Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қимыл - қозғалыс қабілеттерін дамыту
Бекітемін__________________________
__________________________
Дене шынықтыру сабағының №22 қысқа мерзімді жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
2 бөлім: Командалық спорттық ойындар
Мектеп:А.Байтұрсынұлы атындағы 7мектеп -лицей
Күні: 6аә 21.10-2019
6в 22.10.2019
Мұғалімнің аты-жөні:Әмірбек А.
Сынып: 6 АӘВ
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы
Командалық жұмыста көшбасшылық дағдысын дамыту Баскетбол ойын элементтерімен қозғалыс ойындары
Оқу мақсаттары
6.2.2.1. Көшбасшылық дағдылар мен команда құрамында жұмыс істей білуді анықтау және қолдана білу
Сабақ мақсаттары
Көшбасшылық дағдылар мен команда құрамында жұмыс істей білуді анықтау және қолдана білуді үйрету.Баскетбол элементтерін үйрету.
Бағалау критерийлері
Аздаған ауқымды арнайы спорттық қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалыс дағдыларын қолдана біледі;
Дескрипторлар
oo Баскетбол сабағындағы қауіпсіздік ережелерін біледі және сақтайды;
oo Жаттығуларды орындау кезіндегі үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалыс дағдыларын қолданады.
Тілдік мақсаттар
Ойындар олардың физикалық және спорттық дағдыларын дамытуға көмектесетіндігі туралы өз түсініктерін көрсете және сипаттай алады.
Мыналарды қамтиды:
* лақтыру, қағып алу, допты алып жүру
* мәселені шешу
* қауіпсіздік
Талқылауға арналған сұрақтар:
* Баскетболмен айналысқан кезде қандай қауіпсіздік ережелерін сақтауымыз қажет? Өздеріңіздің практикалық білімдеріңізді және дағдыларыңызды күнделікті өмірде қалай қолданасыздар?
* Бұл тапсырмада қандай арнайы спорттық қозғалыс әрекеттері қолданылды?
Құндылықтарға баулу
Жеке жауапкершілік, көшбасшылық қасиеттері, өмір бойы оқу, бір-біріне көмектесу.
Пәнаралық байланыстар
Ғылыммен байланыс - денсаулық және тән, қауіпсіздік, салмақ динамикасы. Информатикамен (ғаламтордан ақпарат іздеу және өңдеу), математикамен (айналу осі, кеңістік, бағыт пен бұрыштар), психологиямен (кіші топта жұмыс жасау дағдылары), биологиямен (ағзадағы биохимиялық өзгерістер), физикамен ( жылдамдық, салмақ, энергия) байланысы.
Алдын ала білімі
Білім алушылар алдыңғы сыныптарда сабақтарда және оқу бағдарламасынан тыс алған спорт ойындары туралы алдын ала білімдер мен дағдыларды меңгереді деп күтіледі.
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы (тайм-менеджмент)
0-4мин
Сабақтың басында өтетін тақырыппен таныстырып, білім алушылармен бірге оқу мақсаты және сабақтың соңында күтілетін нәтиже анықталады. Осыдан кейін білім алушылар сабақтағы бағалау критерийлері және дескрипторлармен танысады.
Білім алушылар, бір орында, қозғалыста және жүгіру кезінде ЖДДЖ орындайды.
Үлкен бос кеңістік.
Сабақтың ортасы
(тайм-менеджмент)
5-18мин
18-34мин
Өткізілетін оқу тапсырмасының ережелері мен қауіпсіздік ережелері айтылып түсіндіріледі. Осыдан кейін білім алушылар
жұпта жұмыс жасайды:
Баскетболшының тұрысы:
а) Допты бір орында оң және сол қолмен алып жүру;
б) Бір қолдан екінші қолға ауыстырып алып жүру;
в) Қозғалыста допты оң және сол қолымен алып жүру.
.
Эстафета. Бұл ойынға екі-үш команда қатысады. Сызықтың алдынғы жағында бір қатарға саппен тұрады. Әр қатардың алдына 1.5-2м ара қашықтықта 4-5 конус қойылады. Мұғалімнің белгісімен, қатардың алдында тұрған қатысушылар конустардың арасынан допты алып жүріп өтеді, соңғы конусты айналып артқа түзу жүгіріп қайтып қатардың соңына тұрады. Бірінші болып тапсырманы аяқтаған команда жеңіске жетеді.
Үлкен бос кеңістік, баскетбол доптары, ысқырық, конустар.
Баскетбол сабақтарындағы қауіпсіздік ережелері интернет ресурсына сілтеме: https://xn--j1ahfl.xn--p1ai/library/instruktazh_po_tehnike_bezopasnosti_na_urokah_baske_112701.html
Баскетболдағы допты алып жүру интернет ресурсына сілтеме: https://www.youtube.com/watch?v=Lnfa-ZQgJ6Y
https://www.youtube.com/watch?v=rGBWBpnqMW8&t=26s
https://www.youtube.com/watch?v=Gxg3DxJ_rjI
Сабақтың соңы
(тайм-менеджмент)
35-40 мин
Сабақ соңында білім алушылар демді қалыпқа келтіру жаттығуларын орындап, рефлексия жүргізеді:
- нені білдім, нені үйрендім?
- нені толық түсінбедім?
- немен жұмысты жалғастыру қажет?- деген
Үйге тапсырма:
Аздаған ауқымды арнайы спорттық қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін бақылау және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалыс дағдылары.
Рефлексия парағы
Бекітемін__________________________
__________________________
Дене шынықтыру сабағының №23 қысқа мерзімді жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
2 бөлім: Командалық спорттық ойындар
Мектеп:А.Байтұрсынұлы атындағы 7мектеп -лицей
Күні: 6вә 22.10-2019
6а 23.10.2019
Мұғалімнің аты-жөні:Әмірбек А.
Сынып: 6 АӘВ
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы
Баскетбол ойын элементтерімен жеңілдетілген ереже бойынша екі жақты ойын
Оқу мақсаттары
6.2.1.1. Өзгермелі жағдайға жауап қайтара білу қимыл әрекеттерімен байланысты білімді анықтау және қолдана білу
Сабақ мақсаттары
Өзгермелі жағдайға жауап қайтара білу қимыл әрекеттерімен байланысты білімді анықтау және қолдана білуді үйрету.Баскетбол элементтерін үйрету.
Бағалау критерийлері
Аздаған ауқымды арнайы спорттық қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалыс дағдыларын қолдана біледі;
Тілдік мақсаттар
Ойындар олардың физикалық және спорттық дағдыларын дамытуға көмектесетіндігі туралы өз түсініктерін көрсете және сипаттай алады.
Мыналарды қамтиды:
* лақтыру, қағып алу, допты алып жүру
* мәселені шешу
* қауіпсіздік
Талқылауға арналған сұрақтар:
* Баскетболмен айналысқан кезде қандай қауіпсіздік ережелерін сақтауымыз қажет? Өздеріңіздің практикалық білімдеріңізді және дағдыларыңызды күнделікті өмірде қалай қолданасыздар?
* Бұл тапсырмада қандай арнайы спорттық қозғалыс әрекеттері қолданылды?
Құндылықтарға баулу
Жеке жауапкершілік, көшбасшылық қасиеттері, өмір бойы оқу, бір-біріне көмектесу.
Пәнаралық байланыстар
Ғылыммен байланыс - денсаулық және тән, қауіпсіздік, салмақ динамикасы. Информатикамен (ғаламтордан ақпарат іздеу және өңдеу), математикамен (айналу осі, кеңістік, бағыт пен бұрыштар), психологиямен (кіші топта жұмыс жасау дағдылары), биологиямен (ағзадағы биохимиялық өзгерістер), физикамен ( жылдамдық, салмақ, энергия) байланысы.
Алдын ала білімі
Білім алушылар алдыңғы сыныптарда сабақтарда және оқу бағдарламасынан тыс алған спорт ойындары туралы алдын ала білімдер мен дағдыларды меңгереді деп күтіледі.
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы (тайм-менеджмент)
0-4мин
Сабақтың басында өтетін тақырыппен таныстырып, білім алушылармен бірге оқу мақсаты және сабақтың соңында күтілетін нәтиже анықталады. Осыдан кейін білім алушылар сабақтағы бағалау критерийлері және дескрипторлармен танысады.
Білім алушылар, бір орында, қозғалыста және жүгіру кезінде ЖДДЖ орындайды.
Үлкен бос кеңістік.
Сабақтың ортасы
5-18мин
18-34мин
Өткізілетін оқу тапсырмасының ережелері мен қауіпсіздік ережелері айтылып түсіндіріледі. Осыдан кейін білім алушылар
жұпта жұмыс жасайды:
Баскетболшының тұрысы:
а) Допты бір орында оң және сол қолмен алып жүру;
б) Бір қолдан екінші қолға ауыстырып алып жүру;
в) Қозғалыста допты оң және сол қолымен алып жүру.
Екі жақты баскетбол ойыны.
Үлкен бос кеңістік, баскетбол доптары, ысқырық, конустар.
Баскетбол сабақтарындағы қауіпсіздік ережелері интернет ресурсына сілтеме: https://xn--j1ahfl.xn--p1ai/library/instruktazh_po_tehnike_bezopasnosti_na_urokah_baske_112701.html Баскетболдағы допты алып жүру интернет ресурсына сілтеме: https://www.youtube.com/watch?v=Lnfa-ZQgJ6Y
Сабақтың соңы
(тайм-менеджмент)
35-40 мин
Сабақ соңында білім алушылар демді қалыпқа келтіру жаттығуларын орындап, рефлексия жүргізеді:
- нені білдім, нені үйрендім?
- нені толық түсінбедім?
- немен жұмысты жалғастыру қажет?- деген
Үйге тапсырма:
Аздаған ауқымды арнайы спорттық қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін бақылау және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалыс дағдылары.
Рефлексия парағы
САБАҚ ЖОСПАРЫ № 24
6аәв 24-25.10.2019
Тақырыбы: Футбол. Қақпашының ойыны
Сабақтың мақсаты: 6.2.1.1. Өзгермелі жағдайға жауап қайтара білу қимыл әрекеттерімен байланысты білімді анықтау және қолдана білу
Оқытушы:Әмірбек А.
Сабақтың жабдықтары: Тасымалданатын қақпалар ●№3 және №4 доптар ●Конустар ●Бағандар●Фишкалар●Манишкалар ●
Міндеттері: ● Қимыл-қозғалыс қабілеттерін дамыту ● Дриблинг және тірек аяғына қарай бұрылуды үйрету.
Сабақтың ұзақтығы: 40 минут
№
Сабақтың мазмұны
Мөлшерлеу
Ұйымдастырушы-әдістемелік нұсқаулар
Дайындық бөлімі 6 минут
1.
Сапқа тұрғызу. Сабақ міндеттерін нақтылау.
2.
Негізгі қимыл-қозғалыс үйлесімі
Жалпы дамыту жаттығуларын жасау.
6
мин.
Негізгі бөлім 32 минут
3.
ДРИБЛИНГ-СОҚҚЫ
8
мин
Міндеті: дриблинг және аяқтың ішкі жағымен соққы жасауды үйрету.
Мазмұны: жатығу лекпен, жұптасып орындалады. Оқушылардың бірі доппен қозғала отырып, баған немесе конусты айналып өтеді де, өз ойыншысына пас береді. Бірнеше конусты айналып өтіп допты қабылдаған ойыншы 6-7 м жерден табанының ішкі жағымен қақпаға соққы жасайды. Содан кейін балалар рөлдерімен ауысады. Қақпаға соққы жасаған дриблинг және пас беруге барады. Конусты айналып өткен бала соққы жасауға барады.
4.
<<ҚАҚПАНЫ АТҚЫЛАУ>> ОЙЫНЫ
10
мин.
Міндеті: қимыл-қозғалыс үйлесімділігін дамыту. Дриблинг жасап, қақпаға соққы орындауды шыңдау.
Мазмұны: ойынға екі команда қатысады. Бір команданың ойыншылары белгілі бір уақыт ішінде доппен қозғала отырып бес метрлік аумаққа жетіп, қорғаусыз тұрған қақпаға (1x1,5 м) соққы жасаулары керек. Ол үшін команда 1 ұпай алады. Ал екінші команданың ойыншылары тік бұрыштың ұзын жағында тұрып, допты аяқтарымен теуіп қарсыластарына тигізуге тырысады (тізеден төмен дене бөлігіне). Доппен қозғалып келе жатқан балаға доп тиген жағдайда, ол мәре сызығына қайтады.
Тапсырманы орындауға қойылатын талаптар: доппен <<адымдап>> қозғалу, доппен қозғалу ырғағын, доппен соққы жасау және аяқтың ішкі жағымен пас беру екпінін өзгерту.
5.
4x4 + қақпашылар
ФУТБОЛ ОЙЫНЫ
14 мин.
Міндеті: ойын техникасының дағдысын бекіту. Футболшылардың ойын кезінде жан-жақтарын (кеңістікті) бағдарлай білу біліктіліктерімен таныстыру.
Мазмұны: көлемі 20x20 м болатын алаңда (20x40 м алаңының жартысы) аз құраммен ойнау.
Қақпаның көлемі 1x1,5 м.
Тапсырмаға қойылатын талаптар: допты қабылдаған соң, оны бірден теппей, техникалық тәсіл жасау керек: доппен <<адымдап>> қозғалу, доппен бұрылып, ойыншы жоқ аумаққа ауысу, жақсы көңіл-күйді сақтай білу, ойыннан ләззат алу.
Қорытынды бөлім 2 минут
6.
Жеңіл жүгіріс, жүру. Иілгіштікті дамыту.
2 мин.
__________________________
Дене шынықтыру сабағының №22 қысқа мерзімді жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
2 бөлім: Командалық спорттық ойындар
Мектеп:А.Байтұрсынұлы атындағы 7мектеп -лицей
Күні: 6аә 21.10-2019
6в 22.10.2019
Мұғалімнің аты-жөні:Әмірбек А.
Сынып: 6 АӘВ
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы
Командалық жұмыста көшбасшылық дағдысын дамыту Баскетбол ойын элементтерімен қозғалыс ойындары
Оқу мақсаттары
6.2.2.1. Көшбасшылық дағдылар мен команда құрамында жұмыс істей білуді анықтау және қолдана білу
Сабақ мақсаттары
Көшбасшылық дағдылар мен команда құрамында жұмыс істей білуді анықтау және қолдана білуді үйрету.Баскетбол элементтерін үйрету.
Бағалау критерийлері
Аздаған ауқымды арнайы спорттық қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалыс дағдыларын қолдана біледі;
Дескрипторлар
oo Баскетбол сабағындағы қауіпсіздік ережелерін біледі және сақтайды;
oo Жаттығуларды орындау кезіндегі үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалыс дағдыларын қолданады.
Тілдік мақсаттар
Ойындар олардың физикалық және спорттық дағдыларын дамытуға көмектесетіндігі туралы өз түсініктерін көрсете және сипаттай алады.
Мыналарды қамтиды:
* лақтыру, қағып алу, допты алып жүру
* мәселені шешу
* қауіпсіздік
Талқылауға арналған сұрақтар:
* Баскетболмен айналысқан кезде қандай қауіпсіздік ережелерін сақтауымыз қажет? Өздеріңіздің практикалық білімдеріңізді және дағдыларыңызды күнделікті өмірде қалай қолданасыздар?
* Бұл тапсырмада қандай арнайы спорттық қозғалыс әрекеттері қолданылды?
Құндылықтарға баулу
Жеке жауапкершілік, көшбасшылық қасиеттері, өмір бойы оқу, бір-біріне көмектесу.
Пәнаралық байланыстар
Ғылыммен байланыс - денсаулық және тән, қауіпсіздік, салмақ динамикасы. Информатикамен (ғаламтордан ақпарат іздеу және өңдеу), математикамен (айналу осі, кеңістік, бағыт пен бұрыштар), психологиямен (кіші топта жұмыс жасау дағдылары), биологиямен (ағзадағы биохимиялық өзгерістер), физикамен ( жылдамдық, салмақ, энергия) байланысы.
Алдын ала білімі
Білім алушылар алдыңғы сыныптарда сабақтарда және оқу бағдарламасынан тыс алған спорт ойындары туралы алдын ала білімдер мен дағдыларды меңгереді деп күтіледі.
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы (тайм-менеджмент)
0-4мин
Сабақтың басында өтетін тақырыппен таныстырып, білім алушылармен бірге оқу мақсаты және сабақтың соңында күтілетін нәтиже анықталады. Осыдан кейін білім алушылар сабақтағы бағалау критерийлері және дескрипторлармен танысады.
Білім алушылар, бір орында, қозғалыста және жүгіру кезінде ЖДДЖ орындайды.
Үлкен бос кеңістік.
Сабақтың ортасы
(тайм-менеджмент)
5-18мин
18-34мин
Өткізілетін оқу тапсырмасының ережелері мен қауіпсіздік ережелері айтылып түсіндіріледі. Осыдан кейін білім алушылар
жұпта жұмыс жасайды:
Баскетболшының тұрысы:
а) Допты бір орында оң және сол қолмен алып жүру;
б) Бір қолдан екінші қолға ауыстырып алып жүру;
в) Қозғалыста допты оң және сол қолымен алып жүру.
.
Эстафета. Бұл ойынға екі-үш команда қатысады. Сызықтың алдынғы жағында бір қатарға саппен тұрады. Әр қатардың алдына 1.5-2м ара қашықтықта 4-5 конус қойылады. Мұғалімнің белгісімен, қатардың алдында тұрған қатысушылар конустардың арасынан допты алып жүріп өтеді, соңғы конусты айналып артқа түзу жүгіріп қайтып қатардың соңына тұрады. Бірінші болып тапсырманы аяқтаған команда жеңіске жетеді.
Үлкен бос кеңістік, баскетбол доптары, ысқырық, конустар.
Баскетбол сабақтарындағы қауіпсіздік ережелері интернет ресурсына сілтеме: https://xn--j1ahfl.xn--p1ai/library/instruktazh_po_tehnike_bezopasnosti_na_urokah_baske_112701.html
Баскетболдағы допты алып жүру интернет ресурсына сілтеме: https://www.youtube.com/watch?v=Lnfa-ZQgJ6Y
https://www.youtube.com/watch?v=rGBWBpnqMW8&t=26s
https://www.youtube.com/watch?v=Gxg3DxJ_rjI
Сабақтың соңы
(тайм-менеджмент)
35-40 мин
Сабақ соңында білім алушылар демді қалыпқа келтіру жаттығуларын орындап, рефлексия жүргізеді:
- нені білдім, нені үйрендім?
- нені толық түсінбедім?
- немен жұмысты жалғастыру қажет?- деген
Үйге тапсырма:
Аздаған ауқымды арнайы спорттық қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін бақылау және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалыс дағдылары.
Рефлексия парағы
Бекітемін__________________________
__________________________
Дене шынықтыру сабағының №23 қысқа мерзімді жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
2 бөлім: Командалық спорттық ойындар
Мектеп:А.Байтұрсынұлы атындағы 7мектеп -лицей
Күні: 6вә 22.10-2019
6а 23.10.2019
Мұғалімнің аты-жөні:Әмірбек А.
Сынып: 6 АӘВ
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы
Баскетбол ойын элементтерімен жеңілдетілген ереже бойынша екі жақты ойын
Оқу мақсаттары
6.2.1.1. Өзгермелі жағдайға жауап қайтара білу қимыл әрекеттерімен байланысты білімді анықтау және қолдана білу
Сабақ мақсаттары
Өзгермелі жағдайға жауап қайтара білу қимыл әрекеттерімен байланысты білімді анықтау және қолдана білуді үйрету.Баскетбол элементтерін үйрету.
Бағалау критерийлері
Аздаған ауқымды арнайы спорттық қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалыс дағдыларын қолдана біледі;
Тілдік мақсаттар
Ойындар олардың физикалық және спорттық дағдыларын дамытуға көмектесетіндігі туралы өз түсініктерін көрсете және сипаттай алады.
Мыналарды қамтиды:
* лақтыру, қағып алу, допты алып жүру
* мәселені шешу
* қауіпсіздік
Талқылауға арналған сұрақтар:
* Баскетболмен айналысқан кезде қандай қауіпсіздік ережелерін сақтауымыз қажет? Өздеріңіздің практикалық білімдеріңізді және дағдыларыңызды күнделікті өмірде қалай қолданасыздар?
* Бұл тапсырмада қандай арнайы спорттық қозғалыс әрекеттері қолданылды?
Құндылықтарға баулу
Жеке жауапкершілік, көшбасшылық қасиеттері, өмір бойы оқу, бір-біріне көмектесу.
Пәнаралық байланыстар
Ғылыммен байланыс - денсаулық және тән, қауіпсіздік, салмақ динамикасы. Информатикамен (ғаламтордан ақпарат іздеу және өңдеу), математикамен (айналу осі, кеңістік, бағыт пен бұрыштар), психологиямен (кіші топта жұмыс жасау дағдылары), биологиямен (ағзадағы биохимиялық өзгерістер), физикамен ( жылдамдық, салмақ, энергия) байланысы.
Алдын ала білімі
Білім алушылар алдыңғы сыныптарда сабақтарда және оқу бағдарламасынан тыс алған спорт ойындары туралы алдын ала білімдер мен дағдыларды меңгереді деп күтіледі.
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы (тайм-менеджмент)
0-4мин
Сабақтың басында өтетін тақырыппен таныстырып, білім алушылармен бірге оқу мақсаты және сабақтың соңында күтілетін нәтиже анықталады. Осыдан кейін білім алушылар сабақтағы бағалау критерийлері және дескрипторлармен танысады.
Білім алушылар, бір орында, қозғалыста және жүгіру кезінде ЖДДЖ орындайды.
Үлкен бос кеңістік.
Сабақтың ортасы
5-18мин
18-34мин
Өткізілетін оқу тапсырмасының ережелері мен қауіпсіздік ережелері айтылып түсіндіріледі. Осыдан кейін білім алушылар
жұпта жұмыс жасайды:
Баскетболшының тұрысы:
а) Допты бір орында оң және сол қолмен алып жүру;
б) Бір қолдан екінші қолға ауыстырып алып жүру;
в) Қозғалыста допты оң және сол қолымен алып жүру.
Екі жақты баскетбол ойыны.
Үлкен бос кеңістік, баскетбол доптары, ысқырық, конустар.
Баскетбол сабақтарындағы қауіпсіздік ережелері интернет ресурсына сілтеме: https://xn--j1ahfl.xn--p1ai/library/instruktazh_po_tehnike_bezopasnosti_na_urokah_baske_112701.html Баскетболдағы допты алып жүру интернет ресурсына сілтеме: https://www.youtube.com/watch?v=Lnfa-ZQgJ6Y
Сабақтың соңы
(тайм-менеджмент)
35-40 мин
Сабақ соңында білім алушылар демді қалыпқа келтіру жаттығуларын орындап, рефлексия жүргізеді:
- нені білдім, нені үйрендім?
- нені толық түсінбедім?
- немен жұмысты жалғастыру қажет?- деген
Үйге тапсырма:
Аздаған ауқымды арнайы спорттық қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін бақылау және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалыс дағдылары.
Рефлексия парағы
САБАҚ ЖОСПАРЫ № 24
6аәв 24-25.10.2019
Тақырыбы: Футбол. Қақпашының ойыны
Сабақтың мақсаты: 6.2.1.1. Өзгермелі жағдайға жауап қайтара білу қимыл әрекеттерімен байланысты білімді анықтау және қолдана білу
Оқытушы:Әмірбек А.
Сабақтың жабдықтары: Тасымалданатын қақпалар ●№3 және №4 доптар ●Конустар ●Бағандар●Фишкалар●Манишкалар ●
Міндеттері: ● Қимыл-қозғалыс қабілеттерін дамыту ● Дриблинг және тірек аяғына қарай бұрылуды үйрету.
Сабақтың ұзақтығы: 40 минут
№
Сабақтың мазмұны
Мөлшерлеу
Ұйымдастырушы-әдістемелік нұсқаулар
Дайындық бөлімі 6 минут
1.
Сапқа тұрғызу. Сабақ міндеттерін нақтылау.
2.
Негізгі қимыл-қозғалыс үйлесімі
Жалпы дамыту жаттығуларын жасау.
6
мин.
Негізгі бөлім 32 минут
3.
ДРИБЛИНГ-СОҚҚЫ
8
мин
Міндеті: дриблинг және аяқтың ішкі жағымен соққы жасауды үйрету.
Мазмұны: жатығу лекпен, жұптасып орындалады. Оқушылардың бірі доппен қозғала отырып, баған немесе конусты айналып өтеді де, өз ойыншысына пас береді. Бірнеше конусты айналып өтіп допты қабылдаған ойыншы 6-7 м жерден табанының ішкі жағымен қақпаға соққы жасайды. Содан кейін балалар рөлдерімен ауысады. Қақпаға соққы жасаған дриблинг және пас беруге барады. Конусты айналып өткен бала соққы жасауға барады.
4.
<<ҚАҚПАНЫ АТҚЫЛАУ>> ОЙЫНЫ
10
мин.
Міндеті: қимыл-қозғалыс үйлесімділігін дамыту. Дриблинг жасап, қақпаға соққы орындауды шыңдау.
Мазмұны: ойынға екі команда қатысады. Бір команданың ойыншылары белгілі бір уақыт ішінде доппен қозғала отырып бес метрлік аумаққа жетіп, қорғаусыз тұрған қақпаға (1x1,5 м) соққы жасаулары керек. Ол үшін команда 1 ұпай алады. Ал екінші команданың ойыншылары тік бұрыштың ұзын жағында тұрып, допты аяқтарымен теуіп қарсыластарына тигізуге тырысады (тізеден төмен дене бөлігіне). Доппен қозғалып келе жатқан балаға доп тиген жағдайда, ол мәре сызығына қайтады.
Тапсырманы орындауға қойылатын талаптар: доппен <<адымдап>> қозғалу, доппен қозғалу ырғағын, доппен соққы жасау және аяқтың ішкі жағымен пас беру екпінін өзгерту.
5.
4x4 + қақпашылар
ФУТБОЛ ОЙЫНЫ
14 мин.
Міндеті: ойын техникасының дағдысын бекіту. Футболшылардың ойын кезінде жан-жақтарын (кеңістікті) бағдарлай білу біліктіліктерімен таныстыру.
Мазмұны: көлемі 20x20 м болатын алаңда (20x40 м алаңының жартысы) аз құраммен ойнау.
Қақпаның көлемі 1x1,5 м.
Тапсырмаға қойылатын талаптар: допты қабылдаған соң, оны бірден теппей, техникалық тәсіл жасау керек: доппен <<адымдап>> қозғалу, доппен бұрылып, ойыншы жоқ аумаққа ауысу, жақсы көңіл-күйді сақтай білу, ойыннан ләззат алу.
Қорытынды бөлім 2 минут
6.
Жеңіл жүгіріс, жүру. Иілгіштікті дамыту.
2 мин.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz