Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сабақ соңында
Хаттама
Күні: 5.09.19
Сынып: 1 <<а>>
Пәннің аты: Сауат ашу
Сынып жетекші: Сагиндикова А.Н.
Сабаққа қатысқан балалар саны: 24
Қатыспағандар: 1
Себепті: 1
Тақырыбы: Сыныптағы танысу. Сөйлем
Мақсаты: 1.1.1.1 тыңдау барысында тілдік бірліктерді (сөйлеу, сөз, сөйлем, мәтін) ажырату, тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну
1.1 Тыңдалған материалдың мазмұнын түсіну
1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту
Әдіс-тәсілдер: пікірталас, сұрақ-жауап
Көрнекіліктер: суреттер, тақта, кітап
Сабақ барысы:
Мұғалім: Сәлеметсіңдер ме, оқушылар?! Қалдарың қалай?
- Қане, бәріміз орнымыздан тұрайық, шаттық шеңберін құрайық! Қайырлы таң достым! Қайырлы күн болсын!Бүгінгі күн міне,Сәттілікке толсын.
* Жақсы, балалар, орнымызға отыра қояйық.
* Балалар, сендер бір-бірлеріңмен қалай және қашан таныстыңдар?
* Қандай сұрақтар қойдыңдар бір-бірлеріңе?
Сабақ ортасы: Бүгін бір-біріңмен танысасыңдар. Талдау сұрақтары:
* Танысу не үшін қажет?
ТА Әр шардағы суреттің көмегімен балалардың атын тауып көр.Талдау сұрақтары:
* Бірінші суреттегі қандай жеміс?
* Екінші суреттегі жемістің атын білесіңдер ме?
* Үшінші суреттегі жемістің пайдасы қандай?
Мадақтау: Өте керемет!
Саралау: Қолдауды қажет ететін: Қолдауды қажет етпейтін:
Сабақ соңында: <<Бас бармақ тәсілі>>
Сабаққа белсенді қатысқандар: Омархан Ұлжан, Тлектес Айсулу, Қадырбек Ислам, Сайран Арсен, Акбахытова Баян, Рамазан Маржан, Мухтаржанов Махмуд, Рамазан Дияс
Қорытынды/Ұсыныс: Қортындылай келе, мұғалім Сеитниязова Б.А. 1<<а>> сыныбында Сауат ашу сабағында: оқушыларға тыңдау барысында тілдік бірліктерді (сөйлеу, сөз, сөйлем, мәтін) ажыратуға, тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінуге, тыңдалған материалдың мазмұнын түсінуге, тыңдалған материал бойынша өз пікірін айтуға үйрету - осы мақсаттарды қойып; пікірталас, сұрақ-жауап әдіс-тәсілдерін, суреттерін, тақтаны, кітапты пайдаланып көздеген мақсаттарына жетті. Мұғалімнің кәсіби шеберлігі арқасында оқушылар сабаққа белсенді қатысып, мәліметті оңай игереді.
Хаттама
Сынып: 1 <<а>>
Пәннің аты: Математика
Сынып жетекші: Сагиндикова А.Н.
Сабаққа қатысқан балалар саны: 23
Қатыспағандар: 2
Себепті: 2
Тақырыбы: Сандарды салыстыру
Мақсаты: 1.1.1.2 бір таңбалы сандарды сандарды оқу, жазу жəне салыстыру
1.5.1.2 сандарды салыстыру кезінде қолданылатын ұғымдарды пайдалану
1.5.2.2 <<+>>, <<->>, <<=>>, <<>>>, <<<>> таңбаларын, цифрларды қолдану
Әдіс-тәсілдер: жұптық жұмыс, ойын технологиясы, сұрақ-жауап
Көрнекіліктер: суреттер, кестелер, акт, асықтар, магнит
Сабақ барысы:
Басы:
Психологиялық дайындық:
Есептеуге жүйрік болсаң жасыңнан,
Математикаға орын берсең басыңнан.
