Адамгершілік тәрбиесі: сабақ жоспары мен педагогикалық әдістер

Сабақ жоспары:

Тобы:: Тобы:
Пәні:Педагогика: Пәні: Педагогика
Мерзімі:: Мерзімі:
Тобы:: Сабақ тақырыбы:
Пәні:Педагогика: Адамгершілік тәрбиесі
Тобы:: Жалпы мақсат:
Пәні:Педагогика: Педагогика пәні бойынша түсінік беру
Тобы:: Оқу нәтижесі
Пәні:Педагогика: Тәрбиенің әлеуметтік мәнін, мақсат мен міндеттерін түсінеді.
Тобы:: Сабақта қолданылатын материалдар:
Пәні:Педагогика: Маркерлер, А3 қағаз, интербелсенді тақта, стикерлер, бағалау парақшалары
Тобы:: Оқыту әдістері:
Пәні:Педагогика:

Диалогтік оқыту

АКТ

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

ОүБ және оқуды бағалау

Мерзімі::

1. Диалог

2. Жеке жұмыс

3. Топтық жұмыс

Тобы:: Дерек көздері:
Пәні:Педагогика: Құрманалина Ш. Х, Мұқанов Б, Ғалымова «Педагогика» Фолиант, 2007
Тобы:: Тапсырмалар:
Пәні:Педагогика: Ой қозғау, «Кинметафора» әдісі, «Желпуіш»
Тобы::

Сабақ кезеңдері

Уақыты

Пәні:Педагогика:

Мұғалімдердің

іс-әрекеті

Мерзімі:: Студенттің іс-әрекеті
Ресурстар
Тобы::

Ұйымдастыру кезеңі

(Психологиялық ахуал)

мин

Пәні:Педагогика: Студенттерді түгендеу
Мерзімі:: Студенттер сабақта жоқ студенттерді айтады
Тобы::

Үйге тапсырма

мин

Пәні:Педагогика: Өткен тақырып топтық жұмыс бойынша әр түрлі тапсырмалар арқылы сұралады.
Мерзімі:: Студенттер әр түрлі тапсырмаларды орындайды
Тобы::

Топқа бөлу

мин

Пәні:Педагогика: Студенттерді стикерлер арқылы 4 топқа бөледі.
Мерзімі:: Топқа бөлінген студенттер бірлесіп отырады.
Тобы::

Тапсырма

(Ой қозғау

Миға шабуыл)

мин

Пәні:Педагогика: Адамгершілік тәрбие жайында видеоролик көрсетеді. Студенттердің ой пікірін сұрайды.
Мерзімі:: Бейнероликті көріп, мағынасын ашады, ой пікірлерін ортаға салады.
Тобы:: Жаңа сабақ
Пәні:Педагогика:

Адамгершілік тәрбиесі жастардың қоғамға, отбасына, еңсе, білімге, Отанға, жер бетіндегі бейбітшілікке қатынасын қалыптастырады. Осы заманғы адамгершілік тәрбиесі жекелеген бағыттарға емес, адамгершілік құндылықтарға негізделеді.
Адамгершілік тәрбиенің мақсаты - жеке адамды дамытудың негізгі бөлігі. Ұстаз шәкірттерге жан-жақты тәрбиені осы адамгершілік тәрбиеден бастайды. Оның адамгершілік сезімін, сенімін, белгілі мақсатқа, бағытқа жетелеу, іс-әрекетін үйымдастыру осы адамгершілік төрбиеден басталады. Ұстаз шәкірттердің ізгі ниеттілігін, адалдығын, кішіпейілдігін, ілтипаттылығын, жауапкершілігін қалыптастырады. Әр қоғамда, өмірде, еңбекте, тұрмыста, отбасында, тап аралық, халықаралың қатынастарда мораль адамның санасезімін реттейді, қалыптастырады. Мораль принциптері барлық адамдарға тарайды, олардың өзара-ңатынас формаларын қуаттайды, бекітеді немесе керісінше өмір талаптарына байланысты олардың өзгеруін талап етеді.

Адамгершілік тәрбиеге тән міндеттер бар. Олар:

- шәкірттерді өмір талабына сай қоғамдық моральдық нормасын орындауға қатыстыру;

- шәкірттердің адамгершілік тәжірибесін қалыптастыру;

- шәкірттердің санасына және мінезіне ұстаздық ықпал жасау;

-Республикаға, оның Президентіне, Әнұранына, Рәміздеріне шәкірттердің сүйіспеншілік сезімін тәрбиелеу.

Мерзімі:: Топтар мәтінді оқып шығып, «Кластер», «Буклет», «Фишбоун» әдісі арқылы өз ойларын жазып, постер қорғайды.
А4, қалам, қарандаш, маркер
Тобы::

Бекіту тапсырмасы

мин

Пәні:Педагогика: «Жалғасын тап» әдісі арқылы студенттерге сөйлемнің басы жазылған парақшаларды береді.
Мерзімі:: Олар осы әдіс арқылы ойды жалғастырады, сөйлемді толықтырады.
Тобы::

Бағалау

мин

Пәні:Педагогика: Формативті бағалау
Мерзімі:: Топ басшылары белсенді студенттерді бағалайды.
Тобы::

Қорытынды

мин

Пәні:Педагогика: «Желпуіш» әдісі арқылы өткен тақырыпты қорытындылауды, кері байланыс жасауды тапсырады.
Мерзімі:: Студенттер «Желпуіш» әдісі арқылы өткен тақырыпты қорытындылайды, кері байланыс жасайды.
Тобы:: Үй тапсырмасы
Пәні:Педагогика: «Тәрбиенің әлеуметтік мәні» деген тақырыпта ой толғау жазу
Мерзімі:: Үй тапсырмасын білу, түртіп алу

Ұқсас жұмыстар
Оқу-тәрбие теориясы мен педагогикалық әдістер: терминдер мен сұрақтар
Адамгершілік тәрбиесі: отбасы мен қоғамдағы рөлі
Өмірдің қадірі және адамгершілік тәрбиесі: сабақ жоспары
Дене тәрбиесі сабақтарында интерактивті әдістер арқылы оқушыларды тәрбиелеу
Сабақ жоспары: Адам болу - арманым (адамгершілік тәрбиесі, бастауыш сынып)
Қазақ отбасының рухани-адамгершілік тәрбиесі: өзін-өзі тану мен мәдени құндылықтардың рөлі
Адамгершілік тәрбиесі: мақсат, негізгі қағидалар және тәрбие сағаты
Имандылық пен инабаттылық арқылы адамгершілік тәрбиесі
Бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту: ұлттық іс-қимыл жоспары мен педагогикалық әдістер
Абай Құнанбаевтың гуманистік-педагогикалық ілімі: рухани-адамгершілік тәрбиедегі маңызы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz