Файл қосу

Электрондық кестелерді оқыту әдістемесі

Пән: Әртүрлі
Ақмола облысы білім басқармасы жанындағы
<<Ж.Мусин атындағы Көкшетау жоғары қазақ
педагогикалық колледжі>> МКҚК

Бекітемін
Директордың оқу
жұмысы бойынша орынбасары
_______________ А.Рахимжанова
______ ______ 20__ жыл

№ САБАҚТЫҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ЖОСПАРЫ

Оқытушы:Қамалиден А.С.
Пәні: Информатиканы оқыту әдістемесі
Мамандық: 0111093 - информатика мұғалімі
Топ: И-31 Күні: _____________.
Сабақтың тақырыбы: Электрондық кестелерді оқыту әдістемесі
Сабақтың негізгі сатыларына уақыттың мөлшерленуі
1. Ұйым-дастыру кезеңі
2.Тірек білімдерін қайталау
3. Жаңа материал-ды баяндау
4. Жаңа матери-алдарды бекіту
5. Білік-дағдыларды қалыптас-тыру
6. Үй тапсырмасы
7. Са-бақтың қорытындысын шығару
8. Бар-лығы
3
20
20
15
20
5
7
90

Сабақтың типі: жаңа сабақты меңгерту, аралас, қайталау, бақылау.
Сабақтың түрі: зерттеу сабағы
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Студенттерге информатика пәнінен электрондық кестелерді оқыту әдістемесін үйрету.
Дамытушылық: Оқушыларды жауапкершілікке, ақпараттық мәдениеттілікке үйрету. Тәрбиелік: Оқушыларды ізденімпаздыққа, әдептілікке, мақсатшылдыққа тәрбиелеу. Мұқият-тылыққа, өз-өзіне сенімді болуға тәрбиелеу, жинақылыққа балу.
Пәнаралық байланыс педагогика, тарих
Материалдық-техникалық құралдар: интерактивті тақта, лабораториялық жұмыс нұсқасы, компьютер, қосымша материалдар, тест
Негізгі әдебиеттер
1. Информатика бойынша 30 сабақ. Жалпы білім беретін мектептердің жоғарғы сыныптарына арналған экспериментальдық оқулық. Балапанов Е.Қ., Бөрібаев Б., Даулетқұлов А.Б.-Алматы:2003
2. Turbo Pascal бағдарламалау тілі (зертханалық жұмыс). Оқу құралы.- Астана: Фолиант, 2010.-208 бет.
3. Дербес компьютерде жұмыс істеу. Екі бөлімді оқу құралы Инчин А.С.- Алматы 2002
4. Дербес компьютердің компьютердің бағдарламалық жасақтамасы. Д. Ғабдуллаев., А. Медешов.Оқулық.- Астана: Фолиант, 2010.-176 б.
5. Алгоритмдеу және бағдарламалау негіздері (есептер жинағы). Ж. Ғұмаров. Оқу құралы - Астана: Фолиант, 2010.-200б.
6. Windows 98 операциялық жүйелер. Зертханалық практикум. Орта мектептерде жоғары сыныптарға арналған оқу құралы. Microsoft Excel 97- зертханалық практикум. Орта мектептерде жоғары сыныптарға арналған оқу құралы. Балапанов Е.Қ., Бөрібаев Б., Даулетқұлов А.Б.
Қосымша әдебиеттер
1. Turbo Pascal бағдарламалау тілі (зертханалық жұмыс). Оқу құралы.- Астана: Фолиант, 2010.-208 бет.
2. <<Информатика негіздері>> ғылыми - әдістемелік журнал.
3. <<Информатика>>, Б.Қ. Сапаргалиева, Н.Е.Масалимова. Оқыту қазақ тілінде жүргізілетін жалпы білім беретін мктептің 9-сыныбына арналған оқулық. Астана: Арман-ПВ, 2013.- 208 бет.

САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ

1. Ұйымдастыру кезеңі (студенттердің сабаққа қатысуын, сабаққа дайындығын тексеру) Студенттер түгенделіп, сабақ мақсатымен таныстырылады. Жаңа материалды түсіндіруге дайындық жүргізіледі.
2. Тірек білімін тексеру - сұрақ-жауап (топпен, жеке-дара, тапсырмаларды орындау, тесттер, кроссвордтар)
Сұрақ-жауап, әңгімелесу әдістері арқылы студент білімі тексеріліп, өтілген материал тақырыбы өтілетін материалмен байланыстырылады.
3. Жаңа материалды баяндау
Жаңа материал анализ-синтез әдістері арқылы түсіндіріледі. Проблемалық жағдаят туғызу, шығармашылық тудыру арқылы оқушы қабілеті арттырылып, оқытушы тарапынан көмек көрсетіледі.
4. Жаңа материалды бекіту
Жаңа материал сұрақ-жауап әдісі арқылы бекітіледі.
1. Электронды кестелер дегеніміз не?
2. Электронды кестелердің қандай түрлерін білесіз?
3. Электронды кестелерқалай құрылады?
4. Электронды кестелердің басқа кестелерден ерекшелігі қандай?
5.Білік-дағдыларын қалыптастыру (өзіндік жұмыс)
Өзіндік жұмыстарға тапсырма беріледі (ауызша, жазбаша түрде).
Студенттерге информатика пәнінен сыныптан тыс жұмыс дайындап келу.
А - деңгейі .ТАПСЫРМА № 1.

1. Місrosoft Excel кестелік процессорында <<Менің сабақ кестем >> атты кесте құру оны толтыру. Автотолтыру функциясын қолдана отырып.

Топтың апталық сабақ кестесі

Дүйсенбі
Сейсенбі
Сәрсенбі
Бейсенбі
Жұма
Сенбі
1.

2.

3.

4.

5.

1. В- деңгейі. MS EXCEL-ДЕ ЕСЕПТЕУЛЕР ЖҮРГІЗУ.
1.Есептеулер формулалар және функциялар аппараттарын қолданады. Формула - сандықтұрақтылар, ұяшықтарға сілтемелер, функциялардың математикалық операциялары арқылы байланысқан өрнектері.
2. Формуланы құру (=) теңдік белгісін енгізуден басталады. Формуланы құру кезінде қиындықтар кездессе, онда Функция Шеберін қолдануға болады.
Мұнда Автоқосындылау командасы да бар. Берілген бағаналар немесе жол ұяшықтарын ерекшелеп (кезкелгенұяшық диапазонын) <<Автоқосындылау>> батырмасын басу қажет.
3. Электрондық кесте MSExcel-де есептеулер жүргізу. Автосумма функциясын қолдана отырып. Берілгені: Апта күндеріне байланысты циркте барлық сатылған билеттер санын есептеп шығару.

Апта күндері
І қатардан сатылған орындар саны

ІІ қатардан сатылған орындар саны

ІІІ қатардан сатылған орындар саны

Барлық сатлыған орындар саны
Дүйсенбі
26
34
58
?
Сәрсенбі
33
48
67
?
Сейсенбі
96
76
83
?
Бейсенбі
38
99
64
?
Жұма
75
62
16
?
Сенбі
97
85
36
?
БАРЛЫҒЫ:
?
?
?
?

3.С - деңгейі. Берілгені:Дүкендегі тауарлардың құнын есептеп шығару.MSExcel бағдарламасынын қолдана отырып.

Тауар атаулары
Бағасы

Саны

Құны
Қалам
55
365
?
Дәптер
25
782
?
Сызғыш
20
649
?
Карандаш
95
342
?
Өшіргіш
45
156
?
Күнделік
350
565
?
БАРЛЫҒЫ:
?
?
?

6. Үй тапсырмасы
Өтілген тақырып бойынша пікірлесуге дайындық, қосымша әдебиеттерді пайдалана отырып, деректер келтіру. Презентациялар, слайдтарды безендіру редакторын оқыту әдістемесі атты тақырыпта қысқа мерзімді сабақ жоспарын құру.
7. Сабақ қорытындысын шығару <<5>>___ <<4>>___ <<3>>____ <<2>>_____

Оқытушы А Қамалиден _______________
(Ф.А.Ә.) қолы



Ұқсас жұмыстар
Мәліметтерді сүзу
Презентация жоспарын құру
Практикум сабақтары
Ақпараттық коммуникациялық технологиялар
Сабақ қорытындысын шығару
Әдістемелік құрал
Мәтінді кесте түрінде безендіру
Күнтізбелік - тақырыптық жоспар
Информатиканы оқыту әдістемесі
Қарапайым презентацияларды құру
Пәндер