2-сынып: Я және Ю әріптерінің емлесін оқыту - 40 минуттық сабақ жоспары

40 МИНУТҚА ЖОСПАРЛАНҒАН ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР

Алматы облысы,

Талғар ауданы

Тұздыбастау ауылы № 13 жбб

Пәні : Қазақ тілі Мектеп: № 13 жалпы білім беретін мектеп

Ұзақ мерзімді жоспар бөлім: Бөлім:Тілдік нормалардың қолданысы

Бөлімше: 4. 1 Орфографиялық, орфоэпиялық нормаларды сақтау

Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Абдумаликова Г. К.

Сынып :2 сынып Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Пәні: Қазақ тіліМектеп:№ 13 жалпы білім беретін мектепҰзақ мерзімді жоспар бөлім:Бөлім:Тілдік нормалардың қолданысыБөлімше: 4. 1 Орфографиялық, орфоэпиялық нормаларды сақтауКүні: Мұғалімнің аты-жөні:Абдумаликова Г. К.Сынып:2 сынып Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Сабақ тақырыбы:
Я, Ю әріптерінің жазылуы
Пәні: Қазақ тіліМектеп:№ 13 жалпы білім беретін мектепҰзақ мерзімді жоспар бөлім:Бөлім:Тілдік нормалардың қолданысыБөлімше: 4. 1 Орфографиялық, орфоэпиялық нормаларды сақтауКүні: Мұғалімнің аты-жөні:Абдумаликова Г. К.Сынып:2 сынып Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
2. 4. 1. 1 . Я, Ю әріптерінің емлесін сақтап жазу
Пәні: Қазақ тіліМектеп:№ 13 жалпы білім беретін мектепҰзақ мерзімді жоспар бөлім:Бөлім:Тілдік нормалардың қолданысыБөлімше: 4. 1 Орфографиялық, орфоэпиялық нормаларды сақтауКүні: Мұғалімнің аты-жөні:Абдумаликова Г. К.Сынып:2 сынып Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Сабақ мақсаттары

Оқушылардың барлығы:

- Я, Ю әріптері бар сөздерді дұрыс айтады, жазады.

Пәні: Қазақ тіліМектеп:№ 13 жалпы білім беретін мектепҰзақ мерзімді жоспар бөлім:Бөлім:Тілдік нормалардың қолданысыБөлімше: 4. 1 Орфографиялық, орфоэпиялық нормаларды сақтауКүні: Мұғалімнің аты-жөні:Абдумаликова Г. К.Сынып:2 сынып Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны::

Оқушылардың көбісі:

- Я, Ю әріптері бар сөздерді дұрыс жазуға дағдыланады, сөздік қорларын дамытады. .

Пәні: Қазақ тіліМектеп:№ 13 жалпы білім беретін мектепҰзақ мерзімді жоспар бөлім:Бөлім:Тілдік нормалардың қолданысыБөлімше: 4. 1 Орфографиялық, орфоэпиялық нормаларды сақтауКүні: Мұғалімнің аты-жөні:Абдумаликова Г. К.Сынып:2 сынып Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны::

Оқушылардың кейбіреуі:

- Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Пәні: Қазақ тіліМектеп:№ 13 жалпы білім беретін мектепҰзақ мерзімді жоспар бөлім:Бөлім:Тілдік нормалардың қолданысыБөлімше: 4. 1 Орфографиялық, орфоэпиялық нормаларды сақтауКүні: Мұғалімнің аты-жөні:Абдумаликова Г. К.Сынып:2 сынып Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Ойлау деңгейлері

Білу

Түсіну

Қолдану

Пәні: Қазақ тіліМектеп:№ 13 жалпы білім беретін мектепҰзақ мерзімді жоспар бөлім:Бөлім:Тілдік нормалардың қолданысыБөлімше: 4. 1 Орфографиялық, орфоэпиялық нормаларды сақтауКүні: Мұғалімнің аты-жөні:Абдумаликова Г. К.Сынып:2 сынып Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Бағалау критерийлері

Я, Ю әріптерінің емлесін сақтайды және жазады

Үлгі бойынша жай сөйлемдер құрастырады

Пәні: Қазақ тіліМектеп:№ 13 жалпы білім беретін мектепҰзақ мерзімді жоспар бөлім:Бөлім:Тілдік нормалардың қолданысыБөлімше: 4. 1 Орфографиялық, орфоэпиялық нормаларды сақтауКүні: Мұғалімнің аты-жөні:Абдумаликова Г. К.Сынып:2 сынып Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны::

Тілдік мақсат

(тілдік емес пәнге)

Пәні: Қазақ тіліМектеп:№ 13 жалпы білім беретін мектепҰзақ мерзімді жоспар бөлім:Бөлім:Тілдік нормалардың қолданысыБөлімше: 4. 1 Орфографиялық, орфоэпиялық нормаларды сақтауКүні: Мұғалімнің аты-жөні:Абдумаликова Г. К.Сынып:2 сынып Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Пәндік лексика және терминдер
Оқушыларды қоршаған орта материалдарының көмегімен Я туралы түсінік беруден басталады.
Пәні: Қазақ тіліМектеп:№ 13 жалпы білім беретін мектепҰзақ мерзімді жоспар бөлім:Бөлім:Тілдік нормалардың қолданысыБөлімше: 4. 1 Орфографиялық, орфоэпиялық нормаларды сақтауКүні: Мұғалімнің аты-жөні:Абдумаликова Г. К.Сынып:2 сынып Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Талқылауға арналған сұрақтар:

- Я, Ю әріптерінің жазылуында қандай айырмашылық бар?

- Я, Ю әріптерінде неше әріп неше дыбыс бар?

- Я, Ю әрпі қандай дыбыстардан құралған?

- Қазақ тілінде я әрпі сөздің қай буынында көп кездеседі?

Пәні: Қазақ тіліМектеп:№ 13 жалпы білім беретін мектепҰзақ мерзімді жоспар бөлім:Бөлім:Тілдік нормалардың қолданысыБөлімше: 4. 1 Орфографиялық, орфоэпиялық нормаларды сақтауКүні: Мұғалімнің аты-жөні:Абдумаликова Г. К.Сынып:2 сынып Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Құндылықтарды дарыту
«Мәңгілік Ел» жалпы ұлттық идеясын басшылыққа ала отырып, белсенділігі жоғары, бәсекеге қабілетті тұлғаны тәрбиелеу
Пәні: Қазақ тіліМектеп:№ 13 жалпы білім беретін мектепҰзақ мерзімді жоспар бөлім:Бөлім:Тілдік нормалардың қолданысыБөлімше: 4. 1 Орфографиялық, орфоэпиялық нормаларды сақтауКүні: Мұғалімнің аты-жөні:Абдумаликова Г. К.Сынып:2 сынып Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Пәнаралық байланыстар
Бұл бөлім «Әдебиеттік оқу», көркем еңбек, дүниетану пәндерімен сабақтастық байланыста жүргізіледі.
Пәні: Қазақ тіліМектеп:№ 13 жалпы білім беретін мектепҰзақ мерзімді жоспар бөлім:Бөлім:Тілдік нормалардың қолданысыБөлімше: 4. 1 Орфографиялық, орфоэпиялық нормаларды сақтауКүні: Мұғалімнің аты-жөні:Абдумаликова Г. К.Сынып:2 сынып Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: АКТ қолдау дағдылары
:
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар
Пәні: Қазақ тіліМектеп:№ 13 жалпы білім беретін мектепҰзақ мерзімді жоспар бөлім:Бөлім:Тілдік нормалардың қолданысыБөлімше: 4. 1 Орфографиялық, орфоэпиялық нормаларды сақтауКүні: Мұғалімнің аты-жөні:Абдумаликова Г. К.Сынып:2 сынып Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны::
Пәні: Қазақ тіліМектеп:№ 13 жалпы білім беретін мектепҰзақ мерзімді жоспар бөлім:Бөлім:Тілдік нормалардың қолданысыБөлімше: 4. 1 Орфографиялық, орфоэпиялық нормаларды сақтауКүні: Мұғалімнің аты-жөні:Абдумаликова Г. К.Сынып:2 сынып Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Бастапқы білім
Сөздегі й, и әріптерін дұрыс жазуына байланысты тапсырма орындау. Алдынғы өткен әріптерді біледі
Пәні: Қазақ тіліМектеп:№ 13 жалпы білім беретін мектепҰзақ мерзімді жоспар бөлім:Бөлім:Тілдік нормалардың қолданысыБөлімше: 4. 1 Орфографиялық, орфоэпиялық нормаларды сақтауКүні: Мұғалімнің аты-жөні:Абдумаликова Г. К.Сынып:2 сынып Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Жоспарланған іс-әрекеттер

Дереккөздер/

Ресурстар

Пәні: Қазақ тіліМектеп:№ 13 жалпы білім беретін мектепҰзақ мерзімді жоспар бөлім:Бөлім:Тілдік нормалардың қолданысыБөлімше: 4. 1 Орфографиялық, орфоэпиялық нормаларды сақтауКүні: Мұғалімнің аты-жөні:Абдумаликова Г. К.Сынып:2 сынып Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны::

Сабақтың басы

3 минут

https://arhivurokov.ru/kopilka/uploads/user_file_58132b3486c3f/352965_1.png

Үй тапсырмасын сұрау кезеңі

4 минут

Сабақтың ортасы

20 минут

https://arhivurokov.ru/kopilka/uploads/user_file_58132b3486c3f/352965_3.png

3 минут

3 минут

Ұйымдастыру кезеңі:

Психологиялық дайындық

-Кел, жаныма тұр, сыныптас,

Өз алақаныңды маған аш.

Міне менің қолым бос,

Жылуыма жылу қос.

Топқа бөлемін : «Билеттер арқылы» топқа бөлінеді. Оқушыларды кассадан билеттер алып, 1, 2, 3 вагондарға бөлініп отрады.

Мақсаты: Оқушылардың сын тұрғысынан ойлау қабілеттерін дамыту. http://xn----8sbgfee5c3abic5i.xn--p1ai/d/sg-0137.jpg

1-топ:

«Бақыт» вагоны

2-топ:

«Сүйіспеншілік» вагоны

3-топ:

«Жарқын өмір» вагоны

Жұмыс ережесімен келісу

Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

Уақытты үнемдейміз!

Нақты, дәл жауап береміз!

Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

Өткенді пысықтау: Ой шақыру

(ТЖ) «Кластер» әдісі

Мақсаты: Идеялар мен ақпараттардың арасындағы байланыстарды жинақтау, тұжырымдау.

Мазмұны: Сөздегі й, и әріптерін дұрыс жазуына байланысты тапсырма орындау.

Әр топқа берілген сызбаларды орындайды.

1-топ: «Сәйкестендір» :

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

2-топ :«Көп нүктенін орнына й, и әріптерінің тиістісін қой»

А . . . , а . . . , А . . . дарба . . . ,

. . . ір мү . . . із с . . . ырыңды

Ү . . . іңе а . . . да . . . бар.

3-топ: Сызба арқылы қос: Тыңдалым және айтылым Сабақ тақырыбы және оқу мақсаттары таныстырылып, бағалау критерийлері айтылады.

«Ой қозғау»
Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу Топпен жұмыс жасау:

Жұмбақ
Қоянда бар,
Қайыңда жок.
Қиярда бар,
Қиында жоқ. (Я әрпі)

Аюда бар,

Қаскырда жок.

Оюда бар,

Баскүрда жок. (Ю)

Мақсаты: Я. Ю әріптерінің жазылуы

Негізгі бөлім:

(МК, Т) . «Дауыстап ойлау» әдісі

Мақсаты: Оқушыларды дұрыс тындауға ынталандырады. Оқылым, тындалым дағдылары қалыптасады. Ойлау қабілеті дамиды, сөздік қоры молаяды. Жаңа білімге деген қызығушылығын арттыру.

Білімді меңгерту. Сызбамен жұмыс. Я- /й+а/, Ю- /й+у/ Жазылғанда я, ю әріптері жазылады. Айтқанда йу, йа дыбыстары естіледі.
- Қане, оқушылар я, ю дыбыстары естілетін сөздерді айтайық. Осы дыбыстар сөздердің қай жерінде орналасқан? Аю, ою, есею көркею, т. б.

Тақырыпты ашу мақсатында:

Тақтаға суреттер ілінеді, суретте не көріп тұрмыз, (аю, ою) Аю, қоян -жабайы жануар, орманда мекен етеді. Ою-қазақы ұлттық нақышымыз, ою-тақия өрнектер ұлттық кимдерде, әшекей-бұйымдарда безендіру үшін қолданылады.

Ереже: Сөде йа, йу дыбыстары естілгенімен, жазуда олардын орнына я, ю әріптері жазылады: мая сая, тақия, аю, қию, ою

Есінде сақта: Сөздегі и әріпінің соң а жазылмайды, я жазылады; мия, тақия, Әлия

Сөздегі и әріпінің соң у жазылмайды, ю жазылады; қию, жаю, ою

1-тапсырма

АЖ

«Сұрақ ілмегі» әдісін пайдалана отырып жаттығуды орындау.

Мақсаты: Оқушының ойын ашық білдіруге дағдыландыру. Сөздік қорларын дамыту.

Мазмұны: Жаттығу көркемдеп жазу, Суреттегі заттардың атауын жазады, қойылған сұрақтарға жауап береді.

Суреттегі заттардың атауын жаз.

:
:

ҚБ: : https://avatars.mds.yandex.net/get-pdb/1748857/932b9c2e-9ea9-4cf7-9e22-6af4b36af54d/s1200?webp=false https://arhivurokov.ru/multiurok/html/2017/02/11/s_589ebfcfc7549/556302_3.jpeg

2-тапсырма

Ө

Саралап оқытудың «тапсырма» тәсілі

«Ойлан, бірік, бөліс»әдісін пайдаланып, тапсырманы орындау.

Мақсаты:Денгейлік тапсырма беру арқылы білімдерін дамыту

Мазмұны: Суреттен я, ю дыбысы бар сөздерді табуып сол сөздерге сөйлем құрау, дыбыстық талдау жасау, сурет бойынша мәтін құрату.

А . суреттен я ю әріпі бар сөзер тауып сөйлем құра

В . Аю қоян сөздеріне дыбыстық талдау жаса

С . Кейбір оқушылар суретке мәтін құрайды

:
:

.

Қалыптастырушы бағалау: https://avatars.mds.yandex.net/get-pdb/1748857/932b9c2e-9ea9-4cf7-9e22-6af4b36af54d/s1200?webp=false https://arhivurokov.ru/multiurok/html/2017/02/11/s_589ebfcfc7549/556302_3.jpeg

Сергіту сәті: Сергіту сәті «Қыдырып қайтайық»

3-тапсырма

Ж. Ж

«Кім жылдам» ойыны арқылы суреттерге қарап сөзжұмбақты шешу. Шешуіндегі сөзден я, ю әріпін тауып сөйлем құрау .

Мақсаты:Оқушыларды жылдамдыққа дағдыландыру. Ойлау қабілетін арттыру.

Мазмұны:Үш топ оқулықтағы сурет бойынша сөзжұмбақты шешеді.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

https://arhivurokov.ru/kopilka/uploads/user_file_58132b3486c3f/352965_9.jpeg https://arhivurokov.ru/kopilka/uploads/user_file_58132b3486c3f/352965_8.jpeg

:
:

Қалыптастырушы бағалау: https://avatars.mds.yandex.net/get-pdb/1748857/932b9c2e-9ea9-4cf7-9e22-6af4b36af54d/s1200?webp=false https://arhivurokov.ru/multiurok/html/2017/02/11/s_589ebfcfc7549/556302_3.jpeg

1.
тү . . . е
и
2.
. . . т
о
3.
К . . . ім
й
4.
. . . йнау
й
5.
Кө . . . лек
і
6.
. . . лгіш
ы
7.
Ад . . . м
и
8.
Ти . . . н
о
Бағалау критерий
Дескриптор
Я, Ю әріптерінің емлесін сақтайды және жазады

-Берілген суреттердің ішінен я, ю әріптерін таба алады

қай жерден кездестіруге болатынын айтады

-Заттардың атауын қатесіз жазады

Бағалау критерийі
Дескриптор:
Үлгі бойынша жай сөйлемдер құрастырады

Суретке қарап сөйлем құрайды

Дыбыстық талдау дасай алады.

4

1

3
Бағалау критерийі
Дескриптор:
Я, Ю әріптерінің емлесін сақтайды және жазады

Сөзжұмбақты шешеді

Жазудағы нормаларды сақтап жазады

/

Дәптермен жұмыс

Пәні: Қазақ тіліМектеп:№ 13 жалпы білім беретін мектепҰзақ мерзімді жоспар бөлім:Бөлім:Тілдік нормалардың қолданысыБөлімше: 4. 1 Орфографиялық, орфоэпиялық нормаларды сақтауКүні: Мұғалімнің аты-жөні:Абдумаликова Г. К.Сынып:2 сынып Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны::
Пәні: Қазақ тіліМектеп:№ 13 жалпы білім беретін мектепҰзақ мерзімді жоспар бөлім:Бөлім:Тілдік нормалардың қолданысыБөлімше: 4. 1 Орфографиялық, орфоэпиялық нормаларды сақтауКүні: Мұғалімнің аты-жөні:Абдумаликова Г. К.Сынып:2 сынып Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны::
Пәні: Қазақ тіліМектеп:№ 13 жалпы білім беретін мектепҰзақ мерзімді жоспар бөлім:Бөлім:Тілдік нормалардың қолданысыБөлімше: 4. 1 Орфографиялық

Ұқсас жұмыстар
Сөз және оның құрылымы: я және ю әріптерінің дыбыстық талдауы мен жазылу ерекшеліктері
3-сынып қазақ тілі: дыбыс пен әріптерді қайталау және И, Й, У, Я, Ю, Б, П әріптерінің жазылу ережелері - сабақ жоспарлары
2-сынып қазақ тілі сабағы: Н және Ң дыбыстары мен әріптерінің емлесін меңгерту
2-сыныпқа арналған 40 минуттық дүниетану сабақ жоспары: Менің отбасым
2-сыныпқа арналған 40 минуттық қысқа мерзімді сабақ жоспары: Өсімдік топтары (Дүниетану)
2-сыныпқа арналған 40 минуттық қысқа мерзімді сабақ жоспары: Мемлекеттік және ұлттық мейрамдар (Наурыз)
2-сыныпқа арналған 40 минуттық қысқа мерзімді әдебиеттік оқу сабақ жоспары: Қонжық пен көжек
2-сыныпқа арналған 40 минуттық сабақ жоспары: Бұрыштар мен олардың түрлері; төртбұрыш пен үшбұрышты ажырату
3-сыныпқа арналған 40 минуттық қысқа мерзімді сабақ жоспары: Зат есімнің тәуелденуі (тәуелдік жалғаулар)
2-сынып: Әдебиеттік оқу пәні бойынша 40 минуттық қысқа мерзімді жоспар - Мен де спортшы боламын
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz