Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Мәліметтер базасы терезесінде
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні: Жүсіпбекова Әйгерім Бердібекқызы
Кәсіби даму мақсаты:
Мәселелік диалогтік оқыту арқылы оқушылардың зерттеу дағдыларын дамыту
Сынып: 9Ә
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар:
Сабақ тақырыбы:
Деректер қорының кестесі: жазылу, жиектеу, деректер типі
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
Деректер қорымен құруда мәліметтерді жазу, кестеге жиектер орнату және деректер типімен танысу
Сабақ мақсаттары:
Білу: Деректер қоры туралы алған білімдерін еске түсіру. Деректер қорының құрылымын анықтау. Деректер қорына жиектер орнату.
Түсіну: Деректер қорына жиектер қоюды үйрену. Кестелік процессордағы деректердің типін айқындау.
Қолдану: Компьютерде кестелік процессорда деректер қорын құру.
Кестеге жиектер орнату.
Талдау: Деректер қорындағы деректер типінің түрлерін орнатуды талдау
Жинақтау: Деректер қоры туралы алған білімдерін тұжырымдау
Бағалау: Деректер қорының білім саласында қолданылуын анықтау.
Жетістік критерийлері:
MS Access бағдарламасының мүмкіндіктерімен танысып, деректер қорын құру тәсілдерін меңгереді, деректер қорымен компьютерде жұмыс жасауға дағдыланады.
Теориялық білімдерін практикада қолдана алады.
Логикалық қабілеті дамиды.
Құндылықтарды дарыту
Тапсырмаларды жұпта(топта) орындау арқылы ынтымақтастық құндылықтарды қалыптастыру
Жаңа білім қалыптастыруда бірлесіп жұмыс жасау арқылы құрмет құндылықтарын қалыптастыру;
Жаңа білімді меңгеру арқылы өмір бойы оқу құндылығын қалыптастыру.
АКТ қолдану дағдылары
Презентация және ноутбуктарды қолдану.
Алдыңғы білім
Электрондық кесте элементтерін форматтау
Пәнаралық байланыс
Ағылшын тілі, орыс тілі, математика, физика
Тапсырмалар, әдіс-тәсілдер
Жеке, топтық, жұппен
Керекті жабдықтар
Кітап, интерактивті тақта, ноутбук, А4 қағаз
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
1 минут
Ұйымдастыру кезеңі, жағымды психалогиялық ахуал ұйымдастыру. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру, түгендеу, ешқандай қауіптің жоқ екеніне көз жеткіу.
<<Құпия сұрақ>> әдісі
5 минут
Өзін-өзі бағалау парағын таратып аламын.
Үй тапсырмасын тексеру: Өткен сабақтан сұрақ қою арқылы
1. Ms Access базасы деген не?
2. Ең көп таралған деректер қорын ата?
3. Деректер қоры қандай өрістерден тұрады?
4. Деректер қорының басқару жүйесі дегенімі не?
5. Деректер базасында ақпарат қандай форматта сақталады?
Түсіндіру
10 минут
MS Access ақпаратты көрсету және сақтау үшін пайдаланылатын жеке компоненттерден тұрады. Олар:
Кесте - мәліметтер базасымен жұмыс істеуге арналған негізгі объект, бір тақырыпқа берілген нақты мәліметтер жиыны. Ол өрістер (поля) менжазбалардан (записи) тұрады.
Форма кесте мәліметтерін экранда бейнелеу жолы немесе оларды басқару мүмкіндіктері, форма мәліметті енгізу, көру және толықтыру үшінқолданылады. Сұраныс (запрос) керекті мәліметтерді бір немесе бірнеше кестеден белгіленген шарттарға байланысты таңдап алу тәсілі. Сұраныс беруарқылы берілген өрістерден немесе басқа кестеден алынатын өрістерден тұратын виртуалды кестелер құруға болады. Басылым (отчет) мәліметтердің керекті құрылымын баспаға шығарып қағаздабейнелеу тәсілі.
Макрос МБ-ның нақты бір операциясын орындауды программалаусыз автоматтанды-рады.
Модуль МБ-ны баптау, түрлендіру және толықтыруға керекті Visual Basic тіліндегі программадан тұрады.
Кестелер, сұраныстар (запросы), формалар, басылымдар (отчеты), макростар және модульдер -- жалпы файлдар базасында сақталатын тәуелсіз өзіндік объектілер.
Деректер типі - шамаларды қабылдай алатын мәндердің және олармен орындауға болатын амалдардың жиынтығын анықтауды айтады, яғни тип дегеніміз шамалардың қабылдайтын мәндеріне берілетін сипаттама. Мәліметтердің әр типі тек өзіне ғана сәйкес келетін амалдар жиынтығын орындатады. Мысалы, 1,2 мәндері бүтін сандар типіне жатады, оларды азайтуға немесе қосуға болады. Дәл сол сияқты бізде де Деректер қорының типі қолданылады. Олар мәтіндік, сандық, ақшалай, санауыш, мерзім/уақыт, логикалық
Сергіту сәті
<<Логикалық сұрақ>>
2 минут
Көзге жаттығу
Топпен жұмыс
<<Апта күндері>> әдісі
8 минут
Түрлі-түсті қағаздардан қиындылар жасап оларға аптаның 4 күнін жазып ортаға жинап таңдатамыз. Бірдей апта күндерінің бір топ болуын айтып оларға топ басшысын сайлауды тапсырамыз.
Тапсырма - 1. Ақпараттық диктант
Access программасы - бұл мәліметтер базасын басқару жүйесі
Мәліметтер базасы (МБ) - информациялық жүйенің өңделетін объектісі, қоршаған ортаның белгілі бір саласының немесе бір пән аймағының нақты объектілері жайлы берілген мәліметтер жиыны.
Кестенің әрбір жолы жазба деп аталады. Жолдар рет-ретімен нөмірленіп отырады.
Әрбір бағана өріс болып саналады, онда нақты мәлімет болады
MS Access объектілері : кесте, пішін,сұраныс,басылым,макрос және модуль
Мәліметтер типтері: мәтіндік, сандық, ақшалай, санауыш, мерзім/уақыт, логикалық, мемо өрісі, ole объектісі өрісі, гиперсілтеме,алмастыру шеберлері
Дескриптор: Білім алушы
Деректер қорының маңызды элементтерін анықтай алады
Мәліметтердің объектілері мен типтерін біледі.
Тапсырма - 2 . Практикалық жұмыс
Ms Access деректер қорында бірнеше оқушының мәліметтерін төмендегі үлгі бойынша жасап үйренейік:
<<Кітапхана>> деректер қоры қандай өрістерден тұрады:
Авторы, кітаптың аты, баспахана аты, бет саны, шығарған жылы
Дескриптор: Білім алушы
Ms Access мәліметтер қорын қосып енгізе алады
Жұппен жұмыс
7 минут
Қасыңдағы көршіңді тап деу арқылы партада кіммен отырады сол оқушымен жұп болуын тапсырамыз.
Практикалық жұмыс.
<<Кітапхана>> деректер қоры қандай өрістерден тұрады: атап оны мәліметтер қорына енгізіп үйренейік
Авторы, кітаптың аты, баспахана аты, бет саны, шығарған жылы
Дескриптор: Білім алушы
1. Ms Access мәліметтер қорын ашып енгізуді біледі:
2. Сәйкес келетін деректер типін таңдайды.
Саралау тапсрымалары
Жеке жұмыс
5 минут
Тест сұрақтары
1. Microsoft Access деген не?
А) мәліметтер базасын қолданушыға арналған программа.
В) компьютер мен адамның өзара сұхбаттасы құралы.
С) мәтіндік редактор.
Д) амалдық жүйе.
2. Microsoft Access қандай программалық жасақтамаға жатады?
А) жүйелік.
В) қоданбалы.
С) қызметтік.
Д) оқытушылық.
3. Ақпарат сақталынатын Microsoft Access программасының негізгі объектілері.
А) кесте.
В) пішін.
С) сұраныс.
Д) есеп.
4. Кесте құруды неден бастаған дұрыс.
А) макетін беруден.
В) өрістерін енгізуден.
С) мәліметтерді енгізуден.
Д) жазбаларды енгізуден.
5. Microsoft Access мәліметтер базасының қандай терезесінде орнатылған байланыс параметрлері беріледі?
А) Мәліметтер схемасы терезесінде.
В) Байланыс терезесінде.
С) Бас терезесінде.
Д) Мәліметтер базасы терезесінде.
6.Деректер типі болып табылады
А) Мәліметтер
В) Байланыс терезесінде
С) Мәтіндік, сандық, ақшалай, дата/уақыт, логикалық
Д) Өрістер, жазбалар
7. <<Жаңа кесте>> диалог терезесінде нұсқалар тізімі
А) кестелер режимі
В) конструктор
С) кесте шебері
Д) барлығы дұрыс
Дұрыс жауаптар
1) А 2) В 3) В 4) В 5) А 6) С 7) Д
Дескриптор: Білім алушы
Теориялық білімін қолдана алады;
Сабақтың соңы
Рефлексия және үй тапсырмасын беру 2 минут
Рефлексия
Смайликтер арқылы бүгінгі сабақтан алған әсерлерін жеткізеді.
Өзін-өзі бағалау парағын жинап қай оқушының түсінген түсінбегеніне көз жеткіземін.
Үйге тапсырма: Отбасы мүшелерінің мәліметтерін енгізіп үйрену, тақырыпты оқып келу.
Мұғалімнің аты-жөні: Жүсіпбекова Әйгерім Бердібекқызы
Кәсіби даму мақсаты:
Мәселелік диалогтік оқыту арқылы оқушылардың зерттеу дағдыларын дамыту
Сынып: 9Ә
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар:
Сабақ тақырыбы:
Деректер қорының кестесі: жазылу, жиектеу, деректер типі
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
Деректер қорымен құруда мәліметтерді жазу, кестеге жиектер орнату және деректер типімен танысу
Сабақ мақсаттары:
Білу: Деректер қоры туралы алған білімдерін еске түсіру. Деректер қорының құрылымын анықтау. Деректер қорына жиектер орнату.
Түсіну: Деректер қорына жиектер қоюды үйрену. Кестелік процессордағы деректердің типін айқындау.
Қолдану: Компьютерде кестелік процессорда деректер қорын құру.
Кестеге жиектер орнату.
Талдау: Деректер қорындағы деректер типінің түрлерін орнатуды талдау
Жинақтау: Деректер қоры туралы алған білімдерін тұжырымдау
Бағалау: Деректер қорының білім саласында қолданылуын анықтау.
Жетістік критерийлері:
MS Access бағдарламасының мүмкіндіктерімен танысып, деректер қорын құру тәсілдерін меңгереді, деректер қорымен компьютерде жұмыс жасауға дағдыланады.
Теориялық білімдерін практикада қолдана алады.
Логикалық қабілеті дамиды.
Құндылықтарды дарыту
Тапсырмаларды жұпта(топта) орындау арқылы ынтымақтастық құндылықтарды қалыптастыру
Жаңа білім қалыптастыруда бірлесіп жұмыс жасау арқылы құрмет құндылықтарын қалыптастыру;
Жаңа білімді меңгеру арқылы өмір бойы оқу құндылығын қалыптастыру.
АКТ қолдану дағдылары
Презентация және ноутбуктарды қолдану.
Алдыңғы білім
Электрондық кесте элементтерін форматтау
Пәнаралық байланыс
Ағылшын тілі, орыс тілі, математика, физика
Тапсырмалар, әдіс-тәсілдер
Жеке, топтық, жұппен
Керекті жабдықтар
Кітап, интерактивті тақта, ноутбук, А4 қағаз
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
1 минут
Ұйымдастыру кезеңі, жағымды психалогиялық ахуал ұйымдастыру. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру, түгендеу, ешқандай қауіптің жоқ екеніне көз жеткіу.
<<Құпия сұрақ>> әдісі
5 минут
Өзін-өзі бағалау парағын таратып аламын.
Үй тапсырмасын тексеру: Өткен сабақтан сұрақ қою арқылы
1. Ms Access базасы деген не?
2. Ең көп таралған деректер қорын ата?
3. Деректер қоры қандай өрістерден тұрады?
4. Деректер қорының басқару жүйесі дегенімі не?
5. Деректер базасында ақпарат қандай форматта сақталады?
Түсіндіру
10 минут
MS Access ақпаратты көрсету және сақтау үшін пайдаланылатын жеке компоненттерден тұрады. Олар:
Кесте - мәліметтер базасымен жұмыс істеуге арналған негізгі объект, бір тақырыпқа берілген нақты мәліметтер жиыны. Ол өрістер (поля) менжазбалардан (записи) тұрады.
Форма кесте мәліметтерін экранда бейнелеу жолы немесе оларды басқару мүмкіндіктері, форма мәліметті енгізу, көру және толықтыру үшінқолданылады. Сұраныс (запрос) керекті мәліметтерді бір немесе бірнеше кестеден белгіленген шарттарға байланысты таңдап алу тәсілі. Сұраныс беруарқылы берілген өрістерден немесе басқа кестеден алынатын өрістерден тұратын виртуалды кестелер құруға болады. Басылым (отчет) мәліметтердің керекті құрылымын баспаға шығарып қағаздабейнелеу тәсілі.
Макрос МБ-ның нақты бір операциясын орындауды программалаусыз автоматтанды-рады.
Модуль МБ-ны баптау, түрлендіру және толықтыруға керекті Visual Basic тіліндегі программадан тұрады.
Кестелер, сұраныстар (запросы), формалар, басылымдар (отчеты), макростар және модульдер -- жалпы файлдар базасында сақталатын тәуелсіз өзіндік объектілер.
Деректер типі - шамаларды қабылдай алатын мәндердің және олармен орындауға болатын амалдардың жиынтығын анықтауды айтады, яғни тип дегеніміз шамалардың қабылдайтын мәндеріне берілетін сипаттама. Мәліметтердің әр типі тек өзіне ғана сәйкес келетін амалдар жиынтығын орындатады. Мысалы, 1,2 мәндері бүтін сандар типіне жатады, оларды азайтуға немесе қосуға болады. Дәл сол сияқты бізде де Деректер қорының типі қолданылады. Олар мәтіндік, сандық, ақшалай, санауыш, мерзім/уақыт, логикалық
Сергіту сәті
<<Логикалық сұрақ>>
2 минут
Көзге жаттығу
Топпен жұмыс
<<Апта күндері>> әдісі
8 минут
Түрлі-түсті қағаздардан қиындылар жасап оларға аптаның 4 күнін жазып ортаға жинап таңдатамыз. Бірдей апта күндерінің бір топ болуын айтып оларға топ басшысын сайлауды тапсырамыз.
Тапсырма - 1. Ақпараттық диктант
Access программасы - бұл мәліметтер базасын басқару жүйесі
Мәліметтер базасы (МБ) - информациялық жүйенің өңделетін объектісі, қоршаған ортаның белгілі бір саласының немесе бір пән аймағының нақты объектілері жайлы берілген мәліметтер жиыны.
Кестенің әрбір жолы жазба деп аталады. Жолдар рет-ретімен нөмірленіп отырады.
Әрбір бағана өріс болып саналады, онда нақты мәлімет болады
MS Access объектілері : кесте, пішін,сұраныс,басылым,макрос және модуль
Мәліметтер типтері: мәтіндік, сандық, ақшалай, санауыш, мерзім/уақыт, логикалық, мемо өрісі, ole объектісі өрісі, гиперсілтеме,алмастыру шеберлері
Дескриптор: Білім алушы
Деректер қорының маңызды элементтерін анықтай алады
Мәліметтердің объектілері мен типтерін біледі.
Тапсырма - 2 . Практикалық жұмыс
Ms Access деректер қорында бірнеше оқушының мәліметтерін төмендегі үлгі бойынша жасап үйренейік:
<<Кітапхана>> деректер қоры қандай өрістерден тұрады:
Авторы, кітаптың аты, баспахана аты, бет саны, шығарған жылы
Дескриптор: Білім алушы
Ms Access мәліметтер қорын қосып енгізе алады
Жұппен жұмыс
7 минут
Қасыңдағы көршіңді тап деу арқылы партада кіммен отырады сол оқушымен жұп болуын тапсырамыз.
Практикалық жұмыс.
<<Кітапхана>> деректер қоры қандай өрістерден тұрады: атап оны мәліметтер қорына енгізіп үйренейік
Авторы, кітаптың аты, баспахана аты, бет саны, шығарған жылы
Дескриптор: Білім алушы
1. Ms Access мәліметтер қорын ашып енгізуді біледі:
2. Сәйкес келетін деректер типін таңдайды.
Саралау тапсрымалары
Жеке жұмыс
5 минут
Тест сұрақтары
1. Microsoft Access деген не?
А) мәліметтер базасын қолданушыға арналған программа.
В) компьютер мен адамның өзара сұхбаттасы құралы.
С) мәтіндік редактор.
Д) амалдық жүйе.
2. Microsoft Access қандай программалық жасақтамаға жатады?
А) жүйелік.
В) қоданбалы.
С) қызметтік.
Д) оқытушылық.
3. Ақпарат сақталынатын Microsoft Access программасының негізгі объектілері.
А) кесте.
В) пішін.
С) сұраныс.
Д) есеп.
4. Кесте құруды неден бастаған дұрыс.
А) макетін беруден.
В) өрістерін енгізуден.
С) мәліметтерді енгізуден.
Д) жазбаларды енгізуден.
5. Microsoft Access мәліметтер базасының қандай терезесінде орнатылған байланыс параметрлері беріледі?
А) Мәліметтер схемасы терезесінде.
В) Байланыс терезесінде.
С) Бас терезесінде.
Д) Мәліметтер базасы терезесінде.
6.Деректер типі болып табылады
А) Мәліметтер
В) Байланыс терезесінде
С) Мәтіндік, сандық, ақшалай, дата/уақыт, логикалық
Д) Өрістер, жазбалар
7. <<Жаңа кесте>> диалог терезесінде нұсқалар тізімі
А) кестелер режимі
В) конструктор
С) кесте шебері
Д) барлығы дұрыс
Дұрыс жауаптар
1) А 2) В 3) В 4) В 5) А 6) С 7) Д
Дескриптор: Білім алушы
Теориялық білімін қолдана алады;
Сабақтың соңы
Рефлексия және үй тапсырмасын беру 2 минут
Рефлексия
Смайликтер арқылы бүгінгі сабақтан алған әсерлерін жеткізеді.
Өзін-өзі бағалау парағын жинап қай оқушының түсінген түсінбегеніне көз жеткіземін.
Үйге тапсырма: Отбасы мүшелерінің мәліметтерін енгізіп үйрену, тақырыпты оқып келу.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz