Су. дүниетану. 3 класс

Автор: Укубаева Ырсалды Зийнолевна
Мекеменің атауы: Хромтау №5 мектеп -гимназиясы, Хромтау қаласы
Курс: Дүниетану
Бөлім : Қоршаған әлем
Тақырыбы: Су
Класс: 3
Оқу -әдістемелік қамтылу: Дүниетану 3 класс жалпы білім беретін мектептерге арналған оқулық Қ. А. Аймағамбетова, Т. С. Идилова, Б. Л. Хаджиева - Алматыкітап баспасы 2010
Сабақтың өту уақыты : 45 мин.
Авторлық медиаөнім: «Су» тақырыбындағы презентациялық слайд
Сабақты мақсаты: Өсімдіктер, жануарлар мен адамдардың өмірінде судың атқаратын рөлі туралы білімдерін кеңейту, қалыптастыру. Судың қасиеттерін меңгерту. Суды тиімді пайдалану үнемдеу.
Сабақтың міндеттері:
Білімділік:
- жеке тұлғаның бейімі биік, дағды жүйесімен қаруландыру;
- оқушылардың салыстыру қабілетін және жобалау, қорғау, іздену ерекшеліктерін қалыптастыру;
Дамытушылық:
- Танымдық қызығушылығын, шығармашылық қабілеттерін, жігерін, қиял қабылдауын дамыту. Судың қасиетіне тәжірибе жасау, зертханалық жұмыстар жүргізу арқылы жеке тұлғаның танымын молайту;
Тәрбиелік :
- Ғылыми дүниетанымын, тұлғалық адамгершілік қасиеттерін, сенімін қалыптастыру. Табиғатты, суды қорғауға баулу. Экологиялық білімін кеңейту;
Проблемалық сұрақ :
а) Судың да сұрауы бар дегенді қалай түсінесің?
ә) Су - тіршілік көзі деген не?
б) Судың ластану себептері неден?
в) Су өмірлік қажеттілік деп білсек, оны қалай қорғаймыз?
Сабақтың типі: білімін тереңдету, оза оқыту.
Сабақтың түрі: білімділік жоба қорғау
Оқыту формалары:
- жалпы шығармашылық
- эксперименттік жұмыстар
- топтық жұмыс
- жеке жұмыстар
Көрнекілік :
- интерактивті тақта
- тәжірибелік, зертханалық жұмыстар жабдықтары
- тірек сызбалар
Әдістер:
- миға шабуыл
- эвристикалық әңгіме
- эмпатия
- болжау
- салыстыру
- ізденіс
- білімділік жоба қорғау
Сабақтың өту жоспары:
2) Білімділік «қиналыс» тудыру. Оқытылатын объектіге байланысты белгілі шешімі жоқ проблема құрастыру.
3) Білімділік объектіні құбылыс, ұғым ретінде белгілеу. Қажеттік білімділік орта құру, оны кеңейту
4) Оқу тапсырмасын әр оқушы жағдаятты өзі шешетіндей формада құрастыру.
- Топпен жұмыс
- І топ. «Ізденушілер». Су туралы өлең шумақтарын мақал-мәтелдер, жұмбақтар құрастырады, кейбірі іздеп табады.
- ІІ топ. «Зерттеушілер». Судың маңызы, ластану себептері, оны үнемдеу, қорғау т. б. жөнінде зерттеу жобаларын ұсынады.
- ІІІ топ. «Тәжірибе жасаушылар». Судың физикалық қасиеттеріне зертханалық жұмыстарын көрсетеді.
- Жалпы нақтылау, түйіндеу.
5) Жағдаятты шешу.
- Оқушыларды білімділік өнім шығару процесінде мұғалімнің қадағалау, ілесу қатысында болуы.
- Өнімді басқа оқушылар түсіне алатындай деңгейге жеткізуге көмектесу.
Оқушылардың қызметі.
6) Білімділік өнім шеруі, көрсетілімі. Судың ластану себептері неден? Су тіршілік көзі дегенді қалай түсінесің? Суды қалай қорғаймыз?
- Топпен жұмыс
- Мұғалім хабарламасы
- Эвристикалық тапсырмалар
а) судың түсі неге мөлдір?
ә) лай сулар қайда кездеседі?
б) ақ жаңбыр деген не?
8) Танымдық тапсырмаларды шешу.
а) су неге түссіз?
ә) қар неге ақ?
б) кезбе мұздар. Олар қайдан келеді?
9) Эксперименттік жұмыс.
а) «Егер де» су әлемде жойылып кетсе табиғатта не болар еді?
ә) Үшбұрышты, төртбұрышты жаңбыр бола ма?
Зерттеу жұмыстарын мұғалім көмегімен ұжым болып талдау.
10) Эвристикалық рефлексия. Эмпатия әдісі. Сен өзіңді өзен болып сезін. Сен- сусың.
- сабақты бекіту
- өткенді қорытындылау. Не білдім? Не ұнады? Не қызықтырды?
11) Үйге тапсырма.
а) эссе жазу «Мен суды қорғауға атсалысамын»
ә) «Арал қасіреті» мәнжазба
б) тақырыптарға байланысты суреттер салу.
Сабақтың картасы:
2) Білімділік «қиналыс» тудыру. Оқытылатын объектіге байланысты белгілі шешімі жоқ проблема құрастыру.
3) Білімділік объектіні құбылыс, ұғым ретінде белгілеу. Қажеттік білімділік орта құру, оны кеңейту
Зейін
Ес
Дәлдік, тіл мәнерлігі
Белсенділік
Ойлау тереңдігі
Тыңдай және ести білу
Қорыта алу
Талдау
4) Оқу тапсырмасын әр оқушы жағдаятты өзі шешетіндей формада құрастыру.
- Топпен жұмыс
- І топ. «Ізденушілер». Су туралы өлең шумақтарын мақал-мәтелдер, жұмбақтар құрастырады, кейбірі іздеп табады.
- ІІ топ. «Зерттеушілер». Судың маңызы, ластану себептері, оны үнемдеу, қорғау т. б. жөнінде зерттеу жобаларын ұсынады.
- ІІІ топ. «Тәжірибе жасаушылар». Судың физикалық қасиеттеріне зертханалық жұмыстарын көрсетеді.
- Жалпы нақтылау, түйіндеу.
Белсенділік
Жаңаны қабылдауға бейімділік
Ой толғау тереңдігі
Қарым -қатынас мәдениеті
Өз бетінше жұмыс жасау
Мақсатқа жетушілік
Қорытындылай алу
Ізденушілік, зерттеушілік, жобалау
Тәжірибе жасау, нақтылау, білімін тереңдету
5) Жағдаятты шешу. РМІ әдісі
- Оқушыларды білімділік өнім шығару процесінде мұғалімнің қадағалау, ілесу қатысында болуы.
- Өнімді басқа оқушылар түсіне
алатындай деңгейге жеткізуге көмектесу.
Оқушылардың қызметі.
Белсенділік
Ойлау тереңдігі
Тыңдай және ести білу
Қорыта алу
Талдау
6) Білімділік өнім шеруі, көрсетілімі. Судың ластану себептері неден? Су тіршілік көзі дегенді қалай түсінесің? Суды қалай қорғаймыз?
- Топпен жұмыс
- Мұғалім хабарламасы
- Эвристикалық тапсырмалар
а) судың түсі неге мөлдір?
ә) лай сулар қайда кездеседі?
б) ақ жаңбыр деген не?
Ес
Дәлдік, тіл мәнерлілігі
Белсенділік
Жаңаны қабылдауға бейімділік
Ой толғау тереңдігі
Қарым -қатынас мәдениет
Өз бетінше жұмыс жасау
Мақсатқа жетушілік
Қорытындай алу
Зейін
Ес
Дәлдік, тіл мәнерлігі
Белсенділік
Жаңаны қабылдауға бейімділік
Ой толғау тереңдігі
Қарым -қатынас мәдениеті
Өз бетінше жұмыс жасау
Мақсатқа жетушілік
Жүйелілік
Себеп пен салдар байланысын анықтай алу
8) Танымдық тапсырмаларды шешу.
а) су неге түссіз?
ә) қар неге ақ?
б) кезбе мұздар. Олар қайдан келеді?
9) Эксперименттік жұмыс.
а) «Егер де» су әлемде жойылып кетсе табиғатта не болар еді?
ә) Үшбұрышты, төртбұрышты жаңбыр бола ма?
Зерттеу жұмыстарын мұғалім көмегімен ұжым болып талдау.
Зейін
Ес
Дәлдік, тіл мәнерлігі
Белсенділік
Жаңаны қабылдауға бейімділік
Ой толғау тереңдігі
Қарым -қатынас мәдениеті
Өз бетінше жұмыс жасау
Мақсатқа жетушілік
Жүйелілік
Себеп пен салдар байланысын анықтай алу
10) Эвристикалық рефлексия. Эмпатия әдісі. Сен өзіңді өзен болып сезін. Сен өзіңді сумын деп сезін.
- сабақты бекіту
өткенді қорытындылау. Не білдім? Не ұнады? Не қызықтырды?
Ес
Зейін
Белсенділік
Белсенді тыңдау
Себеп пен салдар байланысын анықтай алу
Рефлексияға бейімділік
11) Үйге тапсырма.
а) эссе жазу «Мен суды қорғауға атсалысамын»
ә) «Арал қасіреті» мәнжазба
б) тақырыптарға байланысты суреттер салу
Ой түйіндеу Венн диаграммасы
Сабақты барысы :
Ұйымдастырушылық кезең
Армысың, алтын күн!
Көгілдір көк аспан!
Бармысың, құстарым!
Қанатты достарым!
Суларым таза ма?
Талдарым аман ба?
Психологиялық дайындық.
Тұман да мен, бұлт та мен.
Өзен де мен, мұхит та
Сыңғырлаймын, күлемін,
Жүзім айдай жалтырап.
Білімділік қиналыс тудыру
Суды қалай, қайда пайдаланамыз.
Су қалай ластанады?
Суға неден зиян келеді?
Судың тірі табиғатқа әсері.
Судың өнеркәсіпке (құрлыстарға, кен орындарына, мұнай өнеркәсібіне) ауылшаруашылығына, малшаруашылығына пайдасы қандай? (№1 Слайд)
Қажеттік білімділік орта құру
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz