Сабақ тақырыбы Шексіз кемімелі прогрессияның қосындысы

Сабақ тақырыбы Шексіз кемімелі прогрессияның қосындысы. Геометриялық прогрессия. Геометриялық прогрессияның n- ші мүшесінің формуласы
Осы сабақта қол жеткізілетін
оқу мақсаттары Мақсаты:
(SMART, орта мерзімдегі жоспар) Геометриялық прогрессия, геометриялық прогрессияның еселігі, геометриялық прогрессияның п-ші қосындысының формуласымен және геометриялық прогрессияның қасиеттерін танысу, есептер шығара білу
Сабақ мақсаттары Геометриялық прогрессияның анықтамасын айта алады; Геометриялық прогрессия, геометриялық прогрессияның еселігін таба біледі. Геометриялық прогрессияның п-ші мүшесінің қосындысының формуласын қолдана біледі Арифметикалық және геометриялық прогрессияны салыстыра алады; біледі;
Тілдік мақсаттар Оқушылар арифметикалық және геометриялық прогрессия тақырыптарына формуланы қолданып, ауызша сипаттай алады. Пәнге тән терминология: Айырма -знаменатель - Еселік - числитель- n-шi мүшесі Қосындысы- дробь - fraction Шексіз кемімелі прогрессия
Құндылықтарды дарыту
- өмір бойы білім алуға бейімделеді; -Дұрыс шешім қабылдау үшін, қоғамдық өмірге қатысу үшін шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау қабілетін қалыптастыру;
Пәнаралық байланыстар Тұрмыстағы есептермен байланысы көрсетілген.
АКТ қолдану дағдылары Презентациялар және ноутбуктар қолдану
Бастапқы білім
Прорессиялар, n-шi мүшесінің формуласы, шексіз кемімелі геометриялық прогрессияның қосындысы.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
Сабақтың басы
2 минут
Білу Амандасу Сабақ мақсаттары айтылады. Топқа бөлу. Оқушылар әр түрлі фигураларды алып, оған бірдей тақырыптарды табу арқылы жұптарын табады. Түрлі түсті қиылған фигуралар Слайд
Арифметикалық прогрессия d- айырма n-мүшесі а𝑛=𝑎1+𝑑( 𝑛−1) 𝑆𝑛 Геометриялық прогрессия q-еселік n- n-мүшесі 𝑆𝑛 Шексіз кемімелі геометриялық прогрессия 𝑆𝑛 Тақырыпқа шығу Өткен тақырып бойынша түйген ойлары мен түсінбеген сұрақтарына байланысты пікірлерін айтады, ортаға салып, түсініктерін тереңдетеді.
Түсіну
Жеке жұмыс
3 минут Есептер шығару Сандардың арасына дұрыс таңбаны қойыңыз: Оқулықпен жұмыс№945-947
Қолдану
Жұппен жұмыс
5 минут Оқушыларға ережені қортытып шығару жұмысы тапсырылады. Оқулықтағы тақырыптқа сай есептерді шығарады және бағалау стратегиясы бойынша бірін-біріне көмек береді, қолдау көрсетеді бір-бірін бағалайды
Талдау
Практика бөлімі
Жеке жұмыс
15 минут Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары Оқу мақсаты: 5. 1. 2. 16 жай бөлшектерді, аралас сандарды салыстыру; Бағалау критерийі: оқушы жай бөлшектерді, аралас сандарды салыстыра алса, оқу мақсатына жетті деп есептейміз. Ойлау дағдысы: Блумның түсіну, қолдану таксономиясы бойынша есептерді шығару Бағалау дескрипторы: 1. Оқушы жай бөлшектерді және аралас сандарды салыстырудың қасиеттерін біледі. 2. Практикалық есеп шығаруда қолдана алады. Жауабы Қосымша1 көрсетілген.
Сергіту сәті
3 минут «Қамажай биі»
«Ең жылдам топ» топпен
жұмыс
15 минут Оқулықпен жұмыс №945-947 Бағалау критерийі: 1. алғашқы мүшесін таниды; 2. Геометриялық прогрессияның еселігін таба алады; 3. Формуламен дұрыс жұмыс жасайды; 4. Геометриялық прогрессияның п-ші мүшесіне берілген есептерді өз беттерінше шығара алады 5. Ойлау дағдысы: Блумның түсіну, қолдану, талдау таксономиясы бойынша есептерді шығару
Аяқталуы
2 минут Рефлексия «Екі жұлдыз, бір тілек» 3 минут Үйге тапсырма 1 минут
Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау
көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары
оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап
отырсыз? Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Оқушыларға саралау жұмыстары көбінесе жеке жұмыс бөлімінде беріледі. Сабақтағы саралау тапсырмаларын А, В, С деңгейлі тапсырмаларды алумен шектеліп қана қоймай, қосымша ғылыми тақырыптарды да беріп отырамын. Бағалауда Блумның 6 таксономиясы бойынша бағалағанды дұрыс деп есептеймін. Қосымша 2 бағалау парақшасының үлгісі көрсетілген. Оқушыларға қауіпсіздік техникасы жайлы айтып отырамын, циркуль, сызғыш, қарындаш, қаламсапты дұрыс пайдалануы ескертіледі.
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?
Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды,
неліктен? Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз) ?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз) ?
1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары т
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz