Мұғалімнің түсіндіруі

Бөлім: 10. 3В
Мектеп: Павлодар қаласындағы ХББ НЗМ
Бөлім:10. 3В: Күні:
Мектеп:Павлодар қаласындағы ХББ НЗМ: Мұғалімнің аты-жөні:
Бөлім:10. 3В: Сынып: 10
Мектеп:Павлодар қаласындағы ХББ НЗМ: Қатысқандар саны:
Қатысқандар саны:
Бөлім:10. 3В: Сабақтың тақырыбы
Мектеп:Павлодар қаласындағы ХББ НЗМ: №2 Сабақ. «Кроссинговер нәтижесінде белгілердің тұқым қуалау заңдылықтарының бұзылуы»
Бөлім:10. 3В: Оқытудың мақсаты
Мектеп:Павлодар қаласындағы ХББ НЗМ: Кроссинговер нәтижесінде белгілердің тұқым қуалау заңдылықтарының бұзылуын түсіндіру
Бөлім:10. 3В: Сабақтың мақсаттары
Мектеп:Павлодар қаласындағы ХББ НЗМ:

Оқушылар:

  1. Кроссинговер процесін түсінеді;
  2. Тұқым қуаланғанбелгілерді анықтайды;
  3. Кроссинговер нәтижесінде белгілердің тұқым қуалау заңдылықтарының маңыздылығын түсіндіреді.
Бөлім:10. 3В: Жетістік критерийі
Мектеп:Павлодар қаласындағы ХББ НЗМ: Кроссинговер нәтижесінде тұқым қуаланған белгілерін анықтайды
Бөлім:10. 3В: Тілдік мақсат
Мектеп:Павлодар қаласындағы ХББ НЗМ:

Оқушылар:

Мейоз туралы бастапқы білімдерін қолданып будандастыру сызбаларын ауызша түсіндіре алады

Пән лексикасы және терминология :

Генетикалық хромосомалар, аллельдер, генетикалық кеңес беру, болжау, генетикалық ауру, бұзылыс, тұқым қуалаушылық, тәуекел, ықтималдылық, диагностика. даму, салдары, табиғаты, мүмкіндіктері, отбасын жоспарлау, басқару, кеңес беру, қолдау.

Диалог құруға/жазылымға қажетті пайдалы сөздер топтамасы:

Генетикалық кеңес беру - бұл процесс

Тұқым қуалайтын аурулардың қаупі жоғары . . . адамдарға

X-нің даму ықтималдығы . . .

Қол жетімді опциялар . . .

Генетикалық кеңес берудегі кемшіліктердің бірі / артықшылықтарының бірі . . .

Егерадамға X туралыайтылса, онда . . .

Егерата-ананыңекеуі де болса, онда . . .

Бөлім:10. 3В: Құндылықтар
Мектеп:Павлодар қаласындағы ХББ НЗМ: «Өмір бойы оқыту» және «Ынтымақтастық» құндылықтарын дамыту топта және жұпта жұмыс ұйымдастыру арқылы жүзеге асырылады
Бөлім:10. 3В: Пәнаралық байланыс
Мектеп:Павлодар қаласындағы ХББ НЗМ: Цитология, математика
Бөлім:10. 3В: АКТ-ныпайдалану
Мектеп:Павлодар қаласындағы ХББ НЗМ: Интернеттен түрлі көздерді пайдалану
Бөлім:10. 3В: Алдыңғы білімдер
Мектеп:Павлодар қаласындағы ХББ НЗМ:

Хромосомалар құрылымын және осы бөлімдегі материалды меңгеру үшін қажетті функцияларды қамтитын жасушалық биологияның негіздерін білу.

G6, G7 бөлімдерінде сипатталғандай көбейтудің негізгі білімі;

G8, G9 және G10 секцияларында сипатталғандай, тұқым қуалаушылық, оның ішінде генетикалық будандастыру

Бөлім:10. 3В: План
Бөлім:10. 3В: Жоспарланған сабақ кезеңдері
Мектеп:Павлодар қаласындағы ХББ НЗМ: Сабақ барысына жоспарланған іс-әрекеттер
Ресурстар
Бөлім:10. 3В:

Сабақтың басы

0-3 мин

Мектеп:Павлодар қаласындағы ХББ НЗМ:

Ұйымдастыру кезеңі:

Өткен сабақты еске түсіру
1. Генетика нені зерттейді?
2. Моногибридті шағылыстыру дегеніміз не?
3. Доминантты, рецессивті, альтернативті белгілер анықтамасы
4. Мендельдің 1 - ші заңы
5. Ажырау заңы
6. Дигибридті шағылыстыру дегеніміз не?
7. Тәуелсіз ажырау заңының ерекшелігі
8. ?

ИД, Слайд 1,
Бөлім:10. 3В: 4-9 мин
Мектеп:Павлодар қаласындағы ХББ НЗМ:

Ой толғау :

Мұғалім оқушыларға БББ кестесін толтыруға ұсынады

:
:
:
:
:
:

Бұл кестені оқушылар дәптерлерінде сабақ барысында толтырады.

Тақырыпқа шығу

С абақтың мақсатын мұғалім мен оқушылар бірігіп анықтайды

Білемін
Білдім
Білгім келеді
Есеп шығару
ИД, Слайд 2,
Бөлім:10. 3В:
Мектеп:Павлодар қаласындағы ХББ НЗМ:
Бөлім:10. 3В:
Мектеп:Павлодар қаласындағы ХББ НЗМ:
Бөлім:10. 3В:
Мектеп:Павлодар қаласындағы ХББ НЗМ:
Бөлім:10. 3В:

Сабақтың ортасы

10-20 мин

Мектеп:Павлодар қаласындағы ХББ НЗМ:

Ұғыну.

Мұғалімнің түсіндіруі

Кроссинговердің жиілігі бір хромосомада орналасқан гендердің арақашықтығын және гендердің өзара орналасқан орнын көрсетеді. Хромосомада гендер бір - бірінен неғұрлым алшақ болса, кроссинговердің жиілігі артады, ал гендер хромосомада жақын орналасса, олардың арасындағы тіркесу күші мықты болғандыктан, кроссинговердің жиілігі кемиді.
Кроссинговердің мөлшері пайызбен көрсетіледі. Кроссинговердің бір пайызы гендер арақашықтығының бірлігі болып табылады. Оны сантиморган (сМ) деп атайды.

Мұғалім: Кроссинговердің жиілігі = кроссоверлік ұрпақтың саны * 100/ұрпақтың жалпы саны
Мысалы, егер ұрпактың жалпы саны 1000, жаңа кроссоверлі ұрпақтың саны 200 болса, кроссинговердің жиілігі 20 % болады. Кроссинговердің жиілігі =200 * 100/1000= 20 % немесе 10 сМ.

Кроссовер гаметаларының пайда болуын ұсынылған схема бойынша оңай анықтауға бодады.

Мұғалім есеп шығару алгоритмін түсіндіреді:

№1 есеп

Тіркесу тобындағы гендердің арасындағы кроссинговердің ықтимал нұсқаларын жазыңыз ABC-abc .

Шешуі:

1) А и В гендер арасындағы бір реттік кроссинговер :

Схема кроссинговера-1

2) В и С гендер арасындағы бір реттік кроссинговер :

Схема кроссинговера-2

3) А и С гендердң арасыгдағы қосарлы кроссинговер:

Схема кроссинговера-3

Мұғалім оқушыларға жұпта есеп шығаруды ұсынады №2-3

Оқушылар жетістік критерийлерін жасайды.

Кері байланыс: жұппен, содан кейін топпен талқылайды

Оценивание: өзара бағалау

ИД, Слайд 4, 5

Қосымша_ Есептер 1-3

Бөлім:10. 3В: 21-36 мин
Мектеп:Павлодар қаласындағы ХББ НЗМ:

Бекіту тапсырмасы:

Мұғалім оқушыларға өздігінен орындауға арналған тапсырмаларды ұсынады. (Қосымша)

Қосымша_Бекітуге арналған тапсырмалар

Қосымша

Бөлім:10. 3В:

Сабақтың соңы

37-40 мин

Мектеп:Павлодар қаласындағы ХББ НЗМ:

Рефлексия:

http://katti.ucoz.ru/_pu/56/56564554.jpg

Қосымша_ Рефлексия
Бөлім:10. 3В: Қосымшаақпарат
Бөлім:10. 3В: Дифференциалды оқыту - Сіз не істейсіз? қоюды жоспарлайсыз?
Мектеп:Павлодар қаласындағы ХББ НЗМ: Дифференциалды оқыту - Сіз

Ұқсас жұмыстар
Еңбек ресурсы. Әлеуметтік және мамандық құрамы
Сабақтың техналогиясы
§24 крахмал. §25 целлюлоза
Этерификация реакциясы
Ата- әжеме хат
Қазақстан- малшаруашылықты аймақ
Қалалық мәдениеттің дамуы
Отбасы - шағын қоғам
Ойлау жұп
Формуланы көшіру және енгізу. 8-класс
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz