Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сызықтық функция графиктерінің өзара орналасуы
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7.2А Мектеп: Төле би атындағы № 8 гимназия
Күні: 29.11.19 Мұғалімнің аты - жөні: Орынбекова Назира
Сынып: 7 <<Д>> Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
Сызықтық функция графиктерінің өзара орналасуы
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
7.4.1.8 сызықтық функция графиктерінің өзара орналасуы олардың коэффициенттеріне тәуелді болатынын негіздеу
7.5.1.9 графигі берілген функцияның графигіне параллель немесе қиятын сызықтық функцияның формуласын табу;
Сабақтың мақсаты
Функция графиктерінің өзара орналасуы олардың коэффициенттеріне тәуелді болатынын негіздейді
Бағалау критерийі
k мен b-ға байланысты сызықтық функциялардың графиктері қалай орналасатынын болжай біледі (параллель, қиылысады, қиылыспайды)
Функция графиктерінің өзара орналасуы олардың коэффициенттеріне тәуелді болатынын негіздейді
Тілдік мақсаттар
Оқытудың тілдік мақсаттары:
сызықтық функцияның бұрыштық коэффициентінің таңбасы мен түзудің абсцисса осінің оң бағытына көлбеулік бұрышы арасындағы тәуелділікті түсінеді;
парабола тармақтарының бағыты а коэффициентінің таңбасына тәуелді екенін түсінеді;
кері пропоционалдық коэффиценті k - ның таңбасы мен оның графигінің координаталық ширектегі орналасу ерекшілігі арасындағы байланысты түсіндіреді.
Пәндік лексика және терминология:
сызықтық функция;
сызықтық функцияның бұрыштық коэффициенті;
парабола, кубтық парабола;
парабола төбесі, параболаның тармақтары;
гипербола
Диалогқа /жазылымға қажетті тіркестер:
oo функциялар графиктерінің қиылысу нүктесі(лері);
oo график абсциссалар осін ... нүктесінде қияды;
oo график ординаталар осін ... нүктесінде қияды;
oo парабола тармақтары (жоғары, төмен) бағытталған, өйткені ... ;
oo функцияның графигі ... симметриялы;
oo егер сызықтық функциялардың бұрыштық коэффициенттері тең болса, онда олардың графиктері ...
Құндылықтарға баулу
Мақсатқа жету үшін табандылығы, еңбекқорлық, сұрақтарға тез жауап беру, жағдайды талдау және жаңа жағдайға бейімделу, өмір бойы білім алу, оқуға ептілігін, өзбетінше ақпаратты жинау дағдыларын арттыру.
Пәнаралық байланыс
бейнелеу, информатика, қазақ тілі, геометрия, физика
Тақырып бойынша алдыңғы білім
Шамалар арасындағы тәуелділіктерді білу; тура және кері пропорционалдық ұғымдарын білу; тура пропорционалдық тәуелділіктің графигін сала алу. Айнымалылары бар өрнектерді түрлендірулерді орындай алу. Формулалармен жұмыс істей алу.
Сабақ барысы
Сабақтың басы
I . Ұйымдастыру бөлімі.
1. Амандасу, оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру;
2. Үй тапсырмасын тексеру (дұрыс жауаппен салыстыру арқылы)
y=6-1x, мұндағы x=5;2;3;16
y=x2+1, мұндағы x=3;-4; 0; 5
II. <> бағдарламасы арқылы өткен сабақты қайталау
1. Функция дегеніміз не?
2. Функцияға мысал келтіріңіз?
3. Қандай функцияны сызықтық функция деп атайды?
4. Сызықтық функцияның графигі не болады?
5. k коэффициенттің қандай мәндерінде сызықтық функцияның графиктері қиылысады ?
6. k коэффициенттің қандай мәндерінде сызықтық функцияның графиктері параллель түзулер болады?
II. Оқушылармен бірге сабақ мақсатын және күтілетін нәтижені анықтау үшін Bilimland.kz сайты арқылы видео көрсетіледі.
Күтілетін нәтиже:Функция графиктерінің өзара орналасуы олардың коэффициенттеріне тәуелді болатынын негіздейді. https://bilimland.kz/kk/subject/algebra/7-synyp/zhazyqtyqta-tuzulerding-ozara-ornalasuy
Сабақтың ортасы
Оқу мақсатын өз бетімен меңгерту үшін келесі тапсырмалар орындалады.
Ой қозғау - 5 мин
Ауызша жұмыс. Оқушыларға <<Дұрыс>> және <<Дұрыс емес>> атты улестірмелер таратылады. Презентация бойынша олар тиісті үлестірмені көрсетіп, сұрақтарға жауап береді.
№1. Сызықтық функциялардың графиктері параллель:
және
Жауабы: Дұрыс.
№2. Сызықтық функциялардың графиктері параллель:
және
Жауабы: Дұрыс емес.
№3 Берілген сызықтық функцияларының графиктері қиылысу үшін, * белгісінің орнына 7-ге тең емес санды қою керек: және Жауабы: Дұрыс.
№4 Берілген функциялардың графиктері беттесу үшін, * белгісінің орнына 9 санын қою керек : және Жауабы: Дұрыс.
№5 Сызықтық функциялардың графиктері параллель:
және
Жауабы: Дұрыс емес.
№6 Берілген функциялардың графиктері беттесу үшін, * белгісінің орнына 6 санын қою керек : және Жауабы: Дұрыс емес.
Дескриптор: Білім алушы
- координаталар жазықтығында түзулердің орналасу жағдайларын анықтайды.
- дұрыс тұжырымдамамен сәйкестендіреді.
Оқулықпен жұмыс. № 23.10 (тақтада орындалады)
1) y=4x-7
A(0; -3,5): y=4x-3,5
B(0; -212): y=4x-212
C0; 56:y=4x-56
D0; -4,8: y=4x-4,8
2) y=10-2,5x
A(0; -3,5): y=-2,5x-3,5
B(0; -212): y=-2x-212
C0; 56:y=-2x-56
D0; -4,8: y=-2x-4,8
Сәйкестендіру. Топтық жұмыс
Дескриптор Білім алушы
- берілген график бойынша функцияны анықтайды.
- функцияны формулалармен сәйкестендіреді
Жұптық жұмыс. Bilimland.kz сайты арқылы практикалық жұмыстар орындау.
Тақта
Түрлі - түсті жетондар
Слайд
Тақта
https://bilimland.kz/kk/subject/algebra/7-synyp/zhazyqtyqta-tuzulerding-ozara-ornalasuy
Сабақ соңы
<<Рефлексиялық нысана>> арқылы оқушылардан кері байланыс алынады.
Дұрыс жауаппен салыстыру арқылы өзін - өзі бағалайды. Дескриптор арқылы бағаланады
Үлестірмелер
Саралау - сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?
Бағалау - Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
Өткен материалды қайталау мен тапсырмаларды орындау барысында саралау жүзеге асырылады. Тапсырмалар оқушылардың қабылдау ерекшеліктеріне, тапсырма қиындығына байланысты, оқушының іс-әрекетін ұйымдастыру формалары: жұппен, топпен және жекеше жұмыс түрлеріне сай ұсынылды.
Дұрыс жауаппен салыстыра өзін өзі бағалайды , дескриптор арқылы бағаланады және <<Рефлексиялық нысана>> арқылы бүгінгі сабаққа кері байланыс береді.
Ширату жаттығуларын орындату, көзге, қолға арналған жаттығулар орындалады
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
Жалпы бағалау
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары:
Күні: 29.11.19 Мұғалімнің аты - жөні: Орынбекова Назира
Сынып: 7 <<Д>> Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
Сызықтық функция графиктерінің өзара орналасуы
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
7.4.1.8 сызықтық функция графиктерінің өзара орналасуы олардың коэффициенттеріне тәуелді болатынын негіздеу
7.5.1.9 графигі берілген функцияның графигіне параллель немесе қиятын сызықтық функцияның формуласын табу;
Сабақтың мақсаты
Функция графиктерінің өзара орналасуы олардың коэффициенттеріне тәуелді болатынын негіздейді
Бағалау критерийі
k мен b-ға байланысты сызықтық функциялардың графиктері қалай орналасатынын болжай біледі (параллель, қиылысады, қиылыспайды)
Функция графиктерінің өзара орналасуы олардың коэффициенттеріне тәуелді болатынын негіздейді
Тілдік мақсаттар
Оқытудың тілдік мақсаттары:
сызықтық функцияның бұрыштық коэффициентінің таңбасы мен түзудің абсцисса осінің оң бағытына көлбеулік бұрышы арасындағы тәуелділікті түсінеді;
парабола тармақтарының бағыты а коэффициентінің таңбасына тәуелді екенін түсінеді;
кері пропоционалдық коэффиценті k - ның таңбасы мен оның графигінің координаталық ширектегі орналасу ерекшілігі арасындағы байланысты түсіндіреді.
Пәндік лексика және терминология:
сызықтық функция;
сызықтық функцияның бұрыштық коэффициенті;
парабола, кубтық парабола;
парабола төбесі, параболаның тармақтары;
гипербола
Диалогқа /жазылымға қажетті тіркестер:
oo функциялар графиктерінің қиылысу нүктесі(лері);
oo график абсциссалар осін ... нүктесінде қияды;
oo график ординаталар осін ... нүктесінде қияды;
oo парабола тармақтары (жоғары, төмен) бағытталған, өйткені ... ;
oo функцияның графигі ... симметриялы;
oo егер сызықтық функциялардың бұрыштық коэффициенттері тең болса, онда олардың графиктері ...
Құндылықтарға баулу
Мақсатқа жету үшін табандылығы, еңбекқорлық, сұрақтарға тез жауап беру, жағдайды талдау және жаңа жағдайға бейімделу, өмір бойы білім алу, оқуға ептілігін, өзбетінше ақпаратты жинау дағдыларын арттыру.
Пәнаралық байланыс
бейнелеу, информатика, қазақ тілі, геометрия, физика
Тақырып бойынша алдыңғы білім
Шамалар арасындағы тәуелділіктерді білу; тура және кері пропорционалдық ұғымдарын білу; тура пропорционалдық тәуелділіктің графигін сала алу. Айнымалылары бар өрнектерді түрлендірулерді орындай алу. Формулалармен жұмыс істей алу.
Сабақ барысы
Сабақтың басы
I . Ұйымдастыру бөлімі.
1. Амандасу, оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру;
2. Үй тапсырмасын тексеру (дұрыс жауаппен салыстыру арқылы)
y=6-1x, мұндағы x=5;2;3;16
y=x2+1, мұндағы x=3;-4; 0; 5
II. <
1. Функция дегеніміз не?
2. Функцияға мысал келтіріңіз?
3. Қандай функцияны сызықтық функция деп атайды?
4. Сызықтық функцияның графигі не болады?
5. k коэффициенттің қандай мәндерінде сызықтық функцияның графиктері қиылысады ?
6. k коэффициенттің қандай мәндерінде сызықтық функцияның графиктері параллель түзулер болады?
II. Оқушылармен бірге сабақ мақсатын және күтілетін нәтижені анықтау үшін Bilimland.kz сайты арқылы видео көрсетіледі.
Күтілетін нәтиже:Функция графиктерінің өзара орналасуы олардың коэффициенттеріне тәуелді болатынын негіздейді. https://bilimland.kz/kk/subject/algebra/7-synyp/zhazyqtyqta-tuzulerding-ozara-ornalasuy
Сабақтың ортасы
Оқу мақсатын өз бетімен меңгерту үшін келесі тапсырмалар орындалады.
Ой қозғау - 5 мин
Ауызша жұмыс. Оқушыларға <<Дұрыс>> және <<Дұрыс емес>> атты улестірмелер таратылады. Презентация бойынша олар тиісті үлестірмені көрсетіп, сұрақтарға жауап береді.
№1. Сызықтық функциялардың графиктері параллель:
және
Жауабы: Дұрыс.
№2. Сызықтық функциялардың графиктері параллель:
және
Жауабы: Дұрыс емес.
№3 Берілген сызықтық функцияларының графиктері қиылысу үшін, * белгісінің орнына 7-ге тең емес санды қою керек: және Жауабы: Дұрыс.
№4 Берілген функциялардың графиктері беттесу үшін, * белгісінің орнына 9 санын қою керек : және Жауабы: Дұрыс.
№5 Сызықтық функциялардың графиктері параллель:
және
Жауабы: Дұрыс емес.
№6 Берілген функциялардың графиктері беттесу үшін, * белгісінің орнына 6 санын қою керек : және Жауабы: Дұрыс емес.
Дескриптор: Білім алушы
- координаталар жазықтығында түзулердің орналасу жағдайларын анықтайды.
- дұрыс тұжырымдамамен сәйкестендіреді.
Оқулықпен жұмыс. № 23.10 (тақтада орындалады)
1) y=4x-7
A(0; -3,5): y=4x-3,5
B(0; -212): y=4x-212
C0; 56:y=4x-56
D0; -4,8: y=4x-4,8
2) y=10-2,5x
A(0; -3,5): y=-2,5x-3,5
B(0; -212): y=-2x-212
C0; 56:y=-2x-56
D0; -4,8: y=-2x-4,8
Сәйкестендіру. Топтық жұмыс
Дескриптор Білім алушы
- берілген график бойынша функцияны анықтайды.
- функцияны формулалармен сәйкестендіреді
Жұптық жұмыс. Bilimland.kz сайты арқылы практикалық жұмыстар орындау.
Тақта
Түрлі - түсті жетондар
Слайд
Тақта
https://bilimland.kz/kk/subject/algebra/7-synyp/zhazyqtyqta-tuzulerding-ozara-ornalasuy
Сабақ соңы
<<Рефлексиялық нысана>> арқылы оқушылардан кері байланыс алынады.
Дұрыс жауаппен салыстыру арқылы өзін - өзі бағалайды. Дескриптор арқылы бағаланады
Үлестірмелер
Саралау - сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?
Бағалау - Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
Өткен материалды қайталау мен тапсырмаларды орындау барысында саралау жүзеге асырылады. Тапсырмалар оқушылардың қабылдау ерекшеліктеріне, тапсырма қиындығына байланысты, оқушының іс-әрекетін ұйымдастыру формалары: жұппен, топпен және жекеше жұмыс түрлеріне сай ұсынылды.
Дұрыс жауаппен салыстыра өзін өзі бағалайды , дескриптор арқылы бағаланады және <<Рефлексиялық нысана>> арқылы бүгінгі сабаққа кері байланыс береді.
Ширату жаттығуларын орындату, көзге, қолға арналған жаттығулар орындалады
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
Жалпы бағалау
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары:
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz