Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Жиын элементтері
Күні: Сыныбы:
Сабақтың тақрыбы: Жиын элементтері
Сабақтың мақсаты:
I. Оқушыларға математикадағы қасиеттері,белгілері ортақ нысандар немесе жиын элементтері туралы білімдерін кеңейту;
II. Тез ойлау,есте сақтау қабілетін дамыту.Өмірмен байланысын жақсарту;
III. Жауапкершілікке , ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Тірек сызбалар, үлгі дәптер, электронды оқулық, үлестірмелі карточкалар, суреттер Сабақтың түрі: Дамытушылық Сабақтың типі: Ойын сабақ Сабақтың формасы:Ұжымдық, топтық, жеке. Қолданатын әдіс-тәсілдер:Түсіндіру, ішінара ізденіс, көрнекілік, сұрақ-жауап, талдау-жинақтау, зерттеу. Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушыларды сабақта жұмыс істеуге даярлау. Оқу құралдарын түгендеу. Сыныптың тазалығына көңіл аудару
II. Өткен материалды қайталау: 1.Бір таңбалы сандар жиыны -Жиындардың атын ата -Мына үш жиын дұрыс құрылмаған -Нені түзету керек? -
12 98 14
59 37
5 27
III. Жаңа сабаққа әзірлік Сабақтың тақырыбын, мақсатын, хабарлау. Сергіту сәті. IV. Жаңа сабақ 1. <<Ағаш>> ойыны Суретте түстер мен фигуралар берілген. Ағаш бұтақтарының ұшына қажетті түстегі, пішіндегі, өлшемдегі фигураларды салу.
2.Кесте арқылы түсіндіру Математикада қасиеттері, белгілері ортақ нысандар тобы жиі сөз болады. Ондай нысандар тобын жиын деп атайды.Жиынды құрайтын нысандарды оның элементтері дейміз. Мысалы: Төмендегі нысандардың ортақ белгісін ата: ағаш, адам, марал, гүл. Төмендегі нысандардан тұратын жиынды ата: үстел, шкаф, диван, кресло. Жидектер жиынына жататын нысандарды ата: құлпынай, қарақат, шие, таңқурай. Жиын қалай аталады: 3. Жиынды көз алдымызға оңай елестету үшін Эйлер-Венн (ғалымдардың аты-жөні) диаграммасы аталып кеткен сызбаны қолданамыз. Ол ішінде жиын элементтері орналасқан тұйық сызық түрінде беріледі.
а) екі таңбалы сандар ә) бір таңбалы сандар
4.Бос тор көзге суретті қайталап салып, боя. V.Пысықтау -Жиын дегеніміз не? -Жиын элементтері деген не? Логикалық қорытынды: Үйлер қандай фигурадан құралғанын мұқият қарап шық. Олардың бір-бірінен қандай айырмашылығы бар? Жетпей тұрған фигураны тап. Суретін сал. VI.Бекіту кезеңі. Нені үйрендік? VII. Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды мадақтау.
Сабақтың тақрыбы: Жиын элементтері
Сабақтың мақсаты:
I. Оқушыларға математикадағы қасиеттері,белгілері ортақ нысандар немесе жиын элементтері туралы білімдерін кеңейту;
II. Тез ойлау,есте сақтау қабілетін дамыту.Өмірмен байланысын жақсарту;
III. Жауапкершілікке , ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Тірек сызбалар, үлгі дәптер, электронды оқулық, үлестірмелі карточкалар, суреттер Сабақтың түрі: Дамытушылық Сабақтың типі: Ойын сабақ Сабақтың формасы:Ұжымдық, топтық, жеке. Қолданатын әдіс-тәсілдер:Түсіндіру, ішінара ізденіс, көрнекілік, сұрақ-жауап, талдау-жинақтау, зерттеу. Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушыларды сабақта жұмыс істеуге даярлау. Оқу құралдарын түгендеу. Сыныптың тазалығына көңіл аудару
II. Өткен материалды қайталау: 1.Бір таңбалы сандар жиыны -Жиындардың атын ата -Мына үш жиын дұрыс құрылмаған -Нені түзету керек? -
12 98 14
59 37
5 27
III. Жаңа сабаққа әзірлік Сабақтың тақырыбын, мақсатын, хабарлау. Сергіту сәті. IV. Жаңа сабақ 1. <<Ағаш>> ойыны Суретте түстер мен фигуралар берілген. Ағаш бұтақтарының ұшына қажетті түстегі, пішіндегі, өлшемдегі фигураларды салу.
2.Кесте арқылы түсіндіру Математикада қасиеттері, белгілері ортақ нысандар тобы жиі сөз болады. Ондай нысандар тобын жиын деп атайды.Жиынды құрайтын нысандарды оның элементтері дейміз. Мысалы: Төмендегі нысандардың ортақ белгісін ата: ағаш, адам, марал, гүл. Төмендегі нысандардан тұратын жиынды ата: үстел, шкаф, диван, кресло. Жидектер жиынына жататын нысандарды ата: құлпынай, қарақат, шие, таңқурай. Жиын қалай аталады: 3. Жиынды көз алдымызға оңай елестету үшін Эйлер-Венн (ғалымдардың аты-жөні) диаграммасы аталып кеткен сызбаны қолданамыз. Ол ішінде жиын элементтері орналасқан тұйық сызық түрінде беріледі.
а) екі таңбалы сандар ә) бір таңбалы сандар
4.Бос тор көзге суретті қайталап салып, боя. V.Пысықтау -Жиын дегеніміз не? -Жиын элементтері деген не? Логикалық қорытынды: Үйлер қандай фигурадан құралғанын мұқият қарап шық. Олардың бір-бірінен қандай айырмашылығы бар? Жетпей тұрған фигураны тап. Суретін сал. VI.Бекіту кезеңі. Нені үйрендік? VII. Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды мадақтау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz