Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Word кестесі Excel кестесі
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні: Жүсіпбекова Әйгерім Бердібекқызы
Кәсіби даму мақсаты:
Мәселелік диалогтік оқыту арқылы оқушылардың зерттеу дағдыларын дамыту
Сынып: 8Ә
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар:
Сабақ тақырыбы:
Диаграммаларды құру. Кестені баспаға дайындау
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
Диаграмма құру және баспаға жіберуді үйрену
Сабақ мақсаттары:
Білімділік:
MS Excel-дің графиктік мүмкіндіктері туралы оқушыларға түсінік беру;
Диаграмма шеңберінің көмегімен диаграммалар тұрғызуды және әртүрлі типті диаграммалар құруды үйрету.
Электрондық кестесіні баспаға дайындауды меңгерту;
Дамытушылық:
Ойлау,есте сақтау,салыстыру, қиялдау қабілеттерін дамыту;
Оқушылардың қызығушылықтарын арттыра отырып, шығармашылық пен жұмыс істеу дағдыларын дамыту;
Өз бетімен жұмыс істеуге баулу.
Тәрбиелік:
Оқушыларды ұқыптылыққа, жүйелікке,еңбекқорлыққа,шыдамдылыққа, өз жұмысына есеп беруге тәрбиелеу;
Компьютерлік сауаттылықтарын қалыптастыру.
Жетістік критерийлері:
MS Excel-дің графиктік мүмкіндіктері туралы оқушыларға түсінік қалыптасады.
Диаграммалар тұрғызуды және әртүрлі типті диаграммалар құруды үйренеді.
Күтілетін нәтижелер
1. MS Office Excel бағдарламасында жұмыс істеу білу.
2. Электрондық кестені құру және оны толықтыру.
3. Компьютерлік сауаттылық.
4. Өзін және өзгені бағалай білу.
Құндылықтарды дарыту
Тапсырмаларды жұпта(топта) орындау арқылы ынтымақтастық құндылықтарды қалыптастыру
Жаңа білім қалыптастыруда бірлесіп жұмыс жасау арқылы құрмет құндылықтарын қалыптастыру;
Жаңа білімді меңгеру арқылы өмір бойы оқу құндылығын қалыптастыру.
АКТ қолдану дағдылары
Презентация және ноутбуктарды қолдану.
Алдыңғы білім
7 - сыныпта өткен диаграмма құру
Пәнаралық байланыс
Ағылшын тілі, орыс тілі, математика, физика
Тапсырмалар, әдіс-тәсілдер
Жеке, топтық
Керекті жабдықтар
Кітап, интерактивті тақта, ноутбук, плакаттар, маркерлер, смайликтер, жұлдызшалар
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
1 минут
Ұйымдастыру кезеңі, жағымды психалогиялық ахуал ұйымдастыру. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру, түгендеу, ешқандай қауіптің жоқ екеніне көз жеткіу.
<<Шашу>> әдісі
5 минут
Үй тапсырмасын тексермес бұрын оқушыларды <<Шашу>> әдісі арқылы 4 топқа бөлемін. 4 түрлі кампитті үйден оқушыларға туралап алып келемін де, балаларды ортаға жинап шашамын. Бірдей кампиттер бір топ болып жиналады және оларға топ басшысын, топ атауын тағайындауды тапсырамын.
Топтар бірін-бірі бағалауы үшін әр топқа 3 смайликтен таратып беремін.
Үй тапсырмасын тексеру: оқушылардан <<Ортақ тұжырым>> әдісі арқылы сұралады. Мұғалім тақырыпқа байланысты сұрақтар қойып отырады әр топ сол сұрақтарға өз пікірлерін айту арқылы тұжырымға келеді. Топтар бірін-бірі тыңдап бірін-бірін смайликтер арқылы бағалайды. Ал мұғалім жақсы, қанағаттанарлық жауап берген топқа жұлдызша береді. Сабақтың соңында жұлдызша қай топта көп сол жеңіске жетеді.
1.Электрондық кесте дегеніміз не?
2.Электрондық кестелер қайда қолданылады?
3.Microsoft Excel программасын іске қосу жолдарын ата?
4.Microsoft Excel терезесі қандай элементтерден тұрады?
5.Microsoft Excel программасында неше жол, неше баған бар?
6.Сілтеме дегеніміз не? Ол нешеге бөлінеді?
7. Электрондық кестеде формула дегеніміз не?....
