Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен сәлемдесу

Күні: Сыныбы: Сабақтың тақрыбы: Шаршаны санау
Сабақтың мақсаты:
I. Логикалық есептердің ең оңай жолын көрсету;
II. Танымдық қызығуылығын дамыту;
III. Шыдамдылыққа тәрбилеу .
Қолданатын әдіс-тәсілдер:Түсіндіру, ішінара ізденіс, көрнекілік, сұрақ-жауап, талдау-жинақтау, зерттеу. Көрнекілігі: Тірек сызбалар, үлгі дәптер, электронды оқулық, үлестірмелі карточкалар, суреттер Сабақтың типі: жаңа білімдерді тиянақтау. Сабақтың түрі: Дамытушылық Сабақтың барысы: I.Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен сәлемдесу. Оқушыларды сабақта жұмыс істеуге даярлау. Оқу құралдарын түгендеу. Сыныптың тазалығына көңіл аудару II.Өткен материалды қайталау : Кім тапқыр?
Поездің 10 вагоны бар. Бауыржан басынан санағанда бесіні вагонга отырды, ал Ұлан аяғынан санағанда бесіні вагонға отырды. Екеуі бір вагонда отыруы мүмкін бе?
III. Жаңа сабаққа әзірлік Сабақтың тақырыбын, мақсатын, хабарлау. IV. Жаңа материялдарды түсіндіру.
Математикалық басқатырғыш



Суретте неше шаршы суреттелген?
V.Пысықтау. ойлан тап.
Бір банканың ішінде қоңыздар мен өрмекшілер отыр. Олардың денелерінің саны 10, аяқтары 68. Банкада нее қоңыз бен өрмекші отыр? (қоңызда 6 аяқ, өрмекшіде 8 аяқ болады.)
VI.Бекіту кезеңі.
VII.Үйге тапсырма. №5 жауаптардың дұрысын тап.
VIII . Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды мадақтау.

Ұқсас жұмыстар
Кестені баспаға дайындау
Ы. Алтынсарин. Кел, балалар, оқылық
Ана тілінің қызметі
Адамға пайдалы заттар. 7 сынып
Көркем әдебиет
Табиғатты сүйе білуге тәрбиелеу
Бұл қай кезде болады? 1-сынып
Пирамида құрастыру
Жаңа материалды түсіндіру
Қызықты тапсырмалар Сабақтың мақсаты
Пәндер