Барлық ғылым бізге үйір болады,
Досың олар, табылатын қасыңнан.
Ортасы: Оқушылар арасында жұппен жұмыс ұйымдастыру. Әрқайсысы бірнеше асық алады. Әр жұп қолдарындағы асықтарды салыстырады. Басқа жұптармен салыстырып, ең көп асық санының қай жұпта екенін табады.
<<Артық>>, <<кем>> ұғымдарын тексеріңіз. Сандарды салыстыруда демонстрациялық сандық түзуді қолданыңыз. Оқушылардың түсінгенін тексеріп, сұрақ қойыңыз: 3 саны 2-ден артық па? Мұны қалай түсіндіреміз? Салыстыру нәтижесін таңбалар арқылы қалай жазып көрсетуге болады деп ойлайсыздар?
Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.
Ханталапай ойыны
Оқулықпен жұмыс.
Суреттегі заттар қатарын салыстыру.
Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.
Соңы: Рефлексия
<<Айға ұшу>> ойны
Сандарды салыстыру < > =
5 * 5 8 * 2 4 * 9
3 * 6 3 * 3 10 * 6
Қорытынды/Ұсыныс: Қортындылай келе, мұғалім Сеитниязова Б.А. 1<<а>> сыныбында Математика сабағында: бір таңбалы сандарды сандарды оқу, жазу жəне салыстыруға, сандарды салыстыру кезінде қолданылатын ұғымдарды пайдалануға, <<+>>, <<->>, <<=>>, <<>>>, <<<>> таңбаларын, цифрларды қолдануға үйрету - осы мақсаттарды қойып; жұптық жұмыс, ойын технологиясы, сұрақ-жауап әдіс-тәсілдерін, суреттерін, тақтаны, кітапты, ойынға керекті заттарды пайдаланып көздеген мақсаттарына жетті. Мұғалімнің кәсіби шеберлігі арқасында оқушылар сабаққа белсенді қатысып, мәліметті оңай игерді.
Күні: 5.09.19
Сынып: 1 <<а>>
Пәннің аты: Сауат ашу
Сынып жетекші: Сагиндикова А.Н.
Сабаққа қатысқан балалар саны: 24
Қатыспағандар: 1
Себепті: 1
Тақырыбы: Сыныптағы танысу. Сөйлем
Мақсаты: 1.1.1.1 тыңдау барысында тілдік бірліктерді (сөйлеу, сөз, сөйлем, мәтін) ажырату, тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну
1.1 Тыңдалған материалдың мазмұнын түсіну
1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту
Әдіс-тәсілдер: пікірталас, сұрақ-жауап
Көрнекіліктер: суреттер, тақта, кітап
Сабақ барысы:
Мұғалім: Сәлеметсіңдер ме, оқушылар?! Қалдарың қалай?
- Қане, бәріміз орнымыздан тұрайық, шаттық шеңберін құрайық! Қайырлы таң достым! Қайырлы күн болсын!Бүгінгі күн міне,Сәттілікке толсын.
* Жақсы, балалар, орнымызға отыра қояйық.
* Балалар, сендер бір-бірлеріңмен қалай және қашан таныстыңдар?
* Қандай сұрақтар қойдыңдар бір-бірлеріңе?
Сабақ ортасы: Бүгін бір-біріңмен танысасыңдар. Талдау сұрақтары:
* Танысу не үшін қажет?
ТА Әр шардағы суреттің көмегімен балалардың атын тауып көр.Талдау сұрақтары:
* Бірінші суреттегі қандай жеміс?
* Екінші суреттегі жемістің атын білесіңдер ме?
* Үшінші суреттегі жемістің пайдасы қандай?
Мадақтау: Өте керемет!
Саралау: Қолдауды қажет ететін: Қолдауды қажет етпейтін:
Сабақ соңында: <<Бас бармақ тәсілі>>
Сабаққа белсенді қатысқандар: Омархан Ұлжан, Тлектес Айсулу, Қадырбек Ислам, Сайран Арсен, Акбахытова Баян, Рамазан Маржан, Мухтаржанов Махмуд, Рамазан Дияс
Қорытынды/Ұсыныс: Қортындылай келе, мұғалім Сеитниязова Б.А. 1<<а>> сыныбында Сауат ашу сабағында: оқушыларға тыңдау барысында тілдік бірліктерді (сөйлеу, сөз, сөйлем, мәтін) ажыратуға, тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінуге, тыңдалған материалдың мазмұнын түсінуге, тыңдалған материал бойынша өз пікірін айтуға үйрету - осы мақсаттарды қойып; пікірталас, сұрақ-жауап әдіс-тәсілдерін, суреттерін, тақтаны, кітапты пайдаланып көздеген мақсаттарына жетті. Мұғалімнің кәсіби шеберлігі арқасында оқушылар сабаққа белсенді қатысып, мәліметті оңай игереді.
Хаттама
Сынып: 1 <<а>>
Пәннің аты: Математика
Сынып жетекші: Сагиндикова А.Н.
Сабаққа қатысқан балалар саны: 23
Қатыспағандар: 2
Себепті: 2
Тақырыбы: Сандарды салыстыру
Мақсаты: 1.1.1.2 бір таңбалы сандарды сандарды оқу, жазу жəне салыстыру
1.5.1.2 сандарды салыстыру кезінде қолданылатын ұғымдарды пайдалану
1.5.2.2 <<+>>, <<->>, <<=>>, <<>>>, <<<>> таңбаларын, цифрларды қолдану
Әдіс-тәсілдер: жұптық жұмыс, ойын технологиясы, сұрақ-жауап
Көрнекіліктер: суреттер, кестелер, акт, асықтар, магнит
Сабақ барысы:
Басы:
Психологиялық дайындық:
Есептеуге жүйрік болсаң жасыңнан,
Математикаға орын берсең басыңнан.
Барлық ғылым бізге үйір болады,
Досың олар, табылатын қасыңнан.
Ортасы: Оқушылар арасында жұппен жұмыс ұйымдастыру. Әрқайсысы бірнеше асық алады. Әр жұп қолдарындағы асықтарды салыстырады. Басқа жұптармен салыстырып, ең көп асық санының қай жұпта екенін табады.
<<Артық>>, <<кем>> ұғымдарын тексеріңіз. Сандарды салыстыруда демонстрациялық сандық түзуді қолданыңыз. Оқушылардың түсінгенін тексеріп, сұрақ қойыңыз: 3 саны 2-ден артық па? Мұны қалай түсіндіреміз? Салыстыру нәтижесін таңбалар арқылы қалай жазып көрсетуге болады деп ойлайсыздар?
Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.
Ханталапай ойыны
Оқулықпен жұмыс.
Суреттегі заттар қатарын салыстыру.
Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.
Соңы: Рефлексия
<<Айға ұшу>> ойны
Сандарды салыстыру < > =
5 * 5 8 * 2 4 * 9
3 * 6 3 * 3 10 * 6
Қорытынды/Ұсыныс: Қортындылай келе, мұғалім Сеитниязова Б.А. 1<<а>> сыныбында Математика сабағында: бір таңбалы сандарды сандарды оқу, жазу жəне салыстыруға, сандарды салыстыру кезінде қолданылатын ұғымдарды пайдалануға, <<+>>, <<->>, <<=>>, <<>>>, <<<>> таңбаларын, цифрларды қолдануға үйрету - осы мақсаттарды қойып; жұптық жұмыс, ойын технологиясы, сұрақ-жауап әдіс-тәсілдерін, суреттерін, тақтаны, кітапты, ойынға керекті заттарды пайдаланып көздеген мақсаттарына жетті. Мұғалімнің кәсіби шеберлігі арқасында оқушылар сабаққа белсенді қатысып, мәліметті оңай игерді.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz