Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Тұқымқуалаушылық белгілерінің цитологиялық негізі

Сабақтың тақырыбы:
Тұқымқуалаушылық белгілерінің цитологиялық негізі.
Мұғалімнің аты-жөні:
Бөлекбаева Нұржанат
Күні:29.01.2020ж
СЫНЫП: 10
Қатысқан оқушылар саны: 17

Қатыспаған оқушылар саны: 0
Сабақ негізделген оқу мақсаттары
Тұқымқуалаушылық цитологиялық негізін зерттеу.
Сабақ нәтижесі:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Тақырып бойынша өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.
Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:
Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды. Тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау
критерийі
* Тұқымқуалаушылық белгілердің цитологиялық негізі туралы оқып бере алады.
* Оқулықтан тұқымқуалаушылық цитологиялық негізін сипатап, түсіндіре алады.
* Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.
* Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Тілдік құзіреттілік
Тілдік мақсаттар
Оқушылар тұқымқуалау ақпаратының тасымалдауын ауызша және жазбаша түсіндіре алады. Өздерінің жасуша, хромосома туралы білімдерін қолдана алады.

Пәндік лексика және терминология
тұқымқуалаушылық, өзгергіштік, жасуша, ядро, хромосома, дигибридті будандастыр, ген, жыныс, гомогаметалық, гетерогаметалық.
Әдіс-тәсілдер
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, көрнекілік. Рефлексия.
Құндылықтарға баулу
Оқулық, суреттер, топқа бөлугеарналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс стикер.
Пәнаралық байланыс
География, Қазақ тілі.
Алдыңғы білім
Белгілердің өзгеруіндегі варициялық қатарлар.
Сабақтың жоспары
Жоспарланған
уақыт
Сабақ барысы :
Ресурстар
Сабақтың басы.
5-7 минут

Ұйымдастыру кезеңі
Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.
<<Шаттық шеңбері>> тренинг
Оқушыларды шеңберге шақыру, амандасу. Оқушылар шеңберге тұрып жағымды тілектер айтады.
Үй тапсырмасы: <<Миға шабуыл>> әдісі арқылы сұрақттар берілді.
1.Вариант дегеніміз?
2.Ұзаққа созылған модификацияны зерттеген ғалымдар?
3.Өзгергіштік кезіндегі организмнің бойында қандай белгілер мен қасиеттер пайда болады?
4.Модификация дегеніміз?
5. Өзгергіштік қатарына мысал келтір.

Сұрақ-жауап.
Ортасы.
7 минут

5 минут

Топтық жұмыс: <<Қар кесегі>> әдісі
Әрбір топ окушылары басқа топтарға бағыттап параққа сұрақ жазып лақтырады. Сұрақтармен кезек-кезек алмасады.
І топ :
ІІ топ :

Дескриптор:
1.Белгілердің тұқымқуалауының цитологиялық негіздерін қолдану.
2.Белгілердің тұқымқуалауының цитологиялық негіздерін сипаттай алады.
3. Моногибридті және дигибридті будандастыру кезіндегі белгілердің тұқымқуалауының цитологиялық негіздерін сипаттай алады.

Жаңа әдіс-тәсілдер.

Сабақтың соңы.

5мин

Рефлексия <<Жетістік баспалдағы>>

Үйге тапсырма : §70 Дигибридті будандастыру кезіндегі
Хромосомалардың тәуелсіз ажырауы.

Стикерлер.

Сергіту сәті
2 минут
<<Сақ болған артық болмайды>> ойыны. Ойынға жиырма не одан да аз адам қатысуына болады. Ойыншылар жүргізушінің айтқанына керісінше әрекет істейді. Мысалы, қолымызды көтереміз десе, түсіреді. Басқа да секірмейміз, оң жаққа бұрыламыз, алға жылжимыз, қолымызды айқастырамыз, отырамыз деген секілді сөздер айтуға болады. Тапсырмалар мен қатысушы адамдар санына шек қойылмайды. Жағдайға байланысты ұйымдастырушылар өздері шешеді. Жүргізуші айтқанына қарама-қарсы әрекетті орындауда мүдіріп не шатасып қалған қатысушы ойыннан шығып отырады. Еш шатаспай ойын соңына дейін жеткен адам жеңеді.

Қосымшаақпарат

Саралау - сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?
Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?
Сабақта <<Миға шабуыл>> әдісі арқылы сұрақттар берілді.<<Қар кесегі>> әдісі
Әрбір топ окушылары басқа топтарға бағыттап параққа сұрақ жазып лақтырады. Сұрақтармен кезек-кезек алмасады.
Бағалау - оқушылардың берілген маериалды меңгеруін деңгейін қалай тексересіз

Оқушылардың білімі жеке, топтық жұмыстар кезінде смайлектер әдістері бойынша бағалау жүргізіледі.
<<Жетістік баспалдағы>> әдісі бойынша рефлисия жасалады.

Сабақ бойынша рефлексия
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен орындаған саралау шаралары тиімді болдыма? Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердімбе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Ұқсас жұмыстар
Моногибритді будандастырудың цитилогиялық негіздері
Генетика және селекция негіздері. қолданбалы курс
Жыныспен тіркес тұқым қуалау
ДОМИНАНТТЫЛЫҚ ЗАҢЫ. ЕКІНШІ ҰРПАҚТА БЕЛГІЛЕРДІҢ АЖЫРАУ. АЖЫРАУ ЗАҢЫ
Сабақ көрнекілігі
Негізгі генетикалық ұғымдар. мендель заңы және оның тәжірибелері
Адамдағы тұқым қаулайтын аурулары. генетикалық әлеуметтік мәселе
Генетиканың даму тарихы. Белгілердің Г.И.Мендель ашқан тұқым қуалау заңдылықтары. ЕЕЕЕЕ
Жыныспен тіркесіп тұқым қуалау
Медициналық генетика және кейбір тұқым қуалайтын аурулардың алдын алу мен емдеу жайлы
Пәндер