Сызықтық функция графиктерінің өзара орналасуы

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7 . 2А Мектеп: Төле би атындағы № 8 гимназия

Күні: 29. 11. 19 Мұғалімнің аты - жөні: Орынбекова Назира

Сынып: 7 «Д» Қатысқандар: Қатыспағандар:

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7. 2АМектеп:Төле би атындағы № 8 гимназияКүні:29. 11. 19Мұғалімнің аты - жөні:Орынбекова НазираСынып:7 «Д»Қатысқандар:Қатыспағандар:: Сабақтың тақырыбы
Сызықтық функция графиктерінің өзара орналасуы
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7. 2АМектеп:Төле би атындағы № 8 гимназияКүні:29. 11. 19Мұғалімнің аты - жөні:Орынбекова НазираСынып:7 «Д»Қатысқандар:Қатыспағандар:: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

7. 4. 1. 8 сызықтық функция графиктерінің өзара орналасуы олардың коэффициенттеріне тәуелді болатынын негіздеу

7. 5. 1. 9 графигі берілген функцияның графигіне параллель немесе қиятын сызықтық функцияның формуласын табу;

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7. 2АМектеп:Төле би атындағы № 8 гимназияКүні:29. 11. 19Мұғалімнің аты - жөні:Орынбекова НазираСынып:7 «Д»Қатысқандар:Қатыспағандар:: Сабақтың мақсаты
Функция графиктерінің өзара орналасуы олардың коэффициенттеріне тәуелді болатынын негіздейді
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7. 2АМектеп:Төле би атындағы № 8 гимназияКүні:29. 11. 19Мұғалімнің аты - жөні:Орынбекова НазираСынып:7 «Д»Қатысқандар:Қатыспағандар:: Бағалау критерийі

k мен b- ға байланысты сызықтық функциялардың графиктері қалай орналасатынын болжай біледі (параллель, қиылысады, қиылыспайды)

Функция графиктерінің өзара орналасуы олардың коэффициенттеріне тәуелді болатынын негіздейді

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7. 2АМектеп:Төле би атындағы № 8 гимназияКүні:29. 11. 19Мұғалімнің аты - жөні:Орынбекова НазираСынып:7 «Д»Қатысқандар:Қатыспағандар:: Тілдік мақсаттар

Оқытудың тілдік мақсаттары:

  • сызықтық функцияның бұрыштық коэффициентінің таңбасы мен түзудің абсцисса осінің оң бағытына көлбеулік бұрышы арасындағы тәуелділікті түсінеді;
  • парабола тармақтарының бағыты а коэффициентінің таңбасына тәуелді екенін түсінеді;
  • кері пропоционалдық коэффиценті k - ның таңбасы мен оның графигінің координаталық ширектегі орналасу ерекшілігі арасындағы байланысты түсіндіреді.

Пәндік лексика және терминология:

  • сызықтық функция;
  • сызықтық функцияның бұрыштық коэффициенті;
  • парабола, кубтық парабола;
  • парабола төбесі, параболаның тармақтары;
  • гипербола

Диалогқа /жазылымға қажетті тіркестер:

  • функциялар графиктерінің қиылысу нүктесі(лері) ;
  • график абсциссалар осін . . . нүктесінде қияды;
  • график ординаталар осін . . . нүктесінде қияды;
  • парабола тармақтары (жоғары, төмен) бағытталған, өйткені . . . ;
  • функцияның графигі . . . симметриялы;
  • егер сызықтық функциялардың бұрыштық коэффициенттері тең болса, онда олардың графиктері . . .
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7. 2АМектеп:Төле би атындағы № 8 гимназияКүні:29. 11. 19Мұғалімнің аты - жөні:Орынбекова НазираСынып:7 «Д»Қатысқандар:Қатыспағандар:: Құндылықтарға баулу
Мақсатқа жету үшін табандылығы, еңбекқорлық, сұрақтарға тез жауап беру, жағдайды талдау және жаңа жағдайға бейімделу, өмір бойы білім алу, оқуға ептілігін, өзбетінше ақпаратты жинау дағдыларын арттыру.
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7. 2АМектеп:Төле би атындағы № 8 гимназияКүні:29. 11. 19Мұғалімнің аты - жөні:Орынбекова НазираСынып:7 «Д»Қатысқандар:Қатыспағандар:: Пәнаралық байланыс
бейнелеу, информатика, қазақ тілі, геометрия, физика
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7. 2АМектеп:Төле би атындағы № 8 гимназияКүні:29. 11. 19Мұғалімнің аты - жөні:Орынбекова НазираСынып:7 «Д»Қатысқандар:Қатыспағандар:: Тақырып бойынша алдыңғы білім
Шамалар арасындағы тәуелділіктерді білу; тура және кері пропорционалдық ұғымдарын білу; тура пропорционалдық тәуелділіктің графигін сала алу. Айнымалылары бар өрнектерді түрлендірулерді орындай алу. Формулалармен жұмыс істей алу.
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7. 2АМектеп:Төле би атындағы № 8 гимназияКүні:29. 11. 19Мұғалімнің аты - жөні:Орынбекова НазираСынып:7 «Д»Қатысқандар:Қатыспағандар:: Сабақ барысы
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7. 2АМектеп:Төле би атындағы № 8 гимназияКүні:29. 11. 19Мұғалімнің аты - жөні:Орынбекова НазираСынып:7 «Д»Қатысқандар:Қатыспағандар:: Сабақтың басы

I . Ұйымдастыру бөлімі.

  1. Амандасу, оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру;
  2. Үй тапсырмасын тексеру (дұрыс жауаппен салыстыру арқылы)

y = 6 1 x , м ұ н д а ғ ы x = 5 ; 2 ; 3 ; 1 6 y = 6 - \frac{1}{x}, \ мұндағы\ x = 5; 2; 3; \frac{1}{6}

y = x 2 + 1 , м ұ н д а ғ ы x = 3 ; 4 ; 0 ; 5 y = x^{2} + 1, \ \ \ мұндағы\ x = 3; - 4; \ 0; \ 5

  1. «The hat» бағдарламасы арқылы өткен сабақты қайталау
  1. Функция дегеніміз не?
  2. Функцияға мысал келтіріңіз?
  3. Қандай функцияны сызықтық функция деп атайды?
  4. Сызықтық функцияның графигі не болады?
  5. k коэффициенттің қандай мәндерінде сызықтық функцияның графиктері қиылысады ?
  6. k коэффициенттің қандай мәндерінде сызықтық функцияның графиктері параллель түзулер болады?
  1. Оқушылармен бірге сабақ мақсатын және күтілетін нәтижені анықтау үшін Bilimland. kz сайты арқылы видео көрсетіледі.

Күтілетін нәтиже: Функция графиктерінің өзара орналасуы олардың коэффициенттеріне тәуелді болатынын негіздейді.

https://bilimland. kz/kk/subject/algebra/7-synyp/zhazyqtyqta-tuzulerding-ozara-ornalasuy

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7. 2АМектеп:Төле би атындағы № 8 гимназияКүні:29. 11. 19Мұғалімнің аты - жөні:Орынбекова НазираСынып:7 «Д»Қатысқандар:Қатыспағандар:: Сабақтың ортасы

Оқу мақсатын өз бетімен меңгерту үшін келесі тапсырмалар орындалады.

Ой қозғау - 5 мин

Ауызша жұмыс. Оқушыларға «Дұрыс» және «Дұрыс емес» атты улестірмелер таратылады. Презентация бойынша олар тиісті үлестірмені көрсетіп, сұрақтарға жауап береді.

№1 . Сызықтық функциялардың графиктері параллель:

және

Жауабы: Дұрыс.

№2 . Сызықтық функциялардың графиктері параллель:

және

Жауабы: Дұрыс емес.

№3 Берілген сызықтық функцияларының графиктері қиылысу үшін, * белгісінің орнына 7-ге тең емес санды қою керек: және Жауабы: Дұрыс.

№4 Берілген функциялардың графиктері беттесу үшін, * белгісінің орнына 9 санын қою керек : және Жауабы: Дұрыс.

№5 Сызықтық функциялардың графиктері параллель:

және

Жауабы: Дұрыс емес.

№6 Берілген функциялардың графиктері беттесу үшін, * белгісінің орнына 6 санын қою керек : және Жауабы: Дұрыс емес.

Дескриптор: Білім алушы

- координаталар жазықтығында түзулердің орналасу жағдайларын анықтайды.

- дұрыс тұжырымдамамен сәйкестендіреді.

Оқулықпен жұмыс . № 23. 10 (тақтада орындалады)

  1. y=4x−7y = 4x - 7

A(0; -3, 5) : y = 4 x 3 , 5 y = 4x - 3, 5

B(0; - 2 1 2 ) 2\frac{1}{2}) : y = 4 x 2 1 2 y = 4x - 2\frac{1}{2}

C ( 0 ; 5 6 ) : y = 4 x 5 6 \left( 0; \ \frac{5}{6} \right) :y = 4x - \frac{5}{6}\ \

D ( 0 ; 4 , 8 ) (0; \ - 4, 8) : y = 4 x 4 , 8 y = 4x - 4, 8

  1. y=10−2, 5xy = 10 - 2, 5x

A(0; -3, 5) : y = 2 , 5 x 3 , 5 y = - 2, 5x - 3, 5

B(0; - 2 1 2 ) 2\frac{1}{2}) : y = 2 x 2 1 2 y = - 2x - 2\frac{1}{2}

C ( 0 ; 5 6 ) : y = 2 x 5 6 \left( 0; \ \frac{5}{6} \right) :y = - 2x - \frac{5}{6}\ \

D ( 0 ; 4 , 8 ) (0; \ - 4, 8) : y = 2 x 4 , 8 y = - 2x - 4, 8

Сәйкестендіру. Топтық жұмыс

Дескриптор Білім алушы

- берілген график бойынша функцияны анықтайды.

- функцияны формулалармен сәйкестендіреді

Жұптық жұмыс. Bilimland. kz сайты арқылы практикалық жұмыстар орындау.

Тақта

Түрлі - түсті жетондар

Слайд

Тақта

https://bilimland. kz/kk/subject/algebra/7-synyp/zhazyqtyqta-tuzulerding-ozara-ornalasuy

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7. 2АМектеп:Төле би атындағы № 8 гимназияКүні:29. 11. 19Мұғалімнің аты - жөні:Орынбекова НазираСынып:7 «Д»Қатысқандар:Қатыспағандар:: Сабақ соңы

«Рефлексиялық нысана» арқылы оқушылардан кері байланыс алынады.

Дұрыс жауаппен салыстыру арқылы өзін - өзі бағалайды. Дескриптор арқылы бағаланады

https://go1.imgsmail.ru/imgpreview?key=4b01702833bc0a52&mb=imgdb_preview_143

Үлестірмелер
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7. 2АМектеп:Төле би атындағы № 8 гимназияКүні:29. 11. 19Мұғалімнің аты - жөні:Орынбекова НазираСынып:7 «Д»Қатысқандар:Қатыспағандар:: Саралау - сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?
Бағалау - Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7. 2АМектеп:Төле би

Ұқсас жұмыстар
Түзулер параллель
Сызықтық функциялардың графиктерін зерттеу
Күнтізбелік жоспарлау. 6 бағдарлы сынып
Сызықтық функция
Теңдеуге есептер шешу
Алгебралық өрнектерді түрлендіру
Жеке тапсырма ұсыну
Сызықтық функция 6-сынып
Қай түзу перпендикуляр түзу
Бүтін рационал теңдеу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz