Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Кіріктірілген функциялар

Пән: Информатика

Мектеп: Т.Есетоватындағы №264 мектеп
Машықтанушының аты-жөні: Мырзамұрат Сымбат
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сыныбы:8

Күні:

Сабақтың тақырыбы
Кіріктірілген функциялар
Сабақтың түрі
Жаңа материалды игеру
Осы сабақ арқылы іске асатын оқыту мақсаттары
8.2.2.3 - электронды кестені қолдана отырып есептерді шешуде кірістірілген функцияларды қолдану
Сабақтың мақсаты
Барлық оқушылар:
Кіріктірілген функция түрлерін біледі
Оқушылардың басым бөлігі:
Кіріктірілген функциялармен есеп шығара алады
Кейбір оқушылар:
Электронды кестеде формула құрып, есеп шығара алады

Бағалау критериі
Кірістірілген функциялармен жұмыс жасау
- СУММ, СРЗНАЧ, MAX, MIN, КОРЕНЬ(), ОСТАТ(), СТЕПЕНЬ(), ЦЕЛОЕ() т.с.с кірістірілген функцияларды қолданып, практикалық түрде берілген тапсырмаларды орындау
-Санның математикалық есептелуін программада орындай алу
-Формуланың автоматты түрде есептелу шартын ұғу;
Сыни тұрғыда ойлауға үйрету;
Шығармашылық іс-әрекетті арттыру
Оқытудың тілдік мақсаты
Барлық оқушылар:
Өз жұмыстарын критериалды бағалайды (сөйлеу дағдысы)
Пәнге қатысты лексика және терминология
СУММ, СРЗНАЧ, MAX, MIN, КОРЕНЬ(), ОСТАТ(), СТЕПЕНЬ(), ЦЕЛОЕ()
Диалог құруға / жазылымға қажетті сөздер топтамасы:
Менің зерттеу нәтижемде (жұмысымды орындауда) мен мынаны анықтадым...
Құндылықтарға баулу
Сабақ оқушылардың ынтымақтастық дағдыларын қалыптастыруға, командамен жұмыс жасауға және өзара қарым-қатынастарын сыни тұрғыдан ойлауға бағытталып құрылған
Пәнаралықбайланыс
Сабақта пәнаралық байланыс жүзеге аспайды
Алдыңғы білім
Статистикалық мәліметтер
Жоспарланған уақыт
Жоспарланған әрекеттер
Ресурстар
Сабақтың басы

4 мин
2 мин

5 мин

Ұйымдастыру кезеңі:
Сәлемдесу.
Қайырлы таң оқушылар - Good morning
Кім кезекші - Who is on duty today?
Кім жоқ - who is absent
Әдісі: <<Кел танысайық>>
Әрекет реті:оқушыларды шеңбер болып тұрады. Өз есімдерімен қоса бір қимыл жасайды
The Hat бағдарламасы арқылы топқа бөлінеді.
Топқа бөлінейік - let's divide into 2 groups 1-топ 2-топ
Бағалау парағы таратылады.
Оқушылар бағалау парағына тобындағы оқушылардың сабақта алған ллдарын қойып отырады. Сабақтың соңында топ басшысы барлығының ұпайын есептеп жеңімпаз топты анықтайды.
Үй жұмысын сұрау: "ыстық орындық" әдісі арқылы алдыңғы тақырыптан сұрақтар.
* Ұяшықтарды пішімдеу мүмкіндігі: (ерекшелеу, үтірден кейінгі артыұ таңбаларды алып тастау, ұяшықтарды біріктіру.жтб)
* Ұяшықтар пішінін қалай өзгертуге болады? (Ұяшықты пішімдеу командасын орындау арқылы)
* Ұяшықты пішімдеу сұхбат терезесінде қандай жапсырмалар бар? (сан, түзету, қаріп, шекара, бояу, қорғау)
* Түзету жапсырмасының мүмкіндіктері? (мәтінді көлденең және тік түзету, 90 градусқа бұру, ұяшықта мәтінді тасымалдау, ұяшықтарды біріктіру)
* Қаріп жапсырмасының мүмкіндіктері? (қаріп түрі, өлшемі, астын сызу, түс, жоғарғы және төқменгі индекс, мәтіннің астын сызу)
* Шекара жапсырмасының атқаратын қызметі? (шекара сызығының типі, түсі және шекара түрі таңдалады)

Интерактивті тақта
Сабақтың ортасы
7 мин

5 мин

15 мин
Жаңа сабақты түсіндіру
Егер формулаларды Функцияларды өзгерту (Изменить функций) батырмасын басу арқылы немесе Кірістіру > Функция командасын жүзеге асыратын болса, онда формулалар жолының астында Функцялар шебері (Мастер функций) аты сұхбат терезе ашылады. Ал оның анелінде функциялар тізімі ашылады. Оның Категория бөлімінде ең соңғы пайдалынылған он функция және төменірек басқа функциялар бөлімі бейнеленеді.
Функцияның парамерлерін енгізу. Функияның параметрлерін енгізі кезінде формулалар терезесінің түрі өзгереді. Формулалар терезесінің төменгі жағында функцияның қысқаша көшірмесі сиппатамасы мен параметірлерінің өзгеру аралықтары беріледі
Қорытынды есептеулер. Шебердің көмегімен алынатын көптеген функциялардың көп бөлігі ғылыми есптеулерге арналған. Қаржымен байланысты есептерді орындауға арналған қаржы функциясы өз алдына бір категорияны құрайды. Қосындылау функциясы. Қортындылау функцияларының ішіндегі ең көп қолданылатыны қосындылау функциясы - СУММ. Стандартты аспаптар панелінде осы функцияда ғана жеке батырма бар - Автоқосынды (Автосумма) батырмасы.
Қортындылау есептеулеріне арналған басқа функциялар Функцияларды өзгерту батырмасы немесе Функциялар шеңбері арқылы алынады. Бұл функциялардың қатарына ДИСП (дисперсия), МАКС (ауқымдағы ең үлкен сан), МИН (ауқымдағы ең кіші сан), СРЗНАЧ (ауқымдағы сандардың арифметикалық ортасы), СЧЕТ (ауқымдағы мәндері бар ұяшықтар саны) және т.б. жатады. Функцияларды қолдануға мысалы қарастырайық: С7 ұяшығында АВС(А7) + LOG(В7( формуласын есептейік). Мұндағы А7, В7 - ұяшықтарға салыстырмалы сілтемелер; АВС(А7) - А7 ұяшығындағы мәннің абсалютті шамасын есептейтін функция; LOG(В7) - В7ұяшығындағы мәннің логарифімін есептейтін функция.
Негізгіфункциялар:
МИН (ұяшықтар) - ерекшеленген ұяшықтардағы ең кіші (минимум) шаманы табады.
МАКС (ұяшықтар)- ерекшеленгенұяшықтардағыеңүлкен (максимум) шаманы табады.
СРЗНАЧ (ұяшықтар)- аргументтердіңарифметикалық орта мәнінесептейді
ЦЕЛОЕ (х) х аргументінеңкішібүтінсанғасанғадейіндөңгелектейді. СУММ (ұяшықтар) - көрсетілгентізімніңқосындысынесептейді.
ЕСЛИ (шарт, ақиқат,жалған) - шартбойыншаамалдыорындау.
СЧЁТЗ(ұяшықтар) бос емесұяшықтарсанынанықтау.
СЧЁТЕСЛИ(хоналар, шарт)
Тапсырма
Оқушылар Learning Apps аңдарламасында тапсырма орындайды
https://learningapps.org/watch?v=p5h4i3nk319
Практикалық тапсырма
Бес таңбалы сан берілген. Осы санды төмендегі қадамдарды орындай отырып, функциялар көмегімен зертте. Мысалы: 54289. Санның квадратын табу. Саннан түбір алу. Санның цифрларының қосындысын табу. Сан цифрларының арасынан ең кішісін анықтау. Санның цифрларының арифметикалық орташасын табу. Практикалық тапсырманы электрондық кестеде суреттегідей толтыру керек.

Таратпа тапсырмалар

Сабақтыңсоңы
2 мин
Сабақты қорытындылау. Рефлексия."Үш жұлдыз"
Оқушылар жұлдыз пішінді стикерге кері байланыс жазып, егер сабақ ұнаса 3 жұлдыз смайликти тақтаға жабыстыруы қажет
Оқушылар жинаған ұпайларын санау арқылы бағаланады.
Сабақтың соңында топ басшысы барлығының ұпайын есептеп жеңімпаз топты анықтайды.
Үй тапсырмасы.
Кіріктірілген функция тақырыбында 5 тест дайындау.
Стикер
Қосымшаақпарат
Дифференциалдыоқыту - Көбірекқолдаукөрсетуүшін не істейсіз? Қабілетіжоғарыоқушылардыдамытудықалайжоспарлайсыз?
Бағалау - оқушылардыңоқуынтексерудіқалайжоспарлайсыз?
Пәнаралықбайланыс

Басқаларынанбұрынжұмыснаяқтағаноқушыларүшінқосымшатапсырмалар
Практикалықтапсырмалардыорындаужәнеесептердішешуарқылы
Жүзегеаспайды
Қорытындыбағалау
Еңжақсыөткенекітапсырманыатапкөрсетіңіз (оқытуғажәнеүйренугеқатысты)
1:

2:
Қандайекінәрсенемесетапсырмасабақтыңодан да жақсыөтуінеықпалынтигізереді (оқытуғажәнеүйренугеқатысты)?
1:
2:

М. Мәметова атындағы жоғары педагогикалық колледжі

ПОРТФОЛИО

Студент: Мырзамұрат Сымбат
Тобы: И-И-16

Қызылорда,2019

Ұқсас жұмыстар
Практикалық жұмысты орындау нұсқаулықтары
Сабақтың тақырыбы. Сабақтың басы
Келтіру формулалары туралы
Арифметикалық функциялар
Функциялар және графиктер
Тригонометриялық функциялар, олардың қасиеттері
Стандартты функциялар
Күрделі функциялар
Кіріктірілген сабақтың негізгі құрылымы
Сандық функциялар
Пәндер