Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сабақ тақырыбы. Сабақ мақсаттары

40 МИНУТҚА ЖОСПАРЛАНҒАН ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР

Алматы облысы,
Талғар ауданы
Тұздыбастау ауылы № 13 жбб

Пәні: Қазақ тілі Мектеп: № 13 жалпы білім беретін мектеп

Ұзақ мерзімді жоспар бөлім: Бөлім:Тілдік нормалардың қолданысы

Бөлімше: 4.1 Орфографиялық, орфоэпиялық нормаларды сақтау

Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Абдумаликова Г.К.

Сынып:2 сынып Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы:
Я,Ю әріптерінің жазылуы
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
2.4.1.1. Я,Ю әріптерінің емлесін сақтап жазу

Сабақ мақсаттары
Оқушылардың барлығы:
- Я, Ю әріптері бар сөздерді дұрыс айтады, жазады.

Оқушылардың көбісі:
- Я,Ю әріптері бар сөздерді дұрыс жазуға дағдыланады, сөздік қорларын дамытады..

Оқушылардың кейбіреуі:
- Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Ойлау деңгейлері
Білу
Түсіну
Қолдану
Бағалау критерийлері

Я,Ю әріптерінің емлесін сақтайды және жазады
Үлгі бойынша жай сөйлемдер құрастырады
Тілдік мақсат
(тілдік емес пәнге)

Пәндік лексика және терминдер
Оқушыларды қоршаған орта материалдарының көмегімен Я туралы түсінік беруден басталады.

Талқылауға арналған сұрақтар:
- Я,Ю әріптерінің жазылуында қандай айырмашылық бар?
- Я,Ю әріптерінде неше әріп неше дыбыс бар?
- Я,Ю әрпі қандай дыбыстардан құралған?
-- Қазақ тілінде я әрпі сөздің қай буынында көп кездеседі?

Құндылықтарды дарыту
<<Мәңгілік Ел>> жалпы ұлттық идеясын басшылыққа ала отырып, белсенділігі жоғары , бәсекеге қабілетті тұлғаны тәрбиелеу
Пәнаралық байланыстар
Бұл бөлім <<Әдебиеттік оқу>>,көркем еңбек, дүниетану пәндерімен сабақтастық байланыста жүргізіледі.
АКТ қолдау дағдылары
Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар

Бастапқы білім
Сөздегі й,и әріптерін дұрыс жазуына байланысты тапсырма орындау. Алдынғы өткен әріптерді біледі
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Жоспарланған іс-әрекеттер
Дереккөздер/
Ресурстар

Сабақтың басы
3 минут

Үй тапсырмасын сұрау кезеңі
4 минут

Сабақтың ортасы
20 минут

3 минут

3 минут

Ұйымдастыру кезеңі:
Психологиялық дайындық
-Кел, жаныма тұр, сыныптас,
Өз алақаныңды маған аш.
Міне менің қолым бос,
Жылуыма жылу қос.

Топқа бөлемін : <<Билеттер арқылы>> топқа бөлінеді. Оқушыларды кассадан билеттер алып, 1,2,3 вагондарға бөлініп отрады.
Мақсаты:Оқушылардың сын тұрғысынан ойлау қабілеттерін дамыту.
1-топ:
<<Бақыт>> вагоны
2-топ:
<<Сүйіспеншілік>> вагоны
3-топ:
<<Жарқын өмір>> вагоны

Жұмыс ережесімен келісу
Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!
Уақытты үнемдейміз!
Нақты,дәл жауап береміз!
Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!
Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

Өткенді пысықтау: Ой шақыру
(ТЖ) <<Кластер>> әдісі
Мақсаты: Идеялар мен ақпараттардың арасындағы байланыстарды жинақтау, тұжырымдау.
Мазмұны: Сөздегі й,и әріптерін дұрыс жазуына байланысты тапсырма орындау.
Әр топқа берілген сызбаларды орындайды.
1-топ:<<Сәйкестендір>> :
1.
тү...е
и
2.
...т
о
3.
К...ім
й
4.
...йнау
й
5.
Кө...лек
і
6.
...лгіш
ы
7.
Ад...м
и
8.
Ти...н
о
2-топ:<<Көп нүктенін орнына й,и әріптерінің тиістісін қой>>
А..., а..., А...дарба...,
...ір мү...із с...ырыңды
Ү...іңе а...да... бар.
3-топ:Сызба арқылы қос:Тыңдалым және айтылым Сабақ тақырыбы және оқу мақсаттары таныстырылып,бағалау критерийлері айтылады.
<<Ой қозғау>>
Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу Топпен жұмыс жасау:
Жұмбақ
Қоянда бар,
Қайыңда жок.
Қиярда бар,
Қиында жоқ. (Я әрпі)
Аюда бар,
Қаскырда жок.
Оюда бар,
Баскүрда жок. (Ю)
Мақсаты: Я. Ю әріптерінің жазылуы

Негізгі бөлім:
(МК, Т). <<Дауыстап ойлау>> әдісі
Мақсаты: Оқушыларды дұрыс тындауға ынталандырады. Оқылым, тындалым дағдылары қалыптасады. Ойлау қабілеті дамиды, сөздік қоры молаяды. Жаңа білімге деген қызығушылығын арттыру.
Білімді меңгерту. Сызбамен жұмыс. Я- /й+а/, Ю- /й+у/ Жазылғанда я, ю әріптері жазылады. Айтқанда йу, йа дыбыстары естіледі.
- Қане, оқушылар я, ю дыбыстары естілетін сөздерді айтайық. Осы дыбыстар сөздердің қай жерінде орналасқан? Аю,ою,есею көркею,т.б.
Тақырыпты ашу мақсатында:
Тақтаға суреттер ілінеді,суретте не көріп тұрмыз,(аю,ою) Аю, қоян -жабайы жануар,орманда мекен етеді.Ою-қазақы ұлттық нақышымыз,ою-тақия өрнектер ұлттық кимдерде,әшекей-бұйымдарда безендіру үшін қолданылады.
Ереже:Сөде йа,йу дыбыстары естілгенімен, жазуда олардын орнына я,ю әріптері жазылады: мая сая,тақия,аю, қию,ою
Есінде сақта: Сөздегі и әріпінің соң а жазылмайды, я жазылады; мия,тақия,Әлия
Сөздегі и әріпінің соң у жазылмайды, ю жазылады; қию, жаю,ою
1-тапсырма
АЖ
<<Сұрақ ілмегі>> әдісін пайдалана отырып жаттығуды орындау.
Мақсаты:Оқушының ойын ашық білдіруге дағдыландыру.Сөздік қорларын дамыту.
Мазмұны: Жаттығу көркемдеп жазу, Суреттегі заттардың атауын жазады,қойылған сұрақтарға жауап береді.
Суреттегі заттардың атауын жаз.

Бағалау критерий
Дескриптор
Я,Ю әріптерінің емлесін сақтайды және жазады
-Берілген суреттердің ішінен я,ю әріптерін таба алады
қай жерден кездестіруге болатынын айтады
-Заттардың атауын қатесіз жазады

ҚБ: :

2-тапсырма
Ө
Саралап оқытудың <<тапсырма>> тәсілі
<<Ойлан,бірік,бөліс>>әдісін пайдаланып,тапсырманы орындау.
Мақсаты:Денгейлік тапсырма беру арқылы білімдерін дамыту
Мазмұны: Суреттен я,ю дыбысы бар сөздерді табуып сол сөздерге сөйлем құрау, дыбыстық талдау жасау, сурет бойынша мәтін құрату.
А.суреттен я ю әріпі бар сөзер тауып сөйлем құра
В. Аю қоян сөздеріне дыбыстық талдау жаса
С.Кейбір оқушылар суретке мәтін құрайды

Бағалау критерийі
Дескриптор:
Үлгі бойынша жай сөйлемдер құрастырады
Суретке қарап сөйлем құрайды
Дыбыстық талдау дасай алады.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.

Қалыптастырушы бағалау:
Сергіту сәті: Сергіту сәті <<Қыдырып қайтайық>>

3-тапсырма
Ж.Ж
<<Кім жылдам>> ойыны арқылы суреттерге қарап сөзжұмбақты шешу. Шешуіндегі сөзден я,ю әріпін тауып сөйлем құрау .
Мақсаты:Оқушыларды жылдамдыққа дағдыландыру.Ойлау қабілетін арттыру.
Мазмұны:Үш топ оқулықтағы сурет бойынша сөзжұмбақты шешеді.

4

1

3

Бағалау критерийі
Дескриптор:
Я,Ю әріптерінің емлесін сақтайды және жазады
Сөзжұмбақты шешеді
Жазудағы нормаларды сақтап жазады
Қалыптастырушы бағалау:

/

Дәптермен жұмыс

Сабақтың соңы
5 минут

Кері байланыс Сабақты қорыту
2 минут
4-тапсырма.
ҰЖ
Белсенді әдіс-тәсілдің
<<Қорытынды шығару жəне есте сақтау:>>әдісін пайдаланып,тапсырманы орындау.
Мақсаты:Оқушыларды бірігіп, ойларын жинақтап Жұмбақты оқып, шешуін тап. Екі сөздегі әріптердін (я,ю) ұқсастығын айтады
1. 2.
Қалқиып ұзын құлағы, Үстінен тоны түспеген,
Елеңдеп қорқып тұрады. Сонда да араз қыспенен.

Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, ағашқа жабыстырады

Бағалау критерийі
Дескриптор:
Я,Ю әріптерінің емлесін сақтайды және жазады
-жұмбақтың шешуін табады;
Екі сөздегі әріптердін (я,ю) ұқсастығын айта алады
Қалыптастырушы бағалау:
<<Жарайсың,жақсы>> күлегештермен бағалап,мақтау-мадақтау сөзін пайдаланамыз.
5-тапсырманы үйге алу.Жаңылтпаштың қатесін түзеп,көркемдеп көшіріп жаз.
Оқушылардың барлығы
Белсенді оқытудың <<Қорытынды шығару және есте сақтау>> әдісімен <<Өз орнынды тап>> ойыны арқылы сабақты бекітемін.
Мақсаты:Сабақты қорытындылауға арналған тапсырмаларды орындату.
Мазмұны:Барлық оқушы бір сөз жазылған қағазды алып,тиісті қалтаға салады.
<<Өз орнынды тап>>
я
ю

ұя

сия
Аян
шаян

ою

Қою
Жаю

қию

Бүгінгі сабақтан я,ю әріптерінің жазылу емелесі мен айтылуына қарай,басқа әріптерден ерекшеліктері бар екенін түсінеді.сөзге дыбыстық талдау жасай алады. суретке қарап сөйлем құрай алады.Сөз жұмбақты шешіп үйренеді.
Аю, қоян орманда өмір сүретін жабайы жануарлар. Табиғатта кездесетін барлық жан-жануарларды қорғау қажеттігіне қысқаша түсінік беру.

Топтардың белсене қатысуына қарай <<Жарайсың>> "Өте жақсы", "Сен тамашасын" мақтау мадақтау сөздерін пайдалана отырып күлегештермен бағалаймын
<<Білім ағашы>> кері байланыс

Саралау - оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?
Саралау әдісінің <<тапсырма>>тәсілін алдым мұның құрамына білім деңгейі әр түрлі оқушылар кіреді
Әрбір жеке оқушының қажеттілігін соның ішінде айтылым жазылым дағдыларын қанағаттандыру мақсатында <<Ойлан,бірік,бөліс>> әдісінің тапсырмаларын беру арқылы жоспарладым:
А.суреттен я ю әріпі бар сөзер тауып сөйлем құра
В. Аю қоян сөздеріне дыбыстық талдау жаса
С.Кейбір оқушылар суретке мәтін құрайды
Оқушылырдың қәжеттіліктеріне қарай көмек қажет пе? Мұғалім,деңгейі жоғары оқушылар, деңгейі жақсы оқушылар, денгейі орташа оқушыларға суреттер арқылы сұрақ қоя отырып қызығушылықтарын ояту

Бағалау-оқушы
білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
<<Үш шапалақ>> арқылы бағалайды. <<Бас бармақ>> тәсілі арқылы (ауызша)
Жұптар <<Жұлдызша>> тарату арқылы бағалайды.
<<Күлегештер>> арқылы бағалау. <<От шашу>> арқылы бағалау. Оқушылар алдыларындағы стикерлерді " " жапсырады.
Үш мақсат бойынша бойынша қате ұғымдар мен сәтті берілген жаңа ұғымдар талқылана отырып <<Білім ағашы>> арқылы кері байланыс жүргізіледі. Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырып сабақты аяқтаймын

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Денсаулық сақтау технологиясы арқылы.
Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері
Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары

Ұқсас жұмыстар
Доп ойыншылардың біреуінің қолында
Сабақ мақсаттары. Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Теңдеулерді шешіңіздер
Қай түзу перпендикуляр түзу
Сабақ тақырыбы Шексіз кемімелі прогрессияның қосындысы
Қар кесегін алысқа және дәлдеп лақтыру
Сабақ мақсаттары. Оқушының әрекеті
Көрсеткішті және логарифдік функциялар қасиеттері
Сабақ мақсаттары. Сабақтың басы
Тәуелсіз Қазақстанның халықаралық қауымдастыққа кірігуі
Пәндер