Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Вариациялық қатарды вариациялық қисықтан ажырату
Қысқа мерзімді жоспар
САБАҚ: 10.3 В Тұқымқуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары
Мектеп: ХББ НЗМ Петропавл қаласы
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
СЫНЫП: 10 (ЖМБ)
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы
Зертханалық жұмыс: <<Вариациялық қатар мен қисыққа құрылған модификациялық өзгергіштікті зерттеу>>.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
модификациялық өзгергіштіктің заңдылықтарын зерттеу.
Сабақ мақсаттары
белгілердің өзгеруіндегі вариациялық қатар мен қисықты құрастыру
Бағалау критерийлері
Белгілердің өзгеруіндегі вариациялық қатар мен қисықтарын құрастыру
Вариациялық қатарды вариациялық қисықтан ажырату.
Кейбір статистикалық көрсеткіштерді есептеу.
Тілдік мақсаттар
Арнайы пәндік лексика мен терминология:
Өзгергіштік, генотип, фенотип, тұқымқуаламайтын (модификациялық, фенотиптік) өзгергіштік, реакция нормалары, бейімделу. Модификация, сапалы және сандық белгілер, вариациялық қатар, варианта, вариациялық қисық.
Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы:
Вариациялық қатарды құру үшін ...
<<реакция нормасы>> термині ...
Вариациялық қатар ...
Құндылықтарды дарыту (АЖ)
Өмір бойы білім алу құндылығын сыни тұрғыдан ойлау арқылы білімге деген құштарлығын қалыптастыру. Тұрмыстық тұтыну мен өндірістерге жауапкершілікті арттыру.
Пәнаралық байланыстар
Математика- қисық сызықтар. Статистикалық көрсеткіштер.
Сыни тұрғыдан ойлау
<<Ой қозғау>>
Бастапқы білім
Тұқымқуалайтын белгілер. Модельдеу <<Адамның тұқымқуалайтын және тұқымқуаламайтын белгілерін зерттеу>> . Эволюцияда өзгергіштік пен тұқымқуалаушылықтың рөлі.
Өзгергіштік пен қоршаған ортаның өзгеруіне бейімделу арасындағы байланыс.
Жоспар
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
0-5
6-8
(W) Ұйымдастыру кезеңі.
Ой қозғау: оқушылармен терминологиялық жаттығу жүргізу. <<Колесо фортуны>> ойыны іске қосылады.Мұғалім термин айтып оқушының аты-жөні жазылған дөңгелекті айналдырады.Оқушы осы терминге анықтама береді.Осы оқушы келесі терминді таңдап, <<айналдырады>>. Осылай барлық терминдерге қайталау жүргізіледі.
Терминдер: өзгергіштік, модификациялық өзгергіштік, варианта, вариация, модификация, вариациялық қатар, фенотип, генотип.
(W) Оқушылар сабақтың тақырыбын және мақсатын анықтайды. Оқушылар мұғаліммен бірге бағалау критерийлерін талқылайды .
http://wheeldecide.com/
MS PowerPoint
Сабақтың ортасы
9-15
16-38
1.(І,Р) Мұғалім оқушыларға зертханалық жұмысты <<Вариациялық қатар мен қисыққа құрылған модификациялық өзгергіштікті зерттеу>> жасауға ұсынады. Оқушыларға нұсқаулық карталар таратылады.
КБ: сабақ барысында мұғалім оқушыларға көмек көрсетеді.
Оқушылардың жұмыстарын бағалайды.
Презентация MS PowerPoint
Нұсқаулық карта
Сабақтың соңы
39-40
Рефлексия
Түсіндім ...
Түсінбедім ...
Сұрағым бар ...
Қосымша ақпатат
Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Барлық оқушылар:
-модификациялық өзгергіштіктің заңдылықтарын зерттейді.
Көпшілік оқушылар:
-белгілердің өзгеруіндегі вариациялық қатар мен қисықты құрастырады.
Кейбір оқушылар:
кейбір
статистикалық көрсеткіштерді есептей алады.
Сабақтың барысында барлық жұмыстар бағаланады, зертханалық жұмыстар бағаланады, өзіндік жұмыс кезінде қалыптастырушы тапсырмаларды орындау кезінде бағаланады.
Оқушылардың көргіштігіне назар аудару.
Оқушылардың сымбаттылығын қадағалау.
Кабинеттің қауіпсіз техникасын сақтау.
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылғанба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткіздіме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілдіме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталдыма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
САБАҚ: 10.3 В Тұқымқуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары
Мектеп: ХББ НЗМ Петропавл қаласы
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
СЫНЫП: 10 (ЖМБ)
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы
Зертханалық жұмыс: <<Вариациялық қатар мен қисыққа құрылған модификациялық өзгергіштікті зерттеу>>.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
модификациялық өзгергіштіктің заңдылықтарын зерттеу.
Сабақ мақсаттары
белгілердің өзгеруіндегі вариациялық қатар мен қисықты құрастыру
Бағалау критерийлері
Белгілердің өзгеруіндегі вариациялық қатар мен қисықтарын құрастыру
Вариациялық қатарды вариациялық қисықтан ажырату.
Кейбір статистикалық көрсеткіштерді есептеу.
Тілдік мақсаттар
Арнайы пәндік лексика мен терминология:
Өзгергіштік, генотип, фенотип, тұқымқуаламайтын (модификациялық, фенотиптік) өзгергіштік, реакция нормалары, бейімделу. Модификация, сапалы және сандық белгілер, вариациялық қатар, варианта, вариациялық қисық.
Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы:
Вариациялық қатарды құру үшін ...
<<реакция нормасы>> термині ...
Вариациялық қатар ...
Құндылықтарды дарыту (АЖ)
Өмір бойы білім алу құндылығын сыни тұрғыдан ойлау арқылы білімге деген құштарлығын қалыптастыру. Тұрмыстық тұтыну мен өндірістерге жауапкершілікті арттыру.
Пәнаралық байланыстар
Математика- қисық сызықтар. Статистикалық көрсеткіштер.
Сыни тұрғыдан ойлау
<<Ой қозғау>>
Бастапқы білім
Тұқымқуалайтын белгілер. Модельдеу <<Адамның тұқымқуалайтын және тұқымқуаламайтын белгілерін зерттеу>> . Эволюцияда өзгергіштік пен тұқымқуалаушылықтың рөлі.
Өзгергіштік пен қоршаған ортаның өзгеруіне бейімделу арасындағы байланыс.
Жоспар
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
0-5
6-8
(W) Ұйымдастыру кезеңі.
Ой қозғау: оқушылармен терминологиялық жаттығу жүргізу. <<Колесо фортуны>> ойыны іске қосылады.Мұғалім термин айтып оқушының аты-жөні жазылған дөңгелекті айналдырады.Оқушы осы терминге анықтама береді.Осы оқушы келесі терминді таңдап, <<айналдырады>>. Осылай барлық терминдерге қайталау жүргізіледі.
Терминдер: өзгергіштік, модификациялық өзгергіштік, варианта, вариация, модификация, вариациялық қатар, фенотип, генотип.
(W) Оқушылар сабақтың тақырыбын және мақсатын анықтайды. Оқушылар мұғаліммен бірге бағалау критерийлерін талқылайды .
http://wheeldecide.com/
MS PowerPoint
Сабақтың ортасы
9-15
16-38
1.(І,Р) Мұғалім оқушыларға зертханалық жұмысты <<Вариациялық қатар мен қисыққа құрылған модификациялық өзгергіштікті зерттеу>> жасауға ұсынады. Оқушыларға нұсқаулық карталар таратылады.
КБ: сабақ барысында мұғалім оқушыларға көмек көрсетеді.
Оқушылардың жұмыстарын бағалайды.
Презентация MS PowerPoint
Нұсқаулық карта
Сабақтың соңы
39-40
Рефлексия
Түсіндім ...
Түсінбедім ...
Сұрағым бар ...
Қосымша ақпатат
Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Барлық оқушылар:
-модификациялық өзгергіштіктің заңдылықтарын зерттейді.
Көпшілік оқушылар:
-белгілердің өзгеруіндегі вариациялық қатар мен қисықты құрастырады.
Кейбір оқушылар:
кейбір
статистикалық көрсеткіштерді есептей алады.
Сабақтың барысында барлық жұмыстар бағаланады, зертханалық жұмыстар бағаланады, өзіндік жұмыс кезінде қалыптастырушы тапсырмаларды орындау кезінде бағаланады.
Оқушылардың көргіштігіне назар аудару.
Оқушылардың сымбаттылығын қадағалау.
Кабинеттің қауіпсіз техникасын сақтау.
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылғанба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткіздіме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілдіме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталдыма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz