Іріктеу тәсілі арқылы комбинаторикалық есептер шығару

Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

6. 4А Статистика. Комбинаторика

Мектеп:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:6. 4А Статистика. Комбинаторика: Күні:
Мектеп:: Мұғалімнің аты-жөні:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:6. 4А Статистика. Комбинаторика: Сынып: 6
Мектеп:: Қатысқандар саны:
Сынып: 6
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:6. 4А Статистика. Комбинаторика: Сабақ тақырыбы
Мектеп:: Қозғалыстың орташа жылдамдығын табуға есептер шығару. Іріктеу тәсілі арқылы комбинаторикалық есептер шығару
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:6. 4А Статистика. Комбинаторика: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме)
Мектеп::

6. 4. 2. 1

іріктеу тәсілмен комбинаторикалық есептерді шығару

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:6. 4А Статистика. Комбинаторика: Сабақ мақсаты
Мектеп::

Оқушылар:

• мүмкін нұсқаларды іріктеу тәсілімен комбинаторикалық есептерді шығара алады.

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:6. 4А Статистика. Комбинаторика: Бағалау критерийлері
Мектеп::

Оқушы:

  • нұсқалар ағашын тұрғызуға арналған комбинаторикалық есептерді шешеді;
  • іріктеу тәсілмен комбинаторикалық есептерді дұрыс шеше алады.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:6. 4А Статистика. Комбинаторика: Тілдік мақсаттар
Мектеп::

Оқушылар:

  • мүмкін нұсқаларды іріктеу тәсілімен комбинаторикалық есептерді шығаруға түсінік береді.

Пәнге қатысты лексика мен терминология:

  • іріктеу тәсілі;
  • мүмкін нұсқаларды іріктеу;
  • комбинаторика;
  • сандық берілгендердің қатары;
  • комбинаторика есептері

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:

  • шешімнің мүмкін нұсқаларын қарастырамыз;
  • есепті шешу үшін, мүмкін нұсқаларды іріктеу керек.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:6. 4А Статистика. Комбинаторика: Құндылықтарды дарыту
Мектеп:: Топта жұмыс жасау арқылы бір-біріне деген құрмет құндылығын өзін-өзі, бірін-бірі тексеру арқылы академиялық адалдық құндылығын дарыту
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:6. 4А Статистика. Комбинаторика: Пәнаралық байланыстар
Мектеп:: Статистика бірқатар ғылыми салаларда қолданылады: биология, әлеуметтану, машина жасау және т. б. Осы сабақта алған түсініктер 7 сынып материалын оқып-білуге негіз болады.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:6. 4А Статистика. Комбинаторика: Бастапқы білім
Мектеп:: Реттелген және реттелмеген ішкі жиындар туралы білімдерді пайдаланып, комбинаторлық есептерді шешеді
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

Сабақтың басы

0-2 мин

2-4 мин

4-8 мин

8-10 мин

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет:

1. Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.

Оқушыларды топқа бөлу үшін «Тобыңды ізде» ойыны ұйымдастырылады. . Сандарының қосындысы 10-ға, 15-ке, 5-ке тең оқушылар бірге топтасады. Мысалы:

1 топ -25-13+3-10=5

29-18+6-12=5

20-14+4-5=5

2 топ - 28-15-7+4=10

21+5-16=10

14+9-18+5=10

13+9-16+4=10

3 топ - 12+15-3-9=15

29-16+9-7=15

5+9+13-12=15

13-10+12=15

2. Білімді өзектендіру

Топпен жұмыс:

Мақсаты: оқушылардың зейінін шоғырландыру;

Ой қозғау.

1) 2 таңбалы неше сан бар?

2) бірдей цифрлардан құралған 2 таңбалы неше сан бар?

3) цифрлары әртүрлі болатын 2 таңбалы неше сан бар?

Осыдан соң сабақ тақырыбы айтылады.

Мұғалім оқу мақсатын айтып, оқушыларға сабақ мақсатын қоюды ұсынады.

Олай болса бүгінгі сабақтың мақсатына жету үшін нені білуіміз керек?-деген сұрақ қойылады. (оқушылар өз ойларын айтады) . Демек біз бағалау критерийлерін құрдық . Бағалау критерийлері айтылып, тақтаға жазылады.

Сабақ мақсаты мен бағалау критерийлерін оқушылардың түсінуі үшін, сынып ауқымында талқылау пайдаланылады. Барлық оқушыларға бағытталған нұсқау бере отырып, олардың әрқайсысының өздерінен не күтетіндігін түсінгендеріне көз жеткізіледі.

Ресурстар:

.

https://bilimland. kz/kk/courses/physics-kk/mexanika/kinematika/lesson/birqalypty-zhane-birqalypty-emes-qozhalystar

Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

Сабақтың ортасы

10-16 мин

16- 24 мин

24-25 мин

25-35 мин

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет:

3. Жаңа сабақты түсіну

Жұптық жұмыс:

Тапсырма 1.

№1. Дүкеннің сөресінде екі қонжық жатыр - сары және қоңыр, екі машина - қара және ақ және үш доп - қызыл, жасыл және көгілдір. Бекжанға 3 ойыншық сатып алу керек: бір қонжық, бір машина және бір доп. «Ағаштың» көмегімен Бекжан оны қанша тәсілмен сатып алатынын анықтаңыз.

№2.

Берікте әртүрлі түсті екі бейсболка, төрт футболка және екі джинсы бар. Егер ол бейсболка, футболка және джинсы кисе, Берік қанша түрлі киіне алады? Жауабыңызды нұсқалар ағашын құрып көрсетіңіз.

Дескриптор: Білім алушы

- нұсқалар ағашының деңгейінің санын анықтайды

- нұсқалар ағашын салады

- киім кию нұсқаларының санын табады

Оқушылардың тапсырмаларды орындауға және диалогтарға қаншалықты қатысатындығын бақылау жолымен бағалау. Прогресс, жұппен жұмыс кезіндегі жауап реакциясы әр оқушының үлесін бағалау

4. Жаңа сабақты меңгеру.

Жұптық жұмыс.

Оқушыларға комбинаторикалық есептер шешімінің барлық мүмкін нұсқаларын табуға қатысты есептер ұсынылады. Бұл есептерді шығару барысында оқушылар толық іріктеуді орындайды.

Тапсырма 2.

№1.

Сыныпта 6 үздік оқушы бар. Осы оқушылардың ішінен неше тәсілмен 4 оқушыны математикадан олимпиадаға жібере алады?

№2.

Би үйірмесіне 7 оқушы қатысады. Олардың 4-еуі қыз, 3-еуі ұл. Вальс биін билеу үшін, оқушылар қанша тәсілмен жұптаса алады?

Есептердегі кейбір дәлсіздіктер мен қателіктер талқыланады.

Сергіту сәті.

5. Жаңа сабақты бекіту.

Жеке жұмыс.

Тапсырма 3.

Осы кезеңде есеп шығару барысында толық іріктеумен қатар қысқаша іріктеу де жүргізілуі мүмкін.

№1.

3, 4, 5, 6 цифрларынан ондықтар саны бірліктер санынан артық болатындай барлық екітаңбалы сандарды жазыңыз.

№2.

4 фигура бар: үлкен және кіші үшбұрыштар, үлкен және кіші дөңгелектер. Бірінші орынға үлкен үшбұрышты және пішіні бірдей фигуралар қатар тұрмайтындай қанша тәсілмен осы фигураларды бір қатарға орналастыруға болады?

№3.

3, 4, 5, 6 цифрларынан барлық жұп екітаңбалы сандарды құрастырыңыз.

Дескриптор: Білім алушы

- бірінші жартысында жүрген жолды табады;

- екінші жартысында жүрген жолдың жылдамдығын табады;

- барлық жолдың ұзындығы мен уақытын есептейді;

- орташа жылдамдықты табады;

- жылдамдықтардың өзгеріс ауқымын есептейді.

Дескриптор және дайын жауап арқылы өзін өзі тексереді. Мұғалім әрбір оқушыға деңгейіне қарай бағытталған нұсқау бере отырып, олардың әрқайсысының өздері есепті түсініп шығаруына жетелейді.

Ресурстар:

Қосымша 1.

Қосымша 2.

Қосымша3.

Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

Сабақтың соңы

35-37 мин

37-40 мин

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет:

6. Сабақты қорытындылау.

Жаздың ыстық күнінде данышпан қария келе жатса ауыр құрылыс тастарын тасып алып келе жатқан үш адамды кездестіреді. Данышпан олардың әрқайсысына «бүгін немен айналыстың» деп сұрақ қояды? 1-шісі былай деп жауап береді: «Күні бойы тастарды тасумен болдым» депті, 2-шісі: «Мен тек өз міндетімді адал атқардым» деп күрсініпті, ал 3-шісі: «Мен мешіттің тастарының қалануына ат салыстым» деп күлімсіреп өзінің атқарған


Ұқсас жұмыстар
Оқушылардың зеректілігін, ойлау қабілетін дамыту
Процентке мәтіндік есептер шығару
АЛГЕБРАЛЫҚ ТЕҢДЕУЛЕР ЖӘНЕ ОЛАРДЫ ШЕШУ ӘДІСТЕРІ
ВЕНН диаграммасы
Бөлшектер ережесін есептер шығаруда тиімді қолдана білу дағдыларын қалыптастыру
Есептерді шешу әдістері
Жай бөлшектерді қысқарту
Олимпиада есептері
Квадрат түбір
Excel-де деректерді іріктеу және сүзгілеу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz