Сан ұрпақ сыры: логикалық ойлау мен есеп дағдыларын дамыту

Күні: Сыныбы: Сабақтың тақрыбы: Логикалық қорытынды «Сан ұрпақ сыры» Сабақтың мақсаты:

  1. Оқушылардың білім деңгейін анықтау, тиянақтау;
  2. Тез ойлау, есте сақтау қабілетін дамыту. Өмірмен байланысын жақсарту;
  3. Жауапкершілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.

Көрнекілігі: Тірек сызбалар, үлгі дәптер, электронды оқулық, үлестірмелі карточкалар, суреттер Сабақтың түрі: Дамытушылық Сабақтың типі: Ойын сабақ Сабақтың формасы: Ұжымдық, топтық, жеке. Қолданатын әдіс-тәсілдер: Түсіндіру, ішінара ізденіс, көрнекілік, сұрақ-жауап, талдау-жинақтау, зерттеу . Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі; Оқушылармен сәлемдесу. Оқушыларды сабақта жұмыс істеуге даярлау. Оқу құралдарын түгендеу. Сыныптың тазалығына көңіл аудару II. Өткен материалды қайталау :

1топ - Балдырған

2топ - Жұлдыз

3топ - Балауса

1. ойын: Артық санды тап.

12 14 16 17 18 20

Бұл қандай сандар?
2. Қатарда қандай сандар жоқ? Сол сандарды жаз.

11 13 . . . 17 19

Мынау қандай сандар?

3. дидактикалық ойын: «гүлі отырғыз» жолда неше тас кездеседі?

4. «Қас-қағым сәт» Логикалық тапсырмалар

1) Аулада тауықтар мен иттер жүр. Бала олардың аяқтарын санғанда 10 аяқ болды. Аулада неше тауық пен ит жүр?

2) Үстелде төрт алма тұр. Бір алманы екіге бөлсе үстелде неше алма деп саналады?

3) Мәди бағдаршамды біраз уақыт бақылады. Сонда бағдаршамның қызыл шамы алты рет жанды. Демек, осы уақытта сары шам неше рет жанады?

4) Әкесі 36 жаста, ал ұлы 6 жаста. Неше жылдан соң әкесінің жасы ұлының жасынан 4 есе артық боды?

5) Таяқшаның екі шеті бар. Бір шетін кескенде таяқшаның шеті нешеу болады?

6) Бесінші қабаттан түсіп келе жатып Алина 100 баспалдақ санад. Егер ол екінші етеждан түсіп келе жатса неше баспалдақ санауы мүмкін?

7) ұзындығы 7 м сырғауылды сутоғанның түбіне тереңдігі 1м қаққанда, судың бетіне 1м шығып тұр. Сутоғанның терңдігін тап.

8) Мәди құмнан үш илеу жасады, ал Ақерке 4 илеу жасады. Неше илеу пайда болды?

9) 4 таяқтың, 5 таяқтың, 5 жарым таяқтың неше үшы болады?

10) Қосарланып жегілген ат-арбамен Азамат 25км жол жүрді. Оның әр аты неше км жүрді?

5. суретте неше үшбұрштар, дөңгелектер бар?

6. Танграмнан әртүрлі бейнелер құрастыр.

III. Бекіту кезеңі. Нені үйреніп, білдік?

VI. Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды мадақтау.


Ұқсас жұмыстар
Ойнайық та, ойлайық: математика сабағында топтық сайыс арқылы логикалық ойлау мен ауызша есеп дағдыларын дамыту
Мақал арқылы логикалық ойлау мен есеп дағдыларын дамытуға арналған ойын сабақ
Қолшатырдағы тапсырмалар: логикалық ойлау мен ауызша есептеу дағдыларын дамыту
Қызықты есептер: геометриялық денелер мен логикалық ойлау дағдыларын дамыту
2-сыныпқа арналған математикалық КВН: ойлау қабілеті мен есеп дағдыларын дамыту
Математика сабағында бастауыш сынып оқушыларының логикалық ойлау және есептеу дағдыларын дамыту әдістемесі
2-4 сыныптарға арналған математикалық сайыс: ойлау, есте сақтау және жылдам есеп дағдыларын дамыту
Математика сабағы: Қайталау - арифметикалық амалдар мен логикалық ойлау дағдыларын бекіту
Қызықты есептер: логикалық ойлауды және есеп дағдыларын бекітуге арналған жарыс сабағы
Көңілді тапқырлар сайысы: ауыз әдебиет пен жұмбақтар арқылы оқушылардың логикалық ойлау мен есеп дағдыларын дамытуға арналған математика сабағы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz