Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Оқушыларды сабақта жұмыс істеуге даярлау

Күні: Сыныбы: Сабақтың тақрыбы: Логикалық қорытынды <<Сан ұрпақ сыры>> Сабақтың мақсаты:
I. Оқушылардың білім деңгейін анықтау, тиянақтау;
II. Тез ойлау,есте сақтау қабілетін дамыту.Өмірмен байланысын жақсарту;
III. Жауапкершілікке , ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Тірек сызбалар, үлгі дәптер, электронды оқулық, үлестірмелі карточкалар, суреттер Сабақтың түрі: Дамытушылық Сабақтың типі: Ойын сабақ Сабақтың формасы:Ұжымдық, топтық, жеке. Қолданатын әдіс-тәсілдер:Түсіндіру, ішінара ізденіс, көрнекілік, сұрақ-жауап, талдау-жинақтау, зерттеу. Сабақтың барысы: I.Ұйымдастыру кезеңі; Оқушылармен сәлемдесу. Оқушыларды сабақта жұмыс істеуге даярлау. Оқу құралдарын түгендеу. Сыныптың тазалығына көңіл аудару II.Өткен материалды қайталау :
1топ - Балдырған
2топ - Жұлдыз
3топ - Балауса
1.ойын: Артық санды тап.
12 14 16 17 18 20
Бұл қандай сандар?
2. Қатарда қандай сандар жоқ? Сол сандарды жаз.
11 13 ... 17 19
Мынау қандай сандар?
3. дидактикалық ойын: <<гүлі отырғыз>> жолда неше тас кездеседі?
4. <<Қас-қағым сәт>> Логикалық тапсырмалар
1) Аулада тауықтар мен иттер жүр. Бала олардың аяқтарын санғанда 10 аяқ болды. Аулада неше тауық пен ит жүр?
2) Үстелде төрт алма тұр. Бір алманы екіге бөлсе үстелде неше алма деп саналады?
3) Мәди бағдаршамды біраз уақыт бақылады. Сонда бағдаршамның қызыл шамы алты рет жанды. Демек, осы уақытта сары шам неше рет жанады?
4) Әкесі 36 жаста, ал ұлы 6 жаста. Неше жылдан соң әкесінің жасы ұлының жасынан 4 есе артық боды?
5) Таяқшаның екі шеті бар. Бір шетін кескенде таяқшаның шеті нешеу болады?
6) Бесінші қабаттан түсіп келе жатып Алина 100 баспалдақ санад. Егер ол екінші етеждан түсіп келе жатса неше баспалдақ санауы мүмкін?
7) ұзындығы 7 м сырғауылды сутоғанның түбіне тереңдігі 1м қаққанда, судың бетіне 1м шығып тұр. Сутоғанның терңдігін тап.
8) Мәди құмнан үш илеу жасады, ал Ақерке 4 илеу жасады. Неше илеу пайда болды?
9) 4 таяқтың, 5 таяқтың, 5 жарым таяқтың неше үшы болады?
10) Қосарланып жегілген ат-арбамен Азамат 25км жол жүрді. Оның әр аты неше км жүрді?
5. суретте неше үшбұрштар, дөңгелектер бар?

6. Танграмнан әртүрлі бейнелер құрастыр.
III.Бекіту кезеңі. Нені үйреніп, білдік?
VI. Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды мадақтау.

Ұқсас жұмыстар
Фигураларды салыстыру Сабақтың мақсаты
Пирамида құрастыру
Жаңа материалды түсіндіру
Қызықты тапсырмалар Сабақтың мақсаты
Сиқырлы шаршы
Сиқырлы шаршылар Сабақтың мақсаты
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен сәлемдесу
Сабақтың барысы. Ұйымдастыру кезеңі
Сандық сөзжұмбақтарды шешу
Оқушыларды сабақта жұмыс істеуге даярлау. Сабақтың тақрыбы
Пәндер