Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Бағалау тәсілі

IІІ ТОҚСАН 40 МИНУТҚА ЖОСПАРЛАНҒАН ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР

Алматы облысы,
Талғар ауданы
№ 40 орта мектебі
Жумагулова Назгүл Ережеповна

Пән: Дүниетану Мектеп: №37
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: : Жанды табиғат
Бөлімше: 2.1 Өсімдіктер

Күні: 07.06. 2019 Мұғалімнің аты-жөні: Жумагулова Н.Е.

Сынып:2 Қатысқандар саны: 24
Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы:
Өсімдіктер тобы

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
2.2.1.1 өсімдіктердің әр түрлі жағдайларда өсу мүмкіндіктерін зерттеу;

Сабақ мақсаттары
Барлық оқушы: : өсімдіктердің әр түрлі жағдайларда тіршілік ететінін біледі;

Оқушының көпшілігі: мекен ету ортасына байналысты өсімдіктердің тіршілігін салыстыра сипаттайды

Оқушылардың кейбірі: өсімдіктердің табиғи жағдайларға бейімділігі туралы зерттей алады.
Ойлау деңгейлері
Білу,түсіну, қолдану,жинақтау
Бағалау критерийлері

Өсімдіктердің тіршілік ету ортасын біледі.
Зерттеу арқылы өсімдіктердің өсу мүмкіндіктерін анықтайды.
Тілдік мақсат
(тілдік емес пәнге)
Өсімдік топтарын салыстырып, олардың ұқсастығы мен айырмашылығын атайды;

Пәндік лексика және терминдер

Өсімдік-растение-plant
Суда, жайылымда, далада, шөлде өсетін өсімдіктер, жарықсүйгіш, көлеңкеге төзімді
Талқылауға арналған сұрақтар:

* Өсімдікке жылу мен жарықтың қаншалықты маңызы бар?
Ашық жерде өсетін қарағай орманда өсетін қарағайдан өзгеше болуының себебі неде?
Құндылықтарды дарыту
Топтық жұмыс барысында ынтамақтастыққа, бірін-бірі тыңдауға, құрметтеуге дағдыланады. Ұжымдық жұмыс барысында табиғатты қорғау, сақтаудың маңызды екенін түсінеді
Пәнаралық байланыстар
Қазақ тілі, дүниетану
АКТ қолдану дағдылары
Интернет-ресурстар,дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу.

Бастапқы білім
Жабайы және мәдени өсімдіктерді ажыратады. Өсімдіктердің
тіршілігіне қажет жағдайларды (ауа, су, жарық, жылу, қорек) біледі.
Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтың жоспарланған іс-әрекеттер
Дереккөздер/
Ресурстар

Сабақтың басы

8минут

Білу және түсіну

Белсенді оқыту
Сұрақ қою және талқылау тәсілі
Психологиялық ахуал:
Оқушылар колдарындағы гүлдерді сыйлау арқылы бір-біріне жылы лебіздерін білдіру.
Топқа бөлу:
1-топ дала өсімдігі,
2- топ шөл өсімдігі,
3- топ тау өсімдігі

Жұмыс ережесін келісу
* Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!
* Уақытты үнемдейміз!
* Нақты,дәл жауап береміз!
* Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!
* Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

ҮТ <<Бірге ойлаймыз >>әдісін қолдана отырып үй тапсырмасын бекітемін.
* Өсімдікке жылу мен жарықтың қаншалықты маңызы бар?
Ашық жерде өсетін қарағай орманда өсетін қарағайдан өзгеше болуының себебі неде?
ҚБ <<От шашу>>әдісі арқылы бағалау
Ширату тапсырмасы.
Белсенді оқу <<Сұрақ кою және талқылау>> (топтық) Айтылым Тыңдалым
Оқушылар біз жаңа қандай топтарға бөліндік? (оқушылар топ аттарын айтады)
* Бұл өсімдіктер неге былай топқа бөлінген деп ойлайсыңдар? (оқушылардың ықтимал жауаптары)
* Өсімдіктер қандай жерлерде кездеседі балалар? (оқушылардың ықтимал жауаптары)
Демек, бүгінгі біздің тақырыбымыз <<Өсімдік топтары>> деп аталады. Өсімдіктер шөлде де, суық тундрада да, тау бөктерінде де, далада да өсе алады. Олар сол жердің табиғи жағдайына бейімделген
Жаңаны ашу.

Белсенді оқытудың<<Сұрақ қою және талқылау>>тәсілін қолданамын. Барлық оқушылардың сабаққа қатысып отырғанына көз жеткізе отырып, олардың тапсырманы орындау барысында түсініктеме беруін сұрай отырып,олардың білімін дамыту сындарлы әрекет етуіне ықпал жасаймын
Себеттегі гүлдер
Көңілді әуен

Интерактивті тақтадан өсімдік суреттерін көрсету
Сабақтың ортасы
25 минут
Қолдану кезеңі
Белсенді оқыту
Нұсқау беру және айту тәсілі

Саралау

1 тапсырма
Топтық жұмыс
ТА
Белсенді оқытудың <<ДЖИКСО>> әдісін қолдана отырып.Әр топ өз топ аттарына атап,оларға сипаттама беріп өз дәлелдемелерін қорғайды
1-топ: шөл өсімдігі
2-топ: Су өсімдігі
3-топ: Дала өсімдігі құрастырады

Қызыл көз- орташа
Сары көз-жақсы
Жасыл көз- керемет

Бағалау критерийлері
Дескриптор

Өсімдіктердің тіршілік ету ортасын біледі.

Өсімдіктердің тіршілік ету ортасын анықтай алады.
Өсімдік атауын біледі,атай алады.

ҚБ: Бағдаршам әдісі.
Карточкалар тақырыпты түсінгенін көрсету үшін пайдалануға болады. ( Жасыл түс- барлығы түсінікті, Сары түс- жартылай түсінікті, сұрақтарым бар. Қызыл түс- мүлде түсінбедім.

2 тапсырма
Жүптық жұмыс
Жазылым
Саралау тапсырма <<Зерделеу және зерттеу>> кезеңі
Кез келген өсімдік туралы кішігірім зерттеу жұмысын жүргізу.Барлық топқа бірдей өсімдіктің аты беріледі.Суретін салу.
1 топ: Сол өсімдіктің тіршілігіне қолайлы жағдайларын жазу.
2топ: Өсімдік тіршілікке қалай бейімделген
3топ:Өсімдік туралы жұмбақ,өлең ойлап немесе тауып жаз.
Төменгі деңгей: Суретін салады
Ортаңғы деңгей: Суретін салады.Өсімдік туралы айтады
Жоғарғы деңгей: өлең ойлап табады.
Суретін салады. Өсімдік туралы айтады.

Бағалау критерийлері
Дескриптор

Зерттеу арқылы өсімдіктердің өсу мүмкіндіктерін анықтайды.

Өсімдіктерді салыстыра алады
Зерттеу нәтежесіне сүйеніп қорытынды жасай алады.
Зерттеу нәтежесіне қарай өсімдіктердің қай жерге бейім екенін анықтай алады.

Қалыптастырушы бағалау: <<Бәйтерекке көтерілу>>
Берілген суреттерді орналастырады бірнеше алған оқушылар-<<Бәйтерек>> шарына;
Бір-екі суретті зерттегендер- ортаңғы бөлігіне, Жауаптары толық болмағандар алғандар-төменгі қабатына көтерілу дәрежесіне ие болады

Сабақтың соңы
7 минут
Кері байланыс
Саралау
Бағалау тәсілі

Рефлексия
<<Тазалық>> әдісі.

Сандық-тақырып бойынша алған керекті ақпаратты сандыққа салыңыздар
Қоқыс жәшігі- сабақтағы керек емес болған, артық дүниені қоқыс жәшігіне салыңыздар
Еттартқыш- бүгінгі ақпараттың ішінде әлі оқуым керек, толықтыруым керек. Дегендері болса, еттартқышқа салыңыздар
Сандық,
Қоқыс жәшігі,
Еттартқыш
Саралау - оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?
Сыныптағы саралау жұмыстарының жалпы ортақ қабылданған жеті тәсілінің ішінен, диалог және қолдау көрсету, бағалау тәсілдерін , <<Белсенді оқытудың>> ішінен қорытынды шығару және есте сақтау, нұсқау беру және айту,сұрақ қою және талқылау, <<Саралаудың>> қарқынды бағалау тәсілдерін өз сабағымда пайдаланамын.Бұл тәсілдер арқылы оқушыларға қолдау көрсете отырып, деңгейлеріне қарай тапсырмалар дайындым.Оқушыларға саралау тапсырмаларын бере отырып, қабілеттеріне қарай орындалған жұмыстарын мадақтап, ынталандыра отырып, нәтижеге қол жеткіземін
Бағалау-оқушы
білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Тапсырмаларға байланысты берілген дескрипторларға қарай отырып, <<Бағдаршам>>, <<Бәйтерекке көтерілу>>, арқылы бағалап, оқушыларды ң оқуға деген ынталарын арттырып отырамын
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Жазу кезінде дұрыс отыру, қаламды дұрыс ұстау және оқулықты дұрыс пайдалану керектігін айтып отырамын.
Әрқашан денсаулыққа пайдалы сергіту жаттығуларын жасатып отырамын.
Сонымен қатар қауіпсіздік ережелерін естен шығармау керектігін айтып отырамын

Саралау - оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?
Сыныптағы саралау жұмыстарының жалпы ортақ қабылданған жеті тәсілінің ішінен, диалог және қолдау көрсету, бағалау тәсілдерін , <<Белсенді оқытудың>> ішінен қорытынды шығару және сете сақтау, көрсету және модельдеу,бекіту және қолданысқа енгізу,сұрақ қою және талқылау тәсілдерін өз сабағымда пайдаланамын.Бұл тәсілдер арқылы оқушыларға қолдау көрсете отырып, деңгейлеріне қарай тапсырмалар дайындадым.Оқушыларға саралау тапсырмаларын бере отырып, қабілеттеріне қарай орындалған жұмыстарын мадақтап, ынталандыра отырып, нәтижеге қол жеткіземін
Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Тапсырмаларға байланысты берілген дескрипторларға қарай отырып, <<Бағдаршам>>, <<Бәйтерекке көтерілу>>, <<Гендірлік>> , <<Жұлдызша>>, <<Үш шапалақ>> арқылы бағалап, оқушылардың оқуға деген ынталарын арттырып отырамын
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Жазу кезінде дұрыс отыру, қаламды дұрыс ұстау және оқулықты дұрыс пайдалану керектігін айтып отырамын.
Әрқашан денсаулыққа пайдалы сергіту жаттығуларын жасатып отырамын.
Сонымен қатар қауіпсіздік ережелерін естен шығармау керектігін айтып отырамын

Саралау - оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?
Сыныптағы саралау жұмыстарының жалпы ортақ қабылданған жеті тәсілінің ішінен, диалог және қолдау көрсету, бағалау тәсілдерін , <<Белсенді оқытудың>> ішінен қорытынды шығару және есте сақтау, нұсқау беру және айту,сұрақ қою және талқылау, <<Саралаудың>> қарқын,бағалау тәсілдерін өз сабағымда пайдаланамын.Бұл тәсілдер арқылы оқушыларға қолдау көрсете отырып, деңгейлеріне қарай тапсырмалар дайындадым.Оқушыларға саралау тапсырмаларын бере отырып, қабілеттеріне қарай орындалған жұмыстарын мадақтап, ынталандыра отырып, нәтижеге қол жеткіземін
Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Тапсырмаларға байланысты берілген дескрипторларға қарай отырып, <<Бағдаршам>>, <<Бәйтерекке көтерілу>>, <<Жұлдызша>>арқылы бағалап, оқушыларды ң оқуға деген ынталарын арттырып отырамын
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Жазу кезінде дұрыс отыру, қаламды дұрыс ұстау және оқулықты дұрыс пайдалану керектігін айтып отырамын.
Әрқашан денсаулыққа пайдалы сергіту жаттығуларын жасатып отырамын.
Сонымен қатар қауіпсіздік ережелерін естен шығармау керектігін айтып отырамын
Рефлексия
Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері
орындалды ма?
Бүгін оқушылар не үйренді?
Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?
Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?
(тапсырмалар сәйкес болды ма?)
Уақытты қалай пайдаландым?
Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

Сабақ оқу мақсаттарына бағытталып құрылған
Сабақтың мақсаттарын дұрыс қолдана тиімді оқудың әдістері мен саралау тәсілдерін пайдаланып мақсатқа жеттім
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталып, әр түрлі қызықты тапсырмалар орындалды
Сабақ құрылған жоспар бойынша өткізілді

Уақытты тиімді пайдаландым
Өзгеріс енгізілмеді
Қорытынды бағалау
Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)
1: Оқушылардың қабілетіне қарай тапсырмалардың берілуі
2:Акт-ні тиімді пайдаландым
Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың бұдан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:Математикалық терминдерді қолдана білу
2:Уақытпен жұмыс істей білу
Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?
1:Оқушылардың өз бетінше ізденіп, қосымша жұмыс істеуге мүмкіндік туғызу

Ұқсас жұмыстар
Уақытты анықтау не үшін қажет
Жыл мезгілдері жануарларға қалай әсер етеді
Қараңғы қай кезде қажет
Электр
Қазақстанның Қызыл кітабы
Қазір ғарышты қалай зерттейді
Әдеби тіл және мәтін
Жануарлар тірі ағзалар
Адамдар ғарышты қалай зерттеді
Жамбыл шығармашылығының ерекшелігі
Пәндер