Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сабақтың тақырыбы. Топтарға бөлу

Бекітемін: Күні: 05.12.2019ж
|Сабақтың тақырыбы: Қазақстан-Менің |№171 Ғани Мұратбаев атындағы орта мектеп |
|Отаным |Мұғалімнің аты-жөні:Файзуллаева Фарида |
|СЫНЫП: 2 Б |Қатысқан оқушылар саны: 23 |Қатыспаған оқушылар саны: |
|Сабақ |2.1.3.1 - өз зерттеулеріне сүйене отырып, өз өлкесінің көрікті жерлерін |
|негізделген |сипаттау және бейнелеу; |
|оқу |2.1.3.2 - Қазақстан картасынан ірі өзен-көлдерді, қалаларды, жолдарды, өз|
|мақсаттары |облысын көрсету |
| |2.3.5.2 бақылаулар негізінде ҚР мемлекеттік рәміздерінің қолданылу |
| |саласын анықтау |
|Сабақ |Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша |
|нәтижесі: |тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. |
| |Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе |
| |орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша |
| |үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. |
| |Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген |
| |қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен |
| |дәлелдер келтіре алады. |
|Ойлау |Білу Түсіну |
|дағдылары ның|Қолдану |
|деңгейлері | |
|Бағалау |Қазақстанның ірі өзен-көлдерін , қалаларын біледі. |
|критерийі |Картадан ірі өзен –көлдерді, қалаларды көрсетеді. |
| |Біздің отанымыз -Қазақстан туралы әңімелейді. Жеке, жұптық, топты |
| |тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне |
| |аудара алады. |
|Тілдік мақсат|Түйінді сөздерді үш тілде айтуға үйрету. |
|Пәндік |1.Карта -карта-card 2.Отан –Родина –homeland 3.Өзен-река- |
|лексика және |River |
|терминдер |4. Көл-озера- lake 5.Қала- город-city |
| |6.Теңіз – Море- Sea |
| |7.Алтай тауы –Алтайский гора -Mountain of Altai |
| |8. Менің Отаным-Қазақстан –Моя Родина Казакстан -My homeland is |
| |Kazakhstan |
|Талқылауға |Отан дегеніміз не? |
|арналған |Шағын Отан дегенді қалай түсінесіңдер? |
|сұрақтар |Қандай өзен, көлдерді білеміз? |
| |Қандай қалаларды білеміз? |
|Ресурстар |Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  |
| |заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|Құндылықтар |Оқушыларды –отансүйгіштікке, азаматтыққа, өз туып өскен жерін мақтан |
| |етуге тәрбиелеу. |
|Пән аралық |Жаратылыстану, қазақ тілі , орыс тілі, ағылшын |
|байланыс | |
|Әдіс-тәсілдер|Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|АКТ мен |Интербелсенді тақта, слайдтар, видеоролик |
|байланыс | |
|Бұған дейінгі|Қазақстан туралы алдыңғы сабақтарда біледі |
|меңгерілген | |
|білім | |
|Сабақтың жоспары |
|Жоспарланғану|Сабақ барысы : |Бағалау түрлері |
|ақыт | | |
|Сабақтың басы|Ұйымдастыру кезеңі Шаттық шеңбері | |
| |Біз қандаймыз, қандаймыз, | |
| |Шұғылалы таңдаймыз, | |
| |Күлімдеген күндейміз. | |
| |Ән саламыз күнде біз | |
| |Шаттық толы іргеміз | |
| |Біз мәңгілік достармыз | |
| |Біз мәңгіге біргеміз. | |
| |– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан | |
| |арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай | |
| |тамаша, қандай қуаныш! | |
| |Қуанышты көңіл-күймен бүгінгі сабағымызды бастайық | |
| |Үй тапсырмасын сұрақ-жауап арқылы қайталау жүргізу. |Сұрақ-жауап |
| |- Біздің сынып туралы не айтасыңдар? | |
| |- Мектеп, сынып ережелерін еске түсірейік | |
| |- Сынып ережелеріне қандай мысалдар келтіре | |
| |аласыңдар? | |
| |-Оқушылар ойын тыңдау | |
| |-Ендеше балалар. Біздің сыныпта,мектепке, тұратын | |
| |жерлерімізде қай жерге жатады? | |
| |-Біздің отанымыз қай жер? |Бағалаймын |
| |Берген жауаптарына қарап, фишкалармен бағалаймын. | |
| |-Ендеше мына жапсырылған қағазға қарайық,осы сурет | |
| |арқылы топқа атау берейік. |Топтарға бөлу. |
| |Оқушыларды Қазақстанның қалалары арқылы топқа | |
| |бөлінеді. | |
| |1-топ Қызылорда | |
| |2-топ Алматы | |
| |3-топ Нұрсұлтан | |
|Жаңа тақырып |Білу және түсіну Ой қозғау «Еркін микрафон әдісі» | |
| |Біз Отанның гүліміз | |
| |Туған жердің нұрымыз |Микрафонмен сұраққа|
| |Тәуелсіз біздің еліміз |жауап алу |
| |Қазақстан бай жеріміз. | |
| | | |
| |Елтаңбасы елімнің | |
| |Неткен әйбат, әдемі. | |
| |Тұнығындай көңілдің | |
| |Ортада –аспан әлемі. | |
| | | |
| |Көк аспанда,көкпеңбек, | |
| |Қазақстан жалауы. | |
| |Қөк емес ол тектен тек- | |
| |Елдің ашық қабағы. | |
| |-Өлең не туралы? | |
| |-Мағынасы қандай? | |
| |-Дұрыс айтасыңдар, өлең Отан туралы. | |
| |-Отан деген не? Қалай түсінесіңдер? | |
| |- Отан туралы , туған жер туралы қандай өлеңдер |Өлең-шумақтар айту |
| |білеміз? | |
| |-Демек, біздің сабағымыз Менің -Отаным Қазақстан деп |Бағалау |
| |аталады | |
| |«Жалаушамен бағалау» | |
| |Сабағымыздың мақсаты-2.1.3.2.Қазақстанның картасынан | |
| |өз облысыңды, ірі өзендерді, қалаларды және ірі | |
| |жолдарды көрсету. | |
| |Біз бүгінгі сабағымызда картамен де жұмыс жасаймыз. | |
| |Сабағымыздың мақсатына бізге берілген тапсырмаларды | |
| |орындау арқылы жетеміз. Біздің Отанымыздың аумағы-өте| |
| |кең.Ол батыста Каспий теңізінен,шығыста Алтай | |
| |тауларына дейін 3000 шақырымға созылады. | |
| |-Біздің жеріміздің аумағына Батыс Еуропаның бірнеше | |
| |мемлекеттері-Франция,Шығыс, Испания сыйып кетеді. |Картамен жұмыс |
| |-Алдымызда тұрған Қазақстанның картасына мән берейік |Бағалау |
| |-Карта дегеніміз не? Еске түсірейік .Дұрыс бағалау. | |
| |Біз жерімізді ғарыштан көріп тұрғандаймыз. | |
| |Жердің беті көп есе кішірейтілген. | |
|Сабақтың |Онда-теңіздер,өзендер,қалалар орналасқан.Енді оларды |Автормен таныстыру |
|ортасы |картадан тауып көрейік. |Оқулық, |
| |Картаман жұмыс |мәтіндер. |
| |Отандарыңды картадан тауып көрсетіңдер? |Картамен жұмыс |
| |Картадан Каспий теңізі мен Алтай тауын тап. |Бағалау |
| |Картадан өзің тұратын жерді көрсет |Оқулық,қабырғаға |
| |«Елтаңбамен бағала» |ілінген ватмандар,|
| |САДЫҚБЕК ХАНГЕЛДИН Қазақ әдебиеті тағы бір қарымды |түрлі-түсті маркер |
| |қаламгерінен айрылды. 78 жасқа қараған шағында ақын |Топтық жұмысқа |
| |Садықбек Хангелдин дүниеден озды. Ол 1937 жылы 12 |арнал ған ресурстар|
| |сәуірде Қызылорда қаласының іргесіндегі Тереңсай | |
| |ауылында дүниеге келді. 1961 жылы Қызылорда | |
| |педагогикалық институтын бітірген. | |
| |Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. | |
| |Мәтінмен, өлеңмен жұмыс.Тақтада мәтінді оқимыз, | |
| |өлеңді мәнерлеп оқимыз. | |
| |Бәрі -менің өмірім , сен сыйлаған Қазақстанның | |
| |астанасы –Нұрсұлтан қаласы. Астана-жас,әдемі қала. | |
| |Картаман жұмыс | |
| |Сенің туған жерің қай қала? | |
| |Астана мен Алматы туралы не білесің? | |
| |Қандай қалада қонақта болдың? | |
| |Топтық жұмыс | |
| |1-ші топ - өлеңді мәнерлеп оқиды | |
| |2-ші топ – мәтіннің мазмұнын жеткізу | |
| |3-ші топ- мәтін мен өлеңді салыстырады | |
| |«Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі | |
| |Дәптермен жұмыс күн ретін, жаңа сабақтың тақырыбын |Бағалау |
| |жазу | |
| |Ойын. Әріп теру. Отан деген сөздің әр әріпінен өз | |
| |Отанын қорғайтын азамат қандай болу керек? Соған | |
| |байланысты сөздер ойлайық. | |
| |О – оқымысты, Отан сүйгіш | |
| |Т – тәртіпті, талапты. | |
| |А – ақылды, адал. | |
| |Н – намысшыл, нағыз ер. | |
| |Бағалау « адал дос» белгісімен «Сазды әуен» қосылып| |
| |тұрады. | |
| |1-топ.Өз туған жерімізді, Отанымызды, елімізді | |
| |суреттеу | |
| |2-топ. Шығарма жазу | |
| |3 топ. Өлең ұйқастыру | |
| |Бағалау «өз елімнің патриотымын» төс белгісі | |
|Сергіту сәті |Сергіту сәті. Көк туымыз желбірейді | |
|Сабақтың соңы|Уақыт қалса бейнеролик көрсету |Тақырып бойынша |
|Сабақты |Сын тұрғысынан сұрақтарға жауап беру (иә, жоқ) |түйген білімдерін |
|бекіту |1. Қазақстан жері кең байтақ |жазады. |
| |2. Қазақстан 5 мемлекетпен шектескен | |
| |3. Астанасы – Алматы | |
| |4. Ұлты қазақ | |
| |5. Пайдалы қазбаларға өте бай | |
| |6. Өсімдіктер әлемі алуан түрлі | |
| |7. Ертіс, Сырдария, Есіл, Жайық - өзендер | |
| |8. Ту, Елтаңба, Әнұран еліміздің рәміздері | |
| |9. Мемлекеттік тіл – орыс тілі | |
| |10. Менің Отаным – Ресей | |
|Бағалау | «Оқушы үні» әдісі арқылы кері байланыс  «Болашақта |Сабақтан алған |
| |қандай үлес қосамын?» |әсерлерін стикерге |
| |– Балалар, мен сіздерге кішігірім көгершін таратамын,|жазып, тақтаға |
|Кері байланыс|ал сіздер сол ұшаққа өз арман-тілектеріңізді, |жабыстырады |
| |болашақта қандай мамандық иесі болғыңыз келетін | |
| |туралы өз ойларыңызды жазыңыздар. | |
| |– Біз – тәуелсіз қазақ елінің ең жас | |
| |жеткіншектеріміз. Сондықтан өз жерімізді, өз | |
| |елімізді, әкелеріміз бен аталарымыз сияқты | |
| |қадірлеуге, сүюге, қорғауға тиісті екенімізді естен | |
| |шығармайық дегім келеді | |
|Үйге тапсырма: 36-37бет. оқу,мазмұндау. |
|Саралау – Сіз қосымша көмек |Бағалау - |Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне |
|көрсетуді қалай жоспарлайсыз?|Оқушылардың |еңбекті қорғау ережелері АКТ -мен |
|Сіз қабілеті жоғары |үйренгенін |байланыс Құндылықтардағы |
|оқушыларға тапсырманы |тексеруді |байланыс |
|күрделендіруді қалай |қалай жоспарлайсыз?| |
|жоспарлайсыз? | | |
|Рефлексия Сабақ / оқу | |
|мақсаттары шынайы ма? Бүгін | |
|оқушылар не білді? Сыныптағы |Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.|
|ахуал қандай болды? Мен |Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес |
|жоспарлаған саралау шаралары |келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|тиімді болды ма? Мен берілген| |
|уақыт ішінде үлгердім бе? Мен| |
|өз жоспарыма қандай түзетулер| |
|енгіздім жəне неліктен? | |
|Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? |
|1: |
|2: |
|Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? |
|1: |
|2: |
|Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды |
|жетілдіруге көмектесетін не білдім? |

|Ойын. Әріп теру. Отан деген сөздің әр |Ойын. Әріп теру. Отан деген сөздің әр |
|әріпінен өз Отанын қорғайтын азамат қандай |әріпінен өз Отанын қорғайтын азамат қандай|
|болу керек? Соған байланысты сөздер ойлайық.|болу керек? Соған байланысты сөздер |
|О – оқымысты, Отан сүйгіш |ойлайық. |
|Т – тәртіпті, талапты. |О – оқымысты |
|А – ақылды, адал. |Т – |
|Н – намысшыл, нағыз ер. |А – |
| |Н – |
|Ойын. Әріп теру. Отан деген сөздің әр |Ойын. Әріп теру. Отан деген сөздің әр |
|әріпінен өз Отанын қорғайтын азамат қандай |әріпінен өз Отанын қорғайтын азамат қандай|
|болу керек? Соған байланысты сөздер ойлайық.|болу керек? Соған байланысты сөздер |
|О – оқымысты, Отан сүйгіш |ойлайық. |
|Т – |О – Отан сүйгіш |
|А – |Т – |
|Н – |А – |
| |Н – |
|Ойын. Әріп теру. Отан деген сөздің әр |Ойын. Әріп теру. Отан деген сөздің әр |
|әріпінен өз Отанын қорғайтын азамат қандай |әріпінен өз Отанын қорғайтын азамат қандай|
|болу керек? Соған байланысты сөздер ойлайық.|болу керек? Соған байланысты сөздер |
|О – оқымысты |ойлайық. |
|Т – |О – оқымысты |
|А – |Т – |
|Н – |А – |
| |Н – |
|Ойын. Әріп теру. Отан деген сөздің әр |Ойын. Әріп теру. Отан деген сөздің әр |
|әріпінен өз Отанын қорғайтын азамат қандай |әріпінен өз Отанын қорғайтын азамат қандай|
|болу керек? Соған байланысты сөздер ойлайық.|болу керек? Соған байланысты сөздер |
|О – Отан сүйгіш |ойлайық. |
|Т – |О – Отан сүйгіш |
|А – |Т – |
|Н – |А – |
| |Н – |
|Ойын. Әріп теру. Отан деген сөздің әр |Ойын. Әріп теру. Отан деген сөздің әр |
|әріпінен өз Отанын қорғайтын азамат қандай |әріпінен өз Отанын қорғайтын азамат қандай|
|болу керек? Соған байланысты сөздер ойлайық.|болу керек? Соған байланысты сөздер |
|О – оқымысты |ойлайық. |
|Т – |О – оқымысты |
|А – |Т – |
|Н – |А – |
| |Н – |
|Ойын. Әріп теру. Отан деген сөздің әр |Ойын. Әріп теру. Отан деген сөздің әр |
|әріпінен өз Отанын қорғайтын азамат қандай |әріпінен өз Отанын қорғайтын азамат қандай|
|болу керек? Соған байланысты сөздер ойлайық.|болу керек? Соған байланысты сөздер |
|О – Отан сүйгіш |ойлайық. |
|Т – |О – Отан сүйгіш |
|А – |Т – |
|Н – |А – |
| |Н – |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
|1.Карта -карта-card 2.Отан –Родина|1.Карта -карта-card 2.Отан |
|–homeland 3.Өзен-река- River |–Родина –homeland 3.Өзен-река- |
|4. Көл-озера- lake |River 4. Көл-озера- lake |
|5.Қала- город-city 6.Теңіз – |5.Қала- город-city 6.Теңіз – |
|Море- Sea |Море- Sea |
|7.Алтай тауы –Алтайский гора -Mountain of |7.Алтай тауы –Алтайский гора -Mountain of |
|Altai |Altai |
|8. Менің Отаным-Қазақстан –Моя Родина |8. Менің Отаным-Қазақстан –Моя Родина |
|Казакстан -My homeland is Kazakhstan |Казакстан -My homeland is Kazakhstan |
|1.Карта -карта-card 2.Отан –Родина|1.Карта -карта-card 2.Отан |
|–homeland 3.Өзен-река- River |–Родина –homeland 3.Өзен-река- |
|4. Көл-озера- lake |River 4. Көл-озера- lake |
|5.Қала- город-city 6.Теңіз – |5.Қала- город-city 6.Теңіз – |
|Море- Sea |Море- Sea |
|7.Алтай тауы –Алтайский гора -Mountain of |7.Алтай тауы –Алтайский гора -Mountain of |
|Altai |Altai |
|8. Менің Отаным-Қазақстан –Моя Родина |8. Менің Отаным-Қазақстан –Моя Родина |
|Казакстан -My homeland is Kazakhstan |Казакстан -My homeland is Kazakhstan |
|1.Карта -карта-card 2.Отан –Родина|1.Карта -карта-card 2.Отан |
|–homeland 3.Өзен-река- River |–Родина –homeland 3.Өзен-река- |
|4. Көл-озера- lake |River 4. Көл-озера- lake |
|5.Қала- город-city 6.Теңіз – |5.Қала- город-city 6.Теңіз – |
|Море- Sea |Море- Sea |
|7.Алтай тауы –Алтайский гора -Mountain of |7.Алтай тауы –Алтайский гора -Mountain of |
|Altai |Altai |
|8. Менің Отаным-Қазақстан –Моя Родина |8. Менің Отаным-Қазақстан –Моя Родина |
|Казакстан -My homeland is Kazakhstan |Казакстан -My homeland is Kazakhstan |
|1.Карта -карта-card 2.Отан –Родина|1.Карта -карта-card 2.Отан |
|–homeland 3.Өзен-река- River |–Родина –homeland 3.Өзен-река- |
|4. Көл-озера- lake |River 4. Көл-озера- lake |
|5.Қала- город-city 6.Теңіз – |5.Қала- город-city 6.Теңіз – |
|Море- Sea |Море- Sea |
|7.Алтай тауы –Алтайский гора -Mountain of |7.Алтай тауы –Алтайский гора -Mountain of |
|Altai |Altai |
|8. Менің Отаным-Қазақстан –Моя Родина |8. Менің Отаным-Қазақстан –Моя Родина |
|Казакстан -My homeland is Kazakhstan |Казакстан -My homeland is Kazakhstan |
|1.Карта -карта-card 2.Отан –Родина|1.Карта -карта-card 2.Отан |
|–homeland 3.Өзен-река- River |–Родина –homeland 3.Өзен-река- |
|4. Көл-озера- lake |River 4. Көл-озера- lake |
|5.Қала- город-city 6.Теңіз – |5.Қала- город-city 6.Теңіз – |
|Море- Sea |Море- Sea |
|7.Алтай тауы –Алтайский гора -Mountain of |7.Алтай тауы –Алтайский гора -Mountain of |
|Altai |Altai |
|8. Менің Отаным-Қазақстан –Моя Родина |8. Менің Отаным-Қазақстан –Моя Родина |
|Казакстан -My homeland is Kazakhstan |Казакстан -My homeland is Kazakhstan |
|1.Карта -карта-card 2.Отан –Родина|1.Карта -карта-card 2.Отан |
|–homeland 3.Өзен-река- River |–Родина –homeland 3.Өзен-река- |
|4. Көл-озера- lake |River 4. Көл-озера- lake |
|5.Қала- город-city 6.Теңіз – |5.Қала- город-city 6.Теңіз – |
|Море- Sea |Море- Sea |
|7.Алтай тауы –Алтайский гора -Mountain of |7.Алтай тауы –Алтайский гора -Mountain of |
|Altai |Altai |
|8. Менің Отаным-Қазақстан –Моя Родина |8. Менің Отаным-Қазақстан –Моя Родина |
|Казакстан -My homeland is Kazakhstan |Казакстан -My homeland is Kazakhstan |
|1.Карта -карта-card 2.Отан –Родина|1.Карта -карта-card 2.Отан |
|–homeland 3.Өзен-река- River |–Родина –homeland 3.Өзен-река- |
|4. Көл-озера- lake |River 4. Көл-озера- lake |
|5.Қала- город-city 6.Теңіз – |5.Қала- город-city 6.Теңіз – |
|Море- Sea |Море- Sea |
|7.Алтай тауы –Алтайский гора -Mountain of |7.Алтай тауы –Алтайский гора -Mountain of |
|Altai |Altai |
|8. Менің Отаным-Қазақстан –Моя Родина |8. Менің Отаным-Қазақстан –Моя Родина |
|Казакстан -My homeland is Kazakhstan |Казакстан -My homeland is Kazakhstan |
|1.Карта -карта-card 2.Отан –Родина|1.Карта -карта-card 2.Отан |
|–homeland 3.Өзен-река- River |–Родина –homeland 3.Өзен-река- |
|4. Көл-озера- lake |River 4. Көл-озера- lake |
|5.Қала- город-city 6.Теңіз – |5.Қала- город-city 6.Теңіз – |
|Море- Sea |Море- Sea |
|7.Алтай тауы –Алтайский гора -Mountain of |7.Алтай тауы –Алтайский гора -Mountain of |
|Altai |Altai |
|8. Менің Отаным-Қазақстан –Моя Родина |8. Менің Отаным-Қазақстан –Моя Родина |
|Казакстан -My homeland is Kazakhstan |Казакстан -My homeland is Kazakhstan |

«Ойлан, тап!» ойыны, топпен жұмыс:
– Балалар, «Ойлан, тап!» ойынына назар аударайық, бұл ойында «Авторлар»,
«Жұмбақтар», «Ұлттық ойындар» деп аталатын үш категория берілген. Әр
категорияның сол жағында 10, 20, 30,40 деген ұпай сандары көрсетілген
ұяшықтар орналасқан. Әрбір ұяшықта сол категорияға байланысты сұрақтар
жасырылған. Әр топтан бір оқушы ұяшықты таңдайды.
«Авторлар» категориясының сұрақтары:
1. Мемлекеттік Тудың авторы кім? (Шәкен Ниязбеков)
2. Мемлекеттік Елтаңбаның авторларын атаңдар (Шота Уәлиханов, Жандарбек
Мәлібеков)
3. Мемлекеттік Гимннің әнін жазған әйгілі композитор кім? (Шәмші Қалдаяқов)
4. Мемлекеттік Гимннің сөзінің авторларын атаңдар (Жұмекен Нәжімеденов,
Нұрсұлтан Назарбаев)
Ұлттық ойындар» категориясының сұрақтары:
1. Қазақтың ұлттық ойындарының логикалық ойлау мен математикалық ойлануды
дамытуға негізделген (Тоғызқұмалақ)
2. Бұл ойынды қыз-жігіттер екі топқа бөлініп, бір-бірінің қолынан ұстап,
адамның атын атап шақырады, шақырған адам топтың тізбегін үзіп кетуге
тырысады (Айгөлек)
3. Бұл ойынды жазда көгалды алаңда, спорт залында өткізуге болады.
Ойыншылар қос қолдап ұстап тартады. Тартысқа түскен екі топ бірін-бірі
тартып, жердегі орталық сызықтан бұрын сүйретіп өткізіп әкету керек (Арқан
тартыс)
4. Қазақ халқының дәстүрлі ұлттық ойыны. Иірген кезде төрт түрлі қалыпта
түседі: алшы, тәйке, бүк, шік (Асық ойыны)
«Жұмбақтар» категориясының сұрақтары:
1-оқушы.
Даусы бар, жаны жоқ
Шертсең күйі, әні көп.
Құлаңын он бұра.
Ол не?... Домбыра)
2-оқушы.
Ұқсайтын шеңберге
Қабырғасы жиылып, керіледі.
Жиқазы мол кең бөлме,
Төбесінен жұлдыздар көрінеді. (Киіз үй)

3-оқушы.
Әшекейлі күбіні,
Үюлі тұрған шөмеле,
Кигіздім биік төбеге.
Деп бағалар жұрттың бәрі. (Сәукеле)

4-оқушы.
Әрі сусын, әрі дәрі,
Емге ішеді жас пен кәрі.
Малдың сүті, елдің құты,
(Қымыз)

Венн диаграммасы.

Қазақстан Отан Ауылым

|Сәйкестендір. Бақтыбек Қозыкеевтің «Отан» жайлы өлең жолдарын сәйкестендіру |
|Отан тұр ұрып |
|Әр кеудеде халық жүрегі |
|Анаң жүгіріп |
|Келе жатсаң болып күледі |
|Сәйкестендір. Бақтыбек Қозыкеевтің «Отан» жайлы өлең жолдарын сәйкестендіру |
|Отан тұр ұрып |
|Әр кеудеде халық жүрегі |
|Анаң жүгіріп |
|Келе жатсаң болып күледі |
|Сәйкестендір. Бақтыбек Қозыкеевтің «Отан» жайлы өлең жолдарын сәйкестендіру |
|Отан тұр ұрып |
|Әр кеудеде халық жүрегі |
|Анаң жүгіріп |
|Келе жатсаң болып күледі |
|Сәйкестендір. Бақтыбек Қозыкеевтің «Отан» жайлы өлең жолдарын сәйкестендіру |
|Отан тұр ұрып |
|Әр кеудеде халық жүрегі |
|Анаң жүгіріп |
|Келе жатсаң болып күледі |
|Сәйкестендір. Бақтыбек Қозыкеевтің «Отан» жайлы өлең жолдарын сәйкестендіру |
|Отан тұр ұрып |
|Әр кеудеде халық жүрегі |
|Анаң жүгіріп |
|Келе жатсаң болып күледі |
|Сәйкестендір. Бақтыбек Қозыкеевтің «Отан» жайлы өлең жолдарын сәйкестендіру |
|Отан тұр ұрып |
|Әр кеудеде халық жүрегі |
|Анаң жүгіріп |
|Келе жатсаң болып күледі |
|Сәйкестендір. Бақтыбек Қозыкеевтің «Отан» жайлы өлең жолдарын сәйкестендіру |
|Отан тұр ұрып |
|Әр кеудеде халық жүрегі |
|Анаң жүгіріп |
|Келе жатсаң болып күледі |


Ұқсас жұмыстар
7.1.Процент
Дүниетану пәні бойынша ұзақ мерзімді жоспар. 2 сынып
Төлдердің суреттері
Қазақ ұлттық мемлекетінің құрылуының алғышарттары. Керей мен Жәнібек
Топтарды бағалау
Тригонометриялық функциялардың кейбір бұрыштардағы мәндері
Рационал сандарға арифметикалық амалдар қолдану
Қазыбек би келдібекұлы. 9 сынып. қазақ әдебиеті
Қайталау Өтілген білім көлемін қайталау
Қарсы топ тапсырмасы
Пәндер