Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Оқушыларды сабақ мақсатымен таныстыру

40 минутка жоспарланған қысқа мерзімді жоспар
Алматы облысы
Талғар ауданы
№28 ЖББ
Сутемгенова Нургул

Пән: Қазақтілі Мектеп: №28ЖББ
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Өнер
Бөлімше: 4.2 Грамматикалық нормаларды сақтау
Мұғалімнің аты-жөні: Сутемгенова Нургул

Сынып: 3 Қатыспағандар Қатыспағандар
Сабақ тақырыбы:

Сөз таптары

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
3.4.2.3 сөйлемнен сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) табу;
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар:
- сөйлемнен сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік) табу;

Көпшілігі:
Сөйлемнен сөз таптарын тауып ажыратады, сұрақ арқылы ойларын айтады

Кейбірі:
- сөз таптар құрастырып, карталар арқылы жинақтау, қорытынды жасау
Ойлау деңгейлері
Қолдану, талдау, жинақтау
Бағалау критерийлері

Сөз таптарын табады
Тірек сөздер құрастырып сөз таптарын жинақтайды
Пәндік лексика және терминдер
сөйлеу әрекетінің түрлерін қалыптастыру оқу мақсаттарына сәйкес <<Өнер>> ортақ тақырыбы аясында жүзеге асырылады. Мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге, өз ойын дәлелдеуге және толық, жүйелі, түсінікті етіп айтуға, ойын жазбаша жеткізуге дағдыланады. Мәтіннің мазмұнын болжауды, ашық және жабық сұрақтар құрастыруды, шығармадағы негізгі ойды табуды, мәтіндегі сөйлемдердің мағыналық байланысын сақтауды және жоспар құруды үйренеді.
Талқылауға арналған сұрақтар:
Қандай сөз таптарын білесін
Неге олар сөз таптарына бөлінеді
Құндылықтарды дарыту
Өз құндылықтарымызды сақтауға, құрметтеуге тәрбиелеу
Оқушылард зейінділікке, көркемдікке баулу

Пәнаралық байланыстар
Әдебиеттің оқу , Көркем еңбек
АКТ қолдау дағдылары
Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпараттар слайд ,аудиожазба

Бастапқы білім
Сөз таптары туралы 2-сыныпта игерген білімдеріне негізделіп меңгертіледі.

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтың жоспарланған іс-әрекеттер
Дереккөздер/
Ресурстар

Сабақтың басы

1.Ұйымдастыру
Ана тілің арың бұл,
Ұятың боп тұр бетте.
Өзге тілдің бәрін біл,
Өз тіліңді құрметте.
<<Жалаулар>> арқылы топқа бөлінеді. Оқушыларды қалаған жалауларын алып, 1,2,3 топтарға бөлініп отырады.
1-топ <<Бақытжалаулары>>
2-топ <<Арман жалаулары>>
3-топ <<Қуаныш жалаулары>>
Жұмыс ережесін келісу
* Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!
* Уақытты үнемдейміз!
* Нақты,дәл жауап береміз!
* Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!
* Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз
<<Сұрақтар жаңбыры>> әдісі
Ұйымдастыру: топпен жұмыс.
Мақсаты: оқушылардың сұрақ қою және сыни ойлау дағдыларын дамыту.
Сипаттамасы: оқушылар топтарға өз еркімен, қалауымен бөлінеді. Әр топ параққа сұрақтар жазып, бір-біріне лақтырады. Алған сұрақтарына жауап жазып, кері лақтырады. Жауап жазылған парақты қағып алған ойыншы, сол жауаптан сұрақ тудырып, ары қарай лақтырады. Ойын осылай жалғаса береді

Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер.

Қима қағаздар

Броундық қозғалыс>> әдісі
Сынып ішіне тақырыпқа қатысты мәліметтер мен ақпараттар орналастырылады. Оқушылар бүкіл сынып ішінде қозғала жүріп, берілген тақырып бойынша ақпарат жинайды
* Оқушыларды сабақ мақсатымен таныстыру. Сабақ барысында тапсырма орындауына қарай топ басшылары қорытынды бағасын шығарып отырады.
* №1 тапсырма,Лездеме әдісі Жеке жұмыс
Белсенді оқытудың Сұрақ қою және әдісі талқылау кезеңі Берілген сызба бойына сөз таптары туралы ой қорытындысын жасау.

Сын есім
Зат есім
Етістік
Сан есім
зат есім
Сын есім
Сан есім
Қимыл

Бағалау критерийі
Дискриптор
Сөз таптарын табады

- Кестеге сөз таптарын жаза алады
Себебін дәлелдей алады

Қ.Б Бағалау парағы
№ 2 тапсырма Ойлан жұптас- әдісі
Топтық жумыс
Т.А.Ж

Мәтінді тыңда. Мәтіндегі сөздерді сөз таптарына жіктеу. Өнердің мақсатын сен қалай тусінесің.Өнердің қандай түрлерін білесің
сурағы бойынша бір-бірімен ойлана ой бөліседі
Өнер
Өнер адам баласының жасампаздығын білдіреді," Жасау "құру "өндіру"деген мағынадан туындайды . Оның мақсаты -адам өмірін
қоршаған ортаны көркемдік тұрғыдан игеру ,Өнердің сөз өнері, музыка,
мүсін,кескіндеме,би, театр,сәулет өнері деитін түрі бар

Сөз таптары

Сөздер

Зат есім

Етістік

Сын есім

Сан есім

Бағалау критерийлері
Дескриптор
Сөз таптарын табады

мәтінді түсініп оқиды;
-сұрақтарға жауап береді;
-мәтіннің негізгі ойын анықтайды;
-мәтіннен сөз таптарын табады;
.

Қ,Б, Бағалау парағы
Сергіту Сәті
Ұшты -ұшты ойыныарқылы

№3 Тапсырма Белсенді оқыту Сұрақ қою талқылау
Кезеңі
Жұптық жұмыс, Саралау Қарқын тәсілі
Оқушылардың өнер тақырыбына қатысты сөздерді тауып, сөз таптарына топтауы үшін <<Тоғыз гауһартас>> стратегиясы қолданылады. <<Тоғыз гауhар тас>> карталары таратылады

Музыка Сәулет

Би өнері Театр

Әрбір жұп жазған сөздерін толықтырып, идеяларымен бөлісу үшін төрт оқушыдан топтастырылады. Топтың әр мүшесіне рөл тағайындалып, міндеті түсіндіріледі. Әр топтың идеяларын біріктіріп, маңызды деген өнерге қатысты тоғыз сөзнің тізімі жасалады.В <<Тоғыз гауhар тас>> стратегиясын пайдаланып, тізімдегі ең маңыздысын, яғни зат есімді ортасына, оның алдына сын есім мен сан есімді ал соңына етістікті орналастыру қажеттігі талданады.С Бақылаушылардан топтың жұмысы мен жетістіктері жайлы сұралады.
Өнерге қатысты сөздерді сөз таптарына жіктеу.Керекті сөздер әнші ,өнерлі,әшекейледі, мүсін ,жеті,әдемі,сегіз,шырқады т.б\А\
С деңгейіндегіоқушылар А немесеВдеңгеиіндегі оқушылар қалған оқушыларға біршама уақыт бөліп, көмек көрсетеді

Бағалау критерийі
Дескриптор
Тірек сөздер құрастырып сөз таптарын жинақтайды
-Тірек сөздермен сөз таптарын құрастыра алады
Өнер түрлерін талдайды
ҚБ. Бағалау парағы

Оқушың аты-жөні
Тақырыптығ мазмұнын ашуда өз ойын білдіруі
Тапсырмалар
баға

№1
№2
№3

1
Алмас
+
+ + -
4
2
Мұрат
-
+ + +
4
3
Мади
+
+ + +
5
4
Әли
+
+ + -
4
5

Қорытынды
Бағалау парағын топ басшылыры таныстырып,
Мұғалімнің көмегімен қорытынды баға шығарады,

Рефлексия
<<Бағдаршам>> әдісі

<<Қазақ тілі>> оқулығы 3-сынып. <<Атамұра баспасы>> 2018
4 бет
1 тапса

Саралау-оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау-оқушы
білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Ұйымдастыру кезеңінде <<Жалаулар>>сәтін өткіземін.Оқушыларды
Сөз таптары атаулары арқылы 4 топқа бөлемін.Үй тапсырмасын
<<Сұрақтар Жаңбыр >> әдісі арқылы пысықтаймын.Оқушылар
берілген сұрақтарға жауап береді.Ой қозғау барысында <<Броундық >> ойыны арқылы оқушылардың ойларын сұрап, тақырыпты ашамын.Оқушыларды сабақ мақсатымен таныстырамын.№1 тапсырма бойынша <<Лездеме>> әдісін жеке жұмыс түрінде өткіземін.

Белсенді оқытудың <<Сұрақ қою және талқылау>> кезеңін қолданамын.Барлық оқушылардың қатысып отырғанына көз жеткізу үшін сұрақ қою тәсілін өткіземін.
№2 тапсырмада <<Ойлан,жұптас>> әдісі бойынша топтық жұмыс ұйымдастырамын.Тиімділігі топпен бірлесіп жұмыс жасап,бір-бірлерімен ой бөлісе алады.№3 тапсырма,
Саралау <<Қарқын>> тәсілін қолданамын.
Жоғары деңгейдегі оқушылар орта немесе төмен деңгейдегі оқушыларға қарағанда жылдам жұмыс істейді Сондықтан мұғалім мен Жоғарғы деңгейдегі оқушылар қалған оқушыларға біршама уақыт бөліп, көмек көрсетеді.Сабақ соңында рефлексияда <<Кері байланыс>> <<Бағдаршам>> әдісін қолданамын.

Сабақ барысында бағалау парақшалары арқылы топ басшысы топ мүшелерін тапсырмаларды орындау деңгейлеріне қарай бағалайды. Мұғалім әрдайым ынталандырып отырады

Оқушының аты жөні

Тақырыптың мазмұнын ашуда өз ойын білдіруі
Тапсырмалар

№1
№2
№3
Бағасы

Алма
+
+ +
4

Мұра
+
+ +
4

Мади
+
+ +
5

Әли
+
- +
4

Техникалық қауіпсіздік ережелерін сақтайды.

Ұқсас жұмыстар
5 сынып - Математика - жылдық жоспар
Натурал сандарға амалдар қолдануға есептер шығару
Қай түзу перпендикуляр түзу
Жай сандар мен құрама сандар
РобоҚол роботын құрастыру
Синустар теоремасы
Сұрақтарға жауап алу
"Күнделікті сабақ жоспарлары". 1-4 сыныптарға
Булану және конденсация процестерін салыстыру
Булану және конденсация 8 сынып
Пәндер