Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқушыларды топтарға топтастыру
40 МИНУТҚА ЖОСПАРЛАНҒАН ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР
Алматы облысы
Талғар ауданы
І.Жансүгіров атындағы № 37 ЖББ орта мектебі
Карагизова Гүлнар Толеубековна
Пән: Дүниетану Мектеп: <<№37ЖОББМ>> КММ
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мен және қоғам
Бөлімше
1.6 Мерекелер
Күні: Мұғалімнің аты - жөні: Карагизова Гүлнар.Т
Сынып: 2 Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Мемлекеттік мейрамдар
Осы сабақта арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
2.1.6.1 таңдауы бойынша ҚР ұлттық және мемлекеттік мерекелерінің мәнін түсіндіру
Сабақ мақсаттары
Оқушылардың мемлекеттік мейрамдардың маңыздылығын түсіндіре отырып танымдық қабілеттерін дамыту.
Барлық оқушылар:Қазақстан Республикасының мемлекеттік және ұлттық мерекелердің мәнін түсінеді,атауларын білу
Көптеген оқушылар:Мемлекеттік және ұлттық мейрамдарды әңгімелейді,сұрақтарға жауап бере отырып,сипаттап, салыстырып, ұқсастығы мен ерекшеліктерін айтып шығу.
Кейбір оқушылар:Наурыз мейрамы қосымша дереккөздеріне дәлелдер келтіреді және отбасында айтылатын тілектердің мағынасын аша алу
Ойлау деңгейлері
Білу және түсіну
Бағалау критерийі
Қазақстан Республикасының мемлекеттік және ұлттық мерекелерді біледі.
Ұлттық немесе мемлекеттік мерекенің мағынасын сипаттайды.
Тілдік мақсат
-Мемлекеттік және ұлттық мейрамдар туралы алынған ақпаратты саралайды.Наурыз мерекесінің мағынасын түсіндіреді,дереккөздерді пайдаланады,сипаттайды.
Пәнге қатысты лексика мен терминология:
Ұлттық дәстүр, бата,мемлекеттік мейрам,ұлттық мейрам ,алтыбақан, айтыс
Диалогке /жазылымға қажетті тіркестер:
- Мемлекеттік және ұлттық мейрамдардың ерекшеліктері
- Наурыз мейрамы қашан тойланады?
Пәндік лексика және терминдер
Наурыз мерекесі;
Наурыз көже;
Талқылауға арналған сұрақтар:
- Мемлекеттік және ұлттық мейрамдардың қандай ерекшеліктері бар?
-Неліктен көктемде тойланады?
-Наурыз мерекесі неліктен ұлттық мейрам болып аталады?
-Наурыз мейрамында қандай салт-дәстүрлер көрініс табады?
-Өз отбасында қандай бата-тілек естисіңдер?
Құндылықтарды дарыту
<<Мәңгілік Ел>> жалпыұлттық идеясының құндылықтарының бірін ескере отырып, оқушыларға Қазақстан Республикасының әр азаматының патриоттық борышы - Қазақстан халқының достық пен келісім дәстүрін сақтап, ұлғайтып, ұрпақтан ұрпаққа берілуі - ол отбасындағы ынтымақтастық пен сыйластықтан басталатынын түсіндіру.
Пәнаралық байланыстар
Өзін-өзі тану,әдебиеттік оқу,қазақ тілі
АКТ-ны қолдану дағдылары
Интербелсенді тақта
Алдыңғы білім
Отбасылық мерекелері туралы білімдері. Мерекелерді тойлау кезінде қауіпсіздік сақтау ережелері.
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың басы
8 минут
Психологиялық дайындық
Оқушылар <<Шаттық шеңберіне>> жиналады.
Оқушылар гүл сыйлау арқылы бір-біріне тілек тілейді.
Оқушыларды топтарға топтастыру.
1-топ <<Мейрамдар >>
2-топ<<Наурыз мерекесі>>
3-топ <<Ұлттық салт -дәстүр>>
ҮТ: << Тосын сұрақтар>> әдісі
<<Қауіпсіздік ережелері>>тарауы бойынша білімді нақтылауда әр оқушыға үй тапсырмасын тексеруде таратпа материалдар таратылады. Берілген тапсырмада сұрақтардың жауабын шартты белгілер арқылы белгілеңдер.
Йя +
Жоқ -
1.Тиым салынған жерлерде шомылуға болады ма?-
2. Әр сабақтан кейін 5-10мин үзіліс жасау керек+
3. Үзіліс кезінде жүгіруге болмайды+
4. Өрт шыққанда мектепте отыру қажет-
5. Денсаулық үшін дұрыс тамақтану қажет+
ҚБ: <<Жетістік баспалдағы>>
Бейнежазбада <<Әли мен Айя>> Ұлыстың ұлы күні - Наурыз мейрамы туралы көрсетіп, сабақ тақырыбына байланысты сұраққа жауап ала отырып, жаңа тақырыптың оқу мақсатымен танысуға мүмкіндік беру.
Қолданылған әдіс - тәсіл: <<Ой қозғау>>
Дескриптор:
-Наурыз мерекесінің ерекшелігін сипаттай алады
-Наурыз мейрамы жыл басы екендігін дәлелдей алады.
ҚБ: <<От шашу>> әдісі
Бейнеролик
viyoutube.co,
интербелсенді тақта,
Сабақтың ортасы
24 минут
1 тапсырма
<< Сұрақ - жауап>>
Айтылым
ЖЖ
Суретте қандай мерекелер бейнеленген?
Бұл мерекелер туралы не білесің? Дереккөздерден мерекелердің бірі туралы ақпарат жинақта және түсіндір. Мерекенің мағынасын сипаттап, әңгімелеп айт.
Бағалау критерий
Дескриптор
Ұлттық немесе мемлекеттік мерекенің мағынасын сипаттайды.
-суретте бейнеленген мереке атауларын біледі, жазады;
-таңдалған мереке туралы ақпарат айтады
-мерекенің мағынасын сипаттап, әңгімелей алады.
ҚБ: <<Бас бармақ>>
2 тапсырма
Топтық жұмыс
<<Ойлан. Жұптас. Талқыла>>. Оқушылар топқа бөлінеді. Қазақстанның негізгі ұлттық мерекелерін жұпта, сосын топта талқылайды. Әрбір топ осындай екі мерекені ұсынуы және талқылауы тиіс:
* Бұл қандай мереке?
* Өзің және отбасың мерекеге қалай дайындалады?
* Оларды қалай тойлайсыңдар?
* Осы мерекелерге байланысты қандай әңгімелер, мақал-мәтелдер, музыка мен билер мен ұлттық спорттық ойындарды білесіңдер?
* Ең сүйікті болып табылатынын мерекелеріңді атаңдар?
<<Венн диаграммасы>> стратегиясы. <<Наурыз>> және <<Жаңа жыл>> мерекесін салыстырып, ұқсастығы мен ерекшеліктерін айт
Бағалау критерий
Дескриптор
Ұлттық немесе мемлекеттік мерекенің мағынасын сипаттайды.
Мемлекеттік және ұлттық мейрамдарды ажыратады.
-Мейрамдар туралы ойларын жинақтай алады.
Ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтайды, сипаттайды
ҚБ: асық
Сергіту сәті: <<Қара жорға>> биі
3 тапсырма
Саралаудың - тапсырма тәсілі
<<Сиқырлы конверт>> әдіс
Үш конверт дайындалады. Жазылым
Мақсаты: Оқушылардың дейгелерін анықтай отыры есте сақтау және оқуға деген қызығушылықтарын арттырамын.
Барлық оқушылар
<< Аяқталмаған сөйлем>>
....... мерекесі жыл басы. .Бүгін Қазақстан халқы ....... ынтымақ пен бірлік күнін тойлап жатыр.Ұлы Отан соғысының ардагерлері үшн ерекше мейрам ......... .
Көпшілігі:
Кез-келген мемлекеттік мерекеге сипаттама бер.
Кейбірі:
Ребусты шеш
Шағын әңгіме құрастыр.
Қ.Б. <<алмалар>>
Бағалау критерий
Дескриптор
Ұлттық немесе мемлекеттік мерекенің мағынасын сипаттайды.
-Мемлекеттік мейрам түрлерін ажыратады.
-Көп нүктенің орындарын толықтырып жазады.
-Мемлекеттік мерекенің бірін таңдап түсіндіреді,сипаттайды.
- Ребусты шешіп,әңгіме құрастырады.
Оқулық,қарындаш, мәтіндік үлестірме тапсырма,А4 қағаз.
Үлестірме сөздер Интербелсенді тақтада
Айтыс . Тәуелсіздік күні . Алтыбақан. Ұлттық киім.Наурыз мейрамы. Ұлттық ойын.Жаңа жыл. Наурызкөже.Ағаш отырғызу. Бата.Интербелсенді тақта
Сабақтың соңы
8 мин
Кері байланыс: <<Мозайка>> тәсілі бойынша киіз үйдің әрбір бөліктеріне сабақты қорытындылауға арналған ашық сұрақтар беріледі.
- Мемлекеттік мейрамдар түрлерін ата?
-Ұлттық мейрамдар түрлерін ата?
-Наурыз неліктен жыл басы?
-Наурыз мерекесінде қандай салт-дәстүрлерді айта аласың?
Үйге тапсырма: <<Наурыз мерекесі>> туралы сурет салу,қысқаша әңгімелеу.
Саралау - сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?
Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?
<<Тапсырма>> арқылы саралау.
- Мәтінмен танысу арқылы <<Сиқырлы конверт>> әдісі арқылы талқылау әдісі арқылы тыңдалым, жазылым ,айтылым дағдылары қалыптасты
Бағалау-Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Қалыптастырушы бағалау:
<<Бас бармақ>>
<<асық>>
<<алмалар>>
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс
-Бір бірімен, топпен жұмыс барысында оқушыларды бір бірін тыңдауды, бір бірінің сөзін бөлмеуге тәрбиелейді, ережелерді сақтайды.
-Өзін-өзі тану,әдебиеттік оқу,дүниетану пәнаралық байланысты түсіну.
Бір бірімен, топпен -
АКТ
Алматы облысы
Талғар ауданы
І.Жансүгіров атындағы № 37 ЖББ орта мектебі
Карагизова Гүлнар Толеубековна
Пән: Дүниетану Мектеп: <<№37ЖОББМ>> КММ
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мен және қоғам
Бөлімше
1.6 Мерекелер
Күні: Мұғалімнің аты - жөні: Карагизова Гүлнар.Т
Сынып: 2 Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Мемлекеттік мейрамдар
Осы сабақта арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
2.1.6.1 таңдауы бойынша ҚР ұлттық және мемлекеттік мерекелерінің мәнін түсіндіру
Сабақ мақсаттары
Оқушылардың мемлекеттік мейрамдардың маңыздылығын түсіндіре отырып танымдық қабілеттерін дамыту.
Барлық оқушылар:Қазақстан Республикасының мемлекеттік және ұлттық мерекелердің мәнін түсінеді,атауларын білу
Көптеген оқушылар:Мемлекеттік және ұлттық мейрамдарды әңгімелейді,сұрақтарға жауап бере отырып,сипаттап, салыстырып, ұқсастығы мен ерекшеліктерін айтып шығу.
Кейбір оқушылар:Наурыз мейрамы қосымша дереккөздеріне дәлелдер келтіреді және отбасында айтылатын тілектердің мағынасын аша алу
Ойлау деңгейлері
Білу және түсіну
Бағалау критерийі
Қазақстан Республикасының мемлекеттік және ұлттық мерекелерді біледі.
Ұлттық немесе мемлекеттік мерекенің мағынасын сипаттайды.
Тілдік мақсат
-Мемлекеттік және ұлттық мейрамдар туралы алынған ақпаратты саралайды.Наурыз мерекесінің мағынасын түсіндіреді,дереккөздерді пайдаланады,сипаттайды.
Пәнге қатысты лексика мен терминология:
Ұлттық дәстүр, бата,мемлекеттік мейрам,ұлттық мейрам ,алтыбақан, айтыс
Диалогке /жазылымға қажетті тіркестер:
- Мемлекеттік және ұлттық мейрамдардың ерекшеліктері
- Наурыз мейрамы қашан тойланады?
Пәндік лексика және терминдер
Наурыз мерекесі;
Наурыз көже;
Талқылауға арналған сұрақтар:
- Мемлекеттік және ұлттық мейрамдардың қандай ерекшеліктері бар?
-Неліктен көктемде тойланады?
-Наурыз мерекесі неліктен ұлттық мейрам болып аталады?
-Наурыз мейрамында қандай салт-дәстүрлер көрініс табады?
-Өз отбасында қандай бата-тілек естисіңдер?
Құндылықтарды дарыту
<<Мәңгілік Ел>> жалпыұлттық идеясының құндылықтарының бірін ескере отырып, оқушыларға Қазақстан Республикасының әр азаматының патриоттық борышы - Қазақстан халқының достық пен келісім дәстүрін сақтап, ұлғайтып, ұрпақтан ұрпаққа берілуі - ол отбасындағы ынтымақтастық пен сыйластықтан басталатынын түсіндіру.
Пәнаралық байланыстар
Өзін-өзі тану,әдебиеттік оқу,қазақ тілі
АКТ-ны қолдану дағдылары
Интербелсенді тақта
Алдыңғы білім
Отбасылық мерекелері туралы білімдері. Мерекелерді тойлау кезінде қауіпсіздік сақтау ережелері.
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың басы
8 минут
Психологиялық дайындық
Оқушылар <<Шаттық шеңберіне>> жиналады.
Оқушылар гүл сыйлау арқылы бір-біріне тілек тілейді.
Оқушыларды топтарға топтастыру.
1-топ <<Мейрамдар >>
2-топ<<Наурыз мерекесі>>
3-топ <<Ұлттық салт -дәстүр>>
ҮТ: << Тосын сұрақтар>> әдісі
<<Қауіпсіздік ережелері>>тарауы бойынша білімді нақтылауда әр оқушыға үй тапсырмасын тексеруде таратпа материалдар таратылады. Берілген тапсырмада сұрақтардың жауабын шартты белгілер арқылы белгілеңдер.
Йя +
Жоқ -
1.Тиым салынған жерлерде шомылуға болады ма?-
2. Әр сабақтан кейін 5-10мин үзіліс жасау керек+
3. Үзіліс кезінде жүгіруге болмайды+
4. Өрт шыққанда мектепте отыру қажет-
5. Денсаулық үшін дұрыс тамақтану қажет+
ҚБ: <<Жетістік баспалдағы>>
Бейнежазбада <<Әли мен Айя>> Ұлыстың ұлы күні - Наурыз мейрамы туралы көрсетіп, сабақ тақырыбына байланысты сұраққа жауап ала отырып, жаңа тақырыптың оқу мақсатымен танысуға мүмкіндік беру.
Қолданылған әдіс - тәсіл: <<Ой қозғау>>
Дескриптор:
-Наурыз мерекесінің ерекшелігін сипаттай алады
-Наурыз мейрамы жыл басы екендігін дәлелдей алады.
ҚБ: <<От шашу>> әдісі
Бейнеролик
viyoutube.co,
интербелсенді тақта,
Сабақтың ортасы
24 минут
1 тапсырма
<< Сұрақ - жауап>>
Айтылым
ЖЖ
Суретте қандай мерекелер бейнеленген?
Бұл мерекелер туралы не білесің? Дереккөздерден мерекелердің бірі туралы ақпарат жинақта және түсіндір. Мерекенің мағынасын сипаттап, әңгімелеп айт.
Бағалау критерий
Дескриптор
Ұлттық немесе мемлекеттік мерекенің мағынасын сипаттайды.
-суретте бейнеленген мереке атауларын біледі, жазады;
-таңдалған мереке туралы ақпарат айтады
-мерекенің мағынасын сипаттап, әңгімелей алады.
ҚБ: <<Бас бармақ>>
2 тапсырма
Топтық жұмыс
<<Ойлан. Жұптас. Талқыла>>. Оқушылар топқа бөлінеді. Қазақстанның негізгі ұлттық мерекелерін жұпта, сосын топта талқылайды. Әрбір топ осындай екі мерекені ұсынуы және талқылауы тиіс:
* Бұл қандай мереке?
* Өзің және отбасың мерекеге қалай дайындалады?
* Оларды қалай тойлайсыңдар?
* Осы мерекелерге байланысты қандай әңгімелер, мақал-мәтелдер, музыка мен билер мен ұлттық спорттық ойындарды білесіңдер?
* Ең сүйікті болып табылатынын мерекелеріңді атаңдар?
<<Венн диаграммасы>> стратегиясы. <<Наурыз>> және <<Жаңа жыл>> мерекесін салыстырып, ұқсастығы мен ерекшеліктерін айт
Бағалау критерий
Дескриптор
Ұлттық немесе мемлекеттік мерекенің мағынасын сипаттайды.
Мемлекеттік және ұлттық мейрамдарды ажыратады.
-Мейрамдар туралы ойларын жинақтай алады.
Ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтайды, сипаттайды
ҚБ: асық
Сергіту сәті: <<Қара жорға>> биі
3 тапсырма
Саралаудың - тапсырма тәсілі
<<Сиқырлы конверт>> әдіс
Үш конверт дайындалады. Жазылым
Мақсаты: Оқушылардың дейгелерін анықтай отыры есте сақтау және оқуға деген қызығушылықтарын арттырамын.
Барлық оқушылар
<< Аяқталмаған сөйлем>>
....... мерекесі жыл басы. .Бүгін Қазақстан халқы ....... ынтымақ пен бірлік күнін тойлап жатыр.Ұлы Отан соғысының ардагерлері үшн ерекше мейрам ......... .
Көпшілігі:
Кез-келген мемлекеттік мерекеге сипаттама бер.
Кейбірі:
Ребусты шеш
Шағын әңгіме құрастыр.
Қ.Б. <<алмалар>>
Бағалау критерий
Дескриптор
Ұлттық немесе мемлекеттік мерекенің мағынасын сипаттайды.
-Мемлекеттік мейрам түрлерін ажыратады.
-Көп нүктенің орындарын толықтырып жазады.
-Мемлекеттік мерекенің бірін таңдап түсіндіреді,сипаттайды.
- Ребусты шешіп,әңгіме құрастырады.
Оқулық,қарындаш, мәтіндік үлестірме тапсырма,А4 қағаз.
Үлестірме сөздер Интербелсенді тақтада
Айтыс . Тәуелсіздік күні . Алтыбақан. Ұлттық киім.Наурыз мейрамы. Ұлттық ойын.Жаңа жыл. Наурызкөже.Ағаш отырғызу. Бата.Интербелсенді тақта
Сабақтың соңы
8 мин
Кері байланыс: <<Мозайка>> тәсілі бойынша киіз үйдің әрбір бөліктеріне сабақты қорытындылауға арналған ашық сұрақтар беріледі.
- Мемлекеттік мейрамдар түрлерін ата?
-Ұлттық мейрамдар түрлерін ата?
-Наурыз неліктен жыл басы?
-Наурыз мерекесінде қандай салт-дәстүрлерді айта аласың?
Үйге тапсырма: <<Наурыз мерекесі>> туралы сурет салу,қысқаша әңгімелеу.
Саралау - сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?
Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?
<<Тапсырма>> арқылы саралау.
- Мәтінмен танысу арқылы <<Сиқырлы конверт>> әдісі арқылы талқылау әдісі арқылы тыңдалым, жазылым ,айтылым дағдылары қалыптасты
Бағалау-Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Қалыптастырушы бағалау:
<<Бас бармақ>>
<<асық>>
<<алмалар>>
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс
-Бір бірімен, топпен жұмыс барысында оқушыларды бір бірін тыңдауды, бір бірінің сөзін бөлмеуге тәрбиелейді, ережелерді сақтайды.
-Өзін-өзі тану,әдебиеттік оқу,дүниетану пәнаралық байланысты түсіну.
Бір бірімен, топпен -
АКТ
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz