Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қышқыл тұздар
Пәні Химия Сынып 8 № 64 сабақ
Күні: (11. 05.2016)
Сабақтың тақырыбы: «Бейорганикалық қосылыстардың арасындағы генетикалық
байланыстар»
Сабақтың мақсаты: Күрделі заттар туралы қосылыстар арасындағы генетикалық
байланыс алпы ұғымды тереңдетіп,
бейорганикалық
туралы алған білімдерін жүелеп
тереңдету.
Сабақтың мәні: Бейорганкалық қосылыстардың әртүрлі класына жататын
заттардың
құрамын, қасиеттерін салыстыра білуге заттарды
жіктеп, талдап,
қорытындылау.
Сабақтың жаңалығы: Есеп шығару біліктерін дамытып, техникалық қауіпсіздік
ережелерін сарамандық жұмысына
қолдана білу.
Қажетті құрал- жабдықтар: Сынауықтар, штатив, ерітінділер, спирт шамы,
индикаторлар,
күкірт қышқылы, алюминий, мыс,
мырыш, таразы,
калий перманганаты, кесте, кеспе
қағаздары.
Сабақтың барысы:
І.Ұйымдастыру кезеңі: Оқушыларды түгелдеп, сабаққа дайындығын қадағалау.
Сабақ сайыс түрінде өтті. Оқушыларды 4 топқа бөліп, топ жетекшілерін
сайлаймыз.
Топ жетекшілері өздері құрастырған тапсырмаларын айтады.
«Оксидтер» - тобы. Үлгі, өнеге қалдырсақ артымызға,
Сәлем бердік халайық
жалпыңызға.
Жеңіс деген біздерге сол емес пе,
Беріктігін білдіріп салтымызға.
«Негіздер» - тобы. Күшейтеміз химияның сапасын,
Берер бізге болашақ ақ батасын
Ғылымдардың негізгі бір
саласы,
Химиямыз мәңгі бақи жасасын.
«Қышқылдар» - тобы. Терең білім алған соң арқасында,
8 «А» сынып партасында
Қанаттанып келеміз бізде міне,
Ұстаздарды снайды халқы асылға
«Тұздар» - тобы. Білімді ұрпақ бұл мектепте екніңді,
Көңілдері әрдайым көтерулі
Дәлелдігін «Тұздар» тобы
бүгін көпке,
Тобы жақсыны етер үлгі.
ІІ. Бейорганикалық қосылыстарға анықтама.
ІІІ. Сұрақ – жауап
1. Зат мөлшерінің өлшем бірлігі
2. Өршіткіш дегеніміз не?
3. Бейтараптану реакциясы.
4. Индикаторлар.
5. Қалыпты жағдайда газдар қандай көлем алады?
6. қандай индикаторларды білесіңдер?
7. Қанның құрамына кіретін металл.
8. Тұздардың жіктелуі.
9.
IV. Әр топқа тапсырма. Қышқылдық оксидтерді теріп жазыңдар:
Екі негізді қышқылдарды
теріп жазыңдар:
Суда ерітмейтін негіздерді
теріп жазыңдар:
Орта тұздарды теріп
жазыңдар:
V. Топтардың мақал – мәтелдер жарысы.
1. Темірді қызған кезде соқ.
2. Алтын – күміс тас екен, арпа – бидай ас екен.
3. Жылтырағанның бәрі алтын емес.
4. Темірсіз – халық, тұзсыз – тағам болмайды.
5. Аз сөз – алтын, көп сөз – көмір
6. Ақыл арылмас, алтын шірімес
7. Алтынды еріте білмеген ірітер, теріні илей білмеген шірітер.
8. Тылтықтың күмісін айтпа, тиісін айт
9. Аспанда ай әкім болса, жердегі адамның әкімі күміс.
VI. Өзгерістерді жүзеге асыру.
1)
2)
3)
4)
VII. Сергіту – жұмбақтар шешу.
1. Табылса бар там – тұмнан,
Қазір көп әрбір өлкеде
Қымбат болды алтыннан,
Қандай металл ертеден (Алюминий)
2. Қыздырып соқсаң иеленеді,
Балға мен төстен именеді. (Темір)
3. Күмістей түсі жылтыр, өзі сұйық,
Буланбас қайнатсаң да, отынды үйіп
Көрсететін зат, құрал жасар соны құйып (Сынап)
4. Өзім темір, өзім шалбар,
Егер теріс қарай оқысаң,
Болармын бір қазба байлықтың,
Айтшы, мен сонда кіммін? (Мыс – сым)
VIII. Тақтамен жұмыс
Ерітінділерге есептер шығару. (кеспе – қа,аздар)
«Оксидтер» тобы.
1. Массасы 20г тұзды 180г суда еріткенде, түзілген ерітіндідегі тұздың
массалық үлесін есепте.
«Қышқылдар» тобы
2. 60 г суға 20 г ерітілді. Осы ерітіндінің массалық үлесі (%)
қанша?
«Негіздер» тобы
2. Тұздың массасы 100 г судағы ерітіндісін суалтқанда ыдыста 15 г тұз
қалды.
Ерітіндідегі тұздың массалық үлесін тап.
«Тұздар » тобы
3. Массалық үлесі 10 % - тік ерітіндіні дайындапу үшін 100 г қантты неше
грамм суға
еріту керек?
ІХ. Сарамандық жұмыс
Оқушылардың теориялық білімін, практикамен ұштастыру.
Х. Кім жылдам? Кестемен жұмыс
Әр топ кестеге өз формуласын жылдам теріп ілу керек.
Қышқылдар
|Оттекті |Оттексіз |Бір негізді |Екі негізді |Үш негізді |
| | | | | |
Оксидтер
|Қышқылдар |Негіздік оксид |Екідайлы оксид |
| | | |
Негіздер
|Суда еритін |Суда ерімейтін |Екідайлы оксид |
| | | |
Тұздар
|Орта тұздар |Қышқыл тұздар |Негіздік тұздар |
| | | |
ХІ. Сабақтың қорытындысы.
Әділ – қазылар алқасы топтардың ұпай сандарын жинақтап, үздік топты
анықтады. Жүлделі орындарға марапаттарын тапсырды.
Күні: (11. 05.2016)
Сабақтың тақырыбы: «Бейорганикалық қосылыстардың арасындағы генетикалық
байланыстар»
Сабақтың мақсаты: Күрделі заттар туралы қосылыстар арасындағы генетикалық
байланыс алпы ұғымды тереңдетіп,
бейорганикалық
туралы алған білімдерін жүелеп
тереңдету.
Сабақтың мәні: Бейорганкалық қосылыстардың әртүрлі класына жататын
заттардың
құрамын, қасиеттерін салыстыра білуге заттарды
жіктеп, талдап,
қорытындылау.
Сабақтың жаңалығы: Есеп шығару біліктерін дамытып, техникалық қауіпсіздік
ережелерін сарамандық жұмысына
қолдана білу.
Қажетті құрал- жабдықтар: Сынауықтар, штатив, ерітінділер, спирт шамы,
индикаторлар,
күкірт қышқылы, алюминий, мыс,
мырыш, таразы,
калий перманганаты, кесте, кеспе
қағаздары.
Сабақтың барысы:
І.Ұйымдастыру кезеңі: Оқушыларды түгелдеп, сабаққа дайындығын қадағалау.
Сабақ сайыс түрінде өтті. Оқушыларды 4 топқа бөліп, топ жетекшілерін
сайлаймыз.
Топ жетекшілері өздері құрастырған тапсырмаларын айтады.
«Оксидтер» - тобы. Үлгі, өнеге қалдырсақ артымызға,
Сәлем бердік халайық
жалпыңызға.
Жеңіс деген біздерге сол емес пе,
Беріктігін білдіріп салтымызға.
«Негіздер» - тобы. Күшейтеміз химияның сапасын,
Берер бізге болашақ ақ батасын
Ғылымдардың негізгі бір
саласы,
Химиямыз мәңгі бақи жасасын.
«Қышқылдар» - тобы. Терең білім алған соң арқасында,
8 «А» сынып партасында
Қанаттанып келеміз бізде міне,
Ұстаздарды снайды халқы асылға
«Тұздар» - тобы. Білімді ұрпақ бұл мектепте екніңді,
Көңілдері әрдайым көтерулі
Дәлелдігін «Тұздар» тобы
бүгін көпке,
Тобы жақсыны етер үлгі.
ІІ. Бейорганикалық қосылыстарға анықтама.
ІІІ. Сұрақ – жауап
1. Зат мөлшерінің өлшем бірлігі
2. Өршіткіш дегеніміз не?
3. Бейтараптану реакциясы.
4. Индикаторлар.
5. Қалыпты жағдайда газдар қандай көлем алады?
6. қандай индикаторларды білесіңдер?
7. Қанның құрамына кіретін металл.
8. Тұздардың жіктелуі.
9.
IV. Әр топқа тапсырма. Қышқылдық оксидтерді теріп жазыңдар:
Екі негізді қышқылдарды
теріп жазыңдар:
Суда ерітмейтін негіздерді
теріп жазыңдар:
Орта тұздарды теріп
жазыңдар:
V. Топтардың мақал – мәтелдер жарысы.
1. Темірді қызған кезде соқ.
2. Алтын – күміс тас екен, арпа – бидай ас екен.
3. Жылтырағанның бәрі алтын емес.
4. Темірсіз – халық, тұзсыз – тағам болмайды.
5. Аз сөз – алтын, көп сөз – көмір
6. Ақыл арылмас, алтын шірімес
7. Алтынды еріте білмеген ірітер, теріні илей білмеген шірітер.
8. Тылтықтың күмісін айтпа, тиісін айт
9. Аспанда ай әкім болса, жердегі адамның әкімі күміс.
VI. Өзгерістерді жүзеге асыру.
1)
2)
3)
4)
VII. Сергіту – жұмбақтар шешу.
1. Табылса бар там – тұмнан,
Қазір көп әрбір өлкеде
Қымбат болды алтыннан,
Қандай металл ертеден (Алюминий)
2. Қыздырып соқсаң иеленеді,
Балға мен төстен именеді. (Темір)
3. Күмістей түсі жылтыр, өзі сұйық,
Буланбас қайнатсаң да, отынды үйіп
Көрсететін зат, құрал жасар соны құйып (Сынап)
4. Өзім темір, өзім шалбар,
Егер теріс қарай оқысаң,
Болармын бір қазба байлықтың,
Айтшы, мен сонда кіммін? (Мыс – сым)
VIII. Тақтамен жұмыс
Ерітінділерге есептер шығару. (кеспе – қа,аздар)
«Оксидтер» тобы.
1. Массасы 20г тұзды 180г суда еріткенде, түзілген ерітіндідегі тұздың
массалық үлесін есепте.
«Қышқылдар» тобы
2. 60 г суға 20 г ерітілді. Осы ерітіндінің массалық үлесі (%)
қанша?
«Негіздер» тобы
2. Тұздың массасы 100 г судағы ерітіндісін суалтқанда ыдыста 15 г тұз
қалды.
Ерітіндідегі тұздың массалық үлесін тап.
«Тұздар » тобы
3. Массалық үлесі 10 % - тік ерітіндіні дайындапу үшін 100 г қантты неше
грамм суға
еріту керек?
ІХ. Сарамандық жұмыс
Оқушылардың теориялық білімін, практикамен ұштастыру.
Х. Кім жылдам? Кестемен жұмыс
Әр топ кестеге өз формуласын жылдам теріп ілу керек.
Қышқылдар
|Оттекті |Оттексіз |Бір негізді |Екі негізді |Үш негізді |
| | | | | |
Оксидтер
|Қышқылдар |Негіздік оксид |Екідайлы оксид |
| | | |
Негіздер
|Суда еритін |Суда ерімейтін |Екідайлы оксид |
| | | |
Тұздар
|Орта тұздар |Қышқыл тұздар |Негіздік тұздар |
| | | |
ХІ. Сабақтың қорытындысы.
Әділ – қазылар алқасы топтардың ұпай сандарын жинақтап, үздік топты
анықтады. Жүлделі орындарға марапаттарын тапсырды.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz