Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Дамытушылық Сабақтың типі
Күні: Сыныбы:
Сабақтың тақрыбы: Су- тіршілік көзі
Сабақтың мақсаты:
I. Табиғат пен адам өміріндегі байланыс туралы түсінік беру .
II. Тез ойлау,есте сақтау қабілетін дамыту.Өмірмен байланысын жақсарту;
III. Жауапкершілікке , ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Тірек сызбалар, үлгі дәптер, электронды оқулық, үлестірмелі карточкалар, суреттер Сабақтың түрі: Дамытушылық Сабақтың типі: Ойын сабақ Сабақтың формасы:Ұжымдық, топтық, жеке. Қолданатын әдіс-тәсілдер:Түсіндіру, ішінара ізденіс, көрнекілік, сұрақ-жауап, талдау-жинақтау, зерттеу. Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі: Оқушыларды сабақта жұмыс істеуге даярлау. Оқу құралдарын түгендеу. Сыныптың тазалығына көңіл аудару
Өткен материалды қайталау:
Суреттегі түнгі көрініске қарап,оларға ат қой. Суреттегі табиғи денелерді ата. Түн мезгілінде туған ойыңды әңгімеле. Айналадағы дүниені қалай танып білуге болатынын айт.
Жаңа сабаққа әзірлік Сабақтың тақырыбын, мақсатын, хабарлау. Сергіту сәті.
Жаңа сабақ
Адам өмірі сумен тығыз байланысты. Су - сенде дәм де жоқ, хош иіс те жоқ , түс те жоқ , алайда сенен адамдар тіршілік нәрін алады. Сусыз - өмір жоқ. Су барлық жерде бар, адам денесінде 63 % су бар. Пайдалы қазбаны өңдегенде, егіншілікке, фабрика, зауытқа су қажет. Әр адам тәулігіне қалада 100-140 л, ал ауылда 50 л суды қажетіне жаратады. Міне, осы суымыз - ластанған. Лас судың құрамында: 800 мың тонна - құрғақ қалдық, 96 мың тонна - фосфор, 40 мың тонна - түрлі заттар, 8 мың тонна - түрлі (заттар) қоспалар, т. б. қосылыстар бар. Арал, Балқаш суының азаюы нәтижесінде Аралдың құрып кету қаупі, тұзды дауылдың әсерінен түрлі аурулардың таралуы, кемтар баланың өмірге келуі, балалардың өлуінің көбеюі, тіптен Аралдан ұшқан тұзды шаң сонау Грузияға дейін жеткен. Аталарымыз өзі қорғаған жерді әулие бұлақ, әулие ағаш деп, одан су ішкенде тиын тастап, ағашқа орамал байлап отырған.
Адам өміріңің ең бастысы - ауа. Адам тамақсыз, сусыз 5 күн шыдай алса, ал ауасыз бес минутта шыдай алмайды, ауаның жердегі тіршілік үшін маңызы зор, ол ауа-райының бірқалыпты болып отыруын реттейді.
VI.Бекіту кезеңі. Нені үйрендік? VII. Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды мадақтау.
Сабақтың тақрыбы: Су- тіршілік көзі
Сабақтың мақсаты:
I. Табиғат пен адам өміріндегі байланыс туралы түсінік беру .
II. Тез ойлау,есте сақтау қабілетін дамыту.Өмірмен байланысын жақсарту;
III. Жауапкершілікке , ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Тірек сызбалар, үлгі дәптер, электронды оқулық, үлестірмелі карточкалар, суреттер Сабақтың түрі: Дамытушылық Сабақтың типі: Ойын сабақ Сабақтың формасы:Ұжымдық, топтық, жеке. Қолданатын әдіс-тәсілдер:Түсіндіру, ішінара ізденіс, көрнекілік, сұрақ-жауап, талдау-жинақтау, зерттеу. Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі: Оқушыларды сабақта жұмыс істеуге даярлау. Оқу құралдарын түгендеу. Сыныптың тазалығына көңіл аудару
Өткен материалды қайталау:
Суреттегі түнгі көрініске қарап,оларға ат қой. Суреттегі табиғи денелерді ата. Түн мезгілінде туған ойыңды әңгімеле. Айналадағы дүниені қалай танып білуге болатынын айт.
Жаңа сабаққа әзірлік Сабақтың тақырыбын, мақсатын, хабарлау. Сергіту сәті.
Жаңа сабақ
Адам өмірі сумен тығыз байланысты. Су - сенде дәм де жоқ, хош иіс те жоқ , түс те жоқ , алайда сенен адамдар тіршілік нәрін алады. Сусыз - өмір жоқ. Су барлық жерде бар, адам денесінде 63 % су бар. Пайдалы қазбаны өңдегенде, егіншілікке, фабрика, зауытқа су қажет. Әр адам тәулігіне қалада 100-140 л, ал ауылда 50 л суды қажетіне жаратады. Міне, осы суымыз - ластанған. Лас судың құрамында: 800 мың тонна - құрғақ қалдық, 96 мың тонна - фосфор, 40 мың тонна - түрлі заттар, 8 мың тонна - түрлі (заттар) қоспалар, т. б. қосылыстар бар. Арал, Балқаш суының азаюы нәтижесінде Аралдың құрып кету қаупі, тұзды дауылдың әсерінен түрлі аурулардың таралуы, кемтар баланың өмірге келуі, балалардың өлуінің көбеюі, тіптен Аралдан ұшқан тұзды шаң сонау Грузияға дейін жеткен. Аталарымыз өзі қорғаған жерді әулие бұлақ, әулие ағаш деп, одан су ішкенде тиын тастап, ағашқа орамал байлап отырған.
Адам өміріңің ең бастысы - ауа. Адам тамақсыз, сусыз 5 күн шыдай алса, ал ауасыз бес минутта шыдай алмайды, ауаның жердегі тіршілік үшін маңызы зор, ол ауа-райының бірқалыпты болып отыруын реттейді.
VI.Бекіту кезеңі. Нені үйрендік? VII. Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды мадақтау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz