Оқушының көпшілігі. Оқушылардың кейбірі

IІІ ТОҚСАН 40 МИНУТҚА ЖОСПАРЛАНҒАН ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР

Алматы облысы, Талғар ауданы,

Тұздыбастау ауылы,

«МЖДШОБ №31ЖББ орта мектеп»МКМ

Раимкулова Сауле Курманбаевна

Пән: Әдебиеттік оқу Мектеп: №31

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі : Оқылым, жазылым.

Бөлімше:2. 2, 2. 6, 3, 3. Күні: 2 1 . 06. 2019ж. Мұғалімнің аты-жөні: Раимкулова С. Қ. Сынып: 2 Қатысқандар саны: 24

Қатыспағандар саны: 0

Пән:Әдебиеттік оқуМектеп:№31Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Оқылым, жазылым.Бөлімше:2. 2, 2. 6, 3, 3. Күні: 21.06. 2019ж.Мұғалімнің аты-жөні:Раимкулова С. Қ.Сынып: 2 Қатысқандар саны:24Қатыспағандар саны:0: Сабақ тақырыбы:
«Мен де спортшы боламын»
Пән:Әдебиеттік оқуМектеп:№31Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Оқылым, жазылым.Бөлімше:2. 2, 2. 6, 3, 3. Күні: 21.06. 2019ж.Мұғалімнің аты-жөні:Раимкулова С. Қ.Сынып: 2 Қатысқандар саны:24Қатыспағандар саны:0: Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

2. 2. 6. 1 кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез - құлқы мен іс - әрекетін бағалау;

2. 2. 2. 1 мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу;

2. ​3. ​3. ​1 мұғалімнің көмегімен сурет, каллиграмма, аппликация, фотосуреттер пайдаланып, шығармашылық жұмыс жазу

Пән:Әдебиеттік оқуМектеп:№31Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Оқылым, жазылым.Бөлімше:2. 2, 2. 6, 3, 3. Күні: 21.06. 2019ж.Мұғалімнің аты-жөні:Раимкулова С. Қ.Сынып: 2 Қатысқандар саны:24Қатыспағандар саны:0:

Сабақ мақсаттары

Күтілетін нәтиже

Кейіпкердің іс-қимылдарын және мінезін сипаттау, қарапайым сұрақтар қою, мәтінен таба білу, суреттер пайдаланып шығармашылық жұмыс жасау, өз сөзімен жеткізу, спорт түрлерін білу, ажырату.

Барлық оқушы: кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мұғалім көмегімен қарапайым сұрақтарын қою, мәтінен таба білу, суреттер пайдаланып шығармашылық жұмыс жазу.

Пән:Әдебиеттік оқуМектеп:№31Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Оқылым, жазылым.Бөлімше:2. 2, 2. 6, 3, 3. Күні: 21.06. 2019ж.Мұғалімнің аты-жөні:Раимкулова С. Қ.Сынып: 2 Қатысқандар саны:24Қатыспағандар саны:0: Оқушының көпшілігі: Мысал келтіре отырып, Бекзаттың іс-қимылына жақсы мінез құлықтарын сипаттап, өз сөзімен жеткізу.
Пән:Әдебиеттік оқуМектеп:№31Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Оқылым, жазылым.Бөлімше:2. 2, 2. 6, 3, 3. Күні: 21.06. 2019ж.Мұғалімнің аты-жөні:Раимкулова С. Қ.Сынып: 2 Қатысқандар саны:24Қатыспағандар саны:0: Оқушылардың кейбірі: Берілген қажетті сөздерді, суреттерді пайдаланып, сұрақ қоя отырып көзқарасын білдіру.
Пән:Әдебиеттік оқуМектеп:№31Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Оқылым, жазылым.Бөлімше:2. 2, 2. 6, 3, 3. Күні: 21.06. 2019ж.Мұғалімнің аты-жөні:Раимкулова С. Қ.Сынып: 2 Қатысқандар саны:24Қатыспағандар саны:0: Ойлау деңгейлері
Білу, түсіну, қолдану
Пән:Әдебиеттік оқуМектеп:№31Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Оқылым, жазылым.Бөлімше:2. 2, 2. 6, 3, 3. Күні: 21.06. 2019ж.Мұғалімнің аты-жөні:Раимкулова С. Қ.Сынып: 2 Қатысқандар саны:24Қатыспағандар саны:0: Бағалау критерийлері

Мәтіннің тақырыбын анықтай алады.

Шығармашылыққа негізделген сұрақтар қояды, жұмыс жасайды.

Берілген тақырып бойынша өз ойын қорыта жасай біледі.

Пән:Әдебиеттік оқуМектеп:№31Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Оқылым, жазылым.Бөлімше:2. 2, 2. 6, 3, 3. Күні: 21.06. 2019ж.Мұғалімнің аты-жөні:Раимкулова С. Қ.Сынып: 2 Қатысқандар саны:24Қатыспағандар саны:0: Пәндік лексика және терминдер
Мәтін мазмұнын талдау жасауда оқушыларға әлемдік чемпион (жеңімпаз), баһадүр (батыр) бабына (қалпында) дуылғасын (оқ өткізбейтін бас киім) бәйге (жарыс) .
Пән:Әдебиеттік оқуМектеп:№31Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Оқылым, жазылым.Бөлімше:2. 2, 2. 6, 3, 3. Күні: 21.06. 2019ж.Мұғалімнің аты-жөні:Раимкулова С. Қ.Сынып: 2 Қатысқандар саны:24Қатыспағандар саны:0: Талқылауға арналған сұрақтар:

Бекзаттың жеңіске жету себебі неде деп ойлайсың?

Тағы қандай спорт жеңімпаздарын білесің?

Өзің қандай спорт түрін ұнатасың?

Пән:Әдебиеттік оқуМектеп:№31Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Оқылым, жазылым.Бөлімше:2. 2, 2. 6, 3, 3. Күні: 21.06. 2019ж.Мұғалімнің аты-жөні:Раимкулова С. Қ.Сынып: 2 Қатысқандар саны:24Қатыспағандар саны:0:

Құндылықтар

ды дарыту

Оқушыларға адамгершілік құндылықтарды өзара көмекті, құрметті, достықты, Отанын сүюге насихаттау.
Пән:Әдебиеттік оқуМектеп:№31Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Оқылым, жазылым.Бөлімше:2. 2, 2. 6, 3, 3. Күні: 21.06. 2019ж.Мұғалімнің аты-жөні:Раимкулова С. Қ.Сынып: 2 Қатысқандар саны:24Қатыспағандар саны:0: Пәнаралық байланыстар
Қазақ тілі, музыка, өзін - өзі тану, бейнелеу
Пән:Әдебиеттік оқуМектеп:№31Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Оқылым, жазылым.Бөлімше:2. 2, 2. 6, 3, 3. Күні: 21.06. 2019ж.Мұғалімнің аты-жөні:Раимкулова С. Қ.Сынып: 2 Қатысқандар саны:24Қатыспағандар саны:0: АКТ қолдану дағдылары
:
Интербелсенді тақта
Пән:Әдебиеттік оқуМектеп:№31Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Оқылым, жазылым.Бөлімше:2. 2, 2. 6, 3, 3. Күні: 21.06. 2019ж.Мұғалімнің аты-жөні:Раимкулова С. Қ.Сынып: 2 Қатысқандар саны:24Қатыспағандар саны:0:
Пән:Әдебиеттік оқуМектеп:№31Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Оқылым, жазылым.Бөлімше:2. 2, 2. 6, 3, 3. Күні: 21.06. 2019ж.Мұғалімнің аты-жөні:Раимкулова С. Қ.Сынып: 2 Қатысқандар саны:24Қатыспағандар саны:0: Бастапқы білім
Қазақ спортшылары туралы мағлұмат берілген.
Пән:Әдебиеттік оқуМектеп:№31Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Оқылым, жазылым.Бөлімше:2. 2, 2. 6, 3, 3. Күні: 21.06. 2019ж.Мұғалімнің аты-жөні:Раимкулова С. Қ.Сынып: 2 Қатысқандар саны:24Қатыспағандар саны:0: Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтың жоспарланған

іс-әрекеттер

Қолданатын

әділ-тәсілдер/ Ресурстар

Пән:Әдебиеттік оқуМектеп:№31Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Оқылым, жазылым.Бөлімше:2. 2, 2. 6, 3, 3. Күні: 21.06. 2019ж.Мұғалімнің аты-жөні:Раимкулова С. Қ.Сынып: 2 Қатысқандар саны:24Қатыспағандар саны:0:

Сабақтың басы

Шаттық шеңбері

1минут

2 минут

5 минут

Сабақтың ортасы

1. Ұйымдастыру кезеңі

1. Ширату. Мақсаты:

Ә. Қалаубаеваның «Спорт, спорт» әнімен қозғалысты жасау арқылы көңіл - күй ахуалын жасау.

2. Топқа бөлу. Мақсаты: Үштілділік сауаттылық арттыру арқылы топқа бөлу.

Оқушы әрекеті: Топтарға бөлінеді.

1-топ: Боксшылар, боксеры, boxer.

2-топ: Футболшылар, футболисты,

Footballer.

3-топ: Ауыр атлетика (палуандар), тежелая атлетика, борцы, weiqht

lifting wrestlers.

4-топ: Жеңіл атлетика ( көркем гимнастика, велошабандоз, мәнерлеп сырғанау), легкая атлетика (гимнасты, фигурная кот. ), fielq athletics, artistic, gymnstics, gymnasts, cyclists, figure skating.

3. Тыңдалым. Белсенді оқыту. «Болжау» әдісі. Ашық сұрақтар ( Болжау кезінде «алдымен», «содан соң», «сосын», «ақырында» сөздерін пайдалану қажеттігі айтылады. Мәтіннің соңы күтпеген оқиғамен

немесе оқушылар болжағанындай аяқталуы мүмкін)

- Бокс, раунд, олимпиада, чемпион - осы сөздер кім туралы?

-Сен өскеде кім боласың?

Әр оқушы кім болғысы келеді соны айтады.

- Спорт түрлерімен танысады.

Бейнебаянға назар аудару

- Мен де спортшы боламын

4. Жаңа сабақтың тақырыбын хабарлап, оқушылармен біріге отырып сабақтың мақсатын құрып, бағалау критерийін таныстырамын

- Балалар, бүгін біз сендермен «Мен де спортшы боламын» тақырыбын өтеміз.

3. Өзіңе ұнайтын спорт түрлеріннің тізімін айтап жазамыз.

:

4. Түсініп оқу. Бекзат Саттарханов -

қазақ боксшысы. Ол 20 жасында

бокстан Олимпиада чемпионы атанды.

Шаттық шеңбері

Ә. Қалаубаева

«Спорт, спорт»

Картинки по запросу спорт түрлері туралы суреттер

Топтастыру

https://qarmaqshy-tany.kz/uploads/posts/2018-08/medium/1534745828_10.jpg Картинки по запросу спорт түрлері туралы суреттер https://qarmaqshy-tany.kz/uploads/posts/2018-08/medium/1534745828_10.jpg Картинки по запросу спорт түрлері туралы суреттер https://qarmaqshy-tany.kz/uploads/posts/2018-08/medium/1534745828_10.jpg https://qarmaqshy-tany.kz/uploads/posts/2018-08/medium/1534745828_10.jpg

«Болжау» әдісімен тақырыпты ашу.

https://www. youtube. com/watch?v=rbsmNnfirSc

Картинки по запросу қандай спорт түрлері бар,қалай бөлінеді Картинки по запросу спорт түрлері туралы суреттер Картинки по запросу спорт түрлері туралы суреттер https://qarmaqshy-tany.kz/uploads/posts/2018-08/medium/1534745828_10.jpg Картинки по запросу спорт түрлері туралы суреттер https://qarmaqshy-tany.kz/uploads/posts/2018-08/medium/1534745828_10.jpg Картинки по запросу спорт түрлері туралы суреттер https://qarmaqshy-tany.kz/uploads/posts/2018-08/medium/1534745828_10.jpg https://qarmaqshy-tany.kz/uploads/posts/2018-08/medium/1534745828_10.jpg

Пән:Әдебиеттік оқуМектеп:№31Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Оқылым, жазылым.Бөлімше:2. 2, 2. 6, 3, 3. Күні: 21.06. 2019ж.Мұғалімнің аты-жөні:Раимкулова С. Қ.Сынып: 2 Қатысқандар саны:24Қатыспағандар саны:0:
Пән:Әдебиеттік оқуМектеп:№31Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Оқылым, жазылым.Бөлімше:2. 2, 2. 6, 3, 3. Күні: 21.06. 2019ж.Мұғалімнің аты-жөні:Раимкулова С. Қ.Сынып: 2 Қатысқандар саны:24Қатыспағандар саны:0:

Сабақтың ортасы

5 минут

15 минут

10 минут

1 тапсырма Оқылым. Белсенді оқыту. Мәтінді оқу. «Шынжыр» әдісін пайдаланып мәтінді тізбектей, кезекпен -кезек оқытамын.

Бекзат

Сиднейдің шаршы алаңына екі батыр шықты. Бірі - осы уақытқа дейін әлем чемпионы атанып үлгерген америкалық Рикардо Хуарес. Екіншісі - қазақ баһадүрі Бекзат Саттарханов.

:
:

ҚБ: Картинки по запросу қалыптастырушы бағалау түрлері суреттері Картинки по запросу қалыптастырушы бағалау түрлері суреттері Картинки по запросу қалыптастырушы бағалау түрлері суреттері

ЫБ: Әліде саған жақсы оқу қажет. Дауыс ырғағың сондай жақсы. Жарайсың, Керемет, Тамаша сөздермен бағаланады.

2 тапсырма. Саралау оқытудың «Тапсырма» тәсілі. (білім деңгейі әртүрлі оқушыларға арналған тапсырмалар кіреді, оқушылардың қажеттіліктеріне қарай) «Жауап беретін әріптес» әдісі арқылы топтық жұмыс беріледі.

1 топқа тапсырма түрі:

- Бекзат Саттархановтың

қарсыласының осал емес екенін білдіретінін мәтінен тауып оқу, оны сипаттау.

Төмен деңгейдегі оқушыға -тауып оқиды.

Орта деңгейдегі оқушыға - оны түсіндіреді.

Жоғары деңгейдегі оқушыға - оған сипаттама береді.

2 топқа тапсырма түрі :

-Бекзат Саттархановтың

өмірбаянына 5-6 жол өлең құрастыру.

Қазақ баһадүрі ол кім?

Түріктің дулығасын қисайтқан.

Қазақ бәйгені ешкімге бермеген,

Халқының ұлы болған.

-деп мұғалімнің көмегімен шығарады.

Төмен деңгейдегі оқушыға - мәтінен табады.

Орта деңгейдегі оқушыға - оны құрастырады.

Жоғары деңгейдегі оқушыға - құрастырылған өлеңді түсіндіреді.

3 топқа тапсырма түрі :

Бекзаттың қолбағы мен оның қимылын суреттейтін жолдарды суретпен бейнелеу.

Төмен деңгейдегі оқушыға - қолғап суретін салады.

Орта деңгейдегі оқушыға - әс-қимыл суретін салады.

Жоғары деңгейдегі оқушыға - салған суретке сипаттама береді.

4топқа тапсырма түрі:

«Спорт» туралы мақал - мәтелді құрастыру.

«Шын ер жеңсе, тасымас,

Жеңілсе, жылап жасымас» құрастырады.

Төмен деңгейдегі оқушыға -құрастырады.

Орта деңгейдегі оқушыға -оқып, түсіндіреді.

Жоғары деңгейдегі оқушыға - ұқсас мақалдар табады, түсіндіреді.

:
:

ҚБ: : Картинки по запросу қалыптастырушы бағалау түрлері суреттері Картинки по запросу қалыптастырушы бағалау түрлері суреттері Картинки по запросу қалыптастырушы бағалау түрлері суреттері

ЫБ: Жарайсың, Керемет, Тамаша сөздермен бағаланады.

3 тапсырма Жазылым. Белсенді оқыту. «Қарқын» әдісімен дәптермен жұмыс жүргіземін.

Мәтіннен Рикардоның суреттелген жолдарын тауып жаз.

Қажетті сөздер: Қоңыржай, айбын, сенімді.

Мәтіннен Бекзаттың қимылы суреттелген жолдарын тауып жаз.

Қажетті сөздер: Баһадүр, сарт-сұрт ұрып, оңға орғиды,

сезімтал.

:
:

ҚБ: : Картинки по запросу қалыптастырушы бағалау түрлері суреттері Картинки по запросу қалыптастырушы бағалау түрлері суреттері Картинки по запросу қалыптастырушы бағалау түрлері суреттері

ЫБ: «Жазуың өте әдемі!, Сауатты көркем жазыпсың!, т. с. с» мадақтаймын.

4 тапсырма «Олқылықтың орнын толтыр» әдісі бойынша

«Ойлан тап» ойыны арқылы

балаларға сауалнама ретінде әр топқа тапсырмалар беріледі.

Тұсына керек сөзден тауып, жазады.

1 топ:

:
:
:
:
:
:

Керек сөздер: көркем гимнастика,

штангі, футбол, мәнерлеп сырғанау.

  1. топ:
:
:
:
:
:
:

Керек сөздер: тоғыз құмалақ, палуандар, шаңғы, бокс.

3 топ:

:
:
:
:
:
:

Керек сөздер: көздеп ату, жүгіру, көкпар, күресу.

4 топ:

:
:
:
:
:
:

Керек сөздер: судағы спорт түрі, велошабандоз, волейбол, хоккей.

Бағалау критерийі
Дескриптор:

мәтіннің тақыры

бын анықтай алады.

-Мәтінді дауыстап

оқи алады.

-Сұрақтарға

жауап береді,

сұрақтар құрастыра

кейіпкерді сипаттай алады.

Баға

лау крите

рийі

Дескриптор:

Шығарма

шылыққа негіз

дел

ген сұрақ

тар қояды.

-Бекзат Саттархановтың өмірбаянын, іс-қимылдарын, мақал-мәтелдер құрай біледі.
Бағалау критерийі
Дескриптор:
берілген тақырып бойынша өз ойын қорыта жасай біледі.
Мәтіннен Бекзаттың қимылы суреттелген жолдарын тауып көркем, әдемі жаза алады.
1. Негізгі құралы доп болып саналатын
2. Мұз бетінде арнайы сырғанайтын
3. Ауыр атлетика түрі
4. Әдемі жаттығу жасау түрі
1. Күш сынасу түрі
2. Қысқы спорт түрі
3. Сарт-сұрт ұру спорт түрі

4. Қандай ұлттық ойын адамның математика

лық ойын дамытады

1. Жеңіл атлетика түрі жылдамдық пен қашықтық
2. Қазақтық ұлттық ойыны ат үстінде тартысу
3. Екі адамның жекпе-жек спорт түрі
4. Мергендер
1. Мұз үстінде доп қуу
2. Темір атпен жарысу
3. Тордың екі жағында доп ойнау
4. Судағы жеңіл атлетика

Суреті

Бекзат Сейілханұлы Саттарханов

«Шынжыр» әдісін пайдаланып мәтінді тізбектей, кезекпен -кезек оқытамын.

Саралау жұмысының тапсырма тәсілі.

«Жауап беретін әріптес» әдісі арқылы

«Қарқын» әдісі

«Олқылықтың орнын толтыр» әдісі

«Ойлан тап» ойыны

Пән:Әдебиеттік оқуМектеп:№31Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Оқылым, жазылым.Бөлімше:2. 2, 2. 6, 3, 3. Күні: 21.06. 2019ж.Мұғалімнің аты-жөні:Раимкулова С. Қ.Сынып: 2 Қатысқандар саны:24Қатыспағандар саны:0:
Пән:Әдебиеттік оқуМектеп:№31Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Оқылым, жазылым.Бөлімше:2. 2, 2. 6, 3, 3. Күні: 21.06. 2019ж.Мұғалімнің аты-жөні:Раимкулова С. Қ.Сынып: 2 Қатысқандар саны:24Қатыспағандар саны:0:
Пән:Әдебиеттік оқуМектеп:№31Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Оқылым, жазылым.Бөлімше:2. 2, 2. 6, 3, 3. Күні: 21.06. 2019ж.Мұғалімнің аты-жөні:Раимкулова С. Қ.Сынып: 2 Қатысқандар саны:24Қатыспағандар саны:0:
Пән:Әдебиеттік оқуМектеп:№31Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Оқылым, жазылым.Бөлімше:2. 2, 2. 6, 3, 3. Күні: 21.06. 2019ж.Мұғалімнің аты-жөні:Раимкулова С. Қ.Сынып: 2 Қатысқандар саны:24Қатыспағандар саны:0:
Пән:Әдебиеттік оқуМектеп:№31Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Оқылым, жазылым.Бөлімше:2. 2, 2. 6, 3, 3. Күні: 21.06. 2019ж.Мұғалімнің аты-жөні:Раимкулова С. Қ.Сынып: 2 Қатысқандар саны:24Қатыспағандар саны:0:
Пән:Әдебиеттік оқуМектеп:№31Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Оқылым, жазылым.Бөлімше:2. 2, 2. 6, 3, 3. Күні: 21.06. 2019ж.Мұғалімнің аты-жөні:Раимкулова С. Қ.Сынып: 2 Қатысқандар саны:24Қатыспағандар саны:0:
Пән:Әдебиеттік оқуМектеп:№31Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Оқылым, жазылым.Бөлімше:2. 2, 2. 6, 3, 3. Күні: 21.06. 2019ж.Мұғалімнің аты-жөні:Раимкулова С. Қ.Сынып: 2 Қатысқандар саны:24Қатыспағандар саны:0:
Пән:Әдебиеттік оқуМектеп:№31Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Оқылым, жазылым.Бөлімше:2. 2, 2. 6, 3, 3. Күні: 21.06. 2019ж.Мұғалімнің аты-жөні:Раимкулова С. Қ.Сынып: 2 Қатысқандар саны:24Қатыспағандар саны:0:
Пән:Әдебиеттік оқуМектеп:№31Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Оқылым, жазылым.Бөлімше:2. 2, 2. 6, 3, 3. Күні: 21.06. 2019ж.Мұғалімнің аты-жөні:Раимкулова С. Қ.Сынып: 2 Қатысқандар саны:24Қатыспағандар саны:0:
Пән:Әдебиеттік оқуМектеп:№31Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Оқылым, жазылым.Бөлімше:2. 2, 2. 6, 3, 3. Күні: 21.06. 2019ж.Мұғалімнің аты-жөні:Раимкулова С. Қ.Сынып: 2 Қатысқандар саны:24Қатыспағандар саны:0:
Пән:Әдебиеттік оқуМектеп:№31Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Оқылым, жазылым.Бөлімше:2. 2, 2. 6, 3, 3. Күні: 21.06. 2019ж.Мұғалімнің аты-жөні:Раимкулова С. Қ.Сынып: 2 Қатысқандар саны:24Қатыспағандар саны:0:
Пән:Әдебиеттік оқуМектеп:№31Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Оқылым, жазылым.Бөлімше:2. 2, 2. 6, 3, 3. Күні: 21.06. 2019ж.Мұғалімнің аты-жөні:Раимкулова С. Қ.Сынып: 2 Қатысқандар саны:24Қатыспағандар саны:0:
Пән:Әдебиеттік оқуМектеп:№31Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Оқылым, жазылым.Бөлімше:2. 2, 2. 6, 3, 3. Күні: 21.06. 2019ж.Мұғалімнің аты-жөні:Раимкулова С. Қ.Сынып: 2 Қатысқандар саны:24Қатыспағандар саны:0:
Пән:Әдебиеттік оқуМектеп:№31Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Оқылым, жазылым.Бөлімше:2. 2, 2. 6, 3, 3. Күні: 21.06. 2019ж.Мұғалімнің аты-жөні:Раимкулова С. Қ.Сынып: 2 Қатысқандар саны:24Қатыспағандар саны:0:
Пән:Әдебиеттік оқуМектеп:№31Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Оқылым, жазылым.Бөлімше:2. 2, 2. 6, 3, 3. Күні: 21.06. 2019ж.Мұғалімнің аты-жөні:Раимкулова С. Қ.Сынып: 2 Қатысқандар саны:24Қатыспағандар саны:0:
Пән:Әдебиеттік оқуМектеп:№31Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Оқылым, жазылым.Бөлімше:2. 2, 2. 6, 3, 3. Күні: 21.06. 2019ж.Мұғалімнің аты-жөні:Раимкулова С. Қ.Сынып: 2 Қатысқандар саны:24Қатыспағандар саны:0:
Пән:Әдебиеттік оқуМектеп:№31Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Оқылым, жазылым.Бөлімше:2. 2, 2. 6, 3, 3. Күні: 21.06. 2019ж.Мұғалімнің аты-жөні:Раимкулова С. Қ.Сынып: 2 Қатысқандар саны:24Қатыспағандар саны:0:
Пән:Әдебиеттік оқуМектеп:№31Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Оқылым, жазылым.Бөлімше:2. 2, 2. 6, 3, 3. Күні: 21.06. 2019ж.Мұғалімнің аты-жөні:Раимкулова С. Қ.Сынып: 2 Қатысқандар саны:24Қатыспағандар саны:0:
Пән:Әдебиеттік оқуМектеп:№31Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Оқылым, жазылым.Бөлімше:2. 2, 2. 6, 3, 3. Күні: 21.06. 2019ж.Мұғалімнің аты-жөні:Раимкулова С. Қ.Сынып: 2 Қатысқандар саны:24Қатыспағандар саны:0:
Пән:Әдебиеттік оқуМектеп:№31Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Оқылым, жазылым.Бөлімше:2. 2, 2. 6, 3, 3. Күні: 21.06. 2019ж.Мұғалімнің аты-жөні:Раимкулова

Ұқсас жұмыстар
Бұрыштардың түрлері
Есепті шығар
Рационал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттерін түсіндіру
Санды теңсіздіктердің қасиеттері
Бірінші мүшесін тап
Тапсырма орындауға дайындалу
Есімдіктерді қайталау
Қазақ хандығының құрылуы туралы білу
Құстың балапаны
Күтілетін нәтиже
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz