Патша өкіметінің қоныстандыру саясаты және қазақ қоғамындағы өзгерістер

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7. 3В Қазақстан Ресей империясының құрамында

Мектеп:

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 3В Қазақстан Ресей империясының құрамында: Сағат саны: 1 сағат
Мектеп:: Күні:
Мұғалімнің аты-жөні:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 3В Қазақстан Ресей империясының құрамында: Сынып: 8
Мектеп::

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 3В Қазақстан Ресей империясының құрамында: Сабақ тақырыбы
Мектеп::

Қазақстандағы отаршылдық қоныс аудару саясаты

(Алғашқы сабақтың жалғасы, 2-сабақ)

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 3В Қазақстан Ресей империясының құрамында: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
Мектеп::

7. 4. 1. 2 - отарлау саясатының қазақтардың дәстүрлі шаруашылығына тигізген әсерін талдау;

7. 1. 2. 1 - дәстүрлі қазақ қоғамындағы өзгерістерді өткен тарихи кезеңдермен салыстыру арқылы анықтау;

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 3В Қазақстан Ресей империясының құрамында: Сабақтың мақсаты
Мектеп:: Патша өкіметінің қоныстандыру саясатының негізінде қазақ қоғамындағы өзгерістерді талдайды
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 3В Қазақстан Ресей империясының құрамында:

Бағалау

критерийлері

Мектеп::

Сыни ойлау мен талдау - Отарлау саясатының нәтижесінде қазақ қоғамына енген өзгерістерді талдайды;

Синтез- Қоныстандыру саясатының қазақтар өміріне әкелген жағымды және жағымсыз әсерлерін түйіндейді

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 3В Қазақстан Ресей империясының құрамында: Тілдік мақсаттар
Мектеп::

Мәтін мазмұнын талдау барысында оқылым, тыңдалым, айтылым жазылым дағдылары жүзеге асады.

Пәндік лексика мен терминология:

Ходоктар, Шоқындыру, миссионер, шіркеу, басыбайлы шаруа

Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы:

Қоныстандыру саясатының мақсаты . . .

Менің ойымша . . .

Бұл оқиға/өзгеріс маңызды/айтарлықтай маңызды болды , өйткені……

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 3В Қазақстан Ресей империясының құрамында: Құндылықтарды дарыту
Мектеп::

Өмір бойы оқу; материалды білуге және сыншылдық тұрғыда зерттеу арқылы оқуға деген сүйіспеншілікті дағдыландыру.

Құндылықтар:

- патриотизм

- ұлттық сана-сезім

- тәуелсіздік

- ар-ождан бостандығы

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 3В Қазақстан Ресей империясының құрамында: Пәнаралық байланыстар
Мектеп:: География, дүние жүзі тарихы, қазақ әдебиеті.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 3В Қазақстан Ресей империясының құрамында: АКТ қолдану дағдылары
Мектеп:: Интернет, бейне баян, аудио, презентация, т. б.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 3В Қазақстан Ресей империясының құрамында: Бастапқы білім
Мектеп:: Оқушылар бөлімді меңгеру барысында 7. 3A Отарлау және ұлт-азаттық күрес бөлімінде алған білімдеріне негізделеді
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 3В Қазақстан Ресей империясының құрамында: Сабақ барысы
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 3В Қазақстан Ресей империясының құрамында: Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Мектеп:: Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 3В Қазақстан Ресей империясының құрамында:

Сабақтың басы

00-07 мин

Мектеп::

Ұйымдастыру сәті. Өткен материалды еске түсіру

(Б) «Құмырсқаның илеуі» әдісі бойынша сергіту сәті ұйымдастыралады. Оқушылар сынып қабырғаларына ілінген терминдерді алып, тақырыпқа байланысты сөйлемдер құрастырады. (Терминдер:Шоқындыру, миссионер, шіркеу, басыбайлы шаруа, қоныстанушы) .

Оқушыларға бүгінгі сабақ тақырыбы алдыңғы сабақтың жалғасы екендігі ескертіледі.

(М) Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаттары мен бағалау критерийлері пысықталады. Тарихи концепт пен зерттеу сұрағына назар аударылады.

  • Тарихи концепт (фокус) : өзгеріс пен сабақтастық

Презентация

Қазақстан тарихы (көне заманнан бүгінге дейін)

3-том. - Алматы, 2010.

Қабылдинов З. Е., Қайыпбаева А. Т.

8 сынып. Қазақстан тарихы., Атамұра, 2012 ж.

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:7. 3В Қазақстан Ресей империясының құрамында:

Сабақтың ортасы

07-20 мин

20-34 мин

34-39 мин

Мектеп::

Зерттеу сұрағы: Патша өкіметінің қоныстандыру саясаты қазақ қоғамының өмірін қалай өзгертті?

Зерттеу мен талдау

1-тапсырма. Мәтінмен жұмыс.

« Қоныстандыру саясаты қазақтардың тұрмысын қаншалықты өзгертті?»

1-қадамы. Жұптық жұмыс.

(Ж/Ж) Топтың ішіндегі жұптасқан оқушыларға қоныстандыру саясатына дейінгі дәстүрлі қазақ қоғамы мен қоныстандыру қозғалысынан кейінгі қазақ қоғамына енген өзгерістерді анықтау үшін қажетті материал-мәтінмен қамтамасыз етіледі.

:
:

Дескриптор:

- Патша үкіметінің қоныстандыру саясатын жүзеге асыру барысында көздеген мақсатын анықтайды;

-Қоныстандыру қозғалысына дейінгі дәстүрлі қазақ қоғамының ерекшелігін талдайды;

- Қоныстандыру қозғалысынан кейінгі қазақ қоғамына енген өзгерістерді нақтылайды

Кері байланыс. Топтардың бір-бірін бағалауы

2-қадамы. Топтық жұмыс.

Жұптар өздерінің зерттеу нәтижесін, өз топтарына жариялайды. Ақпарат тыңдалып, талқыланады.

1-топ. Қоныстандыру саясатының нәтижесінде қазақтар арасында қалыптаса бастаған жаңа әлеуметтік топтарды анықтайды;

2-топ. Қазақ қоғамында шаруашылық саласында қандай жаңа өзгерістер болғандығын айқындайды;

3-топ. Қоныс аударушылар мен жергілікті қазақтар арасындағы шаруашылық және мәдени байланыстарды талдайды;

4-топ. Қоныстандыру саясатының жағымды, жағымсыз әсерін қорытындылайды

Дескриптор:

1-топ. Қазақтар арасында қалыптаса бастаған жаңа әлеуметтік кемінде 1-уін біледі;

2-топ. Қазақ қоғамында шаруашылық саласындағы өзгерістің кемінде 2-уін айқындайды;

3-топ. Қоныс аударушылар мен жергілікті қазақтар арасындағы шаруашылық және мәдени байланыстардың болғандығын кемінде 2 дәйекпен дәлелдейді;

4-топ. Қоныстандыру саясатының жағымды, жағымсыз тұстарын нақты 2 мысалдармен анықтап, қорытынды жасайды

Интерпретация

2-тапсырма. Білімді жинақтау жұмысы

« Патша өкіметінің қоныстандыру саясаты қазақ қоғамының өмірін қалай өзгертті? » деген сабақтың зерттеу сұрағына қайта оралып, оқушыларға қойылады. Зерттеу сұрағы төңірегінде сыныптық талқылау ұйымдастырылады.

« Патша өкіметінің қоныстандыру саясаты қазақ қоғамының өмірін біршама өзгертті? »

Оның, 1-дәлелі . . .

Оның, 1-дәлелі . . .

Оның, 1-дәлелі . . .

Дескриптор:

-Жауап құрылымын сауатты құра алады;

-Дәйекпен дұрыс дәлелденген жауап береді

Кері байланыс. Мұғалімнің кері байланыс беруі

Қоныстандыру қозғалысына дейінгі дәстүрлі қазақ қоғамы
Қоныстандыру қозғалысынан кейінгі қазақ қоғамына енген өзгерістер

Қабылдинов З. Е.

8 сынып. Қазақстан тарихы. Хрестоматия. Атамұра, 2012 ж.

Қосымша-1

Кесте-таратпалар

Қосымша-2

Мәтін-таратпа

Қосымша-3

Тапсырма үлгі


Ұқсас жұмыстар
Ресей империясының Қазақстандағы қоныстандыру саясаты: мақсаттары, себептері және салдары
1822-1824 жылдардағы реформалардың қазақ қоғамындағы әкімшілік және әлеуметтік салдары
Е.Пугачев бастаған шаруалар көтерілісіне қазақтардың қатысуы (1773-1775): себептері, барысы, тарихи маңызы және патша үкіметінің отарлау саясаты
ХІХ ғасырдың ІІ жартысындағы Қазақстанның экономикалық дамуы: қоныстандыру, капитализм және сауда
XVIII ғасырдың ортасындағы Қазақ хандығы: Кіші жүздегі шиеленіс, қазақ-башқұрт қатынастары және патша отаршылығы
Абылай ханның ішкі-сыртқы саясаты, дипломатиясы және қазақ хандығын біріктіру күресі
Қазақ қоғамындағы қыз тәрбиесі: дәстүрлер мен ананың рөлі
Абылай хандығы: Абылай ханның өмірі, саясаты және қазақ жерлерін біріктіру жолындағы күресі
Қазақстанда Кеңес билігінің орнауы (1917-1920) және Қазан революциясының ұрандарының қазақ қоғамындағы ықпалы
Қазақстанның Ресейге бодандығы: Әбілқайыр ханның саясаты мен салдары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz