Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Қоныстандыру саясатының мақсаты

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.3В Қазақстан Ресей империясының құрамында
Мектеп:

Сағат саны: 1 сағат
Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 8

Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы
Қазақстандағы отаршылдық қоныс аудару саясаты
(Алғашқы сабақтың жалғасы, 2-сабақ)
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

7.4.1.2 - отарлау саясатының қазақтардың дәстүрлі шаруашылығына тигізген әсерін талдау;
7.1.2.1 - дәстүрлі қазақ қоғамындағы өзгерістерді өткен тарихи кезеңдермен салыстыру арқылы анықтау;

Сабақтың мақсаты

Патша өкіметінің қоныстандыру саясатының негізінде қазақ қоғамындағы өзгерістерді талдайды

Бағалау
критерийлері

Сыни ойлау мен талдау- Отарлау саясатының нәтижесінде қазақ қоғамына енген өзгерістерді талдайды;

Синтез- Қоныстандыру саясатының қазақтар өміріне әкелген жағымды және жағымсыз әсерлерін түйіндейді

Тілдік мақсаттар
Мәтін мазмұнын талдау барысында оқылым, тыңдалым, айтылым жазылым дағдылары жүзеге асады.

Пәндік лексика мен терминология:
Ходоктар, Шоқындыру, миссионер, шіркеу, басыбайлы шаруа
Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы:
Қоныстандыру саясатының мақсаты...
Менің ойымша ...
Бұл оқиға/өзгеріс маңызды/айтарлықтай маңызды болды, өйткені......
Құндылықтарды дарыту
Өмір бойы оқу; материалды білуге және сыншылдық тұрғыда зерттеу арқылы оқуға деген сүйіспеншілікті дағдыландыру.
Құндылықтар:
- патриотизм
- ұлттық сана-сезім
- тәуелсіздік
- ар-ождан бостандығы
Пәнаралық байланыстар

География, дүние жүзі тарихы, қазақ әдебиеті.

АКТ қолдану дағдылары

Интернет, бейне баян, аудио, презентация, т.б.

Бастапқы білім
Оқушылар бөлімді меңгеру барысында 7.3A Отарлау және ұлт-азаттық күрес бөлімінде алған білімдеріне негізделеді
Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

00-07 мин

Ұйымдастыру сәті. Өткен материалды еске түсіру

(Б) <<Құмырсқаның илеуі>> әдісі бойынша сергіту сәті ұйымдастыралады.Оқушылар сынып қабырғаларына ілінген терминдерді алып, тақырыпқа байланысты сөйлемдер құрастырады. (Терминдер:Шоқындыру, миссионер, шіркеу, басыбайлы шаруа, қоныстанушы).
Оқушыларға бүгінгі сабақ тақырыбы алдыңғы сабақтың жалғасы екендігі ескертіледі.

(М) Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаттары мен бағалау критерийлері пысықталады. Тарихи концепт пен зерттеу сұрағына назар аударылады.

> Тарихи концепт (фокус): өзгеріс пен сабақтастық
Презентация
Қазақстан тарихы (көне заманнан бүгінге дейін)
3-том. - Алматы, 2010.

Қабылдинов З.Е., Қайыпбаева А.Т.
8 сынып. Қазақстан тарихы., Атамұра, 2012 ж.

Сабақтың ортасы

07-20 мин

20-34 мин

34-39 мин

Зерттеу сұрағы: Патша өкіметінің қоныстандыру саясаты қазақ қоғамының өмірін қалай өзгертті?

Зерттеу мен талдау

1-тапсырма. Мәтінмен жұмыс.
<<Қоныстандыру саясаты қазақтардың тұрмысын қаншалықты өзгертті?>>

1-қадамы. Жұптық жұмыс.
(Ж/Ж) Топтың ішіндегі жұптасқан оқушыларға қоныстандыру саясатына дейінгі дәстүрлі қазақ қоғамы мен қоныстандыру қозғалысынан кейінгі қазақ қоғамына енген өзгерістерді анықтау үшін қажетті материал-мәтінмен қамтамасыз етіледі.

Қоныстандыру қозғалысына дейінгі дәстүрлі қазақ қоғамы
Қоныстандыру қозғалысынан кейінгі қазақ қоғамына енген өзгерістер

Дескриптор:
-Патша үкіметінің қоныстандыру саясатын жүзеге асыру барысында көздеген мақсатын анықтайды;
-Қоныстандыру қозғалысына дейінгі дәстүрлі қазақ қоғамының ерекшелігін талдайды;
- Қоныстандыру қозғалысынан кейінгі қазақ қоғамына енген өзгерістерді нақтылайды

Кері байланыс. Топтардың бір-бірін бағалауы

2-қадамы. Топтық жұмыс.
Жұптар өздерінің зерттеу нәтижесін, өз топтарына жариялайды. Ақпарат тыңдалып, талқыланады.

1-топ. Қоныстандыру саясатының нәтижесінде қазақтар арасында қалыптаса бастаған жаңа әлеуметтік топтарды анықтайды;
2-топ. Қазақ қоғамында шаруашылық саласында қандай жаңа өзгерістер болғандығын айқындайды;
3-топ. Қоныс аударушылар мен жергілікті қазақтар арасындағы шаруашылық және мәдени байланыстарды талдайды;
4-топ. Қоныстандыру саясатының жағымды, жағымсыз әсерін қорытындылайды
Дескриптор:
1-топ. Қазақтар арасында қалыптаса бастаған жаңа әлеуметтік кемінде 1-уін біледі;
2-топ. Қазақ қоғамында шаруашылық саласындағы өзгерістің кемінде 2-уін айқындайды;
3-топ. Қоныс аударушылар мен жергілікті қазақтар арасындағы шаруашылық және мәдени байланыстардың болғандығын кемінде 2 дәйекпен дәлелдейді;
4-топ. Қоныстандыру саясатының жағымды, жағымсыз тұстарын нақты 2 мысалдармен анықтап, қорытынды жасайды

Интерпретация
2-тапсырма. Білімді жинақтау жұмысы

<<Патша өкіметінің қоныстандыру саясаты қазақ қоғамының өмірін қалай өзгертті?>> деген сабақтың зерттеу сұрағына қайта оралып, оқушыларға қойылады. Зерттеу сұрағы төңірегінде сыныптық талқылау ұйымдастырылады.

<<Патша өкіметінің қоныстандыру саясаты қазақ қоғамының өмірін біршама өзгертті?>>
Оның, 1-дәлелі.... .... .... .... .... .... .... .... ....
Оның, 1-дәлелі.... .... .... .... .... .... .... .... ....
Оның, 1-дәлелі.... .... .... .... .... .... .... .... ....

Дескриптор:
-Жауап құрылымын сауатты құра алады;
-Дәйекпен дұрыс дәлелденген жауап береді

Кері байланыс. Мұғалімнің кері байланыс беруі

Қабылдинов З.Е.
8 сынып. Қазақстан тарихы. Хрестоматия. Атамұра, 2012 ж.

Қосымша-1
Кесте-таратпалар

Қосымша-2
Мәтін-таратпа

Қосымша-3
Тапсырма үлгі парақшаға беріледі немесе слайдтан көрсетіледі
Сабақтың аяғы

39-40 мин

Рефлексия. <<Өз прогресіңді бағала>> Стикер жапсыру

Стикерлер
Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

Ұқсас жұмыстар
Қоныстандыру саясатының барысы
Қазақстанның экономикалық дамуы
1916 жылғы ұлт- азаттық қозғалыстың барысы мен сипаты
"Тың және тыңайған жерлерді игеру."
Қазақстанның ресейге бодандығы. әбілқайыр ханның саясаты
Абылай хан туралы
Қазақстандағы индустрияландырудың жетістіктері мен кемшіліктерін талдау
Орта ғасырлардағы Қазақстан тарихы интеллектуалды ойын. 7 сынып
§1. ХҮІІ-ХҮІІІ ғасырлардағы Жоңғар шапқыншылығына қарсы азаттық күресі
Жекелеген банктің несие саясатын қарастыру
Пәндер