Оқушының көпшілігі

I ТОҚСАН 40 МИНУТҚА ЖОСПАРЛАНҒАН ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР
Пән: Дүниетану Мектеп:И. Ф. Халипов атындағы
№1 ЖББ орта мектеп
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:"Мен және қоғам"
Бөлімше:1. 1 Мен жәнеменің отбасым
Күні: 07. 06. 2019ж
Мұғалімнің аты-жөні:Оспанова Ұ. Ә.
Сынып:2 Қатысқандар саны: 18
Қатыспағандар саны:0
Суреті бойынша отбасы мүшелерін сипаттайды
Отбасындағы туыстық қарым-қатынасты ажыратады
Тілдік мақсат
(тілдік емес пәнге)
Отбасы, отбасылық шежіре, отбасылық дәстүрлер
Отбасы-семья-famili
Отбасылық дәстіүр- семейные тадиций-family traditions
Әке -папа-father, ана-мама-mother
1. Отбасы ұғымын қалай түсінеміз?
2. Отбасы мүшелеріне кімдер жатады?
3. Отбасы портретін қалай жасайсыңдар?
Ашық сұрақ :
Сенің өз обасыңда қандай дәстүрлер бар?
Отбасының үлкені кім?
Дереккөздер/
Ресурстар
АКТ, сөзжұмбақ, отбасылық суреттер,
Сабақтың басы
1минут
2
минут
5 минут
Жаңа сабаққа жол ашу
Ұйымдастыру кезеңі:
-Сәлеметсіздер ме, балалар?
-Сабаққа деген көңіл күйлерін жақсарту.
Қайырлы таң, досым!
Қайырлы күн, болсын!
Жеті күні аптаның
Сәттілікке толсын!
Біздің алған бағамыз,
Кілең бестік болсын!
-Оқущылардыңсабаққа деген дайындықтарын тескеріп алу.
-Білім алушыларды түгендеу.
-«Пазл» құрастыру арқылы топқа бөлу.
1-топ. «Әке»
2-топ. «Ана»
3-топ. «Бала»
ҮТ:
«Қарлы кесек» ойыны арқылы үй тапсырмасын бекітемін. Қолымдағы қардың кесегін төмендегі сұрақтарды қою арқылы оқушыларға лақтырамын. Оқушылар сұрағыма жауап береді де, қардың кесегін өзіме қайтара лақтырады. Ары қарай сұрақтарды келесі оқушыға қойып жалғастырамын.
- Аяулы жан кім?
- Әкенің әкесі саған кім болады?
- Сенің алдыңдағы ұл бала, саған кім болады?
-Отбасында неше адам бар?
- Отбасының үлкені кім?
- Отбасында кімді үлгі тұтасың?
- Отбасыңа деген қамқорлықты қалай түсінесің?
Жаңа сабақты бастамас бұрын оқушыларға сабақ тақырыбына сай мақал-мәтелдер айтқыза отырып, сабақ тақырыбын ашып аламын.
1. Отан- отбасынан басталады
2. Анаға қарап- қыз өсер,
Әкеге қарап-ұл өсер.
3. Әке тұрып, ұл сойлегеннен без,
Шеше тұрып, қыз сөйлегеннен без.
4. Жеті атасын білмеген,
Жеті жұрттың қамын жер
5. Інісі бардың тынысы бар,
Ағасы бардың жағасы бар.
6. Қарға баласын аппағым дер,
Кірпі баласын жұмсағым дер.
7. Ынтымақты отбасы.
Уайым-қайғыны білмес.
Олай болса, сендер бүгінгі сабақта отбасының мүшелері жайлы білетін боласыңдар.
- Сәлеметсіңдер ме, балалар!
-Сілеметсіз бе, апай!
1-топ
2-топ
3-топ
Өздерінің ой-пікірлерін білдіреді.
1-сыныпта өткендерін еске түсіреді.
Сабақтың ортасы
25
минут
1 тапсырма « Орындап көр» әдісі
Бұл әдісте оқушылар мен жеке жұмыс жүргізіледі.
«Отбасы ағашы» модельін құрайды. Әр оқушы өз отбасының мүшелерінің суреттерін жабыстыра отырып, суреттің астына отбасы мүшелерінің аттарын жазып қояды. Олардың туыстық атаулары мен мінез-құлықтарына, түр-келбетіне сипаттама береді.
Айтылым, жазылым
Жеке жұмыс
Ағаштағы бос орындарға отбасы мүшелерінің суретін сал, атауын жаз
Суретке және тірек сөздерге сүйене отырып отбасы мүшелерінің атап, сипаттап бер
Тірек сөздер : аты-жөні, жасы, туыстық қатынасы, сырт келбеті (көзі, шашы, бойы), мінез-құлқы.
ҚБ:
Қызыл көз- орташа
Сары көз-жақсы
Жасыл көз- керемет
2-тапсырма.
Жұптық жұмыс
Белсенді оқыту «Суретті сөйлету» әдісі.
Суретте берілген отбасы мүшелерін сипаттап айтып бер.
Жұптық жұмыс болғандықтан екі оқушы тапсырмада берілген екі сурет бойынша бір-біріне түсіндіру жұмыстарын жүргізеді. Жұппен жұмыс жасағандықтан өздеріне деген сенімділіктері артып, белсенділік танытады, жауапкершілікті сезінеді.
Отбасы мүшелерінің саны нешеу?
Олардың іс-әрекеттері қандай?
Отбасындағы олардың алатын орыны қандай?
Қандай отбасына жатады?
Ортақ ұқсастықтары мен ерекшеліктері неде?
ҚБ:
«Үш шапалақ» арқылы бағалау
1 шапалақ-талпыну керек
2 шапалақ- жақсы
3 шапалақ- тамаша жауап
Сергіту сәті:
Қолымызды жоғары,
Сәл көтерсек болғаны.
Қанат қағып қиға,
Қонамыз біз ұяға
3 тапсырма
Топтық жұмыс
«Саралау» әдісі
Айтылым-жазылым
-отбасы мүшелерін атайды;
-отбасы мүшелерінің біріне ауызша портрет салады
-отбасы мүшелерінің сипаттап береді
Суретте берілген негізгі ойды түсіндіре алады
Кейіпкерлердің іс -әрекеттерін сипаттай алады
Отбасындағы алатын орынын сезіне біледі.
Ортақ ұқсастықтарын ажырата алады
«Отбасым - мақтанышым» тақырыбында өз
отбасының керемет бір дәстүрін таңдап алып, жоба дайындайды. Топта талқылау жүргізіледі. Әр оқушы өз отбасында дәстүрге айналған мерекелер туралы ой бөліседі. Дайындалу барысындағы, өткізу барысындағы ерекшеліктерге тоқталады.
шілдехана;
бесік той;
тұсаукесер
мерекелер;
салтанат;
туыстар:
Топтық жұмыстан бөлек,
оқушылардың білім деңгейі әртүрлі екенін ескере отырып, көмекті қажет ететін оқушыларға, көмекті орташа қажет ететін оқушыларға, көмекті қажет етпейтін оқушыларға жеке тапсырмалар дайындап беремін.
Көмекті қажет ететін оқушыларға: Отбасындағы тұратын адамдардың есімдерін, туыстық атауын айтып бер.
Көмекті жартылай қажет ететін оқушыларға:
Отбасы мүшелерінің туған күндерін білесің бе? Айтып бер.
Көмекті қажет етпейтін оқушыларға:
«Отбасым-мақтанышым» тақырыбында эссе жаз
ҚБ:
«Жұлдызша» тәсілі арқылы
Дұрыс жауапқа-
Толық емес жауапқа -
Жауап бере алмаған-
-Әр оқушы өз отбасындаа дәстүрге айналған мерекелер туралы ой бөлісе алады
-Ерекше болатын дәстүрлерді атай біледі.
-Топтастыру жасап, постерге салып, топпен қорғай алады.
- Есімдерін атап, туыстық атауларын айтады.
- Отбасы мүшелерінің туған күндерін айтып бере алады.
-Эссе жаза алады.
Сабақтың соңы
8
минут
Саралап оқытудағы «Диалогтік оқыту»
«Сиқырлы доп» әдісі бойынша қорытындылаймын.
Допты сұрақ қойып бір оқушыға лақтырамын, ол жауап беріп, өзінің сұрағын келесі оқушыға қоя отырып қолындағы допты лақтырады. Осылайша мұғалім-оқушы, оқушы-оқушы болып диалогқа түсе отырып, бүгінгі сабақтан алған білімдерін қорытындылаймын.
-Балалар, бүгінгі сабақтан не білдік?
- Отбасы мүшелеріне кімдер жатады?
- Отбасы мүшелерінің арасында қандай қарым-қатынастар қалыптасады?
Отбасындағы қамқорлық деген не?
Отбасылық мерекелерге қандай мерекелер жатады?
Қалыптастырушы бағалау: «Гендірлік» бағалау
Ұлдардың дұрыс жауап бергендеріне - боялған асық беру, дұрыс жауап берген қыздарға - түрлі- түсті білезік беру арқылы бағаланады.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz