Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сабақтың барысы. Ұйымдастыру кезеңі
Күні: Сыныбы:
Сабақтың тақрыбы: Арифметикалық лабиринт
Сабақтың мақсаты:
I. Оқушыларға математикадағы қасиеттері,белгілері ортақ нысандар немесе жиын элементтері туралы білімдерін кеңейту;
II. Тез ойлау,есте сақтау қабілетін дамыту.Өмірмен байланысын жақсарту;
III. Жауапкершілікке , ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Тірек сызбалар, үлгі дәптер, электронды оқулық, үлестірмелі карточкалар, суреттер Сабақтың түрі: Дамытушылық
Сабақтың типі: Ойын сабақ Сабақтың формасы:Ұжымдық, топтық, жеке. Қолданатын әдіс-тәсілдер:Түсіндіру, ішінара ізденіс, көрнекілік, сұрақ-жауап, талдау-жинақтау, зерттеу. Сабақтың барысы: I.Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу Оқушыларды сабақта жұмыс істеуге даярлау. Оқу құралдарын түгендеу. Сыныптың тазалығына көңіл аудару II.Геометриялық фигуралардың түрлерін еске түсір III. Сабақтың мақсатын хабарлау
IV. Жаңа сабақ. Сиқырлы шаршыны толтыру
160
100
40
120
192
256
224
64
Суретте неше үшбұрыш бар?
V.Жаңа сабақты бекіту. Арифметикалық лабиринт
143
VII. Тапсырмаларды орындау.
VIII. Бағалау
Сабақтың тақрыбы: Арифметикалық лабиринт
Сабақтың мақсаты:
I. Оқушыларға математикадағы қасиеттері,белгілері ортақ нысандар немесе жиын элементтері туралы білімдерін кеңейту;
II. Тез ойлау,есте сақтау қабілетін дамыту.Өмірмен байланысын жақсарту;
III. Жауапкершілікке , ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Тірек сызбалар, үлгі дәптер, электронды оқулық, үлестірмелі карточкалар, суреттер Сабақтың түрі: Дамытушылық
Сабақтың типі: Ойын сабақ Сабақтың формасы:Ұжымдық, топтық, жеке. Қолданатын әдіс-тәсілдер:Түсіндіру, ішінара ізденіс, көрнекілік, сұрақ-жауап, талдау-жинақтау, зерттеу. Сабақтың барысы: I.Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу Оқушыларды сабақта жұмыс істеуге даярлау. Оқу құралдарын түгендеу. Сыныптың тазалығына көңіл аудару II.Геометриялық фигуралардың түрлерін еске түсір III. Сабақтың мақсатын хабарлау
IV. Жаңа сабақ. Сиқырлы шаршыны толтыру
160
100
40
120
192
256
224
64
Суретте неше үшбұрыш бар?
V.Жаңа сабақты бекіту. Арифметикалық лабиринт
143
VII. Тапсырмаларды орындау.
VIII. Бағалау
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz