Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Фигураларды салыстыру Сабақтың мақсаты
Күні: Сыныбы: Сабақтың тақрыбы: Фигураларды салыстыру Сабақтың мақсаты:
I. Қызықты тапсырмалар арқылы геометриялық денелер туралы білімдерін толықтыру ;
II. Тез ойлау,есте сақтау қабілетін дамыту.Өмірмен байланысын жақсарту;
III. Жауапкершілікке , ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Тірек сызбалар, үлгі дәптер, электронды оқулық, үлестірмелі карточкалар, суреттер Сабақтың түрі: Дамытушылық
Сабақтың типі: Ойын сабақ Сабақтың формасы:Ұжымдық, топтық, жеке. Қолданатын әдіс-тәсілдер:Түсіндіру, ішінара ізденіс, көрнекілік, сұрақ-жауап, талдау-жинақтау, зерттеу. Сабақтың барысы: I.Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен сәлемдесу. Оқушыларды сабақта жұмыс істеуге даярлау. Оқу құралдарын түгендеу. Сыныптың тазалығына көңіл аудару II. Өткен материалды қайталау : Танагрммнан әртүрлі бейнелер құрастыру III. Жаңа сабаққа әзірлік Сабақтың тақырыбын, мақсатын, хабарлау.
<<Геометриялық фигуралар еліне саяхат>>
Әр фигураның атын, қасиетін атау.
IV. Дәптермен жұмыс. №1. Көңілді жаттығуларды орындау
№2. Мына суретте неше төртбұрыш бейнеленген?
V. Бағалау. Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды мадақтау.
VI. Үйге тапсырма. Сурет бойынша дұрыс, жалған пікірлер құрастыру.
I. Қызықты тапсырмалар арқылы геометриялық денелер туралы білімдерін толықтыру ;
II. Тез ойлау,есте сақтау қабілетін дамыту.Өмірмен байланысын жақсарту;
III. Жауапкершілікке , ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Тірек сызбалар, үлгі дәптер, электронды оқулық, үлестірмелі карточкалар, суреттер Сабақтың түрі: Дамытушылық
Сабақтың типі: Ойын сабақ Сабақтың формасы:Ұжымдық, топтық, жеке. Қолданатын әдіс-тәсілдер:Түсіндіру, ішінара ізденіс, көрнекілік, сұрақ-жауап, талдау-жинақтау, зерттеу. Сабақтың барысы: I.Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен сәлемдесу. Оқушыларды сабақта жұмыс істеуге даярлау. Оқу құралдарын түгендеу. Сыныптың тазалығына көңіл аудару II. Өткен материалды қайталау : Танагрммнан әртүрлі бейнелер құрастыру III. Жаңа сабаққа әзірлік Сабақтың тақырыбын, мақсатын, хабарлау.
<<Геометриялық фигуралар еліне саяхат>>
Әр фигураның атын, қасиетін атау.
IV. Дәптермен жұмыс. №1. Көңілді жаттығуларды орындау
№2. Мына суретте неше төртбұрыш бейнеленген?
V. Бағалау. Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды мадақтау.
VI. Үйге тапсырма. Сурет бойынша дұрыс, жалған пікірлер құрастыру.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz