Қай түзу перпендикуляр түзу

Сабақ жоспары

№1

Пән: математика

Сынып: 6 «в»

Күні:

Сабақтың тақырыбы: Жай бөлшектер және оларға амалдар қолдану.

Сабақтың мақсаттары:

  1. Білімділік:Жай бөлшектер және оларға амалдар қолдану .
  2. Дамытушылық:Есте сақтау, ойлау қабілеттерін дамыту.
  3. Тәрбиелік:Оқушыларды дәлдікке тәрбиелеу

Сабақтың түрі: қайталау сабағы.

Сабақтың әдістері:

Сабақтың көрнекілігі:

Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі:

а) Сәлемдесу

ә) Оқушылар тізімін тексеру

б) Сабақтың мақсатын нұсқау

ІІ Өткен тақырыпты қайталау:

- Дұрыс және бұрыс бөлшектер. Аралас сандар.

- Жай бөлшектерді салыстыру

- Жай бөлшектерге амалдар қолдану

ІІІ Есептер шығару:

І нұсқа ІІ нұсқа

1. Берілген санның бөлігін табыңдар:

72-нің ⅜ бөлігін 49-дің 11 ∕7 бөлігін

2. Бұрыс және дұрыс бөлшектерге, аралас сандарға үш мысалдан келтір.

3. Есептеңдер:

№1 (1)

№1(2) №1(3)

  1. Амалдарды орындаңдар:

№2(3) №2(2)

№14(3) №14(3)

Сабақты қорытындылау: Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.

Үй жұмысы: 2006ж. № 1(2, 4), №2(3, 4)

2002ж. №1(2, 4), №5(3, 4)

Сабақ жоспары

№2

Пән: математика

Сынып: 6 «в»

Күні:

Сабақтың тақырыбы: Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану.

Сабақтың мақсаттары:

  1. Білімділік:Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану .
  2. Дамытушылық:Есеп шығару қабілеттерін дамыту.
  3. Тәрбиелік:Оқушыларды дәлдікке тәрбиелеу

Сабақтың түрі: қайталау сабағы.

Сабақтың әдістері:

Сабақтың көрнекілігі:

Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі:

а) Сәлемдесу

ә) Оқушылар тізімін тексеру

б) Сабақтың мақсатын нұсқау

ІІ Өткен тақырыпты қайталау: - Ондық бөлшектерді оқу және жазу

  • Ондық бөлшектерге амалдар қолдану
  • Ондық бөлшектерді салыстыру

ІІІ Есептер шығару:

І нұсқа ІІ нұсқа

1. Амалдарды орында:

№3(2, 4) №3(3, 4)

№14(2, 5) №14(1, 4)

2. Теңдеуді шеш:

№15(1) №15(2)

3. Ондық бөлшектерді салыстыр:

45, 63 және 43, 8 89, 222 және 89, 22

67, 837 және 67, 250 0, 121 және 0, 120

Сабақты қорытындылау: Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.

Үй жұмысы: 2006ж. № 14(6), №15(3, 4), №8

2002ж. № 5(5, 6), №11(3, 4), №18

Сабақ жоспары

№3

Пән: математика

Сынып: 6 «в»

Күні:

Сабақтың тақырыбы: Процент

Сабақтың мақсаттары:

  1. Білімділік:Тақырып бойынша алған білімдерін бекіту. .
  2. Дамытушылық:Есеп шығару қабілеттерін дамыту.
  3. Тәрбиелік:Оқушыларды дәлдікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу

Сабақтың түрі: қайталау сабағы.

Сабақтың әдістері:

Сабақтың көрнекілігі:

Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі:

а) Сәлемдесу

ә) Оқушылар тізімін тексеру

б) Сабақтың мақсатын нұсқау

ІІ Өткен тақырыпты қайталау: -Процент.

- 100%-ке сәйкес санды, берілген санның процентке сәйкес мәнін, процентін анықтау.

ІІІ Есептер шығару:

І нұсқа ІІ нұсқа

1. Процентті жай бөлшекпен жазыңдар:

№4(1, 2) №4(3, 4)

2. Процентін табыңдар:

№5(2, 3) №5(1, 4)

№6 ауызша

3. Есеп:

Сәуле кітаптың 25 бетін оқыды. Саяхатшы бірінші күні 60км

Бүл кітаптың барлық бетінің жол жүрді. Бұл оның барлық

20%-і. Сәуле оқыған кітапта жүруге тиісті жолының 15%-і

барлығы неше бет? Саяхатшының барлық жүруге

тиісті жолы неше километр?

  1. Бөлігі бойынша санды табыңдар:

Бірінші себетте 48 алма бар, бұл екінші себеттегі алманың 6/7-сына тең. Екі себетте қанша алма бар?

Сабақты қорытындылау: Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.

Үй жұмысы: 2006ж. № 5(3), №13, №22

2002ж. № 6(3), №15, №16(3)

Сабақ жоспары

№4

Пән: математика

Сынып: 6 «в»

Күні:

Сабақтың тақырыбы: Қатынас. Берілген қатынаста бөлу. (1-ші сабқ)

Сабақтың мақсаттары:

  • Білімділік:Оқушыларды қатынас ұғымымен, мүшелерімен және қасиеттерімен таныстыру.
  • Дамытушылық:Есеп шығару қабілеттерін дамыту. Өз бетінше еңбектену белсенділіктерін арттыру.
  • Тәрбиелік:Оқушыларды дәлдікке, ұқыптылыққа, жылдамдылыққа, ептілікке тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: жаңа сабақ.

Сабақтың әдістері:

Сабақтың көрнекілігі:

Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі:

а) Сәлемдесу

ә) Оқушылар тізімін тексеру

б) Сабақтың мақсатымен таныстыру.

ІІ Жаңа тақырып:

Екі санның бөліндісі сол сандардың қатынасы д. а. а/в - а-ның в-ға қатынасы.

а- алдыңғы, в-соңғы мүшелері.

- Қатынастың екі мүшесін де бірдей санға көбейтсек н/е бөлсек берілген қатынасқа тең қатынас шығады.

- Екі санның қатынасын 100-ге көбейтіп, % белгісін тіркеп, проценттік қатынасын аламыз.

ІІІ Дамыту кезеңі. Есептер шығару:

Ауызша орындалатын тапсырмалар: №38

Тақтада орындалатын тапсырмалар: №41, №42, №44, №49

Сабақты бекіту кезеңі:

  • Екі санның қатынасы
  • Берілген қатынасқа кері қатынас
  • Екі санның қатынасын процентпен өрнектеу.

Сабақты қорытындылау: Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.

Үй жұмысы: 2006ж. № 43(1-4), №44(2), №

Сабақ жоспары

№5

Пән: математика

Сынып: 6 «в»

Күні:

Сабақтың тақырыбы: Қатынас. Берілген қатынаста бөлу. (2-ші сабақ)

Сабақтың мақсаттары:

  1. Білімділік:Қатынасқа кері қатынас. Қатынастың белгісіз мүшесін анықтау.
  2. Дамытушылық:Есеп шығару қабілеттерін дамыту. Өз бетінше еңбектену белсенділіктерін арттыру.
  3. Тәрбиелік:Оқушыларды дәлдікке, ұқыптылыққа, жылдамдылыққа, ептілікке тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: бекіту сабағы.

Сабақтың әдістері:

Сабақтың көрнекілігі:

Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі:

а) Сәлемдесу

ә) Оқушылар тізімін тексеру

б) Сабақтың мақсатымен таныстыру.

ІІ Өткен тақырыпты қайталау:

  • Қатынас. Берілген қатынаста бөлу.
  • Үй тапсырмасының орындалуының барын тексеру, сұрақтарына жауап беру.

ІІІ Дамыту кезеңі. Есептер шығару:

Орындарында орындалатын тапсырмалар: №54

Тақтада орындалатын тапсырмалар: №55(1, 2), №56, №57, №60

Сабақты бекіту кезеңі:

  • Екі санның қатынасы
  • Берілген қатынасқа кері қатынас
  • Екі санның қатынасын процентпен өрнектеу.

Сабақты қорытындылау: Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.

Үй жұмысы: 2006ж. № 58, №59

Сабақ жоспары

№6

Пән: математика

Сынып: 6 «в»

Күні:

Сабақтың тақырыбы: Қатынас. Берілген қатынаста бөлу. (3-ші сабақ)

Сабақтың мақсаттары:

  1. Білімділік:Қатынасқа кері қатынас. Қатынастың белгісіз мүшесін анықтау.
  2. Дамытушылық:Есеп шығару қабілеттерін дамыту. Өз бетінше еңбектену белсенділіктерін арттыру.
  3. Тәрбиелік:Оқушыларды дәлдікке, ұқыптылыққа, жылдамдылыққа, ептілікке тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: бекіту сабағы.

Сабақтың әдістері:

Сабақтың көрнекілігі:

Сабақ барысы:

І Ұйымдастыру кезеңі:

а) Сәлемдесу

ә) Оқушылар тізімін тексеру

б) Сабақтың мақсатымен таныстыру.

ІІ Өткен тақырыпты қайталау:

  • Үй тапсырмасының орындалуының барын тексеру, сұрақтарына жауап беру.

ІІІ Дамыту кезеңі. Есептер шығару:

Орындарында орындалатын тапсырмалар: №64, №65

Тақтада орындалатын тапсырмалар: №65, №66, №67, №68

Сабақты бекіту кезеңі:

  • Екі санның қатынасы
  • Берілген қатынасқа кері қатынас
  • Екі санның қатынасын процентпен өрнектеу.

Сабақты қорытындылау: Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.

Үй жұмысы: 2006ж. № 70, №72

Сабақ жоспары

№7

Пән: математика

Сынып: 6 «в»

Күні:

Сабақтың тақырыбы: Пропорция. Пропорцияның негізгі қасиеті. (1-ші сабақ)

Сабақтың мақсаттары:

  1. Білімділік:Оқушыларды пропорция ұғымымен және негізгі қасиетімен таныстыру.
  2. Дамытушылық:Есеп шығару қабілеттерін дамыту. Өз бетінше еңбектену белсенділіктерін арттыру.
  3. Тәрбиелік:Оқушыларды дәлдікке, ұқыптылыққа, жылдамдылыққа, ептілікке тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: жаңа сабақ.

Сабақтың әдістері:

Сабақтың көрнекілігі:

Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі:

а) Сәлемдесу

ә) Оқушылар тізімін тексеру

б) Сабақтың мақсатымен таныстыру.

ІІ Жаңа тақырып:

Пропорция - екі қатынастың теңдігі.

a:b=c:d немесе a/b=c/d

a, d - пропорцияның шеткі мүшелері

b, c - пропорцияның ортаңғы мүшелері

1. a×d=b×c

2. a:b=x:d, x= a×d/b

3. x:b=c:d, x= b×c/d

ІІІ Дамыту кезеңі. Есептер шығару:

Ауызша орындалатын тапсырмалар: №77

Тақтада орындалатын тапсырмалар: №78, №85, №88, №89

Сабақты бекіту кезеңі:

  • Пропорция
  • Пропорцияның негізгі қасиеті

Сабақты қорытындылау: Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.

Үй жұмысы: 2006ж. № 90, №91, №92

Сабақ жоспары

№8

Пән: математика

Сынып: 6 «в»

Күні:

Сабақтың тақырыбы: Пропорция. Пропорцияның негізгі қасиеті. (2-ші сабақ)

Сабақтың мақсаттары:

  1. Білімділік:Пропорцияның негізгі қасиетін есеп шығаруда қолдану.
  2. Дамытушылық:Есеп шығару қабілеттерін дамыту. Өз бетінше еңбектену белсенділіктерін арттыру.
  3. Тәрбиелік:Оқушыларды дәлдікке, ұқыптылыққа, жылдамдылыққа, ептілікке тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: бекіту сабағы.

Сабақтың әдістері:

Сабақтың көрнекілігі:

Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі:

а) Сәлемдесу

ә) Оқушылар тізімін тексеру

б) Сабақтың мақсатымен таныстыру.

ІІ Өткен тақырыпты қайталау:

  • Пропорция. Пропорцияның негізгі қасиеті
  • Үй тапсырмасының орындалуының барын тексеру, сұрақтарына жауап беру.

ІІІ Дамыту кезеңі. Есептер шығару:

Тақтада орындалатын тапсырмалар: №94, №95, №97

Орындарында орындалатын тапсырмалар: №98

Сабақты бекіту кезеңі:

  • Пропорция
  • Пропорцияның негізгі қасиеті

Сабақты қорытындылау: Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.

Үй жұмысы: 2006ж. № 99, №100

Сабақ жоспары

№9

Пән: математика

Сынып: 6 «в»

Күні:

Сабақтың тақырыбы: Пропорция. Пропорцияның негізгі қасиеті. (3-ші сабақ)

Сабақтың мақсаттары:

  1. Білімділік:Пропорцияның негізгі қасиетін есеп шығаруда қолдану.
  2. Дамытушылық:Есеп шығару қабілеттерін дамыту. Өз бетінше еңбектену белсенділіктерін арттыру.
  3. Тәрбиелік:Оқушыларды дәлдікке, ұқыптылыққа, жылдамдылыққа, ептілікке тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: бекіту сабағы

Сабақтың әдістері:

Сабақтың көрнекілігі:

Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі:

а) Сәлемдесу

ә) Оқушылар тізімін тексеру

б) Сабақтың мақсатымен таныстыру.

ІІ Өткен тақырыпты қайталау:

  • Пропорция. Пропорцияның негізгі қасиеті
  • Үй тапсырмасының орындалуының барын тексеру, сұрақтарына жауап беру.

ІІІ Дамыту кезеңі. Есептер шығару:

Тақтада орындалатын тапсырмалар: №101, №103, №104

Орындарында орындалатын тапсырмалар: №105, 107

Сабақты бекіту кезеңі:

  • Пропорция
  • Пропорцияның негізгі қасиеті

Сабақты қорытындылау: Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.

Үй жұмысы: 2006ж. №110, №111

Сабақ жоспары

№10

Пән: математика

Сынып: 6 «в»

Күні:

Сабақтың тақырыбы: Тура пропорционал шамалар. (1-ші сабақ)

Сабақтың мақсаттары:

  1. Білімділік:Өзара байланысты шамалардың мәнінің өзгеру жағдайлары.
  2. Дамытушылық:Есеп шығару қабілеттерін дамыту. Өз бетінше еңбектену белсенділіктерін арттыру.
  3. Тәрбиелік:Оқушыларды дәлдікке, ұқыптылыққа, жылдамдылыққа, ептілікке тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: Жаңа сабағы

Сабақтың әдістері:

Сабақтың көрнекілігі:

Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі:

а) Сәлемдесу

ә) Оқушылар тізімін тексеру

б) Сабақтың мақсатымен таныстыру.

ІІ Жаңа сабақты түсіндіру:

  • Егер бір шама бірнеше есе артқанда (кемігенде), екінші шама сонша есе (кемитін) болса, онда мұндай шамалар тура пропорционал шамалар деп аталады.

Тура пропорционалдықтың қасиеті:

  • Егер екі шама тура пропорционал шамалар болса, бірінші шаманың кез келген екі мәнінің қатынасы екінші шаманың сәйкес екі мәнінің қатынасына тең болады.

ІІІ Дамыту кезеңі. Есептер шығару:

Тақтада орындалатын тапсырмалар: №121, №122, №123

Орындарында орындалатын тапсырмалар: №124, №125

Сабақты бекіту кезеңі:

  • Тура пропорционал шамалар

Сабақты қорытындылау: Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.

Үй жұмысы: 2006ж. №126, №127, №128

Сабақ жоспары

№11

Пән: математика

Сынып: 6 «в»

Күні:

Сабақтың тақырыбы: Тура пропорционал шамалар. (2-ші сабақ)

Сабақтың мақсаттары:

  1. Білімділік:Өзара байланысты шамалардың мәнінің өзгеру жағдайлары.
  2. Дамытушылық:Есеп шығару қабілеттерін дамыту. Өз бетінше еңбектену белсенділіктерін арттыру.
  3. Тәрбиелік:Оқушыларды дәлдікке, ұқыптылыққа, жылдамдылыққа, ептілікке тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: бекіту сабағы

Сабақтың әдістері:

Сабақтың көрнекілігі:

Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі:

а) Сәлемдесу

ә) Оқушылар тізімін тексеру

б) Сабақтың мақсатымен таныстыру.

ІІ Өткен тақырыпты қайталау:

  • Тура пропорционал шамалар
  • Үй тапсырмасының орындалуының барын тексеру, сұрақтарына жауап беру.

ІІІ Дамыту кезеңі. Есептер шығару:

Тақтада орындалатын тапсырмалар: №132, №133, №142

Орындарында орындалатын тапсырмалар: №144

Сабақты бекіту кезеңі:

  • Тура пропорционал шамалар

Сабақты қорытындылау: Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.

Үй жұмысы: 2006ж. №138, №140(2, 4), №143

Сабақ жоспары

№12

Пән: математика

Сынып: 6 «в»

Күні:

Сабақтың тақырыбы:

Сабақтың мақсаттары:

  1. Білімділік:Оқушылардың 5 сыныпқа арналған математика курсының мазмұны бойынша білім, біліктілік, дағдысын тексеру.
  2. Дамытушылық:Алған білімдерін жинақтау және тексеру.
  1. Тәрбиелік:Оқушыларды дәлдікке тәрбиелеу. Оқушылардың теориялық білімін тәжірибеде қолдануда өз-өзіне сенімділігін арттыру

Сабақтың түрі: бақылау жұмысы

Сабақтың әдістері:

Сабақтың көрнекілігі:

Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі:

а) Сәлемдесу

ә) Оқушылар тізімін тексеру

б) Сабақтың мақсатын нұсқау

  • ІІ Өткен тақырыпты қайталау: - Жай бөлшектерге амалдар қолдану
  • Бөлігі бойынша санды табу

ІІІ Нөлдік бақылау жұмысы:

  1. нұсқа
2-нұсқа
нұсқа:

1. ЕҮОБ және ЕКОЕ табыңдар:

а) 30 және 105

ә) 30, 42, 70

2. Бөлшектерді қысқартыңдар:

3. Амалдарды орындаңдар:

4. Бөлігі бойынша санды табыңдар:

Бірінші күні туристер 72км жол жүрді, бұл екінші күнгінің -іне тең. Екі күнде туристер неше километр жол жүрді?

5. Теңдеу құрып шығарыңдар:

Әкесі 30 жаста болғанда, ұлы 3 жаста болды. Ұлының жасы әкесінің жасынан 4 есе кем болғанда, әкесі неше жаста болады?

6. Теңдеуді шешіңдер:

2-нұсқа:

1. ЕҮОБ және ЕКОЕ табыңдар:

а) 72 және 120

ә) 24, 36, 60

2. Бөлшектерді қысқартыңдар:

3. Амалдарды орындаңдар:

4. Бөлігі бойынша санды табыңдар:

Бірінші себетте 48 алма бар, бұл екінші себеттегі алманың -сына тең. Екі себетте қанша алма бар?

5. Теңдеу құрып шығарыңдар:

Ағасы 11 жаста, інісі 4 жаста. Қанша жылдан кейін ағасы інісінен 2 есе үлкен болады?

6. Теңдеуді шешіңдер:

Сабақты қорытындылау: Оқушылардың дәптерлерін жинап алу.

Сабақ жоспары

№13

Пән: математика

Сынып: 6 «в»

Күні:

Сабақтың тақырыбы: Масштаб.

Сабақтың мақсаттары:

  1. Білімділік:Масштаб ұғымы және оның пайдасы.
  2. Дамытушылық:Есеп шығару қабілеттерін дамыту. Өз бетінше еңбектену белсенділіктерін арттыру.
  3. Тәрбиелік:Оқушыларды дәлдікке, ұқыптылыққа, жылдамдылыққа, ептілікке тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: Жаңа сабақ

Сабақтың әдістері:

Сабақтың көрнекілігі:

Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі:

а) Сәлемдесу

ә) Оқушылар тізімін тексеру

б) Сабақтың мақсатымен таныстыру.

ІІ Үй тапсырмасын тексеру:

  • Үй тапсырмасының орындалуының барын тексеру, сұрақтарына жауап беру.

ІІІ Жаңа сабақ:

Картадағы кесінді ұзындығының оған сәйкес жер бетіндегі қашықтыққ қатынасын масштаб деп атайды.

Мысалы: Географиялық картаның масштабы 1:100 000 болса, онда картадағы ұзындығы 1 см кесіндіге Жер бетіндегі 1 км қашықтық сәйкес келеді.

ІV. Дамыту кезеңі. Есептер шығару:

Тақтада орындалатын тапсырмалар: №149, №150, №151

Орындарында орындалатын тапсырмалар: №152, №153

Сабақты бекіту кезеңі:

  • Масштаб

Сабақты қорытындылау: Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.

Үй жұмысы: 2006ж. №154, №155

Сабақ жоспары

№14

Пән: математика

Сынып: 6 «в»

Күні:

Сабақтың тақырыбы: Масштаб.

Сабақтың мақсаттары:

Білімділік: Масштаб және оның пайдасы.

Дамытушылық: Есеп шығару қабілеттерін дамыту. Өз бетінше еңбектену белсенділіктерін арттыру.

Тәрбиелік: Оқушыларды дәлдікке, ұқыптылыққа, жылдамдылыққа, ептілікке тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: бекіту сабағы

Сабақтың әдістері:

Сабақтың көрнекілігі:

Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі:

а) Сәлемдесу

ә) Оқушылар тізімін тексеру

б) Сабақтың мақсатымен таныстыру.

ІІ Өткен тақырыпты қайталау:

  • Масштаб
  • Үй тапсырмасының орындалуының барын тексеру, сұрақтарына жауап беру.

ІІІ Дамыту кезеңі. Есептер шығару:

Тақтада орындалатын тапсырмалар: №159, №161, №164

Орындарында орындалатын тапсырмалар: №167, №169

Сабақты бекіту кезеңі:

  • Масштаб

Сабақты қорытындылау: Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.

Үй жұмысы: 2006ж. №165, №168

Сабақ жоспары

№15

Пән: математика

Сынып: 6 «в»

Күні:

Сабақтың тақырыбы: Кері пропорционал шамалар. (1-ші сабақ)

Сабақтың мақсаттары:

  1. Білімділік:Кері пропорционал шамалар. Кері пропорционалдықтың қасиеті.
  2. Дамытушылық:Есеп шығару қабілеттерін дамыту. Өз бетінше еңбектену белсенділіктерін арттыру.
  3. Тәрбиелік:Оқушыларды дәлдікке, ұқыптылыққа, жылдамдылыққа, ептілікке тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: жаңа сабақ

Сабақтың әдістері:

Сабақтың көрнекілігі:

Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі:

а) Сәлемдесу

ә) Оқушылар тізімін тексеру

б) Сабақтың мақсатымен таныстыру.

ІІ Өткен тақырыпты қайталау:

  • Масштаб
  • Үй тапсырмасының орындалуының барын тексеру, сұрақтарына жауап беру.

ІІІ Жаңа тақырып:

Егер бір шама бірнеше есе артқанда (кемігенде), екінші шама сонша есе кемитін (артатын) болса, онда мұндай шамалар кері пропорционал.

Мысалдар.

ІV Дамыту кезеңі. Есептер шығару:

Тақтада орындалатын тапсырмалар: №172, №174, №179

Орындарында орындалатын тапсырмалар: №180

Сабақты бекіту кезеңі:

  • Кері пропорционал шамалар
  • Мысалдар

Сабақты қорытындылау: Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.

Үй жұмысы: 2006ж. №181, №182

Сабақ жоспары

№16

Пән: математика

Сынып: 6 «в»

Күні:

Сабақтың тақырыбы: Кері пропорционал шамалар. (2-ші сабақ)

Сабақтың мақсаттары:

  1. Білімділік:Кері пропорционал шамалар. Кері пропорционалдықтың қасиеті.
  2. Дамытушылық:Есеп шығару қабілеттерін дамыту. Өз бетінше еңбектену белсенділіктерін арттыру.
  3. Тәрбиелік:Оқушыларды дәлдікке, ұқыптылыққа, жылдамдылыққа, ептілікке тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: бекіту сабағы

Сабақтың әдістері:

Сабақтың көрнекілігі:

Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі:

а) Сәлемдесу

ә) Оқушылар тізімін тексеру

б) Сабақтың мақсатымен таныстыру.

ІІ Өткен тақырыпты қайталау:

  • Кері пропорционал шамалар
  • Үй тапсырмасының орындалуының барын тексеру, сұрақтарына жауап беру.

ІІІ Дамыту кезеңі. Есептер шығару:

Тақтада орындалатын тапсырмалар: №183, №186, №187

Орындарында орындалатын тапсырмалар: №191

Сабақты бекіту кезеңі:

  • Кері пропорционал шамалар
  • Мысалдар

Сабақты қорытындылау: Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.

Үй жұмысы: 2006ж. №185

Сабақ жоспары

№17

Пән: математика

Сынып: 6 «в»

Күні:

Сабақтың тақырыбы: Кері пропорционал шамалар. (3-ші сабақ)

Сабақтың мақсаттары:

  1. Білімділік:І тарауды қайталауға арналған жаттығуларды орындау. .
  2. Дамытушылық:Есеп шығару қабілеттерін дамыту. Өз бетінше еңбектену белсенділіктерін арттыру.
  3. Тәрбиелік:Оқушыларды дәлдікке, ұқыптылыққа, жылдамдылыққа, ептілікке тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: бекіту сабағы

Сабақтың әдістері:

Сабақтың көрнекілігі:

Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі:

а) Сәлемдесу

ә) Оқушылар тізімін тексеру

б) Сабақтың мақсатымен таныстыру.

ІІ Өткен тақырыпты қайталау:

  • Қатынас
  • Пропорция
  • Кері пропорционал шамалар
  • Үй тапсырмасының орындалуының барын тексеру, сұрақтарына жауап беру.

ІІІ Дамыту кезеңі. Есептер шығару:

Тақтада орындалатын тапсырмалар: №195, №198(1-3), №200, №201

Орындарында орындалатын тапсырмалар: №202, №203

Сабақты бекіту кезеңі:

  • Қатынас
  • Пропорцияның негізгі тқасиеті

Сабақты қорытындылау: Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.

Үй жұмысы: 2006ж. №208

Сабақ жоспары

№18

Пән: математика

Сынып: 6 «в»

Күні:

Сабақтың тақырыбы: Бақылау жұмысы №1

Сабақтың мақсаттары:

  1. Білімділік:Оқушылардың «Пропорция» тарауы бойынша білім, біліктілік, дағдысын тексеру.

2. Дамытушылық: Алған білімдерін жинақтау және тексеру.

  1. Тәрбиелік:Оқушыларды дәлдікке тәрбиелеу. Оқушылардың теориялық білімін тәжірибеде қолдануда өз-өзіне сенімділігін арттыру

Сабақтың түрі: бақылау жұмысы

Сабақтың әдістері:

Сабақтың көрнекілігі:

Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі:

а) Сәлемдесу

ә) Оқушылар тізімін тексеру

б) Сабақтың мақсатын нұсқау

ІІ Бақылау жұмысы:

1 нұсқа
2-нұсқа
1 нұсқа:

1. Өрнектің мәнін табыңдар

а) 110+а; мұндағы а=6

ә) 6a-36; мұндағы а=6

в) (а+8) : 2; мұндағы а=6

2. Өрнекті ықшамдаңдар:

а) 32+в+18

б) (8+х) 5

в) 6х-х+2х

3. Теңдеуді шешіңдер:

51: a +13 =30

4. Теңдеу құру арқылы шығарыңдар:

Оқушы бір сан ойлады, одан 27-ні азайтып, нәтижесін 2-ге көбейткенде 144 саны шықты. Оқушы қандай сан ойлады .

5 . Тік төртбұрыштың ұзындығы а см, ені в см. Тік төртбұрыштың периметрін табыңдар. Мұндағы а=17; в=9

6. Есептеңдер:

(17*8+248) :24

2-нұсқа:

1. Өрнектің мәнін табыңдар

а) 117+а; мұндағы а=9

ә) 4+3а; мұндағы а=9

в) 5(а-7) ; мұндағы а=9

2. Өрнекті ықшамдаңдар:

а) 47+а+13

б) (7+у) 3

в) 5х-2х+х

3. Теңдеуді шешіңдер:

57: m +21 =40

4. Теңдеу құру арқылы шығарыңдар:

Асхат ақшасының жартысына фломастер сатып алған соң, оған атасы 130 теңге ақша берді. Сонда Асхаттың ақшасы 205 теңге болды. Асхатта алғашқыда неше теңге болды?

5. Қабырғасы а см квадраттың периметрін табыңдар. Мұндағы а=8; 12

6. Есепті шығар:

(19*6+198) :26

Үй жұмысы: қайталау

Сабақ жоспары

№19

Пән: математика

Сынып: 6 «в»

Күні:

Сабақтың тақырыбы: «Пропорция» тарауын пысықтау

Сабақтың мақсаттары:

  1. Білімділік:Оқушылардың «Пропорция» тарауы бойынша білім, біліктілік, дағдысын тексеру.

2. Дамытушылық: Бақылау жұмысында жіберілген қателер бойынша жұмыс.

3. Тәрбиелік: Оқушыларды дәлдікке тәрбиелеу. Оқушылардың теориялық білімін тәжірибеде қолдануда өз-өзіне сенімділігін арттыру

Сабақтың түрі: қатемен жұмыс

Сабақтың әдістері:

Сабақтың көрнекілігі:

Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі:

а) Сәлемдесу

ә) Оқушылар тізімін тексеру

б) Сабақтың мақсатын нұсқау

ІІ Өткен тақырыпты қайталау:

  • Пропорция
  • Пропорцияның негізгі қасиеті

ІІІ Бақылау жұмысында жіберілген қателер бойынша жұмыс.

  • Мәтінді есептің шартын дұрыс құрып, шешімін табу
  • №208(1, 2), №210, №212, №213

Сабақты қорытындылау: Оқушылардың дәптерлерін жинап алу.

Үй жұмысы: №218(1-4), №219

Сабақ жоспары

№20

Пән: математика

Сынып: 6 «в»

Күні:

Сабақтың тақырыбы: Жиын және оның элементтері. Ішкі жиын.

Сабақтың мақсаттары:

  1. Білімділік:Жиындар ға мысалдар келтіру. І шкі жиын ұғымы.
  2. Дамытушылық:Жиын элементтері. Шектеулі және шектецусіз жиындар.
  3. Тәрбиелік:Оқушыларды дәлдікке, ұқыптылыққа, жылдамдылыққа, ептілікке тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: жаңа сабақ

Сабақтың әдістері:

Сабақтың көрнекілігі:

Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі:

а) Сәлемдесу

ә) Оқушылар тізімін тексеру

б) Сабақтың мақсатымен таныстыру.

ІІ Өткен тақырыпты қайталау:

  • Пропорция
  • Үй тапсырмасының орындалуының барын тексеру, сұрақтарына жауап беру.

ІІІ Жаңа тақырып:


Ұқсас жұмыстар
Түзудің белгіленуі
Сызықтық функциялардың графиктерін зерттеу
Перпендикуляр түзулер және нүктеден түзуге дейінгі қашықтық тақырыбына есептер шығару
Қиылысқан түзулер. перпендикуляр және көлбеу
Жазықтық пен түзудің перпендикулярлығы
Параллель және перпендикуляр түзулер
Жарық сәулесі
Перпендикуляр түзулер
Осьтік симметриялы фигураны тап
Координаталық жазықтық
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz