Оқушының көпшілігі. Оқушылардың кейбірі

IІІ ТОҚСАН 40 МИНУТҚА ЖОСПАРЛАНҒАН ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР
Алматы облысы, Талғар ауданы,
Тұздыбастау ауылы,
«МЖДШОБ №31ЖББ орта мектеп»МКМ
Раимкулова Сауле Курманбаевна
Пән: Әдебиеттік оқу Мектеп: №31
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі : Оқылым, жазылым.
Бөлімше:2. 2, 2. 6, 3, 3. Күні: 2 1 . 06. 2019ж. Мұғалімнің аты-жөні: Раимкулова С. Қ. Сынып: 2 Қатысқандар саны: 24
Қатыспағандар саны: 0
2. 2. 6. 1 кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез - құлқы мен іс - әрекетін бағалау;
2. 2. 2. 1 мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу;
2. 3. 3. 1 мұғалімнің көмегімен сурет, каллиграмма, аппликация, фотосуреттер пайдаланып, шығармашылық жұмыс жазу
Сабақ мақсаттары
Күтілетін нәтиже
Кейіпкердің іс-қимылдарын және мінезін сипаттау, қарапайым сұрақтар қою, мәтінен таба білу, суреттер пайдаланып шығармашылық жұмыс жасау, өз сөзімен жеткізу, спорт түрлерін білу, ажырату.
Барлық оқушы: кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мұғалім көмегімен қарапайым сұрақтарын қою, мәтінен таба білу, суреттер пайдаланып шығармашылық жұмыс жазу.
Мәтіннің тақырыбын анықтай алады.
Шығармашылыққа негізделген сұрақтар қояды, жұмыс жасайды.
Берілген тақырып бойынша өз ойын қорыта жасай біледі.
Бекзаттың жеңіске жету себебі неде деп ойлайсың?
Тағы қандай спорт жеңімпаздарын білесің?
Өзің қандай спорт түрін ұнатасың?
Құндылықтар
ды дарыту
Сабақтың жоспарланған
іс-әрекеттер
Қолданатын
әділ-тәсілдер/ Ресурстар
Сабақтың басы
Шаттық шеңбері
1минут
2 минут
5 минут
Сабақтың ортасы
1. Ұйымдастыру кезеңі
1. Ширату. Мақсаты:
Ә. Қалаубаеваның «Спорт, спорт» әнімен қозғалысты жасау арқылы көңіл - күй ахуалын жасау.
2. Топқа бөлу. Мақсаты: Үштілділік сауаттылық арттыру арқылы топқа бөлу.
Оқушы әрекеті: Топтарға бөлінеді.
1-топ: Боксшылар, боксеры, boxer.
2-топ: Футболшылар, футболисты,
Footballer.
3-топ: Ауыр атлетика (палуандар), тежелая атлетика, борцы, weiqht
lifting wrestlers.
4-топ: Жеңіл атлетика ( көркем гимнастика, велошабандоз, мәнерлеп сырғанау), легкая атлетика (гимнасты, фигурная кот. ), fielq athletics, artistic, gymnstics, gymnasts, cyclists, figure skating.
3. Тыңдалым. Белсенді оқыту. «Болжау» әдісі. Ашық сұрақтар ( Болжау кезінде «алдымен», «содан соң», «сосын», «ақырында» сөздерін пайдалану қажеттігі айтылады. Мәтіннің соңы күтпеген оқиғамен
немесе оқушылар болжағанындай аяқталуы мүмкін)
- Бокс, раунд, олимпиада, чемпион - осы сөздер кім туралы?
-Сен өскеде кім боласың?
Әр оқушы кім болғысы келеді соны айтады.
- Спорт түрлерімен танысады.
Бейнебаянға назар аудару
- Мен де спортшы боламын
4. Жаңа сабақтың тақырыбын хабарлап, оқушылармен біріге отырып сабақтың мақсатын құрып, бағалау критерийін таныстырамын
- Балалар, бүгін біз сендермен «Мен де спортшы боламын» тақырыбын өтеміз.
3. Өзіңе ұнайтын спорт түрлеріннің тізімін айтап жазамыз.
4. Түсініп оқу. Бекзат Саттарханов -
қазақ боксшысы. Ол 20 жасында
бокстан Олимпиада чемпионы атанды.
Шаттық шеңбері
Ә. Қалаубаева
«Спорт, спорт»
Топтастыру
«Болжау» әдісімен тақырыпты ашу.
https://www. youtube. com/watch?v=rbsmNnfirSc
Сабақтың ортасы
5 минут
15 минут
10 минут
1 тапсырма Оқылым. Белсенді оқыту. Мәтінді оқу. «Шынжыр» әдісін пайдаланып мәтінді тізбектей, кезекпен -кезек оқытамын.
Бекзат
Сиднейдің шаршы алаңына екі батыр шықты. Бірі - осы уақытқа дейін әлем чемпионы атанып үлгерген америкалық Рикардо Хуарес. Екіншісі - қазақ баһадүрі Бекзат Саттарханов.
ҚБ:
ЫБ: Әліде саған жақсы оқу қажет. Дауыс ырғағың сондай жақсы. Жарайсың, Керемет, Тамаша сөздермен бағаланады.
2 тапсырма. Саралау оқытудың «Тапсырма» тәсілі. (білім деңгейі әртүрлі оқушыларға арналған тапсырмалар кіреді, оқушылардың қажеттіліктеріне қарай) «Жауап беретін әріптес» әдісі арқылы топтық жұмыс беріледі.
1 топқа тапсырма түрі:
- Бекзат Саттархановтың
қарсыласының осал емес екенін білдіретінін мәтінен тауып оқу, оны сипаттау.
Төмен деңгейдегі оқушыға -тауып оқиды.
Орта деңгейдегі оқушыға - оны түсіндіреді.
Жоғары деңгейдегі оқушыға - оған сипаттама береді.
2 топқа тапсырма түрі :
-Бекзат Саттархановтың
өмірбаянына 5-6 жол өлең құрастыру.
Қазақ баһадүрі ол кім?
Түріктің дулығасын қисайтқан.
Қазақ бәйгені ешкімге бермеген,
Халқының ұлы болған.
-деп мұғалімнің көмегімен шығарады.
Төмен деңгейдегі оқушыға - мәтінен табады.
Орта деңгейдегі оқушыға - оны құрастырады.
Жоғары деңгейдегі оқушыға - құрастырылған өлеңді түсіндіреді.
3 топқа тапсырма түрі :
Бекзаттың қолбағы мен оның қимылын суреттейтін жолдарды суретпен бейнелеу.
Төмен деңгейдегі оқушыға - қолғап суретін салады.
Орта деңгейдегі оқушыға - әс-қимыл суретін салады.
Жоғары деңгейдегі оқушыға - салған суретке сипаттама береді.
4топқа тапсырма түрі:
«Спорт» туралы мақал - мәтелді құрастыру.
«Шын ер жеңсе, тасымас,
Жеңілсе, жылап жасымас» құрастырады.
Төмен деңгейдегі оқушыға -құрастырады.
Орта деңгейдегі оқушыға -оқып, түсіндіреді.
Жоғары деңгейдегі оқушыға - ұқсас мақалдар табады, түсіндіреді.
ҚБ:
:
ЫБ: Жарайсың, Керемет, Тамаша сөздермен бағаланады.
3 тапсырма Жазылым. Белсенді оқыту. «Қарқын» әдісімен дәптермен жұмыс жүргіземін.
Мәтіннен Рикардоның суреттелген жолдарын тауып жаз.
Қажетті сөздер: Қоңыржай, айбын, сенімді.
Мәтіннен Бекзаттың қимылы суреттелген жолдарын тауып жаз.
Қажетті сөздер: Баһадүр, сарт-сұрт ұрып, оңға орғиды,
сезімтал.
ҚБ:
:
ЫБ: «Жазуың өте әдемі!, Сауатты көркем жазыпсың!, т. с. с» мадақтаймын.
4 тапсырма «Олқылықтың орнын толтыр» әдісі бойынша
«Ойлан тап» ойыны арқылы
балаларға сауалнама ретінде әр топқа тапсырмалар беріледі.
Тұсына керек сөзден тауып, жазады.
1 топ:
Керек сөздер: көркем гимнастика,
штангі, футбол, мәнерлеп сырғанау.
- топ:
Керек сөздер: тоғыз құмалақ, палуандар, шаңғы, бокс.
3 топ:
Керек сөздер: көздеп ату, жүгіру, көкпар, күресу.
4 топ:
Керек сөздер: судағы спорт түрі, велошабандоз, волейбол, хоккей.
мәтіннің тақыры
бын анықтай алады.
-Мәтінді дауыстап
оқи алады.
-Сұрақтарға
жауап береді,
сұрақтар құрастыра
кейіпкерді сипаттай алады.
Баға
лау крите
рийі
Шығарма
шылыққа негіз
дел
ген сұрақ
тар қояды.
4. Қандай ұлттық ойын адамның математика
лық ойын дамытады
Бекзат Сейілханұлы Саттарханов
«Шынжыр» әдісін пайдаланып мәтінді тізбектей, кезекпен -кезек оқытамын.
Саралау жұмысының тапсырма тәсілі.
«Жауап беретін әріптес» әдісі арқылы
«Қарқын» әдісі
«Олқылықтың орнын толтыр» әдісі
«Ойлан тап» ойыны
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz