Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Симметриялы пішіндер
Күні: Сыныбы: Сабақтың тақрыбы: Симметриялы пішіндер. Сабақтың мақсаты:
I. Оқушыларға симметриялы пішіндер туралы білімдерін нығайту;
II. Тез ойлау,есте сақтау қабілетін дамыту.Өмірмен байланысын жақсарту;
III. Жауапкершілікке , ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Тірек сызбалар, үлгі дәптер, электронды оқулық, үлестірмелі карточкалар, суреттер Сабақтың түрі: Дамытушылық Сабақтың типі: Ойын сабақ Сабақтың формасы:Ұжымдық, топтық, жеке. Қолданатын әдіс-тәсілдер:Түсіндіру, ішінара ізденіс, көрнекілік, сұрақ-жауап, талдау-жинақтау, зерттеу. Сабақтың барысы: I.Ұйымдастыру кезеңі; Оқушылармен сәлемдесу. Оқушыларды сабақта жұмыс істеуге даярлау. Оқу құралдарын түгендеу. Сыныптың тазалығына көңіл аудару II.Өткен материалды қайталау :
1.Жауапты кестеден тап /кестемен жұмыс/
-Үш төбесі бар фигура
- Екі жағынан да нүктемен тұйықтаған сызық
- Азайтылған сан
- Қосылатын сан
- Азайту нәтижесі
-Көпбұрыштың барлық қабырғаларының ұзындығы
-100 см-ге тең ұзындық өлшемі
III. Жаңа сабаққа әзірлік Сабақтың тақырыбын, мақсатын, хабарлау. IV. Жаңа сабақ. №1. Үлгі бойынша түсіндіру.
А. парақты ортасынан бүктеп, кез келген пішіннің суретін салып және қиып ал. Енді парақты аш. Ол симметриялы болып шықты. Оның екі жағыда бірдей. Ал қағаздың осы пішінді екіге бөлген бүктеу сызығы симметрия осі деп аталады.
Ә. Сурет бойынша жұмыс.
- симметриялы пішіндерді тауып көр. Қағаздан бір біріне симметриялы пішіндер жаса.
Б. Суреттің симметриялы екенін ескере отырып, мына адамның бетінің екінші жағын тап. Ол үшін өте мұхият болған дұрыс. Сосын сол адам бетінің екі жартысын боя.
№2 Дәптермен жұмыс.
Симметриялы ғимараттарды тауып, боя
V.Пысықтау. Ойын. Кім тапқыр?
Симметриялы пішіндерді тап. VI.Бекіту кезеңі. Нені үйрендік?
VII. Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды мадақтау.
I. Оқушыларға симметриялы пішіндер туралы білімдерін нығайту;
II. Тез ойлау,есте сақтау қабілетін дамыту.Өмірмен байланысын жақсарту;
III. Жауапкершілікке , ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Тірек сызбалар, үлгі дәптер, электронды оқулық, үлестірмелі карточкалар, суреттер Сабақтың түрі: Дамытушылық Сабақтың типі: Ойын сабақ Сабақтың формасы:Ұжымдық, топтық, жеке. Қолданатын әдіс-тәсілдер:Түсіндіру, ішінара ізденіс, көрнекілік, сұрақ-жауап, талдау-жинақтау, зерттеу. Сабақтың барысы: I.Ұйымдастыру кезеңі; Оқушылармен сәлемдесу. Оқушыларды сабақта жұмыс істеуге даярлау. Оқу құралдарын түгендеу. Сыныптың тазалығына көңіл аудару II.Өткен материалды қайталау :
1.Жауапты кестеден тап /кестемен жұмыс/
-Үш төбесі бар фигура
- Екі жағынан да нүктемен тұйықтаған сызық
- Азайтылған сан
- Қосылатын сан
- Азайту нәтижесі
-Көпбұрыштың барлық қабырғаларының ұзындығы
-100 см-ге тең ұзындық өлшемі
III. Жаңа сабаққа әзірлік Сабақтың тақырыбын, мақсатын, хабарлау. IV. Жаңа сабақ. №1. Үлгі бойынша түсіндіру.
А. парақты ортасынан бүктеп, кез келген пішіннің суретін салып және қиып ал. Енді парақты аш. Ол симметриялы болып шықты. Оның екі жағыда бірдей. Ал қағаздың осы пішінді екіге бөлген бүктеу сызығы симметрия осі деп аталады.
Ә. Сурет бойынша жұмыс.
- симметриялы пішіндерді тауып көр. Қағаздан бір біріне симметриялы пішіндер жаса.
Б. Суреттің симметриялы екенін ескере отырып, мына адамның бетінің екінші жағын тап. Ол үшін өте мұхият болған дұрыс. Сосын сол адам бетінің екі жартысын боя.
№2 Дәптермен жұмыс.
Симметриялы ғимараттарды тауып, боя
V.Пысықтау. Ойын. Кім тапқыр?
Симметриялы пішіндерді тап. VI.Бекіту кезеңі. Нені үйрендік?
VII. Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды мадақтау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz