Сабақтың басталуы

Ұзақ мерізімді жоспардың тарауы: Мектеп:
7. 4. В
Күні: Мұғалімның аты-жөні:
Сынып: Қазбек Назерке Әділбекқызы
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
- Табиғи ресурстарды ажыратады.
- Табиғи ресурстарстарды өндірудің қоршаған ортаға әсерін зерделейді.
1. Табиғи ресурстар мен минералдар ұғымына сипаттама береді.
2. Табиғи ресурстардың өндірудің қоршаған ортадағы ластану себептерін талқылайды.
Пәнге қатысты лексика мен терминология
малахит, әк, шикі мұнай, табиғи газ, жел энергиясы, мұнай, бензин, табиғи ресурстар, дизель (жанғыш отын), пайдалы қазбалар, минералды шикізаттар, керосин, ауыр мұнай, жер қыртысы, күн сәулесі, жануарлар дүниесі.
Оқытудың тілдік мақсаты:
Оқушылар орындай алады: Химиялық қосылыстарды атау кезінде арнайы лексиканы дұрыс қолданып айту мен жазу
Диолог құруға/жазылымға қажетті сөздер топтамасы
Табиғи газ . . . орналасқан/ . . . туындайды .
Шикі мұнай/әк (және т. б. )
коммерциялық құндылыққа ие, себебі . . .
Неге малахит/керосин бағалы болып табылады?
Қоршаған ортаны ластанудан қорғау дегенді қалай түсінесің?
География - мұнай, газ, жанғыш отын, жер қыртысы
Биология - биоыдырағыш полимерден жасалған бір рет қолданатын ыдыстың ыдырауы
5. 6. 3. 1. ҚР экологиялық мәселелерін атау
6. 6. 3. 2. Эклогиялық мәселелерді шешу жолдарын ұсыну
Сабақ барысы
Сабақтың басталуы
6 мин
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут
Топтарға бөлу. «химиялық приборлар»
Оқушыларды суреттерді алып, 1, 2, 3 приборлармен бөлінеді.
Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут
Сынып реттілігін қадағалау.
Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау.
Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз!
Ұйымшыл боламыз десек 2 рет
Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз!
«Бэкроним» әдісі
Химиялық диктант
Металдар, табиғи газ, көмір және мұнай- ресурстар.
Біздің еліміздің әр тұрғынының қажеттілігін қанағаттандыру үшін жыл сайын түрлі пайдалы қазбалар өндіріледі.
Топырақ, күн, өсімдік және жануарлар дүниесі, кейбір минералды заттар жатады.
ресурстары екі топқа жіктеледі.
Қазақстан Республикасындағы қауіпті экологиялық мәселелердің бірі- ресурстарының азаюы.
Экологияны және табиғатты қорғау-бұл
Ойлау қабілеті дамиды, сөздік қоры молаяды, жазылым дағдысы қалыптасады.
Бағалау критерийі: Табиғи ресурстар мен минералдар ұғымына сипаттама береді.
«Кластер» әдісі
Постермен жұмыс (Оқушыларға алдын - ала берілген тапсырма бойынша)
1 топ Ауаны ластайтын факторлар
2 топ Суды ластайтын факторлар
3 - топ Табиғат ресурстарындағы экологиялық аспектілер
Бағалау критерийі:
Табиғи ресурстардың өндірудің қоршаған ортадағы ластану себептерін талқылайды.
«Бэкроним» әдісі
http://www. miningenc. ru/p/podzemnaya-razrabotka
-mestorozhdenij/
«Кластер» әдісі
http://www. bbc. co. uk/apps/ifl
/schools/gcsebitesize/science/
quizengine?quiz=add_ocr_ext
raction_testh; templateStyle=s
cience
«Өрмекші торы» жаттығуы.
Жаттығу шарты: Өрмекшінің торын құру
Әркім 1-ші өзінің достарына тақырып бойынша
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz