Жүйке жүйесінің типтері

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақ жоспары

Торлы ж. ж
Сатылы ж. ж
Түйінді ж. ж
Түтікті ж. ж
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Координация және реттелу:

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Координация және реттелу

Мектеп: Nazarbayev Intellectual School, Aktаu:

Мектеп: Nazarbayev Intellectual School, Aktаu

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Координация және реттелу:

Күні:

Мектеп: Nazarbayev Intellectual School, Aktаu:

Мұғалімнің аты-жөні:

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Координация және реттелу:

Сынып:

Мектеп: Nazarbayev Intellectual School, Aktаu:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Координация және реттелу:

Сабақ тақырыбы

Мектеп: Nazarbayev Intellectual School, Aktаu:

Жануарлардың жүйке жүйелерінің типтерін салыстыру (Диффузды (торлы) ; Бағаналы; Түйінді; Түтікті) .

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Координация және реттелу: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
Мектеп: Nazarbayev Intellectual School, Aktаu:
  • Оқушылар орындай алады:

- жануарлардың жүйке жүйелерінің типтерін салыстыру

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Координация және реттелу: Сабақ мақсаттары
Мектеп: Nazarbayev Intellectual School, Aktаu:

Жүйке жүйесінің типтерін анықтау

Жануарлардың жүйке жүйесінің түрлерін сипаттау және салыстыру

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Координация және реттелу: Бағалау критерийлері
Мектеп: Nazarbayev Intellectual School, Aktаu:

Жүйке жүйесінің типтерін анықтайды және сипаттай алады (әр жүйке типіне кем дегенде 1 мысал келтіреді)

Жануарлардың жүйке жүйесінің түрлерін салыстырады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Координация және реттелу: Тілдік мақсаттар
Мектеп: Nazarbayev Intellectual School, Aktаu:

Оқушылар:

Оқушылар жануарлардың жүйке жүйесінің типтерін анықтайды (оқылым, жазылым, айтылым дағдылары)

Пәнге қатысты лексика мен терминология:

нейрон, импульс, рефлекторлық әрекет, ерікті жауап

психика, ми, диффузды (торлы), сатылы, түйінді, түтікті, жүйкелер.

Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы :

1) Жүйке жүйесі қажет…… . . .

2) Жүйке жүйесі құралады . . .

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Координация және реттелу: Құндылықтарды дарыту
Мектеп: Nazarbayev Intellectual School, Aktаu:

құрмет: топтық және жұптық жұмыс кезінде барлық пікірмен санаса білу; өзгелердің пікірін тыңдай білу; орынды ұсыныстар айта білу.

ынтымақтастық: бірігіп іздену; бірге талқылау, талдау;

жауап нұсқаларынан дұрысын таңдауда ынтымақтастық таныту.

ашықтық: өз ойын ашық әрі тиянақты, түсінікті түрде жеткізе білу; ұсынған жауаптарына нақты дәлелдемелер келтіру; қарам-қайшылықтың шешімін іздеуде ұстамдылық тану;

еңбек және шығармашылық:

тақырып көлемінде шектеліп қалмау; қосымша дереккөздерін ерінбей іздеу; өз білімін тереңдетуге күш салу.

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Координация және реттелу: Пәнаралық байланыстар
Мектеп: Nazarbayev Intellectual School, Aktаu: Салауаттану пәнімен байланыс мінез-құлықтағы ерекшеліктерді сипаттау барысында, адамның жас ерекшеліктеріне байланысты
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Координация және реттелу: АКТ қолдану дағдылары
Мектеп: Nazarbayev Intellectual School, Aktаu: Сабақта оқушылардың АКТ құзыреттіліктері ноутбуктер арқылы интернет желісінен ақпараттар, графиктер қарау арқылы жүзеге асырылады.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Координация және реттелу: Сабақ барысы
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Координация және реттелу: Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Мектеп: Nazarbayev Intellectual School, Aktаu: Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Координация және реттелу: 0-5 минут
Мектеп: Nazarbayev Intellectual School, Aktаu:

І. Ұйымдастыру кезеңі.

1. Бейнеролик көрсету арқылы проблемалық ситуацияға оқушылар пікірін тыңдау.

2. Оқу мақсатымен таныстыру

https://www. twig-bilim. kz/film/the-nervous-system-5830/
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Координация және реттелу: 6-36 минут
Мектеп: Nazarbayev Intellectual School, Aktаu:

Нейрон - жүйке жасушасы

Аксон - нейронның ұзын өсіндісі

Дендрит - нейронның қысқа өсіндісі

Рецепторлар - сезімтал аксонның талшықтары

Рефлекс - орталық жүйке жүйесімен іске асырылатын және басқарылатын, сыртқы немесе ішкі тітіркенгіштерге жауап реакциясы.

Оқушыларға тірі ағзалардың суреттері беріледі. Оқушылар сурет бойынша 4 топқа бөлінеді. Әрбір сурет пікірлермен бірге беріледі (қандай тірі ағзаларға тән және оның ерекшеліктері) . Дидактикалық материал ұсынуға болады.

Тапсырма 1 : әр топқа берілген суреттер бойынша жүйке типін анықтау.

Тапсырма 2: осы тірі ағзалардың эволюциясы бойынша жүйелі тізбегін құрастыру.

Тапсырма 3: осы берілген суреттердің сыртқы бетінде жазылған жүйке жүйесінің типтеріне сипаттама беру.

(ол қандай тірі ағзаларға тән, оның ерекшеліктері неде) .

Тапсырма 4: осыдан кейін әр топ оқушылары тірі ағзалардың жүйке жүйесі типтерінің пайда болуына қарай «эволюция ағашын» құрастыру.

«Джигсо» әдісі бойынша топтар бір-бірінің жұмыстарын бағалайды. Жұмыс барысныда кестені толтырады.

Жүйке жүйесінің типтері:

  • Диффузды (торлы) (гидра) ;
  • Бағаналы (ақ сұлама, бағаналы) ;
  • Түйінді (ұлулар, буылтық құрттар, буынаяқтылар) ;
  • Түтікті (омыртқалылар) .
:
:
:
:

Бағалау: кестені таныстыру барысында оқушылар бір-бірін «2 жұлдыз, 1 тілек» әдісі арқылы бағалайды.

Сипаты:

Өкілдері:

Сипаты:

Өкілдері:

Сипаты:

Өкілдері:

Сипаты:

Өкілдері:

https://www. twig-bilim. kz/film/glossary/involuntary-5306/

www. youtube. com/watch?v=90cj4nx87yk&feature=related

Оқулық 6 сынып Жунусова К. және т. б. (Алматы, «Атамұра», 2011), §49

https://youtu. be/os1dduNJjJk

таныстырылымдар http://www. infourok. com/click. html?x=a62e&lc=ws&mc=B&s=BelT&u=3&y=2&

Видеосабақтар сайты:

info@infourok. ru

Видеосабақтар

Биология 7 класс №53

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Координация және реттелу:
Мектеп: Nazarbayev Intellectual School, Aktаu:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Координация және реттелу:
Мектеп: Nazarbayev Intellectual School, Aktаu:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Координация және реттелу: 36-40 минут
Мектеп: Nazarbayev Intellectual School, Aktаu:

Рефлексия

Жыл мезгілдерін таңдау арқылы, оқушылар сабақтан алған әсерлерімен бөлісті.

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Координация және реттелу: Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Мектеп: Nazarbayev Intellectual School, Aktаu: Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Координация және реттелу:

Барлық оқушылар мынаны жасауы керек: Жүйке жүйесінің типтерін атайды

Көптеген оқушылар мынаны жасауы керек: Жүйке жүйесінің


Ұқсас жұмыстар
Жүректің құрылысы
Жануарлардың жүйке жүйесінің типтері
Темпераменттің типтері
Темперамент туралы жалпы түсінік
Жануарлардың жүйке жүйесінің типтерін анықтау
Меланхолик темпераменті басым оқушының ерекшеліктері
Жүйке жүйесінің құрылысы мен қызметі жайлы ақпарат
Жүйке жүйесі. 8-сынып
Жүйке жүйесінің құрылысы мен қызметі
Үлкен ми сыңарлары, Жүйке жүйесінің гигиенасы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz