Сабақтың тақырыбы. Топтарға бөлу

Бекітемін: Күні: 05. 12. 2019ж
№171 Ғани Мұратбаев атындағы орта мектеп
Мұғалімнің аты-жөні:Файзуллаева Фарида
2. 1. 3. 1 - өз зерттеулеріне сүйене отырып, өз өлкесінің көрікті жерлерін сипаттау және бейнелеу;
2. 1. 3. 2 - Қазақстан картасынан ірі өзен-көлдерді, қалаларды, жолдарды, өз облысын көрсету
2. 3. 5. 2 бақылаулар негізінде ҚР мемлекеттік рәміздерінің қолданылу саласын анықтау
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.
Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады : Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Білу Түсіну
Қолдану
- Қазақстанның ірі өзен-көлдерін, қалаларын біледі.
- Картадан ірі өзен -көлдерді, қалаларды көрсетеді.
- Біздің отанымыз -Қазақстан туралы әңімелейді. Жеке, жұптық, топты тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
1. Карта -карта-card 2. Отан -Родина -homeland 3. Өзен-река- River
4. Көл-озера- lake 5. Қала- город -city 6. Теңіз - Море- Sea
7. Алтай тауы -Алтайский гора -Mountain of Altai
8. Менің Отаным-Қазақстан -Моя Родина Казакстан -My homeland is Kazakhstan
- Отан дегеніміз не?
- Шағын Отан дегенді қалай түсінесіңдер?
- Қандай өзен, көлдерді білеміз?
- Қандай қалаларды білеміз?
Ұйымдастыру кезеңі Шаттық шеңбері
Біз қандаймыз, қандаймыз,
Шұғылалы таңдаймыз,
Күлімдеген күндейміз.
Ән саламыз күнде біз
Шаттық толы іргеміз
Біз мәңгілік достармыз
Біз мәңгіге біргеміз.
- Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!
Қуанышты көңіл-күймен бүгінгі сабағымызды бастайық
Үй тапсырмасын сұрақ-жауап арқылы қайталау жүргізу.
- Біздің сынып туралы не айтасыңдар?
- Мектеп, сынып ережелерін еске түсірейік
- Сынып ережелеріне қандай мысалдар келтіре аласыңдар?
-Оқушылар ойын тыңдау
-Ендеше балалар. Біздің сыныпта, мектепке, тұратын жерлерімізде қай жерге жатады?
-Біздің отанымыз қай жер?
Берген жауаптарына қарап, фишкалармен бағалаймын.
-Ендеше мына жапсырылған қағазға қарайық, осы сурет арқылы топқа атау берейік.
Оқушыларды Қазақстанның қалалары арқылы топқа бөлінеді.
1-топ Қызылорда
2-топ Алматы
3-топ Нұрсұлтан
Сұрақ-жауап
Бағалаймын
Топтарға бөлу.
Жаңа тақырып
Сабақтың ортасы
Білу және түсіну Ой қозғау «Еркін микрафон әдісі»
Біз Отанның гүліміз
Туған жердің нұрымыз
Тәуелсіз біздің еліміз
Қазақстан бай жеріміз.
Елтаңбасы елімнің
Неткен әйбат, әдемі.
Тұнығындай көңілдің
Ортада -аспан әлемі.
Көк аспанда, көкпеңбек,
Қазақстан жалауы.
Қөк емес ол тектен тек-
Елдің ашық қабағы.
-Өлең не туралы?
-Мағынасы қандай?
-Дұрыс айтасыңдар, өлең Отан туралы.
-Отан деген не? Қалай түсінесіңдер?
- Отан туралы, туған жер туралы қандай өлеңдер білеміз?
-Демек, біздің сабағымыз Менің -Отаным Қазақстан деп аталады
«Жалаушамен бағалау»
Сабағымыздың мақсаты- 2. 1. 3. 2. Қазақстанның картасынан өз облысыңды, ірі өзендерді, қалаларды және ірі жолдарды көрсету.
Біз бүгінгі сабағымызда картамен де жұмыс жасаймыз.
Сабағымыздың мақсатына бізге берілген тапсырмаларды орындау арқылы жетеміз. Біздің Отанымыздың аумағы-өте кең. Ол батыста Каспий теңізінен, шығыста Алтай тауларына дейін 3000 шақырымға созылады.
-Біздің жеріміздің аумағына Батыс Еуропаның бірнеше мемлекеттері-Франция, Шығыс, Испания сыйып кетеді.
-Алдымызда тұрған Қазақстанның картасына мән берейік
-Карта дегеніміз не? Еске түсірейік . Дұрыс бағалау. Біз жерімізді ғарыштан көріп тұрғандаймыз.
Жердің беті көп есе кішірейтілген.
Онда-теңіздер, өзендер, қалалар орналасқан. Енді оларды картадан тауып көрейік.
Картаман жұмыс
- Отандарыңды картадан тауып көрсетіңдер?
- Картадан Каспий теңізі мен Алтай тауын тап.
- Картадан өзің тұратын жерді көрсет
«Елтаңбамен бағала»
САДЫҚБЕК ХАНГЕЛДИН Қазақ әдебиеті тағы бір қарымды қаламгерінен айрылды. 78 жасқа қараған шағында ақын Садықбек Хангелдин дүниеден озды. Ол 1937 жылы 12 сәуірде Қызылорда қаласының іргесіндегі Тереңсай ауылында дүниеге келді. 1961 жылы Қызылорда педагогикалық институтын бітірген.
Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.
Мәтінмен, өлеңмен жұмыс. Тақтада мәтінді оқимыз, өлеңді мәнерлеп оқимыз.
Бәрі -менің өмірім, сен сыйлаған Қазақстанның астанасы -Нұрсұлтан қаласы. Астана-жас, әдемі қала.
Картаман жұмыс
- Сенің туған жерің қай қала?
- Астана мен Алматы туралы не білесің?
- Қандай қалада қонақта болдың?
Топтық жұмыс
1-ші топ - өлеңді мәнерлеп оқиды
2-ші топ - мәтіннің мазмұнын жеткізу
3-ші топ- мәтін мен өлеңді салыстырады
«Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі
Микрафонмен сұраққа жауап алу
Өлең-шумақтар айту
Бағалау
Картамен жұмыс
Бағалау
Автормен таныстыру
Оқулық,
мәтіндер.
Картамен жұмыс
Бағалау
Оқулық, қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркер Топтық жұмысқа арнал ған ресурстар
Дәптермен жұмыс күн ретін, жаңа сабақтың тақырыбын жазу
Ойын. Әріп теру.
Отан деген сөздің әр әріпінен өз Отанын қорғайтын азамат қандай болу керек? Соған байланысты сөздер ойлайық.
О
- оқымысты, Отан сүйгіш
Т
- тәртіпті, талапты.
А
- ақылды, адал.
Н
- намысшыл, нағыз ер.
Бағалау « адал дос» белгісімен «Сазды әуен» қосылып тұрады.
1-топ. Өз туған жерімізді, Отанымызды, елімізді суреттеу
2-топ. Шығарма жазу
3 топ. Өлең ұйқастыру
Бағалау «өз елімнің патриотымын » төс белгісі
Сабақтың соңы
Сабақты бекіту
Уақыт қалса бейнеролик көрсету
Сын тұрғысынан сұрақтарға жауап беру (иә, жоқ)
1. Қазақстан жері кең байтақ
2. Қазақстан 5 мемлекетпен шектескен
3. Астанасы - Алматы
4. Ұлты қазақ
5. Пайдалы қазбаларға өте бай
6. Өсімдіктер әлемі алуан түрлі
7. Ертіс, Сырдария, Есіл, Жайық - өзендер
8. Ту, Елтаңба, Әнұран еліміздің рәміздері
9. Мемлекеттік тіл - орыс тілі
10. Менің Отаным - Ресей
Бағалау
Кері байланыс
«Оқушы үні» әдісі арқылы кері байланыс «Болашақта қандай үлес қосамын?»
- Балалар, мен сіздерге кішігірім көгершін таратамын, ал сіздер сол ұшаққа өз арман-тілектеріңізді, болашақта қандай мамандық иесі болғыңыз келетін туралы өз ойларыңызды жазыңыздар.
- Біз - тәуелсіз қазақ елінің ең жас жеткіншектеріміз. Сондықтан өз жерімізді, өз елімізді, әкелеріміз бен аталарымыз сияқты қадірлеуге, сүюге, қорғауға тиісті екенімізді естен шығармайық дегім келеді
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары
оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау - Оқушылардың
үйренгенін тексеруді
қалай жоспарлайсыз?
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ -мен байланыс Құндылықтардағы
байланыс
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.
Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес
келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) ?
1:
2:
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) ?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды
жетілдіруге көмектесетін не білдім?
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz