Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Лабиринттен өтіп көр
Күні: Сыныбы: Сабақтың тақрыбы: Арфиметикалық лабиринт
Сабақтың мақсаты:
I. Арфиметикалық ойындар арқылы есептеу амалдарын бекіту;
II. Тез ойлау,есте сақтау қабілетін дамыту.Өмірмен байланысын жақсарту;
III. Жауапкершілікке , ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Тірек сызбалар, үлгі дәптер, электронды оқулық, үлестірмелі карточкалар, суреттер Сабақтың түрі: Дамытушылық Сабақтың типі: Ойын сабақ Сабақтың формасы:Ұжымдық, топтық, жеке. Қолданатын әдіс-тәсілдер:Түсіндіру, ішінара ізденіс, көрнекілік, сұрақ-жауап, талдау-жинақтау, зерттеу. Сабақтың барысы: I.Ұйымдастыру кезеңі; Оқушылармен сәлемдесу. Оқушыларды сабақта жұмыс істеуге даярлау. Оқу құралдарын түгендеу. Сыныптың тазалығына көңіл аудару II.Өткен материалды қайталау :
Белгісіз санды тап.
III. Жаңа сабаққа әзірлік Сабақтың тақырыбын, мақсатын, хабарлау. IV. Жаңа материялдарды түсіндіру. Лабиренттен өтіп көр. №1 Арфиметтикалық лабиринттер қақпасы бар шеңберлер түрінде жасалады. Қақпада сандар тұрады. Лабиринттің ортасына жету үшін, ортада тұрған санды жинау қажет. Лабиринттерді шешу үшін бір немесе бірнее қосу амалдары талап етіледі. Лабиринттен өтіп көр. Лабиринт құрастырған кезде сандарды мысалдың бірнеше жауабы болатындай етіп орналастыру керек.
№2 Сайыс: кім тапқыр?
Аралық және ақырғы нәтижелерді күлгін төрбұрышқа жаз.
№3 төрт 5-тікті әртүрлі бағытта бір санға кездесетіндей кестеге орналастыр.
№4 Қыз көйлектердің ішінде екеуін ғана ұнатады. Олар қайсылары болуы мүмкін?
№5 фигураның айнадағы сұлбасын бос торкөздерге салыңдар.
V.Пысықтау. Лабиринттен сарайға бара жатқан жолда құрбақаға кездескен сандарды қосып, нәтижесін тап.
VI.Бекіту кезеңі. Өз лабириентіңді ойластырып, жасап көр.
VII . Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды мадақтау.
Сабақтың мақсаты:
I. Арфиметикалық ойындар арқылы есептеу амалдарын бекіту;
II. Тез ойлау,есте сақтау қабілетін дамыту.Өмірмен байланысын жақсарту;
III. Жауапкершілікке , ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Тірек сызбалар, үлгі дәптер, электронды оқулық, үлестірмелі карточкалар, суреттер Сабақтың түрі: Дамытушылық Сабақтың типі: Ойын сабақ Сабақтың формасы:Ұжымдық, топтық, жеке. Қолданатын әдіс-тәсілдер:Түсіндіру, ішінара ізденіс, көрнекілік, сұрақ-жауап, талдау-жинақтау, зерттеу. Сабақтың барысы: I.Ұйымдастыру кезеңі; Оқушылармен сәлемдесу. Оқушыларды сабақта жұмыс істеуге даярлау. Оқу құралдарын түгендеу. Сыныптың тазалығына көңіл аудару II.Өткен материалды қайталау :
Белгісіз санды тап.
III. Жаңа сабаққа әзірлік Сабақтың тақырыбын, мақсатын, хабарлау. IV. Жаңа материялдарды түсіндіру. Лабиренттен өтіп көр. №1 Арфиметтикалық лабиринттер қақпасы бар шеңберлер түрінде жасалады. Қақпада сандар тұрады. Лабиринттің ортасына жету үшін, ортада тұрған санды жинау қажет. Лабиринттерді шешу үшін бір немесе бірнее қосу амалдары талап етіледі. Лабиринттен өтіп көр. Лабиринт құрастырған кезде сандарды мысалдың бірнеше жауабы болатындай етіп орналастыру керек.
№2 Сайыс: кім тапқыр?
Аралық және ақырғы нәтижелерді күлгін төрбұрышқа жаз.
№3 төрт 5-тікті әртүрлі бағытта бір санға кездесетіндей кестеге орналастыр.
№4 Қыз көйлектердің ішінде екеуін ғана ұнатады. Олар қайсылары болуы мүмкін?
№5 фигураның айнадағы сұлбасын бос торкөздерге салыңдар.
V.Пысықтау. Лабиринттен сарайға бара жатқан жолда құрбақаға кездескен сандарды қосып, нәтижесін тап.
VI.Бекіту кезеңі. Өз лабириентіңді ойластырып, жасап көр.
VII . Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды мадақтау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz