Вариациялық қатарды вариациялық қисықтан ажырату

Қысқа мерзімді жоспар
САБАҚ:10. 3 В Тұқымқуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары: САБАҚ: 10. 3 В Тұқымқуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары
Мектеп: ХББ НЗМ Петропавл қаласы: Мектеп: ХББ НЗМ Петропавл қаласы
САБАҚ:10. 3 В Тұқымқуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары: Күні:
Мектеп: ХББ НЗМ Петропавл қаласы: Мұғалімнің аты-жөні:
САБАҚ:10. 3 В Тұқымқуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары: СЫНЫП: 10 (ЖМБ)
Мектеп: ХББ НЗМ Петропавл қаласы: Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
САБАҚ:10. 3 В Тұқымқуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары: Сабақ тақырыбы
Мектеп: ХББ НЗМ Петропавл қаласы: Зертханалық жұмыс: «Вариациялық қатар мен қисыққа құрылған модификациялық өзгергіштікті зерттеу».
САБАҚ:10. 3 В Тұқымқуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
Мектеп: ХББ НЗМ Петропавл қаласы: модификациялық өзгергіштіктің заңдылықтарын зерттеу.
САБАҚ:10. 3 В Тұқымқуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары: Сабақ мақсаттары
Мектеп: ХББ НЗМ Петропавл қаласы: белгілердің өзгеруіндегі вариациялық қатар мен қисықты құрастыру
САБАҚ:10. 3 В Тұқымқуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары: Бағалау критерийлері
Мектеп: ХББ НЗМ Петропавл қаласы:

Белгілердің өзгеруіндегі вариациялық қатар мен қисықтарын құрастыру

Вариациялық қатарды вариациялық қисықтан ажырату.

Кейбір статистикалық көрсеткіштерді есептеу.

САБАҚ:10. 3 В Тұқымқуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары: Тілдік мақсаттар
Мектеп: ХББ НЗМ Петропавл қаласы:

Арнайы пәндік лексика мен терминология:

Өзгергіштік, генотип, фенотип, тұқымқуаламайтын (модификациялық, фенотиптік) өзгергіштік, реакция нормалары, бейімделу. Модификация, сапалы және сандық белгілер, вариациялық қатар, варианта, вариациялық қисық.

Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы:

Вариациялық қатарды құру үшін . . .

«реакция нормасы» термині . . .

Вариациялық қатар . . .

САБАҚ:10. 3 В Тұқымқуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары: Құндылықтарды дарыту (АЖ)
Мектеп: ХББ НЗМ Петропавл қаласы: Өмір бойы білім алу құндылығын сыни тұрғыдан ойлау арқылы білімге деген құштарлығын қалыптастыру. Тұрмыстық тұтыну мен өндірістерге жауапкершілікті арттыру.
САБАҚ:10. 3 В Тұқымқуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары: Пәнаралық байланыстар
Мектеп: ХББ НЗМ Петропавл қаласы: Математика- қисық сызықтар. Статистикалық көрсеткіштер.
САБАҚ:10. 3 В Тұқымқуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары: Сыни тұрғыдан ойлау
Мектеп: ХББ НЗМ Петропавл қаласы: «Ой қозғау»
САБАҚ:10. 3 В Тұқымқуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары: Бастапқы білім
Мектеп: ХББ НЗМ Петропавл қаласы:

Тұқымқуалайтын белгілер. Модельдеу «Адамның тұқымқуалайтын және тұқымқуаламайтын белгілерін зерттеу» . Эволюцияда өзгергіштік пен тұқымқуалаушылықтың рөлі.

Өзгергіштік пен қоршаған ортаның өзгеруіне бейімделу арасындағы байланыс.

Жоспар: Жоспар
Жоспар: Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Жоспар:

Сабақтың басы

0-5

6-8

(W) Ұйымдастыру кезеңі .

Ой қозғау: оқушылармен терминологиялық жаттығу жүргізу. «Колесо фортуны» ойыны іске қосылады. Мұғалім термин айтып оқушының аты-жөні жазылған дөңгелекті айналдырады. Оқушы осы терминге анықтама береді. Осы оқушы келесі терминді таңдап, «айналдырады». Осылай барлық терминдерге қайталау жүргізіледі.

Терминдер: өзгергіштік, модификациялық өзгергіштік, варианта, вариация, модификация, вариациялық қатар, фенотип, генотип.

(W) Оқушылар сабақтың тақырыбын және мақсатын анықтайды. Оқушылар мұғаліммен бірге бағалау критерийлерін талқылайды .

Жоспар:

Сабақтың ортасы

9-15

16-38

1. (І, Р) Мұғалім оқушыларға зертханалық жұмысты «Вариациялық қатар мен қисыққа құрылған модификациялық өзгергіштікті зерттеу» жасауға ұсынады. Оқушыларға нұсқаулық карталар таратылады.

КБ: сабақ барысында мұғалім оқушыларға көмек көрсетеді.

Оқушылардың жұмыстарын бағалайды.

Презентация MS PowerPoint

Нұсқаулық карта

Жоспар:

Сабақтың соңы

39-40

Рефлексия

Түсіндім …

Түсінбедім …

Сұрағым бар …

Жоспар: Қосымша ақпатат
Жоспар: Саралау -оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Жоспар:

Барлық оқушылар:

-модификациялық өзгергіштіктің заңдылықтарын зерттейді.

Көпшілік оқушылар:

-белгілердің өзгеруіндегі вариациялық қатар мен қисықты құрастырады.

Кейбір оқушылар:

  • кейбір

статистикалық көрсеткіштерді есептей алады.

Сабақтың барысында барлық жұмыстар бағаланады, зертханалық жұмыстар бағаланады, өзіндік жұмыс кезінде қалыптастырушы тапсырмаларды орындау кезінде бағаланады.

Оқушылардың көргіштігіне назар аудару.

Оқушылардың сымбаттылығын қадағалау.

Кабинеттің қауіпсіз техникасын сақтау.


Ұқсас жұмыстар
Модификациялық өзгергіштіктің белгілері
Модификациялық өзгергіштік
Модификациялық өзгергіштіктің туындау себептерін түсіндіру
Жиілік полигоны
БАЛАБАҚШАДА ЖОБАЛАУ ӘДІСІНІҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ ЖӘНЕ ЖҮРГІЗІЛУ ӘДІСІ
Кілем түрлері туралы түсінік. Қағаздан кілемше тоқу
Microsoft Excel терезесіне шолу
Әліппе. 1-сынып
Кесте құру және оны пішімдеу
Допты ойынға қосу тәсілдері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz