Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Дастарқан тәсілі мин
Қысқа мерзімді жоспар
| Ұзақ мерзімді жоспар | Мектеп: «Семей қаласы №7 жалпы орта білім беретін |
|тарауы: |мектеп-лицейі» КММ |
| | |
|8- тарау. Қазақ халқының | |
|әдет-ғұрыптары мен | |
|салт-дәстүрлері | |
|Күні: |Мұғалімнің аты-жөні: Рамазанова Гүлнәр Жұмабекқызы |
|Сынып: 6 |Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|Қазақ тілі | |
|Сабақ тақырыбы |Қазақтың дастарқаны |
|Осы сабақта қол|6.О5. Мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені|
|жеткізілетін |анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыру. |
|оқу мақсаттары |6.Ж5. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ойды |
|(оқу |білдіретін сөйлемдерді іріктей отырып, жинақы мәтін жазу. |
|бағдарламасына |6.ӘТН4.3. Үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік |
|сәйкес) |қатарларын түрлендіріп қолдану. |
|Сабақ мақсаты | Барлық оқушылар орындай алады: «Қазақтың дастарқаны» мәтінінен |
| |негізгі ақпаратты анықтап, тірек сөздерді табады. Берілген |
| |мәтіннен үстеулерді анықтайды. |
| |Оқушылардың басым бөлігі орындай алады: Мәтінде көтерілген |
| |мәселені анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады, негізгі ойды |
| |білдіретін сөйлемдерді іріктейді. Үстеудің мағыналық түрлерін |
| |ажыратады. |
| |Кейбір оқушылар орындай алады: Мәтінде көтерілген мәселе бойынша |
| |өз ойын жеткізіп, негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктеп, |
| |үстеудің синонимдік қатарларын түрлендіре отырып жинақы мәтін |
| |жазады. |
|Бағалау |Мәтінде көтерілген мәселені анықтап, өз ойын жеткізеді. |
|критерийі |Мәтінде көтерілген мәселе бойынша сұрақ құрастырады. |
| |Үстеудің мағыналық түрлерін ажыратады. |
| |Үстеудің синонимдік қатарларын түрлендіріп жинақы мәтін жазады. |
|Тілдік |Оқушылар орындай алады: |
|мақсаттар |Мәтіндегі көтерілген мәселе бойынша өз ойын жеткізе отыра, |
| |нақтылау сұрақтарын құрастырады. |
| |Мәтін бойынша негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді анықтайды және |
| |жинақы мәтін жазуға машықтанады. |
| |Мәтіндегі негізгі ойға қатысты мақал-мәтелдерді анықтайды. |
| |Үстеулердің мағыналық түрлерін ажыратып, синонимдік қатарын |
| |түрлендіріп қолданады. |
| |Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: дәм, наным-сенім, жекжат, |
| |ақсақал, бейтаныс, дәмдес, ерулік, т.б.. |
| |Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: ата-әжелер, санаға|
| |сіңген салт, бірлік белгісі, дәм татыру, тамақта кие, қазақи |
| |тәртіп, т.б.. |
| |Мәтін құруға арналған пайдалы тіркестер: қазақы дастархан, дәмдес |
| |болу, ұлт тұрмысы, таным-түсінігі, құрметті азаматтар немесе |
| |ақсақалдар, т.б.. |
| |Талқылауға арналған сұрақтар: |
| |Қазақтың асты «дәм» деп атауының себебі неде? |
| |Қазақы дастарқан дәстүрі дегенді қалай түсінеміз? |
| |Не үшін дәм татырудың маңызы зор болған? |
| |Дастарқанға қатысты қандай салт-дәстүрлерді білесің? |
| |Қазақ дастарқанды не үшін киелі деп санайды? |
|Құндылықтарға |«Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы» 6-құндылығы негізінде|
|баулу |туған жеріміздің тарихында ата-бабаларымыздың ұлы істері |
| |сақталғандығын көрсетіп, мәдениетіміз, салт-дәстүріміз, сана |
| |сезімімізді көрсету, ұлтжандылыққа тәрбиелеу. |
|Пәнаралық |Тарих, қазақ әдебиеті |
|байланыс | |
|Алдыңғы білім |Қазақтың дастарқаны туралы түсінігі бар. Үстеулерді біледі. |
|Сабақ барысы |
|Сабақтың |Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері |Ресурстар |
|жоспарланған | | |
|кезеңдері | | |
|Сабақтың басы |Психологиялық ахуал. «Досыңа бөлінген уақыт» | |
|5 мин |(оқушылар шеңберге тұрып, бір-біріне ықылас | |
| |сезімін білдіреді. Бүгінгі күніне сәттілік | |
|2мин |тілейді.) | |
| |Топқа бөлу. «Қазақы дастарқан» (қазақтың ұлттық | |
| |тамақтары бейнеленген үлестірме қағаздар | |
|2 мин |арқылы(олар ет, сүт, ұн өнімдері) «Бесбармақ», | |
| |«Қымыз», «Бауырсақ» 3 топқа бөлініп отырады.) | |
| |Тақырыпты болжау: «Миға шабуыл» әдісі.. | |
| |(қолындағы үлестірме қағаздарға назар аудартып, | |
|1 мин |сұрақ қою) | |
| |Ұлттық тағамдарды көре отырып, көз алдымызға нені| |
| |елестетеміз? | |
| |Әрине қазақтың дастарқаны елестейді. Олай болса | |
| |бүгінгі біздің тақырыбымыз «Қазақтың дастарқаны» | |
| |деп аталады. | |
| |Сонымен қатар, сабақтың мақсаты, бағалау | |
| |критерийі, жүргізілетін жұмыстармен танысады. | |
|Сабақтың ортасы|С.1-тапсырма. «DEAL» әдісі |http://alashaina|
|25 мин | |sy.kz/society/ka|
| |Мәтінді көшір |zakyi-dastarhan-|
| |1. «Қазақы дастарқан» мәтінін оқы. Ішінен тірек |dametu--kazakyi-|
| |сөздерді тауып, өз ойынды ортаға сал. |dastur-49152/ |
|5 мин |D- оқығаныңды баяндап бер; |(мәтін) |
| |E- тірек сөздердің мағынасын түсіндір; | |
| |A – ортаға салып талда; | |
| |L – өмірмен байланыстыр. | |
| | | |
| |Дескриптор: | |
| |Мәтінді түсініп оқиды. | |
| |Тірек сөздерді табады | |
| |Өз ойын өмірмен байланыстырып жеткізеді. | |
| | | |
| |ҚБ. «Бауырсақ» тәсілі (топ бірін-бірі бағалайды, | |
| |танымдық бағалау) | |
| |Үлкен бауырсақ – өте жақсы, ши бауырсақ – жақсы, | |
| |ұсақ бауырсақ – талпын. | |
| | | |
| |ТЖ. 2-тапсырма. «Табақ тарту» әдісі (үлестірме | |
|5 мин |қағаздағы табақ үш бөлікке бөлініп тұрады. Олар:| |
| |«Нақыл сөздер, тыйым сөздер», «Салт-дәстүр», | |
| |«Мақал-мәтелдер») | |
| |1-бөлігіне «Қазақтың дастарқаны» мәтінінен нақыл | |
| |сөздерді, тыйым сөздерді теріп жаз. | |
| |2-бөлігіне «Қазақтың дастарқаны» мәтінінде | |
| |көрсетілген салт-дәстүрлерді анықта. | |
| |3-бөлігіне дастарқан, ас туралы мақал-мәтелдерді | |
| |мысалға келтір. | |
| | | |
| |Дескриптор: |https://www.yout|
| |Мәтіннен нақыл сөздерді теріп жазады. |ube.com/watch?v=|
| |Мәтінде көрсетілген салт-дәстүрлерді анықтайды. |ByXpmCHOHGM |
| |Мақал-мәтелдерді мысалға келтіреді. | |
| | | |
| |ҚБ. «Табақ тарту» тәсілі (мұғалімнің бағалауы, | |
| |танымдық) | |
| |Бас табақ – өте жақсы, қос табақ – жақсы, сый | |
| |табақ – талпын. |https://www.yout|
|4 мин | |ube.com/watch?v=|
| |Т.Ж. 3-тапсырма. «Сарқыт» әдісі (интерактивті |RYhQGP9xgsY |
| |тақтадан көрсетілген бейнебаянға назар аударып, | |
| |оқушылар топта бірігіп үш нақтылау сұрағын | |
| |құрады. Қоржынға салып, сағат тілі бойынша келесі| |
| |топқа жібереді. Сұрақты алған топ қоржынды ашып | |
| |жауап береді) | |
| |1.Бейнебаянға назар аударып, тірек сөздерді | |
| |анықтап үш нақтылау сұрағын құра, қоржынға сал. | |
| |Дескриптор: | |
| |Тірек сөздерді негізге алып нақылау сұрақтарын | |
| |құрады. | |
| |Сұрақтарға жауап береді. | |
| |ҚБ. «Қоржын» тәсілі (мұғалімнің бағалауы, | |
| |танымдық бағалау) | |
| |Жасыл қоржын – өте жақсы, қызыл қоржын – жақсы, | |
| |ақ қоржын - талпын | |
|1 мин | | |
| |Сергіту сәті: «Дастарқан» әні (тыңда, қимылда) | |
| | | |
| |Т.Ж. 4-тапсырма. «Рөлде ойна» әдісі | |
|3 мин |Жағдаяттан шығу үшін үстеулерді қолдана отырып | |
| |диалог құра, рөлде ойна. | |
| |Жағдаятты сұрақ: Егер, үйге, үлкендер жоқта | |
| |алыстан қонақтар келіп қалса, сенің әрекетің? | |
| |Дескриптор: | |
| |Жағдаятты сұрақтан шығады. | |
| |Үстеулерді орынды қолдана отырып диалог құрады. | |
| |Рөлде ойнайды. | |
| | | |
| |ҚБ.«Қол шапалақ» тәсілі (бірін-бірі бағалау, | |
| |эмоционалды бағалау) | |
| |3 рет – өте жақсы, 2 рет – жақсы, 1 рет- талпын. | |
| | | |
|7мин |Ж. 5-тапсырма. « Ет турау» әдісі | |
| |«Қазақы дастарқан» мәтініндегі негізгі ойды | |
| |іріктеп, жинақы мәтін құра. | |
| |Дескриптор: | |
| |Мәтіндегі негізгі ойды іріктеп, жинақы мәтін | |
| |құрайды. | |
| |ҚБ. «Қымыз» тәсілі (мұғалімнің бағалауы, танымдық| |
| |бағалау) | |
| |Бесті қымыз –өте жақсы, саумал қымыз – жақсы, | |
| |түнемел қымыз– талпын | |
|Сабақтың соңы |Кері байланыс: | |
|10 мин |«Аяқталмаған сөйлем» әдісі |Үлестірме қағаз |
| |Мен бүгінгі сабақта... түсіндім, ... білдім | |
|5 мин |Маған ерекше ұнағаны... | |
| |Мен өзімді... үшін мақтар едім |Қазақ тілі |
| |... қиындық тудырды |6-сынып. |
| | |Ермекова Т.Н., |
| |Үйге тапсырма: |Отарбекова Ж.К.,|
| |Тапсырмалардың біреуін таңдау бойынша орында: |Токтыбаева Г.Б.,|
| |Дастарқанға берілетін 3 бата жаз. |– Астана: |
|3 мин |«Қазақтың дастарқаны» тақырыбында шағын ойтолғау |«Арман-ПВ» |
| |жаз. |баспасы, 2018. –|
| | |149б (ЖОБА) |
| |Рефлексия | |
| |«Дастарқан» тәсілі | |
|2 мин |Оқушылар сабақтан алған әсерлерін қолдарындағы | |
| |ұлттық тағамдардың суреті бар үлестірме | |
| |қағаздарына жазып, дастарқан үстіне қояды. | |
| |
|Саралау: Сіз қандай тәсілмен |Бағалау: оқушы білімін |Пәнаралық |
|көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз |тексеру |байланыс. |
|басқаларға қарағанда қабілетті | |Денсаулық және |
|оқушыларға қандай тапсырма | |қауіпсіздік |
|бересіз? | |техникасын сақтау |
| | |АКТ-ны қолдану |
|Оқу мақсатына жету үшін мақсат |1-тапсырма. «Бауырсақ» тәсілі|Қазақ әдебиеті, |
|бойынша сараладым. Себебі оқушы |(оқушылар бірін-бірі |тарих пәндерімен |
|деңгейіне қарап қол жетімді |бағалайды) Ашыған бауырсақ – |байланысады. |
|тапсырмаларды орындатуға |өте жақсы, ши бауырсақ – |АКТ-ны |
|негіздедім. |жақсы, ұсақ бауырсақ – |3-тапсырмада |
|Барлық оқушылар орындай алады: |талпын. |видиоролик |
|мәтіннен негізгі және қосымша |2-тапсырма. «Табақ тарту» |көрсетуде, сонымен|
|ақпаратты анықтап, тірек сөздерді|тәсілі (мұғалімнің бағалауы,|қатар сергіту |
|табады. Берілген мәтіннен |танымдық) |сәтінде иімді |
|үстеулерді анықтайды. |Бас табақ – өте жақсы, сый |қолданамын. АКТ-ны|
|Оқушылардың басым бөлігі орындай |табақ – жақсы, күйеу табақ – |қолднауда,топқа |
|алады: мәтінде көтерілген |талпын. |бөліну барысында, |
|мәселені анықтауға бағытталған |3-тапсырма. «Қоржын» тәсілі |сергіту сәтінде |
|сұрақтар құрып, негізгі ойды |(мұғалімнің бағалауы) |қауіпсіздік |
|білдіретін сөйлемдерді іріктейді.|Жасыл конверт – өте жақсы, |ережелерін |
|Үстеудің мағыналық түрлерін |көк конверт – жақсы, сары |сақтауды |
|ажыратады. |конверт - талпын |қадағалаймын. |
|Кейбір оқушылар орындай алады: |4-тапсырма. «Қол шапалақ» | |
|мәтінде көтерілген мәселе бойынша|тәсілі (бірін-бірі бағалау) | |
|өз ойын жеткізіп, негізгі ойды |3 рет – өте жақсы, 2 рет – | |
|білдіретін сөйлемдерді іріктей |жақсы, 1 рет- талпын. | |
|келе, үстеудің синонимдік |5-тапсырма. «Қымыз» тәсілі | |
|қатарларын түрлендіре отырып |(мұғалімнің бағалауы, | |
|жинақы мәтін жазады. |танымдық бағалау) | |
|Нәтижеге немесе жауап бойынша |Бесті қымыз –өте жақсы, | |
|саралау «Ет тарту» әдісі |саумал қымыз – жақсы, | |
|5-тапсырмасында, «Сарқыт» әдісі |түнемел қымыз– талпын | |
|3-тапсырмасында бір тапсырма |Кері байланыс: | |
|берілгенмен түрлі деңгейдегі |«Аяқталмаған сөйлем» әдісі | |
|жауап күтіледі. Себебі, бұл |• Мен бүгінгі сабақта... | |
|саралауда оқушылардан дербес |түсіндім, ... білдім | |
|шығармашылық пен жеке жауап |• Маған ерекше ұнағаны... | |
|күтіледі. Мақсат бойынша |• Мен өзімді... үшін мақтар | |
|саралауымдағы кейбір оқушылар |едім | |
|орындай алатын тапсырмалар осылай|• ... қиындық тудырды | |
|жүзеге асады. |Рефлексия | |
|Тапсырма бойынша саралау «Миға |«Дастарқан» тәсілі | |
|шабуыл» кезінен басталып «DEAL» |Оқушылар сабақтан алған | |
|әдісінен «Ет тарту» әдісіне дейін|әсерлерін қолдарындағы ұлттық| |
|тапсырмалар күрделене түседі. |тағамдардың суреті бар | |
|Кейбір оқушыларға ізденіс |үлестірме қағаздарына жазып, | |
|тудырып, түрлі ресурстар |дастарқан үстіне қояды. | |
|қолдануға итермелейді. | | |
|Оқушының дербестігі мен | | |
|жауапкершілігі бойынша саралау | | |
|«Рөлде ойна» әдісінде | | |
|4-тапсырмада оқушылар | | |
|тапсырмаларды ортақ тапсырма | | |
|алып, өз жауапкершіліктерін | | |
|нәтижелі орындауға талпынады. | | |
|Қалыптастырушы бағалау арқылы | | |
|бірін-біріне демеу беріп, оқушы | | |
|дербестігін танытады. | | |
|Қарым-қатынас формалары бойынша | | |
|саралауды «DEAL» әдісі | | |
|1-тапсырмада өте тиімді алдым. | | |
|Себебі, бұл жерде бір топта | | |
|отырған қабілеті төмендеу оқушы | | |
|өзінің құбысынан көмек алуға | | |
|мүмкіндігі бар. Кез келген оқушы | | |
|өз идеясын ортаға сала алады. | | |
|Таңдау бойынша саралау үйге | | |
|берілген тапсырмада оқушылар | | |
|өзіне ұнаған, өзі үшін қызықты | | |
|және өз мүмкіндігінесайкелетін | | |
|тапсырмаларын таңдау арқылы | | |
|орындайды. | | |
|Сабақ бойынша рефлексия | |
| Ұзақ мерзімді жоспар | Мектеп: «Семей қаласы №7 жалпы орта білім беретін |
|тарауы: |мектеп-лицейі» КММ |
| | |
|8- тарау. Қазақ халқының | |
|әдет-ғұрыптары мен | |
|салт-дәстүрлері | |
|Күні: |Мұғалімнің аты-жөні: Рамазанова Гүлнәр Жұмабекқызы |
|Сынып: 6 |Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|Қазақ тілі | |
|Сабақ тақырыбы |Қазақтың дастарқаны |
|Осы сабақта қол|6.О5. Мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені|
|жеткізілетін |анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыру. |
|оқу мақсаттары |6.Ж5. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ойды |
|(оқу |білдіретін сөйлемдерді іріктей отырып, жинақы мәтін жазу. |
|бағдарламасына |6.ӘТН4.3. Үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік |
|сәйкес) |қатарларын түрлендіріп қолдану. |
|Сабақ мақсаты | Барлық оқушылар орындай алады: «Қазақтың дастарқаны» мәтінінен |
| |негізгі ақпаратты анықтап, тірек сөздерді табады. Берілген |
| |мәтіннен үстеулерді анықтайды. |
| |Оқушылардың басым бөлігі орындай алады: Мәтінде көтерілген |
| |мәселені анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады, негізгі ойды |
| |білдіретін сөйлемдерді іріктейді. Үстеудің мағыналық түрлерін |
| |ажыратады. |
| |Кейбір оқушылар орындай алады: Мәтінде көтерілген мәселе бойынша |
| |өз ойын жеткізіп, негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктеп, |
| |үстеудің синонимдік қатарларын түрлендіре отырып жинақы мәтін |
| |жазады. |
|Бағалау |Мәтінде көтерілген мәселені анықтап, өз ойын жеткізеді. |
|критерийі |Мәтінде көтерілген мәселе бойынша сұрақ құрастырады. |
| |Үстеудің мағыналық түрлерін ажыратады. |
| |Үстеудің синонимдік қатарларын түрлендіріп жинақы мәтін жазады. |
|Тілдік |Оқушылар орындай алады: |
|мақсаттар |Мәтіндегі көтерілген мәселе бойынша өз ойын жеткізе отыра, |
| |нақтылау сұрақтарын құрастырады. |
| |Мәтін бойынша негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді анықтайды және |
| |жинақы мәтін жазуға машықтанады. |
| |Мәтіндегі негізгі ойға қатысты мақал-мәтелдерді анықтайды. |
| |Үстеулердің мағыналық түрлерін ажыратып, синонимдік қатарын |
| |түрлендіріп қолданады. |
| |Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: дәм, наным-сенім, жекжат, |
| |ақсақал, бейтаныс, дәмдес, ерулік, т.б.. |
| |Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: ата-әжелер, санаға|
| |сіңген салт, бірлік белгісі, дәм татыру, тамақта кие, қазақи |
| |тәртіп, т.б.. |
| |Мәтін құруға арналған пайдалы тіркестер: қазақы дастархан, дәмдес |
| |болу, ұлт тұрмысы, таным-түсінігі, құрметті азаматтар немесе |
| |ақсақалдар, т.б.. |
| |Талқылауға арналған сұрақтар: |
| |Қазақтың асты «дәм» деп атауының себебі неде? |
| |Қазақы дастарқан дәстүрі дегенді қалай түсінеміз? |
| |Не үшін дәм татырудың маңызы зор болған? |
| |Дастарқанға қатысты қандай салт-дәстүрлерді білесің? |
| |Қазақ дастарқанды не үшін киелі деп санайды? |
|Құндылықтарға |«Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы» 6-құндылығы негізінде|
|баулу |туған жеріміздің тарихында ата-бабаларымыздың ұлы істері |
| |сақталғандығын көрсетіп, мәдениетіміз, салт-дәстүріміз, сана |
| |сезімімізді көрсету, ұлтжандылыққа тәрбиелеу. |
|Пәнаралық |Тарих, қазақ әдебиеті |
|байланыс | |
|Алдыңғы білім |Қазақтың дастарқаны туралы түсінігі бар. Үстеулерді біледі. |
|Сабақ барысы |
|Сабақтың |Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері |Ресурстар |
|жоспарланған | | |
|кезеңдері | | |
|Сабақтың басы |Психологиялық ахуал. «Досыңа бөлінген уақыт» | |
|5 мин |(оқушылар шеңберге тұрып, бір-біріне ықылас | |
| |сезімін білдіреді. Бүгінгі күніне сәттілік | |
|2мин |тілейді.) | |
| |Топқа бөлу. «Қазақы дастарқан» (қазақтың ұлттық | |
| |тамақтары бейнеленген үлестірме қағаздар | |
|2 мин |арқылы(олар ет, сүт, ұн өнімдері) «Бесбармақ», | |
| |«Қымыз», «Бауырсақ» 3 топқа бөлініп отырады.) | |
| |Тақырыпты болжау: «Миға шабуыл» әдісі.. | |
| |(қолындағы үлестірме қағаздарға назар аудартып, | |
|1 мин |сұрақ қою) | |
| |Ұлттық тағамдарды көре отырып, көз алдымызға нені| |
| |елестетеміз? | |
| |Әрине қазақтың дастарқаны елестейді. Олай болса | |
| |бүгінгі біздің тақырыбымыз «Қазақтың дастарқаны» | |
| |деп аталады. | |
| |Сонымен қатар, сабақтың мақсаты, бағалау | |
| |критерийі, жүргізілетін жұмыстармен танысады. | |
|Сабақтың ортасы|С.1-тапсырма. «DEAL» әдісі |http://alashaina|
|25 мин | |sy.kz/society/ka|
| |Мәтінді көшір |zakyi-dastarhan-|
| |1. «Қазақы дастарқан» мәтінін оқы. Ішінен тірек |dametu--kazakyi-|
| |сөздерді тауып, өз ойынды ортаға сал. |dastur-49152/ |
|5 мин |D- оқығаныңды баяндап бер; |(мәтін) |
| |E- тірек сөздердің мағынасын түсіндір; | |
| |A – ортаға салып талда; | |
| |L – өмірмен байланыстыр. | |
| | | |
| |Дескриптор: | |
| |Мәтінді түсініп оқиды. | |
| |Тірек сөздерді табады | |
| |Өз ойын өмірмен байланыстырып жеткізеді. | |
| | | |
| |ҚБ. «Бауырсақ» тәсілі (топ бірін-бірі бағалайды, | |
| |танымдық бағалау) | |
| |Үлкен бауырсақ – өте жақсы, ши бауырсақ – жақсы, | |
| |ұсақ бауырсақ – талпын. | |
| | | |
| |ТЖ. 2-тапсырма. «Табақ тарту» әдісі (үлестірме | |
|5 мин |қағаздағы табақ үш бөлікке бөлініп тұрады. Олар:| |
| |«Нақыл сөздер, тыйым сөздер», «Салт-дәстүр», | |
| |«Мақал-мәтелдер») | |
| |1-бөлігіне «Қазақтың дастарқаны» мәтінінен нақыл | |
| |сөздерді, тыйым сөздерді теріп жаз. | |
| |2-бөлігіне «Қазақтың дастарқаны» мәтінінде | |
| |көрсетілген салт-дәстүрлерді анықта. | |
| |3-бөлігіне дастарқан, ас туралы мақал-мәтелдерді | |
| |мысалға келтір. | |
| | | |
| |Дескриптор: |https://www.yout|
| |Мәтіннен нақыл сөздерді теріп жазады. |ube.com/watch?v=|
| |Мәтінде көрсетілген салт-дәстүрлерді анықтайды. |ByXpmCHOHGM |
| |Мақал-мәтелдерді мысалға келтіреді. | |
| | | |
| |ҚБ. «Табақ тарту» тәсілі (мұғалімнің бағалауы, | |
| |танымдық) | |
| |Бас табақ – өте жақсы, қос табақ – жақсы, сый | |
| |табақ – талпын. |https://www.yout|
|4 мин | |ube.com/watch?v=|
| |Т.Ж. 3-тапсырма. «Сарқыт» әдісі (интерактивті |RYhQGP9xgsY |
| |тақтадан көрсетілген бейнебаянға назар аударып, | |
| |оқушылар топта бірігіп үш нақтылау сұрағын | |
| |құрады. Қоржынға салып, сағат тілі бойынша келесі| |
| |топқа жібереді. Сұрақты алған топ қоржынды ашып | |
| |жауап береді) | |
| |1.Бейнебаянға назар аударып, тірек сөздерді | |
| |анықтап үш нақтылау сұрағын құра, қоржынға сал. | |
| |Дескриптор: | |
| |Тірек сөздерді негізге алып нақылау сұрақтарын | |
| |құрады. | |
| |Сұрақтарға жауап береді. | |
| |ҚБ. «Қоржын» тәсілі (мұғалімнің бағалауы, | |
| |танымдық бағалау) | |
| |Жасыл қоржын – өте жақсы, қызыл қоржын – жақсы, | |
| |ақ қоржын - талпын | |
|1 мин | | |
| |Сергіту сәті: «Дастарқан» әні (тыңда, қимылда) | |
| | | |
| |Т.Ж. 4-тапсырма. «Рөлде ойна» әдісі | |
|3 мин |Жағдаяттан шығу үшін үстеулерді қолдана отырып | |
| |диалог құра, рөлде ойна. | |
| |Жағдаятты сұрақ: Егер, үйге, үлкендер жоқта | |
| |алыстан қонақтар келіп қалса, сенің әрекетің? | |
| |Дескриптор: | |
| |Жағдаятты сұрақтан шығады. | |
| |Үстеулерді орынды қолдана отырып диалог құрады. | |
| |Рөлде ойнайды. | |
| | | |
| |ҚБ.«Қол шапалақ» тәсілі (бірін-бірі бағалау, | |
| |эмоционалды бағалау) | |
| |3 рет – өте жақсы, 2 рет – жақсы, 1 рет- талпын. | |
| | | |
|7мин |Ж. 5-тапсырма. « Ет турау» әдісі | |
| |«Қазақы дастарқан» мәтініндегі негізгі ойды | |
| |іріктеп, жинақы мәтін құра. | |
| |Дескриптор: | |
| |Мәтіндегі негізгі ойды іріктеп, жинақы мәтін | |
| |құрайды. | |
| |ҚБ. «Қымыз» тәсілі (мұғалімнің бағалауы, танымдық| |
| |бағалау) | |
| |Бесті қымыз –өте жақсы, саумал қымыз – жақсы, | |
| |түнемел қымыз– талпын | |
|Сабақтың соңы |Кері байланыс: | |
|10 мин |«Аяқталмаған сөйлем» әдісі |Үлестірме қағаз |
| |Мен бүгінгі сабақта... түсіндім, ... білдім | |
|5 мин |Маған ерекше ұнағаны... | |
| |Мен өзімді... үшін мақтар едім |Қазақ тілі |
| |... қиындық тудырды |6-сынып. |
| | |Ермекова Т.Н., |
| |Үйге тапсырма: |Отарбекова Ж.К.,|
| |Тапсырмалардың біреуін таңдау бойынша орында: |Токтыбаева Г.Б.,|
| |Дастарқанға берілетін 3 бата жаз. |– Астана: |
|3 мин |«Қазақтың дастарқаны» тақырыбында шағын ойтолғау |«Арман-ПВ» |
| |жаз. |баспасы, 2018. –|
| | |149б (ЖОБА) |
| |Рефлексия | |
| |«Дастарқан» тәсілі | |
|2 мин |Оқушылар сабақтан алған әсерлерін қолдарындағы | |
| |ұлттық тағамдардың суреті бар үлестірме | |
| |қағаздарына жазып, дастарқан үстіне қояды. | |
| |
|Саралау: Сіз қандай тәсілмен |Бағалау: оқушы білімін |Пәнаралық |
|көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз |тексеру |байланыс. |
|басқаларға қарағанда қабілетті | |Денсаулық және |
|оқушыларға қандай тапсырма | |қауіпсіздік |
|бересіз? | |техникасын сақтау |
| | |АКТ-ны қолдану |
|Оқу мақсатына жету үшін мақсат |1-тапсырма. «Бауырсақ» тәсілі|Қазақ әдебиеті, |
|бойынша сараладым. Себебі оқушы |(оқушылар бірін-бірі |тарих пәндерімен |
|деңгейіне қарап қол жетімді |бағалайды) Ашыған бауырсақ – |байланысады. |
|тапсырмаларды орындатуға |өте жақсы, ши бауырсақ – |АКТ-ны |
|негіздедім. |жақсы, ұсақ бауырсақ – |3-тапсырмада |
|Барлық оқушылар орындай алады: |талпын. |видиоролик |
|мәтіннен негізгі және қосымша |2-тапсырма. «Табақ тарту» |көрсетуде, сонымен|
|ақпаратты анықтап, тірек сөздерді|тәсілі (мұғалімнің бағалауы,|қатар сергіту |
|табады. Берілген мәтіннен |танымдық) |сәтінде иімді |
|үстеулерді анықтайды. |Бас табақ – өте жақсы, сый |қолданамын. АКТ-ны|
|Оқушылардың басым бөлігі орындай |табақ – жақсы, күйеу табақ – |қолднауда,топқа |
|алады: мәтінде көтерілген |талпын. |бөліну барысында, |
|мәселені анықтауға бағытталған |3-тапсырма. «Қоржын» тәсілі |сергіту сәтінде |
|сұрақтар құрып, негізгі ойды |(мұғалімнің бағалауы) |қауіпсіздік |
|білдіретін сөйлемдерді іріктейді.|Жасыл конверт – өте жақсы, |ережелерін |
|Үстеудің мағыналық түрлерін |көк конверт – жақсы, сары |сақтауды |
|ажыратады. |конверт - талпын |қадағалаймын. |
|Кейбір оқушылар орындай алады: |4-тапсырма. «Қол шапалақ» | |
|мәтінде көтерілген мәселе бойынша|тәсілі (бірін-бірі бағалау) | |
|өз ойын жеткізіп, негізгі ойды |3 рет – өте жақсы, 2 рет – | |
|білдіретін сөйлемдерді іріктей |жақсы, 1 рет- талпын. | |
|келе, үстеудің синонимдік |5-тапсырма. «Қымыз» тәсілі | |
|қатарларын түрлендіре отырып |(мұғалімнің бағалауы, | |
|жинақы мәтін жазады. |танымдық бағалау) | |
|Нәтижеге немесе жауап бойынша |Бесті қымыз –өте жақсы, | |
|саралау «Ет тарту» әдісі |саумал қымыз – жақсы, | |
|5-тапсырмасында, «Сарқыт» әдісі |түнемел қымыз– талпын | |
|3-тапсырмасында бір тапсырма |Кері байланыс: | |
|берілгенмен түрлі деңгейдегі |«Аяқталмаған сөйлем» әдісі | |
|жауап күтіледі. Себебі, бұл |• Мен бүгінгі сабақта... | |
|саралауда оқушылардан дербес |түсіндім, ... білдім | |
|шығармашылық пен жеке жауап |• Маған ерекше ұнағаны... | |
|күтіледі. Мақсат бойынша |• Мен өзімді... үшін мақтар | |
|саралауымдағы кейбір оқушылар |едім | |
|орындай алатын тапсырмалар осылай|• ... қиындық тудырды | |
|жүзеге асады. |Рефлексия | |
|Тапсырма бойынша саралау «Миға |«Дастарқан» тәсілі | |
|шабуыл» кезінен басталып «DEAL» |Оқушылар сабақтан алған | |
|әдісінен «Ет тарту» әдісіне дейін|әсерлерін қолдарындағы ұлттық| |
|тапсырмалар күрделене түседі. |тағамдардың суреті бар | |
|Кейбір оқушыларға ізденіс |үлестірме қағаздарына жазып, | |
|тудырып, түрлі ресурстар |дастарқан үстіне қояды. | |
|қолдануға итермелейді. | | |
|Оқушының дербестігі мен | | |
|жауапкершілігі бойынша саралау | | |
|«Рөлде ойна» әдісінде | | |
|4-тапсырмада оқушылар | | |
|тапсырмаларды ортақ тапсырма | | |
|алып, өз жауапкершіліктерін | | |
|нәтижелі орындауға талпынады. | | |
|Қалыптастырушы бағалау арқылы | | |
|бірін-біріне демеу беріп, оқушы | | |
|дербестігін танытады. | | |
|Қарым-қатынас формалары бойынша | | |
|саралауды «DEAL» әдісі | | |
|1-тапсырмада өте тиімді алдым. | | |
|Себебі, бұл жерде бір топта | | |
|отырған қабілеті төмендеу оқушы | | |
|өзінің құбысынан көмек алуға | | |
|мүмкіндігі бар. Кез келген оқушы | | |
|өз идеясын ортаға сала алады. | | |
|Таңдау бойынша саралау үйге | | |
|берілген тапсырмада оқушылар | | |
|өзіне ұнаған, өзі үшін қызықты | | |
|және өз мүмкіндігінесайкелетін | | |
|тапсырмаларын таңдау арқылы | | |
|орындайды. | | |
|Сабақ бойынша рефлексия | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz