Оқушыларды топтарға топтастыру

40 МИНУТҚА ЖОСПАРЛАНҒАН ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР

Алматы облысы

Талғар ауданы

І. Жансүгіров атындағы № 37 ЖББ орта мектебі

Карагизова Гүлнар Толеубековна

Пән: Дүниетану Мектеп: «№37ЖОББМ» КММ

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мен және қоғам

Бөлімше

1. 6 Мерекелер

Күні: Мұғалімнің аты - жөні: Карагизова Гүлнар. Т

Сынып: 2 Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Пән:ДүниетануМектеп:«№37ЖОББМ» КММҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:Мен және қоғамБөлімше1. 6 МерекелерКүні:Мұғалімнің аты - жөні:Карагизова Гүлнар. ТСынып:2Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Сабақтың тақырыбы
Мемлекеттік мейрамдар
Пән:ДүниетануМектеп:«№37ЖОББМ» КММҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:Мен және қоғамБөлімше1. 6 МерекелерКүні:Мұғалімнің аты - жөні:Карагизова Гүлнар. ТСынып:2Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Осы сабақта арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
2. 1. 6. 1 таңдауы бойынша ҚР ұлттық және мемлекеттік мерекелерінің мәнін түсіндіру
Пән:ДүниетануМектеп:«№37ЖОББМ» КММҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:Мен және қоғамБөлімше1. 6 МерекелерКүні:Мұғалімнің аты - жөні:Карагизова Гүлнар. ТСынып:2Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Сабақ мақсаттары
Оқушылардың мемлекеттік мейрамдардың маңыздылығын түсіндіре отырып танымдық қабілеттерін дамыту.
Пән:ДүниетануМектеп:«№37ЖОББМ» КММҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:Мен және қоғамБөлімше1. 6 МерекелерКүні:Мұғалімнің аты - жөні:Карагизова Гүлнар. ТСынып:2Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны::

Барлық оқушылар :Қазақстан Республикасының мемлекеттік және ұлттық мерекелердің мәнін түсінеді, атауларын білу

Көптеген оқушылар :Мемлекеттік және ұлттық мейрамдарды әңгімелейді, сұрақтарға жауап бере отырып, сипаттап, салыстырып, ұқсастығы мен ерекшеліктерін айтып шығу.

Кейбір оқушылар: Наурыз мейрамы қосымша дереккөздеріне дәлелдер келтіреді және отбасында айтылатын тілектердің мағынасын аша алу

Пән:ДүниетануМектеп:«№37ЖОББМ» КММҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:Мен және қоғамБөлімше1. 6 МерекелерКүні:Мұғалімнің аты - жөні:Карагизова Гүлнар. ТСынып:2Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Ойлау деңгейлері
Білу және түсіну
Пән:ДүниетануМектеп:«№37ЖОББМ» КММҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:Мен және қоғамБөлімше1. 6 МерекелерКүні:Мұғалімнің аты - жөні:Карагизова Гүлнар. ТСынып:2Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Бағалау критерийі

Қазақстан Республикасының мемлекеттік және ұлттық мерекелерді біледі.

Ұлттық немесе мемлекеттік мерекенің мағынасын сипаттайды.

Пән:ДүниетануМектеп:«№37ЖОББМ» КММҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:Мен және қоғамБөлімше1. 6 МерекелерКүні:Мұғалімнің аты - жөні:Карагизова Гүлнар. ТСынып:2Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Тілдік мақсат

- Мемлекеттік және ұлттық мейрамдар туралы алынған ақпаратты саралайды. Наурыз мерекесінің мағынасын түсіндіреді, дереккөздерді пайдаланады, сипаттайды.

Пәнге қатысты лексика мен терминология:

Ұлттық дәстүр, бата, мемлекеттік мейрам, ұлттық мейрам, алтыбақан, айтыс

Диалогке /жазылымға қажетті тіркестер:

- Мемлекеттік және ұлттық мейрамдардың ерекшеліктері

- Наурыз мейрамы қашан тойланады?

Пән:ДүниетануМектеп:«№37ЖОББМ» КММҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:Мен және қоғамБөлімше1. 6 МерекелерКүні:Мұғалімнің аты - жөні:Карагизова Гүлнар. ТСынып:2Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Пәндік лексика және терминдер

Наурыз мерекесі;

Наурыз көже;

Пән:ДүниетануМектеп:«№37ЖОББМ» КММҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:Мен және қоғамБөлімше1. 6 МерекелерКүні:Мұғалімнің аты - жөні:Карагизова Гүлнар. ТСынып:2Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Талқылауға арналған сұрақтар:

- Мемлекеттік және ұлттық мейрамдардың қандай ерекшеліктері бар?

-Неліктен көктемде тойланады?

-Наурыз мерекесі неліктен ұлттық мейрам болып аталады?

-Наурыз мейрамында қандай салт-дәстүрлер көрініс табады?

-Өз отбасында қандай бата-тілек естисіңдер?

Пән:ДүниетануМектеп:«№37ЖОББМ» КММҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:Мен және қоғамБөлімше1. 6 МерекелерКүні:Мұғалімнің аты - жөні:Карагизова Гүлнар. ТСынып:2Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Құндылықтарды дарыту
«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының құндылықтарының бірін ескере отырып, оқушыларға Қазақстан Республикасының әр азаматының патриоттық борышы - Қазақстан халқының достық пен келісім дәстүрін сақтап, ұлғайтып, ұрпақтан ұрпаққа берілуі - ол отбасындағы ынтымақтастық пен сыйластықтан басталатынын түсіндіру.
Пән:ДүниетануМектеп:«№37ЖОББМ» КММҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:Мен және қоғамБөлімше1. 6 МерекелерКүні:Мұғалімнің аты - жөні:Карагизова Гүлнар. ТСынып:2Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Пәнаралық байланыстар
Өзін-өзі тану, әдебиеттік оқу, қазақ тілі
Пән:ДүниетануМектеп:«№37ЖОББМ» КММҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:Мен және қоғамБөлімше1. 6 МерекелерКүні:Мұғалімнің аты - жөні:Карагизова Гүлнар. ТСынып:2Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: АКТ-ны қолдану дағдылары
Интербелсенді тақта
Пән:ДүниетануМектеп:«№37ЖОББМ» КММҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:Мен және қоғамБөлімше1. 6 МерекелерКүні:Мұғалімнің аты - жөні:Карагизова Гүлнар. ТСынып:2Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Алдыңғы білім
Отбасылық мерекелері туралы білімдері. Мерекелерді тойлау кезінде қауіпсіздік сақтау ережелері.
Пән:ДүниетануМектеп:«№37ЖОББМ» КММҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:Мен және қоғамБөлімше1. 6 МерекелерКүні:Мұғалімнің аты - жөні:Карагизова Гүлнар. ТСынып:2Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Пән:ДүниетануМектеп:«№37ЖОББМ» КММҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:Мен және қоғамБөлімше1. 6 МерекелерКүні:Мұғалімнің аты - жөні:Карагизова Гүлнар. ТСынып:2Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны::

Сабақтың басы

8 минут

Психологиялық дайындық

Оқушылар «Шаттық шеңберіне» жиналады.

Оқушылар гүл сыйлау арқылы бір-біріне тілек тілейді.

Оқушыларды топтарға топтастыру .

1-топ «Мейрамдар »

2-топ«Наурыз мерекесі»

3-топ «Ұлттық салт -дәстүр»

ҮТ: « Тосын сұрақтар» әдісі

«Қауіпсіздік ережелері»тарауы бойынша білімді нақтылауда әр оқушыға үй тапсырмасын тексеруде таратпа материалдар таратылады. Берілген тапсырмада сұрақтардың жауабын шартты белгілер арқылы белгілеңдер.

Йя +

Жоқ -

1. Тиым салынған жерлерде шомылуға болады ма?-

2. Әр сабақтан кейін 5-10мин үзіліс жасау керек+

3. Үзіліс кезінде жүгіруге болмайды+

4. Өрт шыққанда мектепте отыру қажет-

5. Денсаулық үшін дұрыс тамақтану қажет+

ҚБ: «Жетістік баспалдағы»

Бейнежазбада «Әли мен Айя» Ұлыстың ұлы күні - Наурыз мейрамы туралы көрсетіп, сабақ тақырыбына байланысты сұраққа жауап ала отырып, жаңа тақырыптың оқу мақсатымен танысуға мүмкіндік беру.

Қолданылған әдіс - тәсіл: «Ой қозғау»

Дескриптор:

-Наурыз мерекесінің ерекшелігін сипаттай алады

-Наурыз мейрамы жыл басы екендігін дәлелдей алады.

ҚБ: «От шашу» әдісі

Бейнеролик

viyoutube. co,

интербелсенді тақта,

Похожее изображение

Похожее изображение

Пән:ДүниетануМектеп:«№37ЖОББМ» КММҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:Мен және қоғамБөлімше1. 6 МерекелерКүні:Мұғалімнің аты - жөні:Карагизова Гүлнар. ТСынып:2Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны::

Сабақтың ортасы

24 минут

1 тапсырма

« Сұрақ - жауап»

Айтылым

ЖЖ

Суретте қандай мерекелер бейнеленген?

Бұл мерекелер туралы не білесің? Дереккөздерден мерекелердің бірі туралы ақпарат жинақта және түсіндір. Мерекенің мағынасын сипаттап, әңгімелеп айт.

:
:

ҚБ: «Бас бармақ»

http://tsofan.ru/uploads/posts/2015-03/1426298304_images.jpg

2 тапсырма

Топтық жұмыс

«Ойлан. Жұптас. Талқыла». Оқушылар топқа бөлінеді. Қазақстанның негізгі ұлттық мерекелерін жұпта, сосын топта талқылайды. Әрбір топ осындай екі мерекені ұсынуы және талқылауы тиіс:

 Бұл қандай мереке?

 Өзің және отбасың мерекеге қалай дайындалады?

 Оларды қалай тойлайсыңдар?

 Осы мерекелерге байланысты қандай әңгімелер, мақал-мәтелдер, музыка мен билер мен ұлттық спорттық ойындарды білесіңдер?

 Ең сүйікті болып табылатынын мерекелеріңді атаңдар?

«Венн диаграммасы» стратегиясы. «Наурыз» және «Жаңа жыл» мерекесін салыстырып, ұқсастығы мен ерекшеліктерін айт

:
:

ҚБ: асық

Сергіту сәті: «Қара жорға» биі

3 тапсырма

Саралаудың - тапсырма тәсілі

«Сиқырлы конверт» әдіс

Үш конверт дайындалады. Жазылым

Мақсаты: Оқушылардың дейгелерін анықтай отыры есте сақтау және оқуға деген қызығушылықтарын арттырамын.

Барлық оқушылар

« Аяқталмаған сөйлем»

. . . мерекесі жыл басы. . Бүгін Қазақстан халқы . . . ынтымақ пен бірлік күнін тойлап жатыр. Ұлы Отан соғысының ардагерлері үшн ерекше мейрам . . .

Көпшілігі:

Кез-келген мемлекеттік мерекеге сипаттама бер.

Кейбірі: https://arhivurokov.ru/kopilka/up/html/2017/04/01/k_58dfa12c1e9a7/img_user_file_58dfa12c8c91b_4.jpg

Ребусты шеш

Шағын әңгіме құрастыр.

Қ. Б. «алмалар»

:
:
Картинки по запросу наурыз мерекесі туралы
http://kostanaytany.kz/wp-content/uploads/70-zhyl-520x245.jpg Картинки по запросу тәуелсіздік күні
Бағалау критерий
Дескриптор
Ұлттық немесе мемлекеттік мерекенің мағынасын сипаттайды.

-суретте бейнеленген мереке атауларын біледі, жазады;

-таңдалған мереке туралы ақпарат айтады

-мерекенің мағынасын сипаттап, әңгімелей алады.

Бағалау критерий
Дескриптор
Ұлттық немесе мемлекеттік мерекенің мағынасын сипаттайды.

Мемлекеттік және ұлттық мейрамдарды ажыратады.

- Мейрамдар туралы ойларын жинақтай алады.

Ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтайды, сипаттайды

Бағалау критерий
Дескриптор
Ұлттық немесе мемлекеттік мерекенің мағынасын сипаттайды.

-Мемлекеттік мейрам түрлерін ажыратады.

-Көп нүктенің орындарын толықтырып жазады.

-Мемлекеттік мерекенің бірін таңдап түсіндіреді, сипаттайды.

- Ребусты шешіп, әңгіме құрастырады.

Оқулық, қарындаш, мәтіндік үлестірме тапсырма, А4 қағаз.

Үлестірме сөздер Интербелсенді тақтада

Айтыс . Тәуелсіздік күні . Алтыбақан. Ұлттық киім. Наурыз мейрамы. Ұлттық ойын. Жаңа жыл. Наурызкөже. Ағаш отырғызу. Бата. Интербелсенді тақта

Похожее изображение

Картинки по запросу асық

C:\Users\1\Desktop\images.jpg

Похожее изображение

Пән:ДүниетануМектеп:«№37ЖОББМ» КММҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:Мен және қоғамБөлімше1. 6 МерекелерКүні:Мұғалімнің аты - жөні:Карагизова Гүлнар. ТСынып:2Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны::
Пән:ДүниетануМектеп:«№37ЖОББМ» КММҰзақ мерзімді жоспар бөлімі:Мен және қоғамБөлімше1. 6 МерекелерКүні:Мұғалімнің аты - жөні:Карагизова Гүлнар. ТСынып:2Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны::
Пән:ДүниетануМектеп:«№37ЖОББМ» КММҰзақ

Ұқсас жұмыстар
Дүниетану пәні бойынша ұзақ мерзімді жоспар. 2 сынып
Менің Әуезовім романы
Тақырыпты меңгеруіне қарай бағалау
Африканың халқы және елдері
В1 есебі
Топқа бөлу
Қолға үйретілген аңдар
Жарық жұлдыз
Туған - туысқандар
Мұғалім бақылаушы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz