Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Оқушының көпшілігі. Оқушылардың кейбірі

IІІ ТОҚСАН 40 МИНУТҚА ЖОСПАРЛАНҒАН ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР

Алматы облысы, Талғар ауданы,
Тұздыбастау ауылы,
<<МЖДШОБ №31ЖББ орта мектеп>>МКМ
Раимкулова Сауле Курманбаевна

Пән: Әдебиеттік оқу Мектеп: №31
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Оқылым, жазылым.
Бөлімше:2.2, 2.6, 3,3. Күні: 21.06.2019ж. Мұғалімнің аты-жөні: Раимкулова С.Қ. Сынып: 2 Қатысқандар саны: 24
Қатыспағандар саны:0
Сабақ тақырыбы:
<<Мен де спортшы боламын>>
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
2.2.6.1 кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез - құлқы мен іс - әрекетін бағалау;
2.2.2.1 мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу;
2.​3.​3.​1 мұғалімнің көмегімен сурет, каллиграмма, аппликация, фотосуреттер пайдаланып, шығармашылық жұмыс жазу
Сабақ мақсаттары

Күтілетін нәтиже
Кейіпкердің іс-қимылдарын және мінезін сипаттау, қарапайым сұрақтар қою, мәтінен таба білу, суреттер пайдаланып шығармашылық жұмыс жасау, өз сөзімен жеткізу,спорт түрлерін білу, ажырату.
Барлық оқушы: кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мұғалім көмегімен қарапайым сұрақтарын қою, мәтінен таба білу, суреттер пайдаланып шығармашылық жұмыс жазу.

Оқушының көпшілігі: Мысал келтіре отырып, Бекзаттың іс-қимылына жақсы мінез құлықтарын сипаттап, өз сөзімен жеткізу.

Оқушылардың кейбірі: Берілген қажетті сөздерді, суреттерді пайдаланып, сұрақ қоя отырып көзқарасын білдіру.
Ойлау деңгейлері
Білу, түсіну, қолдану
Бағалау критерийлері

Мәтіннің тақырыбын анықтай алады.
Шығармашылыққа негізделген сұрақтар қояды, жұмыс жасайды.
Берілген тақырып бойынша өз ойын қорыта жасай біледі.
Пәндік лексика және терминдер
Мәтін мазмұнын талдау жасауда оқушыларға әлемдік чемпион (жеңімпаз), баһадүр (батыр) бабына (қалпында) дуылғасын (оқ өткізбейтін бас киім) бәйге (жарыс).
Талқылауға арналған сұрақтар:
Бекзаттың жеңіске жету себебі неде деп ойлайсың?
Тағы қандай спорт жеңімпаздарын білесің?
Өзің қандай спорт түрін ұнатасың?
Құндылықтар
ды дарыту
Оқушыларға адамгершілік құндылықтарды өзара көмекті,құрметті, достықты,Отанын сүюге насихаттау.
Пәнаралық байланыстар
Қазақ тілі, музыка, өзін - өзі тану, бейнелеу
АКТ қолдану дағдылары
Интербелсенді тақта

Бастапқы білім
Қазақ спортшылары туралы мағлұмат берілген.
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтың жоспарланған
іс-әрекеттер
Қолданатын
әділ - тәсілдер/ Ресурстар
Сабақтың басы
Шаттық шеңбері
1минут

2 минут

5 минут

Сабақтың ортасы

1.Ұйымдастыру кезеңі
1.Ширату. Мақсаты:
Ә.Қалаубаеваның <<Спорт,спорт>> әнімен қозғалысты жасау арқылы көңіл - күй ахуалын жасау.

2. Топқа бөлу. Мақсаты: Үштілділік сауаттылық арттыру арқылы топқа бөлу.
Оқушы әрекеті: Топтарға бөлінеді.
1-топ: Боксшылар,боксеры,boxer.
2-топ: Футболшылар,футболисты,
Footballer.
3-топ: Ауыр атлетика (палуандар), тежелая атлетика, борцы,weiqht
lifting wrestlers.
4-топ: Жеңіл атлетика ( көркем гимнастика, велошабандоз, мәнерлеп сырғанау),легкая атлетика (гимнасты,фигурная кот.),fielq athletics, artistic, gymnstics,gymnasts, cyclists, figure skating.

3. Тыңдалым. Белсенді оқыту. <<Болжау>> әдісі. Ашық сұрақтар ( Болжау кезінде <<алдымен>>, <<содан соң>>, <<сосын>>, <<ақырында>> сөздерін пайдалану қажеттігі айтылады. Мәтіннің соңы күтпеген оқиғамен
немесе оқушылар болжағанындай аяқталуы мүмкін)
- Бокс, раунд, олимпиада, чемпион - осы сөздер кім туралы?
-Сен өскеде кім боласың?
Әр оқушы кім болғысы келеді соны айтады.
- Спорт түрлерімен танысады.
Бейнебаянға назар аудару
- Мен де спортшы боламын

4. Жаңа сабақтың тақырыбын хабарлап, оқушылармен біріге отырып сабақтың мақсатын құрып, бағалау критерийін таныстырамын
- Балалар, бүгін біз сендермен <<Мен де спортшы боламын>> тақырыбын өтеміз.
3. Өзіңе ұнайтын спорт түрлеріннің тізімін айтап жазамыз.
4. Түсініп оқу. Бекзат Саттарханов -
қазақ боксшысы. Ол 20 жасында
бокстан Олимпиада чемпионы атанды.

Шаттық шеңбері
Ә.Қалаубаева
<<Спорт,спорт>>

Топтастыру

<<Болжау>> әдісімен тақырыпты ашу.

https://www.youtube.com/watch?v=rbsmNnfirSc

Сабақтың ортасы
5 минут

15 минут

10 минут

1 тапсырма Оқылым. Белсенді оқыту. Мәтінді оқу. <<Шынжыр>> әдісін пайдаланып мәтінді тізбектей , кезекпен - кезек оқытамын.
Бекзат
Сиднейдің шаршы алаңына екі батыр шықты. Бірі - осы уақытқа дейін әлем чемпионы атанып үлгерген америкалық Рикардо Хуарес. Екіншісі - қазақ баһадүрі Бекзат Саттарханов.
Бағалау критерийі
Дескриптор:
мәтіннің тақыры
бын анықтай алады.

-Мәтінді дауыстап
оқи алады.
-Сұрақтарға
жауап береді,
сұрақтар құрастыра
кейіпкерді сипаттай алады.
ҚБ:
ЫБ: Әліде саған жақсы оқу қажет. Дауыс ырғағың сондай жақсы. Жарайсың, Керемет, Тамаша сөздермен бағаланады.
2 тапсырма. Саралау оқытудың <<Тапсырма>> тәсілі. (білім деңгейі әртүрлі оқушыларға арналған тапсырмалар кіреді, оқушылардың қажеттіліктеріне қарай) <<Жауап беретін әріптес>> әдісі арқылы топтық жұмыс беріледі.
1 топқа тапсырма түрі:
-Бекзат Саттархановтың
қарсыласының осал емес екенін білдіретінін мәтінен тауып оқу, оны сипаттау.
Төмен деңгейдегі оқушыға - тауып оқиды.
Орта деңгейдегі оқушыға - оны түсіндіреді.
Жоғары деңгейдегі оқушыға - оған сипаттама береді.

2 топқа тапсырма түрі:
-Бекзат Саттархановтың
өмірбаянына 5-6 жол өлең құрастыру.
Қазақ баһадүрі ол кім?
Түріктің дулығасын қисайтқан.
Қазақ бәйгені ешкімге бермеген,
Халқының ұлы болған.
-деп мұғалімнің көмегімен шығарады.
Төмен деңгейдегі оқушыға - мәтінен табады.
Орта деңгейдегі оқушыға - оны құрастырады.
Жоғары деңгейдегі оқушыға - құрастырылған өлеңді түсіндіреді.

3 топқа тапсырма түрі:
Бекзаттың қолбағы мен оның қимылын суреттейтін жолдарды суретпен бейнелеу.
Төмен деңгейдегі оқушыға - қолғап суретін салады.
Орта деңгейдегі оқушыға - әс-қимыл суретін салады.
Жоғары деңгейдегі оқушыға - салған суретке сипаттама береді.

4топқа тапсырма түрі:
<<Спорт>> туралы мақал - мәтелді құрастыру.
<<Шын ер жеңсе, тасымас,
Жеңілсе, жылап жасымас>> құрастырады.
Төмен деңгейдегі оқушыға - құрастырады.
Орта деңгейдегі оқушыға - оқып,түсіндіреді.
Жоғары деңгейдегі оқушыға - ұқсас мақалдар табады,түсіндіреді.

Баға
лау крите
рийі
Дескриптор:
Шығарма
шылыққа негіз
дел
ген сұрақ
тар қояды.
-Бекзат Саттархановтың өмірбаянын, іс-қимылдарын, мақал-мәтелдер құрай біледі.
ҚБ: :
ЫБ: Жарайсың, Керемет, Тамаша сөздермен бағаланады.

3 тапсырма Жазылым. Белсенді оқыту. <<Қарқын>> әдісімен дәптермен жұмыс жүргіземін.
Мәтіннен Рикардоның суреттелген жолдарын тауып жаз.

Қажетті сөздер: Қоңыржай, айбын, сенімді.
Мәтіннен Бекзаттың қимылы суреттелген жолдарын тауып жаз.

Қажетті сөздер: Баһадүр,сарт-сұрт ұрып,оңға орғиды,
сезімтал.

Бағалау критерийі
Дескриптор:
берілген тақырып бойынша өз ойын қорыта жасай біледі.
Мәтіннен Бекзаттың қимылы суреттелген жолдарын тауып көркем, әдемі жаза алады.
ҚБ: :
ЫБ: <<Жазуың өте әдемі!, Сауатты көркем жазыпсың!,т.с.с>> мадақтаймын.
4 тапсырма <<Олқылықтың орнын толтыр>> әдісі бойынша
<<Ойлан тап>> ойыны арқылы
балаларға сауалнама ретінде әр топқа тапсырмалар беріледі.
Тұсына керек сөзден тауып, жазады.
1 топ:
1.Негізгі құралы доп болып саналатын

2.Мұз бетінде арнайы сырғанайтын

3.Ауыр атлетика түрі

4. Әдемі жаттығу жасау түрі

Керек сөздер: көркем гимнастика,
штангі, футбол, мәнерлеп сырғанау.
2 топ:
1.Күш сынасу түрі

2.Қысқы спорт түрі

3.Сарт-сұрт ұру спорт түрі

4. Қандай ұлттық ойын адамның математика
лық ойын дамытады

Керек сөздер: тоғыз құмалақ, палуандар, шаңғы, бокс.
3 топ:
1.Жеңіл атлетика түрі жылдамдық пен қашықтық

2.Қазақтық ұлттық ойыны ат үстінде тартысу

3. Екі адамның жекпе-жек спорт түрі

4. Мергендер

Керек сөздер: көздеп ату, жүгіру, көкпар, күресу.
4 топ:
1.Мұз үстінде доп қуу

2.Темір атпен жарысу

3.Тордың екі жағында доп ойнау

4. Судағы жеңіл атлетика

Керек сөздер: судағы спорт түрі, велошабандоз, волейбол,хоккей.

Бекзат Сейілханұлы Саттарханов

<<Шынжыр>> әдісін пайдаланып мәтінді тізбектей , кезекпен - кезек оқытамын.

Саралау жұмысының тапсырма тәсілі.

<<Жауап беретін әріптес>> әдісі арқылы

<<Қарқын>> әдісі

<<Олқылықтың орнын толтыр>> әдісі

<<Ойлан тап>> ойыны

Сабақтың соңы
2 минут

Қорыту: <<Бір сөзбен түйіндеу>> әдісі
-<<Есімі елімен бірге аталған Бекзат қандай бақытты!Елінің Туы болдың деген - осы. Атаның ғана ұлы емес , халқыңның ұлы болды деген осы шығар>> сөздің себебі неде деп ойлайсыңдар? Тағы қандай спорт жеңімпаздарын білесің?
Оқушыларға адамгершілік құндылықтарды өзара көмекті,құрметті, достықты,Отанын сүюге насихаттау.
Кері байланыс:
Оқушыларға <<кері байланыс>> стикер парағы таратылады. Оқушылар өздері Білім ағашына <<Бағдаршам >> әдісімен
<<жасыл>>-сабақты толық түсіндім,
<<сары>>- маған түсініксіз жерлері бар,<<қызыл>>- толық түсінбедім белгілейді.

<<Бір сөзбен түйіндеу>> әдісі

<<Бағдаршам >> әдісімен

Саралау - оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?
<<Болжау>> әдісімен мәтінді таныстыру.
1 тапсырма Оқылым. Мәтінді оқу. <<Шынжыр>> әдісін пайдаланып мәтінді тізбектей , кезекпен - кезек оқытамын.
2 тапсырма
Саралау жұмысы <<Тапсырма тәсілі>>
<<Жауап беретін әріптес>> әдісі арқылы топтық жұмыс беріледі.
1 топ: Мәтінді оқып, табады, сипаттайды,мінезеде ме береді.
2 топ: 5-6 жол өлең шығарып, құрастырады,ұйқасын түсіндіреді.
3топ: Қолбағы мен қимылына сурет салу, іс-қимылға сипаттама беріп,бағалайды.
4 топ:Спорт туралы мақал-мәтелді құрады, түсіндіреді.

3 тапсырма.
Жазылы<<Қарқын>> әдісімен дәптермен жұмыс жүргіземін.
4 тапсырма <<Олқылықтың орнын толтыр>> әдісі бойынша
<<Ойлан тап>> ойыны арқылы
балаларға сауалнама ретінде әр топқа тапсырмалар беріледі

Қорыту: <<Бір сөзбен түйіндеу>> әдісі

Білім ағашына <<Бағдаршам>> әдісімен оқушылар өздері белгілейді.

Бағалау-оқушы
білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау-оқушы
білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
1). Ширату
Ә.Қалаубаеваның <<Спорт,спорт>> әнімен қозғалысты жасау арқылы көңіл - күй ахуалын жасау.
Топтарға бөлінеді.
1-топ: Боксшылар,боксеры,boer.
2-топ: Футболшылар,футболисты,
Footballer.
3-топ: Ауыр атлетика (палуандар),тежелая атлетика,
борцы,weiqht liftinq wrestlers.
4-топ: Жеңіл атлетика ( көркем гимнастика,велошабандоз,мәнерлеп сырғанау),легкая атлетика (гимнасты,фигурная кот.),fielq athletics, artistic, qymnstics, qymnasts, cyclists, fiqure skatinq.
2).<<Болжау>> әдісімен мәтінді таныстыру.
3). 1 тапсырма Оқылым. Мәтінді оқу. <<Шынжыр>> әдісімен кезекпен-кезек тізбектей оқытамын.
4).2тапсырма.Саралау жұмысы.<<Тапсырма тәсілі>>
<<Жауап беретін әріптес>> әдісі арқылы топтық жұмыс беріледі.
5) 3 тапсырма.Жазылым.
<<Қарқын>> әдісімен дәптермен жұмыс жүргіземін.
6). 4 тапсырма <<Олқылықтың орнын толтыр>> әдісі бойынша
<<Ойлан тап>> ойыны арқылы
балаларға сауалнама ретінде әр топқа тапсырмалар беріледі.
Керекті сөзден теріп,жазады.Оқушыларға адамгершілік құндылықтарды өзара көмекті, құрметті, достықты,Отанын сүюге насихаттау.
Қорыту: <<Бір сөзбен түйіндеу>> әдісі

Білім ағашына <<Бағдаршам>> әдісімен оқушылар өздері белгілейді.

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Осы сабақта қолданылатын АКТ құралдарын рұқсатсыз қозғамауды талап етемін, берілген ақпараттарды, деректерді қажетіне пайдалануды ұстанамын

Ұқсас жұмыстар
Бұрыштардың түрлері
Есепті шығар
Рационал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттерін түсіндіру
Санды теңсіздіктердің қасиеттері
Бірінші мүшесін тап
Тапсырма орындауға дайындалу
Қазақ хандығының құрылуы туралы білу
Есімдіктерді қайталау
Күтілетін нәтиже
Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын талдау
Пәндер