Ақпаратты шифрлау

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Ақпаратты ұсыну: Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Ақпаратты ұсыну
Мектеп: Ы. Алтынсарин атындағы жалпы орта білм беретін мектебі: Мектеп: Ы. Алтынсарин атындағы жалпы орта білм беретін мектебі
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Ақпаратты ұсыну: Күні:
Мектеп: Ы. Алтынсарин атындағы жалпы орта білм беретін мектебі: Мұғалімнің аты-жөні: Мамбетова Айнагүл Амангелдіқызы
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Ақпаратты ұсыну: Сынып: 6
Мектеп: Ы. Алтынсарин атындағы жалпы орта білм беретін мектебі: Қатысқандар: 11
Қатыспағандар:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Ақпаратты ұсыну: Сабақтың тақырыбы
Мектеп: Ы. Алтынсарин атындағы жалпы орта білм беретін мектебі:

Ақпаратты шифрлау

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Ақпаратты ұсыну: Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
Мектеп: Ы. Алтынсарин атындағы жалпы орта білм беретін мектебі: 6. 2. 1. 1- мәтіндік ақпаратты кодтау және декодтау
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Ақпаратты ұсыну: Сабақтың мақсаты
Мектеп: Ы. Алтынсарин атындағы жалпы орта білм беретін мектебі:

Көпшілігі ASCII коды аркылы кодтай алады.

Барлығы мәтіндік ақпаратты кодтау және декодтау

Кейбір мәтіндік ақпаратты шифрлаудың әртүрлі әдістерін біледі.

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Ақпаратты ұсыну: Бағалау критерийі
Мектеп: Ы. Алтынсарин атындағы жалпы орта білм беретін мектебі:

- Мәтіндік ақпаратты кодтай алады

- Мәтіндік ақпаратты кодтан шығара біледі

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Ақпаратты ұсыну: Тілдік мақсаттар
Мектеп: Ы. Алтынсарин атындағы жалпы орта білм беретін мектебі:

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер

Шифрлау - Шифрование - Encryption

Криптография - Крипторграфия - Cryptography

Кілт - Ключ - Key

ASCII коды

Морзе әліппесі

Диологтар мен жазу үшін қолданылатын тіркестер :

  • Мәтіндік ақпарат -
  • Шифрлау мен шифрдан шығару -
  • Криптография -
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Ақпаратты ұсыну: Құндылықтарға баулу
Мектеп: Ы. Алтынсарин атындағы жалпы орта білм беретін мектебі: Ақпаратты шифрлауді, мәтіндік ақпаратты кодтауды Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Ақпаратты ұсыну: Пән аралық байланыс
Мектеп: Ы. Алтынсарин атындағы жалпы орта білм беретін мектебі:

Ежелгі Дүниежүзі тарихы (Ежелгі заманда шифрлауды құпияжазба есебінде пайдаланған)

Математика (сандарды біріктіру)

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Ақпаратты ұсыну: Тақырып бойынша алдыңғы білім
Мектеп: Ы. Алтынсарин атындағы жалпы орта білм беретін мектебі: Ақпаратты тасымалдау
Сабақ барысы: Сабақ барысы
Сабақ барысы:

Сабақтың жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақ барысы:

Сабақтың басы

Похожее изображение

Картинки по запросу әдіс тәсілдерге фото

Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу.

Ынтымақтастық атмосферасын құрамын. «Сағаттың тілі» бойымен білім алушалар бір-бірімен амандасады өздерін еркін ұстауға қалыптастыру.

«12» ге келгенде «Қолмен»

«15» ге келгенде «Иықпен»

«18» ге келгенде «Мұрнын қысады»

«21» ге келгенде «Құшақтасып» амандасады.

«Сиқырлы қорапша» әдісін пайдаланып қорапшаға жасырылған шифрлау, криптография, кілт, сөздері арқылы жұпқа біріктіремін, де үй тапсырмасын пысықтаймын.

  1. Ақпаратты күнделікті өмірде ақпаратты қабылдаушысың ба, әлде берушісің ба?
  2. Ақпаратты тасымалдау үдерістері?
  3. Ақпарат арналарын атаңыз?
Сабақ барысы: Сабақтың ортасы

«Миға шабуыл» әдісі.

Мақсаты: Қандай да болмасын ақпарат (мәлімет, проблема, сұрақ) туралы бар білгендерін жазбаша, шығармашылық тұрғыда қолдана білу қабілеті

Жаңа тақырып. Бейнежазба көрсетіледі.

Проблемалық сұрақтар:

  1. Не түсіндіңіздер?
  2. Сан түріндегі ақпаратты кодтау дегеніміз не?
  3. Мәтіндік ақпаратты кодтау дегеніміз не?
  4. Графикалық ақпаратты кодтау дегеніміз не?
  5. Дыбыстық ақпаратты кодтау дегеніміз не?

«Штрих код» бағдараламасы арқылы сұрақтар жасыру:

1. Шифрлау не үшін қажет?

2. Мәтіндік ақпаратты шифрлау дегеніміз не және ол не үшін қажет?

3. Криптография не туралы ғылым ?

4. Кілт қандай ақпарат?

Дискриптор:

Барлық оқушылар шифрлауды біледі

ASCII коды аркылы кодтай алады.

Мәтіндік ақпаратты кодтайды және кодтан шығара алады.

Тапсырма 1.

«Сұраққа жетіп ал» әдісі

Мақсаты: Оқушының өз бетінше жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру, сұрақ қою дағдыларын дамыту.

Нұсқау: Жаңа тақырыптың мазмұны оқиды, оқылған мәтіннің мазмұнына жеке-жеке әр деңгейлі сұрақтар қояды.

Дескриптор:

1. Шифрлау не екенін біледі.

2. ASCII кодын ажыратады.

3. Мәтіндік ақпараты кодтайды

Тапсырма 2.

Жұптық жұмыс

«Морзе әліппесін» пайдаланып, келесі сөздерді кодтаңдар:

  1. 6 - сынып
  2. Компьютер
  3. Информатика
  4. Кабинет
  5. Алма
  6. 2006
  7. 2018

Дескриптор:

  • Морзе әліппесін пайдаланып сөздерді кодтай алады.
  • Оқушылар бір - біріне кодтауды түсіндіре біледі.

Саралау тапсырмалары:

Мақсаты: сыныптағы әртүрлі деңгейлі оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру

А деңгейі: ASCII кодының стандарт бөлігінің кестесінен үзіндіні көрсет

В деңгейі: Информатика байланысты анаграмма шешіңдер. Кодтау тәсілін анықтаңдар. Шифрланғаннан кейін қандай сөздердің артық екендігін анықтаңдар.

  1. НОФЕЛТЕ, ММЕДО, ДАЖ, РНИТПЕР
  2. НОКБТОЛ, АПРАТҚА, ТНІУІРТ, СИКД
  3. РИТОНОМ, СЕСПОЦРОР, ТОРЛЯКУКАЛЬ, АБУМ
  4. ЛАЙФ, НОТА, ЛЕФШ
  5. МЕТРАРИФОМ, АТЕПРЕНАҚТ, АКЭРН

С деңгейі: Сөзжұмбақты шешіңдер.

Тапсырма 3.

Жеке жұмыс: «Өзіңді тексер» әдісі

Дескриптор:

  • Word мәтіндік редакторын іске қосып сандарды кодтай алады

https://bilimland. kz/kk/courses/informatika-kk/7-cynyp/lesson/aqparatty-kodtau-zholdary

http://expert. atamura. kz/kz/books/349#page/35

Мұхаметжанова С. Т., Тен А. С., Қадырбек Ө

http://armanpv. kz/?book=67

Г. И. Салғараева, Г. Б. Илиясова, А. С. Маханова

Сабақ барысы:

Сабақтың соңы

Картинки по запросу фото медали

Кері байланыс: «Мадақтау әдісі»

Мақсаты: Сабақтың қалай өткендігі туралы мағлұмат ала отырып, оқушының бір-бірін мадақтау арқылы


Ұқсас жұмыстар
Unicode және ASCII символдарын кодтау кестесін салыстыру
Ақпаратты кодтау. ASCII коды
Ақпаратты кодтау туралы
Құжатқа құпия сөз орнату жолдарын үйрету
Компьютерлік вирус
Сабақтың соңы. Сабақты қорытындылау
Оқулықтағы тапсырма бойынша кесте құрыңдар
Жанды математика
Word бағдарламасында Пішім мәзірінің Қаріп қосымшасы
Монитор - ақпаратты компьютер экранына шығару құрылғысы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz