Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сабақ кезеңдері. Сабақты бекіту кезеңі

Сабақ жоспары:

Сабақ тақырыбы:
Тест өткізу, тест түрлері
Жалпы мақсат:
Ғылыми педагогикалық зерттеу әдістері пәні бойынша түсінік беру
Оқу нәтижесі
Тест әдісі туралы түсініктері нығаяды
Сабақта қолданылатын материалдар:
Маркерлер, А3 қағаз, интербелсенді тақта, стикерлер, бағалау парақшалары
Оқыту әдістері:
Диалогтік оқыту
АКТ
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
ОүБ және оқуды бағалау
1. Диалог
2. Жеке жұмыс
3. Топтық жұмыс
Дерек көздері:
Р. Аубакирова, М. Нұрбекова <<Педагогикалық зерттеу әдістемесі>>
Тапсырмалар:
Ой қозғау, сауалнама, өзін-өзі бағалау
Сабақ кезеңдері
Уақыты
Мұғалімдердің іс-әрекеті
Студенттің іс-әрекеті
Ресурстар
Ұйымдастыру кезеңі

* Психологиялық ахуал орнату.
* Сәлемдесу.
* Білім алушыларды түгендеу.
* Сабаққа дайындығын анықтау.
* Көңіл - күйлерімен бөліседі.
* Бағалау парақшасымен таныстыру
Студенттер сабақта жоқ студенттерді айтады

Үйге тапсырма
мин
Өткен тақырыпты қайталау
Жалпы шолу жасайды

Топқа бөлу
мин
Студенттер стикер бойынша бөледі.
Топқа бөлінеді

Жаңа сабақ
Тапсырма
Мин
Жоспар:
1. Тест туралы ұғым
2. Тесттің түрлері
3. Тестке қойылатын талаптар
Берілген тапсырманы орындайды.
А4 парағы
Бекіту тапсырмасы
мин
Сабақты бекіту кезеңі
1-тапсырма: Әр топқа жаңа материалдар беріледі соның ішінен келесі топқа сұрақ дайындайды. Соның негізінде топаралық байланыс орнап, тапсырмаларды барлық білім алушының меңгеруі қамтамасыз етіледі.

"Сұрақтар ілмесі" әдісі бойынша таяқшаларына ілнеді.

Қорытындылау
5 мин
Сабақ бойынша кері байланыс (Рефлексия)
oo <<Бүгінгі сабақта мен....білдім>>;
oo <<Бүгінгі сабақта мені қуантқаны.....>>;
oo <<Маған ерекше ұнағаны.....>>;
oo <<Бүгінгі сабақта...мен жасай алдым>>;
oo <<Қызықты болды>>;
oo <<....қиын болды>>.
Өз ой-пікірлерімен бөліседі, сабақты қорытындылайды.

Бағалау
Мин
Белсенді қатысқан студенттерді бағалайды.

Үй тапсырмасы
Тест өткізу

Зерттеу кезінде тұлғааралық қарым-қатынастардың ішіндегі шағын топтардың, қабаттардың, қарым-қатынас, тұлғаның сол немесе басқа қоғамдық құбылыстарға, өмірлік және құндылықты бағыт-бағдарлар мен қондырғылардың жеке әдістері қолданылады социометрии, әлеуметтік психология, статистика әдістері, факторлық, латентно-құрылымдық түзеу, талдау.
Зерделеу кезінде қоғамдық сананы, қоғамдық пікірді, түрлі әлеуметтік қауымдастықтар -- сынып, қабаттар, топтар, олардың қажеттіліктерін және мемлекеттік тіркегені үшін мынадай әдістер қолданылады:
1. Талдау әдісі. Онда ажыратады сапалық (дәстүрлі) талдау және сандық (формализованный, немесе контент-талдау). Сапалық талдау қолданылады және, егер зерттеуші жұмыс істейді сирек кездесетін құжат көрсетіп, ерекшелігі, тілі, стилі, мазмұндау және анықтай отырып, оның бірегейлігі. Контент-талдау негізделген есептеу <<іздеу бейнелерді>>, яғни сөздерді немесе сөз тіркестерін оқып білетін мәтінінде. Белгілі бір санының болуы индикаторлар ашуға мүмкіндік береді әлеуметтік маңызды >> атты жолдауындағы көзінде.
2. Сауалнама әдісі. Ол өткізілуі мүмкін көмегімен сауалнама немесе сұхбат. Бар сондай-ақ, пошталық сауалнама. Сауалнама мүмкін топтық немесе жеке. Топтық сауалнама қолданылады бойынша жұмыс, оқу; жеке -- тұрғылықты жері бойынша.
Осы сұхбаттасу келесі түрлерін ажыратады:
а) формализованное кезде қарым-қатынас (интервьюер мен респондент қатаң реттелген және сұрақнама егжей-тегжейлі әзірленді;
б) фокусированное кезде респонденттер алдын-ала таныстырады мәні әңгімелесу және сұхбат міндетті салықтар барлық сұрақтар, бірақ өзгерте алады, олардың реттілігі. Басты міндеті осы нысанды берген сұхбатында жинау болып табылады пікір және респонденттердің бағалауы бойынша нақты жағдайды;
в) еркін интервью дегенді білдіреді алдын-ала дайындалған сауалнама және әзірленген жоспары әңгіме жоқ, тек тақырыбы анықталады сұхбат;
г) телефон арқылы берген сұхбатында білдіреді қосымша түрде сұрау, оның тиімділігі болып табылады, оның жеделдігін.
3. Бақылау әдісі мүмкіндік береді ақпарат жинау қарамастан, ұтымды, эмоционалдық және басқа да қасиеттерін респонденттердің зерттейді және әлеуметтік проблемасын динамикасы. Оның мынандай түрлері бақылау:
а) неструктурализованое болған жоқ егжей-тегжейлі іс-қимыл жоспарын бақылаушы;
б) структурализованное -- бар егжей-тегжейлі жоспарын және нұсқаулық үшін нәтижелерін бақылау;
в) енгізілген кезде әлеуметтанушы тікелей қосылған зерделенетін әлеуметтік процесс және контактирует байланысты кездесетін;
г) кіріспеген кезде бақылаушы сақтайды инкогнито;
д) далалық, ол ағады, табиғи үшін бақыланатын шарттары;
е) лабораториялық жағдайда эксперимент өткізіледі ресми түрде жабдықталған үй-жайда;
ж) жүйелі түрде ерекшеленетін бұл жыл сайын өткізіліп тұратын белгілі бір кезең ішінде. Ол болуы мүмкін ұзақ, үздіксіз немесе цикличным;
з) несистематическое, незапланированно, күтпеген жағдай.
4. Әдісі эксперименттік бағалау да қолданылады, егер қажет болжауға өзгерту әлеуметтік құбылыстарды бейнелей отырып, оның жай-күйі арқылы 1-5 жыл. Мұндай ақпаратты бере алады сарапшылар ғана. Әсіресе қызықты <<дельфийская техника>>, бұл ғана емес, пікір алмасу сарапшылар арасында, ал өндіріледі келісілген пікірі арқылы бірнеше рет қайталау сауалнама бір сарапшылар.
Осылайша, қолдану социологиялық зерттеу әдістерін түсінуге мүмкіндік береді осы және болжау болашақ әлеуметтік құбылыстар мен процестер. Олар көмектеседі дұрыс шешу берілген мәселені түсіндіру түрлі фактілер.
Қазақстан тарихы қалыптастырудың әдіснамалық принциптерін өндіріс эмпирикалық ақпарат туралы куәландырады белсенді өзара іс-қимыл және өзара шарттылық барлық деңгейдегі социологиялық білім. Сол уақытта айқын бола түседі проблематичность осы өзара байланыстарды, себебі ол, біздің ойымызша, -- аяқталмағандығы қалыптастыру әлеуметтану ерекше тәртіпті немесе оның полипарадигмальность, оның өзара байланысы, өзара туыстық ғылымдармен: әлеуметтік философиямен, статистикамен, логикасы, математикамен, фонетикалық, языкознанием, тарихымен және басқа да.
Көрсеткендей, қазақстан тарихы, әлеуметтану мәселелері, әдіснамасы және зерттеу әдістері жаңғыртылады санасында ғылыми қоғамдастық бірнеше типтік жағдайларда. Біріншіден, кезеңдерінде өзін-өзі анықтау әлеуметтану дербес ғылыми пән және өзін-өзі сәйкестендіру әлеуметтанушы с идеалами нормалары мен ғылымилық. Екіншіден, егер анық неадекватности алынған зерттеу нәтижелері: мысалы, оправдавшийся болжамы мінез-құлық болды және т. б. Себептері мұндай сәтсіздіктер әдетте іздей бастайды саласындағы әдіснамасы мен әдістері, бұл өте тиімді әсер етеді дамыту әдістемелік рефлексия және арнайы әдістемелік эксперименттер. Үшіншіден, кезеңдері терең әлеуметтік дағдарыс талап ететін түбегейлі өзгерістер теориялық түсініктер қоғам туралы, ол, өз кезегінде, әкеледі қайта бағалауға методологиялық принциптері мен әдістемелік тәсілдері, эмпирикалық негіздеу социологиялық білім.
Осы кезеңдер жандандыру қызығушылығын әдіснамасы мен әдістері әдетте қатар жүреді емес оживлением пікірталастар мен жарияланымдар санының артуына, бірақ және қалыптастыру жаңа теориялық тұжырымдар, әдістемелік инновациялардың туындауына байланысты жаңа нормативтік туралы түсініктерін негіздеу принциптері ғылыми білімдер, олар бірте-бірте қызығарлық бүкіл ғылыми қоғамдастық. Әлеуметтану тарихының олар кезектесіп орналасқан неғұрлым спокойными және ұзақ фазалар әдеттегі пайдалану қолма-қол әдіснамалық және әдістемелік арсенал, олар сопутствует интуитивті талдау және қорыту, зерттеу тәжірибесі.

Ұқсас жұмыстар
Сабақ жоспарлары. 8 сынып
Сабақ жоспарлары. 6 сынып
Қазіргі заманғы педагогикалық технологияларды сабақта қолдану әдіснамасы
Бекіту тапсырмасы мин
Менің сабақ кестем кестесін құру
Оқушылар мәтінді
Сабақ кезеңдері
Экология ғылымының қалыптасу кезеңдері және құрылымы
Газ тарату механизмі
Ақпараттық технология құралдары
Пәндер