Сабақтың басталуы

Ұзақ мерізімді жоспардың тарауы: Мектеп:

7. 4. В

Күні: Мұғалімның аты-жөні:

Сынып: Қазбек Назерке Әділбекқызы

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Ұзақ мерізімді жоспардың тарауы: Мектеп:7. 4. ВКүні: Мұғалімның аты-жөні:Сынып:Қазбек Назерке ӘділбекқызыҚатысқандар:Қатыспағандар::
Ұзақ мерізімді жоспардың тарауы: Мектеп:7. 4. ВКүні: Мұғалімның аты-жөні:Сынып:Қазбек Назерке ӘділбекқызыҚатысқандар:Қатыспағандар:: Сабақтың тақырыбы
7. 4В Минералдарды өндірудің экологиялық аспектілері
Ұзақ мерізімді жоспардың тарауы: Мектеп:7. 4. ВКүні: Мұғалімның аты-жөні:Сынып:Қазбек Назерке ӘділбекқызыҚатысқандар:Қатыспағандар:: Осы сабақта қол жеткізілген оқу мақсаттары ( оқу бағдарламасына сілтеме)
7. 4. 2. 5 -табиғи ресурстарды өндірудің қоршаған ортаға әсерін зерделеу
Ұзақ мерізімді жоспардың тарауы: Мектеп:7. 4. ВКүні: Мұғалімның аты-жөні:Сынып:Қазбек Назерке ӘділбекқызыҚатысқандар:Қатыспағандар:: Сабақтың мақсаты
  1. Табиғи ресурстарды ажыратады.
  2. Табиғи ресурстарстарды өндірудің қоршаған ортаға әсерін зерделейді.
Ұзақ мерізімді жоспардың тарауы: Мектеп:7. 4. ВКүні: Мұғалімның аты-жөні:Сынып:Қазбек Назерке ӘділбекқызыҚатысқандар:Қатыспағандар:: Бағалау критерийі

1. Табиғи ресурстар мен минералдар ұғымына сипаттама береді.

2. Табиғи ресурстардың өндірудің қоршаған ортадағы ластану себептерін талқылайды.

Ұзақ мерізімді жоспардың тарауы: Мектеп:7. 4. ВКүні: Мұғалімның аты-жөні:Сынып:Қазбек Назерке ӘділбекқызыҚатысқандар:Қатыспағандар:: Тілдік мақсаттар

Пәнге қатысты лексика мен терминология

малахит, әк, шикі мұнай, табиғи газ, жел энергиясы, мұнай, бензин, табиғи ресурстар, дизель (жанғыш отын), пайдалы қазбалар, минералды шикізаттар, керосин, ауыр мұнай, жер қыртысы, күн сәулесі, жануарлар дүниесі.

Оқытудың тілдік мақсаты:

Оқушылар орындай алады: Химиялық қосылыстарды атау кезінде арнайы лексиканы дұрыс қолданып айту мен жазу

Диолог құруға/жазылымға қажетті сөздер топтамасы

Табиғи газ . . . орналасқан/ . . . туындайды .

Шикі мұнай/әк (және т. б. )

коммерциялық құндылыққа ие, себебі . . .

Неге малахит/керосин бағалы болып табылады?

Қоршаған ортаны ластанудан қорғау дегенді қалай түсінесің?

Ұзақ мерізімді жоспардың тарауы: Мектеп:7. 4. ВКүні: Мұғалімның аты-жөні:Сынып:Қазбек Назерке ӘділбекқызыҚатысқандар:Қатыспағандар:: Құндылықтарға баулу
Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсім мемлекетіміздің күш-қуатын дамытып, қоршаған ортаға ұқыптылықпен қарау.
Ұзақ мерізімді жоспардың тарауы: Мектеп:7. 4. ВКүні: Мұғалімның аты-жөні:Сынып:Қазбек Назерке ӘділбекқызыҚатысқандар:Қатыспағандар:: Пәнаралық байланыс

География - мұнай, газ, жанғыш отын, жер қыртысы

Биология - биоыдырағыш полимерден жасалған бір рет қолданатын ыдыстың ыдырауы

Ұзақ мерізімді жоспардың тарауы: Мектеп:7. 4. ВКүні: Мұғалімның аты-жөні:Сынып:Қазбек Назерке ӘділбекқызыҚатысқандар:Қатыспағандар:: Тақырып бойынша алдынғы білім

5. 6. 3. 1. ҚР экологиялық мәселелерін атау

6. 6. 3. 2. Эклогиялық мәселелерді шешу жолдарын ұсыну

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

Сабақтың басталуы

6 мин

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері:

Ұйымдастыру кезеңі 2 минут

Топтарға бөлу. «химиялық приборлар»

Оқушыларды суреттерді алып, 1, 2, 3 приборлармен бөлінеді.

Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут

Сынып реттілігін қадағалау.

Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау.

Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз!

Ұйымшыл боламыз десек 2 рет

Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз!

Ресурстар:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері: Сабақтың ортасы
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері:

«Бэкроним» әдісі

Химиялық диктант
Металдар, табиғи газ, көмір және мұнай- ресурстар.

Біздің еліміздің әр тұрғынының қажеттілігін қанағаттандыру үшін жыл сайын түрлі пайдалы қазбалар өндіріледі.

Топырақ, күн, өсімдік және жануарлар дүниесі, кейбір минералды заттар жатады.

ресурстары екі топқа жіктеледі.

Қазақстан Республикасындағы қауіпті экологиялық мәселелердің бірі- ресурстарының азаюы.

Экологияны және табиғатты қорғау-бұл

Ойлау қабілеті дамиды, сөздік қоры молаяды, жазылым дағдысы қалыптасады.

Бағалау критерийі: Табиғи ресурстар мен минералдар ұғымына сипаттама береді.

:
:
:
:
:
:

«Кластер» әдісі
Постермен жұмыс (Оқушыларға алдын - ала берілген тапсырма бойынша)
1 топ Ауаны ластайтын факторлар

2 топ Суды ластайтын факторлар

3 - топ Табиғат ресурстарындағы экологиялық аспектілер

Бағалау критерийі:
Табиғи ресурстардың өндірудің қоршаған ортадағы ластану себептерін талқылайды.

:
:
:
:
:
:
Ресурстар: Дескриптор
Балл
1 Металдар, табиғи газ, көмір және мұнай ресурсын жазады.
2
2. Минералды заттарды жіктейді.
2
3. Қауіпті экологиялық мәселелерді қарастырады.
2
Дескриптор
Балл
1. Қазақстанда өндірілетін маңызды табиғи ресурсты атайды.
1
2. Аталған табиғи ресурстың өндірілетін жерін анықтайды.
1
3. Металдар өндіру барысында оның қоршаған ортаға тигізетін әсерін сипаттайды.
1

«Бэкроним» әдісі

http://www. miningenc. ru/p/podzemnaya-razrabotka

-mestorozhdenij/

«Кластер» әдісі

http://www. bbc. co. uk/apps/ifl

/schools/gcsebitesize/science/

quizengine?quiz=add_ocr_ext

raction_testh; templateStyle=s

cience

Сабақтың жоспарланған кезеңдері:
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері:
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері: Сабақтың соңы
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері:

«Өрмекші торы» жаттығуы.
Жаттығу шарты: Өрмекшінің торын құру

Әркім 1-ші өзінің достарына тақырып бойынша


Ұқсас жұмыстар
Сабақтың тақырыбы. Сабақтың типі
Бірінші дүниежүзілік соғыс
Жол жолағының аяқталуы
Формулаларды енгізу.Бұл тақырып Excel кестелік процессорға арналған негізгі тақырып
Қазақстан азамат соғысы мен шетел интервенциясы жылдарында
1916 жылғы ұлт- азаттық қозғалыстың барысы мен сипаты
Досумжанов Баян Аманович қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі
Ә.тәжібаев «портреттер», «монологтер»
Ақсақ Темір жайлы аңыз
Шығарма мазмұнын түсінесің
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz