлу. (3-ші сабақ)

Сабақтың мақсаттары:

  1. Білімділік:Қатынасқа кері қатынас. Қатынастың белгісіз мүшесін анықтау.
  2. Дамытушылық:Есеп шығару қабілеттерін дамыту. Өз бетінше еңбектену белсенділіктерін арттыру.
  3. Тәрбиелік:Оқушыларды дәлдікке, ұқыптылыққа, жылдамдылыққа, ептілікке тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: бекіту сабағы.

Сабақтың әдістері:

Сабақтың көрнекілігі:

Сабақ барысы:

І Ұйымдастыру кезеңі:

а) Сәлемдесу

ә) Оқушылар тізімін тексеру

б) Сабақтың мақсатымен таныстыру.

ІІ Өткен тақырыпты қайталау:

  • Үй тапсырмасының орындалуының барын тексеру, сұрақтарына жауап беру.

ІІІ Дамыту кезеңі. Есептер шығару:

Орындарында орындалатын тапсырмалар: №64, №65

Тақтада орындалатын тапсырмалар: №65, №66, №67, №68

Сабақты бекіту кезеңі:

  • Екі санның қатынасы
  • Берілген қатынасқа кері қатынас
  • Екі санның қатынасын процентпен өрнектеу.

Сабақты қорытындылау: Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.

Үй жұмысы: 2006ж. № 70, №72

Сабақ жоспары

№7

Пән: математика

Сынып: 6 «в»

Күні:

Сабақтың тақырыбы: Пропорция. Пропорцияның негізгі қасиеті. (1-ші сабақ)

Сабақтың мақсаттары:

  1. Білімділік:Оқушыларды пропорция ұғымымен және негізгі қасиетімен таныстыру.
  2. Дамытушылық:Есеп шығару қабілеттерін дамыту. Өз бетінше еңбектену белсенділіктерін арттыру.
  3. Тәрбиелік:Оқушыларды дәлдікке, ұқыптылыққа, жылдамдылыққа, ептілікке тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: жаңа сабақ.

Сабақтың әдістері:

Сабақтың көрнекілігі:

Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі:

а) Сәлемдесу

ә) Оқушылар тізімін тексеру

б) Сабақтың мақсатымен таныстыру.

ІІ Жаңа тақырып:

Пропорция - екі қатынастың теңдігі.

a:b=c:d немесе a/b=c/d

a, d - пропорцияның шеткі мүшелері

b, c - пропорцияның ортаңғы мүшелері

1. a×d=b×c

2. a:b=x:d, x= a×d/b

3. x:b=c:d, x= b×c/d

ІІІ Дамыту кезеңі. Есептер шығару:

Ауызша орындалатын тапсырмалар: №77

Тақтада орындалатын тапсырмалар: №78, №85, №88, №89

Сабақты бекіту кезеңі:

  • Пропорция
  • Пропорцияның негізгі қасиеті

Сабақты қорытындылау: Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.

Үй жұмысы: 2006ж. № 90, №91, №92

Сабақ жоспары

№8

Пән: математика

Сынып: 6 «в»

Күні:

Сабақтың тақырыбы: Пропорция. Пропорцияның негізгі қасиеті. (2-ші сабақ)

Сабақтың мақсаттары:

  1. Білімділік:Пропорцияның негізгі қасиетін есеп шығаруда қолдану.
  2. Дамытушылық:Есеп шығару қабілеттерін дамыту. Өз бетінше еңбектену белсенділіктерін арттыру.
  3. Тәрбиелік:Оқушыларды дәлдікке, ұқыптылыққа, жылдамдылыққа, ептілікке тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: бекіту сабағы.

Сабақтың әдістері:

Сабақтың көрнекілігі:

Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі:

а) Сәлемдесу

ә) Оқушылар тізімін тексеру

б) Сабақтың мақсатымен таныстыру.

ІІ Өткен тақырыпты қайталау:

  • Пропорция. Пропорцияның негізгі қасиеті
  • Үй тапсырмасының орындалуының барын тексеру, сұрақтарына жауап беру.

ІІІ Дамыту кезеңі. Есептер шығару:

Тақтада орындалатын тапсырмалар: №94, №95, №97

Орындарында орындалатын тапсырмалар: №98

Сабақты бекіту кезеңі:

  • Пропорция
  • Пропорцияның негізгі қасиеті

Сабақты қорытындылау: Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.

Үй жұмысы: 2006ж. № 99, №100

Сабақ жоспары

№9

Пән: математика

Сынып: 6 «в»

Күні:

Сабақтың тақырыбы: Пропорция. Пропорцияның негізгі қасиеті. (3-ші сабақ)

Сабақтың мақсаттары:

  1. Білімділік:Пропорцияның негізгі қасиетін есеп шығаруда қолдану.
  2. Дамытушылық:Есеп шығару қабілеттерін дамыту. Өз бетінше еңбектену белсенділіктерін арттыру.
  3. Тәрбиелік:Оқушыларды дәлдікке, ұқыптылыққа, жылдамдылыққа, ептілікке тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: бекіту сабағы

Сабақтың әдістері:

Сабақтың көрнекілігі:

Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі:

а) Сәлемдесу

ә) Оқушылар тізімін тексеру

б) Сабақтың мақсатымен таныстыру.

ІІ Өткен тақырыпты қайталау:

  • Пропорция. Пропорцияның негізгі қасиеті
  • Үй тапсырмасының орындалуының барын тексеру, сұрақтарына жауап беру.

ІІІ Дамыту кезеңі. Есептер шығару:

Тақтада орындалатын тапсырмалар: №101, №103, №104

Орындарында орындалатын тапсырмалар: №105, 107

Сабақты бекіту кезеңі:

  • Пропорция
  • Пропорцияның негізгі қасиеті

Сабақты қорытындылау: Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.

Үй жұмысы: 2006ж. №110, №111

Сабақ жоспары

№10

Пән: математика

Сынып: 6 «в»

Күні:

Сабақтың тақырыбы: Тура пропорционал шамалар. (1-ші сабақ)

Сабақтың мақсаттары:

  1. Білімділік:Өзара байланысты шамалардың мәнінің өзгеру жағдайлары.
  2. Дамытушылық:Есеп шығару қабілеттерін дамыту. Өз бетінше еңбектену белсенділіктерін арттыру.
  3. Тәрбиелік:Оқушыларды дәлдікке, ұқыптылыққа, жылдамдылыққа, ептілікке тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: Жаңа сабағы

Сабақтың әдістері:

Сабақтың көрнекілігі:

Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі:

а) Сәлемдесу

ә) Оқушылар тізімін тексеру

б) Сабақтың мақсатымен таныстыру.

ІІ Жаңа сабақты түсіндіру:

  • Егер бір шама бірнеше есе артқанда (кемігенде), екінші шама сонша есе (кемитін) болса, онда мұндай шамалар тура пропорционал шамалар деп аталады.

Тура пропорционалдықтың қасиеті:

  • Егер екі шама тура пропорционал шамалар болса, бірінші шаманың кез келген екі мәнінің қатынасы екінші шаманың сәйкес екі мәнінің қатынасына тең болады.

ІІІ Дамыту кезеңі. Есептер шығару:

Тақтада орындалатын тапсырмалар: №121, №122, №123

Орындарында орындалатын тапсырмалар: №124, №125

Сабақты бекіту кезеңі:

  • Тура пропорционал шамалар

Сабақты қорытындылау: Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.

Үй жұмысы: 2006ж. №126, №127, №128

Сабақ жоспары

№11

Пән: математика

Сынып: 6 «в»

Күні:

Сабақтың тақырыбы: Тура пропорционал шамалар. (2-ші сабақ)

Сабақтың мақсаттары:

  1. Білімділік:Өзара байланысты шамалардың мәнінің өзгеру жағдайлары.
  2. Дамытушылық:Есеп шығару қабілеттерін дамыту. Өз бетінше еңбектену белсенділіктерін арттыру.
  3. Тәрбиелік:Оқушыларды дәлдікке, ұқыптылыққа, жылдамдылыққа, ептілікке тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: бекіту сабағы

Сабақтың әдістері:

Сабақтың көрнекілігі:

Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі:

а) Сәлемдесу

ә) Оқушылар тізімін тексеру

б) Сабақтың мақсатымен таныстыру.

ІІ Өткен тақырыпты қайталау:

  • Тура пропорционал шамалар
  • Үй тапсырмасының орындалуының барын тексеру, сұрақтарына жауап беру.

ІІІ Дамыту кезеңі. Есептер шығару:

Тақтада орындалатын тапсырмалар: №132, №133, №142

Орындарында орындалатын тапсырмалар: №144

Сабақты бекіту кезеңі:

  • Тура пропорционал шамалар

Сабақты қорытындылау: Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.

Үй жұмысы: 2006ж. №138, №140(2, 4), №143

Сабақ жоспары

№12

Пән: математика

Сынып: 6 «в»

Күні:

Сабақтың тақырыбы:

Сабақтың мақсаттары:

  1. Білімділік:Оқушылардың 5 сыныпқа арналған математика курсының мазмұны бойынша білім, біліктілік, дағдысын тексеру.
  2. Дамытушылық:Алған білімдерін жинақтау және тексеру.
  1. Тәрбиелік:Оқушыларды дәлдікке тәрбиелеу. Оқушылардың теориялық білімін тәжірибеде қолдануда өз-өзіне сенімділігін арттыру

Сабақтың түрі: бақылау жұмысы

Сабақтың әдістері:

Сабақтың көрнекілігі:

Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі:

а) Сәлемдесу

ә) Оқушылар тізімін тексеру

б) Сабақтың мақсатын нұсқау

  • ІІ Өткен тақырыпты қайталау: - Жай бөлшектерге амалдар қолдану
  • Бөлігі бойынша санды табу

ІІІ Нөлдік бақылау жұмысы:

  1. нұсқа
2-нұсқа
нұсқа:

1. ЕҮОБ және ЕКОЕ табыңдар:

а) 30 және 105

ә) 30, 42, 70

2. Бөлшектерді қысқартыңдар:

3. Амалдарды орындаңдар:

4. Бөлігі бойынша санды табыңдар:

Бірінші күні туристер 72км жол жүрді, бұл екінші күнгінің -іне тең. Екі күнде туристер неше километр жол жүрді?

5. Теңдеу құрып шығарыңдар:

Әкесі 30 жаста болғанда, ұлы 3 жаста болды. Ұлының жасы әкесінің жасынан 4 есе кем болғанда, әкесі неше жаста болады?

6. Теңдеуді шешіңдер:

2-нұсқа:

1. ЕҮОБ және ЕКОЕ табыңдар:

а) 72 және 120

ә) 24, 36, 60

2. Бөлшектерді қысқартыңдар:

3. Амалдарды орындаңдар:

4. Бөлігі бойынша санды табыңдар:

Бірінші себетте 48 алма бар, бұл екінші себеттегі алманың -сына тең. Екі себетте қанша алма бар?

5. Теңдеу құрып шығарыңдар:

Ағасы 11 жаста, інісі 4 жаста. Қанша жылдан кейін ағасы інісінен 2 есе үлкен болады?

6. Теңдеуді шешіңдер:

Сабақты қорытындылау: Оқушылардың дәптерлерін жинап алу.

Сабақ жоспары

№13

Пән: математика

Сынып: 6 «в»

Күні:

Сабақтың тақырыбы: Масштаб.

Сабақтың мақсаттары:

  1. Білімділік:Масштаб ұғымы және оның пайдасы.
  2. Дамытушылық:Есеп шығару қабілеттерін дамыту. Өз бетінше еңбектену белсенділіктерін арттыру.
  3. Тәрбиелік:Оқушыларды дәлдікке, ұқыптылыққа, жылдамдылыққа, ептілікке тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: Жаңа сабақ

Сабақтың әдістері:

Сабақтың көрнекілігі:

Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі:

а) Сәлемдесу

ә) Оқушылар тізімін тексеру

б) Сабақтың мақсатымен таныстыру.

ІІ Үй тапсырмасын тексеру:

  • Үй тапсырмасының орындалуының барын тексеру, сұрақтарына жауап беру.

ІІІ Жаңа сабақ:

Картадағы кесінді ұзындығының оған сәйкес жер бетіндегі қашықтыққ қатынасын масштаб деп атайды.

Мысалы: Географиялық картаның масштабы 1:100 000 болса, онда картадағы ұзындығы 1 см кесіндіге Жер бетіндегі 1 км қашықтық сәйкес келеді.

ІV. Дамыту кезеңі. Есептер шығару:

Тақтада орындалатын тапсырмалар: №149, №150, №151

Орындарында орындалатын тапсырмалар: №152, №153

Сабақты бекіту кезеңі:

  • Масштаб

Сабақты қорытындылау: Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.

Үй жұмысы: 2006ж. №154, №155

Сабақ жоспары

№14

Пән: математика

Сынып: 6 «в»

Күні:

Сабақтың тақырыбы: Масштаб.

Сабақтың мақсаттары:

Білімділік: Масштаб және оның пайдасы.

Дамытушылық: Есеп шығару қабілеттерін дамыту. Өз бетінше еңбектену белсенділіктерін арттыру.

Тәрбиелік: Оқушыларды дәлдікке, ұқыптылыққа, жылдамдылыққа, ептілікке тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: бекіту сабағы

Сабақтың әдістері:

Сабақтың көрнекілігі:

Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі:

а) Сәлемдесу

ә) Оқушылар тізімін тексеру

б) Сабақтың мақсатымен таныстыру.

ІІ Өткен тақырыпты қайталау:

  • Масштаб
  • Үй тапсырмасының орындалуының барын тексеру, сұрақтарына жауап беру.

ІІІ Дамыту кезеңі. Есептер шығару:

Тақтада орындалатын тапсырмалар: №159, №161, №164

Орындарында орындалатын тапсырмалар: №167, №169

Сабақты бекіту кезеңі:

  • Масштаб

Сабақты қорытындылау: Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.

Үй жұмысы: 2006ж. №165, №168

Сабақ жоспары

№15

Пән: математика

Сынып: 6 «в»

Күні:

Сабақтың тақырыбы: Кері пропорционал шамалар. (1-ші сабақ)

Сабақтың мақсаттары:

  1. Білімділік:Кері пропорционал шамалар. Кері пропорционалдықтың қасиеті.
  2. Дамытушылық:Есеп шығару қабілеттерін дамыту. Өз бетінше еңбектену белсенділіктерін арттыру.
  3. Тәрбиелік:Оқушыларды дәлдікке, ұқыптылыққа, жылдамдылыққа, ептілікке тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: жаңа сабақ

Сабақтың әдістері:

Сабақтың көрнекілігі:

Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі:

а) Сәлемдесу

ә) Оқушылар тізімін тексеру

б) Сабақтың мақсатымен таныстыру.

ІІ Өткен тақырыпты қайталау:

  • Масштаб
  • Үй тапсырмасының орындалуының барын тексеру, сұрақтарына жауап беру.

ІІІ Жаңа тақырып:

Егер бір шама бірнеше есе артқанда (кемігенде), екінші шама сонша есе кемитін (артатын) болса, онда мұндай шамалар кері пропорционал.

Мысалдар.

ІV Дамыту кезеңі. Есептер шығару:

Тақтада орындалатын тапсырмалар: №172, №174, №179

Орындарында орындалатын тапсырмалар: №180

Сабақты бекіту кезеңі:

  • Кері пропорционал шамалар
  • Мысалдар

Сабақты қорытындылау: Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.

Үй жұмысы: 2006ж. №181, №182

Сабақ жоспары

№16

Пән: математика

Сынып: 6 «в»

Күні:

Сабақтың тақырыбы: Кері пропорционал шамалар. (2-ші сабақ)

Сабақтың мақсаттары:

  1. Білімділік:Кері пропорционал шамалар. Кері пропорционалдықтың қасиеті.
  2. Дамытушылық:Есеп шығару қабілеттерін дамыту. Өз бетінше еңбектену белсенділіктерін арттыру.
  3. Тәрбиелік:Оқушыларды дәлдікке, ұқыптылыққа, жылдамдылыққа, ептілікке тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: бекіту сабағы

Сабақтың әдістері:

Сабақтың көрнекілігі:

Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі:

а) Сәлемдесу

ә) Оқушылар тізімін тексеру

б) Сабақтың мақсатымен таныстыру.

ІІ Өткен тақырыпты қайталау:

  • Кері пропорционал шамалар
  • Үй тапсырмасының орындалуының барын тексеру, сұрақтарына жауап беру.

ІІІ Дамыту кезеңі. Есептер шығару:

Тақтада орындалатын тапсырмалар: №183, №186, №187

Орындарында орындалатын тапсырмалар: №191

Сабақты бекіту кезеңі:

  • Кері пропорционал шамалар
  • Мысалдар

Сабақты қорытындылау: Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.

Үй жұмысы: 2006ж. №185

Сабақ жоспары

№17

Пән: математика

Сынып: 6 «в»

Күні:

Сабақтың тақырыбы: Кері пропорционал шамалар. (3-ші сабақ)

Сабақтың мақсаттары:

  1. Білімділік:І тарауды қайталауға арналған жаттығуларды орындау. .
  2. Дамытушылық:Есеп шығару қабілеттерін дамыту. Өз бетінше еңбектену белсенділіктерін арттыру.
  3. Тәрбиелік:Оқушыларды дәлдікке, ұқыптылыққа, жылдамдылыққа, ептілікке тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: бекіту сабағы

Сабақтың әдістері:

Сабақтың көрнекілігі:

Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі:

а) Сәлемдесу

ә) Оқушылар тізімін тексеру

б) Сабақтың мақсатымен таныстыру.

ІІ Өткен тақырыпты қайталау:

  • Қатынас
  • Пропорция
  • Кері пропорционал шамалар
  • Үй тапсырмасының орындалуының барын тексеру, сұрақтарына жауап беру.

ІІІ Дамыту кезеңі. Есептер шығару:

Тақтада орындалатын тапсырмалар: №195, №198(1-3), №200, №201

Орындарында орындалатын тапсырмалар: №202, №203

Сабақты бекіту кезеңі:

  • Қатынас
  • Пропорцияның негізгі тқасиеті

Сабақты қорытындылау: Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.

Үй жұмысы: 2006ж. №208

Сабақ жоспары

№18

Пән: математика

Сынып: 6 «в»

Күні:

Сабақтың тақырыбы: Бақылау жұмысы №1

Сабақтың мақсаттары:

  1. Білімділік:Оқушылардың «Пропорция» тарауы бойынша білім, біліктілік, дағдысын тексеру.

2. Дамытушылық: Алған білімдерін жинақтау және тексеру.

  1. Тәрбиелік:Оқушыларды дәлдікке тәрбиелеу. Оқушылардың теориялық білімін тәжірибеде қолдануда өз-өзіне сенімділігін арттыру

Сабақтың түрі: бақылау жұмысы

Сабақтың әдістері:

Сабақтың көрнекілігі:

Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі:

а) Сәлемдесу

ә) Оқушылар тізімін тексеру

б) Сабақтың мақсатын нұсқау

ІІ Бақылау жұмысы:

1 нұсқа
2-нұсқа
1 нұсқа:

1. Өрнектің мәнін табыңдар

а) 110+а; мұндағы а=6

ә) 6a-36; мұндағы а=6

в) (а+8) : 2; мұндағы а=6

2. Өрнекті ықшамдаңдар:

а) 32+в+18

б) (8+х) 5

в) 6х-х+2х

3. Теңдеуді шешіңдер:

51: a +13 =30

4. Теңдеу құру арқылы шығарыңдар:

Оқушы бір сан ойлады, одан 27-ні азайтып, нәтижесін 2-ге көбейткенде 144 саны шықты. Оқушы қандай сан ойлады .

5 . Тік төртбұрыштың ұзындығы а см, ені в см. Тік төртбұрыштың периметрін табыңдар. Мұндағы а=17; в=9

6. Есептеңдер:

(17*8+248) :24

2-нұсқа:

1. Өрнектің мәнін табыңдар

а) 117+а; мұндағы а=9

ә) 4+3а; мұндағы а=9

в) 5(а-7) ; мұндағы а=9

2. Өрнекті ықшамдаңдар:

а) 47+а+13

б) (7+у) 3

в) 5х-2х+х

3. Теңдеуді шешіңдер:

57: m +21 =40

4. Теңдеу құру арқылы шығарыңдар:

Асхат ақшасының жартысына фломастер сатып алған соң, оған атасы 130 теңге ақша берді. Сонда Асхаттың ақшасы 205 теңге болды. Асхатта алғашқыда неше теңге болды?

5. Қабырғасы а см квадраттың периметрін табыңдар. Мұндағы а=8; 12

6. Есепті шығар:

(19*6+198) :26

Үй жұмысы: қайталау

Сабақ жоспары

№19

Пән: математика

Сынып: 6 «в»

Күні:

Сабақтың тақырыбы: «Пропорция» тарауын пысықтау

Сабақтың мақсаттары:

  1. Білімділік:Оқушылардың «Пропорция» тарауы бойынша білім, біліктілік, дағдысын тексеру.

2. Дамытушылық: Бақылау жұмысында жіберілген қателер бойынша жұмыс.

3. Тәрбиелік: Оқушыларды дәлдікке тәрбиелеу. Оқушылардың теориялық білімін тәжірибеде қолдануда өз-өзіне сенімділігін арттыру

Сабақтың түрі: қатемен жұмыс

Сабақтың әдістері:

Сабақтың көрнекілігі:

Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі:

а) Сәлемдесу

ә) Оқушылар тізімін тексеру

б) Сабақтың мақсатын нұсқау

ІІ Өткен тақырыпты қайталау:

  • Пропорция
  • Пропорцияның негізгі қасиеті

ІІІ Бақылау жұмысында жіберілген қателер бойынша жұмыс.

  • Мәтінді есептің шартын дұрыс құрып, шешімін табу
  • №208(1, 2), №210, №212, №213

Сабақты қорытындылау: Оқушылардың дәптерлерін жинап алу.

Үй жұмысы: №218(1-4), №219

Сабақ жоспары

№20

Пән: математика

Сынып: 6 «в»

Күні:

Сабақтың тақырыбы: Жиын және оның элементтері. Ішкі жиын.

Сабақтың мақсаттары:

  1. Білімділік:Жиындар ға мысалдар келтіру. І шкі жиын ұғымы.
  2. Дамытушылық:Жиын элементтері. Шектеулі және шектецусіз жиындар.
  3. Тәрбиелік:Оқушыларды дәлдікке, ұқыптылыққа, жылдамдылыққа, ептілікке тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: жаңа сабақ

Сабақтың әдістері:

Сабақтың көрнекілігі:

Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі:

а) Сәлемдесу

ә) Оқушылар тізімін тексеру

б) Сабақтың мақсатымен таныстыру.

ІІ Өткен тақырыпты қайталау:

  • Пропорция
  • Үй тапсырмасының орындалуының барын тексеру, сұрақтарына жауап беру.

ІІІ Жаңа тақырып:


Ұқсас жұмыстар
6-сынып: Тура және кері пропорция - 20 тесттік тапсырма
Ондық бөлшектерге амалдар, өрнектер мен формулалар және жай бөлшектер: математика сабақтарының күнтізбелік жоспарлары
Пайыз және жай бөлшектерге арналған мәтіндік есептерді пропорция көмегімен шығару
6-сынып математикасы: санды теңсіздіктер мен сызықтық теңсіздіктер - сабақ жоспарлары, бақылау жұмыстары және әдістемелік есеп
Үшбұрыштың ауданы және Пропорция бойынша математика сабақтарының қысқа мерзімді жоспарлары
Математика әлеміне саяхат: 6-10 сыныптарға арналған математикалық сайыс пен сабақ жоспарлары
5-сынып математика пәнінің сабақ жоспарлары: процент, ең кіші ортақ еселік, шеңбер, жай бөлшектер және аралас сан
Жай бөлшектерді ондық бөлшекке айналдыру: 5-сыныпқа арналған сабақ жоспары
Ондық бөлшектерді қайталау: ертегілік сабақ - алгоритмдік есептер, проценттер және жалақы есептеулері
6-сыныпқа арналған бақылау жұмыстары №1-№11: пропорциядан сызықтық теңдеулерге дейін
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz