Файл қосу

Оқушының көпшілігі

Пән: Әртүрлі
I ТОҚСАН 40 МИНУТҚА ЖОСПАРЛАНҒАН ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР

Пән: Дүниетану Мектеп:И.Ф. Халипов атындағы
№1 ЖББ орта мектеп
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:"Мен және қоғам"
Бөлімше:1.1 Мен жәнеменің отбасым
Күні: 07.06.2019ж
Мұғалімнің аты-жөні:Оспанова Ұ.Ә.
Сынып:2 Қатысқандар саны: 18
Қатыспағандар саны:0
Сабақ тақырыбы:

Менің отбасым
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
2.​1.​1.​1 отбасылық мұрағат негізінде отбасы мүшелерінің ауызша портретін жасау

Сабақ мақсаттары
Оқушыларға отбасы, отбасының мүшелері жайлы білетін болады, өзін отбасының бір мүшесі екенін ұғындыру

Барлық оқушы: Өз отбасы мүшелерінің портретін ауызша айту, маңызын түсіндіру, мысал келтіре алу

Оқушының көпшілігі: Отбасындағы туыстық қарым-қатынасы туралы айту, ажырату, сәйкестіндіру

Оқушылардың кейбірі:<<Отбасым - мақтанышым>> тақырыбында жоба дайындау, ой бөлісіп, қорытынды шығару
Ойлау деңгейлері
Білу, түсіну, қолдану

Бағалау критерийлері
Суреті бойынша отбасы мүшелерін сипаттайды
Отбасындағы туыстық қарым-қатынасты ажыратады

Тілдік мақсат
(тілдік емес пәнге)
Үйіне, өз отбасына, өзінің қауымдастығына қатынасы бойынша өз ойлары мен сезімдерін сипаттайды және түсінеді.

Пәндік лексика және терминдер

Отбасы, отбасылық шежіре, отбасылық дәстүрлер
Отбасы-семья-famili
Отбасылық дәстіүр- семейные тадиций-family traditions
Әке - папа-father, ана-мама-mother

Талқылауға арналған сұрақтар:
1.Отбасы ұғымын қалай түсінеміз?
2. Отбасы мүшелеріне кімдер жатады?
3. Отбасы портретін қалай жасайсыңдар?
Ашық сұрақ:
Сенің өз обасыңда қандай дәстүрлер бар?
Отбасының үлкені кім?
Құндылықтарды дарыту
Отбасы мүшелерінің арасындағы қамқорлық қарым-қатынастың маңызын түсіне отырып, отбасы құндылығын қалыптастыру, оларға деген сүйіспеншілікті, татулықты, маххабатты арттыру.
Пәнаралық байланыстар
Еңбекке баулу, бейнелеу, өзін-өзі тану, әдебиеттік оқу.
АКТ қолдану дағдылары
Интербелсенді тақта, отбасылық дәстірлер туралы видео, бақытты отбасы үлгісі
Бастапқы білім
<<Отбасы>> ұғымы отбасындағы қарым-қатынастар жайлы біледі.
Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекеттер

Дереккөздер/
Ресурстар
АКТ, сөзжұмбақ, отбасылық суреттер,
Сабақтың басы

1минут

2
минут

5 минут
Жаңа сабаққа жол ашу
Ұйымдастыру кезеңі:
-Сәлеметсіздер ме, балалар?
-Сабаққа деген көңіл күйлерін жақсарту.
Қайырлы таң, досым!
Қайырлы күн, болсын!
Жеті күні аптаның
Сәттілікке толсын!
Біздің алған бағамыз,
Кілең бестік болсын!
-Оқущылардыңсабаққа деген дайындықтарын тескеріп алу.
-Білім алушыларды түгендеу.
-<<Пазл>> құрастыру арқылы топқа бөлу.
1-топ. <<Әке>>
2-топ. <<Ана>>
3-топ. <<Бала>>
ҮТ:
<<Қарлы кесек>> ойыны арқылы үй тапсырмасын бекітемін. Қолымдағы қардың кесегін төмендегі сұрақтарды қою арқылы оқушыларға лақтырамын. Оқушылар сұрағыма жауап береді де, қардың кесегін өзіме қайтара лақтырады. Ары қарай сұрақтарды келесі оқушыға қойып жалғастырамын.
- Аяулы жан кім?
- Әкенің әкесі саған кім болады?
- Сенің алдыңдағы ұл бала, саған кім болады?
-Отбасында неше адам бар?
- Отбасының үлкені кім?
- Отбасында кімді үлгі тұтасың?
- Отбасыңа деген қамқорлықты қалай түсінесің?
Жаңа сабақты бастамас бұрын оқушыларға сабақ тақырыбына сай мақал-мәтелдер айтқыза отырып, сабақ тақырыбын ашып аламын.
1. Отан- отбасынан басталады
2. Анаға қарап- қыз өсер,
Әкеге қарап-ұл өсер.
3. Әке тұрып, ұл сойлегеннен без,
Шеше тұрып, қыз сөйлегеннен без.
4. Жеті атасын білмеген,
Жеті жұрттың қамын жер
5. Інісі бардың тынысы бар,
Ағасы бардың жағасы бар.
6. Қарға баласын аппағым дер,
Кірпі баласын жұмсағым дер.
7. Ынтымақты отбасы.
Уайым-қайғыны білмес.
Олай болса, сендер бүгінгі сабақта отбасының мүшелері жайлы білетін боласыңдар.

- Сәлеметсіңдер ме, балалар!
-Сілеметсіз бе, апай!

1-топ 2-топ3-топ

Өздерінің ой-пікірлерін білдіреді.

1-сыныпта өткендерін еске түсіреді.
Сабақтың ортасы

25
минут

1 тапсырма << Орындап көр>> әдісі
Бұл әдісте оқушылар мен жеке жұмыс жүргізіледі.
<<Отбасы ағашы>> модельін құрайды. Әр оқушы өз отбасының мүшелерінің суреттерін жабыстыра отырып, суреттің астына отбасы мүшелерінің аттарын жазып қояды. Олардың туыстық атаулары мен мінез-құлықтарына, түр-келбетіне сипаттама береді.
Айтылым, жазылым
Жеке жұмыс
Ағаштағы бос орындарға отбасы мүшелерінің суретін сал, атауын жаз
Суретке және тірек сөздерге сүйене отырып отбасы мүшелерінің атап, сипаттап бер
Тірек сөздер: аты-жөні, жасы, туыстық қатынасы, сырт келбеті (көзі, шашы, бойы), мінез-құлқы.

Бағалау критерийлері
Дескриптор

Суреті бойынша отбасы мүшелерін сипаттайды
-отбасы мүшелерін атайды;
-отбасы мүшелерінің біріне ауызша портрет салады
-отбасы мүшелерінің сипаттап береді
ҚБ:

Қызыл көз- орташа
Сары көз-жақсы
Жасыл көз- керемет
2-тапсырма.
Жұптық жұмыс
Белсенді оқыту <<Суретті сөйлету>> әдісі.
Суретте берілген отбасы мүшелерін сипаттап айтып бер.
Жұптық жұмыс болғандықтан екі оқушы тапсырмада берілген екі сурет бойынша бір-біріне түсіндіру жұмыстарын жүргізеді. Жұппен жұмыс жасағандықтан өздеріне деген сенімділіктері артып, белсенділік танытады, жауапкершілікті сезінеді.
Отбасы мүшелерінің саны нешеу?
Олардың іс-әрекеттері қандай?
Отбасындағы олардың алатын орыны қандай?
Қандай отбасына жатады?
Ортақ ұқсастықтары мен ерекшеліктері неде?

Бағалау критерийлері
Дескриптор

Отбасындағы туыстық қарым-қатынасты ажыратады

Суретте берілген негізгі ойды түсіндіре алады
Кейіпкерлердің іс - әрекеттерін сипаттай алады
Отбасындағы алатын орынын сезіне біледі.
Ортақ ұқсастықтарын ажырата алады
ҚБ:
<<Үш шапалақ>> арқылы бағалау

1 шапалақ-талпыну керек
2 шапалақ- жақсы
3 шапалақ- тамаша жауап
Сергіту сәті:
Қолымызды жоғары,
Сәл көтерсек болғаны.
Қанат қағып қиға,
Қонамыз біз ұяға
3 тапсырма
Топтық жұмыс
<<Саралау>> әдісі
Айтылым-жазылым
<<Отбасым - мақтанышым>> тақырыбында өз
отбасының керемет бір дәстүрін таңдап алып, жоба дайындайды.Топта талқылау жүргізіледі. Әр оқушы өз отбасында дәстүрге айналған мерекелер туралы ой бөліседі. Дайындалу барысындағы, өткізу барысындағы ерекшеліктерге тоқталады.
шілдехана;
бесік той;
тұсаукесер
мерекелер;
салтанат;
туыстар:
Бағалау критерийлері
Дискриптор
Отбасындағы туыстық қарым-қатынасы ажыратады
-Әр оқушы өз отбасындаа дәстүрге айналған мерекелер туралы ой бөлісе алады
-Ерекше болатын дәстүрлерді атай біледі.
-Топтастыру жасап, постерге салып , топпен қорғай алады.
Топтық жұмыстан бөлек,
оқушылардың білім деңгейі әртүрлі екенін ескере отырып, көмекті қажет ететін оқушыларға, көмекті орташа қажет ететін оқушыларға, көмекті қажет етпейтін оқушыларға жеке тапсырмалар дайындап беремін.
Көмекті қажет ететін оқушыларға: Отбасындағы тұратын адамдардың есімдерін, туыстық атауын айтып бер.
Көмекті жартылай қажет ететін оқушыларға:
Отбасы мүшелерінің туған күндерін білесің бе? Айтып бер.
Көмекті қажет етпейтін оқушыларға:
<<Отбасым-мақтанышым>> тақырыбында эссе жаз
Бағалау критерийлері
Дискриптор
Отбасындағы туыстық қарым-қатынасы ажыратады
- Есімдерін атап, туыстық атауларын айтады.
- Отбасы мүшелерінің туған күндерін айтып бере алады.
-Эссе жаза алады.

ҚБ:
<<Жұлдызша>> тәсілі арқылы
Дұрыс жауапқа-

Толық емес жауапқа -
Жауап бере алмаған-


Сабақтың соңы
8
минут

Саралап оқытудағы <<Диалогтік оқыту>>
<<Сиқырлы доп>> әдісі бойынша қорытындылаймын.
Допты сұрақ қойып бір оқушыға лақтырамын, ол жауап беріп, өзінің сұрағын келесі оқушыға қоя отырып қолындағы допты лақтырады. Осылайша мұғалім-оқушы, оқушы-оқушы болып диалогқа түсе отырып, бүгінгі сабақтан алған білімдерін қорытындылаймын.
- Балалар, бүгінгі сабақтан не білдік?
- Отбасы мүшелеріне кімдер жатады?
- Отбасы мүшелерінің арасында қандай қарым-қатынастар қалыптасады?
Отбасындағы қамқорлық деген не?
Отбасылық мерекелерге қандай мерекелер жатады?
Қалыптастырушы бағалау: <<Гендірлік>> бағалау
Ұлдардың дұрыс жауап бергендеріне - боялған асық беру, дұрыс жауап берген қыздарға - түрлі- түсті білезік беру арқылы бағаланады.
Ақ түсті асық- Жарайсың! Жасыл түсті асық- Жақсы! Қызыл түсті асық - Талпын! (Білезіктер де осы түске сәйкес бағаланады)

ҮТ: <<Жеке жұмыс>> Бұл үй тапсырмасында балалар жұмыс дәптердегі берілген тапсырманы орындайды және өзінің отбасылық мерекелерде түскен суреттерінен фото альбом жасап келеді.
Жазылым
1. Дәптермен жұмыс
2. Отбасылық мерекелер түсірілген фото суреттерден аьбом жасап келу.

Бірін-бірі құрметтеуге, сыйлауға, қамқор болуға үйренеді.

Меркелерде түскен суретер
Саралау - оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?
Сабақ барысында мен оқушыларымның ішкі уәжін арттырып отырамын. Әрбір оқушының жауабы мен үшін маңызды, ойы құнды.
Топтық жұмыстан бөлек,
оқушылардың білім деңгейі әртүрлі екенін ескере отырып, көмекті қажет ететін оқушыларға, көмекті орташа қажет ететін оқушыларға, көмекті қажет етпейтін оқушыларға жеке тапсырмалар дайындап беремін.
Көмекті қажет ететін оқушыларға: Отбасындағы тұратын адамдардың есімдерін, туыстық атауын айтып беререді. Тапсырманы орындау барысында оқушылардың берген жауаптарына қарай, уәжін арттырып, жарайсың сен сабақты жақсы түсініпсің, отбасы мүшелеріне деген сүйіспеншілігің көрініп тұр. Мен сенің отбасына деген мейірімділігіңе ризамын.
Көмекті жартылай қажет ететін оқушыларға:
Отбасы мүшелерінің туған күндерін білесің бе? Айтып бер. Жарайсың! Мен сенің есте сақтау қабілетіңнің жоғары екенін байқадым. Себебі, сен өз отбасы мүшелерінің туған күндерін шатаспастан бізге айтып бердің. Бұл сенің оларға деген сүйіспеншілігіңді көрсетеді. Маған сенің бүгінгі сабаққа деген қызығушылығың ұнады. Үнемі осылай белсенді бол!
Көмекті қажет етпейтін оқушыларға:
<<Отбасым-мақтанышым>> тақырыбында эссе жаз.
Жарайсыңдар! Бүгін сендер мені қуантып тастадыңдар. Жазған эсселерің менің көңілімнен шықты. Отбасыларыңның мақтаныштарың ретінде қалай көретіндеріңді ашып жазыпсыңдар. Мен сендерге сенім білдіріп, эссе жазуды тапсырған едім. Жазған эсселерің менің көңілімнен шықты. Бұдан да жақсы эссе, шығармалар жаза алады деген ойдамын.

Кері байланыс

Бағалау-оқушы
білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Рефлексиялық әңгіме және бағалауды ұйымдастырады.
<<Аяқталмаған сөйлемдер>> әдісі
- Мен сабақта... жұмыс істедім.
- Мен сабақта орындаған жұмысыма ...
- Мен сабақтан кейін ...
Менің білгім келгені...
<<Менің сөзім>> сыныптан бір оқушы тұрып сабақта не болғанын қорытындылайды. Айтып болған соң басқа бір оқушының атын атайды. Сөзді сол оқушы жалғастырып, сабақ бойынша рефлексия жасайды. Сөйтіп, барлық оқушы сөйлеп болғанша жалғасады.Соңында алған әсерлерін смайликтермен көрсетеді.
1.Тапсырма ҚБ 1 тапсырма << Орындап көр>> әдісі

Қызыл көз- орташа
Сары көз-жақсы
Жасыл көз- керемет

2. Тапсырма ҚБ
Жұптық жұмыс
Белсенді оқыту <<Суретті сөйлету>> әдісі.

1 шапалақ-талпыну керек
2 шапалақ- жақсы
3 шапалақ- тамаша жауап

3. ТапсырмаҚБ
Топтық жұмыс
<<Саралау>> әдісі
Айтылым-жазылым
<<Жұлдызша>> тәсілі арқылы
Дұрыс жауапқа-

Толық емес жауапқа -

Жауап бере алмаған-

4. Сабақтың соңы

ҚБ<<Гендірлік>> бағалау
Ұлдардың дұрыс жауап бергендеріне - боялған асық беру, дұрыс жауап берген қыздарға - түрлі- түсті білезік беру арқылы бағаланады.
Ақ түсті асық- Жарайсың! Жасыл түсті асық- Жақсы! Қызыл түсті асық - Талпын! (Білезіктер де осы түске сәйкес бағаланады)

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Партада қалай отыру керек екенін ескертіп айтып отырамын.
Желім, қайшымен жұмыс жасау кезіндегі қауіпсіздік ережесін естеріне саламын.



Ұқсас жұмыстар
Күтілетін нәтиже
Бұрыштардың түрлері
Домбыраны алғаш тартып үйрену
Кері пропорционал шамалар
Жай бөлшектерді азайту
Қазақстан территориясы ерте тас дәуірінде
Үйде оқытылатын оқушылармен әлеуметтік педагогикалық жұмыс жүргізу
Ежелгі адамдардың іс-әрекеттері, еңбек құралдары, тасты өңдеу, аңшылық, терімшілік
Алғашқы адамдардың өмірі, еңбек құралдарын жетілдіру, палеолиттен неолитке дейінгі еңбек құралдарын жетілдіру, ұлы мұздықтар, отты қолдану
Қазақстанда алғашқы адамдардың пайда болуы, адамдар тобыры - алғашқы адамдардың қоғамдық ұйымы туралы білу
Пәндер