Су. дүниетану. 3 класс

Автор: Укубаева Ырсалды Зийнолевна

Мекеменің атауы: Хромтау №5 мектеп -гимназиясы, Хромтау қаласы

Курс: Дүниетану

Бөлім : Қоршаған әлем

Тақырыбы: Су

Класс: 3

Оқу -әдістемелік қамтылу: Дүниетану 3 класс жалпы білім беретін мектептерге арналған оқулық Қ. А. Аймағамбетова, Т. С. Идилова, Б. Л. Хаджиева - Алматыкітап баспасы 2010

Сабақтың өту уақыты : 45 мин.

Авторлық медиаөнім: «Су» тақырыбындағы презентациялық слайд

Сабақты мақсаты: Өсімдіктер, жануарлар мен адамдардың өмірінде судың атқаратын рөлі туралы білімдерін кеңейту, қалыптастыру. Судың қасиеттерін меңгерту. Суды тиімді пайдалану үнемдеу.

Сабақтың міндеттері:

Білімділік:

  • жеке тұлғаның бейімі биік, дағды жүйесімен қаруландыру;
  • оқушылардың салыстыру қабілетін және жобалау, қорғау, іздену ерекшеліктерін қалыптастыру;

Дамытушылық:

  • Танымдық қызығушылығын, шығармашылық қабілеттерін, жігерін, қиял қабылдауын дамыту. Судың қасиетіне тәжірибе жасау, зертханалық жұмыстар жүргізу арқылы жеке тұлғаның танымын молайту;

Тәрбиелік :

  • Ғылыми дүниетанымын, тұлғалық адамгершілік қасиеттерін, сенімін қалыптастыру. Табиғатты, суды қорғауға баулу. Экологиялық білімін кеңейту;

Проблемалық сұрақ :

а) Судың да сұрауы бар дегенді қалай түсінесің?

ә) Су - тіршілік көзі деген не?

б) Судың ластану себептері неден?

в) Су өмірлік қажеттілік деп білсек, оны қалай қорғаймыз?

Сабақтың типі: білімін тереңдету, оза оқыту.

Сабақтың түрі: білімділік жоба қорғау

Оқыту формалары:

  • жалпы шығармашылық
  • эксперименттік жұмыстар
  • топтық жұмыс
  • жеке жұмыстар

Көрнекілік :

  • интерактивті тақта
  • тәжірибелік, зертханалық жұмыстар жабдықтары
  • тірек сызбалар

Әдістер:

  • миға шабуыл
  • эвристикалық әңгіме
  • эмпатия
  • болжау
  • салыстыру
  • ізденіс
  • білімділік жоба қорғау

Сабақтың өту жоспары:

Сабақтың кезеңдері
Уақыты
Сабақтың кезеңдері: 1) Ұйымдастыру сәті. Тақырыпқа ену
Уақыты: 2 мин
Сабақтың кезеңдері:

2) Білімділік «қиналыс» тудыру. Оқытылатын объектіге байланысты белгілі шешімі жоқ проблема құрастыру.

3) Білімділік объектіні құбылыс, ұғым ретінде белгілеу. Қажеттік білімділік орта құру, оны кеңейту

Уақыты: 3 мин
Сабақтың кезеңдері:

4) Оқу тапсырмасын әр оқушы жағдаятты өзі шешетіндей формада құрастыру.

  • Топпен жұмыс
  • І топ. «Ізденушілер». Су туралы өлең шумақтарын мақал-мәтелдер, жұмбақтар құрастырады, кейбірі іздеп табады.
  • ІІ топ. «Зерттеушілер». Судың маңызы, ластану себептері, оны үнемдеу, қорғау т. б. жөнінде зерттеу жобаларын ұсынады.
  • ІІІ топ. «Тәжірибе жасаушылар». Судың физикалық қасиеттеріне зертханалық жұмыстарын көрсетеді.
  • Жалпы нақтылау, түйіндеу.
Уақыты: 15минут
Сабақтың кезеңдері:

5) Жағдаятты шешу.

  • Оқушыларды білімділік өнім шығару процесінде мұғалімнің қадағалау, ілесу қатысында болуы.
  • Өнімді басқа оқушылар түсіне алатындай деңгейге жеткізуге көмектесу.

Оқушылардың қызметі.

Уақыты: 5 минут
Сабақтың кезеңдері:

6) Білімділік өнім шеруі, көрсетілімі. Судың ластану себептері неден? Су тіршілік көзі дегенді қалай түсінесің? Суды қалай қорғаймыз?

  • Топпен жұмыс
  • Мұғалім хабарламасы
  • Эвристикалық тапсырмалар

а) судың түсі неге мөлдір?

ә) лай сулар қайда кездеседі?

б) ақ жаңбыр деген не?

Уақыты: 5 минут
Сабақтың кезеңдері: 7) Танымдық тапсырмаларды орындау. Ойтолғаулар, пікірталастар. Өлеңдер, мақал-мәтелдер, жұмбақтар көрсетілімі. Өткенді қорытындылай отырып, жаңа міндеттер алу.
Уақыты: 5 минут
Сабақтың кезеңдері:

8) Танымдық тапсырмаларды шешу.

а) су неге түссіз?

ә) қар неге ақ?

б) кезбе мұздар. Олар қайдан келеді?

9) Эксперименттік жұмыс.

а) «Егер де» су әлемде жойылып кетсе табиғатта не болар еді?

ә) Үшбұрышты, төртбұрышты жаңбыр бола ма?

Зерттеу жұмыстарын мұғалім көмегімен ұжым болып талдау.

Уақыты: 5 мин
Сабақтың кезеңдері:

10) Эвристикалық рефлексия. Эмпатия әдісі. Сен өзіңді өзен болып сезін. Сен- сусың.

  • сабақты бекіту
  • өткенді қорытындылау. Не білдім? Не ұнады? Не қызықтырды?
Уақыты: 3 минут
Сабақтың кезеңдері:

11) Үйге тапсырма.

а) эссе жазу «Мен суды қорғауға атсалысамын»

ә) «Арал қасіреті» мәнжазба

б) тақырыптарға байланысты суреттер салу.

Уақыты: 2 мин

Сабақтың картасы:

Кезеңнің атауы
Уақыт (мин)
Жеке қасиеттері мен психологиялық процесстердің дамуы
Қызметтің репродуктивті деңгейі
Қызметтің эвристикалық деңгейі
Кезеңнің атауы: 1) Ұйымдастыру сәті. Тақырыпқа ену
Уақыт (мин): 2 мин
Жеке қасиеттері мен психологиялық процесстердің дамуы: Зейін
Кезеңнің атауы:

2) Білімділік «қиналыс» тудыру. Оқытылатын объектіге байланысты белгілі шешімі жоқ проблема құрастыру.

3) Білімділік объектіні құбылыс, ұғым ретінде белгілеу. Қажеттік білімділік орта құру, оны кеңейту

Уақыт (мин): 3 мин
Жеке қасиеттері мен психологиялық процесстердің дамуы:

Зейін

Ес

Дәлдік, тіл мәнерлігі

Белсенділік

Ойлау тереңдігі

Тыңдай және ести білу

Қорыта алу

Талдау

Кезеңнің атауы:

4) Оқу тапсырмасын әр оқушы жағдаятты өзі шешетіндей формада құрастыру.

  • Топпен жұмыс
  • І топ. «Ізденушілер». Су туралы өлең шумақтарын мақал-мәтелдер, жұмбақтар құрастырады, кейбірі іздеп табады.
  • ІІ топ. «Зерттеушілер». Судың маңызы, ластану себептері, оны үнемдеу, қорғау т. б. жөнінде зерттеу жобаларын ұсынады.
  • ІІІ топ. «Тәжірибе жасаушылар». Судың физикалық қасиеттеріне зертханалық жұмыстарын көрсетеді.
  • Жалпы нақтылау, түйіндеу.
Уақыт (мин): 15 мин
Жеке қасиеттері мен психологиялық процесстердің дамуы: Дәлдік, тіл мәнерлігі

Белсенділік

Жаңаны қабылдауға бейімділік

Ой толғау тереңдігі

Қарым -қатынас мәдениеті

Өз бетінше жұмыс жасау

Мақсатқа жетушілік

Қорытындылай алу

Ізденушілік, зерттеушілік, жобалау

Тәжірибе жасау, нақтылау, білімін тереңдету

Кезеңнің атауы:

5) Жағдаятты шешу. РМІ әдісі

  • Оқушыларды білімділік өнім шығару процесінде мұғалімнің қадағалау, ілесу қатысында болуы.
  • Өнімді басқа оқушылар түсіне

алатындай деңгейге жеткізуге көмектесу.

Оқушылардың қызметі.

Уақыт (мин): 5 мин
Жеке қасиеттері мен психологиялық процесстердің дамуы:

Белсенділік

Ойлау тереңдігі

Тыңдай және ести білу

Қорыта алу

Талдау

Кезеңнің атауы:

6) Білімділік өнім шеруі, көрсетілімі. Судың ластану себептері неден? Су тіршілік көзі дегенді қалай түсінесің? Суды қалай қорғаймыз?

  • Топпен жұмыс
  • Мұғалім хабарламасы
  • Эвристикалық тапсырмалар

а) судың түсі неге мөлдір?

ә) лай сулар қайда кездеседі?

б) ақ жаңбыр деген не?

Уақыт (мин): 5 мин
Жеке қасиеттері мен психологиялық процесстердің дамуы:

Ес

Дәлдік, тіл мәнерлілігі

Белсенділік

Жаңаны қабылдауға бейімділік

Ой толғау тереңдігі

Қарым -қатынас мәдениет

Өз бетінше жұмыс жасау

Мақсатқа жетушілік

Қорытындай алу

Кезеңнің атауы: 7) Танымдық тапсырмаларды орындау. Ойтолғаулар, пікірталастар. Өлеңдер, мақал-мәтелдер, жұмбақтар көрсетілімі. Өткенді қорытындылай отырып, жаңа міндеттер алу.
Уақыт (мин): 5 мин
Жеке қасиеттері мен психологиялық процесстердің дамуы:

Зейін

Ес

Дәлдік, тіл мәнерлігі

Белсенділік

Жаңаны қабылдауға бейімділік

Ой толғау тереңдігі

Қарым -қатынас мәдениеті

Өз бетінше жұмыс жасау

Мақсатқа жетушілік

Жүйелілік

Себеп пен салдар байланысын анықтай алу

Кезеңнің атауы:

8) Танымдық тапсырмаларды шешу.

а) су неге түссіз?

ә) қар неге ақ?

б) кезбе мұздар. Олар қайдан келеді?

9) Эксперименттік жұмыс.

а) «Егер де» су әлемде жойылып кетсе табиғатта не болар еді?

ә) Үшбұрышты, төртбұрышты жаңбыр бола ма?

Зерттеу жұмыстарын мұғалім көмегімен ұжым болып талдау.

Уақыт (мин): 5 мин
Жеке қасиеттері мен психологиялық процесстердің дамуы:

Зейін

Ес

Дәлдік, тіл мәнерлігі

Белсенділік

Жаңаны қабылдауға бейімділік

Ой толғау тереңдігі

Қарым -қатынас мәдениеті

Өз бетінше жұмыс жасау

Мақсатқа жетушілік

Жүйелілік

Себеп пен салдар байланысын анықтай алу

Кезеңнің атауы:

10) Эвристикалық рефлексия. Эмпатия әдісі. Сен өзіңді өзен болып сезін. Сен өзіңді сумын деп сезін.

  • сабақты бекіту

өткенді қорытындылау. Не білдім? Не ұнады? Не қызықтырды?

Уақыт (мин): 3 мин
Жеке қасиеттері мен психологиялық процесстердің дамуы:

Ес

Зейін

Белсенділік

Белсенді тыңдау

Себеп пен салдар байланысын анықтай алу

Рефлексияға бейімділік

Кезеңнің атауы:

11) Үйге тапсырма.

а) эссе жазу «Мен суды қорғауға атсалысамын»

ә) «Арал қасіреті» мәнжазба

б) тақырыптарға байланысты суреттер салу

Уақыт (мин): 2 мин
Жеке қасиеттері мен психологиялық процесстердің дамуы: Зейін
Білімін толықтыру, өздік жұмыстар

Ой түйіндеу Венн диаграммасы

Сабақты барысы :

Ұйымдастырушылық кезең

Армысың, алтын күн!

Көгілдір көк аспан!

Бармысың, құстарым!

Қанатты достарым!

Суларым таза ма?

Талдарым аман ба?

Психологиялық дайындық.

Тұман да мен, бұлт та мен.

Өзен де мен, мұхит та

Сыңғырлаймын, күлемін,

Жүзім айдай жалтырап.

Білімділік қиналыс тудыру

Суды қалай, қайда пайдаланамыз.

Су қалай ластанады?

Суға неден зиян келеді?

Судың тірі табиғатқа әсері.

Судың өнеркәсіпке (құрлыстарға, кен орындарына, мұнай өнеркәсібіне) ауылшаруашылығына, малшаруашылығына пайдасы қандай? (№1 Слайд)

Қажеттік білімділік орта құру


Ұқсас жұмыстар
Табиғат құбылыстары
Су - тіршілік көзі жайлы ақпарат
Қазақстан Телехабар таратушылар орталығы
Суреттерді оқушыларға әңгімелету
Кенге жатпайтын пайдалы қазбалар
Дауыссыз дыбыстардың түрлері жайлы
Үзілген гүл
С. Мұқанов жылқы жайлы ақпарат
Кері есептер.1 сынып
Жануарлар туралы кітап
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz