2-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары: Ұлтымыздың салт-дәстүрін білген жөн (сөз таптары - зат есім)

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті: Күні:07. 04. 19
: Мұғалімнің аты-жөні: Тықырова Құндызай Бауыржанқызы
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті: Сынып: 2 ә
: Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспағандар:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті: Сабақтың тақырыбы
:

Ұлтымыздың салт-дәстүрін білген жөн

Сөз таптары. Зат есім

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті: Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
:

2. 1. 5. 1; Аудио-бейне жазба мазмұнына өз ойын білдіру
2. 4. 2. 3 ; Сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік ажырату)
2. 2. 2. 1; Синоним, антоним, омоним сөздерді ажырату және мағынасын түсіну, сөйлеу барысында қолдану

2. 2. 3. 1; Мәтін мазмұнын анықтауға бағыттал ған сұрақтар құрастыру және жауап беру.

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті: Сабақтың мақсаттары
:

Бaрлық oқушылaр oрындaй aлaды:

1. Аудио-бейне жазба мазмұнына өз ойларын білдіреді
2. Сөз таптарын бойынша жұмыстар жасайды.

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті:

Oқушылaрдың көпшiлiгi oрындaй aлaды :

1. Ұлттық салт - дәстүрлер бойынша өз пікірлерін айтады.
2. Заттық ұғымдарды ажырата алады.
3. Туыстық атауларды жіктей алады.

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті:

Кeйбiр oқушылaр oрындaй aлaды:

1. Зат есімнің сөз табын екенін зат есімнің жалқы және жалпы дара және күрделі, жеке көпше түрлерін біледі.

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті: Бағалау критерийлері
: *Мәтінді түсініп оқып, мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтар қойады.
*Мәтінге ат ойлап табады.
*Мәтіндегі қарамен берілген сөйлемдерді көшіріп жазады.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті: Ойлау дағдысының деңгейі
: Түсіну
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті: Тілдік мақсаттар
:

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Зат есім, сөз таптары

Негізгі сөздер мен тіркестер, мәтіндегі жаңа сөздер:

Салт - дәстүр, жеті ата, шілдехана.

Сыныптағы диалог. Талқылауға арналған сұрақтар:

  • Сөз таптары дегеніміз не?
  • Зат есім дегеніміз не?
  • Зат есімнің сұрақтары қандай?
  • Жеті атамызды білеміз бе?
  • Қандай салт - дәстүрлерімізді білесіңдер?
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті: Сабақта қамтылатын құндылықтар
: Ұлтымыздың салт-дәстүрін ауыз әдебиетін насихаттау
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті: Пәнаралық байланыс
: көркем еңбек, дене шынықтыру
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті: Акт қолдану дағдылары
: Интербелсенді тақта, компьютер, проектор, слайд
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті: Осыған дейін меңгерілген білім
: Нәтиже сабақ, мен не үйрендім ?
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті: Сабақ барысы
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті: Сабақтың кезеңдері және уақыты
:

Сабақта орындалатын

іс-әрекеттер

Дерек

Көздер

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті:

Cабақтың басы:

4 минут

6 минут

Сабақтың ортасы

20 минут

Сергіту сәті

Сабақтың соңы

5 минут

:

Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

Психологиялық ахуал:

https://cdn2.arhivurokov.ru/multiurok/html/2018/05/23/s_5b0588b7132a2/906761_4.jpeg

Өткен материалды бекіту :

Ой қозғау үшін жетекші сұрақтар .

1. Омоним деген не?

2. Синоним деген не?

3. Антоним деге не ?

4. Сөз құрамы, түбір мен қосымша деген не оларға мысал келтір?

Дескрипторы

  1. Берілген сұрақтарға жауап берді.
  2. Жауаптар бойынша қатемен жұмыс ұымдастырады.

Жаңа білім

«Миға шабуыл » әдісі.

Сөзжұмбақ: “Зат есім”

Сұрақтары:

  1. Су тіршілік . . . /көзі/
  2. Әрі қызық, әрі тәтті,

Татқан жанды таңырқатты /алма/

  1. Қабат, қабат, қаттама,

Ақылың болса аттама. /Кітап/

  1. Кезікті бір жануар,

Үстінде екі тауы бар. /Түйе/

  1. Уақыт өлшеп, сынап,

Таппайды бір тағат. /Сағат/

  1. Үсті толы ине,

Іс тігіп, қадамайды түйме. /Кірпі/

  1. Мұрнын сипап күн бойы,

Бетін сусып жуады.

Тымсырды аңдып түн бойы,

Тышқанды көп қуады. /Мысық/

Дескрипторы:

  1. Сөзжұмбақ сұрақтарға жеке - жеке жауап беріп, сынып арасында талқылайды.
  2. Тақырып бойынша қосымша сұрақтарға жауап берді.

Жаңа материалды меңгерту

Сабақтың тақырыбымен, оқу мақсаттарымен, таныстыру.

C:\Users\ара\Desktop\Без названия (1).jpg C:\Users\ара\Desktop\Без названия.jpg

Дескрипторы:

  1. Сурет бойынша талдау жасайды.
  2. «Шежіре ағашы» және туыстық атаулар бойынша ауызша жұмыс жасайды.

Оқулықпен жұмыс:

1 - жаттығу

1. Мәтінді түсініп оқы

- Мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтар қой

- Мәтінге ат ойлап тап.

-Бұл мәтін әңгіме ме, өлең бе?

-Мәтіндегі қарамен берілген сөйлемдерді көшіріп жаз.

Дескрипторы:

  1. Мәтінді оқып, мазмұны бойынша талдау жасайды.
  2. Мәтінге ай қояды.
  3. Мәтіндегі қарамен берілген сөйлемді көшіріп жазады.

2 - жаттығу.

Сөздерді оқы.

Сөздерді кестеге орналастыр.

:
:
:
:
:
:
:
:
:

-Кестегі сөз мағыналарының әр басқа екенін және олардың қалай топтастырылғанын байқап, өзің қорытыңды жасап көр.

Дескрипторы:

  1. Кестемен жұмыс жасайды.
  2. Берілген сөздердің мағынасын ашады.

«Әңгімелесетін әріптестер» әдісі /топтық жұмыс/:

3 - жаттығу.

Жас баланы қалай атайтынын тауып жаз.

Сәби, немере, бөпе, бөбек, балапан.

Дескрипторы:

  1. Жас баланың атауланын тауып, ұжым арасында талдайды.
  2. Дәптерге көшіріп жазады.

Сергіту сәті.

«Он сұрақ» әдісі:

http://forumsmile.ru/u/7/0/4/704a4f99a2b39c9f6df77525aec53119.gif http://www.vplate.ru/images/article/orig/2017/02/varezhki-35.jpg https://xn--d1acdhafcdc4ac4bm9k.xn--p1ai/image/cache/catalog/ru-published-publicdata-ZAGRYARU-attachments-SC-products_pictures-4690326099992-1000x1340.jpg

https://cdn2.scratch.mit.edu/get_image/user/28851068_60x60.png https://ak8.picdn.net/shutterstock/videos/19485298/thumb/1.jpg https://png.pngtree.com/element_origin_min_pic/17/03/05/f7068815a27335836796fc06dc1637f2.jpg

Дескрипторы:

  1. Сынып ішінен жеке - жеке оқушыларды шығарып, бастарына берілген сөздерді кигізіледі.
  2. Оқушы берілген сөзге қатысты 10 сұрақ қояды.
  3. Оқушылар берілген сөзге сипаттама береді.
  4. Осы ретпен 5 - 6 оқушы ойынды жалғастырады.

4 - жаттығу.

Кім ? сұрағына жауап беретін сөздерді бір бөлек, не ? сұрағына жауап беретін сөздерді бір бөлек топтап жаз.

Ойыншық, нағашы, ата, тұлкі, жоғары келді, қарға, тәтті, дәрігер, ұста, ұшты, күріш.

:
:

Дескрипторы:

  1. Берілген сөздердің мағынасы анықдайды.
  2. Кестеге сөздерді бөлік жазады.

Кері байланыс:

«Ашық микрофон» әдісі бойынша оқушылар тақырыпқа байланысты сұрақтарға жауап береді және сол бойынша бағалаймын.

Сұрақтар:

1. Сөз таптары деген не?

2. Олар нешеге бөлінеді?

3. Зат есім деге не?

4. Қандай сұрақтарға жауап береді?

Дескрипторы:

  1. Сұрақтарға жауап береді.
  2. Бағаланады.

Сабақты бекіту :

Сабақтың жетістік критерийлерін еске түсіріп, бүгінгі сабақтың мақсатына жеткен, жетпегендігін айтамын.

Бағалау: «Отшашу» арқылы өзара бағалайды.

Кім ? Кімдер ?
Не? Нелер?
Не істеді?
. . .
. . .
. . .
. . .
. . .
. . .
. . .
. . .
. . .
Кім?
Не?

Интербелсенді тақта

https://stavropol.umitoy.ru/upload/iblock/e18/e18f61cb570dfbd11586cae66c4e573d.jpg

https://i.ytimg.com/vi/HPBeBliE1-Y/maxresdefault.jpg

А3 форматтағы

Сөзжұмбақ

Аудио - бейне жазба

www. iMektep. kz

Оқулық

Суреттер

Дәптермен жұмыс

Дәптер, қалам, оқулық

https://arhivurokov.ru/kopilka/uploads/user_file_54dc7b9728d4d/img_user_file_54dc7b9728d4d_15.jpg

Оқулық

Карточкалар

Микрофон

Смайликтер

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті:
:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті:
:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті:
:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті:
:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті:
:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті:
:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті: 5 минут
:

Рефлексия:Ауа райы арқылы оқушылар бүгінгі сабақтың ұнағанын көрсетеді. Сабақ соңында оқушы сабақта өзiн қалай ұстады, кандай дәрежеде өз бiлiмiн көрсете алады.

http://mypresentation.ru/documents/a90811bef98faad761c3841db60d3b1b/img8.jpg

А3 форматтығы

Суреттер

Стикерлер

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті: Қосымша ақпарат
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті: Саралау - сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?
: Бағалау - Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс

(тәрбиелік элемент)

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті:

А-деңгейі

1. Мәтін және оның түрлері

2. Омоним деген не оларға мысал


Ұқсас жұмыстар
2-сынып: Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті тақырыбы бойынша сөз таптары (зат есім, сын есім, сан есім, етістік)
Ашық сабақ: Сөз таптары - зат есім
Сабақ жоспары: Сөз таптары (зат есім, етістік, сын есім, сан есім)
Сөз таптары: зат есім, сын есім, сан есім және етістік бойынша сабақ жоспары
Сөз таптары: зат есім - жалпы орта мектеп қазақ тілі сабақ жоспары
Сөз таптары: Зат есім - 6-сыныпқа арналған ашық сабақ (С. Саттаров атындағы №57 мектеп-лицейі, Қарағанды, 2012)
2-сыныпқа арналған сабақ жоспары: Зат есім
Қазақ тілі 2-сынып Сөз таптары бойынша сабақ жоспары
Қысқа мерзімді жоспар: Қазақ тілі - 2-сынып: Зат есім; 4-сынып: Көптік жалғаулы зат есімдердің септелуі
3-сыныпқа арналған Сөз таптары бойынша тренинг сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz