Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қартаю процесі туралы теориялар
Сабақтың тақырыбы:
Организмнің қартаю құбылыстары.Қартаю процесі туралы теориялар.
Мұғалімнің аты-жөні:
Бөлекбаева Нұржанат
Күні:21.01.2020ж
СЫНЫП: 10
Қатысқаноқушылар саны: 17
Қатыспағаноқушылар саны: 0
Сабақ негізделген оқу мақсаттары
Қартаю процесін түсіндіруі.
Сабақ нәтижесі:
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:Әртүрлі тірі ағзалардың өмір сүру ұзақтығын біледі,түсінеді және салыстыра аладың.
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады;Қартаю моделіне жататын теорияларды зерттейді және салыстырылады.
Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:
Қартаю процесінің басталуын факторларынталдайды.Ғылыми теорияларға баға бере алады.
Тілдік мақсаттар
Пәндік лексика және терминалогия.
Қартаю, стрес,ауру,депрессия,салауатты өмір салты, қоғамның әсері,адамның әлеуметтік және тұрмыс деңгейі,себептері.
Диалок,құруға жазылымға қажетті сөздер топтамасы.
Оқушылар адамның қартаюы туралы жүзден астам теория бар екенін біледі.
Қартаюдың 3түрін ажырата алады
* Қарапайым сарқылу(тозу теориясы)
* Бағдарламаланбаған қартаю( бейімделмейтін және пассивті қартаю).
* Бағдарламаланған қартаю ( адафтивті қартаю,белсенді қартаю немесе қасахана қартаю)
Әдіс-тәсілдер
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, көрнекілік. Рефлексия.
Құндылықтарға
<<Мәңгілік ел>>жалпыұлттық идеясының білім беру мен тәрбиесінің бірлігі құндылықтары <<Қартаю>>тақырыбы барысында ішінара жүзеге асырылды.
Пәнаралық байланыс
Интербелсенді тақта, қартаю теориясы.
Алдыңғы білім
Обыралды жағдайлардың туындауына әсер етуші факторларты атау.
Сабақтың жоспары
Жоспарланған
уақыт
Сабақ барысы :
Ресурстар
Басталуы
5 минут
Ұйымдастыру кезеңі
Миға шабуыл.
1. Қартаю дегеніміз не?
2.Қартаю процессін зерттейтін ғылым қалай аталады?
3.Қартаю түрлерін атаңдар.
4.Вернер синдромы дегеніміз не?
Қартаю теориясын зерттеу туралы қысқаша ғылыми баяндама,оның ішінде 2002жылға дейінгі пайдалы идеяларға шолуы қамтылған.
Жаңа білім
7 минут
Білу және түсіну
<<Джигсо>> әдісі арқылы
Оқушылар берілген мәтінді оқиды.
Cұраққа жауап қарастыру.
Оқулықтағы
сұрақ жұмыстары.
Ортасы
7 минут
5 минут
Қолдану
Кластер қорғау. Топпен жұмыс жасайды.
Талдау.
Сөзжұмбақ арқылы талдау.
Дескрипторлар:
1. Қартаю толық анықтама беру.
2.Қартаю процессін зерттейтін ғылымды атап беру.
3.Қартаю түрлерін айтылады.
4.Вернер синдромына сипаттама беріледі.
Оқулық,
қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер.
Сергіту сәті
2 минут
"МОЛЕКУЛА''ойыны.
Ойын жүргіледі.щ
Аяқталуы
Сабақты бекіту
5 минут
Синтез
<<Борт журналы>> әдісі
Берілген тақырып бойынша бұрыннан білетінім
Мәтінді оқып жаңадан білгенім
Дескрипторлар:
1.Физиологиялық қартаюдың түрлерін атап бере алады.
2.И.И.Мечниковтың интоксикатциялық теориясын түсіндіре алады.
3.Қартаю құбылысының себептерін түсіндіріп бере алады.
<<Борт журналы>> кестесі
Бағалау
Кері байланыс:
2 минут
<<Үш бұрыш>> әдісі.
Оқушылар төрт бұрышта жазылған қалаған сөйлемінің қасына барып рефлекция жасап өзін - өзі бағалайды.1. <<Мен өз жұмысыма толықтай қанағаттанамын>>2. <<Мен өз жұмысыма жартылай қанағаттанамын>>3. <<Мен өз жұмысыма толықтай қанағаттанбаймын>>
Сабақтан алған әсерлерін айтады.
Төрт бұрышта сөйлем жажылған А4 қағаздары.
Қосымшаақпарат
Саралау - Сізқосымша
көмеккөрсетудіқалай
жоспарлайсыз? Сіз
қабілетіжоғары
оқушыларғатапсырманы
күрделендірудіқалай
жоспарлайсыз?
Бағалау - Оқушылардың
Үйренгенінтексеруді
Қалайжоспарлайсыз?
Пəнаралықбайланыс
Қауіпсіздікжəнееңбекті
Қорғауережелері
АКТ-менбайланыс
Құндылықтардағы
байланыс
Рефлексия
Сабақ / оқу
мақсаттары
шынайыма?
Бүгіноқушылар
не білді?
Сыныптағыахуал
Қандайболды?
Мен жоспарлаған
Саралаушаралары
тиімдіболдыма?
Мен берілген
Уақытішінде
үлгердімбе? Мен
өзжоспарыма
қандайтүзетулер
енгіздімжəне
неліктен?
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.
Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес
Келетінсұрақтарғажауапберіңіз.
Қорытындыбағамдау
Қандайекінəрсетабыстыболды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандайекінəрсесабақтыжақсартаалды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақбарысында мен сыныпнемесежекелегеноқушылартуралыменіңкелесісабағымды
Жетілдіругекөмектесетінне білдім?
Организмнің қартаю құбылыстары.Қартаю процесі туралы теориялар.
Мұғалімнің аты-жөні:
Бөлекбаева Нұржанат
Күні:21.01.2020ж
СЫНЫП: 10
Қатысқаноқушылар саны: 17
Қатыспағаноқушылар саны: 0
Сабақ негізделген оқу мақсаттары
Қартаю процесін түсіндіруі.
Сабақ нәтижесі:
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:Әртүрлі тірі ағзалардың өмір сүру ұзақтығын біледі,түсінеді және салыстыра аладың.
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады;Қартаю моделіне жататын теорияларды зерттейді және салыстырылады.
Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:
Қартаю процесінің басталуын факторларынталдайды.Ғылыми теорияларға баға бере алады.
Тілдік мақсаттар
Пәндік лексика және терминалогия.
Қартаю, стрес,ауру,депрессия,салауатты өмір салты, қоғамның әсері,адамның әлеуметтік және тұрмыс деңгейі,себептері.
Диалок,құруға жазылымға қажетті сөздер топтамасы.
Оқушылар адамның қартаюы туралы жүзден астам теория бар екенін біледі.
Қартаюдың 3түрін ажырата алады
* Қарапайым сарқылу(тозу теориясы)
* Бағдарламаланбаған қартаю( бейімделмейтін және пассивті қартаю).
* Бағдарламаланған қартаю ( адафтивті қартаю,белсенді қартаю немесе қасахана қартаю)
Әдіс-тәсілдер
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, көрнекілік. Рефлексия.
Құндылықтарға
<<Мәңгілік ел>>жалпыұлттық идеясының білім беру мен тәрбиесінің бірлігі құндылықтары <<Қартаю>>тақырыбы барысында ішінара жүзеге асырылды.
Пәнаралық байланыс
Интербелсенді тақта, қартаю теориясы.
Алдыңғы білім
Обыралды жағдайлардың туындауына әсер етуші факторларты атау.
Сабақтың жоспары
Жоспарланған
уақыт
Сабақ барысы :
Ресурстар
Басталуы
5 минут
Ұйымдастыру кезеңі
Миға шабуыл.
1. Қартаю дегеніміз не?
2.Қартаю процессін зерттейтін ғылым қалай аталады?
3.Қартаю түрлерін атаңдар.
4.Вернер синдромы дегеніміз не?
Қартаю теориясын зерттеу туралы қысқаша ғылыми баяндама,оның ішінде 2002жылға дейінгі пайдалы идеяларға шолуы қамтылған.
Жаңа білім
7 минут
Білу және түсіну
<<Джигсо>> әдісі арқылы
Оқушылар берілген мәтінді оқиды.
Cұраққа жауап қарастыру.
Оқулықтағы
сұрақ жұмыстары.
Ортасы
7 минут
5 минут
Қолдану
Кластер қорғау. Топпен жұмыс жасайды.
Талдау.
Сөзжұмбақ арқылы талдау.
Дескрипторлар:
1. Қартаю толық анықтама беру.
2.Қартаю процессін зерттейтін ғылымды атап беру.
3.Қартаю түрлерін айтылады.
4.Вернер синдромына сипаттама беріледі.
Оқулық,
қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер.
Сергіту сәті
2 минут
"МОЛЕКУЛА''ойыны.
Ойын жүргіледі.щ
Аяқталуы
Сабақты бекіту
5 минут
Синтез
<<Борт журналы>> әдісі
Берілген тақырып бойынша бұрыннан білетінім
Мәтінді оқып жаңадан білгенім
Дескрипторлар:
1.Физиологиялық қартаюдың түрлерін атап бере алады.
2.И.И.Мечниковтың интоксикатциялық теориясын түсіндіре алады.
3.Қартаю құбылысының себептерін түсіндіріп бере алады.
<<Борт журналы>> кестесі
Бағалау
Кері байланыс:
2 минут
<<Үш бұрыш>> әдісі.
Оқушылар төрт бұрышта жазылған қалаған сөйлемінің қасына барып рефлекция жасап өзін - өзі бағалайды.1. <<Мен өз жұмысыма толықтай қанағаттанамын>>2. <<Мен өз жұмысыма жартылай қанағаттанамын>>3. <<Мен өз жұмысыма толықтай қанағаттанбаймын>>
Сабақтан алған әсерлерін айтады.
Төрт бұрышта сөйлем жажылған А4 қағаздары.
Қосымшаақпарат
Саралау - Сізқосымша
көмеккөрсетудіқалай
жоспарлайсыз? Сіз
қабілетіжоғары
оқушыларғатапсырманы
күрделендірудіқалай
жоспарлайсыз?
Бағалау - Оқушылардың
Үйренгенінтексеруді
Қалайжоспарлайсыз?
Пəнаралықбайланыс
Қауіпсіздікжəнееңбекті
Қорғауережелері
АКТ-менбайланыс
Құндылықтардағы
байланыс
Рефлексия
Сабақ / оқу
мақсаттары
шынайыма?
Бүгіноқушылар
не білді?
Сыныптағыахуал
Қандайболды?
Мен жоспарлаған
Саралаушаралары
тиімдіболдыма?
Мен берілген
Уақытішінде
үлгердімбе? Мен
өзжоспарыма
қандайтүзетулер
енгіздімжəне
неліктен?
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.
Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес
Келетінсұрақтарғажауапберіңіз.
Қорытындыбағамдау
Қандайекінəрсетабыстыболды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандайекінəрсесабақтыжақсартаалды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақбарысында мен сыныпнемесежекелегеноқушылартуралыменіңкелесісабағымды
Жетілдіругекөмектесетінне білдім?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz