Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен сәлемдесу
Күні: Сыныбы: Сабақтың тақрыбы: Шаршаны санау
Сабақтың мақсаты:
I. Логикалық есептердің ең оңай жолын көрсету;
II. Танымдық қызығуылығын дамыту;
III. Шыдамдылыққа тәрбилеу .
Қолданатын әдіс-тәсілдер:Түсіндіру, ішінара ізденіс, көрнекілік, сұрақ-жауап, талдау-жинақтау, зерттеу. Көрнекілігі: Тірек сызбалар, үлгі дәптер, электронды оқулық, үлестірмелі карточкалар, суреттер Сабақтың типі: жаңа білімдерді тиянақтау. Сабақтың түрі: Дамытушылық Сабақтың барысы: I.Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен сәлемдесу. Оқушыларды сабақта жұмыс істеуге даярлау. Оқу құралдарын түгендеу. Сыныптың тазалығына көңіл аудару II.Өткен материалды қайталау : Кім тапқыр?
Поездің 10 вагоны бар. Бауыржан басынан санағанда бесіні вагонга отырды, ал Ұлан аяғынан санағанда бесіні вагонға отырды. Екеуі бір вагонда отыруы мүмкін бе?
III. Жаңа сабаққа әзірлік Сабақтың тақырыбын, мақсатын, хабарлау. IV. Жаңа материялдарды түсіндіру.
Математикалық басқатырғыш
Суретте неше шаршы суреттелген?
V.Пысықтау. ойлан тап.
Бір банканың ішінде қоңыздар мен өрмекшілер отыр. Олардың денелерінің саны 10, аяқтары 68. Банкада нее қоңыз бен өрмекші отыр? (қоңызда 6 аяқ, өрмекшіде 8 аяқ болады.)
VI.Бекіту кезеңі.
VII.Үйге тапсырма. №5 жауаптардың дұрысын тап.
VIII . Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды мадақтау.
Сабақтың мақсаты:
I. Логикалық есептердің ең оңай жолын көрсету;
II. Танымдық қызығуылығын дамыту;
III. Шыдамдылыққа тәрбилеу .
Қолданатын әдіс-тәсілдер:Түсіндіру, ішінара ізденіс, көрнекілік, сұрақ-жауап, талдау-жинақтау, зерттеу. Көрнекілігі: Тірек сызбалар, үлгі дәптер, электронды оқулық, үлестірмелі карточкалар, суреттер Сабақтың типі: жаңа білімдерді тиянақтау. Сабақтың түрі: Дамытушылық Сабақтың барысы: I.Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен сәлемдесу. Оқушыларды сабақта жұмыс істеуге даярлау. Оқу құралдарын түгендеу. Сыныптың тазалығына көңіл аудару II.Өткен материалды қайталау : Кім тапқыр?
Поездің 10 вагоны бар. Бауыржан басынан санағанда бесіні вагонга отырды, ал Ұлан аяғынан санағанда бесіні вагонға отырды. Екеуі бір вагонда отыруы мүмкін бе?
III. Жаңа сабаққа әзірлік Сабақтың тақырыбын, мақсатын, хабарлау. IV. Жаңа материялдарды түсіндіру.
Математикалық басқатырғыш
Суретте неше шаршы суреттелген?
V.Пысықтау. ойлан тап.
Бір банканың ішінде қоңыздар мен өрмекшілер отыр. Олардың денелерінің саны 10, аяқтары 68. Банкада нее қоңыз бен өрмекші отыр? (қоңызда 6 аяқ, өрмекшіде 8 аяқ болады.)
VI.Бекіту кезеңі.
VII.Үйге тапсырма. №5 жауаптардың дұрысын тап.
VIII . Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды мадақтау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz