Оқушыларды топтарға топтастыру

40 МИНУТҚА ЖОСПАРЛАНҒАН ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР
Алматы облысы
Талғар ауданы
І. Жансүгіров атындағы № 37 ЖББ орта мектебі
Карагизова Гүлнар Толеубековна
Пән: Дүниетану Мектеп: «№37ЖОББМ» КММ
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мен және қоғам
Бөлімше
1. 6 Мерекелер
Күні: Мұғалімнің аты - жөні: Карагизова Гүлнар. Т
Сынып: 2 Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Барлық оқушылар :Қазақстан Республикасының мемлекеттік және ұлттық мерекелердің мәнін түсінеді, атауларын білу
Көптеген оқушылар :Мемлекеттік және ұлттық мейрамдарды әңгімелейді, сұрақтарға жауап бере отырып, сипаттап, салыстырып, ұқсастығы мен ерекшеліктерін айтып шығу.
Кейбір оқушылар: Наурыз мейрамы қосымша дереккөздеріне дәлелдер келтіреді және отбасында айтылатын тілектердің мағынасын аша алу
Қазақстан Республикасының мемлекеттік және ұлттық мерекелерді біледі.
Ұлттық немесе мемлекеттік мерекенің мағынасын сипаттайды.
- Мемлекеттік және ұлттық мейрамдар туралы алынған ақпаратты саралайды. Наурыз мерекесінің мағынасын түсіндіреді, дереккөздерді пайдаланады, сипаттайды.
Пәнге қатысты лексика мен терминология:
Ұлттық дәстүр, бата, мемлекеттік мейрам, ұлттық мейрам, алтыбақан, айтыс
Диалогке /жазылымға қажетті тіркестер:
- Мемлекеттік және ұлттық мейрамдардың ерекшеліктері
- Наурыз мейрамы қашан тойланады?
Наурыз мерекесі;
Наурыз көже;
- Мемлекеттік және ұлттық мейрамдардың қандай ерекшеліктері бар?
-Неліктен көктемде тойланады?
-Наурыз мерекесі неліктен ұлттық мейрам болып аталады?
-Наурыз мейрамында қандай салт-дәстүрлер көрініс табады?
-Өз отбасында қандай бата-тілек естисіңдер?
Сабақтың басы
8 минут
Психологиялық дайындық
Оқушылар «Шаттық шеңберіне» жиналады.
Оқушылар гүл сыйлау арқылы бір-біріне тілек тілейді.
Оқушыларды топтарға топтастыру .
1-топ «Мейрамдар »
2-топ«Наурыз мерекесі»
3-топ «Ұлттық салт -дәстүр»
ҮТ: « Тосын сұрақтар» әдісі
«Қауіпсіздік ережелері»тарауы бойынша білімді нақтылауда әр оқушыға үй тапсырмасын тексеруде таратпа материалдар таратылады. Берілген тапсырмада сұрақтардың жауабын шартты белгілер арқылы белгілеңдер.
Йя +
Жоқ -
1. Тиым салынған жерлерде шомылуға болады ма?-
2. Әр сабақтан кейін 5-10мин үзіліс жасау керек+
3. Үзіліс кезінде жүгіруге болмайды+
4. Өрт шыққанда мектепте отыру қажет-
5. Денсаулық үшін дұрыс тамақтану қажет+
ҚБ: «Жетістік баспалдағы»
Бейнежазбада «Әли мен Айя» Ұлыстың ұлы күні - Наурыз мейрамы туралы көрсетіп, сабақ тақырыбына байланысты сұраққа жауап ала отырып, жаңа тақырыптың оқу мақсатымен танысуға мүмкіндік беру.
Қолданылған әдіс - тәсіл: «Ой қозғау»
Дескриптор:
-Наурыз мерекесінің ерекшелігін сипаттай алады
-Наурыз мейрамы жыл басы екендігін дәлелдей алады.
ҚБ: «От шашу» әдісі
Бейнеролик
viyoutube. co,
интербелсенді тақта,
Сабақтың ортасы
24 минут
1 тапсырма
« Сұрақ - жауап»
Айтылым
ЖЖ
Суретте қандай мерекелер бейнеленген?
Бұл мерекелер туралы не білесің? Дереккөздерден мерекелердің бірі туралы ақпарат жинақта және түсіндір. Мерекенің мағынасын сипаттап, әңгімелеп айт.
ҚБ: «Бас бармақ»
2 тапсырма
Топтық жұмыс
«Ойлан. Жұптас. Талқыла». Оқушылар топқа бөлінеді. Қазақстанның негізгі ұлттық мерекелерін жұпта, сосын топта талқылайды. Әрбір топ осындай екі мерекені ұсынуы және талқылауы тиіс:
Бұл қандай мереке?
Өзің және отбасың мерекеге қалай дайындалады?
Оларды қалай тойлайсыңдар?
Осы мерекелерге байланысты қандай әңгімелер, мақал-мәтелдер, музыка мен билер мен ұлттық спорттық ойындарды білесіңдер?
Ең сүйікті болып табылатынын мерекелеріңді атаңдар?
«Венн диаграммасы» стратегиясы. «Наурыз» және «Жаңа жыл» мерекесін салыстырып, ұқсастығы мен ерекшеліктерін айт
ҚБ: асық
Сергіту сәті: «Қара жорға» биі
3 тапсырма
Саралаудың - тапсырма тәсілі
«Сиқырлы конверт» әдіс
Үш конверт дайындалады. Жазылым
Мақсаты: Оқушылардың дейгелерін анықтай отыры есте сақтау және оқуға деген қызығушылықтарын арттырамын.
Барлық оқушылар
« Аяқталмаған сөйлем»
. . . мерекесі жыл басы. . Бүгін Қазақстан халқы . . . ынтымақ пен бірлік күнін тойлап жатыр. Ұлы Отан соғысының ардагерлері үшн ерекше мейрам . . .
Көпшілігі:
Кез-келген мемлекеттік мерекеге сипаттама бер.
Кейбірі:
Ребусты шеш
Шағын әңгіме құрастыр.
Қ. Б. «алмалар»



-суретте бейнеленген мереке атауларын біледі, жазады;
-таңдалған мереке туралы ақпарат айтады
-мерекенің мағынасын сипаттап, әңгімелей алады.
Мемлекеттік және ұлттық мейрамдарды ажыратады.
- Мейрамдар туралы ойларын жинақтай алады.
Ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтайды, сипаттайды
-Мемлекеттік мейрам түрлерін ажыратады.
-Көп нүктенің орындарын толықтырып жазады.
-Мемлекеттік мерекенің бірін таңдап түсіндіреді, сипаттайды.
- Ребусты шешіп, әңгіме құрастырады.
Оқулық, қарындаш, мәтіндік үлестірме тапсырма, А4 қағаз.
Үлестірме сөздер Интербелсенді тақтада
Айтыс . Тәуелсіздік күні . Алтыбақан. Ұлттық киім. Наурыз мейрамы. Ұлттық ойын. Жаңа жыл. Наурызкөже. Ағаш отырғызу. Бата. Интербелсенді тақта
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz