Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары

Сабақтың тақырыбы:
Қаңқа құпиясы
Мұғалімнің аты-жөні:
Күні: 17. 11. 2017ж
2. 2. 3. 1 - адамның тірек-қимыл жүйесінің қызметін анықтау
2. 2. 3. 2 - дұрыс дене сымбатын сақтаудың маңыздылығын түсіндіру;
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:
Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша ресурстармен жұмыс жасайды.
Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады :
Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Басталуы
5 минут
Өткенге шолу жасау
Психологиялық дайындық
Екі көзің не үшін керек?
Жақсыларды көру үшін!
Екі қолың не үшін керек?
Елге көмек беру үшін!
Құлақ деген не үшін керек?
Ақыл кеңес тыңдау үшін!
Ал аяғың не үшін керек?
Туған жерге қайту үшін !
Топтарға бөлу:
- Жазушылар тобы
- Зерттеушілер тобы
- Суретшілер тобы
Топ ережесі:
- Мұғалімге бағыну
2. Уақытты ұтымды пайдалану
3. Бір-бірімізді тыңдаймыз
4. Ұйымшыл боламыз
5. Белсенділік танытамыз
«Балық қаңқасы» диаграммасы
Тақырыбы Жануарлар қандай Бунақденелілердің
қандай? топтарға бөлінеді? денесі неше бунақтан
Мақсаты Жануарлар қалай Жануарлар қалай
қандай? көбейеді? қорғанады?
Топқа бөлу
Топ ережесін айту
«Ойна да, ойла» ойыны
Жаңа білім
10 минут
Білу және түсіну
Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.
Бүгін сабақта:
қаңқаның не үшін қажет екенін түсінетін боласың;
қаңқа бөліктері мен атауларын білетін боласың.
Сабақты адам денесінің бөліктерін қайталаудан бастау.
- Адам денесінің қандай негізгі бөліктері бар (Бас, кеуде, аяқ-қолдар. )
- Қолдың бөліктерін атаңдар (Білек, шынтақ, иық. )
- Адамның қолдары қандай қызмет атқарады?
- Аяқтың бөліктерін білесіңдер ме? (Жамбас, тізе, балтыр, табан. )
Оқушыларға саусақтарын, басын, шынтақтарын ұстап көруге ұсыныс жасау
- Нені байқадыңдар? (Ішінде қатты негіз бар. )
Сабақтың мақсатын қою.
Оқулық,
мәтіндер.
Ортасы
10 минут
Қолдану
Дәптермен жұмыс.
Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары
Оқулық, қа-
бырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер
Сергіту сәті
2 минут
Аяқталуы
Сабақты бекіту
10 минут
Синтез
"Таңда да таста" әдісі
Бағалау
Постер қорғау
Кері байланыс
3минут
- топ: Қаңқаның негізгі бөліктерін жаз.
- топ: Қаңқа сүйектері өсе ме?
- топ: Денең сымбатты болу үшін не істеу қажет?
Пəнаралық байланыс
Қауіпсіздік жəне еңбекті
қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы
байланыс
«Бағдаршам» әдісі
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды
1:
2:
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды
жетілдіруге көмектесетін не білдім?
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz