Вариациялық қатарды вариациялық қисықтан ажырату

Белгілердің өзгеруіндегі вариациялық қатар мен қисықтарын құрастыру
Вариациялық қатарды вариациялық қисықтан ажырату.
Кейбір статистикалық көрсеткіштерді есептеу.
Арнайы пәндік лексика мен терминология:
Өзгергіштік, генотип, фенотип, тұқымқуаламайтын (модификациялық, фенотиптік) өзгергіштік, реакция нормалары, бейімделу. Модификация, сапалы және сандық белгілер, вариациялық қатар, варианта, вариациялық қисық.
Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы:
Вариациялық қатарды құру үшін . . .
«реакция нормасы» термині . . .
Вариациялық қатар . . .
Тұқымқуалайтын белгілер. Модельдеу «Адамның тұқымқуалайтын және тұқымқуаламайтын белгілерін зерттеу» . Эволюцияда өзгергіштік пен тұқымқуалаушылықтың рөлі.
Өзгергіштік пен қоршаған ортаның өзгеруіне бейімделу арасындағы байланыс.
Сабақтың басы
0-5
6-8
(W) Ұйымдастыру кезеңі .
Ой қозғау: оқушылармен терминологиялық жаттығу жүргізу. «Колесо фортуны» ойыны іске қосылады. Мұғалім термин айтып оқушының аты-жөні жазылған дөңгелекті айналдырады. Оқушы осы терминге анықтама береді. Осы оқушы келесі терминді таңдап, «айналдырады». Осылай барлық терминдерге қайталау жүргізіледі.
Терминдер: өзгергіштік, модификациялық өзгергіштік, варианта, вариация, модификация, вариациялық қатар, фенотип, генотип.
(W) Оқушылар сабақтың тақырыбын және мақсатын анықтайды. Оқушылар мұғаліммен бірге бағалау критерийлерін талқылайды .
MS PowerPoint
Сабақтың ортасы
9-15
16-38
1. (І, Р) Мұғалім оқушыларға зертханалық жұмысты «Вариациялық қатар мен қисыққа құрылған модификациялық өзгергіштікті зерттеу» жасауға ұсынады. Оқушыларға нұсқаулық карталар таратылады.
КБ: сабақ барысында мұғалім оқушыларға көмек көрсетеді.
Оқушылардың жұмыстарын бағалайды.
Презентация MS PowerPoint
Нұсқаулық карта
Сабақтың соңы
39-40
Рефлексия
Түсіндім …
Түсінбедім …
Сұрағым бар …
Барлық оқушылар:
-модификациялық өзгергіштіктің заңдылықтарын зерттейді.
Көпшілік оқушылар:
-белгілердің өзгеруіндегі вариациялық қатар мен қисықты құрастырады.
Кейбір оқушылар:
- кейбір
статистикалық көрсеткіштерді есептей алады.
Оқушылардың көргіштігіне назар аудару.
Оқушылардың сымбаттылығын қадағалау.
Кабинеттің қауіпсіз техникасын сақтау.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz