Жыл мезгілдері ертегі

4- ТОҚСАН 40 МИНУТҚА ЖОСПАРЛАНҒАН ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР

Алматы облысы,

Талғар ауданы,

Талғар қаласы

ДБАГ №8

Қайнарбаева Кулара Дүйсеновна

Пән: Әдебиеттік оқу Мектеп: №8

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі : Оқылым, жазылым

Бөлімше: 2. 6. 2. 9

Күні: 13 . 06. 2019ж. Мұғалімнің аты-жөні: Қайнарбаева К. Д.

Сынып:Қатысқандар саны: 24

Қатыспағандар саны: 0

Пән:Әдебиеттік оқуМектеп:№8Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Оқылым, жазылымБөлімше: 2. 6. 2. 9Күні:13.06. 2019ж.Мұғалімнің аты-жөні:Қайнарбаева К. Д.Сынып:Қатысқандар саны:24Қатыспағандар саны:0: Сабақ тақырыбы:
«Жыл мезгілдері»ертегі
Пән:Әдебиеттік оқуМектеп:№8Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Оқылым, жазылымБөлімше: 2. 6. 2. 9Күні:13.06. 2019ж.Мұғалімнің аты-жөні:Қайнарбаева К. Д.Сынып:Қатысқандар саны:24Қатыспағандар саны:0: Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

2. 2. 6. 1. Ертегінің мазмұнына сәйкес кейіпкердің cыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау, мұғалім көмегімен нақтылау сұрақтарын қою және көркем сөздерді қолдана отырып жауап беру ;

2. ​2. 9. 1. Сұраққа жауапты анықтамалық кітаптардан, жинақтардан, сөздіктерден табу және ақпаратты берілген үлгі кестеге салу.

Пән:Әдебиеттік оқуМектеп:№8Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Оқылым, жазылымБөлімше: 2. 6. 2. 9Күні:13.06. 2019ж.Мұғалімнің аты-жөні:Қайнарбаева К. Д.Сынып:Қатысқандар саны:24Қатыспағандар саны:0:

Сабақ

мақсаттары

Барлық оқушы: Ертегінің негізгі ойын анықтайды, сұрақтарға жауап береді, сөздіктерден берілген ақпаратты тауып кестеге салады
Пән:Әдебиеттік оқуМектеп:№8Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Оқылым, жазылымБөлімше: 2. 6. 2. 9Күні:13.06. 2019ж.Мұғалімнің аты-жөні:Қайнарбаева К. Д.Сынып:Қатысқандар саны:24Қатыспағандар саны:0: Оқушының көпшілігі: Жыл мезгілдерінің ерекшеліктеріне сәйкес көркем сөздерді қолдана алады.
Пән:Әдебиеттік оқуМектеп:№8Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Оқылым, жазылымБөлімше: 2. 6. 2. 9Күні:13.06. 2019ж.Мұғалімнің аты-жөні:Қайнарбаева К. Д.Сынып:Қатысқандар саны:24Қатыспағандар саны:0: Оқушылардың кейбірі: дереккөздерді пайдаланып дәлелді пікір айтуға үйренеді
Пән:Әдебиеттік оқуМектеп:№8Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Оқылым, жазылымБөлімше: 2. 6. 2. 9Күні:13.06. 2019ж.Мұғалімнің аты-жөні:Қайнарбаева К. Д.Сынып:Қатысқандар саны:24Қатыспағандар саны:0: Ойлау деңгейлері
Білу, түсіну, қолдану
Пән:Әдебиеттік оқуМектеп:№8Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Оқылым, жазылымБөлімше: 2. 6. 2. 9Күні:13.06. 2019ж.Мұғалімнің аты-жөні:Қайнарбаева К. Д.Сынып:Қатысқандар саны:24Қатыспағандар саны:0: Бағалау критерийлері
  • Ертегі мазмұнын түсінеді және кейіпкерді сипаттайды, бағалайды
  • Мәтінде берілген көркем сөздерді қолданады
  • Дереккөздерді пайдаланып пікір айтуға дәлел келтіреді
Пән:Әдебиеттік оқуМектеп:№8Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Оқылым, жазылымБөлімше: 2. 6. 2. 9Күні:13.06. 2019ж.Мұғалімнің аты-жөні:Қайнарбаева К. Д.Сынып:Қатысқандар саны:24Қатыспағандар саны:0: Пәндік лексика және терминдер

Жыл мезгілдерінің ерекшеліктерін ажыратады.

жомарт, қаһарлы, сезімтал

Пән:Әдебиеттік оқуМектеп:№8Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Оқылым, жазылымБөлімше: 2. 6. 2. 9Күні:13.06. 2019ж.Мұғалімнің аты-жөні:Қайнарбаева К. Д.Сынып:Қатысқандар саны:24Қатыспағандар саны:0: Талқылауға арналған сұрақтар:
  • Неліктен жаз мезгілі көп адамға ұнайды?
  • Неліктен қыстың мінезі шатақтау деп ойлайсың?
  • Шырша неге жыл бойы жап-жасыл?
Пән:Әдебиеттік оқуМектеп:№8Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Оқылым, жазылымБөлімше: 2. 6. 2. 9Күні:13.06. 2019ж.Мұғалімнің аты-жөні:Қайнарбаева К. Д.Сынып:Қатысқандар саны:24Қатыспағандар саны:0:

Құндылықтар

ды дарыту

Оқушыларға жомарттықты, ақкөңілділікті, сезімталдықты ұнамды мінез-құлықтарды сіңіру.
Пән:Әдебиеттік оқуМектеп:№8Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Оқылым, жазылымБөлімше: 2. 6. 2. 9Күні:13.06. 2019ж.Мұғалімнің аты-жөні:Қайнарбаева К. Д.Сынып:Қатысқандар саны:24Қатыспағандар саны:0: Пәнаралық байланыстар
Дүниетану, қазақ тілі, жаратылыстану
Пән:Әдебиеттік оқуМектеп:№8Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Оқылым, жазылымБөлімше: 2. 6. 2. 9Күні:13.06. 2019ж.Мұғалімнің аты-жөні:Қайнарбаева К. Д.Сынып:Қатысқандар саны:24Қатыспағандар саны:0: АКТ қолдану дағдылары
Интербелсенді тақта
Пән:Әдебиеттік оқуМектеп:№8Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Оқылым, жазылымБөлімше: 2. 6. 2. 9Күні:13.06. 2019ж.Мұғалімнің аты-жөні:Қайнарбаева К. Д.Сынып:Қатысқандар саны:24Қатыспағандар саны:0:
Пән:Әдебиеттік оқуМектеп:№8Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Оқылым, жазылымБөлімше: 2. 6. 2. 9Күні:13.06. 2019ж.Мұғалімнің аты-жөні:Қайнарбаева К. Д.Сынып:Қатысқандар саны:24Қатыспағандар саны:0: Бастапқы білім
Ағаштар неге ашуланды? Жыл мезгілдері туралы ұғым қалыптасқан.
Пән:Әдебиеттік оқуМектеп:№8Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Оқылым, жазылымБөлімше: 2. 6. 2. 9Күні:13.06. 2019ж.Мұғалімнің аты-жөні:Қайнарбаева К. Д.Сынып:Қатысқандар саны:24Қатыспағандар саны:0: Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтың жоспарланған

іс-әрекеттер

Қолданатын

әділ-тәсілдер/ Ресурстар

Сабақтың басы

Ширату 1минут

1минут Бастапқы білім

2 минут

1. Ұйымдастыру кезеңі

1. Ширату

«Жақсы сөз» өдісі

Арқамызға стикер жабыстырып мінезіне қатысты сөздер жазу, кері айналып сол сөздерді келесі адам оқиды. .

Мақсаты: Сабаққа қызушылығын оятады, бір-біріне мінездері туралы айтады ынтымақтастық қарым -қатнас орнайды.

ҰЖ . Ой қозғау Ағаштарды не үшін қорғаймыз?

Неліктен жаз мезгілі көп адамға ұнайды?

ҚБ. Жарайсыңдар!

Топқа бөлу

1-топ: « Қыс» тобы

2-топ: «Көктем» тобы

3-топ: « Жаз» тобы

4-топ: «Күз» тобы

Шаттық шеңбері

стикер

Ашық сұрақ қою.

Топтастыру

ЖЫЛ МЕЗГІЛДЕРІНІҢ СУРЕТІН ТАРАТУ АРҚЫЛЫ ТОПТАСАДЫ.



Ұқсас жұмыстар
Сабақ тақырыбы - Жыл мезгілдері
Жыл мезгілдерінің суреттері
Ана тілі, көктем сәні
КІМ ЖЫЛДАМ тапсырмасы
Мұз патшалығына саяхат жайлы ақпарат
Ана тілің - анаң
7 саны туралы
Сары жапырақтар жауғанда
Не білдік, не үйрендік?
Интербелсенді тақта
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz