Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

ТРИГОНОМЕТРИЯЛЫҚ ФУНКЦИЯЛАРДЫҢ ҚОСЫНДЫСЫ МЕН АЙЫРЫМЫН КӨБЕЙТІНДІГЕ ТҮРЛЕНДІРУ ФОРМУЛАЛАРЫ

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
<<АВИМЕД>> медициналық колледжі

КЕЛІСІЛДІ БЕКІТЕМІН
Колледж әдіскері Директордың оқу ісі _______ Имансаева Ж.Д. жөніндегі орынбасары
<<___>>________2017 ж. _______Джумалиева Л.Н.
<<___>>_________2017 ж.

Математика пәнінен
<<ТРИГОНОМЕТРИЯЛЫҚ ФУНКЦИЯЛАРДЫҢ ҚОСЫНДЫСЫ МЕН АЙЫРЫМЫН КӨБЕЙТІНДІГЕ ТҮРЛЕНДІРУ ФОРМУЛАЛАРЫ>>
ақырыбына өткізілген ашық сабақ жоспары

Бөлім:____күндізгі_____________________________________________________________
Мамандығы: <<Мейіргер ісі>>_____________________________________________________
Курс: __1_____________________________________________________________________
Тобы:__101___________________________________________________________________

Дайындаған математика пәнінің оқытушысы: Даулетханқызы Фариза
Өткізілген күні:

Алматы 2017 ж

Сабақтың тақырыбы: Тригонометриялық функциялардың қосындысы мен айырымын көбейтіндіге түрлендіру формулалары.

Сабақтың мақсаты:- Оқушыларды тригонометриялық функциялардың қосындысы мен айырымын көбейтіндіге түрлендіру формулаларымен таныстыру. -Осы формулаларды есеп шығаруға қолдану дағдысын қалыптастыру.
-Математика тілінде сауатты сөйлеуді дағдыландыру.
-Оқушылардың белсенділігін, ынтасын, жауапкершілігін арттыру.
-Ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже: -Тригонометриялық функциялардың қосындысы мен айырымын көбейтіндіге түрлендіру формулаларын біледі.
-Есептерді шығаруда және түрлендіруде формулаларды қолдана алады.
Сілтеме: Алгебра оқулығы, дидактикалық материалдар.
Сабақтың түрі: Жаңа тақырып түсіндіру
Сабақтың әдістері: Сұрақ-жауап, жеке топтық, деңгейлік,
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта.
Сабақ жоспары: І.Ұйымдастыру.
ІІ. Өткенді қайталап, қорытындылау
ІІІ. Мақсат қою
ІV Жаңа сабақ.
V.Жаңа сабақты бекіту.
VІ Үйге тапсырма.
VІІ. Қорытындылау


Сабақтың кезеңдері

Мұғалімнің әрекеті
Студенттердің әрекеті
1.
Ұйымдасты-
ру кезеңі

Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа дайындығын, қатысуын тексеру. Зейіндерін шоғырландыру.
Сыныпты топқа бөлу үшін үш түрлі үлестірме қағазын таратып беру.
Амандасып орындарына
отырады.
Үлестірме қағазы бойынша үш топқа бөлінеді.
2.

Өткен тақырыптар-ды қайталау
І.Үш топқа тригонометриялық функцияларды қайталау үшін постер құруға тапсырма береді.

І-топ. Қосу формулалары.
ІІ- топ. Келтіру формулалары.
ІІІ- топ. Қос бұрыштың формулалары.

Сұрақ: Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер.
Бұрыштың синусын, косинусын, тангенсін, котангенсін қалай анықтаймыз?
Координаталық ширектегі тригонометриялық функциялардың таңбалары.
Тригонометриялық функциялардың жұп, тақтығы.
ІІ. Жеке жұмыс. Тест тапсырмалары беріледі.
Дұрыс жауаптың кодын айтады.
ІІІ. <<Кім жылдам?>>. Топтарға өткен тақырып бойынша сәйкестендіру тесті беріледі.

І.Сұраққа жауап береді.
Қосу формулалары:

2. Келтіру формулаларын айтады.

Sin(PI2+α)=
cos(PI+α)=
tg(3PI2+α)=
ctg(2PI+α)=
3.Қос бұрыштың формулалары:
sin2α=2sinαcosα
Cos2α=cos2α-sin2α

Тапсырманы орындайды.
Мысал келтіреді.
Ережесін айтады.
Топтар бір-біріне сұрақ қояды.
ІІ. Оқушылар тест шешімін дұрыс жауаптардың нөмірі арқылы белгілеп, код арқылы тексереді.
ІІІ. Топ мүшелері тесті бірлесіп орындайды. Шапшаңдығы да бағаланады.
3.

Білу. Мақсат қою

-Қосынды мен айырым түрінде берілген тригонометриялық формуламен танысамыз.
Формуланы қолданып есеп шығара аламыз.
Түрлендірулерді орындай аламыз.

Электрондық оқулыққа және слайдқа қарап формуланың қалай қорытып табылғанын анықтайды
4.

Жаңа тақырыпты түсіндіру

α=α+β2+α-β2 жәнеβ=α+β2+α-β2 тепе-теңдіктерін қосу формулаларына қойып, аргументтері әр түрлі синус пен косинустың қосындысын және айырмасын көбейтіндіге түрлендіруге болатынын түсінеді.
Сонда

Формулаларының шығатынына көз жеткізеді.

2-4 формулаларды қорытып шығарады.

5.

Түсіну.
Жаңа сабақты бекіту

Кітаптағы мысалдарды түсіндіреді
Әр топтан 3 оқушы тақтаға шығып
а) sin2α+sinα=2sin2α+α2cos2α-α2=2sin1,5αcos0,5α
ә) cos⁡(PI3-α)+cosα=2cosPI3-α+α2cosPI3-α-α2=3cos⁡(PI3-α)

б) cos750+cos150=62 есептерін формуланы қолданып шығарады.Дәптерлеріне жазады.

А деңгейінің есептерін шығарады.

6.
<<Ұшқыр ойдан- ұтымды жауап.>>
3 топ мүшелеріне формуланың ережесін өз сөздерімен айту тапсырылады.
-Аргументтері әртүрлі синустар мен косинустардың айырымын немесе көбейтіндіге жіктеудің мақсаты неде?
-Аргументтері әртүрлі синус пен косинустың айырымын немесе қосындысын көбейтіндіге қалай келтіруге болады?

Формуланы математикалық тілде айтып береді.
Сұрақтарға жауап береді.

6.
Қолдану.
Деңгейлік тапсырма
Екі нұсқада үш деңгейде тапсырма беру:
І-деңгей:а) sin2α+sin6α , ә) sin3α+sin5α (Дұрыс жауапқа-1 ұпай)
ІІ-деңгей: а) ,
ә) (Дұрыс жауапқа-2 ұпай)
ІІІ-деңгей: a)
(Дұрыс жауапқа-3 ұпай)
Жауабы бойынша тексерту.

Әр оқушы тапсырманы жеке орындайды.

Тақтадағы жауабы арқылы бірін-бірі тексеріп, ұпайын шығарады.

7.
Ұпайды бағамен салыстыру.
3-6 ұпай-<<3>>,
7-8 ұпай - <<4>>,
9-дан жоғары ұпай- <<5>>.
Топ басшылары топ мүшелерінің ұпайларын санап, бағалау парағына бағалайды.
8
Рефлексия
Оқушыларға кері байланыс жасауын ұсынады.
<<Екі жұлдыз, бір тілегін>> білдіреді.
9

Үй тапсырмасы.

§24, есептер №396, 401 а) ә)

Ұқсас жұмыстар
Тригонометриялық функциялардың көбейтіндісін қосындысы немесе айрымға түрлендіру формулалары
«біртұтас педагогикалық процесті технологияландыру» атты жоба бойынша жасалған күнделікті сабақ жоспарының жобасы
Бүтін рационал теңдеу
Жанаманың теңдеуі. Сабақтың мақсаты
Теңдеуге есептер шешу
Квадрат теңдеуді шешуді үйрету
Тригонометриялық теңдеулерді шешу
Сызықтық емес теңдеулер жүйесін шешу тәсілдері
Тригонометриялық теңсіздіктерді шешу, 10 сынып
Келтіру формулалары
Пәндер