Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Мамандықтың бәрі жақсы ,қалауыңша таңдап ал 9сынып
Мамандықтың бәрі жақсы, қалауыңша таңдап ал
(Әдеби -монтажды мамандық таңдау кеші сценарий үлгісі)
Қызылорда облысы ,Жаңақорған ауданы ,Жұлдыз ауылы
№52 Б Аралбаев атындағы орта мектебінің жоғары санатты география және биология пәні мұғалімі .Т .Жұпарбаев
Кештің мақсаты : А) Оқушы жеке тұлғасының бәсекелестік қабілетін, өзінің қалауына сай белгілі бір еңбек әрекетіне дайындық білімділігін қалыптастыру. Ә) Оқушының түрлі еңбек жағдайына араласуға деген тәрбиелік ұмтылысын қалыптастыру Б) Оқушылардың шығармашылық,сауаттылық белсенділігін дамыту
ЖҮРГІЗІЛУ БАРЫСЫ: Сұрақ жауап, СТО-әдіс тәсәлдері
Көрнекілігі: Фотостенділер,буклеттер.нақыл сөздер
Пәнаралық байланысы; еңбек, әдеп, эономика негіздері.
1.Жүргізуші сөзі: Құрметті ұстаздар, құрметті қонақтар және мектеп бітіргелі отырған оқушы түлектер. Бүгінгі өткелі отырған <<Мамандықтың бәрі жақсы, қалауыңша таңдап ал>> деп аталатын кешімізге қош келдіңіздер.
2 -жүргізуші сөзі: Бұл күндері өмір жолы сан тарау болып басталатын мектеп түлектері қандай мамандықты таңдасам екен деген сұрақтың алдында біраз тосылады. ОЛ, тіптен, жылдар,айлар бойы бұл төңіректе толғануы мүмкін,өйткені бұл төңіректе толғануы мүмкін өйткені, бұл оңай сұрақ емес. Бұл жерде ата-ананың,туған-туыстың,іні-қарындастың, жора-жолдастардың кеңесіне құлақ қойған да жөн.
Бірақ, шешімді сөз, ақтық таңдау өзіңде, жас талапкер! Жүрегіңнің түкпірінде жатқан асқақ арманың бар. <<Кім болам?>>деген сөз бар оған да құлақ сал.
Алуан-алуан сыры бар
Бейімді ескер де
Таңдап соның бірін ал
2-Топ оқушыларына << Біз білетін мамандық>> сөзіне топтастыру жұмысын ұсыну
Аспазшы, Кітапхана, Ұшқыш, Бағбан, Бугалтер, Шофер, Геолог, Экономист, Шаштараз, Мұғалім, Құрылысшы, Краншы, Дәрігер, Заңгер
2 -жүргізуші сөзі:
Әсемпаз болма әрнеге
Өнерпаз болсаң арқалан
Сен де бір кірпіш дүниеге
Тетігін тп та , бар қалан деген абай сөзі
Бүгінгі отырған сіздер мен біздерге терең ой салса керек
1 жүргізуші сөзі: Қазақ халқының көрнекті педагог
ағартушылары, қоғам қайреткерлері Ы Алтынсарин, М Жұмабаев, Ж Аймауытов, А Құнанбаев өздерінің төл жазба әдебиеттерінде қазақ жастарын, адал, шыншыл, еңбек сүйгіш, өнегелі, өнерлі азамат болуға және пікірлерден әдет- ғұрып, соқыр сезімдерден, ұрлық-зомбылық, жатыпішер, жалқаулық сияқты жаман қылық жат мінездерден аулақ ұстауға шақырады.
2-жүргізуші сөзі:
Адалдық,ақылдылық,адамшылық
Қайырымды,мейірімді, жанашырлық
Тәрбие оқу,сана-білімдарлық
Үшеуі ұлағатқа жол ашарлық
2топ оқушыларына Ы Алтынсаринің Бай баласы мен жарлы баласы Асан мен Үсен бейнесін талдау мәтін сөзі ұсынылады.
Асан
Ұқсастығы
Үсен
Бай баласы, бос белбеу, жалқау, мешкей, еріншек
Тұлға, екеуі де адасқан
Кедей бюаласы, тапқырлық ,еңбексүйгіш, тіл алғыш
1-жүргізуші сөзі: Қоғамдағы мамандық атаулының жалпы саны 30мыңнан асып жатады. Олай болса өмірге енді аяқ басқан жас ұландарымыз алдында мыңдаған кәсіптің өз жанына лайықты біреуін таңдау міндеті тұрады. Әр адамның бірнеше кәсіппен айналысуға қабілеті болғанымен, соның біреуіне ғана ынтасы ерекше ауады. Өйткені, әр мамандыққа қажетті қабілеттілік деңгейі әр түрлі дәрежеде болады.
2 жүргізуші сөзі;
Ақыл-ойың көк теңіз
Талабыңды қостасын
Түсіндіріп өтейін
Мамандықтың көш басын
Құлағында ойнаған
Тіліп бұлттың ұлтанын
Зеңгір көкке бойлаған
Ұшқыш болғың келе ме?
2.Айлап, жылдап түн қатып
Сапар шегер алысқа
Толқындарды тулатып
Шағаламен жарысқан
Капитан бол кемеге
3.Көшет егіп жекелеп
Гүлдендіріп бар маңын
Нәрестедей мәпелеп
Мәуелеткен бау-бағын
Бағбан болғың келе ме?
Әлдилесе шалқарлы ән
Буынсыз, мың бұралған
Шара апайдай майталман
Биші болғың келе ме?
Қалап көңіл ауаны
Талап оны қолдаса
Кәсіптің жоқ жаманы
Нашар маман болмаса
2 топ оқушыларымен мамандық салаларына байланысты << Кім жылдам?>> деп аталатын ойын ойнау
1. Оқу білім-бағдары
Заманының бағбаны ( Ұстаз)
2.Ара тұрар өлімге
Қай маман бұл өмірде ( Дәрігер)
3.Станогы жанды адам
Сансыз өрмек жалғаған
Тірлігі бар тынымсыз
Өрмекшіден аумаған ( Тоқымашы)
4 Жаңалықтың жаршысы
Қаламының жалшысы( Журналист)
5, Теңіз түбі тірлігін
Зерттеп, барлап,білді кім ( Ихтиолог)
6.Тау мен тасын, өзенін
туған жерді кезетін
Тамыршыдай дөп басып
Таба білер қажетін
Қай мамандық ол қане
Айтып жібер өз атын ( Геолог)
7. Еңбек орны-танабы
Сүйікті әні-дала әні
Егін жайын мәпелеп
Асырайды қаланы( Диқан-агроном)
Жүргізуші сөзі;
Талаптыға нұр жауар
Үміт оты жанды да
<<Кім болам>> деген бір сауал
тартылды міне алдыңа
Шешуші шақта, сындарлы
Көңілді тоқу, арман көп
Баяндап тарау жолдарды
Жөн сілтеп берсін Бағдарбек
Ортамызға Бағдарбекті шақырамыз
Бағдарбек сөзі;
Болу үшін сірә адам
Отқа да, салып сынаған
Еркелікті көтермес
Өмірдің жолы бұралаң
Өткеріп аяз-ақпанын
Көрерсің шуақ шақтарын
Жануы бақтың- өмірден
Өз орныңды тапқаның
Сол жолда талмай самғарсың
Кездес се де, қандай сын
Тірлікте мынау кәсіп көп
Қайсысын қане таңдайсың
Елдестірмек елші ме?
Жер қопарған кенші ме?
Асықпай толғап, таңда да
Біреуін соны елшіле
Фармацевт пе, балгер ме?
Төрелік айтар заңгер ме?
Жақынын жанға қалағын
Құр атағын сән көрме
Жылқышы ,әлде түйеші
Қайсысы саған тиесі
Қиналсаң, қане сөз алсын
Сол кәсіптер иесі
Жүргізуші сөзі;
Қолы шипа дауалы
Денсаулығы- сауалы
Ем сыйлаған еліне
Алғыс қана алары
(Ортаға дәрігер маман иесін шақырамыз)
Дәрігер сөзі
Судың да тауып зәм - замын
Ақтарған кеннің маржанын
Инженер бол да білікті
Ағаңның жалға арманын
( Ортаға тау кен инженері маман иесін шақырамыз)
Инженер сөзі
Қадірін ұқ жастықта
Өмір нәрі-астықта
Диқан болсаң ырыста
Келмес елге аштықта
(ортаға диқан агроном маман иесін шақырамыз)
Агроном сөзі
Бабадан қалған текті ізбен
Жылнама жырын көп тізген
Беймәлім қола дәуірдің
Мұрасын бізге жеткізген
( Отаға тарихшы маман иесін шақырамыз)
Тарихшы мұғалім сөзі
Жүргізуші сөзі
Тастап арзан ойыңды
Жақта үмітін алауын
Ортаға сап ойыңды
Қане қайсы қалауың
1 оқушы
Тұрар қалыпты ырғақтан
Шырқай салып жол әнін
Отарбасын зулатқан
Мен машинист боламын
2оқушы;
Жұлдыздарды жағалай
Айға барып қонамын
Тұңғыш тоқтар ағадай
Мен ғарышкер боламын
3 оқушы
Ұланының талабын
Білмейді ғой әлі де ел
Ер жетем де баламын
Қолы жеңіл дәрігер
4-оқушы
Жылқышы ер ағаның
Кілең желмен жарысқан
Сәйгүліктер бағамын
Мен жылқышы боламын
5 оқушы
Мен,бе мен бе, балалар
Кәмелетке толған соң
Табиғатты аялар
Боламын бас орманшың
6 оқушы
Сай ғып заман салтына
Үлгісімен жобаның
Қоныс сыйлар халқына
Құрылысшы боламын
7 оқушы:
Бар әлемнің халқына
Тыңдатып ән ұранын
Табындырар даңқына
Боксшы боп шығамын
8 оқушы;
Түп төркінін сезіне
Мән мазмұнынын біл оның
Мағынасын біл дағы
Қолданып жүр өмірде
Оқушыларға нарықтық экономикалық қатынастар жайлы сұрақтар қою
1.Брокер дегеніміз-кәсіпкер, рынок маманы, сауда саттықтың тез пайдалы жүргізу көзін білетін адам
2.Өндірісті ұйымдастыру мен қызмет көрсету саласындағы ұйымдастыру мен басқару жөніндегі кәсіптенген маман
3.Машықтанған маманданған бастық, басқарушы, қоғамдағы әлеуметтік топ
4.Жерді кәсіпорындарды, малды егістікті,құрылысты,техниканы, үйді, тіпті мүлікті уақытша немесе ұзақ мерзімге пайдалану үшін белгілі келісім шарт бойынша жалдап алу
5.Валюта дегеніміз не?
Бір мемлекеттің ақша өлшем бірлігі және оның түрі
Жүргізуші сөзі:
Біліп жайын кәсіптің
Талай сырға қанықтық
Қандай іске машық кім
Зерделедік дәл ұқтық
Талаптан да сондықтан
Жақсы маман болып өс
Уақытпен жолды ұтқан
Өмір деген ұлы көш
Сол серуенге қосыл да
Өз орныңды тауып ал
Жаны толы асылға
Азамат бол бағы бар
Жүргізуші сөзі;
Бесіктен бүгін көрінген
Құттықтап ұшқан түлегін
Құрметпен ыстық көңілден
Білдірсін ұстаз тілегін
Келмеске кеткен бала шақ
Өренін жұртым танысын
Ертеңі елдің болашақ
Бақ қонып қыдыр дарысын
Шақырып алыс арманға
Асулар күтіп тұр алда
Өмірге ұлы самғарда
Жар бола көрсін бір алла
Жүргізуші сөзі:
Тілекті ізгі қуаттап
Әумин дейік қосыла
Қалатын жаның шуақтап
Ұстаздың пейілі осы да
Жолың да жігер- серігің
Алдың да мақсат, арман бар
Ұстаздың ақтап сенімін
Үмітін алға жалғаңдар
Жүргізуші сөзі: Құрметті оқушылар, және қонақтар! Бүгінгі өтіп отырған мамандықтың бәрі жақсы, қалауыңша таңдап ал деп аталатын кешті қорытындылап айтатын болсақ, кешке қатысып отырған Арман қуған түлектер заман ағымына ілесе алатын майталман азаматтар және өз ісіне берік мамандар болатынына сеніміміз мол
Болған соң елдің сәні біз
Үміт боп қалай жанайық
Қосылып қане бәріміз
Ұстазға бір ән арнайық
( Ұстаз туралы ән орындау)
Соңы
(Әдеби -монтажды мамандық таңдау кеші сценарий үлгісі)
Қызылорда облысы ,Жаңақорған ауданы ,Жұлдыз ауылы
№52 Б Аралбаев атындағы орта мектебінің жоғары санатты география және биология пәні мұғалімі .Т .Жұпарбаев
Кештің мақсаты : А) Оқушы жеке тұлғасының бәсекелестік қабілетін, өзінің қалауына сай белгілі бір еңбек әрекетіне дайындық білімділігін қалыптастыру. Ә) Оқушының түрлі еңбек жағдайына араласуға деген тәрбиелік ұмтылысын қалыптастыру Б) Оқушылардың шығармашылық,сауаттылық белсенділігін дамыту
ЖҮРГІЗІЛУ БАРЫСЫ: Сұрақ жауап, СТО-әдіс тәсәлдері
Көрнекілігі: Фотостенділер,буклеттер.нақыл сөздер
Пәнаралық байланысы; еңбек, әдеп, эономика негіздері.
1.Жүргізуші сөзі: Құрметті ұстаздар, құрметті қонақтар және мектеп бітіргелі отырған оқушы түлектер. Бүгінгі өткелі отырған <<Мамандықтың бәрі жақсы, қалауыңша таңдап ал>> деп аталатын кешімізге қош келдіңіздер.
2 -жүргізуші сөзі: Бұл күндері өмір жолы сан тарау болып басталатын мектеп түлектері қандай мамандықты таңдасам екен деген сұрақтың алдында біраз тосылады. ОЛ, тіптен, жылдар,айлар бойы бұл төңіректе толғануы мүмкін,өйткені бұл төңіректе толғануы мүмкін өйткені, бұл оңай сұрақ емес. Бұл жерде ата-ананың,туған-туыстың,іні-қарындастың, жора-жолдастардың кеңесіне құлақ қойған да жөн.
Бірақ, шешімді сөз, ақтық таңдау өзіңде, жас талапкер! Жүрегіңнің түкпірінде жатқан асқақ арманың бар. <<Кім болам?>>деген сөз бар оған да құлақ сал.
Алуан-алуан сыры бар
Бейімді ескер де
Таңдап соның бірін ал
2-Топ оқушыларына << Біз білетін мамандық>> сөзіне топтастыру жұмысын ұсыну
Аспазшы, Кітапхана, Ұшқыш, Бағбан, Бугалтер, Шофер, Геолог, Экономист, Шаштараз, Мұғалім, Құрылысшы, Краншы, Дәрігер, Заңгер
2 -жүргізуші сөзі:
Әсемпаз болма әрнеге
Өнерпаз болсаң арқалан
Сен де бір кірпіш дүниеге
Тетігін тп та , бар қалан деген абай сөзі
Бүгінгі отырған сіздер мен біздерге терең ой салса керек
1 жүргізуші сөзі: Қазақ халқының көрнекті педагог
ағартушылары, қоғам қайреткерлері Ы Алтынсарин, М Жұмабаев, Ж Аймауытов, А Құнанбаев өздерінің төл жазба әдебиеттерінде қазақ жастарын, адал, шыншыл, еңбек сүйгіш, өнегелі, өнерлі азамат болуға және пікірлерден әдет- ғұрып, соқыр сезімдерден, ұрлық-зомбылық, жатыпішер, жалқаулық сияқты жаман қылық жат мінездерден аулақ ұстауға шақырады.
2-жүргізуші сөзі:
Адалдық,ақылдылық,адамшылық
Қайырымды,мейірімді, жанашырлық
Тәрбие оқу,сана-білімдарлық
Үшеуі ұлағатқа жол ашарлық
2топ оқушыларына Ы Алтынсаринің Бай баласы мен жарлы баласы Асан мен Үсен бейнесін талдау мәтін сөзі ұсынылады.
Асан
Ұқсастығы
Үсен
Бай баласы, бос белбеу, жалқау, мешкей, еріншек
Тұлға, екеуі де адасқан
Кедей бюаласы, тапқырлық ,еңбексүйгіш, тіл алғыш
1-жүргізуші сөзі: Қоғамдағы мамандық атаулының жалпы саны 30мыңнан асып жатады. Олай болса өмірге енді аяқ басқан жас ұландарымыз алдында мыңдаған кәсіптің өз жанына лайықты біреуін таңдау міндеті тұрады. Әр адамның бірнеше кәсіппен айналысуға қабілеті болғанымен, соның біреуіне ғана ынтасы ерекше ауады. Өйткені, әр мамандыққа қажетті қабілеттілік деңгейі әр түрлі дәрежеде болады.
2 жүргізуші сөзі;
Ақыл-ойың көк теңіз
Талабыңды қостасын
Түсіндіріп өтейін
Мамандықтың көш басын
Құлағында ойнаған
Тіліп бұлттың ұлтанын
Зеңгір көкке бойлаған
Ұшқыш болғың келе ме?
2.Айлап, жылдап түн қатып
Сапар шегер алысқа
Толқындарды тулатып
Шағаламен жарысқан
Капитан бол кемеге
3.Көшет егіп жекелеп
Гүлдендіріп бар маңын
Нәрестедей мәпелеп
Мәуелеткен бау-бағын
Бағбан болғың келе ме?
Әлдилесе шалқарлы ән
Буынсыз, мың бұралған
Шара апайдай майталман
Биші болғың келе ме?
Қалап көңіл ауаны
Талап оны қолдаса
Кәсіптің жоқ жаманы
Нашар маман болмаса
2 топ оқушыларымен мамандық салаларына байланысты << Кім жылдам?>> деп аталатын ойын ойнау
1. Оқу білім-бағдары
Заманының бағбаны ( Ұстаз)
2.Ара тұрар өлімге
Қай маман бұл өмірде ( Дәрігер)
3.Станогы жанды адам
Сансыз өрмек жалғаған
Тірлігі бар тынымсыз
Өрмекшіден аумаған ( Тоқымашы)
4 Жаңалықтың жаршысы
Қаламының жалшысы( Журналист)
5, Теңіз түбі тірлігін
Зерттеп, барлап,білді кім ( Ихтиолог)
6.Тау мен тасын, өзенін
туған жерді кезетін
Тамыршыдай дөп басып
Таба білер қажетін
Қай мамандық ол қане
Айтып жібер өз атын ( Геолог)
7. Еңбек орны-танабы
Сүйікті әні-дала әні
Егін жайын мәпелеп
Асырайды қаланы( Диқан-агроном)
Жүргізуші сөзі;
Талаптыға нұр жауар
Үміт оты жанды да
<<Кім болам>> деген бір сауал
тартылды міне алдыңа
Шешуші шақта, сындарлы
Көңілді тоқу, арман көп
Баяндап тарау жолдарды
Жөн сілтеп берсін Бағдарбек
Ортамызға Бағдарбекті шақырамыз
Бағдарбек сөзі;
Болу үшін сірә адам
Отқа да, салып сынаған
Еркелікті көтермес
Өмірдің жолы бұралаң
Өткеріп аяз-ақпанын
Көрерсің шуақ шақтарын
Жануы бақтың- өмірден
Өз орныңды тапқаның
Сол жолда талмай самғарсың
Кездес се де, қандай сын
Тірлікте мынау кәсіп көп
Қайсысын қане таңдайсың
Елдестірмек елші ме?
Жер қопарған кенші ме?
Асықпай толғап, таңда да
Біреуін соны елшіле
Фармацевт пе, балгер ме?
Төрелік айтар заңгер ме?
Жақынын жанға қалағын
Құр атағын сән көрме
Жылқышы ,әлде түйеші
Қайсысы саған тиесі
Қиналсаң, қане сөз алсын
Сол кәсіптер иесі
Жүргізуші сөзі;
Қолы шипа дауалы
Денсаулығы- сауалы
Ем сыйлаған еліне
Алғыс қана алары
(Ортаға дәрігер маман иесін шақырамыз)
Дәрігер сөзі
Судың да тауып зәм - замын
Ақтарған кеннің маржанын
Инженер бол да білікті
Ағаңның жалға арманын
( Ортаға тау кен инженері маман иесін шақырамыз)
Инженер сөзі
Қадірін ұқ жастықта
Өмір нәрі-астықта
Диқан болсаң ырыста
Келмес елге аштықта
(ортаға диқан агроном маман иесін шақырамыз)
Агроном сөзі
Бабадан қалған текті ізбен
Жылнама жырын көп тізген
Беймәлім қола дәуірдің
Мұрасын бізге жеткізген
( Отаға тарихшы маман иесін шақырамыз)
Тарихшы мұғалім сөзі
Жүргізуші сөзі
Тастап арзан ойыңды
Жақта үмітін алауын
Ортаға сап ойыңды
Қане қайсы қалауың
1 оқушы
Тұрар қалыпты ырғақтан
Шырқай салып жол әнін
Отарбасын зулатқан
Мен машинист боламын
2оқушы;
Жұлдыздарды жағалай
Айға барып қонамын
Тұңғыш тоқтар ағадай
Мен ғарышкер боламын
3 оқушы
Ұланының талабын
Білмейді ғой әлі де ел
Ер жетем де баламын
Қолы жеңіл дәрігер
4-оқушы
Жылқышы ер ағаның
Кілең желмен жарысқан
Сәйгүліктер бағамын
Мен жылқышы боламын
5 оқушы
Мен,бе мен бе, балалар
Кәмелетке толған соң
Табиғатты аялар
Боламын бас орманшың
6 оқушы
Сай ғып заман салтына
Үлгісімен жобаның
Қоныс сыйлар халқына
Құрылысшы боламын
7 оқушы:
Бар әлемнің халқына
Тыңдатып ән ұранын
Табындырар даңқына
Боксшы боп шығамын
8 оқушы;
Түп төркінін сезіне
Мән мазмұнынын біл оның
Мағынасын біл дағы
Қолданып жүр өмірде
Оқушыларға нарықтық экономикалық қатынастар жайлы сұрақтар қою
1.Брокер дегеніміз-кәсіпкер, рынок маманы, сауда саттықтың тез пайдалы жүргізу көзін білетін адам
2.Өндірісті ұйымдастыру мен қызмет көрсету саласындағы ұйымдастыру мен басқару жөніндегі кәсіптенген маман
3.Машықтанған маманданған бастық, басқарушы, қоғамдағы әлеуметтік топ
4.Жерді кәсіпорындарды, малды егістікті,құрылысты,техниканы, үйді, тіпті мүлікті уақытша немесе ұзақ мерзімге пайдалану үшін белгілі келісім шарт бойынша жалдап алу
5.Валюта дегеніміз не?
Бір мемлекеттің ақша өлшем бірлігі және оның түрі
Жүргізуші сөзі:
Біліп жайын кәсіптің
Талай сырға қанықтық
Қандай іске машық кім
Зерделедік дәл ұқтық
Талаптан да сондықтан
Жақсы маман болып өс
Уақытпен жолды ұтқан
Өмір деген ұлы көш
Сол серуенге қосыл да
Өз орныңды тауып ал
Жаны толы асылға
Азамат бол бағы бар
Жүргізуші сөзі;
Бесіктен бүгін көрінген
Құттықтап ұшқан түлегін
Құрметпен ыстық көңілден
Білдірсін ұстаз тілегін
Келмеске кеткен бала шақ
Өренін жұртым танысын
Ертеңі елдің болашақ
Бақ қонып қыдыр дарысын
Шақырып алыс арманға
Асулар күтіп тұр алда
Өмірге ұлы самғарда
Жар бола көрсін бір алла
Жүргізуші сөзі:
Тілекті ізгі қуаттап
Әумин дейік қосыла
Қалатын жаның шуақтап
Ұстаздың пейілі осы да
Жолың да жігер- серігің
Алдың да мақсат, арман бар
Ұстаздың ақтап сенімін
Үмітін алға жалғаңдар
Жүргізуші сөзі: Құрметті оқушылар, және қонақтар! Бүгінгі өтіп отырған мамандықтың бәрі жақсы, қалауыңша таңдап ал деп аталатын кешті қорытындылап айтатын болсақ, кешке қатысып отырған Арман қуған түлектер заман ағымына ілесе алатын майталман азаматтар және өз ісіне берік мамандар болатынына сеніміміз мол
Болған соң елдің сәні біз
Үміт боп қалай жанайық
Қосылып қане бәріміз
Ұстазға бір ән арнайық
( Ұстаз туралы ән орындау)
Соңы
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz