Ақпаратты шифрлау

Көпшілігі ASCII коды аркылы кодтай алады.
Барлығы мәтіндік ақпаратты кодтау және декодтау
Кейбір мәтіндік ақпаратты шифрлаудың әртүрлі әдістерін біледі.
- Мәтіндік ақпаратты кодтай алады
- Мәтіндік ақпаратты кодтан шығара біледі
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер
Шифрлау - Шифрование - Encryption
Криптография - Крипторграфия - Cryptography
Кілт - Ключ - Key
ASCII коды
Морзе әліппесі
Диологтар мен жазу үшін қолданылатын тіркестер :
- Мәтіндік ақпарат -
- Шифрлау мен шифрдан шығару -
- Криптография -
Ежелгі Дүниежүзі тарихы (Ежелгі заманда шифрлауды құпияжазба есебінде пайдаланған)
Математика (сандарды біріктіру)
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
Сабақтың басы
Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу.
Ынтымақтастық атмосферасын құрамын. «Сағаттың тілі» бойымен білім алушалар бір-бірімен амандасады өздерін еркін ұстауға қалыптастыру.
«12» ге келгенде «Қолмен»
«15» ге келгенде «Иықпен»
«18» ге келгенде «Мұрнын қысады»
«21» ге келгенде «Құшақтасып» амандасады.
«Сиқырлы қорапша» әдісін пайдаланып қорапшаға жасырылған шифрлау, криптография, кілт, сөздері арқылы жұпқа біріктіремін, де үй тапсырмасын пысықтаймын.
- Ақпаратты күнделікті өмірде ақпаратты қабылдаушысың ба, әлде берушісің ба?
- Ақпаратты тасымалдау үдерістері?
- Ақпарат арналарын атаңыз?
«Миға шабуыл» әдісі.
Мақсаты: Қандай да болмасын ақпарат (мәлімет, проблема, сұрақ) туралы бар білгендерін жазбаша, шығармашылық тұрғыда қолдана білу қабілеті
Жаңа тақырып. Бейнежазба көрсетіледі.
Проблемалық сұрақтар:
- Не түсіндіңіздер?
- Сан түріндегі ақпаратты кодтау дегеніміз не?
- Мәтіндік ақпаратты кодтау дегеніміз не?
- Графикалық ақпаратты кодтау дегеніміз не?
- Дыбыстық ақпаратты кодтау дегеніміз не?
«Штрих код» бағдараламасы арқылы сұрақтар жасыру:
1. Шифрлау не үшін қажет?
2. Мәтіндік ақпаратты шифрлау дегеніміз не және ол не үшін қажет?
3. Криптография не туралы ғылым ?
4. Кілт қандай ақпарат?
Дискриптор:
Барлық оқушылар шифрлауды біледі
ASCII коды аркылы кодтай алады.
Мәтіндік ақпаратты кодтайды және кодтан шығара алады.
Тапсырма 1.
«Сұраққа жетіп ал» әдісі
Мақсаты: Оқушының өз бетінше жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру, сұрақ қою дағдыларын дамыту.
Нұсқау: Жаңа тақырыптың мазмұны оқиды, оқылған мәтіннің мазмұнына жеке-жеке әр деңгейлі сұрақтар қояды.
Дескриптор:
1. Шифрлау не екенін біледі.
2. ASCII кодын ажыратады.
3. Мәтіндік ақпараты кодтайды
Тапсырма 2.
Жұптық жұмыс
«Морзе әліппесін»
пайдаланып, келесі сөздерді кодтаңдар:
- 6 - сынып
- Компьютер
- Информатика
- Кабинет
- Алма
- 2006
- 2018
Дескриптор:
- Морзе әліппесін пайдаланып сөздерді кодтай алады.
- Оқушылар бір - біріне кодтауды түсіндіре біледі.
Саралау тапсырмалары:
Мақсаты: сыныптағы әртүрлі деңгейлі оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру
А деңгейі:
ASCII кодының стандарт бөлігінің кестесінен үзіндіні көрсет
В деңгейі: Информатика байланысты анаграмма шешіңдер. Кодтау тәсілін анықтаңдар. Шифрланғаннан кейін қандай сөздердің артық екендігін анықтаңдар.
- НОФЕЛТЕ, ММЕДО, ДАЖ, РНИТПЕР
- НОКБТОЛ, АПРАТҚА, ТНІУІРТ, СИКД
- РИТОНОМ, СЕСПОЦРОР, ТОРЛЯКУКАЛЬ, АБУМ
- ЛАЙФ, НОТА, ЛЕФШ
- МЕТРАРИФОМ, АТЕПРЕНАҚТ, АКЭРН
С деңгейі: Сөзжұмбақты шешіңдер.
Тапсырма 3.
Жеке жұмыс: «Өзіңді тексер» әдісі
![]()
Дескриптор:
- Word мәтіндік редакторын іске қосып сандарды кодтай алады
https://bilimland. kz/kk/courses/informatika-kk/7-cynyp/lesson/aqparatty-kodtau-zholdary
http://expert. atamura. kz/kz/books/349#page/35
Мұхаметжанова С. Т., Тен А. С., Қадырбек Ө
http://armanpv. kz/?book=67
Г. И. Салғараева, Г. Б. Илиясова, А. С. Маханова
Сабақтың соңы
Кері байланыс: «Мадақтау әдісі»
Мақсаты: Сабақтың қалай өткендігі туралы мағлұмат ала отырып, оқушының бір-бірін мадақтау арқылы
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz