Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Қартаю процесі туралы теориялар

Сабақтың тақырыбы:
Организмнің қартаю құбылыстары.Қартаю процесі туралы теориялар.
Мұғалімнің аты-жөні:
Бөлекбаева Нұржанат
Күні:21.01.2020ж
СЫНЫП: 10

Қатысқаноқушылар саны: 17

Қатыспағаноқушылар саны: 0
Сабақ негізделген оқу мақсаттары
Қартаю процесін түсіндіруі.
Сабақ нәтижесі:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:Әртүрлі тірі ағзалардың өмір сүру ұзақтығын біледі,түсінеді және салыстыра аладың.
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады;Қартаю моделіне жататын теорияларды зерттейді және салыстырылады.
Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:
Қартаю процесінің басталуын факторларынталдайды.Ғылыми теорияларға баға бере алады.
Тілдік мақсаттар
Пәндік лексика және терминалогия.
Қартаю, стрес,ауру,депрессия,салауатты өмір салты, қоғамның әсері,адамның әлеуметтік және тұрмыс деңгейі,себептері.

Диалок,құруға жазылымға қажетті сөздер топтамасы.
Оқушылар адамның қартаюы туралы жүзден астам теория бар екенін біледі.
Қартаюдың 3түрін ажырата алады
* Қарапайым сарқылу(тозу теориясы)
* Бағдарламаланбаған қартаю( бейімделмейтін және пассивті қартаю).
* Бағдарламаланған қартаю ( адафтивті қартаю,белсенді қартаю немесе қасахана қартаю)


Әдіс-тәсілдер
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, көрнекілік. Рефлексия.
Құндылықтарға
<<Мәңгілік ел>>жалпыұлттық идеясының білім беру мен тәрбиесінің бірлігі құндылықтары <<Қартаю>>тақырыбы барысында ішінара жүзеге асырылды.
Пәнаралық байланыс
Интербелсенді тақта, қартаю теориясы.

Алдыңғы білім
Обыралды жағдайлардың туындауына әсер етуші факторларты атау.
Сабақтың жоспары
Жоспарланған
уақыт
Сабақ барысы :
Ресурстар
Басталуы
5 минут
Ұйымдастыру кезеңі
Миға шабуыл.
1. Қартаю дегеніміз не?
2.Қартаю процессін зерттейтін ғылым қалай аталады?
3.Қартаю түрлерін атаңдар.
4.Вернер синдромы дегеніміз не?
Қартаю теориясын зерттеу туралы қысқаша ғылыми баяндама,оның ішінде 2002жылға дейінгі пайдалы идеяларға шолуы қамтылған.
Жаңа білім
7 минут

Білу және түсіну
<<Джигсо>> әдісі арқылы
Оқушылар берілген мәтінді оқиды.
Cұраққа жауап қарастыру.

Оқулықтағы
сұрақ жұмыстары.

Ортасы
7 минут

5 минут

Қолдану
Кластер қорғау. Топпен жұмыс жасайды.
Талдау.
Сөзжұмбақ арқылы талдау.

Дескрипторлар:

1. Қартаю толық анықтама беру.
2.Қартаю процессін зерттейтін ғылымды атап беру.
3.Қартаю түрлерін айтылады.
4.Вернер синдромына сипаттама беріледі.

Оқулық,
қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер.

Сергіту сәті
2 минут
"МОЛЕКУЛА''ойыны.
Ойын жүргіледі.щ
Аяқталуы
Сабақты бекіту
5 минут

Синтез
<<Борт журналы>> әдісі
Берілген тақырып бойынша бұрыннан білетінім
Мәтінді оқып жаңадан білгенім

Дескрипторлар:
1.Физиологиялық қартаюдың түрлерін атап бере алады.
2.И.И.Мечниковтың интоксикатциялық теориясын түсіндіре алады.
3.Қартаю құбылысының себептерін түсіндіріп бере алады.

<<Борт журналы>> кестесі

Бағалау
Кері байланыс:
2 минут
<<Үш бұрыш>> әдісі.
Оқушылар төрт бұрышта жазылған қалаған сөйлемінің қасына барып рефлекция жасап өзін - өзі бағалайды.1. <<Мен өз жұмысыма толықтай қанағаттанамын>>2. <<Мен өз жұмысыма жартылай қанағаттанамын>>3. <<Мен өз жұмысыма толықтай қанағаттанбаймын>>
Сабақтан алған әсерлерін айтады.

Төрт бұрышта сөйлем жажылған А4 қағаздары.
Қосымшаақпарат

Саралау - Сізқосымша
көмеккөрсетудіқалай
жоспарлайсыз? Сіз
қабілетіжоғары
оқушыларғатапсырманы
күрделендірудіқалай
жоспарлайсыз?
Бағалау - Оқушылардың
Үйренгенінтексеруді
Қалайжоспарлайсыз?
Пəнаралықбайланыс
Қауіпсіздікжəнееңбекті
Қорғауережелері
АКТ-менбайланыс
Құндылықтардағы
байланыс
Рефлексия
Сабақ / оқу
мақсаттары
шынайыма?
Бүгіноқушылар
не білді?
Сыныптағыахуал
Қандайболды?
Мен жоспарлаған
Саралаушаралары
тиімдіболдыма?
Мен берілген
Уақытішінде
үлгердімбе? Мен
өзжоспарыма
қандайтүзетулер
енгіздімжəне
неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.
Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес
Келетінсұрақтарғажауапберіңіз.
Қорытындыбағамдау
Қандайекінəрсетабыстыболды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандайекінəрсесабақтыжақсартаалды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақбарысында мен сыныпнемесежекелегеноқушылартуралыменіңкелесісабағымды
Жетілдіругекөмектесетінне білдім?

Ұқсас жұмыстар
Денсаулықтың негізі - дұрыс тамақтану
Темперамент туралы жалпы түсінік
Әлемдік экономика мен ұлттық шаруашылықтағы қызмет көрсетудің ролі
Онтогенез организмдердің жеке дамуы
1 қазан - халықаралық қарттар күні мерекесіне арналған баяндама
Адам туралы жалпы түсінік
Еңбек ресурсы. Әлеуметтік және мамандық құрамы
Химия сабақтарының жіктелуі
Немен әрекеттеседі алтыншы деңгей
Мобильді құрылғылардың сипаттамалары
Пәндер