Түсіндіру
10 минут
Диаграмма - бұл кестедегі мәліметтердің көрнекі графиктік түрде берілуі. Джорж Венн 1881 жылы кейбір қатынастардың арасындағы байланысты көрнекі түрде бейнелейтін диаграмманы ойлап тапты.
Диаграмма тұрғызудың 4 қадамы бар:
1-ші қадамы - диаграмма типін тандау. Диаграмманың 14 типі бар;
2-ші қадамы - диаграммадағы мәліметтер аралығын енгізу;
3-ші қадамы - диаграмманың тақырыбын, мәнін енгізу;
4-ші қадамы - диаграмманы қайда орналастыру керек екендігін таңдап аламыз;
Диаграмма типтері: Гистограмма, График, Круговая, Линейчатая, С областями, Точечная, Биржевая, Поверхность, Лепестковая, Дерево, Солнечные лучи, Ящик с усами, Каскадная, Комбинированная.
Кестені баспаға дайындау
Microsoft Excel бағдарламасында беттегі барлық мәліметтерді немесе ұяшықтардың белгілі бір ауқымын баспаға шығаруға болады. Ол үшін Көрініс>Кітапты қарау жүйесі командасын орындау керек. Бұл команда кестені экранға шығарып береді, кестені бұл режимде түзете аламыз.
Құжатты баспаға шығару параметрін баптау үшін Файл > Баспаға шығару командасын таңдау керек, содан кейін бағыныңқы менюде Баспаға шығару командасын таңдау керек.
Баспаға шығару терезесінде принтерді таңдау және т.б баптаулар жасалады.
Үлкен кестелерді баспаға шығару кезінде беттердің арақашықтығын қоюға болады.
Беттен бөлек онда орналасқан диаграмманы баспаға шығаруға болады.
Бір немесе бірнеше кітаптағы бірнеше бетті бірден баспаға шығаруға болады.
Баспаға шығару масштабын өзгертуге болады. Баспаға шығару кезінде алаң өлшемін, парақ өлшемін таңдауға болады.
Баспаға шығару беттерінде баспаға шығару уақыты, әртүрлі ақпаратты орналастыруға болатын колонтитулдар болуы мүмкін.
Топпен жұмыс
7 минут
Тапсырма - 1. Венн диаграмасын құрау.
Плакатқа Ms Word пен Ms Excel кестелерінің айырмашылықтары мен ұқсастықтарын жазып айтыпшығады.
Word кестесі Excel кестесі
Оқушылар бірін бір тыңдау арқылы бірін - бірі бағалайды. Мұғалім де жұлдызшаларымен бағалайды.
Тапсырма - 2. Венгр сөзжұмбағы
Әр топқа бір-бірден осындай сөз жасырылған Венгр сөзжұмбағын таратып беремін. Оларды тақырыпқа қатысты 5 сөзден болады. Қанша сөзді тапабы сонша жұлдызша беремін.
А
К
Е
С
Т
Е
И
Ь
Д
Е
Ю
Ш
И
О
Г
Р
Т
П
Щ
Т
А
Г
Ю
Ь
А
В
К
Х
Д
И
Р
А
М
М
А
Ж
С
Ө
Ь
Б
Д
О
М
Й
Е
В
Ң
Н
Ю
У
Ш
А
М
Қ
Б
Г
Е
Л
Е
К
Ң
А
Ы
З
К
П
Ч
Я
Ғ
Ү
Қ
Т
Дескриптор: Білім алушы
1. Тақырыпқа қатысты терминдерді біледі.
2. Ms Word пен Ms Excel кестелерін ажырата алады.
Сергіту сәті
<<Тізбек ойыны>>
3 минут
Мұғалім бір сөз айтады, сосын келесі бірінші қатарда отырған оқышы сол сөздің соңғы әріпінен басталатын сөз айтады, солай жалғастырып кете береді. Мысалы, Ұшақ, Қызылорда, Ақтөбе...
Топпен жұмыс
8 минут
Практикалық жұмыс
<<Құпия ұяшықтар>> әдісі
Әр топтан оқушылар шығып интерактивті тақтада көрсетіліп тұрған ұяшықтарды таңдайды және сол ұяшықта берілген тапсырмаларға диаграмма құрып, баспаға дұрыс жіберу үлгісін көрсет.
10. Төмендегі y=x 2 функцияға график типін таңдап диаграмма тұрғызыңдар.
15. Тобыңдағы жолдастарыңның үлгерімін жаса. Оған: математика, фиика, информатика пәндерінен қорытынды қанай баға алғанын жасау керек. Дөңгелек, Сызықтық, Гистограмма осылардың бірін таңдап жасаңдар.
20. 1 аптадағы сынып оқушыларының сабаққа қатысуына диагррамма құрыңдар. Дөңгелек, Сызықтық, Гистограмма, График осылардың бірін таңдап жасаңдар.
25. Концелярлық тауарларға өздерің қалаған бағаны беріп, данасы 5-15 аралығында сатып алдым деп ойлап, қорытынды бағасын шығарып диаграмма құрыңдар. Дөңгелек, Сызықтық, Гистограмма осылардың бірін таңдап жасаңдар.
30. 8-11 сыныптар арасында қанша оқушылардың оқитынын өздерің қалағандарың бойынша беріп, сызықтық диаграмма құрыңдар.
35. Өз сыныптарыңда әр түрлі үйірмелерге қатысатын оқушылардың саны қанша екенін анықтап, сол арқылы сызықтық диаграмма құрыңдар.
Дескриптор: Білім алушы
1. Диаграмма құру үшін аймақты таңдайды;
2. Сәйкес келетін диаграмма типін таңдайды.
Оқушылардың орындауына байланысты жұлдызшалар беріледі. Егер тез жасап болып жатырса, тағыда қосымша тапсырмалар алуға болады.
Саралау тапсрымалары
Жеке жұмыс
4 минут
<<3-2-1>> әдісі бойынша төмендегі сөйлемнің бірін таңдап, сөйлемді толықтыр.
3
Мен бүгін үйренген 3-нәрсе...
2
Мен қызықты деп тапқан 2-нәрсе...
1
Мен үшін күрделі 1-сұрақ...
Сабақтың соңы
Рефлексия және үй тапсырмасын беру 2 минут
Рефлексия
Оқушылардың қолынадағы смайликтері арқылы бүгінгі сабақтағы алған әсерлерін бағалайды.
Қай топта жұлдызшалар көп екенін санап, қалай жұмыс істегеніне қарай бағалаймын
Үйге тапсырма: Тақырыптағы терминдерді жазып оқып келу
Мұғалімнің аты-жөні: Жүсіпбекова Әйгерім Бердібекқызы
Кәсіби даму мақсаты:
Мәселелік диалогтік оқыту арқылы оқушылардың зерттеу дағдыларын дамыту
Сынып: 8Ә
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар:
Сабақ тақырыбы:
Диаграммаларды құру. Кестені баспаға дайындау
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
Диаграмма құру және баспаға жіберуді үйрену
Сабақ мақсаттары:
Білімділік:
MS Excel-дің графиктік мүмкіндіктері туралы оқушыларға түсінік беру;
Диаграмма шеңберінің көмегімен диаграммалар тұрғызуды және әртүрлі типті диаграммалар құруды үйрету.
Электрондық кестесіні баспаға дайындауды меңгерту;
Дамытушылық:
Ойлау,есте сақтау,салыстыру, қиялдау қабілеттерін дамыту;
Оқушылардың қызығушылықтарын арттыра отырып, шығармашылық пен жұмыс істеу дағдыларын дамыту;
Өз бетімен жұмыс істеуге баулу.
Тәрбиелік:
Оқушыларды ұқыптылыққа, жүйелікке,еңбекқорлыққа,шыдамдылыққа, өз жұмысына есеп беруге тәрбиелеу;
Компьютерлік сауаттылықтарын қалыптастыру.
Жетістік критерийлері:
MS Excel-дің графиктік мүмкіндіктері туралы оқушыларға түсінік қалыптасады.
Диаграммалар тұрғызуды және әртүрлі типті диаграммалар құруды үйренеді.
Күтілетін нәтижелер
1. MS Office Excel бағдарламасында жұмыс істеу білу.
2. Электрондық кестені құру және оны толықтыру.
3. Компьютерлік сауаттылық.
4. Өзін және өзгені бағалай білу.
Құндылықтарды дарыту
Тапсырмаларды жұпта(топта) орындау арқылы ынтымақтастық құндылықтарды қалыптастыру
Жаңа білім қалыптастыруда бірлесіп жұмыс жасау арқылы құрмет құндылықтарын қалыптастыру;
Жаңа білімді меңгеру арқылы өмір бойы оқу құндылығын қалыптастыру.
АКТ қолдану дағдылары
Презентация және ноутбуктарды қолдану.
Алдыңғы білім
7 - сыныпта өткен диаграмма құру
Пәнаралық байланыс
Ағылшын тілі, орыс тілі, математика, физика
Тапсырмалар, әдіс-тәсілдер
Жеке, топтық
Керекті жабдықтар
Кітап, интерактивті тақта, ноутбук, плакаттар, маркерлер, смайликтер, жұлдызшалар
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
1 минут
Ұйымдастыру кезеңі, жағымды психалогиялық ахуал ұйымдастыру. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру, түгендеу, ешқандай қауіптің жоқ екеніне көз жеткіу.
<<Шашу>> әдісі
5 минут
Үй тапсырмасын тексермес бұрын оқушыларды <<Шашу>> әдісі арқылы 4 топқа бөлемін. 4 түрлі кампитті үйден оқушыларға туралап алып келемін де, балаларды ортаға жинап шашамын. Бірдей кампиттер бір топ болып жиналады және оларға топ басшысын, топ атауын тағайындауды тапсырамын.
Топтар бірін-бірі бағалауы үшін әр топқа 3 смайликтен таратып беремін.
Үй тапсырмасын тексеру: оқушылардан <<Ортақ тұжырым>> әдісі арқылы сұралады. Мұғалім тақырыпқа байланысты сұрақтар қойып отырады әр топ сол сұрақтарға өз пікірлерін айту арқылы тұжырымға келеді. Топтар бірін-бірі тыңдап бірін-бірін смайликтер арқылы бағалайды. Ал мұғалім жақсы, қанағаттанарлық жауап берген топқа жұлдызша береді. Сабақтың соңында жұлдызша қай топта көп сол жеңіске жетеді.
1.Электрондық кесте дегеніміз не?
2.Электрондық кестелер қайда қолданылады?
3.Microsoft Excel программасын іске қосу жолдарын ата?
4.Microsoft Excel терезесі қандай элементтерден тұрады?
5.Microsoft Excel программасында неше жол, неше баған бар?
6.Сілтеме дегеніміз не? Ол нешеге бөлінеді?
7. Электрондық кестеде формула дегеніміз не?....
Түсіндіру
10 минут
Диаграмма - бұл кестедегі мәліметтердің көрнекі графиктік түрде берілуі. Джорж Венн 1881 жылы кейбір қатынастардың арасындағы байланысты көрнекі түрде бейнелейтін диаграмманы ойлап тапты.
Диаграмма тұрғызудың 4 қадамы бар:
1-ші қадамы - диаграмма типін тандау. Диаграмманың 14 типі бар;
2-ші қадамы - диаграммадағы мәліметтер аралығын енгізу;
3-ші қадамы - диаграмманың тақырыбын, мәнін енгізу;
4-ші қадамы - диаграмманы қайда орналастыру керек екендігін таңдап аламыз;
Диаграмма типтері: Гистограмма, График, Круговая, Линейчатая, С областями, Точечная, Биржевая, Поверхность, Лепестковая, Дерево, Солнечные лучи, Ящик с усами, Каскадная, Комбинированная.
Кестені баспаға дайындау
Microsoft Excel бағдарламасында беттегі барлық мәліметтерді немесе ұяшықтардың белгілі бір ауқымын баспаға шығаруға болады. Ол үшін Көрініс>Кітапты қарау жүйесі командасын орындау керек. Бұл команда кестені экранға шығарып береді, кестені бұл режимде түзете аламыз.
Құжатты баспаға шығару параметрін баптау үшін Файл > Баспаға шығару командасын таңдау керек, содан кейін бағыныңқы менюде Баспаға шығару командасын таңдау керек.
Баспаға шығару терезесінде принтерді таңдау және т.б баптаулар жасалады.
Үлкен кестелерді баспаға шығару кезінде беттердің арақашықтығын қоюға болады.
Беттен бөлек онда орналасқан диаграмманы баспаға шығаруға болады.
Бір немесе бірнеше кітаптағы бірнеше бетті бірден баспаға шығаруға болады.
Баспаға шығару масштабын өзгертуге болады. Баспаға шығару кезінде алаң өлшемін, парақ өлшемін таңдауға болады.
Баспаға шығару беттерінде баспаға шығару уақыты, әртүрлі ақпаратты орналастыруға болатын колонтитулдар болуы мүмкін.
Топпен жұмыс
7 минут
Тапсырма - 1. Венн диаграмасын құрау.
Плакатқа Ms Word пен Ms Excel кестелерінің айырмашылықтары мен ұқсастықтарын жазып айтыпшығады.
Word кестесі Excel кестесі
Оқушылар бірін бір тыңдау арқылы бірін - бірі бағалайды. Мұғалім де жұлдызшаларымен бағалайды.
Тапсырма - 2. Венгр сөзжұмбағы
Әр топқа бір-бірден осындай сөз жасырылған Венгр сөзжұмбағын таратып беремін. Оларды тақырыпқа қатысты 5 сөзден болады. Қанша сөзді тапабы сонша жұлдызша беремін.
А
К
Е
С
Т
Е
И
Ь
Д
Е
Ю
Ш
И
О
Г
Р
Т
П
Щ
Т
А
Г
Ю
Ь
А
В
К
Х
Д
И
Р
А
М
М
А
Ж
С
Ө
Ь
Б
Д
О
М
Й
Е
В
Ң
Н
Ю
У
Ш
А
М
Қ
Б
Г
Е
Л
Е
К
Ң
А
Ы
З
К
П
Ч
Я
Ғ
Ү
Қ
Т
Дескриптор: Білім алушы
1. Тақырыпқа қатысты терминдерді біледі.
2. Ms Word пен Ms Excel кестелерін ажырата алады.
Сергіту сәті
<<Тізбек ойыны>>
3 минут
Мұғалім бір сөз айтады, сосын келесі бірінші қатарда отырған оқышы сол сөздің соңғы әріпінен басталатын сөз айтады, солай жалғастырып кете береді. Мысалы, Ұшақ, Қызылорда, Ақтөбе...
Топпен жұмыс
8 минут
Практикалық жұмыс
<<Құпия ұяшықтар>> әдісі
Әр топтан оқушылар шығып интерактивті тақтада көрсетіліп тұрған ұяшықтарды таңдайды және сол ұяшықта берілген тапсырмаларға диаграмма құрып, баспаға дұрыс жіберу үлгісін көрсет.
10. Төмендегі y=x 2 функцияға график типін таңдап диаграмма тұрғызыңдар.
15. Тобыңдағы жолдастарыңның үлгерімін жаса. Оған: математика, фиика, информатика пәндерінен қорытынды қанай баға алғанын жасау керек. Дөңгелек, Сызықтық, Гистограмма осылардың бірін таңдап жасаңдар.
20. 1 аптадағы сынып оқушыларының сабаққа қатысуына диагррамма құрыңдар. Дөңгелек, Сызықтық, Гистограмма, График осылардың бірін таңдап жасаңдар.
25. Концелярлық тауарларға өздерің қалаған бағаны беріп, данасы 5-15 аралығында сатып алдым деп ойлап, қорытынды бағасын шығарып диаграмма құрыңдар. Дөңгелек, Сызықтық, Гистограмма осылардың бірін таңдап жасаңдар.
30. 8-11 сыныптар арасында қанша оқушылардың оқитынын өздерің қалағандарың бойынша беріп, сызықтық диаграмма құрыңдар.
35. Өз сыныптарыңда әр түрлі үйірмелерге қатысатын оқушылардың саны қанша екенін анықтап, сол арқылы сызықтық диаграмма құрыңдар.
Дескриптор: Білім алушы
1. Диаграмма құру үшін аймақты таңдайды;
2. Сәйкес келетін диаграмма типін таңдайды.
Оқушылардың орындауына байланысты жұлдызшалар беріледі. Егер тез жасап болып жатырса, тағыда қосымша тапсырмалар алуға болады.
Саралау тапсрымалары
Жеке жұмыс
4 минут
<<3-2-1>> әдісі бойынша төмендегі сөйлемнің бірін таңдап, сөйлемді толықтыр.
3
Мен бүгін үйренген 3-нәрсе...
2
Мен қызықты деп тапқан 2-нәрсе...
1
Мен үшін күрделі 1-сұрақ...
Сабақтың соңы
Рефлексия және үй тапсырмасын беру 2 минут
Рефлексия
Оқушылардың қолынадағы смайликтері арқылы бүгінгі сабақтағы алған әсерлерін бағалайды.
Қай топта жұлдызшалар көп екенін санап, қалай жұмыс істегеніне қарай бағалаймын
Үйге тапсырма: Тақырыптағы терминдерді жазып оқып келу
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz