Кіріктірілген функциялар

Пән: Информатика

Мектеп: Т. Есетоватындағы №264 мектеп

Машықтанушының аты-жөні: Мырзамұрат Сымбат

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сыныбы:8
Күні:
Пән: Информатика: Сабақтың тақырыбы
Мектеп: Т. Есетоватындағы №264 мектепМашықтанушының аты-жөні: Мырзамұрат СымбатҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Кіріктірілген функциялар
Пән: Информатика: Сабақтың түрі
Мектеп: Т. Есетоватындағы №264 мектепМашықтанушының аты-жөні: Мырзамұрат СымбатҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Жаңа материалды игеру
Пән: Информатика: Осы сабақ арқылы іске асатын оқыту мақсаттары
Мектеп: Т. Есетоватындағы №264 мектепМашықтанушының аты-жөні: Мырзамұрат СымбатҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: 8. 2. 2. 3 - электронды кестені қолдана отырып есептерді шешуде кірістірілген функцияларды қолдану
Пән: Информатика: Сабақтың мақсаты
Мектеп: Т. Есетоватындағы №264 мектепМашықтанушының аты-жөні: Мырзамұрат СымбатҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны::

Барлық оқушылар:

Кіріктірілген функция түрлерін біледі

Оқушылардың басым бөлігі:

Кіріктірілген функциялармен есеп шығара алады

Кейбір оқушылар:

Электронды кестеде формула құрып, есеп шығара алады

Пән: Информатика: Бағалау критериі
Мектеп: Т. Есетоватындағы №264 мектепМашықтанушының аты-жөні: Мырзамұрат СымбатҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны::

Кірістірілген функциялармен жұмыс жасау

- СУММ, СРЗНАЧ, MAX, MIN, КОРЕНЬ(), ОСТАТ(), СТЕПЕНЬ(), ЦЕЛОЕ() т. с. с кірістірілген функцияларды қолданып, практикалық түрде берілген тапсырмаларды орындау

-Санның математикалық есептелуін программада орындай алу

-Формуланың автоматты түрде есептелу шартын ұғу;

Сыни тұрғыда ойлауға үйрету;

Шығармашылық іс-әрекетті арттыру

Пән: Информатика: Оқытудың тілдік мақсаты
Мектеп: Т. Есетоватындағы №264 мектепМашықтанушының аты-жөні: Мырзамұрат СымбатҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны::

Барлық оқушылар:

Өз жұмыстарын критериалды бағалайды (сөйлеу дағдысы)

Пәнге қатысты лексика және терминология

СУММ, СРЗНАЧ, MAX, MIN, КОРЕНЬ(), ОСТАТ(), СТЕПЕНЬ(), ЦЕЛОЕ()

Диалог құруға / жазылымға қажетті сөздер топтамасы:

Менің зерттеу нәтижемде (жұмысымды орындауда) мен мынаны анықтадым…

Пән: Информатика: Құндылықтарға баулу
Мектеп: Т. Есетоватындағы №264 мектепМашықтанушының аты-жөні: Мырзамұрат СымбатҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Сабақ оқушылардың ынтымақтастық дағдыларын қалыптастыруға, командамен жұмыс жасауға және өзара қарым-қатынастарын сыни тұрғыдан ойлауға бағытталып құрылған
Пән: Информатика: Пәнаралықбайланыс
Мектеп: Т. Есетоватындағы №264 мектепМашықтанушының аты-жөні: Мырзамұрат СымбатҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Сабақта пәнаралық байланыс жүзеге аспайды
Пән: Информатика: Алдыңғы білім
Мектеп: Т. Есетоватындағы №264 мектепМашықтанушының аты-жөні: Мырзамұрат СымбатҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Статистикалық мәліметтер
Пән: Информатика: Жоспарланған уақыт
Мектеп: Т. Есетоватындағы №264 мектепМашықтанушының аты-жөні: Мырзамұрат СымбатҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Жоспарланған әрекеттер
Ресурстар
Пән: Информатика:

Сабақтың басы

4 мин

2 мин

5 мин

Мектеп: Т. Есетоватындағы №264 мектепМашықтанушының аты-жөні: Мырзамұрат СымбатҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны::

Ұйымдастыру кезеңі:

Сәлемдесу.

Қайырлы таң оқушылар - Good morning

Кім кезекші - Who is on duty today?

Кім жоқ - who is absent

Әдісі: «Кел танысайық»

Әрекет реті:оқушыларды шеңбер болып тұрады. Өз есімдерімен қоса бір қимыл жасайды

The Hat бағдарламасы арқылы топқа бөлінеді.

Топқа бөлінейік - let's divide into 2 groups 1-топ 2-топ

Бағалау парағы таратылады.

Оқушылар бағалау парағына тобындағы оқушылардың сабақта алған ллдарын қойып отырады. Сабақтың соңында топ басшысы барлығының ұпайын есептеп жеңімпаз топты анықтайды.

Үй жұмысын сұрау: "ыстық орындық" әдісі арқылы алдыңғы тақырыптан сұрақтар.

 Ұяшықтарды пішімдеу мүмкіндігі: (ерекшелеу, үтірден кейінгі артыұ таңбаларды алып тастау, ұяшықтарды біріктіру. жтб)

 Ұяшықтар пішінін қалай өзгертуге болады? (Ұяшықты пішімдеу командасын орындау арқылы)

 Ұяшықты пішімдеу сұхбат терезесінде қандай жапсырмалар бар? (сан, түзету, қаріп, шекара, бояу, қорғау)

 Түзету жапсырмасының мүмкіндіктері? (мәтінді көлденең және тік түзету, 90 градусқа бұру, ұяшықта мәтінді тасымалдау, ұяшықтарды біріктіру)

 Қаріп жапсырмасының мүмкіндіктері? (қаріп түрі, өлшемі, астын сызу, түс, жоғарғы және төқменгі индекс, мәтіннің астын сызу)

 Шекара жапсырмасының атқаратын қызметі? (шекара сызығының типі, түсі және шекара түрі таңдалады)

Интерактивті тақта
Пән: Информатика:

Сабақтың ортасы

7 мин

5 мин

15 мин

Мектеп: Т. Есетоватындағы №264 мектепМашықтанушының аты-жөні: Мырзамұрат СымбатҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны::

Жаңа сабақты түсіндіру

Егер формулаларды Функцияларды өзгерту (Изменить функций) батырмасын басу арқылы немесе Кірістіру > Функция командасын жүзеге асыратын болса, онда формулалар жолының астында Функцялар шебері (Мастер функций) аты сұхбат терезе ашылады. Ал оның анелінде функциялар тізімі ашылады. Оның Категория бөлімінде ең соңғы пайдалынылған он функция және төменірек басқа функциялар бөлімі бейнеленеді.

Функцияның парамерлерін енгізу. Функияның параметрлерін енгізі кезінде формулалар терезесінің түрі өзгереді. Формулалар терезесінің төменгі жағында функцияның қысқаша көшірмесі сиппатамасы мен параметірлерінің өзгеру аралықтары беріледі

Қорытынды есептеулер. Шебердің көмегімен алынатын көптеген функциялардың көп бөлігі ғылыми есптеулерге арналған. Қаржымен байланысты есептерді орындауға арналған қаржы функциясы өз алдына бір категорияны құрайды. Қосындылау функциясы. Қортындылау функцияларының ішіндегі ең көп қолданылатыны қосындылау функциясы - СУММ. Стандартты аспаптар панелінде осы функцияда ғана жеке батырма бар - Автоқосынды (Автосумма) батырмасы.

Қортындылау есептеулеріне арналған басқа функциялар Функцияларды өзгерту батырмасы немесе Функциялар шеңбері арқылы алынады. Бұл функциялардың қатарына ДИСП (дисперсия), МАКС (ауқымдағы ең үлкен сан), МИН (ауқымдағы ең кіші сан), СРЗНАЧ (ауқымдағы сандардың арифметикалық ортасы), СЧЕТ (ауқымдағы мәндері бар ұяшықтар саны) және т. б. жатады. Функцияларды қолдануға мысалы қарастырайық: С7 ұяшығында АВС(А7) + LOG(В7( формуласын есептейік) . Мұндағы А7, В7 - ұяшықтарға салыстырмалы сілтемелер; АВС(А7) - А7 ұяшығындағы мәннің абсалютті шамасын есептейтін функция; LOG(В7) - В7ұяшығындағы мәннің логарифімін есептейтін функция.

Негізгіфункциялар:
МИН (ұяшықтар) - ерекшеленген ұяшықтардағы ең кіші (минимум) шаманы табады.
МАКС (ұяшықтар) - (максимум) шаманы табады.
СРЗНАЧ (ұяшықтар) - орта мәнінесептейді
ЦЕЛОЕ (х) х . СУММ


Ұқсас жұмыстар
Практикалық жұмысты орындау нұсқаулықтары
Сабақтың тақырыбы. Сабақтың басы
Келтіру формулалары туралы
Арифметикалық функциялар
Функциялар және графиктер
Тригонометриялық функциялар, олардың қасиеттері
Стандартты функциялар
Күрделі функциялар
Кіріктірілген сабақтың негізгі құрылымы
Сандық функциялар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz