Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
10. 3С: Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары
Мектеп: Павлодар қаласындағы «химия-биологиялық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі»
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:10. 3С: Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары:
Күні:
Мектеп: Павлодар қаласындағы «химия-биологиялық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі»:
Мұғалімнің аты-жөні:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:10. 3С: Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары:
Сынып: 10
Мектеп: Павлодар қаласындағы «химия-биологиялық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі»:
Қатысқандар саны:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:10. 3С: Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары:
Сабақ тақырыбы
Мектеп: Павлодар қаласындағы «химия-биологиялық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі»:
Жыныспен тіркес тұқым қуалау
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:10. 3С: Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары:
Мектеп: Павлодар қаласындағы «химия-биологиялық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі»:
10. 2. 4. 2 Есеп шығару кезінде дигибридті будандастырудың, белгілердің жыныспен тіркес тұқым қуалауының және көп негіздерінқолдану
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:10. 3С: Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары:
Сабақ мақсаттары
Мектеп: Павлодар қаласындағы «химия-биологиялық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі»:
-
Жыныспен тіркес тұқым қуалау ұғымының мағынасынұғыну;
-
Жыныспен тіркес тұқым қуалаудың цитологиялық негіздерін сипаттау;
3. Жыныспен тіркес тұқым қуалаудың цитологиялық негіздерін есеп шығаруда қолдану.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:10. 3С: Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары:
Бағалау критерийлері
Мектеп: Павлодар қаласындағы «химия-биологиялық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі»:
Егер төмендегі бағалау критерийлерін орындаса, оқушы оқу мақсатына жетеді:
-
Жыныспен тіркес тұқым қуалау ұғымының мағынасын түсіндіре алады;
-
Жыныспен тіркес тұқым қуалау есептерін шығару кезінде есептің берілгенін, шығару жолын, жауабын дұрыс жазады;
-
Генетикалық сызба жасау кезінде генетикалық символдарды дұрыс қолданады.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:10. 3С: Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары:
Тілдік мақсаттар
Мектеп: Павлодар қаласындағы «химия-биологиялық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі»:
Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы
Генетикалық символдар мен терминдерді есеп шығару кезінде қолданады (жазылым дағдысы)
Пәндік лексика мен терминология
Қазақша
Орысша
Ағылшынша
генетика
генетика
genetics
ген
ген
gene
генотип
генотип
genotype
фенотип
фенотип
phenotype
будандастыру
скрещивание
cross
тұқымқуалаушылық
наследственность
heredity
моногибридті
моногибридное
monohybrid
дигибридті
дигибридное
dihybrid
ұрпақ
поколение
generation
доминантты
доминантный
dominant
аллельді
аллельный
allelic
гомозиготалы
гомозиготный
homozygous
гетерозиготалы
гетерозиготный
heterozygous
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:10. 3С: Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары:
Мектеп: Павлодар қаласындағы «химия-биологиялық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі»:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:10. 3С: Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары:
Мектеп: Павлодар қаласындағы «химия-биологиялық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі»:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:10. 3С: Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары:
Мектеп: Павлодар қаласындағы «химия-биологиялық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі»:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:10. 3С: Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары:
Мектеп: Павлодар қаласындағы «химия-биологиялық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі»:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:10. 3С: Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары:
Мектеп: Павлодар қаласындағы «химия-биологиялық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі»:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:10. 3С: Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары:
Мектеп: Павлодар қаласындағы «химия-биологиялық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі»:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:10. 3С: Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары:
Мектеп: Павлодар қаласындағы «химия-биологиялық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі»:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:10. 3С: Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары:
Мектеп: Павлодар қаласындағы «химия-биологиялық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі»:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:10. 3С: Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары:
Мектеп: Павлодар қаласындағы «химия-биологиялық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі»:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:10. 3С: Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары:
Мектеп: Павлодар қаласындағы «химия-биологиялық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі»:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:10. 3С: Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары:
Мектеп: Павлодар қаласындағы «химия-биологиялық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі»:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:10. 3С: Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары:
Мектеп: Павлодар қаласындағы «химия-биологиялық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі»:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:10. 3С: Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары:
Мектеп: Павлодар қаласындағы «химия-биологиялық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі»:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:10. 3С: Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары:
Мектеп: Павлодар қаласындағы «химия-биологиялық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі»:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:10. 3С: Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары:
Құндылықтарды дарыту
Мектеп: Павлодар қаласындағы «химия-биологиялық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі»:
Ынтымақтастық
-
Оқушылардың бір-бірімен және мұғаліммен өзара әрекеттестіктері сабақтың барлық кезеңдері бойы жүзеге асырылады.
-
Мұғалім мен оқушы бірлесе сабақтың мақсатына жетеді және өзара іс-қимыл нәтижелерін талқылайды.
Өмір бойы оқу
-
Сабақ мақсатын біледі және түсінеді.
-
Алған білімінің болашақта не үшін қажет екенін түсінеді.
Азаматтық жауапкершілік
-
Оқушылар жұмыс орындарын тәртіппен ұстайды
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:10. 3С: Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары:
Пәнаралық байланыстар
Мектеп: Павлодар қаласындағы «химия-биологиялық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі»:
Генетикалық есептің қатынасын анықтау кезінде математикамен байланысады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:10. 3С: Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары:
АКТ қолдану дағдылары
Мектеп: Павлодар қаласындағы «химия-биологиялық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі»:
Интербелсенді тақтаныпайдалану, сондай-ақ өздігінен іздеп табу және керегін іріктеп алу арқылы сын тұрғысынанойлауларын,
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:10. 3С: Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары:
Бастапқы білім
Мектеп: Павлодар қаласындағы «химия-биологиялық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі»:
Көбею 6, 7, 8 сыныптар;
Генетика негіздері 9 сынып
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:10. 3С: Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары:
Сабақ барысы
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:10. 3С: Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Мектеп: Павлодар қаласындағы «химия-биологиялық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі»:
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:10. 3С: Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары:
Сабақтың басы
0-1 мин
Мектеп: Павлодар қаласындағы «химия-биологиялық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі»:
Сабақты ұйымдастыру
(оқушылармен амандасу, түгендеу, көңіл-күйлерін білу)
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:10. 3С: Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары:
2-6 мин
Мектеп: Павлодар қаласындағы «химия-биологиялық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі»:
Ой қозғау:
Оқушылар бүгінгі тақырыпқа байланысты мақал-мәтелдерді құрастыру арқылы жұп құрайды. Оқушылар жұп құрғаннан кейін осы мақал-мәтелдерге сүйене отырып, сабақтың тақырыбына шығады.
Жаңа тақырыпқа шығу
Сабақтың
мақсатын
оқушылармен бірге анықтау
Оқушыларға сабақ мақсатына жету үшін
бағалау критерийлерін
ұсыну
Тектіден текті туар
сараланып
Теріңді өзгерте алсаң да
тегіңді өзгерте алмайсың
Аяғын көріп, асын іш
анасын көріп, қызын ал
Жеті атасын білген ер
жеті жұрттың қамын жер
Алып анадан туады
арғымақ биеден туады
ИТ, презентация, 1-4-слайдтар, 1-қосымша
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:10. 3С: Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары:
Мектеп: Павлодар қаласындағы «химия-биологиялық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі»:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:10. 3С: Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары:
Мектеп: Павлодар қаласындағы «химия-биологиялық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі»:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:10. 3С: Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары:
Мектеп: Павлодар қаласындағы «химия-биологиялық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі»:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:10. 3С: Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары:
Мектеп: Павлодар қаласындағы «химия-биологиялық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі»:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:10. 3С: Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары:
Мектеп: Павлодар қаласындағы «химия-биологиялық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі»:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:10. 3С: Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары:
7-12 мин
Мектеп: Павлодар қаласындағы «химия-биологиялық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі»:
Ұғыну
Мұғалімнің қысқаша түсіндірмесі(слайд бойынша)
Оқушылар дәптерлеріне қысқаша жазып алып отырады.
ИТ, презентация
5-13 слайдтар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:10. 3С: Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары:
13-16 мин
Мектеп: Павлодар қаласындағы «химия-биологиялық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі»:
Активити «Ойлан. Жұптас. Топтас»
Оқушыларға «Х және Ү хромосомаларының қайсысында ген көбірек болады?» деген сауалға алдымен өздігінен, кейін жұппен жауап бере отырып, сосын барлық сыныппен талқылайды.
БЖ:
Ү хромосома Х хромосомаға қарағанда мөлшері кішірек болатындықтан, Х хромосомасымен байланысты белгілер де көбірек болмақ. Ү хромосома арқылы берілетін бірнеше белгілер ғана бар. Ол белгілер тек әкелерінен ұлдарына ғана беріледі.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:10. 3С: Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары:
17-25 мин
Мектеп: Павлодар қаласындағы «химия-биологиялық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі»:
Топпен жұмыс
(Х, Ү таңбалары бар карточкалар арқылы)
1-топ:
Х-тіркесті тұқым қуалау
2-топ:
Ү-тіркесті тұқым қуалау
Дескриптор:
-
Х, Ү тіркесті тұқым қуалауды сипаттайды;
-
Кемінде 3 ауруды анықтайды;
-
Таңбалануын дұрыс көрсетеді;
-
Берілген уақытты тиімді пайдаланады (5 мин)
Өзара бағалау «2 жұлдыз, 1 тілек»
Кері байланыс. Мұғалім оқушылардың айтқандарына толықтырулар жасайды.
ИТ, презентация
15-21слайдтар,
2-қосымша,
А3, маркерлер
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:10. 3С: Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары:
26-28 мин
Мектеп: Павлодар қаласындағы «химия-биологиялық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі»:
Дальтонизмді анықтауға арналған тест
«Қандай сандарды көріп тұрсың?»
Жауабы: 25, 6, 8, 56, 29, 45
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:10. 3С: Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары:
29-37 мин
Мектеп: Павлодар қаласындағы «химия-биологиялық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі»:
Өздік тапсырма:
«Жыныспен тіркес тұқым қуалауға есептер шығару»
Дескриптор:
-
Есептің сызбасын дұрыс жазады;
-
Генетикалық таңбаларды дұрыс қолданады;
-
Ауруға байланысты X, Y мәндерін дұрыс белгілейді;
-
Есепті дұрыс шығарады.
Өзара бағалау. Кері байланыс
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:10. 3С: Тұқым қуалаушылық