Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Бағалау мин
Сабақ жоспары:
Тобы:
Пәні: Педагогика
Мерзімі:
Сабақ тақырыбы:
Адамгершілік тәрбиесі
Жалпы мақсат:
Педагогика пәні бойынша түсінік беру
Оқу нәтижесі
Тәрбиенің әлеуметтік мәнін, мақсат мен міндеттерін түсінеді.
Сабақта қолданылатын материалдар:
Маркерлер, А3 қағаз, интербелсенді тақта, стикерлер, бағалау парақшалары
Оқыту әдістері:
Диалогтік оқыту
АКТ
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
ОүБ және оқуды бағалау
1. Диалог
2. Жеке жұмыс
3. Топтық жұмыс
Дерек көздері:
Құрманалина Ш. Х, Мұқанов Б, Ғалымова <<Педагогика>> Фолиант, 2007
Тапсырмалар:
Ой қозғау, <<Кинметафора>> әдісі, <<Желпуіш>>
Сабақ кезеңдері
Уақыты
Мұғалімдердің
іс-әрекеті
Студенттің іс-әрекеті
Ресурстар
Ұйымдастыру кезеңі
(Психологиялық ахуал)
мин
Студенттерді түгендеу
Студенттер сабақта жоқ студенттерді айтады
Үйге тапсырма
мин
Өткен тақырып топтық жұмыс бойынша әр түрлі тапсырмалар арқылы сұралады.
Студенттер әр түрлі тапсырмаларды орындайды
Топқа бөлу
мин
Студенттерді стикерлер арқылы 4 топқа бөледі.
Топқа бөлінген студенттер бірлесіп отырады.
Тапсырма
(Ой қозғау
Миға шабуыл)
мин
Адамгершілік тәрбие жайында видеоролик көрсетеді. Студенттердің ой пікірін сұрайды.
Бейнероликті көріп, мағынасын ашады, ой пікірлерін ортаға салады.
Жаңа сабақ
Адамгершілік тәрбиесі жастардың қоғамға, отбасына, еңсе, білімге, Отанға, жер бетіндегі бейбітшілікке қатынасын қалыптастырады. Осы заманғы адамгершілік тәрбиесі жекелеген бағыттарға емес, адамгершілік құндылықтарға негізделеді.
Адамгершілік тәрбиенің мақсаты -- жеке адамды дамытудың негізгі бөлігі. Ұстаз шәкірттерге жан-жақты тәрбиені осы адамгершілік тәрбиеден бастайды. Оның адамгершілік сезімін, сенімін, белгілі мақсатқа, бағытқа жетелеу, іс-әрекетін үйымдастыру осы адамгершілік төрбиеден басталады. Ұстаз шәкірттердің ізгі ниеттілігін, адалдығын, кішіпейілдігін, ілтипаттылығын, жауапкершілігін қалыптастырады. Әр қоғамда, өмірде, еңбекте, тұрмыста, отбасында, тап аралық, халықаралың қатынастарда мораль адамның санасезімін реттейді, қалыптастырады. Мораль принциптері барлық адамдарға тарайды, олардың өзара-ңатынас формаларын қуаттайды, бекітеді немесе керісінше өмір талаптарына байланысты олардың өзгеруін талап етеді.
Адамгершілік тәрбиеге тән міндеттер бар. Олар:
-- шәкірттерді өмір талабына сай қоғамдық моральдық нормасын орындауға қатыстыру;
-- шәкірттердің адамгершілік тәжірибесін қалыптастыру;
-- шәкірттердің санасына және мінезіне ұстаздық ықпал жасау;
-- Республикаға, оның Президентіне, Әнұранына, Рәміздеріне шәкірттердің сүйіспеншілік сезімін тәрбиелеу.
Топтар мәтінді оқып шығып, <<Кластер>>, <<Буклет>>, <<Фишбоун>> әдісі арқылы өз ойларын жазып, постер қорғайды.
А4, қалам, қарандаш, маркер
Бекіту тапсырмасы
мин
<<Жалғасын тап>> әдісі арқылы студенттерге сөйлемнің басы жазылған парақшаларды береді.
Олар осы әдіс арқылы ойды жалғастырады, сөйлемді толықтырады.
Бағалау
мин
Формативті бағалау
Топ басшылары белсенді студенттерді бағалайды.
Қорытынды
мин
<<Желпуіш>> әдісі арқылы өткен тақырыпты қорытындылауды, кері байланыс жасауды тапсырады.
Студенттер <<Желпуіш>> әдісі арқылы өткен тақырыпты қорытындылайды, кері байланыс жасайды.
Үй тапсырмасы
<<Тәрбиенің әлеуметтік мәні>> деген тақырыпта ой толғау жазу
Үй тапсырмасын білу, түртіп алу
Тобы:
Пәні: Педагогика
Мерзімі:
Сабақ тақырыбы:
Адамгершілік тәрбиесі
Жалпы мақсат:
Педагогика пәні бойынша түсінік беру
Оқу нәтижесі
Тәрбиенің әлеуметтік мәнін, мақсат мен міндеттерін түсінеді.
Сабақта қолданылатын материалдар:
Маркерлер, А3 қағаз, интербелсенді тақта, стикерлер, бағалау парақшалары
Оқыту әдістері:
Диалогтік оқыту
АКТ
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
ОүБ және оқуды бағалау
1. Диалог
2. Жеке жұмыс
3. Топтық жұмыс
Дерек көздері:
Құрманалина Ш. Х, Мұқанов Б, Ғалымова <<Педагогика>> Фолиант, 2007
Тапсырмалар:
Ой қозғау, <<Кинметафора>> әдісі, <<Желпуіш>>
Сабақ кезеңдері
Уақыты
Мұғалімдердің
іс-әрекеті
Студенттің іс-әрекеті
Ресурстар
Ұйымдастыру кезеңі
(Психологиялық ахуал)
мин
Студенттерді түгендеу
Студенттер сабақта жоқ студенттерді айтады
Үйге тапсырма
мин
Өткен тақырып топтық жұмыс бойынша әр түрлі тапсырмалар арқылы сұралады.
Студенттер әр түрлі тапсырмаларды орындайды
Топқа бөлу
мин
Студенттерді стикерлер арқылы 4 топқа бөледі.
Топқа бөлінген студенттер бірлесіп отырады.
Тапсырма
(Ой қозғау
Миға шабуыл)
мин
Адамгершілік тәрбие жайында видеоролик көрсетеді. Студенттердің ой пікірін сұрайды.
Бейнероликті көріп, мағынасын ашады, ой пікірлерін ортаға салады.
Жаңа сабақ
Адамгершілік тәрбиесі жастардың қоғамға, отбасына, еңсе, білімге, Отанға, жер бетіндегі бейбітшілікке қатынасын қалыптастырады. Осы заманғы адамгершілік тәрбиесі жекелеген бағыттарға емес, адамгершілік құндылықтарға негізделеді.
Адамгершілік тәрбиенің мақсаты -- жеке адамды дамытудың негізгі бөлігі. Ұстаз шәкірттерге жан-жақты тәрбиені осы адамгершілік тәрбиеден бастайды. Оның адамгершілік сезімін, сенімін, белгілі мақсатқа, бағытқа жетелеу, іс-әрекетін үйымдастыру осы адамгершілік төрбиеден басталады. Ұстаз шәкірттердің ізгі ниеттілігін, адалдығын, кішіпейілдігін, ілтипаттылығын, жауапкершілігін қалыптастырады. Әр қоғамда, өмірде, еңбекте, тұрмыста, отбасында, тап аралық, халықаралың қатынастарда мораль адамның санасезімін реттейді, қалыптастырады. Мораль принциптері барлық адамдарға тарайды, олардың өзара-ңатынас формаларын қуаттайды, бекітеді немесе керісінше өмір талаптарына байланысты олардың өзгеруін талап етеді.
Адамгершілік тәрбиеге тән міндеттер бар. Олар:
-- шәкірттерді өмір талабына сай қоғамдық моральдық нормасын орындауға қатыстыру;
-- шәкірттердің адамгершілік тәжірибесін қалыптастыру;
-- шәкірттердің санасына және мінезіне ұстаздық ықпал жасау;
-- Республикаға, оның Президентіне, Әнұранына, Рәміздеріне шәкірттердің сүйіспеншілік сезімін тәрбиелеу.
Топтар мәтінді оқып шығып, <<Кластер>>, <<Буклет>>, <<Фишбоун>> әдісі арқылы өз ойларын жазып, постер қорғайды.
А4, қалам, қарандаш, маркер
Бекіту тапсырмасы
мин
<<Жалғасын тап>> әдісі арқылы студенттерге сөйлемнің басы жазылған парақшаларды береді.
Олар осы әдіс арқылы ойды жалғастырады, сөйлемді толықтырады.
Бағалау
мин
Формативті бағалау
Топ басшылары белсенді студенттерді бағалайды.
Қорытынды
мин
<<Желпуіш>> әдісі арқылы өткен тақырыпты қорытындылауды, кері байланыс жасауды тапсырады.
Студенттер <<Желпуіш>> әдісі арқылы өткен тақырыпты қорытындылайды, кері байланыс жасайды.
Үй тапсырмасы
<<Тәрбиенің әлеуметтік мәні>> деген тақырыпта ой толғау жазу
Үй тапсырмасын білу, түртіп алу
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz