Жануарлардың жүйке жүйелерінің типтерін салыстыру: диффузды, бағаналы, түйінді және түтікті

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақ жоспары

Торлы ж. ж
Сатылы ж. ж
Түйінді ж. ж
Түтікті ж. ж
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Координация және реттелу:

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Координация және реттелу

Мектеп: Nazarbayev Intellectual School, Aktаu:

Мектеп: Nazarbayev Intellectual School, Aktаu

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Координация және реттелу:

Күні:

Мектеп: Nazarbayev Intellectual School, Aktаu:

Мұғалімнің аты-жөні:

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Координация және реттелу:

Сынып:

Мектеп: Nazarbayev Intellectual School, Aktаu:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Координация және реттелу:

Сабақ тақырыбы

Мектеп: Nazarbayev Intellectual School, Aktаu:

Жануарлардың жүйке жүйелерінің типтерін салыстыру (Диффузды (торлы) ; Бағаналы; Түйінді; Түтікті) .

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Координация және реттелу: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
Мектеп: Nazarbayev Intellectual School, Aktаu:
  • Оқушылар орындай алады:

- жануарлардың жүйке жүйелерінің типтерін салыстыру

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Координация және реттелу: Сабақ мақсаттары
Мектеп: Nazarbayev Intellectual School, Aktаu:

Жүйке жүйесінің типтерін анықтау

Жануарлардың жүйке жүйесінің түрлерін сипаттау және салыстыру

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Координация және реттелу: Бағалау критерийлері
Мектеп: Nazarbayev Intellectual School, Aktаu:

Жүйке жүйесінің типтерін анықтайды және сипаттай алады (әр жүйке типіне кем дегенде 1 мысал келтіреді)

Жануарлардың жүйке жүйесінің түрлерін салыстырады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Координация және реттелу: Тілдік мақсаттар
Мектеп: Nazarbayev Intellectual School, Aktаu:

Оқушылар:

Оқушылар жануарлардың жүйке жүйесінің типтерін анықтайды (оқылым, жазылым, айтылым дағдылары)

Пәнге қатысты лексика мен терминология:

нейрон, импульс, рефлекторлық әрекет, ерікті жауап

психика, ми, диффузды (торлы), сатылы, түйінді, түтікті, жүйкелер.

Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы :

1) Жүйке жүйесі қажет…… . . .

2) Жүйке жүйесі құралады . . .

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Координация және реттелу: Құндылықтарды дарыту
Мектеп: Nazarbayev Intellectual School, Aktаu:

құрмет: топтық және жұптық жұмыс кезінде барлық пікірмен санаса білу; өзгелердің пікірін тыңдай білу; орынды ұсыныстар айта білу.

ынтымақтастық: бірігіп іздену; бірге талқылау, талдау;

жауап нұсқаларынан дұрысын таңдауда ынтымақтастық таныту.

ашықтық: өз ойын ашық әрі тиянақты, түсінікті түрде жеткізе білу; ұсынған жауаптарына нақты дәлелдемелер келтіру; қарам-қайшылықтың шешімін іздеуде ұстамдылық тану;

еңбек және шығармашылық:

тақырып көлемінде шектеліп қалмау; қосымша дереккөздерін ерінбей іздеу; өз білімін тереңдетуге күш салу.

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Координация және реттелу: Пәнаралық байланыстар
Мектеп: Nazarbayev Intellectual School, Aktаu: Салауаттану пәнімен байланыс мінез-құлықтағы ерекшеліктерді сипаттау барысында, адамның жас ерекшеліктеріне байланысты
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Координация және реттелу: АКТ қолдану дағдылары
Мектеп: Nazarbayev Intellectual School, Aktаu: Сабақта оқушылардың АКТ құзыреттіліктері ноутбуктер арқылы интернет желісінен ақпараттар, графиктер қарау арқылы жүзеге асырылады.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Координация және реттелу: Сабақ барысы
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Координация және реттелу: Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Мектеп: Nazarbayev Intellectual School, Aktаu: Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Координация және реттелу: 0-5 минут
Мектеп: Nazarbayev Intellectual School, Aktаu:

І. Ұйымдастыру кезеңі.

1. Бейнеролик көрсету арқылы проблемалық ситуацияға оқушылар пікірін тыңдау.

2. Оқу мақсатымен таныстыру

https://www. twig-bilim. kz/film/the-nervous-system-5830/
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Координация және реттелу: 6-36 минут
Мектеп: Nazarbayev Intellectual School, Aktаu:

Нейрон - жүйке жасушасы

Аксон - нейронның ұзын өсіндісі

Дендрит - нейронның қысқа өсіндісі

Рецепторлар - сезімтал аксонның талшықтары

Рефлекс - орталық жүйке жүйесімен іске асырылатын және басқарылатын, сыртқы немесе ішкі тітіркенгіштерге жауап реакциясы.

Оқушыларға тірі ағзалардың суреттері беріледі. Оқушылар сурет бойынша 4 топқа бөлінеді. Әрбір сурет пікірлермен бірге беріледі (қандай тірі ағзаларға тән және оның ерекшеліктері) . Дидактикалық материал ұсынуға болады.

Тапсырма 1 : әр топқа берілген суреттер бойынша жүйке типін анықтау.

Тапсырма 2: осы тірі ағзалардың эволюциясы бойынша жүйелі тізбегін құрастыру.

Тапсырма 3: осы берілген суреттердің сыртқы бетінде жазылған жүйке жүйесінің типтеріне сипаттама беру.

(ол қандай тірі ағзаларға тән, оның ерекшеліктері неде) .

Тапсырма 4: осыдан кейін әр топ оқушылары тірі ағзалардың жүйке жүйесі типтерінің пайда болуына қарай «эволюция ағашын» құрастыру.

«Джигсо» әдісі бойынша топтар бір-бірінің жұмыстарын бағалайды. Жұмыс барысныда кестені толтырады.

Жүйке жүйесінің типтері:

  • Диффузды (торлы) (гидра) ;
  • Бағаналы (ақ сұлама, бағаналы) ;
  • Түйінді (ұлулар, буылтық құрттар, буынаяқтылар) ;
  • Түтікті (омыртқалылар) .
:
:
:
:

Бағалау: кестені таныстыру барысында оқушылар бір-бірін «2 жұлдыз, 1 тілек» әдісі арқылы бағалайды.

Сипаты:

Өкілдері:

Сипаты:

Өкілдері:

Сипаты:

Өкілдері:

Сипаты:

Өкілдері:

https://www. twig-bilim. kz/film/glossary/involuntary-5306/

www. youtube. com/watch?v=90cj4nx87yk&feature=related

Оқулық 6 сынып Жунусова К. және т. б. (Алматы, «Атамұра», 2011), §49

https://youtu. be/os1dduNJjJk

таныстырылымдар http://www. infourok. com/click. html?x=a62e&lc=ws&mc=B&s=BelT&u=3&y=2&

Видеосабақтар сайты:

info@infourok. ru

Видеосабақтар

Биология 7 класс №53

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Координация және реттелу:
Мектеп: Nazarbayev Intellectual School, Aktаu:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Координация және реттелу:
Мектеп: Nazarbayev Intellectual School, Aktаu:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Координация және реттелу: 36-40 минут
Мектеп: Nazarbayev Intellectual School, Aktаu:

Рефлексия

Жыл мезгілдерін таңдау арқылы, оқушылар сабақтан алған әсерлерімен бөлісті.

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Координация және реттелу: Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Мектеп: Nazarbayev Intellectual School, Aktаu: Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Координация және реттелу:

Барлық оқушылар мынаны жасауы керек: Жүйке жүйесінің типтерін атайды

Көптеген оқушылар мынаны жасауы керек: Жүйке жүйесінің


Ұқсас жұмыстар
7-сынып: Жануарлардың жүйке жүйесінің түрлерін салыстыру (диффузды, сатылы, түйінді, түтікше тәрізді)
7-сыныпқа арналған сабақ жоспары: Жануарлардың жүйке жүйесінің типтері - диффузиялық, сатылы, түйінді және түтікше тәрізді
Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың зәр шығару жүйелерінің құрылысын салыстыруға арналған сабақ жоспары
Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың ас қорыту жүйесін салыстыру және пысықтау
8-сынып биологиясы: Сүйектердің құрамы, құрылысы, пішіндері және қызметі; түтікті сүйектердің өсуі
Жүйке жүйесінің құрылысы мен қызметі: нейрондар, синаптар және рефлекстік механизмдер
Жүйке жүйесінің бөлімдері және жұлынның құрылысы мен қызметі
3-сынып ана тілі сабағы: Күзгі орманның көріністері мәтініне арналған сабақ жоспары - мәтінді мәнерлеп оқу және жануарлардың қысқа дайындығын салыстыру
Автокөлік электрондық жүйелерінің жұмыс қабілеттілігін тексеру
Қысқа мерзімді сабақ жоспары: Жоғары жүйке қызметінің топтары және темпераменттер
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz