Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қоныстандыру саясатының барысы
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.3В Қазақстан Ресей империясының құрамында
Мектеп:
Сағат саны: 1 сағат
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 8
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы
Қазақстандағы отаршылдық қоныс аудару саясаты
(Алғашқы сабақ, 1-сабақ)
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
7.1.1.2 - Ресей империясының қоныстандыру саясатының себептері мен салдарын талдау
Сабақтың мақсаты
Ресей империясының қоныстандыру саясатының себептері мен мақсатын талдау
Бағалау
критерийлері
Сыни ойлау мен талдау- Ресей империясының қоныстандыру саясатының себептері мен мақсатын, оның жүзеге асыру барысын талдайды;
Синтез- Ресей империясының қоныстандыру саясатының мән-мағынасын нақтылайды
Тілдік мақсаттар
Мәтін мазмұнын талдау барысында оқылым, тыңдалым, айтылым жазылым дағдылары жүзеге асады.
Пәндік лексика мен терминология:
Ходоктар, Шоқындыру, миссионер, шіркеу, басыбайлы шаруа
Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы:
Қоныстандыру саясатының мақсаты...
Менің ойымша ...
Бұл оқиға/өзгеріс маңызды/айтарлықтай маңызды болды, өйткені......
Құндылықтарды дарыту
Өмір бойы оқу; материалды білуге және сыншылдық тұрғыда зерттеу арқылы оқуға деген сүйіспеншілікті дағдыландыру.
Құндылықтар:
- патриотизм
- ұлттық сана-сезім
- тәуелсіздік
- ар-ождан бостандығы
Пәнаралық байланыстар
География, дүние жүзі тарихы, қазақ әдебиеті.
АКТ қолдану дағдылары
Интернет, бейне баян, аудио, презентация, т.б.
Бастапқы білім
Оқушылар бөлімді меңгеру барысында 7.3A Отарлау және ұлт-азаттық күрес бөлімінде алған білімдеріне негізделеді
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
00-07 мин
(Б) Ұйымдастыру сәті.
Ой шақыру.Тақырыпқа шығу.
(Б) Суреттер топтамасымен жұмыстану арқылы оқушылар сабақ тақырыбына болжам жасайды.
Сұрақ: -Суретті көріп сізге қандай ой келді?
(М) Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаттары мен бағалау критерийлері таныстырылады. Тарихи концепт пен зерттеу сұрағына назар аударылады.
> Тарихи концепт (фокус): өзгеріс пен сабақтастық
Презентация
Қазақстан тарихы (көне заманнан бүгінге дейін)
3-том. - Алматы, 2010.
Қабылдинов З.Е., Қайыпбаева А.Т.
8 сынып. Қазақстан тарихы., Атамұра, 2012 ж.
Сабақтың ортасы
07-13 мин
13-23 мин
23 - 33 мин
33-39 мин
Зерттеу сұрағы: Патша өкіметінің қоныстандыру саясаты қазақ қоғамының өмірін қалай өзгертті?
(М) Ресейдегі басыбайлы құқық туралы қысқаша ақпарат беріледі. Басыбайлы құқықтың неліктен жойылғанын және қарапайым шаруалар үшін бұл Ереженің маңыздылығы айтылады.Оқушылар <<басыбайлы құқық>> ұғымының мағынасын түсінуі үшін оның негізгі белгілері туралы түсінік беріледі.
1. Шаруалардың жеке топтары арасындағы айырмашылықтар жойылады;
2. Шаруалардың құқығына, қосымша табыс іздеуіне шек қойылады;
3. Шаруаларды бірте-бірте азаматтық құқығынан айырады;
4. Феодалдың шаруаны қуып жіберуге құқығы болады.
Оқушылар осы белгілерге қарап отырып, басыбайлы шаруалардың жағдайын түсініп, аталған құқықтың жойылуының маңыздылығын біледі.
Зерттеу мен талдау
1-тапсырма. <<Тұжырымдармен жұмыс>>
4 топқа бөлінген оқушыларға тұжырымдар таратылады.Тұжырым мағынасын оқушылар топ ішінде талқылап, тұжырымға қатысты пікірлерін сыныпқа жариялайды.
1 - топ: <<Қазақ қоныстары алып жатқан жерлер Ресей өкіметінің жерлері деп жарияланды>>.
2 - топ: <<1897 жылғы санақ бойынша қоныстандыру қозғалысының қарқынды жүргізілуінің нәтижесінде Ақмола облысында қазақтардың үлес салмағы небары 37% көрсеткішті құрады>>.
3 - топ: <<Қоныстандыру қозғалысы Сырдария мен Жетісу облыстарында да белсенді жүргізіліп, XIX-ғасырдың 80-жылдары тек Сырдария облысының өзінде 37 орыстардың елді-мекендері пайда болды>>.
4 - топ: <<Қытаймен шекараны қорғау мақсатында орыс адамдарын Өскемен, Зайсан уездеріне орналастырып, орыс селоларын дуалмен тұтас жабу керек, жергілікті қазақтар үкіметке қарсы баскөтеретін болса қоныстанушы орыс шаруаларын жылдам қаруландырып, көтерілісші басбұзарларға қарсы қоюды тиімді ұйымдастыру керек>>
2-тапсырма.Кестемен жұмыс
<<Тарихи оқиғаның себептері>>
(Ж/Ж) Тұжырымдарға негізделген келесі тапсырмалардың орындалуы ұйымдастырылады.Әр оқушыға немесе жұптасқан оқушыларға мәтін таратылып беріледі. Оқушылар берілген мәтінді оқып, төмендегі кестені толтырады. Мұғалім оқушыларды аралап, қолдау-көмек береді. Мұғалім тапсырма орындау уақыты аяқталғаннан кейін, тапсырма шарты бойынша оқушылардан ауызша, бірінен-кейін бірі тапсырманың қаншалықты орындалғанын тексереді.
Патша үкіметінің қоныстандыру саясатын жүзеге асыру барысында көздеген мақсаты
Қоныстандыру саясатының себептері
Қоныстандыру саясатының барысы
Дескриптор:
Патша үкіметінің қоныстандыру саясатындағы мақсатын, себептерін мен жүзеге асу барысын анықтайды
Кері байланыс. Топтардың бір-бірін бағалауы
Интерпретация
3-тапсырма. Білімді тиянақтау жұмысы
Патша өкіметінің Қазақстандағы қоныстандыру саясатының барысы туралы білімдерін жинақтау үшін төмендегі <<Бессаусақ>> тапсырмасы ұйымдастырылады.
+ Қазақстан жеріне қоныстанушыларға арналған <<Уақытша Ережені>> дайындаған кім?
+ "Уақытша Ереже" бойынша орыс қоныстанушыларына не берілді?
+ Патша өкіметі орыс шаруаларын Қазақстанға неге орналастырды?
+ Қазақстанға орыс және украин шаруаларын қарқынды орналастыру қашан жүргізіле бастады?
+ Ресейден келген қоныстанушылар қайда орналастырылды?
Дескриптор:
-Жауап құрылымын сауатты құра алады;
-Дәйекпен дәлелдеп, жауапты дұрыс береді
Кері байланыс. Мұғалімнің кері байланыс беруі
Қабылдинов З.Е.
8 сынып. Қазақстан тарихы. Хрестоматия. Атамұра, 2012 ж.
Қосымша-1
Тұжырым жазылған карточка-таратпа
Қосымша-2
Мәтін таратпалар
Қосымша-3
Тапсырма үлгі парақшаға беріледі немесе слайдтан көрсетіледі
Сабақтың аяғы
39-40 мин
Рефлексия. <<Өз прогресіңді бағала>> Стикер жапсыру
Стикерлер
Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
Мектеп:
Сағат саны: 1 сағат
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып: 8
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы
Қазақстандағы отаршылдық қоныс аудару саясаты
(Алғашқы сабақ, 1-сабақ)
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
7.1.1.2 - Ресей империясының қоныстандыру саясатының себептері мен салдарын талдау
Сабақтың мақсаты
Ресей империясының қоныстандыру саясатының себептері мен мақсатын талдау
Бағалау
критерийлері
Сыни ойлау мен талдау- Ресей империясының қоныстандыру саясатының себептері мен мақсатын, оның жүзеге асыру барысын талдайды;
Синтез- Ресей империясының қоныстандыру саясатының мән-мағынасын нақтылайды
Тілдік мақсаттар
Мәтін мазмұнын талдау барысында оқылым, тыңдалым, айтылым жазылым дағдылары жүзеге асады.
Пәндік лексика мен терминология:
Ходоктар, Шоқындыру, миссионер, шіркеу, басыбайлы шаруа
Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы:
Қоныстандыру саясатының мақсаты...
Менің ойымша ...
Бұл оқиға/өзгеріс маңызды/айтарлықтай маңызды болды, өйткені......
Құндылықтарды дарыту
Өмір бойы оқу; материалды білуге және сыншылдық тұрғыда зерттеу арқылы оқуға деген сүйіспеншілікті дағдыландыру.
Құндылықтар:
- патриотизм
- ұлттық сана-сезім
- тәуелсіздік
- ар-ождан бостандығы
Пәнаралық байланыстар
География, дүние жүзі тарихы, қазақ әдебиеті.
АКТ қолдану дағдылары
Интернет, бейне баян, аудио, презентация, т.б.
Бастапқы білім
Оқушылар бөлімді меңгеру барысында 7.3A Отарлау және ұлт-азаттық күрес бөлімінде алған білімдеріне негізделеді
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
00-07 мин
(Б) Ұйымдастыру сәті.
Ой шақыру.Тақырыпқа шығу.
(Б) Суреттер топтамасымен жұмыстану арқылы оқушылар сабақ тақырыбына болжам жасайды.
Сұрақ: -Суретті көріп сізге қандай ой келді?
(М) Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаттары мен бағалау критерийлері таныстырылады. Тарихи концепт пен зерттеу сұрағына назар аударылады.
> Тарихи концепт (фокус): өзгеріс пен сабақтастық
Презентация
Қазақстан тарихы (көне заманнан бүгінге дейін)
3-том. - Алматы, 2010.
Қабылдинов З.Е., Қайыпбаева А.Т.
8 сынып. Қазақстан тарихы., Атамұра, 2012 ж.
Сабақтың ортасы
07-13 мин
13-23 мин
23 - 33 мин
33-39 мин
Зерттеу сұрағы: Патша өкіметінің қоныстандыру саясаты қазақ қоғамының өмірін қалай өзгертті?
(М) Ресейдегі басыбайлы құқық туралы қысқаша ақпарат беріледі. Басыбайлы құқықтың неліктен жойылғанын және қарапайым шаруалар үшін бұл Ереженің маңыздылығы айтылады.Оқушылар <<басыбайлы құқық>> ұғымының мағынасын түсінуі үшін оның негізгі белгілері туралы түсінік беріледі.
1. Шаруалардың жеке топтары арасындағы айырмашылықтар жойылады;
2. Шаруалардың құқығына, қосымша табыс іздеуіне шек қойылады;
3. Шаруаларды бірте-бірте азаматтық құқығынан айырады;
4. Феодалдың шаруаны қуып жіберуге құқығы болады.
Оқушылар осы белгілерге қарап отырып, басыбайлы шаруалардың жағдайын түсініп, аталған құқықтың жойылуының маңыздылығын біледі.
Зерттеу мен талдау
1-тапсырма. <<Тұжырымдармен жұмыс>>
4 топқа бөлінген оқушыларға тұжырымдар таратылады.Тұжырым мағынасын оқушылар топ ішінде талқылап, тұжырымға қатысты пікірлерін сыныпқа жариялайды.
1 - топ: <<Қазақ қоныстары алып жатқан жерлер Ресей өкіметінің жерлері деп жарияланды>>.
2 - топ: <<1897 жылғы санақ бойынша қоныстандыру қозғалысының қарқынды жүргізілуінің нәтижесінде Ақмола облысында қазақтардың үлес салмағы небары 37% көрсеткішті құрады>>.
3 - топ: <<Қоныстандыру қозғалысы Сырдария мен Жетісу облыстарында да белсенді жүргізіліп, XIX-ғасырдың 80-жылдары тек Сырдария облысының өзінде 37 орыстардың елді-мекендері пайда болды>>.
4 - топ: <<Қытаймен шекараны қорғау мақсатында орыс адамдарын Өскемен, Зайсан уездеріне орналастырып, орыс селоларын дуалмен тұтас жабу керек, жергілікті қазақтар үкіметке қарсы баскөтеретін болса қоныстанушы орыс шаруаларын жылдам қаруландырып, көтерілісші басбұзарларға қарсы қоюды тиімді ұйымдастыру керек>>
2-тапсырма.Кестемен жұмыс
<<Тарихи оқиғаның себептері>>
(Ж/Ж) Тұжырымдарға негізделген келесі тапсырмалардың орындалуы ұйымдастырылады.Әр оқушыға немесе жұптасқан оқушыларға мәтін таратылып беріледі. Оқушылар берілген мәтінді оқып, төмендегі кестені толтырады. Мұғалім оқушыларды аралап, қолдау-көмек береді. Мұғалім тапсырма орындау уақыты аяқталғаннан кейін, тапсырма шарты бойынша оқушылардан ауызша, бірінен-кейін бірі тапсырманың қаншалықты орындалғанын тексереді.
Патша үкіметінің қоныстандыру саясатын жүзеге асыру барысында көздеген мақсаты
Қоныстандыру саясатының себептері
Қоныстандыру саясатының барысы
Дескриптор:
Патша үкіметінің қоныстандыру саясатындағы мақсатын, себептерін мен жүзеге асу барысын анықтайды
Кері байланыс. Топтардың бір-бірін бағалауы
Интерпретация
3-тапсырма. Білімді тиянақтау жұмысы
Патша өкіметінің Қазақстандағы қоныстандыру саясатының барысы туралы білімдерін жинақтау үшін төмендегі <<Бессаусақ>> тапсырмасы ұйымдастырылады.
+ Қазақстан жеріне қоныстанушыларға арналған <<Уақытша Ережені>> дайындаған кім?
+ "Уақытша Ереже" бойынша орыс қоныстанушыларына не берілді?
+ Патша өкіметі орыс шаруаларын Қазақстанға неге орналастырды?
+ Қазақстанға орыс және украин шаруаларын қарқынды орналастыру қашан жүргізіле бастады?
+ Ресейден келген қоныстанушылар қайда орналастырылды?
Дескриптор:
-Жауап құрылымын сауатты құра алады;
-Дәйекпен дәлелдеп, жауапты дұрыс береді
Кері байланыс. Мұғалімнің кері байланыс беруі
Қабылдинов З.Е.
8 сынып. Қазақстан тарихы. Хрестоматия. Атамұра, 2012 ж.
Қосымша-1
Тұжырым жазылған карточка-таратпа
Қосымша-2
Мәтін таратпалар
Қосымша-3
Тапсырма үлгі парақшаға беріледі немесе слайдтан көрсетіледі
Сабақтың аяғы
39-40 мин
Рефлексия. <<Өз прогресіңді бағала>> Стикер жапсыру
Стикерлер
Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz