Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Зат есім, сөз таптары

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті

Күні:07.04.19
Мұғалімнің аты-жөні:Тықырова Құндызай Бауыржанқызы
Сынып: 2 ә
Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы
Ұлтымыздың салт-дәстүрін білген жөн
Сөз таптары.Зат есім
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
2.1.5.1; Аудио-бейне жазба мазмұнына өз ойын білдіру
2.4.2.3 ; Сөз таптарын (зат есім,сын есім,сан есім,етістік ажырату)
2.2.2.1;Синоним, антоним, омоним сөздерді ажырату және мағынасын түсіну, сөйлеу барысында қолдану
2.2.3.1; Мәтін мазмұнын анықтауға бағыттал ған сұрақтар құрастыру және жауап беру.
Сабақтың мақсаттары
Бaрлық oқушылaр oрындaй aлaды:
1.Аудио-бейне жазба мазмұнына өз ойларын білдіреді
2.Сөз таптарын бойынша жұмыстар жасайды.

Oқушылaрдың көпшiлiгi oрындaй aлaды:
1.Ұлттық салт - дәстүрлер бойынша өз пікірлерін айтады.
2. Заттық ұғымдарды ажырата алады.
3. Туыстық атауларды жіктей алады.

Кeйбiр oқушылaр oрындaй aлaды:
1.Зат есімнің сөз табын екенін зат есімнің жалқы және жалпы дара және күрделі , жеке көпше түрлерін біледі.
Бағалау критерийлері
*Мәтінді түсініп оқып, мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтар қойады.
*Мәтінге ат ойлап табады.
*Мәтіндегі қарамен берілген сөйлемдерді көшіріп жазады.
Ойлау дағдысының деңгейі
Түсіну
Тілдік мақсаттар
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:
Зат есім,сөз таптары
Негізгі сөздер мен тіркестер,мәтіндегі жаңа сөздер:
Салт - дәстүр, жеті ата, шілдехана.
Сыныптағы диалог. Талқылауға арналған сұрақтар:
oo Сөз таптары дегеніміз не?
oo Зат есім дегеніміз не?
oo Зат есімнің сұрақтары қандай?
oo Жеті атамызды білеміз бе?
oo Қандай салт - дәстүрлерімізді білесіңдер?
Сабақта қамтылатын құндылықтар
Ұлтымыздың салт-дәстүрін ауыз әдебиетін насихаттау
Пәнаралық байланыс
көркем еңбек, дене шынықтыру
Акт қолдану дағдылары
Интербелсенді тақта, компьютер, проектор, слайд
Осыған дейін меңгерілген білім
Нәтиже сабақ, мен не үйрендім ?
Сабақ барысы
Сабақтың кезеңдері және уақыты
Сабақта орындалатын
іс-әрекеттер
Дерек
Көздер
Cабақтың басы:
4 минут

6 минут

Сабақтың ортасы

20 минут

Сергіту сәті

Сабақтың соңы

5 минут

Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
Психологиялық ахуал:

Өткен материалды бекіту:
Ой қозғау үшін жетекші сұрақтар.
1.Омоним деген не?
2.Синоним деген не?
3.Антоним деге не ?
4.Сөз құрамы,түбір мен қосымша деген не оларға мысал келтір?

Дескрипторы
1. Берілген сұрақтарға жауап берді.
2. Жауаптар бойынша қатемен жұмыс ұымдастырады.

Жаңа білім
<<Миға шабуыл >> әдісі.
Сөзжұмбақ: "Зат есім"

Сұрақтары:
1. Су тіршілік .... /көзі/
2. Әрі қызық, әрі тәтті ,
Татқан жанды таңырқатты /алма/
3. Қабат, қабат, қаттама,
Ақылың болса аттама. /Кітап/
4. Кезікті бір жануар,
Үстінде екі тауы бар. /Түйе/
5. Уақыт өлшеп, сынап,
Таппайды бір тағат. /Сағат/
6. Үсті толы ине,
Іс тігіп, қадамайды түйме. /Кірпі/
7. Мұрнын сипап күн бойы,
Бетін сусып жуады.
Тымсырды аңдып түн бойы,
Тышқанды көп қуады./Мысық/
Дескрипторы:
1. Сөзжұмбақ сұрақтарға жеке - жеке жауап беріп, сынып арасында талқылайды.
2. Тақырып бойынша қосымша сұрақтарға жауап берді.

Жаңа материалды меңгерту

Сабақтың тақырыбымен, оқу мақсаттарымен, таныстыру.

Дескрипторы:
1. Сурет бойынша талдау жасайды.
2. <<Шежіре ағашы>> және туыстық атаулар бойынша ауызша жұмыс жасайды.

Оқулықпен жұмыс:

1 - жаттығу
1.Мәтінді түсініп оқы
- Мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтар қой
- Мәтінге ат ойлап тап.
-Бұл мәтін әңгіме ме,өлең бе?
-Мәтіндегі қарамен берілген сөйлемдерді көшіріп жаз.

Дескрипторы:
1. Мәтінді оқып, мазмұны бойынша талдау жасайды.
2. Мәтінге ай қояды.
3. Мәтіндегі қарамен берілген сөйлемді көшіріп жазады.

2 - жаттығу.
Сөздерді оқы.

Сөздерді кестеге орналастыр.

Кім ? Кімдер ?
Не? Нелер?
Не істеді?
.............
.............
................
........
...............
...............
............
...............
..............

-Кестегі сөз мағыналарының әр басқа екенін және олардың қалай топтастырылғанын байқап,өзің қорытыңды жасап көр.
Дескрипторы:
1. Кестемен жұмыс жасайды.
2. Берілген сөздердің мағынасын ашады.

<<Әңгімелесетін әріптестер>> әдісі /топтық жұмыс/:
3 - жаттығу.
Жас баланы қалай атайтынын тауып жаз.

Сәби,немере,бөпе,бөбек,балапан.
Дескрипторы:
1. Жас баланың атауланын тауып, ұжым арасында талдайды.
2. Дәптерге көшіріп жазады.

Сергіту сәті.
<<Он сұрақ>> әдісі:

Дескрипторы:
1. Сынып ішінен жеке - жеке оқушыларды шығарып, бастарына берілген сөздерді кигізіледі.
2. Оқушы берілген сөзге қатысты 10 сұрақ қояды.
3. Оқушылар берілген сөзге сипаттама береді.
4. Осы ретпен 5 - 6 оқушы ойынды жалғастырады.

4 - жаттығу.
Кім ? сұрағына жауап беретін сөздерді бір бөлек,не ? сұрағына жауап беретін сөздерді бір бөлек топтап жаз.
Ойыншық,нағашы,ата,тұлкі,жоғары келді , қарға,тәтті , дәрігер,ұста,ұшты,күріш.
Кім?
Не?

Дескрипторы:
1. Берілген сөздердің мағынасы анықдайды.
2. Кестеге сөздерді бөлік жазады.

Кері байланыс:
<<Ашық микрофон>> әдісі бойынша оқушылар тақырыпқа байланысты сұрақтарға жауап береді және сол бойынша бағалаймын.
Сұрақтар:
1.Сөз таптары деген не?
2.Олар нешеге бөлінеді?
3.Зат есім деге не?
4. Қандай сұрақтарға жауап береді?

Дескрипторы:
1. Сұрақтарға жауап береді.
2. Бағаланады.

Сабақты бекіту:
Сабақтың жетістік критерийлерін еске түсіріп,бүгінгі сабақтың мақсатына жеткен,жетпегендігін айтамын.
Бағалау: <<Отшашу>> арқылы өзара бағалайды.

Интербелсенді тақта

А3 форматтағы
Сөзжұмбақ

Аудио - бейне жазба
www.iMektep.kz

Оқулық
Суреттер

Дәптермен жұмыс

Дәптер, қалам, оқулық

Оқулық
Карточкалар

Микрофон

Смайликтер

5 минут

Рефлексия:Ауа райы арқылы оқушылар бүгінгі сабақтың ұнағанын көрсетеді. Сабақ соңында оқушы сабақта өзiн қалай ұстады, кандай дәрежеде өз бiлiмiн көрсете алады.

А3 форматтығы
Суреттер
Стикерлер

Қосымша ақпарат
Саралау - сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?
Бағалау - Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс
(тәрбиелік элемент)
А-деңгейі
1.Мәтін және оның түрлері
2.Омоним деген не оларға мысал келтір 3.Синоним деген не оларға мысал келтір.
Ә-деңгейі
1 Кім ? Не ? сұрақтарына сөйлем құрастырып маңыздылығын атай алады.
2.Не істеді? Қандай ? Қанша? Сұрақтарына сөйлем құрай алады .
Үйге тапсырма:
Сөз таптары.Зат есім.
5 - жаттығу.

<<Ашық микрофон>> әдісі
арқылы бағалаймын.

көркем еңбек, дене шынықтыру

Оқушылар қауіпсіздік ережесімен танысқан. Сабақта және сергіту сәтінде оны сақтай алады.

Ұлттымыздың салт-дәстүрін біледі.Салт - дәстүр және ауыз әдебиеті туралы ой өрістерін дамытады

Ойлану
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?
Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең
маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.

Сабақ мақсаттары жүзеге асты. Бүгін оқушылар жетекші сұрақтар арқылы
негізгі ойды анықтап есептерді жинақы шығаруға үйренді. Сыныптағы
оқу атмосферасы белсенді, көңілді болды. Диференциация сабақ үдерісінде
болды. Мен жоспарланған уақытымды жүзеге асырдым. Жоспарыма
ешқандай өзгерістер енгізген жоқпын.
Жалпы баға
Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?
1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?
1:
2:-
Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?
Оқушылармен топтық жұмыс жүргізу барысында жеке оқушылардың толық қатысуын әрі белсенді болуын қадағалау керектігін білдім.

Ұқсас жұмыстар
Сөз таптары. қазақ тілі, 2 сынып
Сабақтың максаттары. Сабақтың барысы
Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті. Сөз таптары
Сөз таптары. Зат есім туралы
Тақырып - Сөз таптары. Зат есім
Зат есім Зат есім етістік зат
Абай ІІІ топ
Сөз таптары. сөз таптары туралы ұғым беру
Сөз таптары. зат есім
Сөз таптары жайлы
Пәндер