Файл қосу

Ресми емес нышандар

Пән: Әртүрлі
40 МИНУТҚА ЖОСПАРЛАНҒАН ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР

Алматы облысы,
Талғар ауданы
І. Жансүгіров атындағы №37 ЖББ мектебі
Мұздыбаева Гүлдана Сайлауханқызы

Пән: Дүниетану Мектеп: І. Жансүгіров атындағы №37 ЖББ

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
5 Өнер
Бөлімше:
3.5 Қазақстан тарихы: тәуелсіздік, мемлекеттілік және патриотизм
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Мұздыбаева Г.С.

Сынып: 3 Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы:

Менің елімнің нышандары
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
3.​3.​5.​1 Қазақстанның бейресми рәміздерінің мәнін түсіндіру ("Алтын адам", "Бәйтерек" монументі, "Мәңгілік Ел" қақпасы)
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар: Қазақстанның бейресми рәміздерінің мәнін түсіндіре алады

Көпшілігі: Бейресми символдар туралы қосымша мәліміттерді тауып айтады, сипаттайды

Кейбірі: Символдарды пайдалана отырып қорытынды жасай алады
Ойлау деңгейлері
Білу
Түсіну
Қолдану
Бағалау критерийлері

:: Қазақстанның бейресми рәміздерінің мәнін біледі
:: Бейресми символдарды сипаттайды
Тілдік мақсат
(тілдік емес пәнге)
Оқушылар :
-өнердің адам өміріндегі рөлін анықтайды
-Қазақстанның ресми, бейресми рәміздерінің маңызын түсіндіреді
-тарихи және мәдени ескерткіштерін қорғаудың маңыздылығын айта алады.
Пәндік лексика және терминдер
* Қазақстанның ресми және бейресми рәміздері
* <<Алтын адам>> <<Бәйтерек>>, <<Мәңгілік ел>> салтанатты қақпасы

Талқылауға арналған сұрақтар:
-Қазақстанның қандай бейресми рәміздерін білесіңдер?
-Қазақстанның қандай мәдени ескерткіштері бар?
Құндылықтарды дарыту
Қазақстан Республикасының әр азаматының патриоттық борышын өтеуге. Өз құндылықтарымызды сақтауға, құрметтеуге тәрбиелеу

Пәнаралық байланыстар
Әдебиеттің оқу - Сәулет өнер туындыларын салыстырады, Қазақстан Республикасының игілігіне ерекше көңіл бөлінеді.
Қазақ тілі - халқымыздың мәдени мұрасына айналған жергілікті ғимараттарға ерекше көңіл бөлінеді.
АКТ қолдау дағдылары
Интербелсенді тақта

Бастапқы білім
Қазақстанның бейресми рәміздерінің бірі <<Бәйтерек>> монументтін сипаттай алады.

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтың жоспарланған іс-әрекеттер
Дереккөздер/
Ресурстар

Сабақтың басы
7 минут
1.Ұйымдастыру
1.Ширату
Шаттық шеңбер құрып.
Ортасында тұрып қолымдағы туды бірінші тұрған оқушыға <<Еліміздің туы мәңгілік желбіресін>> - деп бір оқушыға ұсынамын. Қалған оқушылар жалғастырады.

2.Топқа бөлу <<Жасырынған суреттер>> әдісі
1 Сурет - елтаңба
2 сурет - ту
3 сурет - алтын адам (Оқушылар жасырынған суреттерді таңдау арқылы топқа бөлінеді.)
3.Үй тапсырмасын тексеру
Белсенді оқыту тәсілі
Мақсаты: Оқушылардың ой-өрістері мен жылдам әрі дұрыс жауап беруге, есте сақтау қабілеттерін дамыту
(ТЖ)Шынжыр-сұрақ әдісі- толық, логикалық жауап алуға қолданамын. Бір оқушы жауапты айта бастаса, екіншісі әрі қарай жалғастырады.
Электр - ....
Электр құралдарына не жатады?-...
Электр құралдарының ережелері-...
<<Серпілген сауал>> әдісі арқылы
-Қазақстанның қандай бейресми рәміздерін білесіңдер?
-Қазақстанның қандай мәдени ескерткіштері бар?
4. Жаңа сабақтың тақырыбын хабарлап, оқушылармен біріге отырып сабақтың мақсатын құрып, бағалау критерийін таныстырамын.
Оқу мақсаты:
- Қазақстанның бейресми рәміздерінің мәнін түсіндіру ("Алтын адам", "Бәйтерек" монументі, "Мәңгілік Ел" қақпасы)
Бағалау критерий:
-Қазақстанның бейресми рәміздерінің мәнін біледі
-Бейресми символдарды сипаттайды

<<Мозайка>> әдісін пайдаланып 1- топ Алтын адамды
2- топ Бәйтерек
3- топ Мәңгілік ел
Қима қағаздарды біріктіреді және қысқаша түсініктеме береді.

(МК) Слайд арқылы еліміздің ресми емес нышандарына түсініктеме беру

АКТ презентация
Сабақтың ортасы
20 минут

1-тапсырма Айтылым, жазылым
Белсенді оқыту
Мақсаты: Оқушыларды белсенді ойлауға және практикалық әрекетке итермелеу
<<Сәйкестендір>> әдісі
ҰЖ (А) Қазақстан ресми емес нышандарда қай қалада орналасқаната, мәнін айт. Атауы мен суретті сәйкестендір
Бағалау критерийлер
Дескриптор
Қазақстанның бейресми рәміздерінің мәнін біледі
Бәйтеректі Астанамен сәйкестендіріп, мәнін айтады

Монументті Қарағандымен сәйкестендіріп мәнін айтады

Алтын адаммен Алматыны сәйкестендіріп, мәнін айтады
ҚБ:1 дұрыс жауап - Қарағанды елтаңбасы
2- дұрыс жауап - Алматы елтаңбасы
3-дұрыс жауап - Астана елтаңбасы
Ынталандырушы бағалау: Жарайсың! Өте жақсы!
2- тапсырма:
Мақсаты: Оқушылардың танымдық қызығушылықтарын, өз беттерінше ақыл - ой еңбектерін қалыптастыру
Белсенді оқыту
<<Айырмашылығын тап>> әдісі
Жазылым
(Жұптық Ж) Қазақстанның ресми және ресми емес нышандарының өзара қандай айырмашықтары бар?
Салыстыру үшін сұрақтар
Ресми рәміздер
Айырмашылығы
Ресми емес нышандар
Не жатады?

Әлемге танымалдылығы

Қолданылатын орны

Дескриптор:
Бағалау критерий

Қазақстанның бейресми рәміздерінің мәнін біледі
Дескриптор

1.Ресми рәміздерді жазады

2.Ресми емес нышандарды жазады

3.Олардың айырмашылықтарын жазады
Қалыптастырушы бағалау:
1.Қостанай елтаңбасы
2. Семей елтаңбасы
3.Шығыс Қазақстан елтаңбасы
Ынталандырушы бағалау : Жақсы! Тамаша!
Сергіту сәті:
Өлең айту: Көк тудың желбірегені
4-тапсырма (тапсырма беру арқылы саралау)
Мақсаты: Оқушылардың деңгейлерін анықтау, жеке қажеттіліетерін қанағаттандыру
Топтық жұмыс (ТЖ)
<<Құндылықтар спектірі>> әдісі
Төмен деңгей: Нышан құрастыру, мәнін айту
Орта деңгей: Нышан құрастыру, мәнін айту, сипаттау
Жоғары деңгей: Нышан құрастыру, сипаттап қорытынды жасау
Бағалау критерийі
Дескриптор:
Қазақстанның бейресми рәміздерінің мәнін біледі
1. Мәнін айтады
2. Сипаттайды
3. Қорытындылайды
Қалыптастырушы бағалау:
1. Палодар елтаңбасы
2. Көкшетау елтаңбасы
3. Жезқазған елтаңбасы
Ынталандырушы бағалау <<Екі жұлдыз, бір тілек>>

Дәптермен жұмыс

Сабақтың соңы
13 минут
Қорыту
Белсенді әдіс - тәсіл
Сыни тұрғысынан ойлау
<<Жуан және жіңішке сұрақтар>> әдісі
(3 топ бір - біріне ресми және ресми емес нышандарға байланысты Жуан және жіңішке сұрақ қойяды)
Қалыптастырушы бағалау:
Ақтөбе елтаңбасы
Кері байланыс
Мақсат бойынша оқушылар бүгінгі сабақта не үйренгендерін жинаған ресми емес нышандарға жазып ҚР картасына орналастырады
Үйге тапсырма
50-51 бет оқу, мазмұндау. Нышан құрастырып келу

Саралау - сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?
Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?
Оқушылардың деңгейлерін анықтау, жеке қажеттіліетерін қанағаттандыру үшін топқа бөліп <<Құндылықтар спектірі>> әдісі арқылы <<Нышан құрастыру тапсырмасы беріледі. Бұл тапсырма орындау барысында оқушылардың ерекшеліктерін ескере отырып жеке қолдау көрсетемін
Төмен деңгей: Нышан құрастыру, мәнін айту
Орта деңгей: Нышан құрастыру, мәнін айту, сипаттау
Жоғары деңгей: Нышан құрастыру, сипаттап қорытынды жасау

Бағалау-Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Топқа бөлу <<Жасырынған суреттер>> әдісі

Оқушылардың ой-өрістері мен жылдам әрі дұрыс жауап беруге, есте сақтау қабілеттерін дамыту
<<Шынжыр-сұрақ>> әдісі

Оқушыларды белсенді ойлауға және практикалық әрекетке итермелеу
<<Сәйкестендір>> әдісі

Оқушылардың танымдық қызығушылықтарын, өз беттерінше ақыл - ой еңбектерін қалыптастыру <<Айырмашылығын тап>> әдісі

<<Жуан және жіңішке сұрақтар>> әдісі
(3 топ бір - біріне ресми және ресми емес нышандарға байланысты Жуан және жіңішке сұрақ қояды)

Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс

-Бір бірімен, топпен жұмыс барысында оқушыларды бір бірін тыңдауды, бір бірінің сөзін бөлмеуге тәрбиелейді, ережелерді сақтайды.
-Өзін-өзі тану,әдебиеттік оқу,дүниетану пәнаралық байланысты түсіну.
Бір бірімен, топпен -
АКТ



Ұқсас жұмыстар
Әнұранның сөзі мен әнін
Жағдаяттық сұрақтар
Тарихы терең төлтаңбам
Оқушының әрекеті. Сабақтың басы
Қазақстан Республикасының тұңғыш Президенті кім
Өз құқығыңды білесің бе. 2 сынып"
Ақша қызметтері
Ерлік сабағы «өшпес ерлікке мәңгі тағзым»
Қазақстандық батырлардың ерлігі
Тілдік норманың анықтамасы
Пәндер