Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Логикалық есептерді шығару
Күні: Сыныбы: Сабақтың тақрыбы: Қызықты жаттығулар Сабақтың мақсаты:
I. Қызықты тапсырмалар арқылы геометриялық денелер туралы білімдерін толықтыру ;
II. Тез ойлау,есте сақтау қабілетін дамыту.Өмірмен байланысын жақсарту;
III. Жауапкершілікке , ұқыптылыққа тәрбиелеу.
1
Көрнекілігі: Тірек сызбалар, үлгі дәптер, электронды оқулық, үлестірмелі карточкалар, суреттер Сабақтың түрі: Дамытушылық Сабақтың типі: Ойын сабақ Сабақтың формасы:Ұжымдық, топтық, жеке. Қолданатын әдіс-тәсілдер:Түсіндіру, ішінара ізденіс, көрнекілік, сұрақ-жауап, талдау-жинақтау, зерттеу. Сабақтың барысы: I.Ұйымдастыру кезеңі; Оқушылармен сәлемдесу. Оқушыларды сабақта жұмыс істеуге даярлау. Оқу құралдарын түгендеу. Сыныптың тазалығына көңіл аудару II.Өткен материалды қайталау : Кім тапқыр? 1. Тақта шоколад 6 шаршыдан тұрады. Шоколадты жеке бөліктерге бөлу үшін неше сындыру керкек? 2.Жарас Ақылбектің баласы, ал Ақылбек Кәрімнің баласы. Жарас Кәрімге кім болады? 3.Үш қаланың әрқайсысында екі екі қаламен байланыс жолы салынған. Сонда барлығы неше жол бар? III. Жаңа сабаққа әзірлік Сабақтың тақырыбын, мақсатын, хабарлау. IV. Жаңа сабақ. №1.Жасырылған сөз қандай?
У Қ Қ Ы О Л
№2. <<Сиқырлы>> шаршыға айналдыр. №3. Сурет бойынша жұмыс. Венн диаграммасы №4. Қызықты есептерді шығару №5. Олардың қайсысы тыңшы? V.Пысықтау.Кім тапқыр? Логикалық есептерді шығару. VI.Бекіту кезеңі. Нені үйрендік? VII.Үйге тапсырма. №6.реттеуге арналған тапсырмалар VIII. Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды мадақтау.
I. Қызықты тапсырмалар арқылы геометриялық денелер туралы білімдерін толықтыру ;
II. Тез ойлау,есте сақтау қабілетін дамыту.Өмірмен байланысын жақсарту;
III. Жауапкершілікке , ұқыптылыққа тәрбиелеу.
1
Көрнекілігі: Тірек сызбалар, үлгі дәптер, электронды оқулық, үлестірмелі карточкалар, суреттер Сабақтың түрі: Дамытушылық Сабақтың типі: Ойын сабақ Сабақтың формасы:Ұжымдық, топтық, жеке. Қолданатын әдіс-тәсілдер:Түсіндіру, ішінара ізденіс, көрнекілік, сұрақ-жауап, талдау-жинақтау, зерттеу. Сабақтың барысы: I.Ұйымдастыру кезеңі; Оқушылармен сәлемдесу. Оқушыларды сабақта жұмыс істеуге даярлау. Оқу құралдарын түгендеу. Сыныптың тазалығына көңіл аудару II.Өткен материалды қайталау : Кім тапқыр? 1. Тақта шоколад 6 шаршыдан тұрады. Шоколадты жеке бөліктерге бөлу үшін неше сындыру керкек? 2.Жарас Ақылбектің баласы, ал Ақылбек Кәрімнің баласы. Жарас Кәрімге кім болады? 3.Үш қаланың әрқайсысында екі екі қаламен байланыс жолы салынған. Сонда барлығы неше жол бар? III. Жаңа сабаққа әзірлік Сабақтың тақырыбын, мақсатын, хабарлау. IV. Жаңа сабақ. №1.Жасырылған сөз қандай?
У Қ Қ Ы О Л
№2. <<Сиқырлы>> шаршыға айналдыр. №3. Сурет бойынша жұмыс. Венн диаграммасы №4. Қызықты есептерді шығару №5. Олардың қайсысы тыңшы? V.Пысықтау.Кім тапқыр? Логикалық есептерді шығару. VI.Бекіту кезеңі. Нені үйрендік? VII.Үйге тапсырма. №6.реттеуге арналған тапсырмалар VIII. Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды мадақтау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz