Зат есім, сөз таптары

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Ұлтымыздың салт-дәстүрін білген жөн
Сөз таптары. Зат есім
2. 1. 5. 1; Аудио-бейне жазба мазмұнына өз ойын білдіру
2. 4. 2. 3 ; Сөз таптарын (зат есім, сын есім, сан есім, етістік ажырату)
2. 2. 2. 1; Синоним, антоним, омоним сөздерді ажырату және мағынасын түсіну, сөйлеу барысында қолдану
2. 2. 3. 1; Мәтін мазмұнын анықтауға бағыттал ған сұрақтар құрастыру және жауап беру.
Бaрлық oқушылaр oрындaй aлaды:
1. Аудио-бейне жазба мазмұнына өз ойларын білдіреді
2. Сөз таптарын бойынша жұмыстар жасайды.
Oқушылaрдың көпшiлiгi oрындaй aлaды :
1. Ұлттық салт - дәстүрлер бойынша өз пікірлерін айтады.
2. Заттық ұғымдарды ажырата алады.
3. Туыстық атауларды жіктей алады.
Кeйбiр oқушылaр oрындaй aлaды:
1. Зат есімнің сөз табын екенін зат есімнің жалқы және жалпы дара және күрделі, жеке көпше түрлерін біледі.
*Мәтінге ат ойлап табады.
*Мәтіндегі қарамен берілген сөйлемдерді көшіріп жазады.
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:
Зат есім, сөз таптары
Негізгі сөздер мен тіркестер, мәтіндегі жаңа сөздер:
Салт - дәстүр, жеті ата, шілдехана.
Сыныптағы диалог. Талқылауға арналған сұрақтар:
- Сөз таптары дегеніміз не?
- Зат есім дегеніміз не?
- Зат есімнің сұрақтары қандай?
- Жеті атамызды білеміз бе?
- Қандай салт - дәстүрлерімізді білесіңдер?
Сабақта орындалатын
іс-әрекеттер
Дерек
Көздер
Cабақтың басы:
4 минут
6 минут
Сабақтың ортасы
20 минут
Сергіту сәті
Сабақтың соңы
5 минут
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
Психологиялық ахуал:
Өткен материалды бекіту :
Ой қозғау үшін жетекші сұрақтар .
1. Омоним деген не?
2. Синоним деген не?
3. Антоним деге не ?
4. Сөз құрамы, түбір мен қосымша деген не оларға мысал келтір?
Дескрипторы
- Берілген сұрақтарға жауап берді.
- Жауаптар бойынша қатемен жұмыс ұымдастырады.
Жаңа білім
«Миға шабуыл » әдісі.
Сөзжұмбақ: “Зат есім”
Сұрақтары:
- Су тіршілік . . . /көзі/
- Әрі қызық, әрі тәтті,
Татқан жанды таңырқатты /алма/
- Қабат, қабат, қаттама,
Ақылың болса аттама. /Кітап/
- Кезікті бір жануар,
Үстінде екі тауы бар. /Түйе/
- Уақыт өлшеп, сынап,
Таппайды бір тағат. /Сағат/
- Үсті толы ине,
Іс тігіп, қадамайды түйме. /Кірпі/
- Мұрнын сипап күн бойы,
Бетін сусып жуады.
Тымсырды аңдып түн бойы,
Тышқанды көп қуады. /Мысық/
Дескрипторы:
- Сөзжұмбақ сұрақтарға жеке - жеке жауап беріп, сынып арасында талқылайды.
- Тақырып бойынша қосымша сұрақтарға жауап берді.
Жаңа материалды меңгерту
Сабақтың тақырыбымен, оқу мақсаттарымен, таныстыру.
Дескрипторы:
- Сурет бойынша талдау жасайды.
- «Шежіре ағашы» және туыстық атаулар бойынша ауызша жұмыс жасайды.
Оқулықпен жұмыс:
1 - жаттығу
1. Мәтінді түсініп оқы
- Мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтар қой
- Мәтінге ат ойлап тап.
-Бұл мәтін әңгіме ме, өлең бе?
-Мәтіндегі қарамен берілген сөйлемдерді көшіріп жаз.
Дескрипторы:
- Мәтінді оқып, мазмұны бойынша талдау жасайды.
- Мәтінге ай қояды.
- Мәтіндегі қарамен берілген сөйлемді көшіріп жазады.
2 - жаттығу.
Сөздерді оқы.
Сөздерді кестеге орналастыр.
-Кестегі сөз мағыналарының әр басқа екенін және олардың қалай топтастырылғанын байқап, өзің қорытыңды жасап көр.
Дескрипторы:
- Кестемен жұмыс жасайды.
- Берілген сөздердің мағынасын ашады.
«Әңгімелесетін әріптестер» әдісі /топтық жұмыс/:
3 - жаттығу.
Жас баланы қалай атайтынын тауып жаз.
Сәби, немере, бөпе, бөбек, балапан.
Дескрипторы:
- Жас баланың атауланын тауып, ұжым арасында талдайды.
- Дәптерге көшіріп жазады.
Сергіту сәті.
«Он сұрақ» әдісі:
Дескрипторы:
- Сынып ішінен жеке - жеке оқушыларды шығарып, бастарына берілген сөздерді кигізіледі.
- Оқушы берілген сөзге қатысты 10 сұрақ қояды.
- Оқушылар берілген сөзге сипаттама береді.
- Осы ретпен 5 - 6 оқушы ойынды жалғастырады.
4 - жаттығу.
Кім ? сұрағына жауап беретін сөздерді бір бөлек, не ? сұрағына жауап беретін сөздерді бір бөлек топтап жаз.
Ойыншық, нағашы, ата, тұлкі, жоғары келді, қарға, тәтті, дәрігер, ұста, ұшты, күріш.
Дескрипторы:
- Берілген сөздердің мағынасы анықдайды.
- Кестеге сөздерді бөлік жазады.
Кері байланыс:
«Ашық микрофон» әдісі бойынша оқушылар тақырыпқа байланысты сұрақтарға жауап береді және сол бойынша бағалаймын.
Сұрақтар:
1. Сөз таптары деген не?
2. Олар нешеге бөлінеді?
3. Зат есім деге не?
4. Қандай сұрақтарға жауап береді?
Дескрипторы:
- Сұрақтарға жауап береді.
- Бағаланады.
Сабақты бекіту :
Сабақтың жетістік критерийлерін еске түсіріп, бүгінгі сабақтың мақсатына жеткен, жетпегендігін айтамын.
Бағалау: «Отшашу» арқылы өзара бағалайды.
Интербелсенді тақта
А3 форматтағы
Сөзжұмбақ
Аудио - бейне жазба
www. iMektep. kz
Оқулық
Суреттер
Дәптермен жұмыс
Дәптер, қалам, оқулық
Оқулық
Карточкалар
Микрофон
Смайликтер
Рефлексия:Ауа райы арқылы оқушылар бүгінгі сабақтың ұнағанын көрсетеді. Сабақ соңында оқушы сабақта өзiн қалай ұстады, кандай дәрежеде өз бiлiмiн көрсете алады.
А3 форматтығы
Суреттер
Стикерлер
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс
(тәрбиелік элемент)
А-деңгейі
1. Мәтін және оның түрлері
2. Омоним деген не оларға мысал
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz