ТРИГОНОМЕТРИЯЛЫҚ ФУНКЦИЯЛАРДЫҢ ҚОСЫНДЫСЫ МЕН АЙЫРЫМЫН КӨБЕЙТІНДІГЕ ТҮРЛЕНДІРУ ФОРМУЛАЛАРЫ

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ

«АВИМЕД» медициналық колледжі

КЕЛІСІЛДІ БЕКІТЕМІН

Колледж әдіскері Директордың оқу ісі Имансаева Ж. Д. жөніндегі орынбасары

«___»2017 ж. Джумалиева Л. Н.

«___»2017 ж.

Математика пәнінен

«ТРИГОНОМЕТРИЯЛЫҚ ФУНКЦИЯЛАРДЫҢ ҚОСЫНДЫСЫ МЕН АЙЫРЫМЫН КӨБЕЙТІНДІГЕ ТҮРЛЕНДІРУ ФОРМУЛАЛАРЫ»

ақырыбына өткізілген ашық сабақ жоспары

Бөлім: күндізгі

Мамандығы: «Мейіргер ісі»

Курс: __ 1

Тобы:__ 101

Дайындаған математика пәнінің оқытушысы: Даулетханқызы Фариза

Өткізілген күні:

Алматы 2017 ж

Сабақтың тақырыбы : Тригонометриялық функциялардың қосындысы мен айырымын көбейтіндіге түрлендіру формулалары.

Сабақтың мақсаты:- Оқушыларды тригонометриялық функциялардың қосындысы мен айырымын көбейтіндіге түрлендіру формулаларымен таныстыру. -Осы формулаларды есеп шығаруға қолдану дағдысын қалыптастыру.

-Математика тілінде сауатты сөйлеуді дағдыландыру.

-Оқушылардың белсенділігін, ынтасын, жауапкершілігін арттыру.

-Ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

Күтілетін нәтиже : - Тригонометриялық функциялардың қосындысы мен айырымын көбейтіндіге түрлендіру формулаларын біледі.

-Есептерді шығаруда және түрлендіруде формулаларды қолдана алады.

Сілтеме: Алгебра оқулығы, дидактикалық материалдар.

Сабақтың түрі : Жаңа тақырып түсіндіру

Сабақтың әдістері: Сұрақ-жауап, жеке топтық, деңгейлік,

Сабақтың көрнекілігі : Интерактивті тақта.

Сабақ жоспары : І. Ұйымдастыру.

ІІ. Өткенді қайталап, қорытындылау

ІІІ. Мақсат қою

ІV Жаңа сабақ.

V. Жаңа сабақты бекіту.

VІ Үйге тапсырма.

VІІ. Қорытындылау

Сабақтың кезеңдері
Мұғалімнің әрекеті
Студенттердің әрекеті
№: 1.
Сабақтың кезеңдері:

Ұйымдасты-

ру кезеңі

Мұғалімнің әрекеті:

Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа дайындығын, қатысуын тексеру. Зейіндерін шоғырландыру.

Сыныпты топқа бөлу үшін үш түрлі үлестірме қағазын таратып беру.

Студенттердің әрекеті:

Амандасып орындарына

отырады.

Үлестірме қағазы бойынша үш топқа бөлінеді.

№: 2.
Сабақтың кезеңдері: Өткен тақырыптар-ды қайталау
Мұғалімнің әрекеті:

І . Үш топқа тригонометриялық функцияларды қайталау үшін постер құруға тапсырма береді.

І-топ. Қосу формулалары.

ІІ- топ. Келтіру формулалары.

ІІІ- топ. Қос бұрыштың формулалары.

Сұрақ: Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер.

Бұрыштың синусын, косинусын, тангенсін, котангенсін қалай анықтаймыз?

Координаталық ширектегі тригонометриялық функциялардың таңбалары.

Тригонометриялық функциялардың жұп, тақтығы.

ІІ . Жеке жұмыс. Тест тапсырмалары беріледі.

Дұрыс жауаптың кодын айтады.

ІІІ. « Кім жылдам?». Топтарға өткен тақырып бойынша сәйкестендіру тесті беріледі.

Студенттердің әрекеті:

І. Сұраққа жауап береді.

Қосу формулалары:

\[\cos(a+b)=\cos a\times\cos b-\sin b\cdot\sin a\]

\[\cos(a\,-\,b\,)=\cos a\,\times\cos b\,+\sin b\,\cdot\sin a\]

\[\sin(a+b)=\sin a\cdot\cos b+\sin b\cdot\cos a\]

\[\sin(a-b)=\sin a\cdot\cos b-\sin b\cdot\cos a\]

\[t g(a\pm b)=\frac{t g a\pm t g b}{1\,\mathrm{III}g a\cdot t g\beta}\]

\[c t g(a\pm b)={\frac{c t g a\cdot\ v t g b\;\Pi}{c t g a\pm c t g\beta}}\]

2. Келтіру формулаларын айтады.

Sin ( π 2 + α (\frac{\pi}{2} + \alpha ) =

cos ( π + α (\pi + \alpha ) =

tg ( 3 π 2 + α (\frac{3\pi}{2} + \alpha ) =

ctg ( 2 π + α (2\pi + \alpha ) =

3. Қос бұрыштың формулалары:

sin 2 α = 2 s i n α c o s α \sin 2\alpha = 2sin\alpha cos\alpha

Cos2 α \alpha = cos 2 α sin 2 α \cos^{2}\alpha - \sin^{2}\alpha

Тапсырманы орындайды.

Мысал келтіреді.

Ережесін айтады.

Топтар бір-біріне сұрақ қояды.

ІІ. Оқушылар тест шешімін дұрыс жауаптардың нөмірі арқылы белгілеп, код арқылы тексереді.

ІІІ. Топ мүшелері тесті бірлесіп орындайды. Шапшаңдығы да бағаланады.

№: 3.
Сабақтың кезеңдері: Білу. Мақсат қою
Мұғалімнің әрекеті:

-Қосынды мен айырым түрінде берілген тригонометриялық формуламен танысамыз.

Формуланы қолданып есеп шығара аламыз.

Түрлендірулерді орындай аламыз.

Студенттердің әрекеті: Электрондық оқулыққа және слайдқа қарап формуланың қалай қорытып табылғанын анықтайды
№: 4.
Сабақтың кезеңдері: Жаңа тақырыпты түсіндіру
Мұғалімнің әрекеті:

α \alpha = α + β 2 + α β 2 \frac{\alpha + \beta}{2} + \frac{\alpha - \beta}{2} және β = α + β 2 + α β 2 \beta = \frac{\alpha + \beta}{2} + \frac{\alpha - \beta}{2}\ тепе-теңдіктерін қосу формулаларына қойып, аргументтері әр түрлі синус пен косинустың қосындысын және айырмасын көбейтіндіге түрлендіруге болатынын түсінеді.

Сонда

\[\sin a+\sin b=2\sin{\frac{a+b}{2}}\cos{\frac{a-\beta}{2}}\]

\[\sin a-\sin b=2\sin{\frac{a-b}{2}}\cos{\frac{a+\beta}{2}}\]

\[\cos a+\cos b=2\cos{\frac{a+b}{2}}\cos{\frac{a-\beta}{2}}\]

\[\cos a\,-\,\cos b\,=\,-\,2\sin{\frac{a\,+\,b}{2}}\times\sin{\frac{a\,-\,\beta}{2}}\]

Формулаларының шығатынына көз жеткізеді.

Студенттердің әрекеті: 2-4 формулаларды қорытып шығарады.
№: 5.
Сабақтың кезеңдері:

Түсіну.

Жаңа сабақты бекіту

Мұғалімнің әрекеті: Кітаптағы мысалдарды түсіндіреді
Студенттердің әрекеті:

Әр топтан 3 оқушы тақтаға шығып

а) sin 2 α + s i n α = 2 sin 2 α + α 2 cos 2 α α 2 \sin 2\alpha + sin\alpha = 2\sin\frac{2\alpha + \alpha}{2}\cos\frac{2\alpha - \alpha}{2} = 2 sin 1 , 5 α c o s 0 , 5 α 2\sin 1, 5\alpha cos0, 5\alpha

ә) c o s ( π 3 α ) + c o s α = 2 c o s π 3 α + α 2 cos π 3 α α 2 cos(\frac{\pi}{3} - \alpha) + cos\alpha = 2cos\frac{\frac{\pi}{3} - \alpha + \alpha}{2}\cos\frac{\frac{\pi}{3} - \alpha - \alpha}{2} = 3 c o s ( π 3 α ) \sqrt{3}cos(\frac{\pi}{3} - \alpha)

б) c o s 75 0 + c o s 15 0 cos75^{0} + cos15^{0} = 6 2 \frac{\sqrt{6}}{2} есептерін формуланы қолданып шығарады. Дәптерлеріне жазады.

А деңгейінің есептерін шығарады.

№: 6.
Сабақтың кезеңдері: «Ұшқыр ойдан- ұтымды жауап. »
Мұғалімнің әрекеті:

3 топ мүшелеріне формуланың ережесін өз сөздерімен айту тапсырылады.

-Аргументтері әртүрлі синустар мен косинустардың айырымын немесе көбейтіндіге


Ұқсас жұмыстар
Тригонометриялық функциялардың көбейтіндісін қосындысы немесе айрымға түрлендіру формулалары
«біртұтас педагогикалық процесті технологияландыру» атты жоба бойынша жасалған күнделікті сабақ жоспарының жобасы
Бүтін рационал теңдеу
Жанаманың теңдеуі. Сабақтың мақсаты
Теңдеуге есептер шешу
Квадрат теңдеуді шешуді үйрету
Тригонометриялық теңдеулерді шешу
Сызықтық емес теңдеулер жүйесін шешу тәсілдері
Тригонометриялық теңсіздіктерді шешу, 10 сынып
Келтіру формулалары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz