Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Жыл мезгілдері ертегі

4- ТОҚСАН 40 МИНУТҚА ЖОСПАРЛАНҒАН ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР
Алматы облысы,
Талғар ауданы,
Талғар қаласы
ДБАГ №8
Қайнарбаева Кулара Дүйсеновна

Пән: Әдебиеттік оқу Мектеп: №8
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Оқылым,жазылым
Бөлімше: 2.6.2.9
Күні: 13.06.2019ж. Мұғалімнің аты-жөні:Қайнарбаева К.Д.
Сынып:Қатысқандар саны: 24
Қатыспағандар саны:0
Сабақ тақырыбы:
<<Жыл мезгілдері>>ертегі
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
2.2.6.1.Ертегінің мазмұнына сәйкес кейіпкердің cыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау, мұғалім көмегімен нақтылау сұрақтарын қою және көркем сөздерді қолдана отырып жауап беру ;
2.​2.9.1.Сұраққа жауапты анықтамалық кітаптардан, жинақтардан, сөздіктерден табу және ақпаратты берілген үлгі кестеге салу.
Сабақ
мақсаттары
Барлық оқушы: Ертегінің негізгі ойын анықтайды, сұрақтарға жауап береді, сөздіктерден берілген ақпаратты тауып кестеге салады

Оқушының көпшілігі:Жыл мезгілдерінің ерекшеліктеріне сәйкес көркем сөздерді қолдана алады.

Оқушылардың кейбірі: дереккөздерді пайдаланып дәлелді пікір айтуға үйренеді
Ойлау деңгейлері
Білу, түсіну, қолдану
Бағалау критерийлері

* Ертегі мазмұнын түсінеді және кейіпкерді сипаттайды, бағалайды
* Мәтінде берілген көркем сөздерді қолданады
* Дереккөздерді пайдаланып пікір айтуға дәлел келтіреді
Пәндік лексика және терминдер
Жыл мезгілдерінің ерекшеліктерін ажыратады.
жомарт, қаһарлы, сезімтал
Талқылауға арналған сұрақтар:
oo Неліктен жаз мезгілі көп адамға ұнайды?
oo Неліктен қыстың мінезі шатақтау деп ойлайсың?
oo Шырша неге жыл бойы жап-жасыл?

Құндылықтар
ды дарыту
Оқушыларға жомарттықты,ақкөңілділікті,сезімталдықты ұнамды мінез-құлықтарды сіңіру.

Пәнаралық байланыстар
Дүниетану, қазақ тілі, жаратылыстану
АКТ қолдану дағдылары
Интербелсенді тақта

Бастапқы білім
Ағаштар неге ашуланды? Жыл мезгілдері туралы ұғым қалыптасқан.
Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтың жоспарланған
іс-әрекеттер
Қолданатын
әділ - тәсілдер/ Ресурстар

Сабақтың басы
Ширату 1минут

1минут Бастапқы білім

2 минут
1.Ұйымдастыру кезеңі
1.Ширату
<<Жақсы сөз>> өдісі
Арқамызға стикер жабыстырып мінезіне қатысты сөздер жазу,кері айналып сол сөздерді келесі адам оқиды..
Мақсаты: Сабаққа қызушылығын оятады, бір-біріне мінездері туралы айтады ынтымақтастық қарым - қатнас орнайды.

ҰЖ .Ой қозғау Ағаштарды не үшін қорғаймыз?
Неліктен жаз мезгілі көп адамға ұнайды?
ҚБ. Жарайсыңдар!

Топқа бөлу
1-топ: << Қыс>> тобы
2-топ: <<Көктем>> тобы
3-топ: << Жаз>> тобы
4-топ: <<Күз>> тобы

Шаттық шеңбері

стикер

Ашық сұрақ қою.

Топтастыру

ЖЫЛ МЕЗГІЛДЕРІНІҢ СУРЕТІН ТАРАТУ АРҚЫЛЫ ТОПТАСАДЫ.

Сабақтың ортасы
10 минут

10 минут

5 минут

Сергіту сәті

<<Нұсқау беру және айту>> әдісі. Сабақтың тақырыбымен, сабақтың мақсатымен, бағалау критерийін таныстыру

ҰЖ 1.Оқылым дағдысын дамыту. <<Жыл мезгілдері>> ертегіні түсініп оқу.

Тапсырма. Мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөлу, сұрақтар қою.
ҚБ.Ғажап. Мен ойлағаннан да жақсы.
Мақсаты;Барлық оқушылардың қатысып отырғанына көз жеткізу жауаптарын тыңдап,олардың сөйлеу қабылетін дамыту.
<<Бірлескен оқу >> әдісі
Атына сәйкес әр жыл мезгілі кейіпкерінің cыртқы келбетін сипаттау мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау.(постер)

Бағалау критерийі
Дескриптор:
Ертегі мазмұнын түсінеді және кейіпкерді сипаттайды, бағалайды

-Мәтінді мұқият түсініп оқи алады.
-Сұрақтарға жауап береді,
-кейіпкерді сипаттай алады
-кейіпкерлердің мінездеріне баға береді

ҚБ: Жалауша әдісі.

2-тапсырма Саралау тәсілі (Диалог және қолдау көрсету)
Жазылым Жеке жұмыс
Қолдауды қажет ететін оқушылар-4тапсырма 81 бет - көп нүкте орнына жыл мезгілін дұрыс толтыру
Қолдауды орташа қажет ететін оқушылар - Кесте толтыру 3 тапсырма 81 бет
Қолдауды қажет етпейтін оқушылар - Шырша неге жап-жасыл?дереккөздерді пайдалану 6 тапсырма 81бет

Бағалау критерийі
Дескриптор:
Дереккөздерді пайдаланып пікір айтуға дәлел келтіреді Мәтінде берілген көркем сөздерді қолданады
Жыл мезгілдерін біледі көркем сөздерді қолданады, суреттер салады, дереккөздерді пайдаланып пікір айтады, дәлел келтіреді.
ҚБ: Күтпеген керемет, таң қалдырдыңдар
Ынталандырушы бағалау: Смайликтер беріледі.
Ұж Кейіпкерлер әлемі (оқушылардың қызығушылығын арттыру мақсатында) Жыл мезгіліндегі көркем сөзбен өзінің мінез-құлқындағы ұқсастықты айту. Мысалы: Менің мінезім жаз секілді - жайдарлы, 2 - оқушы күз мезгілі секілді өкпелегішпін т.с.с
ҚБ: Үш шапалақ

4 тапсырма
Ұжымдық Интербелсенді тақтаны пайдалану
АЙ аттарын сәйкестендіру
Қыркүйек қазан қараша---------- қыс
Желтоқсан қаңтар ақпан-----------жаз
Наурыз сәуір мамыр--------------- күз
Маусым шілде тамыз------------- көктем

Бағалау критерийі
Дескриптор:
Ойланады қорытынды жасайды
Жыл мезгіліне сәйкес ай аттарын біледі

ҚБ: шапалақ әдісі

Жеке жұмыс
Пікірлерін тыңдау.

Түрлі қарындаштар

Плакат фломастерлер т.б

Сабақтың соңы
5 минут
Қорытынды шығару және есте сақтау. Жыл мезгілдері қандай құбылыстарымен ерекшеленеді?
Кері байланыс
Күн - Тақырыпты түсіндім
Бұлт - Көңілсіз болды
Қар - Сұрағым бар
Көктем - Жаңа мағлұмат алдым

Саралау - оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары
оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау-оқушы
білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Барлық оқушылар бір тапсырманы әр түрлі орындағандықтан олардың ойлау дағдыларын айқындауға мүмкіндік береді.Саралау әдістері әрбір оқушыға мақсаттарға жетуге ықпал жасады. Және жауап беруге қиналған оқушыларға жетекші сұрақтар арқылы жауап беруіне мүмкіндік жасалады, жоспарланған уақытты үнемді пайдалануға болады. Болашақта деңгейлері әртүрлі оқушылармен саралап оқыту тәсілін қолдануды ұйғардым. Қабілеті жоғары оқушыларға оқулықтан тыс тапсырмалар дайындау оқушылардың танымдық қабілетін арттыруда өте тиімді тәсіл.

Денсаулық және қауіпсіздік

Ұқсас жұмыстар
Сабақ тақырыбы - Жыл мезгілдері
Жыл мезгілдерінің суреттері
Ана тілі, көктем сәні
КІМ ЖЫЛДАМ тапсырмасы
Мұз патшалығына саяхат жайлы ақпарат
Ана тілің - анаң
7 саны туралы
Сары жапырақтар жауғанда
Не білдік, не үйрендік?
Интербелсенді тақта
Пәндер